Skip to content

γλυκο το 2010

January 3, 2010

καπσιον: εφιαξα παλι ενα βουνο κουραμπιεδες να εχουμε να πορευομαστε για καμια δυο μερες

Ενταξει, τελευταια και καταϊδρωμενη στην πρωτοχρονολογια,  ομως ειχα γεννεθλια και δικαιολογουμει.  Πρεπει να ομολογησω οτι κανενα περασμα απο ενα χρονο στον αλλο δεν ηταν τοσο αδιαφορο για μενα οσο το περασμα απο το 2009 στο 2010.  Αφηστε που εχω και μια ενσταση σε αυτα που διαβαζω την τελευταια εβδομαδα.  Απολογισμοι για την δεκαετια. Λοιπον αγαπημενοι συμπλογκερς,  η πρωτη δεκαετια του εικοστου πρωτου αιωνα τελειωνει με το τελος του 2010. Τα λεγαμε και τοτε στη στροφη του αιωνα.  Η δεκαετιες ημερολογιακα μετρανε απο το ενα και οχι απο το μηδεν.  Επομενως ο απολογισμος της δεκαετιας (αν υπαρχω ακομα εδω) θα γινει σε εντεκα μηνες και εικοσιοχτω μερες ακριβως!

Το 2010 λοιπον ημερολογιακα ανηκει ακομα στην πρωτη δεκαετια του αιωνα και δε θα ξεφυγει απο την μοιρα του (γιατι η αλλαγη στο τριτο ψηφιο δεν ειναι αναγκαια και ικανη συνθηκη να αλλαξει τις παγκοσμιες  στατιστικες).  Ειμαι αισιοδοξη απο τη φυση μου. Παντα βλεπω τα ποτηρια μισογεματα.  Παντα χαμογελαω στη ζωη, στους ανθρωπους και στις καμερες (λουκ αμπαβ του δε ραϊτ).   Ειμαι ομως και ρεαλιστρια και δεν πιστευω οτι με το να κλεινω τα ματια και να ονειρευομαι ροδινο το μελλον,  καποιος θα το βαψει ροδινο οσο θα εχω τα ματια κλειστα. Γι αυτο θα συνεχισω την αμυντικη τακτικη “ουαν ντεη ατ ε ταϊμ” που ειναι μεν ψυχοφθορα αλλα η επομενη καλη μερα παντα αποζημιωνει την προσδοκια!

Αποφασισα να ξεκινησω το 2010 με γλυκα. Τον τονο τον βαζετε οπου σας βολευει.  Κυριακη σημερα και ετοιμαζω ενα tea party.  Σας το ειχα πει και σε ενα παλιο ποστ.  Ετρωγα γλυκα κεκακια με την κορη μου στο Φρισκο οταν μου ηρθε η φαεινη!  Τους περιμενω λοιπον το απογευμα φιλους αγαπημενους με τις κορουλες τους (ενα περιεργο πραγμα .. ο κοσμος δεν κανει πια αγορια)  να χαιρετισουμε το 2010 με γλυκα.  (Τον τονο τον αλλαξετε αν θελετε).  Απο τωρα (ωρα πρωϊνου καφε) μεχρι τις 3 εχω να φιαξω  scones και να κανονισω την φιν φον αμπιανς.  Τα σαντουϊτσακια τα εφιαξα επιμελως απο χτες και βρισκονται στο ψυγειο καλυμμενα με βρεμμενες πετσετουλες για να κραταnε τη φρεσκαδα τους.

Ετοιμαζω τις τσαγιερες μου και αποφασιζω τι τσαγια θα φιαξω. Φυσικα απο φυλλα και οχι φακελλακια, με εξαιρεση τα μεταξωτα tea of life που διαθετουν μια απιστευτη γκαμα γευσεων.  Το Earl gray πρωτο και καλυτερο,  ενα Jasmin κινεζικο που μου εφερε η Σιφανγκ απο το Πεκινο,  ενα Moroccan Mint  κι ενα Hibiscus flower που ειχα τσιμπισει απο το Κορντον Μπλε. Νομιζω οτι καλυπτω τις γευσεις.

