Skip to content

εν οψει μπαροτσαρκας!

December 29, 2009

Γενικα, δεν ειμαι φιλη των κοκτεηλς.  Σπανια θα παραγγειλω κατι πριν απο το φαγητο, και αν παραγγειλω  θα ειναι ενα εξτρα ντραϊ μαρτινι με Bombay Sapphire κατα προτιμηση, με δυο ελιες, stirred not shaken. Τα κοκτεηλς ομως ειναι  τα αγαπημενα πολλων μπαροβιων νεων και νεανιδων εκ των οποιων οι τελευταιες αρεσκονται σε πολυπλοκα ροζουλι-πορτοκαλι κατασκευασματα με ομπρελιτσες, σημαιακια και αλλα τζαρτζαλα.  Προσωπικα οταν βλεπω τετοια κατασκευασματα παθαινω πολιτισμικο και αισθητικο σοκ. Ομως τωρα τις γιορτες και με την Πρωτοχρονια προ των πυλων, τα μπαρακια θα βγαλουν μπολικα λεφτα ποτιζοντας τον κοσμο με κοκτεηλς.   Λογω της οικονομικης στενοτητας ο κοσμος μπορει να βγει ΜΟΝΟ για ενα ποτο και οχι για φαγητο.  Αυτο το εχουν καταλαβει  οι επιχειρησεις και προσπαθουν να βελτιωσουν την εικονα τους με καινουργια κοκτεηλς για να μη βαριεται ο κοσμος ολο τα ιδια και τα ιδια.  Πολλα μπαρ η ακομα και εστιατορια εχουν καθιερωσει το “κοκτεηλ signature”  που ειναι μονο δικη τους σπεσιαλιτε.  Δεν ειναι και πολυ ευκολο φανταζομαι να φιαξεις μια καινουργια μοναδικη γευση που θα αρεσει τοσο ωστε να προσελκυσει τον πελατη.  Δεν αρκει ενα σεκερ και μερικα μπουκαλια.  Η τεχνη της μιξολογιας (φανταζομαι να.. μεταφραζω σωστα τον ορο mixology) θελει πολλη φαντασια.  Ενα καλο μπαρ λοιπον προτιμα να προσλαβει καποιον επαγγελματια που να εχει σπουδασει την τεχνη παρα καποιον που θελει να εργαστει νυχτερινες ωρες και να εχει μαθει πεντε συνταγες.  Το συνηθεστερο φαινομενο ειναι να προσπαθουν να δωσουν στο κοκτεηλ μια γευση που να θυμιζει κατι αλλο φαγωσιμο, οπως ενα γλυκο η μια προσφιλη σαλτσα.  Η χρηση ωρισμενων μυρωδικων το επιτυγχανει αυτο πολλες φορες. Σκεφτομαι τωρα κι εγω, επειδη βλεπω να χρησιμοποιειται αβερτα το λεμονοχορτο σε συνταγες και κυριως ψαρικα,  να αναμιξω καποιο αλκοολ με ζωμο απο στρειδια και λεμονοχορτο και να φιαξω μια ψαρομπομα πρωτης!  Πως σας φαινεται η ιδεα μου;  CHEERS!!

Σας φιλω γλυκα!

Πη Ες:  Τρεις και μια!

P.S. The photograph is from the internet.

18 Comments leave one →
  1. December 29, 2009 4:18 am

    καλα εγω λεω να πιω νερακι παντως😀

    • December 29, 2009 12:38 pm

      Ελα βρε ξενερωτο! Δοκιμασε το φισμπομ!😆

  2. December 29, 2009 7:26 am

    Ζωμός από στρείδια με αλκοόλ και λεμονόχορτο!!! Ο μον ντιε!!!! Αυτό παιδί μου δεν θα είναι ψαρόμπομπα… Θα είναι ο λίβας που καίει τα (στομαχικά) σπαρτά…:-))) Φιλάκια mixologist φίλη!!!!!

    • December 29, 2009 12:40 pm

      Υαχνω να βρω κατι καινουργιο για αποψε που εχω κατι καλεσμενους βρε Φεβις μου! Ολο τα ιδια και τα ιδια, θα σταματησουν να ερχονται! Φιλακια!

