Skip to content

S.F pink (and a visit to Crown and Crumpet)

December 21, 2009

Με πολλη αγαπη σε οσους ειχαν την ευαισθησια χθες να με παρηγορουν πανω στην αγωνια μου, αλλαζω χρωμα και βλεπω το Σαν Φρανσισκο ροζ!  Την νυχτα σχεδον δε κοιμηθηκα απο το να παρακολουθω τα ες εμ ες που μου στελναν οι ταξιδιωτες μου.  Με αρκετη ταλαιπωρια οι τρεις εφτασαν στον προορισμο τους με εναν ακομα να περιμενει να φυγει για Παρισι.. ανημερα τα Χριστουγεννα πια. Η κακοκαιρια δεν ειναι μονο εδω γεγονος, αλλα και σε ολη την  κεντρικη Ευρωπη.  Ειμαστε αποκλεισμενοι τουλαχιστο για μια μερα ακομα εδω στη γειτονια, αλλα θα κανουμε υπομονη. O Ερρικος περπατησε ενα μιλι με βαλιτσες , χειραποσκευες και ποστερ τιουμπς μεχρι το σπιτι γιατι το ταξι δεν μπορουσε να προχωρησει αλλο. Ειπαμε ομως, τελος καλο ολα καλα!

Η παραπανω φωτογραφια δεν ειναι καθαρη. Ειναι ομως απο τις αγαπημενες μου. Εβρεχε στο Σαν Φρανσισκο κι αυτο το κοριτσακι ηταν χαρμα οφθαλμων.  Μια νοτα χαρας στην γκριζιλα με το ροζ του αδιαβροχακι!  Μωρο για ζουληγμα!

Εδω βλεπουμε απιθανα μακαρονς.  Στο Σαν Φρανσισκο, οπως φανταζομαι και σε ολο τον υπολοιπο κοσμο, τα καπκεηκς ειναι OUT και τα μακαρονς IN. Καθε ζαχαροπλαστειο που σεβεται τον εαυτο του φιαχνει μακαρονς διαφορων γευσεων.  Σταματαμε με τη Δαφνη στο Μιετ στο Εμπαρκαντερο και δοκιμαζουμε διαφορες γευσεις.  Πρεπει να ομολογησω οτι με ξετρελλαναν η γευσεις τριανταφυλλο και σοκολατα πορτοκαλι.  Και το φουντουκι ηταν πολυ καλο, και το φυστικι.  Παιρνουμε ενα κουτακι για τον μπαμπα μας και προχωραμε παρακατω. Εδω θυμηθηκα το ελβετικο μελισσακιον που τρωει μακαρονς Λα Ντυρἐ και ορκιζεται σε αυτα!  Προσωπικα προτιμω τα μακαρονς απο καθε ειδους καπκεϊκ.  Και χαιρομαι που ειναι μπιγκ κι εδω!

Παμε για τσαϊ στο Crown and Crumpet στην πλατεια Ghiradelli  των ομωνυμων σοκολατακίων.   Εκει  οι ζαχαριτσες εχουν ομορφα σχηματα και χρωματα.  Και ειναι το απολυτο φιν φον!

Εκει ολα μα ολα ειναι ροζ!  Τα δεντρακια, τα πιατακια, ακομα και η Κουην σε μικρογραφια πανω στο τζακι, φορα ροζ πανωφορι. Ομολογω οτι εδω θυμηθηκα την αγαπημενη καρδουλα Πηνελοπη του Αμπουνταμπίου και κατι τεϊα που μας εφερνε οταν ητο Πηνελοπη της Αλβιονος.  Κι ετσι φερνω το δισκακι με τα καλουδια για να ξελαχταρησει λιγο!

Τα κραμπετς και τα σκοουνς ειναι ζεστα και ειναι τα απολυτα αγαπημενα μου μακραν καθε σαντουϊτσακιου και ταρτακιου.  Και το σεττινγκ κουκλιστικο,  βουαλα!

Και η τσαγιερα ροζ επισης.  Το τσαϊ που δοκιμασα ηταν λευκο με αρωμα συκου και πολυ ντελικατο.  Ημουν ετοιμη να παραγγειλω Ερλ Γκρεϋ γιατι πιστευω οτι ειναι ο βασιλιας των τσαγιων και η τελεια συνοδεια για τα γλυκα και τα σαντουϊτσακια, αλλα με επεισε η Δαφνη λεγοντας μου, ερλ γκρεϋ  εχεις και στο σπιτι, δοκιμασε κατι αλλο! Και ειχε δικιο, ηταν εξαιρετικο!

