Skip to content

the first snow

December 5, 2009

Σαββατο πρωϊ εννεα.  Τελεωνω με ταπακεττα στο ταχυδρομειο και περναω απο το σουπερ μαρκετ να παρω μερικα πραγματακια.  Απο το πρωϊ βρεχει και κανει πολυ κρυο. Εξω απο το ταχυδρομειο η βροχη εχει γινει χιονονερο.  Βγαινοντας απο το σουπερ μαρκετ βλεπω τον ουρανο καταγκριζο και νιφαδες να φορευουν παντου.

Σαββατο πρωϊ δεκα. Τρυπωνω γρηγορα στο αυτοκινητο και παιρνω δρομο για το σπιτι.

Στεκομαι λιγο εξω απο το γκαραζ να φωτογραφισω τον κηπο που ειναι πασπαλισμενος με χιονακι. Για δυο λεπτα γινονται ασπρα τα μαλλια μου, ασπρη η ζακεττα μου.

Σαββατο πρωϊ δεκα και μιση.  Στη συνηθισμενη μου γωνια με καφεδακι και ντονατς που μολις εφερα χαζευω το χιονι να πεφτει εξω απο την τζαμαρια. Πρεπει να το δειτε!

Σαββατο πρωϊ εντεκα.  Το χαλακι της βεραντας εχει γινει ασπρη δαντελα.

Σαββατο πρωϊ εντεκα και τεταρτο.  Σκαω μυτη στην εξωπορτα και αντικρυζω αυτο το θεαμα.  Χιονιζει ακομα, μαλιστα τωρα το εχει χοντρυνει αρκετα. Οι θαμνοι ασπροι,  τα κλαδια βαραινουν,  η εικονα ομορφαινει λεπτο το λεπτο.

Σαββατο πρωϊ εντεκα και μιση.  Ακομα και η κολοκυθα που ειχε μεινει εξω χιονιζεται,  οι νιφαδες τωρα ειναι τεραστιες.  Το χιονι εφτασε τους πεντε ποντους. Και του χρονου να ειμαστε καλα.

Σας φιλω γλυκα και υποσχομαι να σας δειξω και τη συνεχεια.

UPDATE Κυριακη πρωϊ

Τοσο ερριξε και σταματησε.  Το βραδυ η θερμοκρασια κατεβηκε κατω απο το μηδεν. Βλεπετε το σπιτι απεναντι απο το δικο μου; Ειναι το σπιτι της Λετισιας και του Δημητρη.  Εκει λοιπον πηγαμε σιγα σιγα χτες το βραδυ για φαγητο. Οταν τελειωσε η βραδια,  ο κατηφορικος δρομος που οδηγει στο γκαραζ του Δημητρη ηταν γυαλι. Μπροστα στα εντρομα ματια μου, ο Ερρικος αρχισε να γλυστρα ορθιος προς τα κατω μεχρι που εφτασε παντα ορθιος στο δρομο.  Μεχρι ομως να το δω αυτο πηγε η καρδια μου στην Κουλουρη. Σημερα λενε θα ζεστανει λιγο, να καθαρισουν τουλαχιστο οι δρομοι.  Μακαρι εχουμε και δουλειες αυριο!

49 Comments leave one →
  1. December 5, 2009 5:06 pm

    To πιο ωραίο χρονολόγιο που έχω διαβάσει τελευταία!Enjoy!

