Skip to content

Αει Παντ-λη’μ να μι παρς κι μενα ενα!

January 30, 2010
tags:

Ελα χρυσο μου να μου πεις τι καλα μας φερνεις!

(καλα, εγω αυτον θα παω να τον επισκεφθω την επομενη φορα που θα ειμαι στο Σαν Φρανσισκο, γιατι εχω και  κατι αποριες)

Δε λεω, αυτο που βλεπω μ’ αρεσει  παρα πολυ!  Σαν να βλεπω το Mac μου σε λιγο μικροτερο.  Σα να βλεπω το iphone μου σε λιγο μεγαλυτερο.

Αυτο ομως που μου αρεσει περισσοτερο απο ολα, ειναι ολες αυτες οι εφαρμογες (τα λεγομενα Apps)  με τα οποια εχω παθει ενα σχετικο τρα λα λα τελευταια.  Εχω φορτωσει το iphone με πολλα απο αυτα, και παντα ψαχνω για κατι καινουργιο.  Τα θεματα ειναι ποικιλα,  μαγειρικη,  ποικιλιες τυριων  και συνδιασμος τους με κρασια,  οδηγος εστιατοριων,  google earth,  επεξεργασια φωτογραφιας,  μετατροπες μοναδων μετρησης,  η εφημεριδα ΤΑ ΝΕΑ,  και διαφορα αλλα.  Τα περισσοτερα ειναι δωρεαν και μερικα απο αυτα κοστιζουν  $0.99  για την εγκατασταση.  Το πιο ακριβο απο αυτα μπορει να φτασει τα $5.  Τωρα βεβαια το να ξοδεψω $0.99 δεν ειναι και σπουδαιο πραγμα, αλλα σκεφτητε ποσος κοσμος τα αγοραζει αυτα, και τι λεφτο πρεπει να μαζευει η Apple!  Τωρα φανταζομαι με το ipad θα κυκλοφορησουν καινουργιες εφαρμογες πιο περιπλοκες και πιο σοφιστικε απο αυτες του iphone αφου και η ψηφιακη αναλυση ειναι μεγαλυτερη. Ναι ναι, για γκατζετακι καλο μου φαινεται.

Μας λεει ο Στηβ, οτι το να σερφαρεις στο διαδυκτιο θα ειναι πραγματικη απολαυση.  Φορτωνει γρηγορα και με το σχετικο πασπατεμα πας οπου θελεις.  Φανταζομαι την ιστοσελιδα μου να την βλεπω στο Αει Παντ και μου αρεσει η ιδεα.

Κι ενω η φαντασια μου καλπαζει  μονο ενα πραγμα με στεναχωρει. Οι δαχτυλιες!  Θα γεμιζει δαχτυλιες η σκασμενη η οθονη και θα πρεπει να ειμαι με το πανακι στο χερι.  Τωρα βλεπω τις δαχτυλιες στο Αει Φοουν και παθαινω υστερια.  Φανταζεστε στο Αει Παντ!   Θα χρειαστω ενα απο αυτα τα μεγαλα δερματα που καθαρισουν τα παρ μπριζ των αυτοκινητων.

Λιγες μερες (ωρες θα ελεγα) μετα την παρουσιαση του Αει Παντ απο τον γοητευτικο κυριο πιο πανω,  αρχισαν ηδη οι αρνητικες κριτικες.  Το μεγαλυτερο μειονεκτημα του θεωρειται  το οτι δεν μπορεις να εχεις παραλληλα δυο η περισσοτερες εφαρμογες (multitasking).  Αυτο ειναι ενα μειον για τους περισσοτερους απο μας, που  εχουμε μαθει να κανουμε χιλια πραγματα ταυτοχρονα στον κομπιουτερ.  Και αναρωτιεμαι αν εχεις ενα μακ μπουκ κι ενα αει φοουν, αυτο τι το θελεις; Ειναι ομως ενα απλο και ευχρηστο gadget που σκεφτομαι οτι ακομα και η μαμα μου θα μπορουσε να μαθει να το χρησιμοποιει.  Γι αυτο αλλωστε και η Apple  δινει εμφαση στη χρηση του για αποθηκευση φωτογραφιων,  χρηση ιντερνετ και ηλεκτρονικου ταχυδρομειου.   Εκεινο ομως που φοβουνται οι αντιπαλοι ειναι οτι θα υποδαυλισει τα netbooks.   Πραγμα για το οποιο δεν ειμαι σιγουρη, αφου εδω για καθε καινουργια εφαρμογη πρεπει να πληρωσεις εξτρα.  Κι ενω ξερω ανθρωπους που ηδη στεκονται στην ουρα εξω απο τα Apple stores,  σκεφτομαι οτι το Αει Παντ  δεν ειναι στην πραγματικοτητα, νεα τεχνολογια, ειναι παλια τεχνολογια σε φιν φον συσκευασια!

