Skip to content

η μεγαλη χιονοθυελλα – μια αναρτηση σε συνεχειες (ελπιζω)

February 6, 2010

Ναμαστε παλι Σαββατοκυριακο!  Τι ελεγα την προηγουμενη εβδομαδα;   Με ακουσε η θεα του χιονιου, θυμωσε, και αποφασισε να μας θαψει κυριολεκτικα αποκριατικα!  Απο χτες ηδη εχω αρχισει να βγαζω φωτογραφιες, αλλα ωχριουν μπροστα στις προσφατες.  Αυτες ειναι πριν μια ωρα απο τωρα και σας βεβαιωνω οτι τωρα το υψος του χιονιου ειναι πολυ μεγαλυτερο.  Τα περισσοτερα σπιτια στην περιοχη δεν εχουν ρευμα.   Η ωραιοτατη κουμπαρα μου δεν εχει ρευμα εδω και τεσσερεις ωρες. Και που να παει δηλαδη;  Δεν υπαρχει περιπτωση να κυκλοφορησει κανεις.  Μαλλον ειμαστε απο τους τυχερους.  Δε ξερω ποσο θα κρατησει αυτο, ισως και να κρατησει …  Στην παραπανω φωτογραφια βλεπετε ενα βουνο εξω απο την πορτα μου, εκει που καποτε υπηρχαν σκαλακια.   Κατω ειναι η βεραντα πισω και ισως παρετε μια ιδεα τι γινεται.  Και πεφτει και πεφτει ασταματητα!

Ετσι λοιπον με τοσο ογκο χιονιου, δε νομιζω να μπορεσουμε να βγουμε απο εδω μεσα μεχρι την Τριτη ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ.   Πως θα καθαριστουν ολα αυτα; Δε ξερω!  Η αληθεια ειναι οτι οσο περνα η ωρα και οσο το χιονι συνεχιζει να πεφτει ψιλοαγχωνομαι.   Αποκριες λοιπον εδω,  θα ντυθουμε πιγκουϊνοι.   Καθαρη Δευτερα εδω.   Κουλουμα λευκα.

Εν τω μεταξυ με εχει πιασει ενας μαγειρικος οιστρος.  Ελπιζω  να  συνεχισει η καλη μας τυχη και να  σας φερνω συνεχεια  updates απο μεσα κι απἐξω.  Σας φιλω γλυκα και φευγει το πρωτο τευχος!

81 Comments leave one →
  1. panathinaeos permalink
    February 6, 2010 6:21 pm

    δεσποιναριον, καλομελετα κι ερχεται! ειναι ο θριαμβος της προαναγγελιας και προαισθησης! το θεμα ειναι στις ειδησεις και στην ελλαδα οπου εφθασα σημερα, ενω το πρωι στο σι – εν -εν εδειχνε τη χιονοθυελλα με κατι μωβ χρωματα και τα εξηγουσαν πολλην ωρα οτι θα ριξει πανω απο 30 εκατοστα
    ο μικρος αυτος αποκλεισμος ειναι μια υπεροχη ευκαιρια για μαγειρικη και μελετη και αφθονο τζακι!
    κριμα που δνε μπορω να ερθω ουτε με το τζετ να σου κανω παρεα φιλεναδα! δεν μου επιρεπουν προσγειωση, και τα δυο αεροδρομια ειναι κλειστα, ο τζακ (ο πιλοτος μου, παλαιμαχος του ‘Ναμ) εχει και φιλαρακια στην Εφ – Ει – Ει αλλα δεν καταφερε τιποτε
    με παρηγορει η ιδεα οτι εχεις τους δυο περαστικους να σε βοηθανε, παρολο που τρωνε πολυ, ειναι μια ανθρωπινη παρουσια βρε παιδι μου! ελπιζω να συμπεριφερονται σωστα, παρολη την ταπεινη καταγωγη τους

    • February 8, 2010 11:06 pm

      Περιπου 70 εκατοστα ερριξε συνολικα Παναθηναιε μου. Θα τα αφηγηθω αργοτερα. Αυτοι οι δυο ανεπροκοποι οι περσατικοι ουτε φτυαρι ουτε τιποτα, τσουληθρες κανανε και κριτικη! Σ’ευχαριστω για την προσφορα της παρεας. Την επομενη φορα ελα κι ελπιζω να μην εχω προβληματα με τη θερμανση! Τελος καλο ολα καλα, αυριο η επομενη θυελλα.

