Skip to content

San Francisco – Reflections

December 15, 2009

Το νερο, το τζαμι, η βιτρινα, καθρεφτιζουν κοσμους ολοκληρους αλλοτε αλλαζοντας τα ειδωλα, αλλοτε σπωντας τα σε κομματια. Συνθεση, αναλυση, διαχυση,  ανταναλκαση, μυστηριο και μαγεια.

Φερνοντας τις φωτογραφιες αυτες σημερα, και βλεποντας τις πριν απο σας, αισθανομαι μια απολυτη ηρεμια.  Το γκριζο σε ολες τις αποχρωσεις με μια πινελια κατακοκκινη. Το φορεμα του Οσκαρ ντε λα Ρεντα για μια Χριστουγεννιατικη νοτα.  Και πιο πισω ολοκληρη πολη.

Σας φιλω γλυκα!

27 Comments leave one →
  1. December 15, 2009 7:56 am

    Σπίτι σου πότε θα επιστρέψεις παιδί μου? Χρειάζομαι επειγόντως την διεύθυνση σου… Θα μου την στείλεις με ένα mail please?Φιλιά…

    • December 16, 2009 1:07 am

      Τι βιαζεσαι βρε χαρα μου; Γυρισα οριστε! Οχι πως ηθελα! Φιλια!

  2. December 15, 2009 8:12 am

    Η αντανάκλαση πάνω στο νερό και στις πετρούλες μοιάζει με ψηφιδωτό.
    Τι φοβερή φωτογραφία είναι αυτή με το κτιριο! Σχεδόν επίπεδο χάνεται ονειρικά στον ουρανό, αντανακλώντας με γεωμετρική ακρίβεια το άλλο που φαίνεται να βυθίζεται μέσα του -σχεδόν ερωτικά- μόνο από τις καμπύλες της μιας πλευράς του! Αν δεν υπήρχαν τα δένδρα να δηλώνουν το μέγεθος και το χώρο, θα ήταν εντελώς εξωπραγματικό. Το παράκανα? :))
    Όπως το χαρακτήρισες: μαγεία!

    Καλημέρα καλλιτέχνιδα!!!

    • December 16, 2009 1:09 am

      Λοιπον εσενα σε θελω για συνεργασια! Θα βγαζω φωτογραφιες κι εσυ θα γραφεις τις λεζαντες, μ’αρεσει το ετσι και το αλλοιως της περιγραφης σου. Καλημερα Μαρκονακη!

  3. December 15, 2009 9:03 am

    Καλά, με την τρίτη φωτογραφία χάζεψα κι εγώ!!! Προσυπογράφω το σχόλιο του Marconi (τι κάνεις βρε??)

    Μαγικές εικόνες………………………………

    Φιλιά🙂

    • December 16, 2009 1:10 am

      Ειδες πως τα λεει το παιδι! Φιλια, χαιρομαι που..χαζεψες!

  4. December 15, 2009 9:37 am

    Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες Δέσποινα.
    Καλά να περνάς!

    • December 16, 2009 1:10 am

      Οταν το λες εσυ Δεσποινακι μου, το χαμογελο μου φτανει ως τα αυτια! Κι εσυ να περνας ομορφα και καλες γιορτες!

  5. December 15, 2009 1:46 pm

    Δεσποινάριο γλυκό,
    Βλέπω πως έσκισες με το scientific μάτι σου στις φωτογραφιες. Μου αρέσει αυτή η άποψη γιατί την άλλη τη ρομαντική περι ΣανΦραν την έχω χιλιοδεί.
    Καλώς μας ήρθες επιτέλους γυριστρούλα μας κι εσύ.
    Φιλιά

    • December 16, 2009 1:12 am

      Δε τελειωσα ακομα με τα Σαν Φρανσισκα χαρα μου. Αλλα να! ερχονται χρονιαρες μερες και πηζω! Οι διακοπες μου λειπανε, αλλα τις ευχαριστηθηκα! Καλως σας βρηκα! Ειμαι σε κατασταση ντελιριουμ!!!!

  6. panathinaeos permalink
    December 15, 2009 1:47 pm

    αυτο το κοκκινο φορεμα με εχει ισοπεδωσει!
    σα να το ηξερα και σου αφιερωσα ποιηματακι με αγορες στο ατελιε!

    ωραιες και οι αλλες φωτο, αλλα αυτο το κοκκινο που ξεπροβαλει …

    • December 16, 2009 1:14 am

      Λοιπον ενας Βαζελος που συγγινειται με τα κοκκινα, ειναι μαϊ καϊντ οφ Βαζελ! Το φουστανακι οπως σας ειπα, εμεινε απανω στην ξυλοκοτα. Φιλακια!

