Skip to content

S.F yellow

December 20, 2009

Χωρις λογια, λιγο κιτρινο απο το Σαν Φρανσισκο, για να μου σπασει την ασπριλα. Ειμαι πολυ αγχωμενη αποψε. Περνω απο τα μπλογκακια σας και δε γραφω γιατι θα μου βγει κατι λυπημενο και δε θελω. Στο κατω κατω Χριστουγεννα ερχονται. Οι δρομοι θα ανοιξουν παλι συντομα και ολα θα γινουν οπως προχτες.

Το κιτρινο ειναι ενα πολυ χαρακτηριστικο χρωμα στο Σαν Φρανσισκο.  Καποτε παιζαμε ενα παιχνιδι.  Λεγαμε,  ολες οι πολεις χαρακτηριζονται απο ενα χρωμα η εστω απο συνδυασμο δυο.  Το Σαν Φρανσισκο ειναι γκρι και κιτρινο.  Οχι οχι δε παιζω εκεινο το παιχνιδι, ειναι γεγονος. Δειτε!

Τι χρωμα εχει η πολη που ζειτε; Η Ουασινγκτων ειναι ασημενια! Μονο σημερα εγινε ασπρη!

29 Comments leave one →
  1. December 20, 2009 7:32 am

    Ελπίζω να φτιάξει και πάλι η διάθεσή σο, καλές γιορτές

    • December 20, 2009 1:18 pm

      Akamas, η διαθεση ηδη φιαχνει μονο και που ξημερωσε η επομενη μερα. Ευχαριστω για τις ευχες και καλες γιορτες και σε σενα!

  2. December 20, 2009 7:36 am

    Μην είσαι λυπημένη φιλενάδα μου…Όλα καλά θα πάνε, θα δεις… Πολλά γλυκά φιλιά από μια καθόλου χριστουγεννιάτικη Αθήνα…

    • December 20, 2009 1:20 pm

      Τελικα φαινεται οτι ολα πανε καλυτερα. Πολλα φιλακια και σε σενα. Θα σε παραπεμπψω σε ενα εντιτοριαλ που διαβασα τελευταια σε καποιο περιοδικο που ειχε στο εξωφυλλο μια κουκλαρα που χλαπακιαζε ενα ρεντ βελβετ…

  3. panathinaeos permalink
    December 20, 2009 8:05 am

    στο βουκουρεστι χιονιζε τεσσερις ημερες συνεχεια, με θερμοκρασια σταθερα κατω απο το μηδεν (το βραδι εφτανε -10)
    η πολη ντυμενη οχι στα ασπρα αλλα στα γκριζα καφε, που ειναι το χρωμα του βρωμικου χιονιου, του σλας οπως το λενε οι αμερικανοι
    καθαρισμα στα πεζοδρομια και τις διαβασεις πεζων μηδεν, με αποτελεσμα να γινεσαι μουσκεμα εκτος αν φορουσες αδιαβροχο κοστουμι και μποτες!
    θαυμασα τους ρουμανους συναδελγους, που με στωικοτητα τσαλαβουτουσαν στα παληονερα και την γκριζα καφε αμορφη μαζα
    ηλιος πουθενα
    ευτυχως παρολον οτι συνηθως οδηγουν σαν τρελλοι, τωρα με το χιονι ειναι προσεκτικοι
    το διδαγμα φιλεναδα δεσποιναριον κατηφες, ειναι οτι υπαρχουν και παρα πολυ χειροτερα!
    μα παρα πολυ σου λεω, αφου εχω περασει απο την ντι σι χειμωνα, και ξερω!
    η λυση λοιπον ειναι μια: στελνω το ληαρ τζετ να σε φερει στο βουκουρεστι, να δεις τι εστι βερυκοκο, και μετα μου λες εσυ….
    ασε που μπορει να σε παω να σε γνωρισει ο προεδρος μπασεσκου,
    σε αυτην την περιπτωση ομως μπορει να κατσεις για τα καλα,
    γιατι ειναι γνωστη η αδυναμια του να αντισταθει στην απειρη γοητεια ορισμενων κυριων
    την προσφατη φιλεναδα του την εκανε υπουργο τουρισμου,
    οποτε καταλαβαινεις
    επισης για να φτιαχτεις φιλεναδα δεσποιναριον λυπημενο,
    θα σε παω να γνωρισεις τον Τζιτζι, μεγαλοεπιχειρηματια ρηαλ εστεητ,
    ιδιοκτητη της ομαδας ποδοσφαιρου στεαουα βουκουρεστιου,
    ο οποιος ειναι και ευρωβουλευτης της ρουμανιας
    και προσφατα πλακωσε στο ξυλο κατι αθιγγανους ρομα που πηγανε να του κλεψουνε τη σιντιερα απο το αμαξι
    οχι μονο γινανε τοπι τα γυφτακια, μετα οι μπραβοι τα βαλανε στο πορτ μπαγκαζ και τα κλειδωσανε για να μη φυγουνε!
    μετα τις μεγαλες γνωριμιες, θα σε παω φιλεναδα δεσποιναριον μελαγχολικο σε εστιατοριο χλιδα διπλα σε μια λιμνη
    εκει το πιο φτηνο αυτοκινητο ειναι μαζερατι!
    βεβαια θα πρεπει πριν παμε να σου αγορασω κινητο τηλεφωνο αξιοπρεπες, γιατι εκει οι κοπελλες ολες εχουν τηλεφωνακια VERTU,
    και οχι μονο οι κοπελλες,
    αλλα και οι οδηγοι των πελατων
    ενας παο αυτους, τις προαλλες, ειχε δυο VERTU και επαιζε, και τον ρωταω
    “πως και εχεις δυο; (μιλαμε τωρα 25000 ΕΥΡΩ το κομματι!)”
    “πεταξε αυτο που ειχα ο γυιος μου κατω και γρατζουνιστηκε, οποτε πηγα και πηρα κι αλλο ενα”
    ελπιζω να εδωσα αρκετο χρωμα βουκουρεστιου, και αρκετα κινητρα για να σου στειλω το ληαρ τζετ να σε απαγαγω
    μονο θελω να υπογραψει ο ερρικουκος χαρτι οτι δεν θα σε διεκδικησει στην περιπτωση που σε ερωτευθει ο προεδρος
    φιλια και καλη κυριακη

