Skip to content

shopping με την ωραιοτατη!

January 15, 2010

https://i0.wp.com/www.shoppingcenterbusiness.com/articles/MAY06/images/Wisconsin-Place.jpgΟοοχι οχι δε θα βαλω φωτογραφια με την ωραιοτατη κουμπαρα μου ,γιατι ερχεται εδω και διαβαζει, και αν δει οτι εκανα τσιριμονια, μαυρο φιδι και κολοβο που με εφαγε.  Θα με ξε-κανει απο νονα του παιδιου της, αφηστε που μετα δε θα εχω κανενα εδω στην “πρωτευουσα”  να πηγαινω για σοπινγκ.  Διοτι με αμερικανα δε παω που να με πληρωνετε.  Καποτε ειχα την φιλη μου την Σοφη που εμενε στο Τζωρτζταουν.  Τα ψωνια με την Σοφη ηταν η απολαυση!  Η Σοφη συνεχεια διπλα μου να λεει.. παρτο ..παρτο.. παρτοο.. σου παειιιι..  η Σοφη να με παρασυρει σε κατι καταστηματα που για να παρεις ενα ζευγαρι παπουτσια επρεπε να πουλησεις το σπιτι σου, η τουλαχιστον να το βαλεις υποθηκη. Οχι δηλαδη οτι εκεινη θα επαιρνε το τελευταιο μοντελο του Βαρβατου η του Τζιμμυ Τσου, αλλα ειχε το θρασος να θελει να τα δοκιμασει.  Η Σοφη ξεσηκωνε ιδεες απο κατι τρελλες βιτρινες του Μπαρνεϋς Νηου Γιορκ και εβαζε την τσαντα της καπελλο.  Αξεχαστες τρελλες πριν δυο χρονια..

Τωρα η ωραιοτατη δεν μπορω να πω οτι κανει τρελλες, αλλα εχει ενα αλανθαστο ενστικτο κι ενα ωραιο στυλακι στα ψωνια κι αυτο ειναι ενα τεραστιο ατου σε τετοιες εξορμησεις.  Αφου καταστρωσαμε σχεδιο ΠΩΣ δε θα πληρωσουμε παρκινγκ στο Μπλουμινγντεηλς στην Ουϊσκονσιν ξεκινησαμε.  Το παρκινγκ εκει ειναι φωτια και λαυρα.  Αν μεινεις τρεις τεσσερεις ωρες για ψωνια – ε δε θα πιεις κι ενα καφε; – ειναι καμια δεκαρια ντολλαρς η και παραπανω.  Αν ψωνισεις ομως κατι οι δυο πρωτες ωρες ειναι δωρεαν.  Θα πηγαιναμε λοιπον μια δοση, θα βγαιναμε απο το παρκινγκ και θα ξαναμπαιναμε σαν κυριες φτου κι απ την αρχη.   Ετσι και καναμε λοιπον.  Βεβαια εγω ειχα την εντυπωση οτι η κοπελλα στο γκαραζ μας καταλαβε οτι καναμε κολπο ντε φαβα και κοκκινησα, αλλα το κολπο ηταν νομιμο!

Παμε λοιπον.  Ντηπερτμεντ παπουτσια.  Πρεπει να σας πω οτι αυτη την εποχη ακομα και στα καλυτερα καταστηματα μπορεις να βρεις εξαιρετικες ευκαιριες.  Οπως ας πουμε αυτη την υπεροχη φιν φον γοβιτσα-πλατφορμα σε ταμπα.

Προσωπικα αυτο το χρωμα εμενα με ξετρελλαινει!  Το παιρνω λοιπον και το δειχνω στην “ωραιοτατη”.   Το βλεπει λοιπον και της μπαταρουν τα ματια.  Ψαχνει αμεσως και το βρισκει και στο νουμερο της. Λεει.. “δε σε πειραζει να παρω κι εγω το ιδιο?, δε θα το φοραμε μαζι!”  Δεχτηκα, τι να κανω, αλλα σας το λεω ετσι και την δω να το φοραει στο ιδιο σουαρε ντε γκαλα.. θα μαλλιοτραβηχτουμε!  (Ελπιζω οτι τα διαβαζει τωρα και περιμενω τηλεφωνημα οσονουπω)

Δευτερο ψωνιο κασμιρενιο ζακετακι Μαγκασκονι τοσο απαλο που θελεις συνεχεια να το χαϊδευεις.  Σε κοκκινο-μαυρο.  Καποτε δεν επαιρνα ποτε κοκκινα. Τωρα που εκ φυσεως εχω γινει πιο ξανθωπη, μου πανε.  Κι αυτο μιση τιμη.