Φευγω απο το καταστημα με δυο κουτακια χρωματιστες ζαχαριτσες.  Στις 3 Γεναρη εχω τεϊον σπιτι με ενα σωρο κοριτσακια και ξερω οτι θα χαρουν με τετοια κολπα!

Πλησιαζουν τα Χριστουγεννα με μεγαλες ταχυτητες.  Ειχα τοσα να κανω αυτο το Σαββατοκυριακο του “αποκλεισμου”, και δε τα καταφερα.  Αλλα δε στεναχωριεμαι γι αυτα πια, ειμαι χαρουμενη που μαζευομαστε σιγα σιγα.  Ουτε αυριο θα μπορεσω να παω πουθενα γιατι οι δικοι μας δρομοι δεν εχουν καθαριστει ακομα.  Ακομα και οι δρομοι ομως που καθαριστηκαν τις νυχτες γινονται καρμανιολες γιατι οτι λιωνει την ημερα τις μικρες ωρες προς τα χαραματα παγωνουν.  Δεν αποκλειεται αυριο να ειναι κλειστη και η κυβερνηση και τα ταχυδρομεια.  Θα δουμε.

Εδω θελω να μοιραστω μαζι σας μια ομορφη εμπειρια που εζησα πριν φυγω για το Σαν Φρανσισκο.  Στις 5 Δεκεμβρη μας ειχαν τραπεζι σε φιλικο σπιτι. Η κυρια πολυ φιλη μου, μετα το γευμα ηθελε να δειξει στους υπολοιπους συνδαιτημονες το μπλογκ του δεσποιναριου. Συνεδεσε το λαπτοπ με την μεγαλη οθονη της πλασμα τι βι και παρακολουθησα τωρα το δεσποιναριον σαν θεατης, με οδηγο την φιλη μου.  Πηγε πισω πολλες αναρτησεις, και οι αλλοι χαζευαν τις φωτογραφιες αφου τα ελληνικα τους ειναι ανυπαρκτα.  Παραξενο συναισθημα και το να λεω τωρα εγω οτι μου αρεσε θα ακουστει περιαυτολογια, αλλα πρεπει να ειμαι ειλικρινης .. μου αρεσε! Πλησιαζοντας τα τρια χρονια γεννεθλιων της μπολογκοζωης μου, αρχισα να σκεφτομαι.. και τι δεν εχω πει εδω μεσα. Ανοιξα το σπιτι μου, μαγειρεψα στην κουζινα μου,  μαζι καναμε την ανακαινιση της κουζινας καθε μερα με τους μαστορους, πηγα ταξιδια, εκλαψα, γελασα, θυμωσα, μεχρι και στην κρεββατοκαμαρα σας πηγα!  Ειδαμε τον κηπο να ανθιζει, τα φυλλα να πεφτουν,  πηγαμε στο κομμωτηριο, στο γιατρο μου,  χαζεψαμε τα κουταβια, μιλησαμε σοβαρα, ειπαμε παρλαπιπες και φορεσαμε διαφορα καπελλακια!  Ομως περισσοτερο απο ολα εκεινο που αισθανθηκα σαν θεατης, ειναι οτι αυτο ειναι ενα ελληνικο μπλογκ.  Δεν εχει σημασια που γραφεται,  δεν εχει σημασια η θεματολογια. Σημασια εχει η ψυχη του.  Στα τρια χρονια του μπλογκ θα κανω ενα μπλογκοπαρτυ!  Και θα ειστε ολοι καλεσμενοι γιατι χωρις εσας δεν θα ειχα φτασει ως εδω.

Ακομα θελω σημερα να μοιραστω μαζι σας ενα μυστικο που προς στιγμην ειπα να μη το αποκαλυψω! Αλλα δεν εχω πει ποτε ψεμματα κι αυτο αν το κρυψω θα ειναι σα να το κανω.  Λοιπον ας το παρει το ποταμι!  Θυμαστε την ωραια φωτογραφια που εφερα χτες με τα μελομακαρονα;  Εεεε δεν ειναι μελομακαρονα. Ειναι μπατον σαλε με σιροπι. Ναι εβαλα αλατι στη ζυμη. Και δεν εδενε το λαδι με το αλατι αλλα δεν πτοηθηκα. Και δεν ελυωνε το αλατι στο μελι και εγω το χαβα μου.  Αχρηστη μιλαμε.  Σημερα ξανακανα μελομακαρονα.  Τα προχτεσινα θα τα φυλαξω ομως για ντεκορ. Απλα θα βαλω ενα ταμπελακι προειδοποιητικο. Προσοχη, λυσσα!