Εδω λοιπον σας αφηνω προς το παρον γιατι πρεπει να ανασκουμπωθω.  Το βραδυ οταν θα φυγουν οι καλεσμενοι μου, θα φερω πληρες φωτογραφικο ρεπορταζ απο το πρωτο μου tea party.   Μεχρι τοτε, σας φιλω γλυκα. (Ο τονος στο α)

μπισκοτακια χιονανθρωποι

25 Comments leave one →
  1. January 3, 2010 2:00 pm

    Χρόνια Πολλά πολλά Δεσπινάριον, με υγεία για πολλούς ακόμα απολογισμούς. Θα επανέλθω αλλά ήθελα να σου πώ ότι έκανα την πανακότα και βγήκε μούρλια!! ανέβασα και φώτος στην Άθενς. σε φιλώ γλυκά και σε ευχαριστώ ξανά.

    • January 5, 2010 1:03 am

      Λονλινακι μου, πηγα στην ΑΒ να σε δω αλλα μου ειπε οτι κατεβασαν ρολλα για να βαψουν εσωτερικα. Θα δοκιμασω παλι αυριο. Χαιρομαι τοοοοσο πολυ που σας αρεσε η πανακοτα! Εγω σε ευχαριστω που φερνεις τη δροσια σου εδω.

  2. January 3, 2010 2:23 pm

    Tι να πρωτοσχολιάσω τώρα … για πες .. το moroccan mint, τα σαντουιτσάκια με τις βρεγμένες πετσετούλες.. τα τσαγιερό .. Δεσποινάκι πάλι έγραψες (ετσι δεν λενε γιατι αρχίζω και ξεχνω και τις ελληνικούρες μου) Τέλεια όλες οι λεπτομέρειες τώρα που είδα και εγώ με το μάτι μου. Οι καλεσμένοι βρε περνάνε καλά βλέπω ;)xxo

    • January 5, 2010 1:04 am

      Να σου πω εγω μια ελληνικουρα! ” Δεν υπαρχεις Πηνελοπη, δεν υπαρχεις” . Αποψε θα γραψω τα συμπερασματα απο το τηηη παρτυ. ΧΧΟ

  3. margarita permalink
    January 3, 2010 2:30 pm

    χτες μου εξηγησαν οτι δεν εχει σχεση η δεκαετια με τα μαθηματικα που ξερουμε εμεις οι πεζες αλλα με τη γεννηση του Χριστου.. απλα μαθηματικα μονο για χριστιανους..

    οσο για το τεειον ομολογω οτι πολυ μου αρεσει η ιδεα και αισθανομαι οτι βγαινεις απο νουβελα της ΤΖειν Ωστιν κατι μεταξυ Εμμας και Ελιζαμπεθ….

    αλλα μου ειχες πει οτι θα αποφυγεις απολογισμους.. επεσες θυμα κι εσυ ????

    εχω ηδη το πρωτο βαρυ κρυολογημα της χρονιας.. ( περισυ το γλυτωσα) και αρχιζουμε με αναρρωτικη αδεια .. και αδεια ανευ αποδοχων… ζητω οι αδειες και τα τεεια !! ματζουνια βοτανα και ερλ γκρει..

    • January 5, 2010 1:07 am

      Ναι καλα τα λες κι εσυ μαλλον εκεινοι, αλλα εγω πρεπει να υπερασπιστω την εννοια των αριθμων. Κριμα να μην εισαι Μαργαριτακι στο τηηηηη παρτυ. Να θυμηθεις οταν ξαναβρεθουμε να πιουμε κανενα τσαϊ, ε ολο προσεκα πια! Περαστικα σου!