Εσαρπα επισης κασμιρι σε σκουρο λιλα. Αυτο το φανταζομαι με λευκο πουκαμισο και τζην.  Αυτο το κομματι η “ωραιοτατη κουμπαρα” που την λενε Λουκια και βαρεθηκα να την γραφω πια ωραιοτατη γιατι το εμπεδωσαμε πια,  η Λουκια λοιπον το βαφτισε “ΤΟ ΑΞΑΝ”.  Εμεις παντα βαφτιζουμε τα πραγματα μας με ιδιεταιρα ονοματα. Ετσι τωρα οταν θα λεμε για το accent,  θα ξερουμε για ποιο σκουτι προκειται!  Εδω το αξαν το αναδυκνειει το δεσποιναριον με ποζα μαχαρανης απο την  Καπουρταλα.

Κι εδω βλεπετε να το φορα το μονδελο, και σιγα τα ωα!

Τελος σας παρουσιαζω ισιες μποττες παλι σε ταμπα, ανετες και σλαουτσυ,  για βολτες και εκδρομες επισης κοψοχρονια μαρκας Frye επισης κοψοχρονια απο το ιδιο καταστημα.  Θα σας τα εκανα μοντελινγκ αυτοπροσωπως αλλα ελειπε ο φωτογραφος μου, καταλαβαινετε!

Α! πηρα κι ενα κοκκινο πυτζαμακι αλλα δε θα τα βγαλουμε ολα στο ιντερνετ πια!  Φρενο!

Σας φιλω γλυκα.

50 Comments leave one →
  1. January 15, 2010 3:34 am

    Με υγεία να τα φοράς Δεσποινακι να τα ευχαριστιέσαι, το ίδιο εύχομαι στην όμορφη Λουκία. Πολύ ωραία τα χρώματα τους, προσέξτε μην πάτε με τα ίδια ως καλεσμένες στον Λευκό Οίκο. Αυτές τις ημέρες το ίδιο έκανα, βούτηξα τις ευκαιρίες. Για το παρκινγκ καλά κάνατε. Το ίδιο ισχύει εδω, μα που να μου φτάσουν 2-3 ώρες γι αυτό αναγκαζόμαστε να κάνουμε τα ίδια. Όνειρα γλυκά

    • January 16, 2010 12:24 am

      Χα χα στο λευκο οικο θα βαλουμε κανενα καστορι, κανενα λουστρινι, δε θα παμε με τα κιτρινακια. Οσο για το παρκινγκ καλυτερα να τα δωσω καπου που να πιασουν τοπο παρα στην εταιρεια παρκινγκ. Ονειρα γλυκα Παρασκευης!

  2. January 15, 2010 3:56 am

    Δεσποινάριον,
    Τρελλαίνοαμι όταν γίνονται ντίλς ανάμεσα στα κορίτσια, που θέλουν να αγοράσουν τα ίδια αλλά υπόσχονται να μην τα φοράνει στα ίδια γκαλά ή βερνισάζ. Εγώ πάντοτε τιμώ το λόγο μου κι έτσι γίνομαι το θύμα.
    Πάντως, μια φορα που είχε έρεθι εδώ η ξαδέλφη κι είχε αγοράσει το ίδιο σακάκι, όταν πήγα στη Λευκάδα και δεδομένου ότι είχα λίγα ρούχα μαζί μου φόρεσα το σακάκι, το κοτσάρισε κι εκείνη την επομένη. Μου ήρθε αλμπαζία κι έτσι πήρα μάθημα να αφήνω την άλλη να παίρνει αυτό που αγαπά να εξαντλείται οικονομικά και μετά να κάνω βούρ στις αγορές. Τελευταία αλλά μοναδική.
    Τώρα, πρέπει να σου πώ ότι οι ταμπά μπότες είναι τρέλλα, το ίδιο η φούξια εσάρπα και οι γοβίτσες. Ωραίες και σοφές επενδύσεις. Μου άρεσε που ξοδέψατε χιλιάρικο και κάνατε το κόλπο του Μπλούμς, αλλά πώς θα τη θυμάστε κιόλας την εξόρμηση αν δεν κάνατε και την αμερικα(λ)ανιά σας;
    Φιλάκια σματς, σμουτς