  2. December 5, 2009 5:13 pm

    Tέλεια !!!! τι να πρωτοσχολιάσω Δεσποινάκι μου το υπέροχο δένδρο σου ! ξαπλώνω με το μαγιό μου ακόμα.. και ονειρεύομαι το χιόνι σου 😦 xx0
    υ.γ αφού να φανταστείς εχω κλείσει τις κουρτίνες για να φαίνονται τα λαμπάκια που αναβοσβήνουν

    • December 6, 2009 1:05 pm

      Ετσι απο περιεργεια βρε καρδουλα, θα ηθελα για μια φορα να ειμαι σε μερη τροπικα για Χριστουγεννα! ΧΧΟ

      • December 6, 2009 1:38 pm

        Mη λες μεγάλη κουβέντα ! γιατί εγώ την είπα και είδες που βρέθηκα :p:

        • μαργαριτα permalink
          December 6, 2009 1:50 pm

          αντε να κανουμε ενα γκαδερινγκ του χρονου.. χριστουγεννα με μαγιω στις 1000 μειον 1 νυχτες

  3. December 5, 2009 5:17 pm

    Ζηλεύω!!!! Έχω γίνει πράσινη. Και γκρί (από τα νεύρα μου) …. Εδώ βρέχει, βρέχει, βρέχει το νερό από προχτές και έχουμε παπαριάσει απολύτως… Όσο για την θέα από το παράθυρο μου… Τα ρούχα που άπλωσα εχτές και θα στεγνώσουν μεθάυριο μάλλον… Άν στεγνώσουν….:-)
    υ.γ. Πρέπει να πάρω στεγνωτήριο… (Και οκ, το γραφείο μου είναι στην πίσω πλευρά του σπιτιού… Στην μπροστινή έχουμε φωτάκια αλλά είναι πιο δραματική η μπουγάδα ως εικόνα… Δεν είναι? :-))))))

    • December 6, 2009 1:08 pm

      Ελπιζω φιλεναδα να στεγνωσαν τα ρουχα. Η αληθεια ειναι οτι το χειμωνα το στεγνωτηριο ειναι σωτηριο μερικες φορες. Ειναι που εχει υγρασια ακομα κι οταν δε βρεχει το χειμωνα εκει. Τουλαχιστο εχεις χρωματιστα βρακακια στο σκοινι για φεστιβ εφφεκτ;

  4. December 5, 2009 7:49 pm

    Aυτό είναι χιόνι! Η ζεστή γωνιά, χριστουγεννιάτικη, προ(σ)καλεί 😉

    • December 6, 2009 1:09 pm

      Ετσι ειναι Κατερινα μου και κυριως τα βραδια.

  5. December 5, 2009 8:13 pm

    Καλό χειμώνα εκεί στο μακρινό DC … Εγώ πάλι πεθύμησα τη βροχή βλέπεις μου έχει λείψει η φθινοπωρινο-χειμωνιάτικη βροχή αφού από Σεπτέμβρη κυκλοφορώ στα χιόνια ( και τί κρύα κι αυτά ) non stop
    Σε φιλώ γλυκύτατο δεσποινάριον

    • December 6, 2009 1:10 pm

      Ε καλα εσυ το εχεις μπουχτισει το χιονι Σο Φαρακι μου. Ελπιζω να σε αποζημιωσει η Αθηνα. Κι εγω σε φιλω!

  6. December 5, 2009 8:42 pm

    Τέλειο!!!!
    Ποιο;
    ‘Ολα!
    Το χιόνι (σαν άχνη ζάχαρη μοιάζει), ο κήπος, το χαλάκι, το δέντρο, ο καφές και τα ντόνατς και πάνω απ’ όλα η διάθεσή σου να τα φωτογραφίσεις και να μας τα φέρεις εδώ για να μας “φτιάξεις”
    Φιλιά

    • December 6, 2009 1:11 pm

      Ε Φωτεινη, το πρωτο χιονι της χρονιας ειναι ειδηση! Κι αφου δεν μπορουσα να παω πουθενα, .. φωτογραφιζα! Φιλια κι απο μενα.

  7. December 5, 2009 9:10 pm

    ΕΛΑ, ΠΑΜΕ ΝΑ ΤΟ ΣΤΡΩΣΟΥΜΕ !!!

    Σήμερα που χιονίζει βγήκαμε για βόλτα και φάγαμε σε ένα ελληνικό εστιατόριο στο rockville. Το Mykonos Grill (δε θέλω σχόλια)!