Σας φιλω γλυκα! ναι γλυκα με αληθινη ζαχαρη! Αχνη!

52 Comments leave one →
  1. December 21, 2009 2:23 am

    ωραίο το κιτρινακι δε λεω αλλα το ροζ ειναι καλυτερο😉

  2. December 21, 2009 3:57 am

    αααααααααααα, πολύ με άρεσε τούτη η ανάρτηση, γειά στα χέρια σου.
    αν και υπάρχει ένα θέμα με κάποιες άγνωστες λέξεις (ειδικά στα εδώδιμα που αναφέρεις) . και μια απορία που πάντα είχα και πάντα βαριόμουνα να κάτσω και να το ψάξω. επιτέλους, πόσα μέτρα είναι ένα μίλι; (μη με κράξεις).

    πότε έχεις μπλογκογενέθλια; μην κλείσω και πάω αλλού (κι αλλού).
    εμένα τα δικά μου πάντως είναι 2/2 και ως “αλλού” θα κλείσω τα δύο.
    χο χο χο

    • December 22, 2009 1:06 pm

      Γαβριλακι μου, ενα μιλι ειναι περιπου 1600 μετρα. Καταλαβαινεις τωρα μεσα στα χιονια, φαινεται παραπανω. Απο τα εδωδιμα δε ξερω ποιες ειναι οι αποριες σου, αλλα ολα αυτα στα δισκακια ειναι υπεροχα. Τα σκοουνς ειναι κεκακια με σταφιδα η φρουτο μεσα και τα κραμπετσ κατι σαν μαφινς .. η ειπα παλι αγνωστη λεξη;
      Τα γεννεθλια του μπλογκ(εως) ειναι 1/1/10 Πρωτοχονια εγραψα το πρωτο 1/1/07. Καλο σου ταξιδι και πολλα φιλακια.

  3. Εύη Τ. permalink
    December 21, 2009 5:06 am

    Χαίρομαι για το ροζ το σημερινό. Περιμένω με χαρά κάθε μέρα να σε διαβάσω!

    • December 22, 2009 1:07 pm

      Χμμμ, Ευη Τ. Μαλλον καινουργια αναγνωστρια εισαι και σε καλοσοριζω στο μπλογκ. Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια και ευχομαι Καλες Γιορτες.

  4. December 21, 2009 6:42 am

    Καλημέρα Δεσποινάκι μου, και χρόνια πολλά🙂

    Δεν κατάλαβα ακριβώς την αιτία της στεναχώριας σου, είναι ο…αποκλεισμός λόγω κακοκαιρίας ή κάτι άλλο που το έχασα λόγω απουσίας μου; Όμως χαίρομαι που άλλαξαν τα … χρώματα. Σιγά μη δεν άλλαζαν! Στο χέρι τους είναι;

    Λοιπόν, περιμένουμε πάρτυ για τα γενέθλια του μπλογκ, οπωσδήποτε, με φαγητό και μουσική!

    Προς το παρόν πολλά – πολλά φιλάκια και καλές Χριστουγεννιάτικες προετοιμασίες.

    • December 22, 2009 1:09 pm

      Καλως το Λιλακο μας. Στεναχωριομουνα γιατι ολοι οι δικοι μου με τα χιονια τρυγυρναγανε στα αεροδρομια και χανανε πτησεις. Τωρα ολοι βρισκονται εκει που θελουν και ολα καλα ολα ωραια! Ναιιιιι μη κλεισετε ρεβεγιον. Εδω θα ειμαστε!! Επισης Λιλακο, καλες γιορτες!

  5. December 21, 2009 6:59 am

    Τώρα μάλιστα…Αυτό το ακμαίο ηθικό ταιριάζει απολύτως καλύτερα και με το mood της γιορτής και με τον χαρακτήρα σου…:-) Και περιττόν να σου πω ότι αν βρεθώ ποτέ στο Σαν Φραν θα πάω να ζήσω στο Crown and Crumpet… Και ροζ, και με κορώνες… Αυτό καλέ, είναι φτιαγμένο για μένα, απλά δεν το έχουν συνειδητοποιήσει μάλλον….:-))))))))

    • December 22, 2009 1:16 pm

      Μα τω Θεω βρε Ευη μου, σε σκεφτηκα με ολα αυτα εκει. Πολυ θεματικο μαγαζι παντως, και ηθελα να πω επισης οτι ενα αλλο διπλα του με καπκεηκς, http://www.karascupcakes.com/index2.html
      ηταν σχεδον αδειο. Στο Crown and Crumpet δεν πεφτει καρφιτσα. Πρεπει να κανεις ρεζερβεησονς για τσαϊ !!!! Φιλια!

