Skip to content

φορ φιν φον φωτος φρομ Σαν Φραν

December 11, 2009

Απογειωνομαι απο την Βαλτιμορη στις 6 το πρωϊ. Σκοταδι. Ο ηλιος πρακτικα ειναι ακινητος στο αδρανειανο συστημα αναφορας. Η γη γυριζει 90 μοιρες ανατολικα. Ταξιδευω 6 ωρες. Συναντω τον ηλιο στις 9 το πρωϊ στις οχθες του Ειρηνικου. Καλημερα μπλογκ! Οχι δε σας βαζω δυσκολα προβληματα. Απλα σας λεω οτι βρισκομαι (οπως καθε χρονο τετοιο καιρο) στο Σαν Φρανσισκο.

Financial district, Market Street, a typical December scene.

Ημερα δευτερη χαραματα.  Υπαρχουν τρεις ωρες διαφορα μεταξυ ανατολικης και δυτικης ακτης και ειναι αρκετες να δημιουργησουν ενα ελαφρο τζετ λαγκ σε ευαισθητα ατομα οπως η αφεντομουτσουναρα μου.  Χτες ηταν λιγο συννεφια, αλλα αυτα δεν με αγγιζουν.  Περπατω ολη μερα,  πρωϊνο στο  καφε Σηαρς με μινι πανκεϊκς, βολτα στην Union Square,  επισκεψη στο Μουσειο Μοντερνας Τεχνης (ΜΟΜΑ).

Christmas window @ Louis Vuitton, Union Square

Επισκεψη στο καινουργιο διαμερισματακι της Δαφνης, στο κεντρο της πολης και απορω πως κοιμαται αυτο το παιδι με τοση κινηση.  Ταξι και βουρ για την Washington Square (Italian quarters North Beach area).  Ενα χαλαρωτικο κρασακι στο καφε Puccini, και γευμα με παστα και θαλασσινα καταφρεσκα στο Caffe Sport του Antonio.

Cafe Puccini:  A glass of merlot, opera music, and nice people relaxing.

Φυσικα και θα επακολουθησει πιο λεπτομερης παρουσιαση γι αυτες τις ομορφες μερες και στιγμες.  Λατρευω το Σαν Φρανσισκο και δε το χορταινω ποτε.  Ξημερωνει δευτερη μερα,  η Δαφνη μου εχει φιαξει προγραμμα.  Φυγαμε!

Σας φιλω γλυκα απο το ρουφ γκαρντεν του ΜΟΜΑ.

19 Comments leave one →
  1. December 11, 2009 3:53 pm

    Και εγώ σε φιλώ γλυκά καλή μου φίλη.
    Ακολούθησε κατά γράμμα το πρόγραμμα της Δαφνούλας, ξέρει εκείνη σίγουρα.

    Το μαλλι σου είναι πολύ όμορφο και εσύ ναζού αχ τι ναζού!!

    Να με έχεις λίγο στο νου ,ναι?Είναι δύναμη. Φιλί φιλάκι

    • December 12, 2009 12:24 am

      Κατερινακι, φυσικα και σε εχω στο νου μου! Αλλα η δυναμη ειναι μεσα σου χαρα μου. Ετσι; Η Δαφνη πηρε αδεια για τις μερες που θα ειμαι εδω κι ετσι ειμαστε αχωριστες. Ασε τους εχω τρελλανει στα ναζια εδω τους Καλιφορνεζους! Πφ! Φιλακια!

  2. December 11, 2009 5:19 pm

    Φίλη είσαι κουκλάρα… Άλλο δεν έχω να πω πλην του ότι εκτός από σένα (αλλά πολύ λιγότερο όμως) μου άρεσε και η βιτρίνα του Louis…. Φιλιά και να περάσεις υπέροχα με το παιδάκι σου….:-)))

    • December 12, 2009 12:25 am

      Ουϊ ουϊ η βιτρινα του Λουϊ. Ειναι πραγματικα φαντασμαγορικη! Σε ευχαριστω κουκλα μου και σε φιλω κι εγω πολυ!

  3. December 11, 2009 5:20 pm

    Καλή διασκέδαση στις κοπελιές!!!

  4. December 11, 2009 5:45 pm

    Δεν την αντεχω τοση χλιδη η βασιλισσα

    και μονο που σλεφτομαι οτι εγω θα κανω Χριστουγεννα στο ..Π.ο.ζ.α.ρ και το Και.μα.κτ.σαλαν μου ρχεται να βαλω τα κλαμματα

    -φευγω!παω αλλου !δεν παιζεσαι πια!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    • December 12, 2009 12:29 am

      Εμενα μου φαινεται μια χαρα το Καϊμακτσαλαν! Ελα μεγαλειοτατη σε παρακαλω! Οχι αλλα δακρυα, εχεις κι ενα δερμα να σωσεις! Για να μη σου πω εκεινους τους μαυρους κυκλους, ξου και μακρυα!