  4. January 3, 2010 3:29 pm

    Καλά, φιλενάδα…. Με τρελαίνεις και μου βάζεις ιδέες…. Πεθαίνω για tea parties και νομίζω πως θα σε ξεσηκώσω οσωνούπω και θα κάνω και εγώ το δικό μου… By the way, αν τα μπισκοτάκια χιονανθρώπους τα έχεις κάνει με τα χεράκια σου, αναμένω επειγόντως την συνταγή… Κατά τα αλλά, εσένα καθόλου δεν σε φοβάμαι… Είτε η χρονιά που μόλις μπήκε σημαίνει το τέλος της δεκαετίας, είτε την αρχή της επόμενης, εσύ μια χαρά θα την κολυμπήσεις… Με γλύκα, και γλυκά… Γιατί ξέρεις να δίνεις τον δικό σου τόνο στους ανθρώπους και στις στιγμές και στα πράγματα και αυτό είναι το μεγαλύτερο και το πιο σίγουρο μυστικό της ευτυχίας… Σε φιλώ γλυκά….:-)))

    • January 5, 2010 1:08 am

      Περιμενε και θα γραψω αποψε το σηκουελ! Κι εγω σε φιλω!

  5. Αγγελική permalink
    January 3, 2010 5:11 pm

    Καλή χρονιά κι από ΄δώ, φιλεναδίτσα, και καλή επιτυχία στο πάρτυ σου!

    • January 5, 2010 1:08 am

      Ευχαριστω Αγγελικουλα, καλως μας ξαναρθες!

  6. Μαρω permalink
    January 3, 2010 5:39 pm

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ !!!!!!!Να εχετε παντα χαρα , ευτυχια,ευημερια και ΥΓΕΙΑ στο τοσο φιλοξενο και ζεστο σπιτικο σου !!

    • January 5, 2010 1:09 am

      Ευχαριστω Μαρω μου και Καλη Χρονια και σε σενα! Και σε ολη σου την οικογενεια.

  7. January 3, 2010 6:27 pm

    για μενα δεν εχει και τοσο σημασια αν τελειωνει ή αρχιζει η δεκαετια. οπως και να ᾽χει, αρχη ή τέλος ήταν καταπληκτικό. φεύγω σε λίγες ώρες και λυπάμαι πολύ γιατί θέλω κι άλλο🙂
    η τσαγοκατάσταση τρομερή και οι κουραμπιέδες σου πάρα πολύ ωραίοι ομολογουμένως
    σε φιλώ και σ᾽ευχαριστώ που έβαλες κι εσύ το χεράκι σου να γίνει αυτό το ταξίδι ονειρικό🙂

    • January 5, 2010 1:10 am

      Ελα κι εγω σε ευχαριστω που με περιελαβες στο τουρ αμερικεν! Φιλακια.

  8. panathinaeos permalink
    January 3, 2010 6:42 pm

    ευγε δεσποιναριον, εισαι μια γλυκεια οικοδεσποινα που σερβιρεις τα ωραιοτερα γλυκα στους καλεσμενους σου!

    ειμαι βεβαιος οτι θα σερβιρεις το ωραιοτερο κλοτεντ κρημ – αν σε αφηνει βεβαια το FDA, αφου η πραγματικη clotted cream γινεται με μη παστεριωμενο αγελαδινο γαλα!

    πως και δεν εχεις αλμυρα, εσυ η θεα της μαγειρικης και ζαχαροπλαστικης;

    στο δια ταυτα τωρα, για να μην ξεχναμε και τα ιδιοτελη, παραγγελνω πεντε κιλα κουραμπιεδες και ολους τους χιονανθρωπους (τα γλυκα εννοω)

    η τελετη καταποσεως τειου μου φερνει γλυκειες αναμνησεις, αφου αποτελεσε πλατφορμα για τεραστιες κραιπαλες οταν παρεπιδημουσα εις την αλβιονα

    πηγαινα για τσαι στο Ριτζ στο Λονδινο και εβγαινα μετα απο τεσσερις ωρες παραπατωντας, αφου οχι μονο εξοντωνα ολα τα υπεροχα αλμυρα και γλυκα, αλλα μετα απο λιγο το τσαγακι ειχε γινει ουισκακι η τζινακι με ολες τις συνεπειες

    εσεις θα προχωρησετε στο παρασυνθημα η θα παραμεινετε στεγνοι;

    υγ. μου φαινεται οτι τους κουραμπιεδες θα τους φανε ολους οι δυο περαστικοι, για να μην πω οτι θα εξαφανισουν και τους χιονανθρωπους!