  6. orfia permalink
    December 21, 2009 7:26 am

    Μια τεραστια αγκαλια απο μενα, για οτι μας γραφεις, για οτι εισαι, για ολαααααααααααα!!!!!
    Υπεροχη , γλυκεια..(ας ειναι και με αλατι…:) ..), ζεστη αναρτηση απο καρδιας!!!!
    Σε φιλω και εγω γλυκα….!!! Καλη μερα , μια καινουργια μερα.!

    • December 22, 2009 1:17 pm

      Ασε γελασε και το παρδαλο καλλικατζαρακι με τα σαλε-μακαρονα οπως τα απεκαλεσε η φιλη Μαργαριτα. Κι εγω σε φιλω. Να προσεχεις τη μικρη μας!

  7. December 21, 2009 8:29 am

    Αχ, αυτές οι κόρες, σοφές, σοφές!!
    Καλά που υπάρχουμε κι εμείς και σας σπρώχνουμε να τολμήσετε, χαχαχα:D
    Κι εγώ αυτές τις ημέρες ήμουν αποκλεισμένη, όχι λόγω χιονιού, λόγω γρίπης, των χοίρων ή όχι, ποτέ δεν θα το μάθω, όινγκ, όινγκ😀
    Και τώρα δε βλέπω την ώρα να έρθει το αύριο και να πάμε Αθήνα με τον ήλιο της και τους 20 βαθμούς της!!
    Καλές γιορτές και πολλές αγκαλίτσες!

    • December 22, 2009 1:19 pm

      Χα χα ναι τα νιατα ειναι τολμηρα. Η γριπουλες ειναι περαστικες, τωρα πια εισαι σε ηλιολουστα μερη, τι τα ψαχνεις. Να περασεις ομορφα και πολλα φιλια!

  8. Ρούλα permalink
    December 21, 2009 9:02 am

    χαίρομαι που το ροζ χρωματίζει ξανά την ζωή σου!το ότι σου άρεσε και σένα όταν είδες τις δημιουργίες σου μας τιμά ιδιαίτερα!δείχνει ότι έμπιστεύεσαι την κρίση μας για σένα που σε θαυμάζουμε και σ’αγαπάμε για τα ΟΛΑ σου.
    με το καλό να υποδεχθείς και τα παιδάκια σου

    • December 22, 2009 1:20 pm

      Ειναι περιεργο το συναισθημα και δεν το φανταζομουν ποτε Ρουλα. Σε ευχαριστω για τα καλα λογια και τις ευχες. Κι εσυ να περασεις ομορφα με την οικογενεια σου!

  9. December 21, 2009 9:49 am

    και εκει που εκοβα βολτες και συμμαζευα κατα τις 4 το πρωι ηρθα κι απο εδω και σου εγραφα σου εγραφα και πριν προλαβω να πατησω το σαμπμιτ παθαμε μπλακ αουτ, ουτε τηλεφωνο ουτε ιντερνετ ειχαμε. τελος παντων το φως το ηλεκτρικό το είδαμε, τηλεφωνο και ιντερνετ οχι ακομα αλλα ηρθα στο γραφειο που εχει τα ολα!
    απο ολα που σου ελεγα λοιπον, θα επαναλαβω μονο αυτο. το κραμπετ θα εχει πολυ συντομα ολ λάιν στορ!!! καταλαβαινεις τι εχει να γινει🙂

    • December 22, 2009 1:23 pm

      Ξερεις κατι βρε μελισσακι, το Σαν Φρανσισκο ειναι γεματο με τετοια μαγαζια. Εκει στην πλατεια Γκιραντελλι εχει τουλαχιστο δεκα το ενα πιο φιν φον απο το αλλο. Θα κοιταξω να δω αν εχουμε κατι παρομοιο στην πρωτευουσα, αν και αμφιβαλλω, ειμαστε αρκουντως σοβαροι εδω για ροζ και φρου φρου!

  10. margarita permalink
    December 21, 2009 11:33 am

    ξου ξου και φτου φτου.. στα σ/κ αυπνιας..
    και στο παρτυ θα ερθω απο τις πρωτες.. μεχρι και τα σαλε-μακαρονα θα φαω…
    φιλια .. εδω ακομα χιονιζει…

    • December 22, 2009 1:24 pm

      Διαβαζω οτι σας κοψανε τη θερμανση και ετοιμαζω βοηθεια, φιν φον παπλωματα! Αλλοιμονο, αν δεν ερθεις εσυ στο παρτυ τοτε να παω να κανω χαρακιρι!

