Skip to content

αμορε μιο .. εμεις οι δυο..

January 27, 2010

Τσιφ: Konoronhkwa

Δεσποιναριον: Κι εγω σ’ αγαπω μωρο μου!

31 Comments leave one →
  1. January 27, 2010 6:44 am

    ωωωωω che bello ragazzo!!!! wwww mi voghlio tante tante tante!!!!!

    δεν εχω ξαναδει τετοια ζυγωματικα
    τετοιο θεληματικο πηγουνι..
    τετοια μυτη σουβλερη και μεγαλη!
    τετοια αποφασιστικη σταση ετοιμη να κατακτησει το συμπαν!!

    -ΑΥΤΗ Η ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ΙΝΔΙΑΝΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΙΝΔΙΑΝΟ “ΜΑΓΙΚΟ ΦΤΕΡΟ ΚΛΕΦΤΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΙΣΙΟΥ ΝΕΡΟΥ”
    ……………. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ?????????????????

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    • January 28, 2010 11:18 pm

      Καρακουκλαρος ε; Το συμπαν δε ξερω, αλλα εμενα οπως βλεπεις με κατεκτησε!

  2. January 27, 2010 7:07 am

    Πολύ tough guy ο τσιφ!
    Από ξύλο είναι η καρδιά του?

    • January 28, 2010 11:20 pm

      Απο ξυλο Μαρκ μου, καλυτερα παρα να ειναι απο πετρα!

  3. January 27, 2010 8:35 am

    ναι καλα… κι εσυ τον αγαπας πφφφ
    που ξερεις καλε τι σου ειπε?
    και τον λες και μωρο σου
    ααα φευγω 🙂

    • January 28, 2010 11:21 pm

      ΞΕΡΩ τι μου ειπε, καλα εσυ δεν μιλας δε Απατσι λανγκουατζ? Χη ιζ μαϊ μπεημπη! ΚΑΤΣΕΕΕΕΕ!!!

  4. margarita permalink
    January 27, 2010 9:04 am

    κι εγω σ αγαπω χαμπιμπι μου…
    αλλα δεν σου ειπε η μαμα σου να μην μιλας με αγνωστους στο δρομο?..
    και τετοιες εξομολογησεις!! πφ..

    μεχρι να φυγω?? θα σε ταραξω .. μετα θα σιγησω..

    • January 28, 2010 11:22 pm

      Παρ’ ολο που θελω να ερχεσαι συνεχεια εδω και να με.. ταραζεις, θελω να φυγεις να πας εκει που θελεις, και μετα να κανεις τα αδυνατα δυνατα για ιντερνετ κονεξιον και να ξαναρθεις. Ποιος σου ειπε οτι ειναι αγνωστος;

  5. panathinaeos permalink
    January 27, 2010 10:14 am

    βγηκε το δεσποιναριον βολτα εδω γυρω
    και τσουπ ευθυς συναντησε Ινδιανο Αρχηγο

    “ο,τι θυμαμαι χαιρομαι, να μεινω η να φυγω;”
    μα την εντυπωσιασε το τουρλωτο φτερο

    ο Αρχηγος της μιλησε και ηταν ολο γλυκα
    το δεσποιναριον τα’χασε και κοιταξε αλλου

    απ’το χωριο μου τα’φερα ετουτα εδω τα συκα,
    παρε κοπελλα ομορφη κι ελα στην κουρελου

    περαστικος 1: να δεις που θα τον μαζεψει τον ινδιανο και θα τον φερει κι αυτον σπιτι
    περαστικος 2: ελα ρε κινδυνολογε!
    ΛΕΛΟΥΔΙ: το φτερο και τα συκα σηματοδοτουν λανθανουσα ομοφυλοφιλια, μην ανησυχειτε, μονο μην την πεσει στον ερρικο
    περαστικος 1: τωρα σωθηκαμε!

    • January 28, 2010 11:25 pm

      Α στα διαλα, γι αυτο εγω του ψυθιριζα γλυκολογα κι αυτος κοιταγε.. το φωτογραφο! ΩΩΩΩ την κατσαμε την βαρκα. Πες θενκς στο ΛΕΛΟΥΔΙ για το ΧΟΤ ΤΗΠ!

  6. January 27, 2010 11:40 am

    Πολύχρωμος ως Ινδιάνος το αμόρε σας καλή μου!
    Θεληματική έκφραση δε, γεμάτη απο την σοφία της φυλής του.

    • January 28, 2010 11:25 pm

      Ε τι νομιζες Πηνελοπη της βανιλλιας, μπρικια κολλαμε εδω στην “πρωτευουσα” ; Χε χε!