  2. Ρούλα permalink
    February 6, 2010 6:33 pm

    Το καλομελετάω,το εύχομαι,το ελπίζω όλα να πάνε καλά!
    Από το πρωί το διάβαζα στα μπλογκς,το έβλεπα στις ειδήσεις που χαρακτήριζαν το φαινόμενο “χιονοαρμαγεδών”.
    Μένω συντονισμένη και στέλνω την αγάπη μου στους …πιγκουίνους !

    • February 8, 2010 11:07 pm

      Ενα σωρο αναποδιες Ρουλακι αλλα τα ξεπερασαμε, υπαρχουν και χειροτερα. Ακομα δεν εχουμε βγει. Καθαριζουμε.

  3. February 6, 2010 6:43 pm

    Έχουμε κι εμείς χιονάκι, αλλά το δικό σας σαρώνει ΟΛΑ τα βραβεία!😉

    • February 8, 2010 11:08 pm

      Ναι γοργονιτσα μου, να μας ελειπε το πρωτο βραβειο!! χε χε!

  4. February 6, 2010 6:44 pm

    Oυάου!!! αυτό είναι χιόνι, όχι αστεία!!!
    Καλά μαγειρέματα λοιπόν και περιμένουμε κι άλλες φωτογραφίες🙂

    • February 8, 2010 11:11 pm

      Τζινακι, τι ομορφο αβαταρ ειναι αυτο! Ναι ναι θα σας φερω τις φωτογραφιες των σαρακοστιανων που ετοιμαζα ..γιατι νομιζα οτι σημερα ηταν Καθαρη Δευτερα! Μιλαμε για τελειο αποσυντονισμο!

  5. February 6, 2010 6:52 pm

    Καλέ τι χιόνι είναι αυτό;;;; Καλές απόκριες να έχετε και εύχομαι να μην κρατήσει τόσο πολύ!

    • February 8, 2010 11:11 pm

      Κικιτσα μου δε μας βλεπω να βγαινουμε απο τη γειτονια ολη την εβδομαδα!

  6. February 6, 2010 7:25 pm

    Τρομερό!!! Ευχομαι να μη σας κοπεί το ρευμα.

    • February 8, 2010 11:12 pm

      Ελενη μου ρευμα ειχαμε, αλλα.. μας χαλασε η θερμανση!

  7. February 6, 2010 7:29 pm

    ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!

    -ΗΔΟΝΗ!!!!!

    -Υ Π Ε Ρ Ο Χ Α !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. February 6, 2010 8:20 pm

    πως θα καθαριστουν; θα βγει ο ηλιος ο θαυματουργος και θα τα λυωσει ολα, αντε να βοηθησουν και οι τοπικες αρχες με κανενα εκχιονιστικο γιατι το δικο σας δεν το βλεπω να τα βγαζει περα🙂
    και να σου πω, μη φωτογραφιζεις τα χιονια ολη την ωρα φτιαξε κανενα χρωμματιστο φαγακι να μας φερεις😉
    φιλακια

    • February 8, 2010 11:14 pm

      Οι τοπικες αρχες μας εχουν .. γραψει στις αρχες τους. Ακομα τιποτα. Ενας γειτονας με 4Χ4 παει πανω κατω με ενα φτυαρι και αυτο ειναι ολο. Φιλακια.

  9. Marthaki permalink
    February 6, 2010 9:01 pm

    Πο πο πο…. μα τι χιονι ειναι αυτο? αυτο δεν γινεται στο Ντι-σι, αυτο γινεται μονο στο μιντγουεστ και στον Καναδα, και ακουσα οτι ειναι πολυ βαρυ χιονι. Οποτε Δεσποιναριο προσεξτε πολυ την μεση σας.
    Ο πιλοτος μου ευτυχως που εφυγε απο εκει χθες το πρωι, ηταν για λιγο εκει.
    Να ειστε καλα και αυτο θα περαση….
    Πολυ ωραιες οι φωτογραφιες σας, μιαζετε τοσο πολυ ολες σας.
    Φιλακια, και ….. χαμογελα, η ζωη ειναι μια τρελλα!!!!!!

    • February 8, 2010 11:16 pm

      ΔΕ γινεται Μαρθακι μου δε γινεται! Μπραβο που τα καταφερε ο πιλοτος σου κι εφυγε απο αυτο το κακο! Ο δικος μου ο ταξιδιωτης εφτασε 3 ωρες πριν αρχισει η θυελλα. Οριακες καταστασεις. Φιλακια, χαμογελω!

