Skip to content

From San Francisco with love!

December 12, 2009

Συνεχιζω να ξυπναω χαραματα και πανω που θα συνηθισω θα ερθει η ωρα να γυρισω πισω! Συνεχιζει να ειναι συννεφιασμενο το Σαν Φρανσισκο, συνεχιζει να βρεχει ποτε ποτε, κι εγω συνεχιζω να θελω να σας στελνω καρτ ποσταλ.  Με αγαπη απο το Χριστουγεννιατικο Σαν Φρανσισκο.

Σημερα πρωτη φιγουραρει μια γλυκητατη μαμα με το γλυκητατο αγορακι της στο παγοδρομιο που στηθηκε την κεντρικη πλατεια (Union Square)  της πολης. Ειναι η δεν ειναι χαρμα οφθαλμων;  Βζινν βζιννννν..

Δυο υπεροχα γουνινα μποτακια στην βιτρινα του Ραλφ Λωρεν για να ζεσταινουν καλλιγραμμες γαμπιτσες αφρατες και ροζε, οπως ελεγε ενα τραγουδακι που τραγουδουσε ο παπους μου.  Εγω παντως ανεφωνησα “Φιν Φον” οταν τα ειδα!

Το κλασσικο Χριστουγεννιατικο δενδρο της αποβαθρας 39 μεσα απο τις πορτες του τραμ.

Cioppino, δε σας λεω τιποτα, με καταφρεσκα θαλασσινα και ψημενα στην εντελεια.  Και με μπολικο σκορδακι, για το ματι και για μια ακατανικητη.. αναπνοη!  Μυριζε Σαν Φρανσισκο Μπεϋ!

Αξιος τεχνιτης σε φουρνο, πλαθει το περιφημο sourdough ζυμαρι σε διαφορα υπεροχα σχηματα. Εδω βλεπουμε χελωνες, χελωνιτσες και χελωνακια, αλλα ειχε και κατι πανεμορφα αρκουδια, χριστουγεννιατικα δενδρα κλπ..

Δεσποιναριον απολαμβανον απογευματινον τεϊον στο Crown and Crumpet στην Ghiradelli Square. Περι τεϊου..λευκο με αρωμα συκου.  Περι συνοδευτικων σε επομενο τευχος γιατι εχει πολυ δουλεια. Περι δεσποιναριου, σας κοιτα ασκαρδαμικτι και σας προσκαλει για τεϊον.

Μετα απο αυτο, δε σας λεω τιποτα, εγινε χαμος! Βγαινουμε εξω κι εβρεχε καταρακτωδως.  Κολλαει η ομπρελλα μου και μου βγαινει η πιστη αναποδα να την ανοιξω.  Ταξι δεν βρισκεις ΚΑΘΟΛΟΥ ευκολα στο Σαν Φρανσισκο.  Οταν μαλιστα βρεχει, ατυχησες παντελως!  Πως θα γυρισουμε; ρωτω τη Δαφνη. Θα παρουμε το Κεημπλ καρ η το λεωφορειο απαντα. Καταληγουμε στο λεωφορειο γιατι παει πιο γρηγορα, δε θα κρυωναμε και σταματα ακριβως απεναντι απο το ξενοδοχειο.  Περνανε τρια λεωφορεια και κανενα δε σταματα. Ξελαχταρισα κατι παλιες καταστασεις, Πατησια-Αμπελοκηποι!  Τελικα σταματα ενα σχεδον γεματο κι αυτο και τα καταφερνουμε να μπουμε.  Πριν φτασει ομως στο κεντρο της πολης το λεωφορειο περνα μεσα απο το Τσαϊνα Ταουν.  Ολη η κινεζικη παροικια μεσα να φωναζει και να σπρωχνει χωρις ελεος.  Αγριοκοιτω τη Δαφνη και σκαει στα γελια. Ειναι η μονη λυση! Τα τζαμια τα μπροστινα εχουν θαμπωσει απο το κρυο και ο οδηγος Κινεζος κι αυτος, δινει ενα πατσαβουρι, η κατι παρεμφερες σε μια επιβατιδα κινεζα να τα καθαρισει.  Μετα ομως απο αυτη την σαρδελλοπεριπετεια, ολα εγιναν παλι φιν φον και πητσυ!