Βλεποντας λοιπον  αυτη την ομορφη ταμπλεττα γυριζω πισω και θυμαμαι το πρωτο γκατζετακι που απεκτησα στο Πολυτεχνειο.  Μια αριθμομηχανη  Texas Instruments T I7  , αρκετα μεγαλη σε μεγεθος,  με τις τεσσερεις πραξουλες της, το αντιστροφο της και την τετραγωνικη ριζα της.   Η δε επομενη ηταν η Compucorp  του Ερρικου, που  βλεπετε κατω, ειχε ειδικη βαλιτσα για να την μεταφερει.

Θυμαμαι οταν για πρωτη φορα στη Γερμανια το 1983 χρησιμοποιησα το φρεσκο τοτε BITNET (“Because It’s Time” network)  που ειχε προηγηθει του Ιντερνετ.  Περιωρισμενη επικοινωνια μεταξυ συμμετεχοντων αλλα φανταζε σαν να ανοιγει ενας κοσμος μπροστα μας.  Και τωρα,  μονο καφε που δε ψηνουμε στο Αει Παντ.. η μηπως εχει καποιο ματι σαν αυτα που εχουν αυτες οι αχωνευτες επιπεδες κουζινες;  Χμ… Τελος παντων πραγματα που στους νεωτρερους φαινονται απλα, εμεις που εχουμε δει και την ιστορια της τεχνολογιας της επικοινωνιας να εξελισσεται,  τα βλεπουμε αλλοιως!  Ολοι λοιπον κουτσοι στραβοι στον Αη Παντ(ελεημονα).

(*) Οι περισσοτερες φωτογραφιες ειναι απο το ιντερνετ.  Most of the pictures are from the internet.

Σας φιλω γλυκα!

36 Comments leave one →
  1. Melissoula permalink
    January 30, 2010 6:16 am

    Εμενα παντως μου αρεσει πολυ και μολις κυκλοφορησει το πηρα!! Ας μην ειναι μουλτιτασκινγκ κι ας ειναι παλια τεχνολογια, τετοια ομορφια στην παλια τεχνολογια τη θελω 🙂
    πολυ καλα θα κανει να περιορισει τα νετ μπουκς γιατι και βαρια ειναι για το μεγεθος τους και σου βγαινει η παναγια να διαβασεις δυο γραμμουλες και δεν ειναι και γρηγορα, εχω ηδη δοκιμασει δυο και το καλυτερο ηταν το λινουξ που μου αρεσει αλλα ειναι λιγο κουραστικο για μενα!
    οσο για τις δαχτυλιες συμφωνω αλλα αν ειναι να ‘ξεσκονιζω’ ενα πραγμα τοτε ας ειναι αυτο

    • January 31, 2010 10:10 pm

      Η ταχυτητα με εμπνεει, το φορεμα με εμπνεει, το οτι δεν μπορω να κανω μουλτι-τασκινγκ με απογοητευει. Ισως μελισσακι μου να περιμενω μερικα απγκρεηντς μπας και εχει τιποτα παραπανω. Ειλικρινα θελω στην οθονη μου να κανω το λιγωτερο τεσσερα πραγματα ταυτοχρονα.

  2. Melissoula permalink
    January 30, 2010 6:18 am

    Φιλακια πολυ πρωινα 🙂

    • January 31, 2010 10:10 pm

      Φιλακια σε σενα και στη μαμυ σου που εχεις κοντα σου!

  3. January 30, 2010 6:51 am

    Πωπω Δεσποινα αγχωθηκα.Πως θα τα μαθω αυτα εγω η ασχετη;Απα πα θα ζητησω βοηθεια απο τη μαμα σου.Καλη η τεχνολογια αλλα θελει και προσπαθεια.Ειμαι εντελως ξεπερασμενη λες;

    • January 31, 2010 10:12 pm

      Χα χα, μακαρι να μπορουσα να τη μαθω τη μαμα μου. Ενα κινητο της δωσαμε καποτε, κι αφου εγιναν τα χιλια ευτραπελα, το πεταξε! Τι να πω. Οχι ειναι θεμα να ασχολεισαι Γιαννα μου, αν ασχοληθες θα τα μαθεις. Ετσι πιστευω.