    • January 16, 2010 12:30 am

      Τζουστινακι, λιγωτερο απο τα μισα ξοδεψα για ολα αυτα, ειπαμε εχει βαρβατα σεηλς. Και με τα κουπονια που στελνουν, ακομα καλυτερα. Πλακα εχει που τα διαβασε η Λουκια και με πηρε τηλεφωνο να μου πει οτι θα φορα τα παπουτσια ΜΟΝΟ στο γραφειο της!
      Φιλακια!

  3. January 15, 2010 7:34 am

    εγω παντως θα συμφωνησω με τη Σοφη! το σοπινγκ θελει και τη γκλαμουρια του ειτε ψωνισεις γκλαμουρια ειτε οχι 🙂
    απο την αλλη βεβαια, πεθαινω για μπλουμιζ και ειδικα για τις μπραουν μπαγκς που τις εφερα ολες μα ολες πισω 😀

    • January 16, 2010 12:33 am

      ετσι με γκλαμουρια για να εχουμε ολοκληρωμενη απολαυση!

  4. January 15, 2010 7:34 am

    αααα μεγεια καλε 🙂

  5. Χριστινα permalink
    January 15, 2010 7:35 am

    πεθαινω για τα παπουτσια που διαλεξες!!!
    κ το ζακετακι ειναι ολα τα λεφτα ειδικα ετσι οπως σκεφτεσαι να το σεταρεις!!
    αλλα ..αυτο το χρωμα εγω δεν το λεω ταμτα..κονιακ ή μελι!!
    το ταμπα δεν ειναι λιιιγο πιο σκουρο?
    εκτος αν δειχνει ετσι πιο ξεθωρο στις φωτο

    • January 16, 2010 12:34 am

      Βρε Χριστινακι.. μαλλον δικιο εχεις, ταμτα … δε το λες, σκουρο καλαμποκί ισως!!!

  6. Χριστινα permalink
    January 15, 2010 7:36 am

    ταμταααα!!! χαχαχα, μα τι γραφω?? ταμπα καλε!!

  7. January 15, 2010 8:30 am

    Μου αρέσουν οι φίλες σαν την Σόφη.. Εχω καταλάβει το να φοράς καινούργιο πράγματα σε ανανεώνουν πολύ. Το μπλουζάκι τρέλλα κασμιράκι μαλακό και οι γοβίτσες πολυ χαριτωμένες …..μεγιά και με καλή καρδιά Πάω και εγώ να πάρω το κατιτίς μου.. χχο

    • January 16, 2010 12:41 am

      Καρδουλα εισαι απιθανη!! Μη ξεχασεις να παρεις παλτουδακι εκει που βρισκεσαι!!! Να περνας ομορφα και να εκμεταλλευτεις την ευκαιρια. Καλο μου Πηνελοπακι!

  8. January 15, 2010 8:35 am

    Φιλενάδα όλο το shopping είναι σούπερ αλλά ειδικά το ακσάν και οι μπότες, δεν παιζονται… Και σιγά μην σε βάλουμε εσένα ίσα με το κάθε ξεϋγκλωτο μοντέλο… Μια είναι η θεά του φιν φον , τελεία και παύλα.. Φιλάκια πολλά…

    • January 16, 2010 12:43 am

      Χα χααα αυτο μας ελειπε τωρα, αλλα ηθελα να σας δειξω το στυλακι! Φιλακια και καλο Σαββατοκυριακο.

  9. January 15, 2010 10:05 am

    Τύφλα νάχει η μοντέλα!! Άσε που είναι και κοκαλιάρα !!
    Φιλιά πολλά
    Καλημέρα Δεσποινάκι

    • January 16, 2010 12:45 am

      Γιωργη μουυυ, καλημερα, καλο Σαββατοκυριακο και φιλια και σε σενα.