Και το βραδυ, παμε στο Kokkari και καθομαστε διπλα σε μια αγριωπη παρεα με τις μαλλουρες, τα τατουαζ, τα σκουλαρικια και τις γκομενες επισης με μαλλουρες, τατουαζ και κραγιον Σανελ Ρεντ!  Φωναζανε γελουσαν και περναγαν πολυ ομορφα.  Ενας μου φανηκε γνωστος, μηπως σας ξερω;  Αφηστε που επεφτε και πολυ περιποιηση! Ο μετρ  πλησιαζει και μας λεει οτι προκειται για το χεβυμεταλογκρουπ  Metallica.  Που τους κερασαν και μπακλαβαδες και γλυκανανε τα παιδια. Δε λεω μια χαρα ητανε, ηθελα να τους βγαλω και φωτογραφια αλλα ντραπηκα.  Φωνακλαδες λιγο ομως βρε παιδι μου!  Αναφορα για το Κοκκαρι σε επομενο τευχος. Α!  μια εκ των γκομενακιων των μεταλλικα φοραγε ενα καπελλακι ΤΟ ΦΙΝ ΦΟΝ!  Μολις το εβαλε στο κεφαλι της κοιταχτηκαμε με τη Δαφνη σε στυλ..ΤΟ ΘΕΛΩ!  Σημερα λεμε να παμε για καπελλακια!

Σας φιλω γλυκα!

26 Comments leave one →
  1. December 12, 2009 4:00 pm

    Καλές γιορτές να έχεις Δεσποινάριον και να περνάς πάντα καλά .. εσύ και όλοι μας…. Υγεία, χαρά, κέφι … πάντα…

    • December 13, 2009 1:47 am

      Kι εσυ Μαϊκ να εχεις καλες γιορτες, και ολοι οσοι αγαπας! Υγεια και μετα ερχονται ολα τα αλλα. Σ’ ευχαριστω!

  2. December 12, 2009 6:05 pm

    χα χα χα για το λεωφορείο ‘Not Desired’, ευτυχώς που έκανες μπλεντ με την σκορδοαναπνοή. Τα περνάτε θαυμάσια κ χαίρομαι.

    • December 13, 2009 1:48 am

      Καλα περναμε Ευακι και περνανε οι μερες, ασε!

  3. orfia permalink
    December 12, 2009 7:20 pm

    Καταπληκτικη σκηνη……με την Δαφνη, με μια ματια και μια μια φωνη..”Το Θελωωω”..!!!Μου θυμισες παρομοιες σκηνες με την Ιφι μου….στα ψωνια….!! Να περνατε καλα Δεσποινα μου…Φιλακιαααααα

    • December 13, 2009 1:54 am

      Αμα σου λεω οτι ηταν εκπληκτικο το καπελλο!! Ομως τελικα δε βρηκαμε κατι παρομοιο. Οχτακοσια καπελλα δοκιμασαμε, τιποτα! Εβρεχε σημερα πολυ, απο τα καταστηματα βγαιναμε, στα καφε μπαιναμε! Φιλακια Ορφια μου.

  4. December 12, 2009 8:36 pm

    Μιλάμε, έχω κάνει την απίστευτη βόλτα!!!!! Σ΅ευχαριστώ , σ ευχαριστώ αχ λαχάνιασα!! Κοίτα με, πως γλυστρώ στο πάγο!!!!!

    Τι cioppino είναι αυτό???? Πες μου πως μαζί είχε και ρυζότο, να λιώσω!!

    Φιλάκι ναζού μου γλυκιά και απόλαυσέ το :))

    • December 13, 2009 1:58 am

      Οοοοχι δεν εχει ριζοττο, σκετα θαλασσινα ειναι με αυτο το.. σκορδο. Φιλακια πολλα βρε θα μου βγαλεις ονομα, ακου ναζου!