  4. January 30, 2010 6:56 am

    Δεσποινάκι μου, καλημέρα από ένα ζεστούλι Ρέθυμνο. (Γύρισε νοτιά πάλι)
    Το πρώτο που απόκτησα εγώ στη σχολή ήταν to Casiofx120, αν θυμάμαι καλά τον τύπο, μια εξέλιξη του Texas, και πέτούσα στα σύννεφα. Το δε επόμενο ήταν το Comodor. Λες και μιλάμε για προιστορική εποχή.
    Φιλάκια

    • January 31, 2010 10:14 pm

      Α! κι εδω γυρισε βορια και μειον δεκα. Θυμασαι εκεινα τα τεραστια μηχανηματα που κουβαλαγαμε; Και δεν ειχαμε ολοι τοτε, ηταν ειδος πολυτελειας. Φιλακια!

      • January 31, 2010 11:41 pm

        Εγώ θυμάμαι, στο ισόγειο του Λαμπαδαρίου, το δωμάτιο με τον υπολογιστή που πηγαίναμε και κάναμε fortran και τρυπάγαμε κάτι καρτέλες. Πού να βρεις σειρά εκεί μέσα!?
        Ξενύχτησα απόψε στα blogs.
        Καληνύχτα μου και καλό μας μήνα!

        • January 31, 2010 11:42 pm

          Ξέχασα τα φιλάκια από τη νύστα μου. Μαααααατς!!

        • February 1, 2010 12:28 am

          Ειχα γραψει το πρωτο μου προγραμμα
          σε καρτελλες. Εδρα υδραυλικων
          εργων και υδρολογιας, καθηγητης
          Νουτσοπουλος. Θεμα υδρευση Δυτικης
          Αττικης, υπολογιζα παροχες νερου
          αναλογα με τη διατομη των σωληνων.
          Μιλαμε για μεγαλη φαση! Εκανα τοτε
          παρεα και με τον βοηθο τον Χαρη Απ.
          που εφυγε τοσο νωρις απο τη ζωη.
          Μπορει να σου λεει κατι αυτο, μπορει
          και οχι. Απλα θυμηθηκα τοσα πραγματα
          σε συνειρμους που αρχισαν απο το υπογειο
          του Λαμπαδαριου. Μωρε Φωτεινη,
          περασα υπεροχα χρονια σαν σπουδαστρια,
          ισως τα καλυτερα μου. Σιγουρα τα
          καλυτερα μου.

  5. January 30, 2010 7:46 am

    Η καλή η γκατζετού, στο αϊ πάντι φαίνεται 😉

    • January 31, 2010 10:15 pm

      Αει στο καλο σου γοργονιτσα! Ξερεις ε, αυτο ανοιγει και κλειδωμενες πορτες!!

  6. margarita permalink
    January 30, 2010 8:36 am

    φιλακια… αλλη μια της παλαιολιθικης εποχης σε χαιρετα!! μεχρι και δεδομενα λειζερ με τελεφαξ εχω χφησιμοποιησει !!!κι επειδη εχω μεινει ακομα στη νεολιθικη και δεν εχω τιποτε σε ι-κατι… θα αργησω πολυ να διαβασω το κομεντ.. οποτε γραψε οτι θες…

    • January 31, 2010 10:16 pm

      Περιμενω να συνδεθεις γρηγορα εκει στην ερημο που πηγες και να σε εχουμε παλι γρηγορα εδω! Φιλακια!

  7. January 30, 2010 9:50 am

    Εγώ πάλι αγχώθηκα με τις δαχτυλιές! Χα χα χα!

    • January 31, 2010 10:17 pm

      Χα χα εμ βεβαια, νοικοκυρες γυναικες ειμαστε Μεροπη μου, με το σπρεϋ και το πανακι θα αντιμετωπιστει η κριση!