  10. Πέννυ permalink
    January 15, 2010 10:21 am

    Καλοφόρετα φιλενάς!
    Λατρεύω το shopping με συνοδεία φιλενάδας ιδίας νοοτροπίας με μένα… κοινώς βλέπω κάτι που μου αρέσει και αν μου πηγαίνει και μπορώ να το πληρώσω ΒΟΥΡ! Δεν αντέχω το στυλάκι: “ψάχνω όλα τα καταστήματα της περιοχής μήπως στο πιο πέρα μαγαζί βρω κάτι που μου αρέσει πιο πολύ και αν αυτό τελικά δεν συμβεί ξαναγυρίζω στο πρώτο”. Με αυτό το κριτήριο έχω επιλέξει αυστηρότατα 2 μόνο shopping-φιλενάδες!
    Καταπληκτινό χρωματάκι το accent…
    Τώρα που το σκέφτομαι… σήμερα είναι μια καλή μέρα για εξόρμηση… πληρώθηκα και άρχισαν και οι εκπτώσεις…. αααχχχ…αυτές οι γοβίτσες κάτι μου έκαναν!
    Αντε να περάσει η ώρα να σχολάσω και ΒΟΥΡΡΡΡ!!!!

    • January 16, 2010 12:56 am

      Πεννυ μου γλυκεια, μου αρεσει που με λες “φιλενας” . Εχεις δικιο, ουτε εμενα μου αρεσει το ψαξε! Ε καποτε φτανει ο καιρος που ξερεις τι θελεις και που θα το βρεις. Καλα ψωνια σου ευχομαι και ελα να μας πεις τι βρηκες!! Φιλακια κουκλα μου!

  11. Πέννυ permalink
    January 15, 2010 10:30 am

    Εννοείται πως πήγα και τσεκάρισα τα παπούτσια στο site της via spiga.. και εννοείται πως ερωτεύτηκα… μοντελάκι Amelie στη δίχρωμη παραλλαγή του…. ΟΥΑΟΥ…

    • January 16, 2010 12:57 am

      Ωραια παπουτσακια εχουν Πεννυ μου. Στυλατα και οχι απαραιτητα απησιαστα.

  12. Sophaki permalink
    January 15, 2010 10:52 am

    Trela oi tamba govitses, megeia. Wraies tha deixnoun kai sthn wraiotath alla
    tis gambitses tou Despoinakiou den tis exei kamia, alhtheia sas lew. Kai
    oi botitses kai to accent kai to zaketaki…..panemorfa, kaloforeta loipon kai
    den tha erthw sto America? Tha anastenaksei o loulas, parnton h Georgetown
    mazi me to Friendship Heights hthela na pw. Kai edw arxisan oi ekptwseis
    kai xazepsa shmera…..mayio se bleu electric pou einai kai ths modas, plake
    papoutsakia tamba me mavrh mytoula, fin fon valitsoules yia fin fon bixlibidia
    (kanontas spring cleaning vrhka kai to daxtylhdaki pou mou edwses ligo
    prin fygw, eimaste sth Zara, thymasai? Kai skasame sto gelio yiati oi shop
    assistants mas kytousan perierga….).

    • January 16, 2010 1:01 am

      Λοιπον χαρα μου, επιτηδες τα εγραψα ολα αυτα για να τα διαβασεις ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ!! Μη μου ταζεις πραγματα, καντο!!

      Τωρα θα πω εδω την ιστορια με το δαχτυλιδι κι οποιος το διαβασει. Ηταν η τελευταια φορα που πηγαιναμε για ψωνια στην Ουασινγκτων. Η Σοφη σε λιγες μερες θα επεστρεφε οριστικα πια στην Αυστραλια. Ειχαμε γνωριστει σε ενα φορουμ στο ιντερνετ και γιναμε πολυ αγαπημενες φιλες. Μεσα σε ενα καταστημα, πιανει το ματι της ενα δαχτυλιδι που φορουσα. Λεει.. μα τι ωραιο δαχτυλιδι. Αυτοματα το βγαζω απο το δαχτυλο μου και της το φοραω στο δικο της. Για να με θυμασαι της λεω. Και η πωλητρια μας στραβοκυταξε.. ΣΚΑΣΙΛΑ ΜΑΣ!!!

    • orfia permalink
      January 16, 2010 6:31 am

      Τι υπεροχη κινηση, τι γλυκο πλασμα που εισαι βρε Δεσποινακι ,ετσι ειναι οι φιλες….πραγματικες φιλες… Σε φιλω… τα ψωνια απαιχτα ειδικα εκεινες οι μποτες….