  5. magarita permalink
    December 12, 2009 11:29 pm

    να περνας καλα φιλενας.. πολυ μου αρεσε το Πατησια -αμπiελοκηποι .. ηταν με ενα σθνεχεια εισητηριο?? γιατι εγω η ασχετη νομιζα οτι it never rains in California?? τζαμπα τα βαζαμε τα λελουδα στ α μαλλια ?? τςτςτςττςτ?? εμεις εδω χιονι.. και διαιτα αλλα κατ ατα αλλα ολα καλα.. φιλακια και στη δαφνη .. και ζησε καθε στιγμη περα για περα ..

    • December 13, 2009 2:02 am

      Δε βρεχει βρε Μαργαριτα εδω! Μονο οποτε ερχομαι εγω η κατσικοποδαρη, τρια χρονια τωρα στην σειρα μολις πατησω ΣΦ αρχισει το τσιρ τσιρ! Η μηπως ειναι … Χμμ.. Ξερεις πολυ φοβαμαι οτι θα βρω χιονια γυριζοντας! Ευχαριστω φιλενας κι εσυ να μου φιλησεις το αγορι μας! ΑΑΑΑ!!! ειναι και ο Ρολφ εδω!

  6. December 13, 2009 5:59 am

    Οι Metallica είναι από τα λατρεμένα συγκροτήματα του κανακάρη μου… Θα του το πω να σκάσει…🙂 Εγώ πάλι προτιμώ τα μποτάκια, παρόλο που αν τα φορέσω θα μοιάζω μάλλον με αρκουδίτσα αλλά δεν βαριέσαι… Επίσης, αυτά τα ψωμάκια- χελώνες πολύ τα ζαχάρωσα… Μα να μην έχουμε τέτοια και εμείς εδώ… Μια παροικία θα εξολόθρευα η κακούργα…:-)))) Φιλιά φιλενάδα μου, πολλά…

    • December 13, 2009 4:07 pm

      Ευουλα, η πλακα ειναι οτι δε τους γνωρισα απο την αρχη, η Δαφνη ελεγε μωρε ποιος ειναι αυτος για ενα απο αυτους, ο δε Ερρικος ελεγε οτι θα ειναι απο το τσιρκο Μεντρανο (αλλος κι αυτος) κι εγω παλι ελεγα οτι οι γκομενες πολυ φωναζουν και δε θα μας αφησουν να φαμε με ησυχια. Τα μποτακια θεϊκα αλλα δεν καταλαβα αν ειναι απλα παντοφλες η πραγματικα γιατι η κουκλα τα φοραγε με νεγκλιζε! Τα ψωμακια τελεια, ηθαλα να παρω, αλλα που να κουβαλαω και ψωμια τωρα! Σε φιλω!

  7. panathinaeos permalink
    December 13, 2009 7:13 am

    δεσποιναριον γλυκυτατο
    εξ ουασινγκτονας υπεριπτατο
    και κατευθυνετο

    προς τας δυτικας ακτας
    να περασει τας εορτας

    με ζαχαρενια δαφνη
    σχεδον αχνη

    ανω κατω ολα τα εκανε
    στην ομορφη την πολη

    το σαν φρανσισκο εκυριεψε
    ασκαρδαμηκτι!

    βρε τι θαλασσινα
    βρε τι ψωμακια λαχταριστα
    βρε κατι μποτακια χνουδιστα

    ολα τα πηρε το δεσποιναριον σβαρνα
    ολα τα εδοκιμασε το δεσποιναριον
    ακομη και το βεστιαριον

    και μεσα στη βροχη στον καταρρακτη
    απτοητη και αγερωχη
    κανει στο πλαι τον κινεζο ραπτη
    και λεει στην οδηγο “εισαι υπεροχη”

    “οδηγα το οχημα
    στο ξενοδοχειακο συγκροτημα
    και αφησε ολα τα κινεζακια
    εκει στη συνοικια με τα φαναρακια”

    ουτε το βραδι σταματα
    και το κοκαρι κατακτα
    παει και θρονιαζεται
    στης μεταλικα τον θρονο
    ποιος γλυτωνει τοσον φθονο;

    αλλα τα “αγρια” παιδια ειναι στο βαθος μαλακα
    και ησυχα παιδακια
    και εσυγχωρησαν τα δεσποινακια

    “κοπιασε κοπελα στην μεταλικα
    μην εισαι μονη αδικα
    εχομε και ωραιο κραγιον
    μετα θα παιξομε ακορντεον
    και θα χορεψομε φιν φον
    με τα χνουδερα μποτακια
    να φυγουν τα φαρμακια”

    υ.γ. διαλογος περαστικων
    περαστικος1: ρε αυτη τακανε ανω κατω και στο φρισκο!
    περαστικος2: την ιδιαν φυσιν πολεμειν αδυνατον!