    Η εικόνα του μέσα και έξω, αίσχος ! Πιο κιτς μαγαζί δε θυμάμαι να έχω δει. Όμως το φαγητό πάρα πολύ καλό!

    Φιλιά από το χιονισμένο Γκρήνμπελτ!!

    • December 6, 2009 1:14 pm

      Το στρωσαμε, το στρωσαμε Ση Ες! ΑΝ ΚΑΙ ανταποκριτης μου απο Γκρηνμπελτ αναφερει οτι εσεις ειχατε λιγωτερο. Και τι ειναι 10 μιλια αποσταση.
      Στο Μυκονος Γκριλ εχω να παω αρκετα χρονια. Θυμαμαι τον..διακοσμο, αλλα τι να πω, τουλαχιστο αφου σου αρεσε το φαγητο καλα ειναι. Κονγκρεσσιοναλ Πλαζα, μια απο τις αγαπημενες μου. Φιλια και στα 4 μαγουλα σας!

  8. December 5, 2009 9:38 pm

    Έρχομαι να στρωθώ να χουχουλιάσω δίπλα απ το δένδρο!!

    Πανέμορφα και στην ώρα του το χιονάκι:))
    Εδώ η βροχή χτυπάει το νευρικό σύστημα είναι που είναι, έγινε ταντέλα:((

    Φιλάκι

    • December 6, 2009 1:14 pm

      Ελα αποψε κατα τις 8 να χουχουλιασουμε εδω παρεα και να τα πουμε! Εχω φιαξει και πουτιγκα! Φιλακι!

  9. December 6, 2009 1:31 am

    Αχ Δεσποινακι μου έχω πρόβλημα, έγραψα για το χιονακι σου αλλά δεν το βλέπω εδω μέσα. Ξαναδοκιμάζω..

    Φαίνετε ωραίο, αραιό λες κ πέρασε από κόσκινο όμως από μέσα από τα παράθυρα μου φαίνετε ακόμα πιο ωραίο.
    Εμείς εδω είχαμε χιόνι σε 120 χιλ περίμετρο περί τα 15c, εκτός από εμάς που μας λυπήθηκε ούτε ίχνος.

    Καλό χειμώνα και του χρόνου καλλίτερα !!!

    • December 6, 2009 1:17 pm

      Χμ, κοιταξα στα σπαμ αλλα δεν ειδα τιποτα Ευη μου. Καλα εσεις τη γλυτωσατε για πρωτη φορα, αλλα εκει δεν αστειευεται ο χειμωνας! Ας ειναι ηπιος γιατι με στρεσσαρουν τα χιονια και οι παγωνιες. Εχω κακη εμπειρια!

  10. Ρούλα permalink
    December 6, 2009 7:41 am

    καλημέρα !παραμυθένιο σκηνικό μας έφερες,με φανταστικό δέντρο χριστουγεννιάτικο, χιόνια,ζεστή διάθεση για να τα δείξεις,ακόμη και το χαλάκι με την βοήθεια του χιονιού το ανέδειξες σε κομψοτέχνημα!
    με το καλό να δεχθείτε και τα ζουζούνια σας για να τα χαρείτε !
    εδώ η βροχή και η ενοχλητική υγρασία επιτέλους σταμάτησαν,φυσάει κρύο και αναζωογονητικό βοριαδάκι και οι προετοιμασίες καλά κρατούν.
    φιλάκια σε όλη την οικογένεια και διακτινίζω μελομακάρονα στην θέση των ντόνατς για να συμπληρώσω το σκηνικό!

    • December 6, 2009 1:19 pm

      Καλημερα Ρουλακι με τα σουπερ μελομακαρονα! Οπως ειπα και πριν, οταν χιονιζει δεν ειναι καλη ιδεα να βγαινεις γιατι ποτε δε ξερεις ΠΟΣΟ θα ριξει (ηδη ξεπερασε τις προγνωσεις) και ποσο θα κατεβει η θερμοκρασια. Ετσι λοιπον κανω νοικοκυρια και μπλογκινγκ!