  8. January 30, 2010 9:50 am

    Καλά έχω τελείως κομπλάρει! Εγώ με ένα κινητό το οποίο χρησιμοποιώ μόνο ως τηλέφωνο και ένα φορητό υπολογιστή , τον οποίο χρησιμοποιώ για να γράφω κείμενα και για το διαδίκτυο.
    Τι είναι αυτά και σε τι χρησιμεύουν? Ακούω εδώ και καιρό κι εγώ για netbook και για άλλα συναφή, βλέπω κάτι τετράγωνα σα μικρά laptop αλλά τι ακριβώς κάνουν και σε τι διαφέρουν από τα laptop δεν έχω καταλάβει, αν και δεν το έχω ψάξει. Αν και εμένα το διαδίκτυο μέσω κινητού δε με τράβηξε ποτέ,ούτε καν απ’ το μανίκι. Εγώ θέλω το διαδίκτυο μου καθισμένη στο γραφείο μου, να το απολαμβάνω σε οθόνη κανονική. Και όλα τα συναφή του, τεχνολογιστί gadgets.
    Απολαύστε εσείς αυτά τα νέα προϊόντα. Εγώ τώρα σκέφτοαμι να εγκαταστήσω το Skype, τέτοια αναχρονιστικότητα.
    Φιλιά στις όμορφες, φιλιά στις τεχνολιγικάτες!

    • January 31, 2010 10:20 pm

      Χμ, εσυ Μαιρη μου φαινεται οτι χρειαζεσαι φροντηστηριο. Αν ομως εισαι ικανοποιημενη με αυτα που εχεις, εμεις οι αλλοι περισσευουμε. Ειναι και λιγο τρελλα αυτο το παθος με τα χαϊ τεκ γκατζετακια! Φιλια!

  9. January 30, 2010 2:13 pm

    Καλα Δεσποινάκι μου δεν παίζεσε κορίτσι με τίποτε … που το θυμήθηκες τον Αγιο Παντελεημόντα (δεν θύμαμαι, ήταν ο άγιος του shopping?) θυμάμαι μόνο τον Αγιο Φανούρη που ήταν για τα χαμένα για γαμπρους κλπ… 😉 Ποτέ δεν ξέρεις όμως…… χχ0

    • January 31, 2010 10:22 pm

      Ο αγιος του σοπινγκ? καλο!!! εαν δεν υπηρχε αγιος σοπινγκ καθιερωνουμε τωρα τον i-pad-eleimona. ΧΧΟ

  10. Marthaki permalink
    January 30, 2010 10:17 pm

    Απο σημερα θα αρχισω και εγω να λεω την προσευχη μου στο Αγιο Παντελεημονα για το ipad. Το πρωτο μου γκατζετακι…HP35. Παντοτε ημουν HP girl, ποτε ΤΙ εαν και τοτε ημουν στο Τεχας, και ακομη ειναι το καυμενο εν-ζωη.
    Τα ανεκδοτα λοιπον αρχισαν στα μπλογς για το ipad που ειναι για τις “αλαφριες μερες.”
    Διαβασα οτι υπαρχουν 140,000 εφαρμογες (Apps) για το iphone!!!!!
    Ε απο τωρα μεχρι το Απριλιο ο Αγιο Παντελεημονα μπορει να κανει το θαυμα του.
    Καλο Σαββατοκυριακο και φιλια.

    • January 31, 2010 10:24 pm

      Αντε αναψε κι εσυ κανενα κερακι στη χαρη του, να αποκτησεις ενα χαριτωμενο αει παντακι! 140000 εφαρμογες στο αει-φοουν; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ; ΦΦΦΦ!!! Φιλια Μαρθακι μου.

  11. January 31, 2010 5:17 am

    Μωρέ θα το πάρω γιατί έχω κολλήσει με τα μήλα και ό,τι βγαίνει σε μήλο θα το παίρνω! Ετσι είμαι εγώ, πιστή!!!

    • January 31, 2010 10:26 pm

      Καναδεζα γυριστρα .. απο ποτε κολλησες με τα μηλα; Σε ηξερα κολλημενη με τα Σονυ! Φιλακια εκει που εισαι!

  12. panathinaeos permalink
    January 31, 2010 7:37 am

    το αει-παντ ειναι πολυ φιν φον!
    αγιε μου παντελεημων
    θα το παρω θα το παρω
    με δυο τριγωνια κι ενα σμπαρο

    ολα εκει θα τα διαβαζω
    εφημεριδες περιοδικα
    η τσαντουλα μου θα ελαφρυνει
    και θα παψει να ειναι 20 κιλα βαρεια

    ολα της στιγμης θα ειναι
    με το νι και με το σιγμα
    κι οτι γινεται στον κοσμο
    θα αφηνει αμεσως στιγμα

    οσο για την πολυεπεξεργασια
    δεν της δινω σημασια
    η με γαλη η αξια
    βρισκεται στην Παρουσια!

