Skip to content

αποψε

January 26, 2010

Αποψε οπως γυριζα στο σπιτι τα συννεφα επαιζαν κρυφτουλι με τον ηλιο.

Αποψε στο  φαναρι εβλεπα την μπορα να πλησιαζει.

Αποψε πριν ερθει η βροχη θαθελα να ημουν συννεφο.

Αποψε τα συννεφα και η βροχη ταξιδεψαν προς την ανατολη.

Αποψε  καθαρισε ο ουρανος.

Αποψε ειδα πρωτη το φεγγαρι!

29 Comments leave one →
  1. January 26, 2010 3:28 am

    Ε Λα Λούνα Ρόσα αμόρε μου!!! Απόψε μπήκα πρώτη στο φεγγάρι σου κι ας μην το πάτησα όπως εσείς της ΝΑΣΑ!
    Είναι υπέροχη η ανάρτησή σου και πιάνει αυτο το φάσμα των απότομων καιρικών αλλαγών στη βορεια Αμερική μας. Εχει κι αυτό τη μαγεία του. Το θυμάμαι το φεγγάρι σου να παίζει κρυφτό πίσω απο τα γυμνά τεράστια γέρικα δέντρα της γειτονιάς σου. Αυτή η εικόνα σημάδεψε τη μνήμη μου απο τον τόπο σου.
    Φιλί απόσυρσης στα ενδότερα

    • January 27, 2010 1:33 am

      ειπε στη μητερα της η κυρα σεληνη
      να της ραψει φορεμα να την ομορφηνει
      και αυτη απαντησε .. δυσκολο μωρο μου
      με το ραβε ξηλωνε, χανω τον καιρο μου.

  2. January 26, 2010 6:38 am

    ” Eίσαι ένα περιστέεεερι που πετάς στον ουρανό,
    πάάάάμε να βρουμε εν΄ αστέέέρι, σ ένα κόσμο μακρινόόόόόό
    Έλα να, έλα να ,να βρουμ ένα αστέρι που πετά, που πετά,
    ψηλά στον ουρανόόό!!
    Είσαι ένα καρδιοχτύύύπι, μου χεις κόψει τα φτεράάά,
    έλα πάρε μου τη λύπη,έέέλα δωσ μου τη χαράά!”
    Μ.Χατζηδάκης.

    Οι εκπληκτικές φώτο Δεσποινάκι μου, έδωσαν ένα πρωινό ξεκίνημα,παρά τη σκοτεινιά του ουρανού της Αθήνας, γεμάτο φως. Μουρμουρίζοντας το σκοπό στο αφιερώνω.
    Φιλάκια, καλημερούδια σου:))

    • January 27, 2010 1:04 am

      εισαι ε εισαι ε ενα περιστεεεερι που πετα που πετα ψηλα στον ουρανοοοοο!

  3. January 26, 2010 8:24 am

    Ορίστε… Εσύ το έχεις με τις φωτογραφίες είναι γεγονός… Εγώ πάλι όχι… Το έχω όμως με τον Νταλάρα (γιατι αυτή είναι η καλύτερη εκτέλεση του Luna rossa κατά την γνώμη μου) οπότε κάτι είναι και αυτό…:-))) Φιλάκια πολλά…

    • January 27, 2010 1:08 am

      E ‘a luna rossa mme parla ‘e te,
      Io lle domando si aspiette a me,
      e mme risponne: “Si ‘o vvuó’ sapé,
      ccá nun ce sta nisciuna…”
      E i’ chiammo ‘o nomme pe’ te vedé,
      ma, tutt”a gente ca parla ‘e te,
      risponne: “E’ tarde che vuó’ sapé?!
      Ccá nun ce sta nisciuna!…”

  4. margarita permalink
    January 26, 2010 8:58 am

    τωρα τι τραγουδι να σου πω εγω?? φεγγαρι μαγεια μουκανες!! πολυ ρομαντζαδα διαισθανομαι .. και η μονιμη μου απορια.. πως τις βγαζεις τις φωτο απο το ωτο?? κοιταω λοιπον απο το παραθυρο μου και βλεπω χιονι απαλα να πεφτει… το απολυτο ασπρο.. και περιμενω να δω ηλιους φεγγαρια και κατι στο ατσουρο του ουρανου….

    • January 27, 2010 1:26 am

      φεγγαρακι μου λαμπρο
      φεγγε μου να περπατω
      σε ταξιδι μακρυνο
      και σαλαμια κουβαλω!