    • December 20, 2009 1:57 pm

      Καλε μου αγαπητωτατε, μαλλον δεν εξηγησα επαρκως το λογο της αγωνιας μου (οχι κατηφειας αλλα ετσι βγαινει). Δεν πτοουμαι με τα χιονια, δεν πτοουμαι με τους παγους και τις λασπουριες. Και μαλιστα οταν ειμαι ασφαλης και ζεστη στο σπιτακι μου. Την ωρα που εγραφα την αναρτηση τεσσερα αγαπημενα μου προσωπα περιπλανιοντουσαν στα αεροδρομια με αβεβαιους προορισμους και αοριστιες στις μεταικινησεις τους. Αυτη τη στιγμη τα πραγματα ειναι λιγο καλυτερα. Ενας ειναι αβεβαιος, δυο επιβιβαζονται για επομενο σταθμο και ο τεταρτος ο καλυτερος εχει ακομα να διασχισει ενα φρηστεητ στο μερυλαντ. Τοσα χρονια εδω, ειναι η δευτερη φορα που ριχνει τοοοοσο χιονι. Οι χειμωνες στο Ντη Ση δεν ειναι στατιστικα σαν τον τωρινο. Παμε τωρα Ρουμανια!
      Φυσικα υπαρχουν και χεροτερα, μπλιαχ δηλαδη με τα βρωμολασπονερα σας.. Θα ερχομουνα μια βολτιτσα μαζι σας να δω το Βουκουρεστι και δε θελω φινφον τελεφωνα, η παρεα σας ειναι πολυτιμοτερη. Τον Τραϊανο δεν τον φοβουμαι διοτι το καλοκαιρι περασα τα ιδια με τον Μπερλουσκονι, αλλα κρυφτηκα πισω απο τεραστια γυαλια. Σ’ε λα βι! Ο Ερρικουκος δεν θα υπεγραφε ποτε τετοιο χαρτι οποτε το προσπερνω. Το γευμα διπλα στη λιμνη ομως μου φαινεται σουπερ και θα το προωθησω στον παγωμενο μου εγκεφαλο! Σας φιλω κι ευχαριστω για το υπεροχο σχολιο!