  11. Anonymous permalink
    December 6, 2009 8:22 am

    αχ μυρισε επιτελους Χριστουγεννα!!
    ιδανικη η θεση του δεντρου σου αναμεσα στις μπαλκονοπορτες!!
    φετος κ εμεις θα στολισουμε πρωτη φορα στο καινουριο μας σπιτι κ ανυπομονωωωωω!
    παω ν’αρχισω 🙂

    • December 6, 2009 1:20 pm

      Με το καλο Χριστινακι το δενδρο! Φανταζομαι τη χαρα σου!

  12. Anonymous permalink
    December 6, 2009 8:23 am

    χμ…γιατι ειμαι anonymous?
    μαλλον επειδη γραφω απο τον υπολογιστη του Βασιλη!
    Χριστινα εδω 😉

  13. orfia permalink
    December 6, 2009 8:44 am

    Καλο χειμωνα..πλεον μπορουμε να ευχηθουμε με το χιονι απέξω και την γλυκεια χριστουγεννιατικη θαλπωρη μεσα..!!!
    Καλη Κυριακη Δεσποινα μου.

    • December 6, 2009 1:20 pm

      Καλη Κυριακη και σε σενα Ορφια μου, σπιτογατευουμε αυτο το Σ/Κ

  14. December 6, 2009 8:58 am

    ηρθε λοιπον ο χειμωνας με τα ολα του 🙂

  15. December 6, 2009 11:03 am

    Ωραια χριστουγεννιατικη ατμοσφαιρα!Ζηλευω πολυ γιατι το χιονακι μοιαζει μαγικο και απο δω δεν φαινεται να περναει,μονο βροχη και υγρασια.Ευχομαι η οικογενεια σου να απολαυσει αυτες τις γιορτες.Φιλια χιονοφορτωμενα Δεσποινα.

    • December 6, 2009 1:22 pm

      Γιαννα μου, τα τελευταια χρονια ολο και καποιο χιονακι πεφτει και στην Αθηνα, υπομονη, καποια στιγμη θα πεσει κι εκει! Φιλια!

  16. December 6, 2009 11:36 am

    Ναι εντάξει, εδώ έχει ήλιο τώρα που γράφω και είναι λίγο σουρεαλιστικό… Πιο πολύ χάζεψα με το δαντελένιο χαλάκι 🙂

    Καλό χειμώνα, καλό χειμώνα, καλό χειμώνα!
    (ας το πω τρεις φορές μήπως παραπέσει η ευχή κι έρθει και προς τα ‘δω)

    • December 6, 2009 1:23 pm

      Καλο χειμωνα Καλο χειμωνα Καλο χειμωνα! Τωρα που το ειπαμε μαζι ολο και κατι θα γινει!

  17. December 6, 2009 1:07 pm

    Δεσποινάριο,
    Τί να πώ , ήρθανε τα πάνω κάτω! Εδώ δεν έχει χιονίσει ακόμη και σείς τυλιχτήκατε στα λευκά; Η επιστήμη σηκώνει ψηλά τα χέρια και τα πόδια! Και στη Νέα Υόρκη έρριχνε χθες κάτι ψευτονιφάδες αλλά δεν κάτσανε. (Παρολίγο να μείνω εκεί με τους α΄νίκανους Αμερικ(λ)άνους!) Το Μόντρεαλ κρατάει ακόμη χαρακτήρα ( κι ελπίζω να τον κρατήσει για καιρό).
    Πάντως, Χρόνια Πολλά κι ευτυχισμένα. Είδα το πανέμορφο δέντρο σου. Σήμερα λέω να στολίσω κι εγώ η πορτογύρα!
    Φιλάκια

