Skip to content

SF multi (η αλλοιως δεν εχω εμπνευση)

January 11, 2010

Συνεχιζω σημερα την χρωματικη εξτραβαγκανζα απο το Σαν Φρανσισκο. Το ειδαμε ροζ, το ειδαμε κιτρινο, ασπρο. Σημερα διαλεγω οτι πιο φανταχτερο σε χρωματα περασε μεσα απο τον φακο μου.  Απο τις βιτρινες των καταστηματων, στην αγορα, στο SFMΟΜΑ,  στο τραπεζι του Hana Zen.  Κοιτω τα αρχεια με τις φωτογραφιες και σκεφτομαι οτι εχω ακομα πολλες να σας δειξω, αλλα φοβαμαι οτι το κεφαλαιο Σαν Φρανσισκο εχει αρχισει να γινεται κουραστικο.  Απο την αλλη οπως λεει και ο τιτλος.. δεν εχω εμπνευση.

Και βεβαια, οταν η θερμοκρασια εδω και τρεις μερες ειναι μειον δεκα βαθμους, τι να κανω, παγωσα η “πρωτευουσιανα” .  Παγωσε το μυαλο (η οτι εχει απομεινει σε εγκεφαλικα κυτταρα που μετριουνται στα δαχτυλα ενος χεριου), παγωσαν τα αυτια, η μυτη και οτι αλλο εξεχει,  και εφραξαν ολοι οι διοδοι ιδεων που κανουν ενα μπλογκ ενδιαφεον.  Ναι το ομολογω, δεν εχω εμπνευση.

Επισης εχω ανακαλυψει (κανω και αυτοκριτικη αμα λαχει) οτι χρειαζομαι σκουντημα σαν μπλογκερ. Θελω προκληση.  Με αλλα λογια ειμαι ετεροφωτη μπλογκερ και οχι αυτοφωτη.  Τα ερεθισματα πρεπει να μου παρουσιαστουν, δε ξερω που να τα βρω!  Οπως κι αποψε που.. δεν εχω εμπνευση.

Σημερα περασα ολη τη μερα μου σχεδον με την “ωραιοτατη κουμπαρα” . Πηγαμε κατω στην Γουϊσκονσιν Αβενιου για ψωνια.  Αυτες οι μερες,  οι πρωτες του χρονου ειναι πολυ καλες, αφου οι τιμες πεφτουν στα μισα ακομα και στα καλυτερα καταστηματα.  Ειχα μαζι μου και την καμερα. Ουτε μια φωτογραφια δεν εβγαλα.  Παλι τα ιδια θα φωτογραφιζεις  (μου ειπα).  Και μου συμπληρωσα.. αφου δεν εχεις εμπνευση!

Ακομα και χτες βραδυ που επεστρεψα στο Redwood και δοκιμασα οοοολα τα τυρακια και οοολα τα πατέ,  εβγαλα ΜΟΝΟ μια φωτογραφια που οταν την ειδα ξυνισα και σκεφτηκα.. μα τους εχεις δειξει ενα σωρο τσακρουτερι!  Παρτο αποφαση.. Δεν εχεις εμπνευση…

Την εβδομαδα που μας περασε εκανα τα εξης χαζα: Εφιαξα φαβα με πολλη χαρα και μετα επινα νερο ολη τη νυχτα,  εγραψα ενα σωρο ρηπορτς,  ετησιο, τριμηνιαιο, εβδομαδιαιο,  σελφ εβαλιουεησον κι εβγαλα το συμπερασμα οτι το 2009 ηταν τελικα ενας πολυ καλος χρονος (το ειπε και ο φιλος μου ο Ιρλανδος αυτο),  διαβασα το “γουασινγκτονιαν” και ειδα οτι ΠΑΛΙ ο Τζωννυ Μονις και η ΚΟΜΙ ερχεται πρωτη στα εκετο καλυτερα εστιατορια.   Διαβασα το Ζαγκατ της “πρωτευουσας” .  Εγκατεστησα 8 απλικεησονς στο Αει-Φοουν και ψαχνω κι αλλα.   Εκαψα 43 κουτσουρα στο τζακι, εκοψα το μαλλι τρεις ποντους για να μη περιπεσω στη κατηγορια “πολλα μαλλια λιγα μυαλα” αλλα παρ’ ολα αυτα δεν μου ηρθε καμια εμπνευση.