  4. December 20, 2009 8:42 am

    Με όλα αυτα που εγραψε ο/η Παναθηναιος, ελπιζω να σου εφτιαξε λιγο την μέρα.
    Σε μενα πάντως τα κατάφερε και ο σουρεαλισμός της εικονας μ’εφτιαξε!
    Γμτ!!όλοι μας μελαγχολικοι ειμαστε φετος.ο καθενας για τους λόγους του.
    Ευχομαι γρηγορα κοντα σ’αυτους που αγαπας.Και μετα θα ειναι όλα μακρινή αναμνηση.
    Φιλακια

    • December 20, 2009 2:05 pm

      Σιγουρα ενας σουρεαλ χειμμαρος απο τον Παναθηναιο παντα ανεβαζει τα κεφια. Και αρκει να ειμαστε καλα και θα προσπερναμε αυτες τις παλαβομαρες της φυσης. Τωρα δεν ειναι μονο αυτα. Ειναι και η κατασταση στην Ελλαδιτσα που δεν ειναι ροδινη. Εχεις δικιο. Το θεμα ειναι οτι οταν αντιμετωπιζεις ενα προβλημα, εστω και μηδαμινο και το μονο που θελεις ειναι να το λυσεις, σε προσωπικο επιπεδο ξεχνας τα αλλα και εστιαζεις σε αυτο. Φιλακια και καλες γιορτες αρεμαρε μου.

  5. December 20, 2009 9:19 am

    και τα γαντακια σου ειναι κιτρινα😉
    και οταν ξυπνησεις θα ειναι ολα αλλιως θα δεις!
    φιλακι

    • December 20, 2009 2:06 pm

      Χα χα που τα θυμηθηκες τα γαντακια μου? Ειναι λιγο καλυτερα, ναι, φιλακι!

  6. December 20, 2009 10:51 am

    Ωραία επιχειρήματα…
    Και γιατί είσαι στεναχωρημένη παρακαλω;;;
    Πές μας τώρα ποιος σε πείραξε, να του κάνουμε τα μούτρα κρέας…

    • December 20, 2009 2:11 pm

      Μαλλον τα διαβασες στο προηγουμενο, ειμαστε λιγο.. αποκλεισμενοι και περιμενω τους δικους μου. Κανεις δε με πειραξε. Εγω πειραζω τους αλλους!

  7. December 20, 2009 12:11 pm

    τι χρώμα έχει η Ρόδος;
    δεν το σκέφτηκα ποτέ αυτό!
    το χρώμα της πέτρας (από τα τείχη της Παλιάς Πόλης);
    μάλλον αυτό, αν και έχει κι άλλα πολλά.
    να το ψάξω πάντως.

    γιατί είσαι down ;
    κοίτα να σού περάσει.
    εμένα κάπως μού πέρασε να σου πω την αλήθεια.

    • December 20, 2009 2:13 pm

      Ναι Ωχρα την εχω τη Ροδο καμαρι μου. Εσυ τι ειχες, δε σε ειδα νταουν. Εμενα θα μου περασει οταν φτασουν οι δικοι μου. Ετσι ειναι αυτα περνανε, σε φιλω βρε!

      • December 20, 2009 4:28 pm

        ειναι η εποχη των flashbacks καθε χρονο για μενα. εξ ου και η αναρτηση η τελευταια. αλλα τα’πα και τελος. χρησιμο το μπλογκινγκ τελικα, ε;

        • December 20, 2009 7:27 pm

          σιγουρα, εδω βγαζουμε τα σωψυχα μας μερικοι!

  8. December 20, 2009 1:55 pm

    Dear Despina
    After serious consideration m we would like to inform you that ‘Gourmet’ magazine is going to start its publication again in the near future. I hope these news will put a smile in you face.
    Yours sincerely
    Ruth Reichl
    (Editor in chief Gourmet Magazine)

    p.s Kαι εγώ δεν το πιστεύω με τα μέσα που έχω και μου στέλνουν τόσα e-mail να στα περάσω ολοι αυτοί οι διασημοι τελοσπάντων

    • December 20, 2009 2:16 pm

      Αχ τελεια, τωρα μου περασαν ΟΛΑ καρδουλα! Αν δεν ειχα κι εσενα με τα απειρα κονἐ τι θα εκανα!! Πριν λιγες μερες ηρθε μια καρτουλα που ελεγε.. λυπομαστε που σταματησαμε να κυκλοφορουμε και για το υπολοιπο της συνδρομης θα σας στελνουμε το Μπον Απετι! Καλωσυνη τους!
      Ολα τα γκουρμε του κοσμου για τους αγαπημενους μου!!!!! Απειρα φιλακια!

