Skip to content

δε τη παρτυ (μτφ the tea party)

January 4, 2010

Αργα βραδυ της ιδιας μερας με την προηγουμενη αναρτηση.  Τελειωσε το πρωτο μου τηηη παρτυ.  Τελειωσανε μαζι και οι “χρονιαρες μερες”  γιατι εδω στο Αμερικα δεν γιορταζει ο κοσμος μεχρι τα Θεοφανεια και του Αγιανιου γιατι απλουστατα δεν εχουν Αγιανιο!  Αυριο λοιπον καθε κατεργαρικον δεσποιναριον στον παγκο του η ας το πουμε γραφειο του.  Πριν ομως μπω και παλι στην (βρωμο)ρουτινα μου και με πιασουν απο τα μουτρα με το που θα πατησω το ποδι μου στο γραφειο, θελω να σας φερω τα υπολοιπα γλυκα και μεζεδακια του παρτυ.

The scones made by despinarion.  A simple buttermilk recipe and some with dried cranberries or poppy seeds.

Τα μπισκοτακια. Αυτα δεν τα εφιαξε το δεσποιναριον αλλα ηταν νοστιμωτατα και αρεσαν παρα πολυ στα κοριτσακια.  Εγιναν αναρπαστα.

Peppermint bark.  Κλασσικο Χριστουγεννιατικο αμερικανικο γλυκακι, με σοκολατα και μεντα.  Κραντσυ κραντσυ!

Γατουλινα Delft που ειναι κανατακι για γαλα.

Τριανταφυλλα που ειχα ξερανει πριν μερικα χρονια και κρατανε ακομα το αρωμα τους. Τα χρησιμοποιω για ροματικο ντεκορ. Και τι πιο ρομαντικο απο ενα τηηηη παρτυ!!

Les roses de Reims.  Traditional french cookie.

Les macarons

Les merengues

Ζελεδακια

Μαρμελαδιτσες για τα crumpets

tea sandwitches: egg, roquefort with cucamber , tuna, whitefish and curried chicken

les madeleines

crumpet and other tzitzilomitzila

cheese biscuits

pate with truffles

stollen και σο βαθος μελομακαρονα

τυρακια

και ενα ντιπ με καβουρι.

Το τσαγακι ηταν πολυ καλοδεχουμενο. Εδω και δυο μερες εχει πιασει ενας τρελλος αερας στην “πρωτευουσα”  που κατεβαζει την ηδη υπο το μηδεν θερμοκρασια πολυ πιο χαμηλα.  Πριν απο το τσαγακι μερικοι επισκεπτες προτιμησαν λιγο λευκο κρασι με τα αλμυρα μεζεδακια.  Συμφωνα με τα μμμμμ των καλεσμενων μου τα πιο αγαπημενα απ ολα ηταν το πατε, τα τυρενια μπισκοτακια  και τα σαντουϊτσακια με τονο  αλμπακορ,  και απο τα γλυκα τα μακαρον, και τα σκοουνς με κρεμα.

Τα κοριτσουδια πηραν τα δωρακια τους αφου δεν τα ειχαμε δει πιο πριν και εφυγαν νωρις γιατι αυριο.. εχουν σχολειο.

Ενα τηηηη παρτυ δεν ειναι ευκολο γιατι πρεπει να φροντιζεις να υπαρχει ΠΑΝΤΑ ζεστο τσαι και να μη ξεραινονται τα σαντουϊτς,  να μη χαλασει το γαλα η η κρεμα, να ζεσταινεις τα κραμπετς αναλογα με τη ζητηση.  Σιγουρα υπαρχουν μυστικα που δε τα ξερω.  Θα τα ψαξω ομως και την επομενη φορα ολα θα ειναι πιο ωργανωμενα.

Ξεχασα να σας πω οτι η Μαγδα απο την Πολωνια εφερε ενα γλυκισμα σαν ρολο με παπαρουνοσπορο που λεγεται  ” Makowiec” . Μιλαμε για πολυ παπαρουνα.  Θα σας το φερω σε αλλη αναρτηση. Παω τωρα να βαλω κατιτις γλυκο στο στομα μου γιατι με επιασε λιγουρα…

Σας φιλω γλυκα.

19 Comments leave one →
  1. January 4, 2010 10:20 am

    ti einai to stollen?? oraiotato fainetai pantos 😀

    tea party e?? poli aggliko ethimo mou kanei kai tora mia nostalgia tin epatha gia tin mama albiona…kai na sou po eimai stin fasi opos to kalokairi otan pigaina akoma sxoleio, pou ithela na teleiosei epitelous to kalokairi kai na pao ksana septembri sxoleio…-kati bebaia pou kratouse mono tin proti bdomada tou sxoleiou :P-

    • January 5, 2010 1:29 am

      στολλεν λονλινακι ειναι ενα γερμανικο κεϊκ με φρουτακια και καρδια απο μαρζιπαν, πασπαλισμενο με ζαχαρη αχνη. Η ζυμη ειναι σφιχτη και το κεηκ βαρυ. Πολυ ωραια η παρομοιωση με το σχολειο. Καπου φτανει η στιγμη που αποζηταμε τις ρουτινες μας.