    • January 31, 2010 10:30 pm

      Α! σε πεισανε κι εσενα να το παρεις; Λοιπον παρτε το ολοι, γραψτε μου προσωπικεςκριτικες και θα δω! Μωρε τωρα μου ηρθε μια ιδεα. Τσαντακια για το αει παντ εχει σχεδιασει κανεις, η να τα σχεδιασω εγω να χ..ω στο ταλληρο;

  13. January 31, 2010 8:16 am

    Και εγώ θα το πάρω, εννοείται… Δεν είναι και πολύ ακριβό εν τω μεταξύ, κάτι για 600 ευρώ άκουσα, οπότε χαλάλι του… Είναι λιγο γκουμούτσα βέβαια για να το κρατάς ως τηλέφωνο αλλά κατά τα άλλα σκίζει… Φιλιά πολλά από μια Αθήνα μέσα στην λιακάδα πάλι.. Αλλά με κρύο ευτυχώς…:-))

    • January 31, 2010 10:33 pm

      Αλλη απο κει! Φανταζομαι κι εσυ θα το γεμισεις με αππς!!! Κρυο χαρα μου ειναι το μειον δεκα μας! Οχι που πατε για καφε σε τραπεζακια εξω! Πφ! Φιλακια!

  14. January 31, 2010 6:28 pm

    Χμ χμ χμ!!

    Ενώ το χαίρομαι που το βλέπω, καμαρώνω τους φίλους που το χειρίζονται, που να δεις την Λένα, δηλώνω όχι μόνο άσχετη αλλά κάτι παραπάνω. Απλά πράγματα Δεσποινάκι μου δίπλα στο γραφειάκι. Το κινητό, κινητό και το pc, pc!!
    Φιλάκια γλυκό και απίστευτο Δεσποινάκι:))
    Καλή Κυριακή

    • January 31, 2010 10:35 pm

      Καλη Κυριακη και σε σενα Κατερινακι, η μαλλον τωρα που γραφω πια καλη εβδομαδα! Οτι βολευει τον καθενα μας με αυτα τα γκατζετακια!

  15. Ρούλα permalink
    January 31, 2010 7:45 pm

    καλησπέρα Δεσποινάκι μου,της τεχνολογίας και της δεοντολογίας(αναφέρομαι στον αστερίσκο που λες ότι οι περισσότερες φωτό είναι από το νετ) !
    συνήθως τα γκατζετάκια που βαριούνται οι γιοι μου καταλήγουν σε μένα και ήδη ο μεγαλύτερος το ζαχαρώνει,οπότε με την πρώτη ευκαιρία θα του το κάνω δώρο με την υστερόβουλη σκέψη να καταλήξει σε μένα 🙂
    η παρουσίασή του εδώ πήγε άπατη μιας και το εθνικό θέμα μας ήταν το διαζύγιο.
    φιλάκια και καλή εβδομάδα

    • January 31, 2010 10:38 pm

      Τελικα Ρουλα πολλοι το ζαχαρωνουν γιατι ειναι κατι διαφορετικο, απλα εμενα δε με εχει πεισει ακομα οτι κανει για μενα. Αυτο που λεω ειναι οτι δε θελω κατι με λιγωτερες εφαρμογες απο αυτο που εχω, απλα γιατι ειναι διαφορετικο. Τωρα ας μη λεω και μεγαλο λογο. Θα το δοκιμασω πρωτα… και θα σου πω. Φιλακια και σε σενα.

  16. January 31, 2010 10:09 pm

    ego den eimai fan tis apple…thelei na kanei ton kosmo na rolarei stin diki tis xorodia…kai den simfono…

    pirame to ipod…kai radio den exei…e na to braso…ta idia kai ta idia tha akoume oli tin ora??

    oso gia to i-pad nai einai to netbook tis apple…e den mou leei kai kati parapano…to diko mou netbook einai episis leitourgiko…opos kai to laptop mou pou zigizei 8 kila, giati itan apo ta prota pou xane bgei…mia xara…an den bgalei foties kai grapsei mnm oti Lonely traba pare allo, ego apodimisa gia meri xloera…den tallazo..