    • December 13, 2009 4:14 pm

      Παιδι μου εσυ απιθανο
      το ποιημα σου χαρα μου
      ξημερωσε και γελασα
      μεσα απο την καρδια μου.
      Οι δυο μας οι περαστικοι
      με παρακολουθουνε
      και εις το Φρισκο ειπανε
      μαζ ι μου για να ρθουνε
      Καλα τους εκαταλαβα
      ειπα κι εγω .. τι παιζει;
      οι δυο μας οι περαστικοι
      καλε μου ειναι κινεζοι!

  8. Ρούλα permalink
    December 13, 2009 10:51 am

    μοσχομύρισε το μπλογκ από τα θαλασσινά!πέρυσι μας είχες φέρει και καβουράκια του ειρηνικού αν θυμάμαι καλά.κοκκάρι στα ελληνικά είναι το πολύ μικρό ξερό κρεμμύδι που φυτεύεται για την παραγωγή φρέσκων κρεμμυδιών που αν τα φήσεις να μεγαλώσουν σχηματίζουν τον μεγάλο βολβό του κρεμμυδιού.μάλλον ο ιδιοκτήτης έχει ελληνική καταγωγή αλλά τι λέω αφού θα μας τα πεις….αλλά είναι και εκείνοι οι μπακλαβάδες , τσίμπησα η ψαρούκλα!
    φιλάκια στα κοριτσάκια παντός καιρού

    • December 13, 2009 4:17 pm

      Χα! παλι καλα που δε μυρισε ψαριλα και σκορδιλα Ρουλα! Ναι Κοκκαρι που λες νομιζω ειναι κι ενα χωριο στη Σαμο. Ελληνικωτατο το ερστατοριο και πρεπει να κλεισεις ενα μηνα πριν. Καλουτσικο, θα τα πουμε. Απο εκεινα που μας αντιπροσωπευουν καλα στο εξωτερικο. Εισαι και πολυ γατα ομως! Μα πολυ λεμε! Φιλακια!

  9. December 13, 2009 2:52 pm

    Απαιχτες οι φωτό σου, άπιαχτο και το τζετ λάγκ που σε εναγκάζει να μένεις και να στέλνεις.
    Πρέπει να πώ ότι τις χελωνίτσες και αρκουδίτσες ψωμάκια, τα έχει και το Μόντρεαλ απο χρόνια. Τραβάω εντυπωσιασμό τρελλό απο Μετάλλικα (καλά εσύ γιατί ντράπηκες να τους τραβήξεις ενώ εγώ τον Ελτον Τζόν τον γονάτισα λέμε;)
    Οσο για τα στριμωγμένα λεωφορεία της αγένειας , το έζησα στη Νέα Υόρκη μετα απο 20 χρόνια απουσίας απο τα μαζικά μέσα μεταφοράς και γούσταρα πολύ.
    Πολύ φιν φον φαν μέρες στο Σαν Φραν λέμε. Αλλά και η έμπνευση που απεκόμισε ο Παναθήναιος για να βγάλει στίχο, κι αυτή κορυφαία τη βρίσκω!
    Φιλάκια χιονιού απο την ανατολική ακτή, και στη Δάφνη μας σμουςςςςςςςςςς