      • January 16, 2010 1:53 pm

        α καταλαβες οτι προκειται για την κοριτσαρα απο το φμπ. χα χα.. μου λειπει πολυ. Σπανια να ταιριαξω ετσι με ανθρωπο!

  13. lena permalink
    January 15, 2010 10:53 am

    ΟΛΑ μ’αρεσαν! ΟΛΑ!!!
    Και πιό πολύ το κασμιρένιο ζακετάκι!!!
    Με τζηνάκι θα είναι super!
    Το ταμπά το λατρεύω κι εγώ, ειδικά σε μπότα και πάει με πολλά χρώματα!
    Φέτος την έχω δεί πολύ με αποχρώσεις του καφέ στο ντύσιμο.
    Αχ πότε θα ξαναανοίξει το μπλογκάκι μου στην AV να ανεβάσω καμμιά photo κι εγώ…
    Το ανοίξανε το site αλλά τα blogs μας πουθενά και λέω να τους πάρω κανά τηλέφωνο όπως με συμβούλεψε η Εύη!

    • January 16, 2010 1:06 am

      Γεια σου Λενα μου. Σ’ευχαριστω! Αυτο με την Αθενς Βοϊς ειναι πολυ χοντρο αν τελικα δεν το διορθωσουν. Σκεφτομαι οτι αν ξαφνικα εχανα οσα εγραψα 3 χρονια τωρα θα μουρλαινομουν. Ναι παρε τηλεφωνο και δες. Ομως κι αυτοι θα επρεπε να ειχαν κανει καποια ανακοινωση για τον κοσμο. Κανε οτι μπορεις αλλα θα σε συμβουλευα να ανοιζεις ενα αλλο μπλογκ στο μπλογκερ ισως η στην πρες, και οταν και αν τα ξαναφερουν υπαρχει τροπος να τα μεταφερεις. Θα εισαι πιο σιγουρη ετσι. Ευχομαι ομως ολοψυχα να βρεις ακρη γιατι ειναι οι κοποι σου. Καλο Σαββατοκυριακο!

  14. January 15, 2010 2:13 pm

    Με γεια!
    Όλα πολύ όμορφα. Λατρεύω το ταμπά!

  15. January 15, 2010 2:37 pm

    εκπτώσεις στα ρούχα αλλά όχι και στο γούστο : )
    Καλοφόρετα!

    • January 16, 2010 1:08 am

      Κι εσενα σ’ευχαριστω Βασιλη μου. Και καλο Σ/Κ.

  16. Ρούλα permalink
    January 15, 2010 4:18 pm

    ευχαριστώ,ευχαριστώ!ήταν σαν να ήμουν και γω μαζί σας και θυμήθηκα τη Θεσσαλονίκη το ’75.Το ταμπά τότε έκανε θραύση στις βιτρίνες του Πετρίδη και του Νακ στην Τσιμισκή.Τα χρήματα περιορισμένα,σπουδάζαμε ταυτόχρονα δυο αδερφές,αλλά με μεγάλη οικονομία πήρα εγώ μπότες σε ταμπά και η αδερφή μου μποτάκι.Το καλύτερό μας ήταν όταν δοκιμάζαμε ρούχα σε μαγαζιά απλησίαστα για τα βαλάντιά μας αλλά μας άρεσε τουλάχιστον να τα προβάρουμε μπροστά σε εκείνους τους καθρέφτες που μας έδειχναν πιο λεπτές και πιο ψηλές.
    Καλά,οι περαστικοί θα ξετρελλαθούν με την πόζα μαχαρανής,για να δούμε τι θα πουν…
    καλοφορεμένα και πάλι ευχαριστώ!

    • January 16, 2010 1:12 am

      Ρουλα μου, ετσι ειναι οταν σπουδαζουν τα κοριτσακια τα εξοδα ειναι πιο περιωρισμενα. Το ταμπα ξαναρθε οπως και το μπεζ, ετσι λενε τα ανοιξιατικα φιγουρινια. Και παρτε λεει μια κοκκινη τσαντα να σπαει η μουνταδα!
      Οι περαστικοι δεν ερχονται πια εδω, εμειναν στη Βορεια Ελλαδα να τρωνε σιροπιαστα! χο χο χο !