  5. December 11, 2009 5:46 pm

    και μια χαρα κουκλα ειναι η “Δαφνουλα” στη φωτο!!!

    (χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ)
    σου μοιαζει :::)))))))

    • December 12, 2009 12:30 am

      Χα χα κομπλιμενταζου ταραμ ταραμ ταταμ!

  6. December 11, 2009 6:22 pm

    Εξαιρετικό το San Francisco, το είχα επισκεφθεί πριν χρόνια και με είχε γοητεύσει (ειδικά ο ωκεανός), θυμάμαι υπέροχο φαγητό μεταξύ άλλων και πολύ ωραία ατμόσφαιρα (έχουν γυριστεί πολλές ταινίες στους δρόμους του: Bullit πρώτα απ’ όλα αλλά και ο Δεσμώτης του Ιλίγγου αν δεν κάνω λάθος), καλά να περάσεις!

    • December 12, 2009 12:33 am

      Α! πες τα βρε Μπαλμπο μου! Υπεροχα ειναι! Ερχομαι καθε χρονο και δε το χορταινω. Καθε χρονο και πιο ομορφο. Αλλα εχεις δικιο, ο ωκεανος η γκριζιλα το μυστηριο, αυτη η υγρασια που σε τρυπαει, οι τετραπαχοι γλαροι, σημερα εκανα βολτα εκει πισω απο την αγορα στην προβλητα 1 (Φερρυ μπιλντινγκ) και παρ’ ολο που ψιλοβρεχε κιολας, δεν ηθελα να φυγω! Οι δρομοι βεβαια, απο μονοι τους ειναι υπεροχο σκηνικο! Ευχαριστω!!

  7. December 11, 2009 7:26 pm

    Πώς ζηλεύω Δεσποινάκι!!! έχω και αγαπημένα ξαδέρφια εκεί.. με καλούν αλλά δεν έχω καταφέρει να πάω..
    Και πώς σου πάει του σκουφάκι του Αη Βασίλη!!!!
    Να εισαι καλά.. να περνάς όμορφα.. Καλές Γιορτές αν δεν τα ξαναπούμε..
    φιλάκια πολλά απο μια κουκίδα στο Αιγαίο:)

    • December 12, 2009 12:35 am

      Ναι κουκιδα αλλα ΤΙ ΚΟΥΚΙΔΑ? Η πιο ομορφη, η πιο μυρωδατη, η πιο αγαπημενη κουκιδα. Φαντασου τωρα οτι δεν καταγομαι απο εκει αλλα ποσο την αγαπω! Οσο δε φανταζεσαι. Καλες γιορτες και σε σενα και σε ευχαριστω!

  8. orfia permalink
    December 12, 2009 8:43 am

    Να περνας καλα Δεσποινακι με την μικρη πανω απο ολα και μετα θελουμε φωτος απο το Χριστουγεννιατικο Φραν.. Φιλακια!!

    • December 12, 2009 2:55 pm

      Ευχαριστω Ορφια μου, φιλακια κι απο μενα, θα φερω πολλες φωτογραφιες σιγα σιγα!

  9. Marthaki permalink
    December 12, 2009 1:47 pm

    Δεσποιναριο,
    Πο πο πο μα τι ομορφιες ειναι αυτες!!!! Το μαλι σου παει παρα πολυ.
    Να περασης καλα με την Δαφνη σου!!
    Φιλακια απο Θεσσαλονικη.

    • December 12, 2009 2:57 pm

      Θεσσαλονικηηηη!!! Τι εχει να ζηλεψει απο το Σαν Φρανσισκο! Θαλασσα, τελειο φαγητο.. απ’ ολα. Κι εσυ να περνας καλα με τους δικους σου!

  10. December 14, 2009 8:47 am

    Αυτή τη χαζή διακόσμηση την έχουν σε όλα τα μαγαζιά του Βουϊτόν, παγκοσμίως;;;
    Χάλια…Θάβει τελείως τις τσάντες…
    (Αλλά θα μου πεις, αν ο άλλος θέλει να αγοράσει τσάντα από ‘κει, σιγά μην κάτσει να κοιτάξει τη διακόσμηση…)
    Τα ίδια και ‘δω…
    Σε φιλώ, πάω παρακάτω…

Leave a Reply