    • January 5, 2010 1:16 am

      Α παω να δω… μισο!
      …………….
      οχι ..παστεριωμενη ειναι.
      Ασε κι εμεις ετσι το καναμε, στο τελος φτασαμε στα ουϊσκια. Τη παρτυ αρχισε, τραλαλα κατεληξε.
      Περαστικος 1: Ωλαρια Ωλαρο τι ωραιο τσαγιερο!
      Περαστικος 2: Αλα ανοιξε κι αλλη μπουκαλα
      Ομου: Τι ωραια στο ντη ση η μανα μας εγω κι εσυ!

  9. dalterego permalink
    January 3, 2010 9:34 pm

    Εδώ μπορει να ειναι 11.30 το βράδυ αλλα εκει ξέρω ότι οπου να ‘ναι θα αρχισει το tea party.
    Παίρνω θέση σε μια γωνίτσα να το απολαύσω κι εγω. Μόνο τα γλυκά όμως. Τσάι δεν…
    Καλή χρονιά όλο γλύκά!

    • January 5, 2010 1:21 am

      Δεν; ωωωω!! Γαλα;
      Καλη Χρονια Δεσποινιω μου. Αυτα τα μικρα σας γραφουν τελεια! Και πολυ επαγγελματικα!

  10. January 3, 2010 9:38 pm

    Η dalterego εγώ . Ήμουν πάλι συνδεδεμένη στο “προσωπικό” μου μπλογκ. 🙂

  11. January 4, 2010 12:55 am

    Πρέπει να πώ ότι βάζω άριστα δέκα και με τόνο στην αμπιάνς, στα γκυκάκια και προπάντων στα υέροχα τσάγια που τώρα θα έχουν γευτεί οι φίλες μετα κορασίδων. Τυχερές! Εύχομαι το 2010 να είναι γλυκό σαν τα μπισκότα σου κι ας είναι το τελευταίο της δεακετίας. Δεν περιμένεις απο λογοτέχνες να γνωρίζουν τεκνικάλιτις.
    Φιλάκια και φιν φον χαρούλες!!!
    Η Καναδέζα

    • January 5, 2010 1:24 am

      Καναδεζα χαρωπη. Θελω να σε ευχαριστησω πολυ για την αναρτηση σου. Την εχω διαβασει χιλιαδες φορες σημερα. Ειναι τοσο παραξενο να τα βλεπω αυτα σε αλλο μπλογκ! Φιλακια.

  12. January 4, 2010 12:55 am

    Πρέπει να πώ ότι βάζω άριστα δέκα και με τόνο στην αμπιάνς, στα γκυκάκια και προπάντων στα υπέροχα τσάγια που τώρα θα έχουν γευτεί οι φίλες μετα κορασίδων. Τυχερές! Εύχομαι το 2010 να είναι γλυκό σαν τα μπισκότα σου κι ας είναι το τελευταίο της δεκαετίας. Δεν περιμένεις απο λογοτέχνες να γνωρίζουν τεκνικάλιτις.
    Φιλάκια και φιν φον χαρούλες!!!
    Η Καναδέζα

  13. January 4, 2010 4:13 am

    Να σας πωωω!!!! Υποσχομαι οτι θα σας απαντησω λεπτομερως αυριο. Αποψε θελω να φερω και τις υπολοιπες φωτογραφιες, και χαζεψα σε κατι αλλα μπλογκς. Καλη εβδομαδα!!!

  14. January 14, 2010 4:33 am

    Ιιιιιιιιιιι, κόλλησε το “από πάνω” και θα επιστρεψω αργότερα να σου τα πω από ‘κει…
    Χρόνια πολλά, καλή χρονιά, με υγεία, αγάπη, ευτυχία, έστω και καθυστερημένα…
    καλά να περνάς, Δεσποινάριό μου, να χαίρεσαι την οικογένειά σου και ό,τι επιθυμείς…

Leave a Reply