Βρισκω τον εαυτο μου να ενημερωνεται για διαφορα θεματα οσο κι αν σας φανει περιεργο.. στο φεησμπουκ.  Αυτο δεν ειναι σπανιο οταν εχεις “φιλους” με πολλα ενδιαφεροντα.  Η ενημερωση δεν αναφερεται τοσο στα γεγονοτα, οσο στην αντιμετωπιση τους απο  τους γραφοντες.  Και παρ’ ολο που το θεμα αποκτα ενδιαφερον,  ειμαι ακομα στο ψαξε και δεν εχω εμπνευση.

Οποτε δεν το παλευω κι εγω.  Το παιζω εκ του ασφαλους.  Γεμιζω το χωρο με χρωματα για να παρετε οποια θελετε να φιαξετε το ουρανιο τοξο σας.  Κι αν ξεχασα καποιο χρωμα ειναι γιατι δεν εχω εμπνευση!

Σας φιλω γλυκα!

Πη Ες: εντιτοριαλ κομεντ:  Φαντασου και να ειχες εμπνευση .. τρεις σελιδες γεμισες.

63 Comments leave one →
  1. January 11, 2010 4:46 am

    Καλημέρα δεσποινάριον ! σχετικά με την πρωτοτυπία ή την επανάληψη ενός μπλογκ, θα σου γράψω την προσωπική μου στάση ως αναγνώστρια:
    είμαι που λες δεσποινάριο επί ώρες / μέρες στα λαγούμια, γύρω μου και από πάνω μου μέταλλα, μηχανές, συναρτήσεις, ασυνεννοησίες, ίντριγκες κλπ
    συγκεκριμένες λέξεις, φράσεις, εκφράσεις και ένα σωρό προβλήματα, η ζωή κλειδωμένη απέξω.
    Και όταν ανεβαίνω στους πάνω ‘ορόφους’, διαβάζω τα μπλογκς των άλλων – γιατί το δικό μου … τρα λα λα, το έχω για να λέω τον πόνο μου με τα λαγούμια ούτε που σκέφτομαι αν τα τυράκια, τα φαγάκια , τα ρεστωράν, το Patron που πίνει καφέ η Εύη ή άλλα που διαβάζω τα έχω ξαναδεί … και πολλά από αυτά τα έχω ζήσει και τα ζω στα διαλείμματα
    ΑΛΛΑ βλέπω μια έκφραση της ζωής με χρώμα, με γλυκιά απλότητα και διακριτική φινέτσα και μαζί της εκείνες τις ώρες θέλω απλά να συνυπάρξω
    Πολλές φορές η σκέψη μου είναι “τί ωραία … ”
    Αυτό το μικρό ευχάριστο σοκ βιώνουν οι αναγνώστες ακόμα και οι αναγνώστες μπλόγκερ που υποτίθεται ότι ξέρουν τους χειρισμούς του μέσου
    Κλείνοντας θα σου πω ότι στο μπλογκ ο αέρας που βγαίνει από εμάς είναι που τα κάνει ενδιαφέροντα όχι τόσο η θεματολογία, αλλά η ματιά που δείχνει τον άνθρωπο
    Αυτά, το κούρασα αλλά όλο το βράδυ διάβαζα και είμαι σε εγκεφαλικές υπερστροφές – τρομάρα μου …
    Την καλημέρα μου, φιν φον !!!!

    • January 13, 2010 1:02 am

      Δεν υπαρχει περιπτωση να γραψεις κατι που να μην ειναι καλοπροαιρετο και μετα απο σοβαρη σκεψη. Αλλα η σοβαρη σκεψη ειναι για σενα πηγαια. Και αυτο με κρατησε κοντα σου. Γιατι περναμε απο πολλα μπλογκς και σε λιγα μενουμε. Επισης θελω να πω (εδω να το δει ολος ο κοσμος) οτι εχεις την πιο συγκροτημενη γραφη στην δικη μου τουλαχιστο σφαιρα των μπλογκς.
      Ναι το ξερω οτι ειναι ο αερας στα μπλογκς και οχι η θεματολογια, εχω πιασει πολλες φορες τον εαυτο μου, οταν απογοητευτω με ενα μπλογ η μπλογκερ να προκαταλαμβανομαι ισως αδικαιολογητα αλλα αν κατι με χαλασει, δυσκολα ξαναγυριζω.
      Αυτα που γραφεις με συγκινουν. Δε το κρυβω οτι κουραστηκα λιγο, η επαναληψη που καμια φορα λεω, ειναι λιγο εφιαλτης, αλλα ειναι για μενα που θελω να πω κατι καινουργιο. Τωρα ομως δε φοβαμαι πια να πω οτι δεν εχω εμπνευση. Γιατι τωρα εχω πιστεψει οτι αξιζει να ειμαι εδω με εμπνευση η χωρις.