  9. December 20, 2009 3:14 pm

    Άντε βρε! κι εδώ βρέχει τώρα… το πρωί όμως είχες έναν ήλιο τεράστιο!!…
    Πάντως την είδα και στις ειδήσεις την ΝτιΣι – στο πεντάλεπτο που αντέχω να βλέπω ειδήσεις… Πολύ χιόνι μάνα μου!

    Φιλιά πολλά απογευματινά🙂

    • December 20, 2009 7:23 pm

      Παρα πολυ χιονι σου λεω μανα μου! Γουαϊτ Κρισμας Γκαραντί
      Φιλια!

  10. December 20, 2009 6:27 pm

    i poli pou zo einai gkriza…einai ftiagmeni blepeis olokliri apo graniti😀

    kai eisai more than welcome na ertheis na me episkefteis me tin oikogeneia sou opote thes😀

    • December 20, 2009 7:25 pm

      Λονλινακι μου εισαι το πιο γλυκο πλασματακι του μπλογκ μου!

  11. December 20, 2009 9:38 pm

    συγγνωμη εγω ποσο καιρο εχω να ερθω??εχουμε αλλαξει ρυθμους ..αναρτω σχεδον μια το μηνα και αναρτεις καθε μερα??
    δε με λυπασαι????

    ::::::::::)))))

    τι υπεροχες αναρτησεις??
    τι φωτο!!

    και εχω καταλαβει καλα ??
    εχετε ολη η οικογενεια διασκορπιστει σε διαφορα μερη??
    και γιατι μου μελαγχολεις?
    δεν πανε πουθενα οι αγαπημενοι μας
    εγω λεω να αφεθεις στη μαγεια του χιονιου (να ξερες ποσο μου λειπει αλλα σε λιγο παω κι εγω να το βρω)
    να βγαλεις και αλλες φωτο
    πολλες φωτο
    να το ακουσεις να ψιθυριζει τη νυχτα στις στεγες και να το απολαυσεις οσο μπορεις

    ετσι κι αλλιως πουθενα δεν πανε αυτα που αγαπαμε και μας αγαπουν
    θα τους βρεις ολους

    ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΟ ΧΙΟΝΙ και με δαιμονιζεις

    ελααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • December 20, 2009 11:49 pm

      Ναι χαρα μου, σχεδον καθε μερα, εχεις δικιο, ποτε θα προλαβω να σας δειξω το Σαν Φρανσισκο πριν τα Χριστουγεννα, γατι μετα θα εχω αλλα.. Το ξερω κατι μου ελεγες για Καϊμακτσαλαν! Να περασεις ομορφα! Το χιονι κουραστηκα πια. Οι αγαπημενοι ναι γυριζουν αλλα ταλαιπωρουνται. Αυτο με σκοτωνει εμενα! Φιλακια πολλα πολλα.

  12. December 20, 2009 9:44 pm

    Δεσποινάκι μου,
    Δεν υπάρχει πιο εφιαλτικό σενάριο απο το να ταξιδέυουν οι αγαπημένοι στην αβεβαιότητα. Αλλά τέλος καλό όλα καλά, αντιλαμβάνομαι.Εδώ τη γλυτώσαμε απο χιόνι-δόξα τω Θεώ- και ο καιρός εξακολουθεί να είναι στα μπιλοζίρια (σιγά μη θα ανέβει ο υδράργυρος!)
    Οσο για το κίτρινο του Σαν Φραν πολύ φίν φόν το βρίσκω. Να σου πώ εγω χρωμάτιζα τις μέρες, δεν θυμάμαι για πόλεις.
    Αλλά αν πρέπει να χρωματίσω το Μόντρεαλ θα του δώσω μπορντώ αποχρώσεις.
    Φιλάκια και ηθικόν ακμαιότατον πλίζζζζζζζζζζ

    • December 20, 2009 11:56 pm

      Καναδεζα απο το μπορντω Μοντρεαλ! Γιατι εμενα οταν πηγα μου φανηκε μπλε? Καλυτερα κρυο παρα χιονι. Αποδιωργανωθηκαμε! Αποσυντονιστηκαμε! Γιναμε ειδησεις! Ενταξει το ηθικο ειναι πολυ καλυτερα απο χτες! Φιλακια!

Leave a Reply