  7. Lonely permalink
    December 15, 2009 3:49 pm

    Hello hello kai apo mena😀 ti oraia pou pernas despinarion me tin korakla sou😀 kai ti iperoxo kokkino einai to fonto sou😀 teleia teleia🙂

    edo rixnei xalazi autin ti stigmi pou sou grafo…an einai dinaton…an theleis episis na deis gkriza poli na episkefteis kapoia stigmi tin granitoupoli tis Skotias🙂 – kai enoeitai na let me know😉

    oraia to SF…makari na mporousame na pigainame kai emeis🙂

    edosa ta ilika gia tin panakota ston mpampa na ta ferei na tin kanoume mazi😀 tha se enimeroso😀

    filia polla apo tin broxeri Athena😀

    • December 16, 2009 1:17 am

      Εισαι Αθηνα μικρο μου;Εφτασες κιολας; Ευχομαι να περασεις καλα με την οικογενεια σου, και καλη επιτυχια στην πανακοτα που θα φιαξεις με τον μπαμπα! Πολυ μου αρεσουν οι μπαμπαδες που μαγειρευουν! Την εκφραση κορακλα ειχα καιρο να την ακουσω! χε χε! Ναι ναι περασα ομορφα με την κορακλα! Και θα την ξαναδω πριν τα Χριστουγεννα γιατι θα ερθει εδω! Φιλια μικρο μου!

  8. December 15, 2009 4:45 pm

    Kαλή σου μέρα, Δεσποινάκι.
    Παρόλο που είσαι παλιά στη blogoσφαιρα και πας κάθε χρόνο στο SF,καταφέρνεις και δεν επαναλαμβάνεσαι. Και όχι μόνο! Μας εκπλήσσεις ευχάριστα πάντα. Επαναλαμβάνομαι εγώ που λέω κάθε φορά πόσο υπέροχες είναι οι φωτογραφίες σου και τι μάτι “κοφτερό” διαθέτεις.
    Υποκλίνομαι στην καλλιτέχνιδα!
    Πολλά φιλάκια

    • December 16, 2009 1:17 am

      Ελα βρε Φωτεινουλα, ασε τις υοπκλισεις και παμε για τσικουδιες!!!! Φιλακια! Νασαι καλα!

      • December 16, 2009 6:15 am

        Σου βγάζω το καπέλο, βρε παιδί μου. Πώς το λένε!
        Πάμε για ρακόμελα! Βουρ!
        Σε περιμένω!

  9. December 15, 2009 7:06 pm

    Μπραβο κι απο μενα.Πολυ ωραιες φωτο.Το ταλεντο σου βεβαια στην φωτογραφια το εχουμε δει κι απο τις προηγουμενες.
    Καλες γιορτες να εχετε, πάντα φιν-φον.

    • December 16, 2009 1:18 am

      Κι εσεις αρεμαρε μου να εχετε καλες γιορτες, υγεια και χαρα στο σπιτι σας. Σε ευχαριστω για τα καλα λογια!

  10. Ρούλα permalink
    December 15, 2009 8:06 pm

    η μεταμόρφωση του κτιρίου σε ψηφιδωτό ,magnifique!
    περίμενα να δω και την δική σου αντανάκλαση ή μήπως κάπου φαίνεσαι και δεν το είδα?τι δώρο πήρες στους σεφ σου,μήπως λάδι με άρωμα πορτοκαλιού?
    μα τον άσπλαχνο τελωνειακό! φιλάκια

    • December 16, 2009 1:21 am

      Μη μου πατας τον καλο αγαπη μου με τα λαδια! Ειμαι τελειως χαζο! Για να εξηγησω και εδω, αγορασα απο Σαν Φρανσισκο ενα ελειολαδο με αρωμα πορτοκαλιου! Και το εβαλα στην χειραποσκευη χωρις να σκεφτω οτι ηταν υγρο και δε θα μου επετρεπαν να το περασω. Ο κακουργος σεκιουριτας, μπορει τωρα νακανει παπαρες μεσα!!!! Γκρρρρ!
      Φιλια Ρουλακιον.

  11. Anonymous permalink
    December 16, 2009 8:55 pm

    love it
    love it
    love it!

  12. December 17, 2009 2:00 am

    thanks anonymous

  13. December 20, 2009 11:06 am

    Υπέροχες φωτό, το κτήριο απλά καταπληκτικό…
    Αλλά και το γλυπτό με τον διάφανο θόλο, πανέμορφο…

  14. December 28, 2009 6:03 pm

    Τρελλαθηκα με τις αντανακλασεις.Φιλια

Trackbacks

  1. walking down Market street #San Francisco ti amo « ασπρο

Leave a Reply