  3. Ρούλα permalink
    December 29, 2009 8:00 am

    καλημέρα Δεσποινάκι μου,δηλώνω άσχετη με το θέμα,δεν πίνω γενικώς η ξενέρωτη.Το ελιξήριο ή το μαγικό φίλτρο της Δέσποινας,αυτό το όνομα θα έδινα στο αποτέλεσμα της ….αλχημείας σου!
    όσο για την μετάφραση της λέξης mixology πιο ευδόκιμος όρος μου φαίνεται με κάθε επιφύλαξη, η τέχνη της ανάμιξης.
    για να δούμε τι εντύπωση θα κάνει στους περαστικούς του αγαπημένου μας παναθήναιου,που είναι και ειδήμονες 🙂
    φιλάκια

    • December 29, 2009 12:43 pm

      Ε! Ρουλα ουτε κι εγω ειμαι ειδικη, τους βλεπω καμια φορα να ανακατευουν πισω απο το μπαρ και αναρωτιεμαι ποσα παραπαβω ξερουν, η ισως και τιποτα! Νομιζω οτι η λεξη χρησιμοποιειται με τον αγγλικο της ορο γιατι και ελληνικα που την ειπα, δεν ειναι και πολυ ευηχη, ιφ γιου νοου χουωτ αϊ μηηην! Καλα οι περαστικοι ξερουν πολλα, ολο στα μπαρακια συχναζουν. Ειναι το μονο μερος που παλουκωνονται! Φιλακια!

  4. December 29, 2009 8:11 am

    πω πω κι εγω δηλωνω απολυτως ασχετη με αυτα
    δεν ξερω καν αν θα καταλαβαινα την ψαρομπομπα

    γι αυτο ..καθαρη τεκιλιτσα!!!!

    χχχχχχχχ

    • December 29, 2009 12:45 pm

      Ασχετη εσυ, ασχετη κι εγω, απλα μου κανει εντυπωση η αυξηση του πληθυσμου των ειδικων μπαρμεν, μιξ-ολογων δοννα μου. Τσηαρς με τεκιλιτσα και καλη μας χρονια! Φιλακια!

  5. margarita permalink
    December 29, 2009 9:15 am

    δυο ειναι αυτα που επινα παλια !! sex on the beach !! και ενα περιεργο με ρουμια στη Μαρτινικα.. ( αλλα μονο εκει..) αλλα δηλωνω οτι αυτο με τη ψαρομπομπα πολυ με ενεπνευσε.. ασε που το συνωνυμο μου ΔΕΝ το σηκωνει ο οργανισμος μου.. μια Μαργαριτα λοιπον χωρις marguaritas.. wish you a wonderful time..

    • December 29, 2009 12:47 pm

      Το σεξ ον δε μπητς το πινουνε κιολας? Ελα πλακα κανω, αυτα τα ξερω γιατι ο Κβνσταντικος κανει συλλογη απο σοτ γκλασσες και τα εχω δει ΟΛΑ! Εγω παλι απεχθανομαι το μοχιτο, και προτιμω ενα καλο προσεκο πριν το φαγητο, αντε δυο! Φιλια μωρο μου!

      • margarita permalink
        December 29, 2009 4:05 pm

        το προσεκο ειπαμε.. το οικογενειακο μας… ΕΦΤΑΣΕ!! και κρεμαστηκε .. μετα πολλου γελιου.. αντε να δω αν συναντηθηκανε τα πακετα στους αιθερες….

        • December 29, 2009 8:13 pm

          Τελεια! καποια προοδος ειναι κι αυτη.
          Εδω τιποτις ακομα.

  6. December 29, 2009 11:15 am

    Kαμμιά φορά το καλοκαίρι μου (λέμε καλοκαίρι το παλιό καιρό που έβλεπα και αλλαγές εποχών) πινω την παραπάνω κυρία και λίγο μοχιτο και ένα άλλο λατινοαμερικανικο τικικουκα κάπως ετσι δεν είμαι σίγουρη … και ότι άλλο προκύψει είμαι γενικά δοκιμαστής και σπάνε και την μονοτονία του κρασιού😉 (βέβαια το καλο κρασί δεν παίζεται με τίποτα)
    Cheers 😉

    • December 29, 2009 12:49 pm

      Βρε καρδουλα με αυτα τα ονοματα τα τικικουκα κλπ θα με κανεις να παω να το ψαξω το θεμα επισταμενως! Καποτε επινα μπραντυ Αλεξαντερ αλλα ειδα οτι μου εκοβε την ορεξη τοση κρεμα πριν το φαγητο. Κρασακι ψηφιζω κι εγω με το φιν φον στομαχι! Τσηαρς κουκλα!

  7. December 29, 2009 8:27 pm

    Πόσες τεκίλες μπορείς να πιεις σ ένα βράδυ baby??Πε!!

    Μέχρι τελικής πτώσεως!!!

    Φιλάκι

  8. December 30, 2009 5:46 am

    Χικ!

  9. December 30, 2009 9:23 pm

    aaa ta coctail me anana einai theika pantos den to sizito🙂 otidipote gliko mou aresei😀

  10. December 30, 2009 11:39 pm

    Γλυκο φρουτέ ναι, γλυκο με κρεμες νο. Καλησπερα Λονλινακι!

Leave a Reply