  17. Marthaki permalink
    January 15, 2010 4:19 pm

    Νομιζω πος ισως να ημαστε ενασς απο τους μονο λαους που θα καναμε αυτη την στρατιγηκη για το παρκινκ. Fun game!!!
    Τα ψωνια σας? πολυ ωραια! και οι Frey μποτες ειναι η τελευταια λεξη της μοδας!!
    Ισως ομως με τα τοσα χιονια που εχουμε, μηπως επερπε να κυτταξετε και τις sorel.
    Τι κριμα που δεν ημαι στο DC να ερχομουν και εγω.
    Φιλακια

    • January 16, 2010 1:15 am

      Χα χααα φαν δε λες τιποτα, παντως και για τις μποτες που λες, εχω παθει πλακα ποσες αμερικανικες φιρμες εχουν δημιουργηθει τελευταια και μαλιστα πολυ προσεγμενες. Φιλακια!

  18. An-Lu permalink
    January 15, 2010 5:52 pm

    Καλοφόρετα κι ελπίζω να θυμήθκες την κουμπάρα σου στις 13/12…αν γιορτάζουμε μαζί 😉

    • January 16, 2010 1:17 am

      Ναι εκεινη τη θυμηθηκα, εσενα ξεχασα η ασχετη! ΦΦΦ

  19. January 15, 2010 6:48 pm

    aaax psonia ti kala 🙂

    emena asxeto maresoun ta B-gantia pou sou fere i melisoula, kai i photo pou koitas ton antra sou pou fernei tin sampania eina foberi…poli agapi leme (apo to blog tis allis tis kirias pou den thimamai pos tin lene)

    😀

    • January 16, 2010 1:19 am

      Λονλινακι, εσενα το ματακι σου ΟΛΑ τα πιανει! Παμπονηρο πλασμα! Την αλλη κυρια την λενε Καναδεζα! (ετσι την φωναζουμε, εκεινη δηλωνει Ιουστινη Φραγκουλη)

  20. margarita permalink
    January 15, 2010 9:22 pm

    ξερεις τι θυμηθηκα τωρα?? μια εξορμηση σαββατο στο Beck.. που δοκιμασαμε απειρα καπελλα.. δεν εχω ξαναφορεσει καπελλο απο τοτε… και αλλη μια φορα στο MD.. το πουλοβερακι το εχω ακομα…. Ζητω οι φιλες που ψωνιζουν παρεα .. κουτσομπολευουν παρεα.. τρων και πινουν παρεα…. !!!τι κι αν φοραν στο τελος τα ιδια.. ιδιες ΔΕΝ ειναι ποτε… ενεδωσα ενω ειχα πει οτι εδω δεν αφννω σχολιο λογω ασχετοσυνης..

    • January 16, 2010 1:22 am

      Τι πηραμε; Τι πηραμε τελικα; Μια κολωνια ακουα ντι Παρμα πορτοκαλι; ΖΗΤΩ οι φιλες!! Τη θυμαμαι εκεινη τη μερα. Ωραια αγορα εχετε! Και ωραια παρεα!!

  21. margarita permalink
    January 15, 2010 9:29 pm

    ξεχασα να αναφερω οτι στη αραβικη εξωτικη χερσονησο εχω δοκιμασει και ταλαιπωρησει πολλους πωλητες .. απο τσαντες που ποτε ΔΕΝ θα επερνα.. μεχρι .. ασε καλιτερα..βεβαια ηταν λιγο η βαρεμαρα, λιγο η απολυτη επαγγελματικοτητα και ευγενεια των πωλητων.. τελικα ομως τα λεφτα μου τα εφαγα σε σουβλακια!!!

    • January 16, 2010 1:26 am

      Εχουνε και σουβλακια στην εξωτικη Αραβια; Νομιζα μονο ταμπουλε οτι εχουν. Αντε και γρηγορα θα κανεις το ιδιο σπορ! Για φαντασου να σε δουν οι εμποροι και να τρεχουν να κρυφτουν γιατι θα θυμουνται τα κολπα σου!!! Φιλακια!