  11. Marthaki permalink
    December 21, 2009 11:54 am

    Για σου Δεσποιναριο,
    Ειμαι λιγο πισω στα ποστινγσ σου. Χαιρομαι που οι δικοι σου τελεικα εφτασαν. Εγω δυστυχως δεν το βλεπω να ειμαι στο σπιτι μου με την οικογενεια μου για Χριστουγεννα. Αφου κοιμηθυκα ενα βραδυ στο Αμστερνταμ, και δεν υπηρχαν πιθανοτητες να πεταξω, πηρα το τραινο και ηρθα στη ξαδελφη μου στο Εσσεν της Γερμανιας. Χιονι πολυ και κρυο και εδω και στη Ολλανδια. Οι φωτογραφιες σου ειναι απυθανες!!!!
    Φιλακια

    • December 22, 2009 1:27 pm

      ΟΡΙΣΤΕ ΚΟΣΜΕ οριστε, η Μαρθα ειναι πολυ χειροτερα απο μας. Κολλησε στην Ευρωπη και δε θα περασει Χριστουγεννα σπιτι της. Αχ βρε Μαρθακι, ευχομαι να τα καταφερεις, παντως καλα εκανες και πηγες στην ξαδελφη σου παρα σε κανενα ξενοδοχειο διπλα στο αεροδρομιο. Στο ευχομαι ολοψυχα να φτασεις σπιτι! Φιλακια!

  12. December 21, 2009 12:03 pm

    haha 3 lepta prin mpo sto site sou skeftomoun tin panakota kai meta ta melomakarona…kai anarotiomoun giati na thes na baleis se auta alati mazi me to meli…hehe!!

    3 xronia sxedon e? kala einai…ego den ksero kan posa eimai mazi me tin AV mazi me tis kolites mou stin arxi kai meta moni mou🙂 ante kai se perisotera pio omorfa xronia me perisoteres xares kai lipes😀

    • December 22, 2009 1:29 pm

      Εμ ολα εχουν καποιοα λογικη εξηγηση! Ξαναφιαξα μελομακαρονα με ζαχαρη αυτη τη φορα και μενει να τα μελωσω. Ας εχουμε χαρες κι οχι λυπες.

  13. December 21, 2009 12:52 pm

    Αλάτι στα μελομακάρονα; Πρόσεχε μη βάλεις νισεστέ στους κουραμπιέδες, γιατι κάποια γνωστή το έπαθε 🙂
    Όσο για το χιόνι, υπομονή. Γι αυτό δεν μου αρέσει καθόλου, μα καθόλου.Αυτούς τους αποκλεισμούς δεν τους αντέχω.

    Όλα καλά εύχομαι.

    • December 22, 2009 1:30 pm

      Ααα κοντεψα να την παθω κι εκει, αλλα δοκιμασα πριν. Το χιονι Δεσποινακι μου μας ταλαιπωρησε και μας ταλαιπωρει ακομα. Χτες καθαριζαμε ολη μερα. Ειναι και βαρυ το ατιμο. Να δουμε πως θα προλαβω τα υπολοιπα τωρα. Δε παραπονιεμαι, οτι προλαβω!!! Καλες Γιορτες!

  14. December 21, 2009 4:06 pm

    Βρε Δεσποινάκι εγω πια ξέχασα ποτε εχω γενέθλαι , θυμάμαι αμυδρά όταν ημουν στο Δουβλίνο και ήταν ακομα πολύ μικρή η μικρή μου κόρη. Μεγάλωσαν και αυτές με την μπλογκομαμά. Χαίρομαι που ολα πήγαν καλά με την οικογενειά σουκαι έβαλες τα ρόζ σου και τι υπεροχη φωτογραφία αυτή με το τζάκι!!. Και ναι θυμάμαι και εκείνα τα βράδυα με τα τσάγια στην Αγγλία. Τώρα πάλι έχω βάλει το χάρτι μπροστά μου και σκέφτομαι που αλλου θα βρεθώ πάλι τα επόμενα χρόνια . Εσύ και άλλοι μπλογκοφίλοι είναι πια οι ‘σταθερές’ αναφορές μου. Οσο αντέξουμε βέβαια, εγώ εχω πια αναγνωρίσει επάνω μου την κούραση να τριγυρίζω virtual φιλιά πολλά και όσο αντέξουμε😉

    • December 22, 2009 1:33 pm

      Εσυ εισαι πιο παλια απο μενα καρδουλα, ναι. Κι εγω καπου τη νοιωθω αυτη την κουραση. Ειναι ομως και οι συζητησεις, και οι αλλαγες αποψεων, ειναι οι επαφες σε ολη τη γη, ειναι πολλα. Ειναι και οι φιλιες που τελικα ευδοκιμουν. Αυτες ειναι το πιο ομορφο!