  10. Δεσποιναριον permalink
    February 6, 2010 9:09 pm

    Δυστυχώς έχασα wireless Internet μόνο iPhone έχω

  11. Δέσποινα κ permalink
    February 6, 2010 9:23 pm

    Πρώτη φορά βλέπω να πέφτει τόσο πολύ χιόνι μέσα σε λίγες ώρες! Είναι πολύ όμορφες εικόνες! Μα για σας εκεί είναι και αγχωτικό. Εύχομαι να πάνε όλα καλά. Σε αναμονή λοιπόν για την εξέλιξη.

    • February 8, 2010 11:16 pm

      Δεσποινακι την εξελιξη θα την γραψω σε αναρτηση λιγο αργοτερα.

  12. February 6, 2010 9:38 pm

    Ωραίο είναι το χιόνι αλλά με μέτρο. Οταν έχει ρεύμα, θέρμανση, καθρισμένους δρόμους να μη γλιστράς, άντε να γλιτώσεις και κανα-δυο ημέρες δουλειά. Αλλά αυτό παρατράβηξε. Μαγείρεψε όσο μπορείς , να έχετε να τρώτε.

    • February 8, 2010 11:18 pm

      Ναι Μαιρη μου, παρατραβηξε κι εχει και ουρα. Ερχεται κι αλλο αυριο.

  13. February 6, 2010 10:12 pm

    http://troktiko.blogspot.com/2010/02/blog-post_490.html

    δες εδω!!!!!

    -δεν ειναι δυνατον να εισαι εκει!!!!

    • February 8, 2010 11:18 pm

      ΤΙ ΝΑ ΔΩ ΒΡΕΕΕΕΕΕ!!! Τα βλεπω απο το παραθυρο μου, τα φτυαριζω!!

  14. February 6, 2010 10:36 pm

    Μάλλον είμαι απο τους λίγους ανθρώπους που απεχθάνονται το χιόνι. Ακόμα και το λίγο.

    Εύχομαι να ξεμπερδέψετε γρήγορα.

    • February 8, 2010 11:20 pm

      Εδω ειμαστε Δεσποινιω μου, τουλαχιστο τωρα εχουμε θερμανση και ιντερνετ και τι βι!

  15. February 6, 2010 10:51 pm

    Δεποινάκι,
    Πώς φαίνεται πως είστε ερασιτένχες στο χιονιά. Εδώ αυτά εμείς τα μασάμε για καραμελίτσες. Σιγά μή θα πτοηθεί το Μόντρεαλ με ένα μέτρο χιόνι. Θα αλώνιζαν τα εκχιονιστικά απο την ίδια ώρα. Αλλά ο νότος περι άλλα τυρβάζει.
    Στο μεταξύ, ο βορράς την έχει δεί ήλιος και ξερό ψωμί. Να οι βόλτες αλα μπρατσετα για καφεδάκι σήμερα ποδαράτοι. Σου λέω ήρθαν τα πάνω κάτω!
    Φιλί και καλά μαγειρέματα

    • February 8, 2010 11:23 pm

      Φυσικα και ειμαστε ερασιτεχνες Καναδεζα μου. Εδω ΔΕΝ γινονται αυτα, απλα ΔΕΝ γινονται. Να χαιρεσαι τον ηλακο σου αλλα και το αξιο παιδακι σου που σας εκανε περηφανους. Φιλακια ζεστα παλι, μας εφιαξαν τον καυστηρα!

  16. Δεσποιναριον permalink
    February 7, 2010 1:54 am

    Σας ευχαριστώ για τα σχόλια. Ευτυχώς έχω ακόμα ρεύμα και σύνδεση μέσω iPhone. Δεν υπολογιζω να καλυτερεψουν τα πράγματα μέχρι την Τριτη. Αύριο έχει εκχιονιστικες επιχειρήσεις·
    . Baci a tutti

  17. February 7, 2010 2:07 am

    Μα πως κάνετε έτσι για λίγο χιόνι; !;

    “p.s. Μήπως έχει κανείς κανένα φτυάρι; Πρέπει να ξεθάψω το τζιπ μου !”

    • February 8, 2010 11:24 pm

      Λακωνακο, λακωνακο, οταν ξαναγυρισεις απο την Ελλαδα, παρε κανενα τηλεφωνο να παμε για λαντς! Κερναω! Καλο σου ταξιδι!