  2. January 11, 2010 4:48 am

    Α, και κάτι να σε πειράξω…. πολύ μαναβική σήμερα, πάμε λαϊκή; ;;;;

    • January 13, 2010 1:07 am

      Εσυ πεθυμησες ακομα και την λαϊκη εκει κατω στα λαγουμια.

  3. January 11, 2010 5:05 am

    Αυτή η έμπνευση κι εμένα με έχει εγκαταλείψει, τελευταία (όχι ότι ήμουν, γενικά, και ιδιαίτερα προικισμένος σ’ αυτό το κεφάλαιο). Γι’ αυτό και καταφεύγω σε επαναλήψεις ή αναφορές σε άλλα Blogs (όπως το τελευταίο με τα Muffs). Πάντως το ότι χρησιμοποιείς όμορφες φωτογραφίες για να μας ξεναγήσεις στο SF έμπνευση είναι κι αυτό.

    • January 13, 2010 1:14 am

      Γεια σου Ηλιοτυπο! Τι σκατα μυαλα κουβαλαμε, αλλοτε δουλευουν, αλλοτε δημιουργουν, αλλοτε μπλοκαρουν, βαριουνται. Οι φωτογραφιες ειναι μπολικες, αλλα να γραφουμε και καμια σαχλαμαριτσα, για συνδετικο! Καμια φορα σκεφτομαι ποσο δυσκολο θα ειναι για τους ανθρωπους που ΠΡΕΠΕΙ να γραψουν οπως οι δημοσιογραφοι και να μπολκαρει το μυαλο τους. Βασανο θα ειναι.

  4. January 11, 2010 6:17 am

    λοιπον δεσποινάριον, εγώ έχω πάντως δακρυσει απ’τα γέλια (γι αυτο και μου ξεφεύγουν οι τόνοι)

    • January 13, 2010 1:16 am

      Εγω μπλοκαρω κι εσυ γελας, εγω ταλαιπωρουμαι κι εσυ γελας. Δε θα σε πετυχω καπου! Δε θα σε πετυχω; ; ;

  5. January 11, 2010 6:18 am

    α! και μια απορία
    τό “Άει-Φόουν” από ποιά άλλη (άεειιιι…)προστακτική βγαίνει;

    • January 13, 2010 1:20 am

      αει στο καλο τι σκεφτηκες παλι!!! 😛 😛

      • January 13, 2010 7:20 am

        σοβαρά μιλάς; και είχα βάλει στοίχημα ότι το έγραψες έτσι επίτηδες!
        ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΒΑΛΕΙΣ “ΤΜ” ΣΤΟ ΑΕΙ-ΦΟΟΥΝ !!
        ΣΕ ΤΣΑΚΙΣΑ!

        • January 13, 2010 11:44 pm

          Τη εμ ειναι δικο μου!!! ακου εκει! Μαλιστα οχι απολυτα δικο μου αλλα οικογενειακο μας.
          Ο κουνιαδος μου (που ειναι το προσωπικο
          μου πειραχτηρι) το ειπε. Μια μερα του ελεγα
          για αει τιουνς, αει φοουν και μου ειπε αει
          σιχτιρ. Κατω τα χερια απο τις χαριτωμενιες μου!