  15. Πέννυ permalink
    December 21, 2009 5:43 pm

    Ναι Δεσποινάκι, το ροζ είναι το χρώμα που σου ταιριάζει έτσι γλυκιά που είσαι… ίσως γιάυτό προτίμησες το αλάτι στα μελομακάρονα, για να κόψει λιγο η γλύκα :-p
    Χαίρομαι που όλοι οι αγαπημένοι σου είναι καλά… ξετρελλάθηκα με τα τεϊο-συμπράγκαλα, μα πάνω από όλα χάρηκα γιατί τώρα πια που είδες σαν θεατής το μπλογκ σου, μπορείς να καταλάβεις γιατί όλοι εμείς είμαστε εθισμένοι… και γιατί αντιδράσαμε σε εκείνη την ανάρτησή σου σχετικά με το σταμάτημα των αναρτήσεών σου… ιωσούλα ήταν και πέρασε, γιατί είσαι και πάλι καλά και παραμένεις εδώ…
    Και κάνω κράτηση ένα τραπεζάκι για το μπλογκοπαρτάκι!

    • December 22, 2009 1:35 pm

      Πενυ μου με τιποτα δε τρωγονται αυτα! Ειναι απλα .. χαρμα οφθαλμων! Να δω τι θα πρωτοκανω τις επομενες μερες, αλλα τωρα το εταξα το παρτυ. Πρεπει να διεκπαιρεωσω! Φιλακια. Πρωτη θεση πιστα χαρα μου εσυ!

  16. December 21, 2009 9:37 pm

    Η επιτυχία αυτού του σπιτικού! Όλα αυτά που γράφεις Δεσποινάκι. Αληθινή, άμεση, ροζ πολύ ροζ και φωτεινή σαν αστέρι!!

    Κι αν δεν πέτυχαν τα μελομακάρονα , ας είναι απ τα χεράκια σου, και καλοδεχούμενα:))
    Καμάρωσε τη Δέσποινα όπως την καμαρώνουμε όλοι εδώ.Με αγκαλία και φιλί όλα πήγαν κατ ευχήν και οι γιορτές που έρχονται μετά από τέτοια αγωνία θα είναι πιο ζεστές,θα δεις.

    Φιλί φιλάκι

    • December 22, 2009 1:37 pm

      Δε θα σου εδινα ποτε τετοιο …μακαρονο Κατερινα μου. Ενα δοκιμασα εγω και με εσωσε οτι με πηραν τα γελια. Φιλια, ευχαριστω για τα παντα καλα σου λογια και Χαρουμενα Χριστουγεννα!

  17. December 22, 2009 1:25 am

    Αχού βρε Δεσποινακι μου σε σκεπτόμουν αλλά το άτιμο Windows Live με τρέλανε για να αφήσω ένα μήνυμα. Φάγατε τόσο πολυ χιόνι βρε παιδί μου όσο τρώτε όλο τον χρόνο. Ευτυχώς που εσείς είστε ήλοι καλά.
    Η ουρά του χιονιού σας έφτασε στο Χάλιφαξ. Τώρα έρχεται ένα άλλο από το Τέξας το οποίο περιμένουμε εδω Χριστουγεννιάτικα. Ναι ωραία επίσκεψη θα έχουμε…
    Σου εύχομαι να τα εκατοστίσει το θαυμάσιο μπλογκ σου να έχεις υγεία να γράφεις και να μας ξομολογείσαι για να ελαφραίνεις την ψυχούλα.
    Να τι σκέφτηκα η πονηρή …. δεν παγώνεις κανένα αλμυρό μελομακάρονο για την Πρωταπριλιά! Περιμένω το μπλογκοπαρτυ είμαι έτοιμη καλό ντυμένη, μακιγιαρισμένη αλλά και πεινασμένη.
    Γιορτασιμα φιλιά

    • December 22, 2009 1:39 pm

      Ολο το χρονο Ευουλα ΔΕ ριχνει τοσο χιονι. Αυτα τα νοτια φροντς ειναι τα χειροτερα. Βαρεθηκα να παρακολουθω τα ρανταρ εδω! Σε ευχαριστω κι εσενα για τις ευχες.
      Τα αλμυρα μελομακαρονα δε θα παθουν τιποτα καθοτι πλασμενα με αλατι. Τοταλ πρεζερβεησον! Φιλια! Καλες γιορτες.