  2. orfia permalink
    January 4, 2010 10:39 am

    Καλα αυτο δεν ειναι τη παρτυ..αυτο ειναι ολοκληρη δεξιωση …με τοσα καλουδια..!!!!
    Δεσποινα μου τι κεφι και δραστηριοτητα ειναι αυτη…μπραβοοοοοοοοοοοοο!!! εγω μια …κουραση…μια κακοκεφια…μια…τιποτα…την εχω….!!!…Αντε να παραδειγματιστω….και να οργανωθω..με κεφι… Νασαι παντα καλα και παντα τετοια!!!
    φιλακια πολλα

    • January 5, 2010 1:34 am

      Συνηθως τις γιορτες μαζευω μερικους αγαπημενους συναδελφους και φιλους. Φετος ειπα να πρωτοτυπησω. Φιλακια.

  3. January 4, 2010 10:41 am

    Καλή Χρονιά αγαπημένη και πολυτάλαντη Δέσποινα.
    Το τηη πάρτυ φαίνεται καταπληκτικό!!! Απολαυστική ήταν και η περιγραφή του (ιδαίτερα μού άρεσαν ο “αγιαννιός” και τα tzitzilomitzila, LOL LOL).

    Καλή επάνοδο στη δουλειά,

    Φιλικά,
    Ιρλανδός

    • January 5, 2010 1:35 am

      Τι κανεις Ιρλανδε μου; Καλη Χρονια και σε σας. Ευχαριστω!

  4. January 4, 2010 3:46 pm

    another cuppa please!!!!
    υπέροχο φωτορεπορτάζ πολυσυλλεκτικής τεϊον-κουλτούρας!!!!

    • January 5, 2010 1:36 am

      Αυριο το τελος της ιστοριας! Φιλακια Μαριζουδιον.

  5. January 4, 2010 4:15 pm

    Θεέ μου, τα θέλω όλα… Και τις λιχουδιές και τις συνταγές τους παρακαλώ γιατί σκοπεύω να κάνω τηη πάρτυ για τις φίλες μου το συντομότερο η ζήλια ψώρα….:-)))

    • January 5, 2010 1:37 am

      Κατσε βρε χαρα μου, θα φας το μπλογκ! Παω να σου γραψω μερικα αποψε!

  6. Χριστινα permalink
    January 4, 2010 6:10 pm

    εγω το δηλωσα ηδη..ετοιμαζω τηηη παρτυ των Θεοφανειων με ολες τις κυριες καλεσμενες (καταλαβανεις..αρχισαν τα οικογενειακα gatherings)
    εμπνευστηκα τα μαλλα απο την παρουσιαση κ τη ζεστασια που αποπνεει ο μπουφες σου!!
    λεω να φτιαξω κατι μαφινς λιτα με γιαουρτι κ φρουτα που εφτιαξε ο Παρλιαρος γιατι ολοι παραφαγανε αυτες τις μερες…

    μη στενοχωριεσαι που τελειωσαν οι γιορτες εκει στο Αμερικα γλυκοΔεσποιναριον!!
    εσυ εισαι παντα γιορτη απο μονη σου:)

    • January 5, 2010 1:38 am

      Καλη επιτυχια Χριστινακι μου! Αυτο το τελευταιο πολυ μου αρεσε!!! Φρρρρρ!!

  7. January 4, 2010 11:24 pm

    Δεσποινάκι μου,
    Γιατί μού το κάνεις αυτό και απλώνεις τέτοια καλούδια μέρα Δευτέρα, που άρχισα τη διαίτά μου (απαρεγκλίτως!!!). Ούτε εδώ έχει Αγιαννιού και γι αυτό τα κεφάλια μέσα με τα ελάχιστα που έπιτρέπει η επιβεβλημένη ολιγοφαγία.
    Μακάρι νάμουν στο τραπέζι των αρκούδων σου να γεύομαι τους κουραμπιέδες και προπάντων τη ζεστασιά της οικοΔέποινας!
    Φιλί μακρινό στολισμένο με άχνη χιονιού!!!

  8. January 5, 2010 1:46 am

    Καναδεζα η δικη μου αυστηρη διαιτα αρχιζει στις 21 Γεναρη. Και καλα εσυ τα βλεπεις σε εικονες, εγω τα εχω πανω κατω δεξια αριστερα στη μικρη και στη μεγαλη περιοχη. Και εδωσα κιολας στα παιδια πριν φυγουν. Φιλια!

  9. January 5, 2010 9:48 am

    Ωϊμέέέέ!!!
    Τι αντικρύζουν τα ματάκια μου πρωϊνιάτικα και είμαι μ’εναν σκέτο καφέ!!
    Υπέροχος ο μπουφές σου, όλα ένα κι ένα!!
    Τα σαντουιτσάκια, το ντιπ καβούρι, το πατέ, τα madeleines….
    Συγχαρητήρια, τέλεια παρουσίαση!!!

    • January 6, 2010 12:05 am

      Γεια σου Λενα μου. Χαιρομαι που σου αρεσε, αλλα κι εσυ φαε κατι τις πριν μπεις. Ευχαριστω πολυ!

  10. January 5, 2010 11:49 am

    -ιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    -αναυδη!

  11. January 14, 2010 4:41 am

    Πωπω, τί έχω πάθει εδώ μέσα…Γυαλιά ηλίου πρέπει να φορέσω, να σκοτεινιάσει η οθόνη, να μην βλέπω τα γλυκά και τα άλλα καλούδια…
    800.000 θερμίδες πήρα, έτσι, με ένα μόνον ποστ, από το μάτι και μόνον…
    Φεύγω, φεύγω γρήγορα…
    (Πάω στο εργαστήριο για δουλειά 🙂
    καλημέρες, φοβερό το ποστ αυτό…

Leave a Reply