    • December 13, 2009 4:25 pm

      Καναδεζα της καρδιας μου, τελειωσε το τζετ λαγκ. Σημερα ξΟΥπνησα νορμαλ ωρα ..7!!!! Βλεπω τον ηλιο να λαμπει .. αναθαρρω, λεω ρεην ρεην γκο εγουεη, καμ εγκεν εναδερ ντεη, και δεν κανω αλλη αναρτηση. Εχω ομως πολυ ωραιες φωτογραφιες και θα κανω στο εγγυς μελλον, ναι ναι φιν φον το Σαν Φραν!
      Λοιπον οι ανθρωποι τρωγανε με τις κοπελλες τους (τωρα βρε παιδι μου με τοσα τατου κι αυτες μου εβγαζαν κατι αγριο, λες να ειναι το χασμα των γεννεων;) και περναγαν ωραια. Ε δε μου πηγε να τους ενοχλησω!
      Ο αγαπητωτατος βγαζει στιχους οταν εχει κεφια και φιαχνει και τα δικα μας. Την Δαφνη την εχω ΗΔΗ κατσιασει στα φιλακια.. λιγα ακομα δε βλαφτει! Ματς μουτς

  10. December 13, 2009 3:16 pm

    Αχ τι καλα να εισαι εκει με το κοριτσακι σου και να περνατε ομορφα!Αυτες οι στιγμες ειναι υπεροχες.Ευχομαι να το χαρειτε οσο πιο πολυ γινεται.Φιλακια πολλα.

    • December 13, 2009 4:26 pm

      Ευχαριστω Γιαννα μου, εσυ με καταλαβαινεις! Σιγουρα! Φιλακια!

  11. Πέννυ permalink
    December 14, 2009 6:20 am

    Τι ωραία που περνάτε εκεί στα δυτικά!!! Μαμά και κόρη, τέλεια… Οπως τέλεια τα γούνινα παντοφλάκια πιθανότατα, γιατί αν τα βγάλεις στη βροχή φοβάμαι πως πολύ γρήγορα θα μοιάζουν αντί για φουντωτά αρκουδάκια με βρεγμένα γατάκια… Οσο για τους Μετάλλικα, ο καλός μου το πήρε μάλλον βαριά… τρελλός μεταλλάς ακόμα και σήμερα, πολύ θα ήθελε να είναι στη θέση σου και το πιθανότερο αυτός δεν θα είχε κανένα πρόβλημα να τους ενοχλήσει στο φαγητό τους!
    Αχ.. διαβάζω και ανυπομονώ να έρθει στας Αθήνας η μαμά μου…
    Φιλάκια Δεσποινούλα και Δαφνούλα!

    • December 15, 2009 4:07 am

      Καλως την Πεννυ μου, και με το καλο να δεχτεις και τη μαμα σου. Τελικα αν ηξερα οτι θα το διαβαζανε τοσοι χεβυμεταλλαδες το ποστ θα εκανα την υπερβαση και θα ζηταγα μια φωτογραφια. Σ’αρεσαν κι εσενα τα παντοφλακια ε; Φιλια κι απο μενα κουκλα μου!

  12. December 14, 2009 8:43 am

    Δεν λέω, ωραία όλα, ειδικά η ιστορία με τους Μετάλλικα και το λεωφορείο…Αλλά αυτές οι μπότες, μου θύμισαν τα πόδια των πολικών αρκούδων…(Να δεις τί γίνεται εδώ από τέτοιες μπότες…σε όλα τα χρώματα τις βρίσκεις🙂
    Σε φιλώ, καλημερούδια…

    • December 15, 2009 4:10 am

      Δε θα μου κανει εντυπωση αν ειναι φιαγμενες εκει στη Ν.Ζ. Βλεπεις τα αρνια ειναι στη μοδα. Δε βλεπεις κι εκεινη την Αυστραλιανη μαρκα τα ΟΥΓΚ!!! ΑΓΚ ΑΓΚ ΟΥΓΚΚ, εχουν πια γεμισει την αγορα με αρνισιες μποτες! Κι εγω σε φιλω.

  13. December 14, 2009 10:12 am

    Κι εγώ που έλεγα ότι το Σαν Φρανσίσκο είναι πιο θερινή πόλη. Ζηλεύω μ΄’ αυτά τα ατέρμονα ταξίδια σου. Φιλιά από τη μουντή Θεσσαλονίκη😉

    • December 15, 2009 4:12 am

      Ειναι σιγουρα πιο ζεστη απο την Ουασινγκτων. Εχει ομως την υγρασια του ωκεανου, και διαολεμενους αερηδες. Φιλια στην γλυκεια μανουλα!

Leave a Reply