      • margarita permalink
        January 27, 2010 8:16 am

        χιχιχι.. βρε αθεοφοβη…. εγω συνεχιζω το ασμα..

        στειλε ουρανεεε μου ενα πουλι
        να παει στην Μ. υπομονη..

  5. January 26, 2010 9:32 am

    κοιτα μια νυχτα εξω που κανει
    κι οτι κι αν λεμε
    καπου μας πιανει
    δες φεγγαρια, δες μπαλκονια
    και ζευγαρια που ‘ναι χρονια μαζι…

    και η πιο αγαπημενη στροφη

    κοιτα μια νυχτα εξω που αντεχει
    κι οτι κι αν παιζει
    παντα κοσμο θα εχει
    βαλε κι αστερια
    βαλε και πριμα κι ασε τα χερια
    να χουν το κυμα κορμι!!

    ματια μου η Ελλαδα το λεει για φιλεναδα
    μου το παν κι οι θεοι της
    τους ειχε δωδεκαδα!!

    και εσυ μας λες για τα φεγγαρια της αμερικας αλλα εγω τωρα θελω να παω στη Μυκονο🙂

    • January 27, 2010 1:27 am

      Στηηηην παλια την αγορα, η καρδια σε προσφορα, μια Ελλαδα που αντεχει σεεεε μπαχαρια καυτερα.. με παρεσυρες..

  6. January 26, 2010 10:17 am

    “Ουρανέ, όχι δεν θα πω το ναι …”

  7. January 26, 2010 12:51 pm

    romantzada despinarion mou??

  8. Πέννυ permalink
    January 26, 2010 4:53 pm

    Δεν θέλω να σου τραγουδήσω… Θέλω μόνο να κάνω μια ευχή…. να ακολουθήσει η ζωή μου την ιστορία που περιγράφουν οι εικόνες…. να φύγουν τα σύννεφα μακρυά, παρασυρμένα από το αγέρι και να γεμίσει η ζωή μου καθαρούς ουρανούς με ολόγιομα φεγγάρια και ήλιο λαμπερό…. και η ζωή όλων μας επίσης!

  9. Ρούλα permalink
    January 26, 2010 8:57 pm

    απόψε είδα τελευταία το φεγγάρι σου και περιμένω τα σύννεφα που έφυγαν προς την ανατολή με την ελπίδα κάποιο να είσαι εσύ , να μου χαμογελάσεις και τότε θα σε προσκαλέσω να τα πούμε !
    φιλάκια

    • January 27, 2010 1:30 am

      το συννεφο εφερε βροχη.. κι εχουμε μεινει μοναχοι..

  10. January 27, 2010 2:21 am

    Όμορφη σειρά… Με νόημα (αλήθεια, αυτός τι έγινε;)

  11. January 27, 2010 2:54 am

    Ευχαριστω ηλιοτυπον, καλα ειναι, τα λεμε στο φμπ καμια φορα.

  12. January 27, 2010 6:49 am

    ΥΠΕΡΟΧΕς ΦΩΤΟ λατρευω τις φωτο με τα συννεφα ..υπεροχες!!!

    ….και Δεσποινα ποσο σε ευχαριστω για κεινο το “Σκα”!
    τωρα το ειδα ..το λατρευω ειναι κομματι απιστευτα αγαπημενης μου εποχης κι ειχα καιρο να το δω γραμμενο…

    σε φιλω πολυ !

    • January 28, 2010 11:15 pm

      Ε τωρα τι μου λες Ταλ και Φαμ Φαταλ. ΦΟΡΓΚΕΤ ΙΤ!

  13. zwaki permalink
    January 27, 2010 11:44 am

    • January 28, 2010 11:16 pm

      Ζωακι μου γλυκο! Τι ομορφο τραγουδι! Σε φιλω!

  14. elekat permalink
    January 27, 2010 7:03 pm

    Αχ ωραίες photos…
    Κι έξω βρέχει…

  15. January 28, 2010 8:06 am

    Φωτογραφιες ταξιδιαρικες.Κλεινεις τα ματια αρπαζεσαι απο ενα συννεφο και χανεσαι ψηλα στον ουρανο.Ετσι μπορεις να πας ως την αλλη ακρη της γης,να δεις αγαπημενα προσωπα.Η φαντασια παντα βοηθαει.

    • January 28, 2010 11:17 pm

      Εσυ το ξερεις, εισαι ..πιο κοντα στα συννεφα!

Leave a Reply