          • גבריאל permalink
            January 13, 2010 11:56 pm

            צגלחיגשלמחנכבצמדגנבלחיכגעלמר קלחמהנבךלגדחמבףךצגמדשףךעחילכגנהלמףךלמבךתצמבףךשדלגףךבמחגדךבמשךלבמצךשדמבךלמדשבך

  6. January 11, 2010 6:45 am

    Τ’ωρα εγώ τι να πρωτοδιαβάσω?? Ποια έμπνευση βρε που έλλειψα λίγες ημέρες και δεν σε προλαβαίνω?? Πόση ώρα πρέπει να καθήσω εδώ για να μην χάνω επεισόδια??
    Τι κάνεις Δεσποινάκι μου!!Φιν φον φιλεναδίτσα μου!!
    Χρώματα,χρώματα που ξεκινούν απ την ψυχή, απ τη ζεστή αγκαλιά .Δεν είναι τυχαίες οι επιλογές μας.Ακόμη και σε μια απλή φωτογραφία!!
    Σου στέλνω γλυκό φιλί με επιτέλους χειμωνιάτικο σκηνικό από την Αθήνα. Να φορέσουμε και εδώ ένα καπελίνο ντε!!

    • January 13, 2010 1:21 am

      Ε δεν εχασες και τιποτα Κατριν. Καλωσορισες! Σε φιλω κι εγω.

  7. January 11, 2010 6:47 am

    Ουπς!! Τι έγινε πως πάχηνα έτσι??? Που είναι η λεπτή μου μεσούλα???
    Please!!!!!

    • January 13, 2010 1:24 am

      Η Πρες καταλαβε οτι εκει που πηγες ταραξες τις σοκολατες και σε εφιαξε οπως σε ειδε! 😆 Και για να σοβαρευτω, μαλλον εγραψες απο αλλη IP διευθυνση.

  8. January 11, 2010 6:48 am

    Καλημέρα Δεσποινάκι 🙂

    Λοιπόν, βρήκα ένα γλυκάκι με σταφίδα και ετοιμάζομαι να το κατασπαράξω με τον καφέ μου! (κρουασάν με σταφίδα είναι, αλλά μας κάνει…) Εγώ έχω μείνει στην προηγούμενη ανάρτηση :P. Γι αυτήν δεν σχολιάζω, δεν έχουμε έμνευση…γενικά.

    Φιλάκια

    • January 13, 2010 1:26 am

      Τα καταφερες Λιλακο μου! Δε μου κανει εντυπωση οτι εμεινες στο προηγουμενο. Εισαι καφεδουμπω! Φιλακια!

  9. Χριστινα permalink
    January 11, 2010 7:12 am

    αχ πεθαινω για τις κολοκυθες στην προτελευταια φωτο!!!!! τι θελω ολεςςςςς!!!
    εσυ παιδι μου κ χωρις εμπνευση, παλι εμπνευση αποτελεις!

    • January 13, 2010 1:27 am

      Εσυ χαρα μου, ολο με κατι αμερικανικα ζαλιζεσαι! Πφ!

  10. January 11, 2010 7:20 am

    αυτο το σασιμακι στο τελος… θεικό!!
    δεν πειραζει που δεν εχεις εμπνευση, θα σου ερθει οταν ειναι η ωρα 🙂
    φιλακια

    • January 13, 2010 1:31 am

      Ηταν εξαιρετικο το σασιμι στο Χανα Ζεν. Η Δαφνη εχει κανει ερευνα και καθε φορα εχει κι αλλες προτασεις.
      Σημερα εχω εμπνευση αλλα .. νυσταζωωωω
      Φιλακια.

  11. January 11, 2010 7:27 am

    Έλα ντε…. Αν όλο αυτό το χρώμα ήρθε χωρίς έμπνευση, φαντάσου τι θα βλέπαμε αλλιώς…:-) Φιλιά φιλενάδα και μην αγχώνεσαι… Με έμπνευση ή χωρίς, εμείς το ίδο σ’ αγαπάμε.. Πολύ…:-)))

    • January 13, 2010 1:34 am

      Δεν αγχωνομαι χαρα μου.. γρινιαζω μονοοοο!! Το ξερω οτι με αγαπατε (τουλαχιστο μερικοι απο σας, το αισθανομαι πια) και σας ευχαριστωωωω!!!

  12. margarita permalink
    January 11, 2010 8:20 am

    τι λες καλε.. χωρις εμπνευση ειναι ολο αυτο τα κατεβατο?? τι σκουντημα θες δηλαδη?? του τυπου¨ ας πουμε κατι σχετικο με τον καιρο..ας κανουμε μαθηματα πολιτικης οικονομιας.. ολα χιλιοειπωμενα ειναι… οι καλημερες μου ομως φρεσκοτατες..