  22. January 16, 2010 4:46 am

    Τώρα, να σου πω ότι μπόρεσα να παρακολουθήσω την ανάρτηση με προσοχή θα σε γελάσω! ‘Οταν εμπλέκονται …ενδυματολογικές έννοιες χάνω το ενδιαφέρον μου. Οπαδός της γύμνιας εγώ, με τα ρούχα δεν τα πάω καλά… Αλλά αυτή η χρονική σύμπτωση με τη δική μου (σε επανάλληψη) ανάρτηση περί καταναλωτισμού, είναι αξιοσημείωτη… 🙂

  23. January 16, 2010 1:52 pm

    Χα χα δε περιμενα κανενας αρσενικος να δωσει πολλη σημασια σε γυναικειο σοπινγκ. Αλλα κι εγω οταν ειδα οτι ασχολεισαι με καταναλωτισμο μειδιασα με ενοχες. Χα χα. Καλημερα ηλιοτυπον!

  24. panathinaeos permalink
    January 16, 2010 7:00 pm

    βγηκε τσαρκα η λουκια
    αγκαζε με την δεσποιναρια
    πανε λενε να ψωνισουν
    και τα φραγκα να σκορπισουν
    παρακαρανε στην ουισκονσιν
    κι ολοταχως για καταναλωνσιν

    πηραν γοβες
    πηραν μποτες
    πηρανε και εσαρπες

    πηραν και το θεικο κομματι
    που μου εβγαλε το ματι

    κασμιρενιο εργο του μαγκασκονι
    ζακετακι κοκκινακι με ολιγον και μαυρακι
    το χρωμα το δεσποιναριον το σηκωνει
    τωρα που ειναι ενα ξανθο κοριτσακι

    ολα ειναι φευγαλεα
    και τα φραγκα και τα ωραια

    ξοδεψε τα τωρα που μπορεις
    κοιτα να τα φχαριστηθεις

  25. January 17, 2010 1:03 am

    γεια σου μαγκα
    γεια σου μαγκα
    τι μου λες τωρα για φραγκα
    αλλοι παιρνουνε κρασια
    αλλοι παιζουνε χαρτια
    αλλοι κανουνε ταξιδια
    αλλοι τρων ροκφελερ μυδια
    εγω πηρα ζακετακι
    για να ζεσταθω λιγακι
    που ησουνα τοσο καιρο
    ελειψες πολυ θαρρω
    παω να δω και απο κει
    και Καλη σου Κυριακη!

  26. January 22, 2010 11:38 pm

    Δεσποινάριον μια καλημέρα απο ενα αλλο Δεσποινάριον. Θελω μερες να σου γραψω αλλά δεν βρίσκω μειλ στη σελίδα. Μας τρελλανες μέχρι την Αθήνα μ αυτή την “αξάν” φουξια εσαρπα απο κασμιρ. Γρηγορα πες το ονομά της και εννοώ μάρκα κλπ. Προσπαθώ να κάνω blog αλλά θα εγκαταλειψω την προσπαθεια στο wordpress γιατι αν και πιο καλαισθητο βρισκω οτι ειναι δύσχρηστο.Εσύ ξέρω οτι εγκατέλειψες το διαμέρισμα για το μέγαρο. Αλλά μηπως εγώ που ειμαι αρχάρια (στα blog οχι στο ιντερνετ) μηπως λεω μηπως… να ξεκινήσω απο το blogspot?
    Αυτά και να μας πεις τι μαγειρεψες στους Αμερικάνους (ολα τα παρακολουθώ οπως βλέπεις)
    Δ

  27. January 23, 2010 12:15 am

    Α!! ενα Δεσποιναριον. Καλωστο!
    Η μαρκα της εσαρπας ειναι Sutton Cashmere.
    Το μεηλ ειναι despinarion@gmail.com
    Ναι Δεσποινα μου ειναι καλυτερα να αρχισεις με το μπλογκερ, ειναι πραγματικα πιο ευκολο. Μετα οταν μαθεις μερικα μπορεις να αλλαξεις και να μεταφερεις οτι θελεις απο το ενα στο αλλο.
    Καλη επιτυχια με το μπλογκ. Ευχαριστω που εγραψες. Καμια φορα σκεφτομαι ποιοι ειναι ολοι εκεινοι που δεν αφηνουν ιχνη. ΝΑ που υπαρχουν κι αλλα Δεσποιναρια!!! ΩΩΩΩΩ!!!
    Ναι αυριο ειναι το τραπεζι!! Θα σας πω!

Leave a Reply