    • December 6, 2009 1:26 pm

      Ητανε δυτικο το χιονι αυτη τη φορα. Εδω Καναδεζα πορτογυρα θα ερριξε χμμμ 6-7 ποντους. Το κακο ειναι οτι ηταν υγρο, ελυωνε στους δρομους και μετα κατεβηκε η θερμοκρασια και βραστα! Καλο στολισμα λοιπον και καλες γιορτες. Ελπιζω κι εγω το Μοντρεαλ να μη σε ταλαιπωρησει. ΟΚ ας χιονισει ΜΟΝΟ τα Χριστουγεννα για ντεκορ! Φιλακια!

  18. December 6, 2009 1:55 pm

    βλέπω το δέντρο φόρεσε τα γιορτινά του και αναμένει δώρα κάτω από τα κλαριά του!
    μμμμ! μυρίζει μελομακάρονα και σπιτικά κουλουράκια το post σου Δεσπινάκι!!!

    • December 7, 2009 2:57 am

      Marizz-ακι, σημερα μπηκαν μερικα δωρα απο κατω! Γλυκα δεν εχω φιαξει ακομα!

  19. margarita permalink
    December 6, 2009 2:07 pm

    εμενα το χιονι πολυ μου αρεσει.. αλλα μονο οταν ειναι φρεσκο.. μετα ειναι μπλιαχ..
    ασχετο σχολιο.. το προηγουμενο που αφησα σαν μαργαριτα.. μου εβαλε επανω δεξια ενα πρασινο τερατακι.. μετα ομως με αναγνωρισε φαινεται και με εκανε παλι αυτο το μπλε το ατσουμπαλο.. α ναι εμεις δεν εχουμε χιονι ντιπ!!! φιλια με τη βαλιτσα στο χερι..

    • December 7, 2009 2:59 am

      Μαργαριτακι, χαρηκα που τα ειπαμε αποψε! Δε λεω τιποτε αλλο. Οι επομενες βαλιτσες θα εχουν μεσα μαγιω!

  20. December 6, 2009 2:08 pm

    “I am dreaming of a White Christmas…”
    Υπέροχες φωτογραφίες και του χρόνου! Να προσέχετε :))

  21. December 6, 2009 7:34 pm

    Παραμυθένιο! Και σ’ εμάς τουλάχιστον έπιασε λίγο κρύο, αλλά τα χριστούγεννα θέλουν χιόνι βρε παιδί μου!

    • December 7, 2009 3:01 am

      Αχ βρε Μπελμπο, ακουσα στα νεα οτι ..παλι ζεστη σας ερχεται!

  22. December 6, 2009 8:44 pm

    Τό ‘ξερα οτι θα μου φτιάξει το κέφι όταν έρθω εδώ.
    Τέλεια η γωνιά με το δέντρο!

    Καλή εβδομάδα.

    • December 7, 2009 3:04 am

      Αχ βρε Δεσποινακι, χαιρομαι που σου εφιαξα το κεφι, καλη εβδομαδα και σε σενα.

  23. Με νόημα permalink
    December 6, 2009 10:45 pm

    ….Τρελλή να φέρεις στα μαλιά σου την χιονιά, τί τόσο βιάζεσαι; ….

    Τελικά έφθασε σε σαας ι Χειμώνα έ; Γιατι εδώ…..
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

  24. December 7, 2009 3:06 am

    Γεια σου καλο μου νοημα με τα ποιηματα σου!
    Εφτασε αποτομα αλλα για τα καλα! Σε φιλω κι εγω!

  25. December 14, 2009 9:03 am

    Να σου πω πως το μισώ το χιόνι;
    Στο λέω…
    Αλλά τα χριστούγεννα στη ΝΖ, πολύ ξενέρωμα βρε παιδί μου…
    Τεσπά, να μην λέω πολλά, είναι και νωρίς ακόμα να βγάζω συμπεράσματα…

Leave a Reply