    • January 13, 2010 1:35 am

      Καλημερα κουκλα μου!!! Ματς μουτς! Φρεσκα φιλια!

  13. January 11, 2010 8:56 am

    Θα συμφωνήσω με το υστερόγραφό σου και με τη Fevi.
    Δηλαδή, αν είχες έμπνευση, τί καλύτερο θα βλέπαμε?

    Φιλικά,
    Ιρλανδός

    • January 13, 2010 1:37 am

      Χα χα ξερω γω, κατι με συνοχη ισως! Το υστερογραφο ειναι του ανθρωπου που διαβαζει την αναρτηση μου πριν την δημοσιευσω. !!

  14. orfia permalink
    January 11, 2010 9:29 am

    ..Ετσι..ετσι… να μην “εχεις εμπνευση”..γιατι αλλιως εμεις τι θα διαβαζαμε τωρα??? Το καλο που σου θελω..μεινε χωρις εμπνευσηηη..για να εχουμε να μαθαινουμε ..!!
    Φιλιαααα ζεστα στη παγωμενη πρωτευουσα !!! (καλα εκεινο τ﨔ψοφος”…στη προηγουμενη αναρτηση με τη φωτο – και τα αυτακια”’ ολα τα λεφτα…)!!

    • January 13, 2010 1:38 am

      Φιλια κι απο μενα Ορφια μου. Ναι μωρεεε κι εμενα μου αρεσε και ηρθε ο αλλος και αρχισε τη μουρμουρα! Πφφφ! Στο λεω, ζηλεψε τα αυτακια μου!

  15. January 11, 2010 11:52 am

    http://giatinelpida.blogspot.com/

    kati gia to opoio mporeis na apoktiseis empneusi isos?? 🙂
    kalimeraaaa

    • January 13, 2010 1:39 am

      Γεια σου Λονλινακι μου. Εκει χρειαζεται δραση οχι εμπνευση. Εξαιρετικη προσπαθεια.

  16. lena permalink
    January 11, 2010 12:14 pm

    Υπέροχα χρώματα, υπέροχες photos!!!
    Ειδικά εκείνο το shusi στο τέλος, με τσάκισε!!
    Μπαίνω στης Εύης βλέπω θεϊκές νοστιμιές, μπαίνω εδώ βλέπω αυτά τα σούσια και …. η ώρα είναι δύο και είμαι νηστική .. και δεν έχω τίποτα να φάωωωω!!!

    • January 13, 2010 1:46 am

      Γεια σου Λενα, εσενα σε εχω παρατηρησει.. ολο πεινασμενη διαβαζεις τα μπλογκς. Βρε θα μας λιποθυμησεις καμια ωρα εδω μεσα!! Λοιπον ακουσε με. Να εχεις μαζι σου μια χουφτα αμυγδαλακια. Οχι μονο κοβουν την λιγουρα, αλλα ειναι και θρεπτικα και φιλοι καθε σιλουεττας. Μπλογκ και αμυγδαλο.. και θα με θυμηθεις!

  17. January 11, 2010 1:01 pm

    Βρε Πρωτευουσιάνα,
    Που πήρες τους δρόμους μετα της ωραιοτάτης και δεν σε πιάνουμε! Ποιά έμπνευση να σου προκύψει αφού έχεις ρίξει τις ριπορτιές-εκθέσεις της ζωής σου; Και ενώ δεν έχεις έμπνευση, τσακ τραβάς λίγο Σαν Φραν απο την αποθήκη των αναμνήσεων και φτιάχνεις την ωράιοτάτη ανάρτηση κλαίγοντας που δεν είχες έμπνευση! Τί να πώ που αυτοδιαψεύδεσαι; Το είπε η έντιτορ στο τέλος!
    Πάντως, βλέπω πως έχετε οι μπλγκογειτόνισσες παρασυρθεί με το φεϊσμπούκι και θέλετε να χαθείτε στην ελαφρή καθημερινότητά του. Σας ανακαλώ πάραυτα στην τάξη!
    Φιλί πρωινό με πραγματικά μπιλοζίρια, (τουτέστιν -18)

    • January 13, 2010 1:51 am

      Ο εντιτορ, ξεχασες? Το φεησμπουκ ειναι πραγματικα πηγη ενημερωσης. Εδω δεν αστειευτηκα. Εχω βρει απο σχολια, εκπληκτικα μπλογκς, σαϊτς, πληροφορουμαι τεκταινομενα της ελληνικης πολιτικης, μιλαω στα παιδια μου, λεω και καμια μπαρουφα κι εγω και η ζωη συνεχιζεται.
      Παντως εχεις δικιο οι ρηπορτιες με αποπροσανατολιζουν. Ντοντ μιξ μπιζνες γουϊθ πλεζουρ! Φιλακια!