    san tin fotografikes ena pragma…poia i diafora ton 8 apo ta 6 megapixel…kamia sas pliroforo..giati akoma leo na meino sto epagelma pou exo…ama arxiso na ftiaxno poster diafimiseon apo auta pou bazoun sta spitia stis taratses…tote isos na pao stin kaliteri poiotita…pou kai pali kamia diafora den tha xei…

    to thema omos einai allou emena…prepei oloi emeis na katalboume oti ola auta ta nea gadgetakia, einai gia ta ”nea” paidia, opos gia mas itan oi ipologistes…autoi prepei na ta paroun gia na xoun kai ta tipakia pou ta ftiaxnoun doulitsa 😉

    • January 31, 2010 11:02 pm

      Ειμαι fan της Apple λονλινακι μου για πολλους λογους μεταξυ των οποιων ειναι και οτι το operating system της ειναι η μεγαλυτερη ασφαλεια απεναντι σε ιους (δεν ειναι αδιαπεραστα τα συστηματα αλλα πολυ πιο ασφαλη απο τα Windows. Eπισης αυτο που ειπες οτι οτι θελει να κανει τον κοσμο να ρολλαρει στη δικη της χορωδια, μπορω να στο αναστρεψω για τα Windows του Bill Gates. Ευτυχως που υπαρχει για να μην εχουμε μονοπωλια. Επισης τα Windows με τα βιστα σχεδον αντεγραψαν το σετ απ των μακς. Τα εχω χρησιμοποιησει και τα δυο συστηματα για χρονια στη δουλεια μου. Αν ειχα να επιλεξω ΕΝΑ μηχαμηνα θα ηταν ΜΑΚ.
      Τελος να αναφερθω στην τελευταια σου παραγραφο. Τα “νεα” γκατζετακια ειναι για “νεα” παιδια. Διαφωνω, ειναι για οποιον μπορει να τα χειριστει και να ωφεληθει απο τη χρηση τους. Αν εμεις οι μεγαλοι δεν ασχολουμασταν με αυτα τα πραγματα τοτε θα ενισχυαμε μια κοινωνια στην οποια οι “μεγαλοι” ξοφλησαν, και μερικοι απο μας τους “μεγαλους” δεν το θελουμε καθολου. . Αντιθετα με το να ασχολουμαστε με νεες τεχνολογιες, μικραινουμε το χασμα των γεννεων, και μιλαμε με τα παιδια μας την ιδια γλωσσα. Και ετσι οπως το εκφραζεις ειναι σα να μη βαζεις τον εαυτο σου στα “νεα” παιδια. Αλλοιμονο αν σκεφτεσαι ετσι απο τωρα.

      • February 1, 2010 8:46 am

        oxi Despinarion mou den theoro oti den einai kai gia tous megalous…apla theoro oti pleon ta panta einai se mia iperkatanalosi…giati otan leitourgei to netbook sou kala kai to pire prin 6 mines na pas na agoraseis KAI to ipad?? oxi xrisimopoiise kati allo pou den to exeis toso kalo…ektos kai an exeis tou skasmou ta lefta opote kai pao paso!! apla auto leo oti nai men i texnologia prepei na proxoraei giati iparxoun poloi ekei ekso pou tha xanan tin douleia tous, kai agora ergasias tha pathene black out alla ta nea pragmata pou bgainoun einai gia arxi gia tous neous anthropous pou bgainoun stis ilikies ekeines pou arxizoun kai xreiazontai kati analogo, kai enoeitai den mporoun na exoun IBM 586 giati tha barethoyn tin zoi tous sto perimene…

        tora omos i enimerosi soni kai nte den ginetai me to na to agoraseis…mporeis na diabaseis, na pas na to deis pleon kai stin apple, kai etsi na apoktiseis gnomi kai apopsi gia kati xoris na gemizeis kathe fora me 15 idia pragmata pou oi mikrodiafores tous einai elaxistes…

        oso gia to monopoli poli sosto…alla se thema marketing kai mono tha eprepe na baloun gia mena sto ipod kai sta alla applications tous kai pragmata pou tha ta kanan pio eukola access…giati to ipod einai gia px ena mp3 player…ta perisotera bazoun radio, auto giati den to kane…san katanalotis loipon ego den tha to paro, giati akribos i texnologia pou mou prosferetai tin simeron imera, to katatasei auto pleon sta mi euxrista, giati thelo ola se ena, oxi ena gia kathe ti 😉

        kalimeroules 🙂

Leave a Reply