  18. December 22, 2009 4:13 am

    Δεσποινάριον,
    Πολύ χάρηκα που σε είδα στα ρόζ να χαίρεσαι μετα τα νέα μελομακάρονα με ζάχαρη και ουχί άλας, α΄λίμονον!
    Λοιπόν, κλείνεις τρία χρόνια στην μπλογκογειτονιά; Και θα κάνεις πάρτυ υπερπαραγωγή; Μέσα είμαι, θα φορέσω τα καλά μου και θα σούρθω. Οπου΄γάμος και γιορτή η Βασίλω πρώτη!
    Μωρέ τα μακαρόν τί τάθελες τώρα, θα πάρει φόρα και το Μελισσάκιον και θα ζητωκραυγάζει υπερ του LaDuree. Ελεος!
    Εγώ ανέβασα το μέρος Β, δεν έχω τελειώσει τα γραφάς μου, όλο αναβάλλω και δεν ξέρω τί θα προκύψει εν τέλει. Δηλαδή δεν πρέπει να αφήνεις γι αύριο κάτι που μπορείς να κάνεις σήμερα, αλλά εγώ όλα για αύριο τα αφήνω. Κι έχω μεσημβρινή συνεύρεση γυναικών σπίτι μου και βραδυνή συνεύρεση εκτος οικίας.
    Πεσμου Δεσποινάριον , μήπως να βάλω τα ρόζ μου για να ξελαμπυκάρω και να δουλέψω η παρταόλα;

    • December 22, 2009 1:45 pm

      Χα χα δεν εχω ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΡΟΖ ρουχο! Μονο ροζ πορτοφολι, ροζ ατζεντα και ροζ αει φοουν. Εκει τελειωνει η γκαμα των ροζ τζιτζιλομιτζιλων! Α εχει και δευτερο μερος, θα ερθω να κοψω κινηση! Τωρα για υπερπαραγωγη δε ξερω, αλλα ενα σοκολατακι θα το τραταρουμε αναβλητικη Καναδεζα Ο Ερρικος κουβαλαγε μακαρον σε κιτρινο φιν φον κουτακι μεσα στα χιονια. Τρωμε ενα καθε μερα γιατι πρεπει να τα φας φρεσκα αυτα!
      Τι να δουλεψεις παιδι μου, αφου θα γυρνας μεχρι την Πρωτοχρονια. Καντο ρεζολουσιον για το 2010, παρωπιδες και δουλεια … (ναι καλα!)

  19. December 22, 2009 4:15 am

    Διορθώνω: η ασταόλα!

  20. December 22, 2009 8:22 am

    Ωραίες πηλοβατίδες!!!!
    Καλά, στα βασιλικά ανάκτορα ήπιατε το τσάϊ σας???

    Και για που το βάλανε όλοι αυτοί οι Αϊ Βασίλιδες πάνω στο header?

    Καλημέρα!!!

    • December 22, 2009 1:48 pm

      Περιπου Μαρκονακη, φανταζομαι οτι και στα βασιλικα ανακτορα καπως ετσι θα ειναι. Εκει ολες οι εστεμμενες φορανε ροζ και τρωνε τα φιν-φονεστερα κεκακια!
      Στο Σαν Φρανσισκο, μαζεθονται ολοι οι Αγιοβασιληδες στην πλατεια, και μετα κανονιζουν να πανε καπου να τα πιουν. Τους συνελαβα στο δρομο.. Καλημερα καλο μου!

  21. December 22, 2009 9:14 am

    καλα τωρα μιλαει και η καναδεζα για ζητωκραυγες περι La Durée που ο Τεντ ακομα το φυσαει και δεν κρυωνει αυτο που επαθε περυσι στο σπιτι μου? να φανταστεις θελω να του παω ενα κουτακι αλλα σκεφτομαι τι εχει να του φτιαξει παλι και δισταζω!! αλλα μετα απο αυτο το σχολιο εχω φυγει στη Λωζανη αύριο το απογευμα (για να ειναι και οσο πιο φρεσκα γινεται) για ενα boite de quinze pour offrir s’il vous plait θα του πω του κυρίου μπορει και deux🙂

    • December 22, 2009 1:51 pm

      Δε ξερω ρε συ, προσεχε τα στη μεταφορα! Τα ταλαιπωρημενα στο κιτρινο κουτακι σκογκι ελβετιας του Ερρικου, αλλαξαν κρεμες μεταξυ τους, φιληθηκαν στο κουτι, δε ξερω και τι αλλο εκαναν. Δεν ειναι ευκολα στη μεταφορα! Παντως εκει στο Φρισκο το μικρο ζαχαροπλαστειο στην κεντρικη αγορα ειχα τα καλυτερα.