  18. January 11, 2010 4:10 pm

    χα…εγω δε μπορω να γραψω έτσι ,ουτε οταν εχω εμπνευση…κι εχω το αντιθετο προβλημα…πολλα τα ποστς (μαγειρευω …μαγειρευω….διαβαζω…διαβαζω…),μα ποιος καθεται να γραψει…
    🙂

    • January 13, 2010 1:52 am

      Εσυ Κουκ μου εισαι δημιουργικη μαγειρευοντας! Παντως ολοι μας απολαμβανουμε οτι μοιραζεσαι μαζι μας!

  19. panathinaeos permalink
    January 11, 2010 7:48 pm

    χαθηκε η εμπνευση μεσα στην λαικη αγορα
    την παλκωσαν τα κουνουπιδια και τα καροτα
    η καρδια μου χτυπαει με παραφορα
    λες να ειναι ακαλυπτα και τα νωτα;

    που πηγες εμπνευση και μ αφησες μοναχο;
    μεσα στις ντοματες και τα αγγουρια να αγκομαχω;

    και να μη βλεπω μελλον ουτε εμπρος ουτε πισω
    ολα φευγουν μακρυα δεν εχω τιποτε για να κεντησω

    κσι εξαφνα εκει που επεφτε το δειλινο
    μεσα απο ενα τροφαντο ματσακι μαιντανο
    ξεπηδησε ενα τσουλουφι καστανο
    κι ανεκραξε
    ¨επεστρεψα δεσποιναριον, η εμπνευση σου ειναι εδω!”

    η κορη συγκινηθηκε τα ματια της ποταμια, το βλεμμα ανασηκωσε
    “καλως τηνα και μου΄λειψες παμε να σε φιλεψω και με την ευτυχια μου για να σε κανακεψω¨

    υγ. στειλε κανα σουσι για να δοκιμασω!

    • January 13, 2010 1:58 am

      Μα τι αγγουρια μου γραφεις βραδιατικα βρε χαρα μου! Ασε και δεν εχω εμπνευση να γραψω ποιηματακια αποψε. Εχω να κανω ερευνα.. να βρω την εμπνευση. Α ΝΑ ΜΩΡΕΕΕΕΕ!!! ειχα πει μια φορα οτι θα εγραφα για την Σαντα Λουτσια, που με ειχες ενεπνευσει εσυ. Αυτο θα κανω! Να ειδες!
      Το σουσι ηταν μια δροσια, ελυωνε στο στομα. Δε φανταζομαι να εισαι απο εκεινους που μετα το σουσι πανε και χλαπακιαζουν καναδυο μπεργκερς να στανιαρουν. Τοχω δει κι αυτο. Το σουσι λεει δεν ειναι φαγητο!

  20. January 12, 2010 2:44 am

    Αγαπημενοι μου, οι απαντησεις αυριο. Απο εμπνευση νομιζω καλα παω αποψε αλλα και απο ταλαιπωρια επισης. Χαλασε το αυτοκινητο μου μεσα στην παγωνια αποψε.. ψοφος, κουραση, πουφ!

  21. panathinaeos permalink
    January 12, 2010 8:18 am

    ευγε, ευγε δεσποιναριον, η νεα φωτο ειναι η απεικονισις ζωντος ακτινοβολουντος προσωπου με εσωτερικον κοσμον και περιεχομενον! και αυτα τα ματια!

    • January 13, 2010 2:00 am

      Μια χαρα ηταν τα αυτακια μου. Το εκανες γιατι δεν εχεις αυτακια και τα δικα σου κρυωνουν. Σε καταλαβα εγω! Να παρε τωρα εσωτερικο κοσμο να μαθεις! χε χε!