  7. January 27, 2010 12:25 pm

    Απαπα… Και μυτόγκα, και φτερά και πούπουλα, και μας το παίζει και σοβαρός… Ε, όχι λοιπόν.. Εγώ σε τούτον δεν σε δίνω… Φεύγουμε τώρα, τρέχοντας….:-))) Αλέ….

    • January 28, 2010 11:26 pm

      Του δοθηκα μονη μου φιλεναδα! ΚΑΤΣΕ ΚΙ ΕΣΥΥΥΥΥ

  8. January 27, 2010 1:04 pm

    Βιαστικα πρωϊ πρωϊ γιατι βιαζομαι κιολας, μιας και διαβασα τα σχολια σας, στα οποια θα επανελθω αποψε…
    ειχα αλλη μια αγκαζε με τον Μραντ Πητ, ΑΛΛΑΑΑΑΑΑΑ.. δεν την εβαλα εδω πρωτον γιατι.. εχει που εχει θεματακι η Αντζελινα αυτες τις μερες.. να μη ριξω λαδι στη φωτια.. και δευτερον, ο τσιφ ειναι σεκσιερ!!! Τσαο!

  9. January 27, 2010 1:52 pm

    Καλημέρα στο ζεύγος,
    Σκίζετε η ομογενής και ο γηγενής!
    Φιλί δροσερό απο το βορρά

    • January 28, 2010 11:27 pm

      Χαρμα δεν ειμαστε Καναδεζα; Φιλακι κατευοδιου!

  10. Ρούλα permalink
    January 27, 2010 6:32 pm

    ο Ερρίκος ντυμένος Ινδιάνος μάλλον είναι,έτσι για να το κάνω και πιο επίκαιρο! 🙂

    • January 28, 2010 11:28 pm

      Καποτε στα 20 ειχα ντυθει Ινδιανα, τωρα το θυμηθηκα, το καρμα ειναι καρμα Ρουλακιον!

  11. January 27, 2010 7:18 pm

    Pssst!! O τύπος είναι ελευθερος?????

    • January 28, 2010 11:28 pm

      ΟΟΟΧΙΙΙΙΙ ειναι δικος μου!!! (σε καλο της)

  12. orfia permalink
    January 28, 2010 6:49 am

    Τς τς…δεν μου αρεσει καθολου ο κυριος με το θεληματικο πηγουνι…, εχει μια κυρια διπλα του και κοιταζει αλλου???? ΑΑΑΑ!!!!

    • January 28, 2010 11:29 pm

      ε δε τους μαθαινουνε τροπους εκει στους καταυλισμους τους Ορφια μου

  13. January 28, 2010 6:58 am

    This is America for you !!! Despinaki μου φιλιά
    p.s νομίζω οσονούπω θα έχεις ‘γραμμα’ από τον Brad (θα βγούν όλα στη φορά μοιραία γυναίκα)

    • January 28, 2010 11:30 pm

      Ε τριωδιο μπηκε Πηνελοπη μου, να το διασκεδασουμε κι εμεις οι μπλογκερινες.

  14. January 28, 2010 8:28 am

    Αααα εδω θα τα χαλασουμε.Τον τυπο τον γουσταρω κι εγω γιατι κατι διαβασα για την μεγαλη μυτη!!!

    • January 28, 2010 11:31 pm

      Μαα σας παρακαλω κοριτσιααααα!!!! (Λυσσαρες)

  15. January 28, 2010 9:35 am

    emena maresei kai stous dio to malli…koukles/oi kai oi dio 🙂

    a kai to kokkinou skeletou giali pou figourarei sto xeri kai stin mplouza 😉

    • January 28, 2010 11:32 pm

      Το ματι σου στη λεπτομερεια Λονλινακι. Φανταζομαι θα μιλας για την μπλουζα του Τσηφ!!

  16. elekat permalink
    January 28, 2010 12:36 pm

    Μ’αρέσει φοβερά το χρώμα των μαλλιών σου!!!
    Οχι τίποτ’άλλο αλλά δεν μπορείς να με στείλεις και στο κομμωτήριο που πας καθότι είναι στην άλλη πλευρά της γής!!

    • January 28, 2010 11:34 pm

      Χα χα μπραβο βρε πουλακι μου Λενα, εσυ εισαι η μονη που δε ζηλεψε το μεγαλο φτερο, αλλα το μαλλι της μανδαμ. Θα το πω στην Κελλυ οτι οι ανταυγειες της εγιναν αντικειμενο θαυμασμου!

Leave a Reply