  22. December 22, 2009 10:12 am

    despinarion some help please…paei i saltsa karamela gia tin panakota…an nai pos tis kano? an oxi ti na balo?? kai enoeitai kai pos na to ftiakso??thnx so much🙂

    oso gia to roz ti na po…apla to mono xroma pou agapo toso poli meta to mauro😀

    • December 22, 2009 1:51 pm

      εστειλα μυνηματακι στι ινμποξ στο φμ λονλυ μου.

  23. December 22, 2009 1:43 pm

    Τόξερα ότι αυτό το πόστ θα αποτελούσε έμπνευση για τη Μέλισσα. Ευπροσδεκτα τα μακαρόν για τον καλό μου, ο οποίος προγραμματίζει ειδική πτήση στο Παρίσι αυτή την άνοιξη για να συναντηθεί μαζί σου, να σας πάρω απο το χεράκι και να σας παώ στο κορυφαίο LaDuree του κόσμου, αυτό στη Σάμπς Ελυζέ.
    Συγγνώμη για την κατάχρηση Δεσποινάκι, αλλά πρέπει να μαθάινουν όλοι τις πονηριές μιας Ελβετικής Μέλισσας.

    • December 22, 2009 1:54 pm

      Je m’baladais sur l’avenue,
      Le coeur ouvert a l’inconnu.
      J’avais envie de dire bonjour
      A n’importe qui.
      N’importe qui – ce fut toi
      Et je t’ai dit n’importe quoi.
      Je suffisait de te parler
      Pour t’apprivoiser.

      Oh, Champs-Elysees!
      Oh, Champs-Elysees!
      Au soleil, sous la pluie,
      A midi ou a minuit
      Il y a tout ce que vous voulez
      Aux Champs-Elysees!

      Tu m’a dit j’ai rendez-vous
      Dans un sous-sol avec des fous
      Qui vivent la guitare a la main
      Du soir au matin.
      Alors je t’ai accompagne
      On a chante, on a danse
      Et l’on n’a meme pas pense
      A s’embra-asser.

      Oh, Champs-Elysees!
      Oh, Champs-Elysees!
      Au soleil, sous la pluie,
      A midi ou a minuit
      Il y a tout ce que vous voulez
      Aux Champs-Elysees!

      Oh, Champs-Elysees!
      Oh, Champs-Elysees!
      Au soleil, sous la pluie,
      A midi ou a minuit
      Il y a tout ce que vous voulez
      Aux Champs-Elysees!

      Oh, Champs-Elysees!..

      • December 22, 2009 1:55 pm

        ελευθερα, η χαρα σας χαρα μου! Σμουτς!

        • December 22, 2009 2:17 pm

          η μεταφορά μακαρόν είναι η ειδικότης μου! μεταφέρω κάθε μήνα 2.5 κουτάκια στην Αθήνα. 2 των 15 για το λατρεμένο μου Βαγγέλη και το σύζυγο της φίλης και 1 των 8 για την ακόμα πιο λατρεμένη φίλη και για όποιον άλλο νομίζω πως μπορεί να τα εκτιμήσει🙂
          με βλέπουν οι κυρίες στο κομμωτήριο με το τρομερό βεραμάν σακουλάκι με το σατέν φιόγκο και ανατσουτσουριάζονται… καλέ που τα βρίσκεις με ρωτούν, χο χο χο!!!!
          ο Ερρίκος δικαιολογείται για την στραπατσαρισμένη μεταφορά διότι είχε πολύ αντίξοες συνθήκες να αντιμετωπίσει, άσε που είμαι σίγουρη πως στο Φρίσκο δεν ξέρουν να τα τοποθετούν σωστά στο κουτάκι έτσι ώστε να μη κουνιούνται και κάνουν τρέλες κατα τη μεταφορά. είναι επιστήμη όλο το πρόσες των μακαρόν και η la durée την ξέρει καλύτερα από όλους🙂

  24. December 23, 2009 11:05 am

    Ax, λιγώθηκα με τα γλυκά και τις ζάχαρες και τα ροζ σερβίτσια (θέλω και γω μακαρόν…)
    Χρόνια πολλά Δεσποινάριό μου μου, καλές γιορτές και φιλιά…

    • December 24, 2009 1:35 am

      Μακαρον; Φαε μια παβλοβιτσα για τωρα και βλεπουμε!! Καλα Χριστουγεννα.

Trackbacks

  1. San Francisco revisited (part 1) « ασπρο

Leave a Reply