  22. January 12, 2010 9:00 am

    Ετσι γραφουν οταν δεν εχουν εμπνευση;Φαντασου να ειχες κιολας.Εγω σε διαβασα μονορουφι που λενε και πολυ μου αρεσες.Ηταν η εμπνευσμενη αναρτηση σε αναζητηση εμπνευσης.Τι ειπα τωρα!Φιλια Δεσποινακι και να εχεις παντα ενα χαμογελο στα χειλη.

    • January 13, 2010 2:01 am

      Ευχαριστω Γιαννα μου για τα καλα σου λογια. Φιλια κι απο μενα!

  23. January 12, 2010 11:29 am

    ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

    Αγαπημένο μου Δεσποινάριον,
    Θα ήταν μεγάλη τιμή για μένα και την «una cucina» μου, να παρευρεθείτε στην κοπή της πίτας μας, την Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2010 το βράδυ (από τις 9 και μετά.. για Ελλάδα μιλάμε)!
    Πληροφορίες ΕΔΩ : http://oinomagirion.blogspot.com/2010/01/blog-post.html

    Φιλιά

    • January 13, 2010 2:07 am

      Μα τι παιδι εισαι εσυ! Σε ευχαριστω Γιωργη μου που μου εκανες την τιμη να με βαλεις διπλα σου! Φυσικα και θα παρευρεθω στην κοπη της πιτας με το πιο φιν φον μου φορεμα!
      Φιλια!

  24. Ρούλα permalink
    January 12, 2010 5:50 pm

    ακόμη και όταν δεν έχεις έμπνευση,όπως το λες εσύ γιατί κάτι τέτοιο δεν το κατάλαβα,προσφέρεις ότι καλύτερο διαθέτεις,ένα ουράνιο τόξο που αντικατοπτρίζει την προσωπικότητά σου.
    αυτό δείχνει ότι θέλεις να προσφέρεις μια νότα αισιοδοξίας ,ένα ουράνιο τόξο.
    σνιφ,σνιφ και γω περίμενα να δω βιτρίνες ,συζητήσεις στα κομμωτήρια της πρωτεύουσας για να τις συγκρίνω με τις δικές μας αν και αυτό δεν θα ενδιέφερε τον ανδρικό πληθυσμό αλλά όσο νάναι μια περιέργεια την έχουν για το τι λένε μεταξύ τους τα κορίτσια σε τέτοιους χώρους.για την ιστορία του πράγματος και όσο με αφορά δηλώνω μόνο ακροάτρια και μάλιστα εχέμυθη.
    υγ.και η προηγούμενη φωτό μου άρεσε με το φρεσκοκομμένο μαλλάκι
    φιλάκια

    • January 13, 2010 2:23 am

      Λοιπον να σου πω Ρουλα. Θα κανω μια αναρτηση με φιν φον ψωνια και τετοια γυναικεια που θελεις. Ισως το Σαββατοκυριακο. Μπορει να θελουν και οι αλλες τσουπρες. Φιλακια!

  25. January 12, 2010 6:55 pm

    Καλησπέρα δεσποινάριον
    σε διαβάζω αρκετούς μήνες αλλά πρώτη φορά γράφω. Οπως είδες αυτό που εσύ αποκαλείς έλλειψη έμπνευσης αρέσει γιατί έχει άποψη αυτό το κονβόϊ φωτογραφιών. Με κάλυψαν οι προλαλήσαντες σχετικά με αυτό το θέμα.
    Θέλω να σου πω πόσο χαίρομαι το μπλογκ σου, πώς βλέπω τη ζωή μιας ελληνίδας στην Αμέρικα και πώς την αντιλαμβάνεται.
    Γράφεις απολαυστικά, αν τη βρουν αναδουλειές τη γεωδαισία, ξέρεις τι να κάνεις…
    Να σου πω ότι είμαι καινούρια στο μπλογκόκοσμο και διαβάζοντας σας εσάς με τα ωραία ιστολόγια, ζήλεψα κι εγώ κι έφτιαξα το δικό μου ιστολόγιο το http://www.merologies.blogspot.com ,όπου μερολογίες είναι τα λόγια της Μαίρης ή merry λόγια, ή αερολογίες ή και μωρολογίες, το ερμηνεύεις κατά το δοκούν όπως και τα έργα τέχνης . Παρ’ όλ’ αυτά το μπλογκ είναι σε πειραματικό στάδιο ήτοι κάνω τόσα λάθη και βλακείες γιατί κι αυτές οι οδηγίες του γούγλη είναι ακαταλαβίστικες αλλά είπα να εκτεθώ μπας και πιεστώ . Αυτά για την ώρα.
    Σε αφήνω και σε χαιρετώ γλυκά, keep on.
    Mary Ka

    • January 13, 2010 2:33 am

      Καλημερα Μαιρη και καλωσορισες. Φαινεται οτι ο Γεναρης ειναι μηνας των αποκαλυψεων. Χαιρομαι οταν αγνωστοι φιλοι σαν κι εσενα αποφασιζουν να πουν εστω κι ενα γεια. Μεγεια το μπλογκακι σου και ευχομαι να το απολαυσεις κι εσυ κι εμεις. Περασα για ια στιγμη αλλα θα επιστρεψω με την ησυχια μου να διαβασω, στο υποσχομαι. Α! ολα αυτα τα προβληματακια στην αρχη δεν ειναι λαθη ουτε βλακειες, ειναι απαραιτητα για να μαθουμε. Και παλι σ’ ευχαριστω πολυ Μαιρη μου!

  26. Αγγελική permalink
    January 12, 2010 7:47 pm

    Τι λες βρε κοριτσάρα;;; Δεν έχεις έμπνευση;;;;
    Δεν ξέρω τι ακριβώς εννοείς, αλλά σε διαβεβαιώνω ότι διάβασα με ιδιαίτερη όρεξη το ποστ σου και ευχαριστήθηκα πολύ τα γραφόμενά σου.
    Τώρα… τι να πω;
    Αλήθεια τι σημαίνει “έμπνευση”;;;

    • January 13, 2010 2:38 am

      Χα χα, βρε Αγγελικη μου βαζεις δυσκολες ερωτησεις, ακου τι σημαινει εμπνευση.. Ειναι αυτο που εχουμε στο τσερβελλο μας που μεταδιδεται στα ακροδαχτυλα και ταϊπ ταϊπ ταϊπ.. βγαζουμε ενα κειμενο γαματο! Ορισμο ηθελες!

  27. January 13, 2010 12:45 am

    Διαβάζοντας μία απάντησή σου, αναρωτιέμαι τι να είναι προτιμότερο: να μην έχεις έμπνευση αλλά να έχεις αυτοκίνητο, ή να έχεις έμπνευση αλλά να μείνεις από αυτοκίνητο; Ιδού η απορία.
    Πάντως αυτό που έγραψες “πολλα μαλλια λιγα μυαλα” , με έκανε να αισθανθώ … Einstein 🙂

    • January 13, 2010 2:48 am

      Ειδες βρε Βασιλη! Ολα μαζι μου ετυχαν της γκαντεμως! Εγω θαθελα αυτοκινητο και εμπνευση.
      Ουπς τι ξεστομισα η αφρων! Α πα πα καλα, εσυ αστειευεσαι αλλα θα πρεπει να ειμαι πιο “μπλογκιλυ κορεκτ”

  28. January 13, 2010 8:48 am

    Ξέχασες το μαύρο χρώμα (απουσία χρώματος), αλλά αυτό είναι καλό!!!
    Για έμνευση και δημιουργικότητα …ας μην κάνω σχόλια. Δεν είναι καλή εποχή και για μένα!

    Πολύχρομος ο νέος χρόνος!!!

    • January 13, 2010 11:46 pm

      Που εισαι, τι εγινες, γιατι χαθηκες, μας λειπεις. Πολυχρωμα ολα Μαρκ.

  29. January 13, 2010 11:36 am

    Δέσποινα τι “μπλόγκιλυ κορέκτ” λες; Μια χαρά αισθάνθηκα, πήρα τα πάνω μου.
    Για μια στιγμή είπα μήπως … ξυρίσω και τα υπόλοιπα:)

    • January 13, 2010 11:46 pm

      α ωραια ειναι και της μοδας, να δω ομως πως θα το αντιμετωπισουν τα κοριτσια!

  30. January 14, 2010 4:18 am

    Έλα που δεν έχεις έμπνευση…Αυτά τα χρωματιστά σου ποστ (και ενίοτε πολύχρωμα) σκίζουν…καταπληκτικά είναι…

Leave a Reply