  18. Πέννυ permalink
    February 7, 2010 7:36 am

    Ουάου…. από εδώ η εικόνα είναι πανέμορφη.. μέσα από το παράθυρό σου όμως υποθέτω θα φαντάζει και λίγο αγχωτική… θα σου πω λοιπόν τη γνωστή ατάκα….”αφού δεν μπορείς να το αποφύγεις, χαλάρωσε και απόλαυσέ το” .. με το τζάκι αναμένο, βιβλία, μαγειρικές και internet (εφόσον το ρεύμα και το δίκτυο δουλεύουν ακόμα)…
    Σε σκεφτόμαστε όλοι όπως διαπιστώνεις…
    Keep us posted!

    • February 8, 2010 11:26 pm

      Πεννυ μου, γλυκεια μου Πεννυ, σε ευχαριστω για ΟΛΑ! Οι αναποδιες ξεπεραστηκαν και θωρακιζομαστε για τις επομενες.

  19. Sophaki permalink
    February 7, 2010 7:41 am

    Ax na eimouna twra ekei ti wraia pou tha pernousame. Tha pshname kastana
    sth fwtia tha ftiaxname french toast me poly kanelitsa tha piname zesto kokkino
    krasaki kai tha legame istories apo ta palia…..Sthn pragmatikothta twra prosekste na eisaste zestoi zestoi kai to fagaki me regoula gia na ftasei se periptwsh pou
    tha synexisei na rixnei gia meres. Filakia kai sas skeptomaste.

    • February 8, 2010 11:27 pm

      Σοφακι μου γλυκο, ολα ειναι πια υπο ελεγχο. Και τωρα που σου γραφω ρηλαξαρω με ενα κοουκ εντ ραμ περιποιημενο! Φιλακια!

  20. February 7, 2010 7:59 am

    Φιλενάδα μου ελπίζω να πάνε όλα καλά γιατί είπαμε, να χιονίσει, αλλά εσείς εκεί το παρακάνατε… Οι ειδήσεις εδώ λένε πως τέτοιο χιόνι είχε να δει η Αμερική εδώ και 90 χρόνια… Άκου τώρα… Πάντως το σίγουρο είναι πως όσο έχετε ρεύμα και νερό, που ελπίζω να έχετε συνέχεια, εσύ θα μεγαλουργείς με νόστιμα φαγάκια και ζεστή ατμόσφαιρα… Τα υπόλοιπα θα τα φέρει ο ήλιος όταν βγει… Σε φιλώ και να προσέχετε…

    • February 8, 2010 11:29 pm

      Χαρα μου Ευουλα μου, ολα ειναι μια χαρα τωρα. Αν και αυριο περιμενουμε περισσοτερο χιονι, νομιζω το ζορι περασε! Κι εγω σε φιλω και χαιρομαι με τα ταξιδακια σου!

  21. February 7, 2010 10:58 am

    Πω πω!!
    Απ τη μία το βλέπω υπέροχο απ την άλλη με τρομάζει Δεσποινούλα μου.

    Όλα να πάνε καλά εύχομαι σε φιλώ ζεστά ζεστα΄και να προσέχεις!

    • February 8, 2010 11:31 pm

      Χο χο προσεχω, εκτος απο τα πιασμενα μου χερακια και την παγωνιτσα πο τραβηξα χτες ολα τα αλλα ειναι τελεια. Λεω να πιω μια μπυρακλα στην υγεια σου! Πιπη Φακιδομυτη!

  22. February 7, 2010 11:30 am

    Ελπιζω ολα να ειναι καλα και να ειστε ζεστα🙂

    • February 8, 2010 11:32 pm

      Καλε μου καινουργιε φιλε, προχωραμε για την επομενη θυελλα. Αυτη μας ταλαιπωρησε ..λιγο, αλλα την ξεπερασαμε!

  23. Δεσποιναριον permalink
    February 7, 2010 1:27 pm

    Για πρώτη φορά Σαββατοκυριακο κοιμήθηκα τοοοοοσο πολύ, αφού δεν υπάρχει τίποτα να κάνω. Βλέπω τα σχόλια σας και χαμογελω με χαρά για την συμπαράσταση και τις ευχές
    Προφανώς δε γίνεται να απαντήσω σε όλους ξεχωριστά όπως θα ήθελα. Θέλω όμως να σας πω ότι εχουμε ρεύμα και νερό. Αραααα όλα καλά!! Δεν έχουμε TV Internet και τροπο να βγούμε από το σπίτι. Η σταθερή τηλεφωνία είναι επίσης σε κακά χάλια. Τα κλαδιά και τα καλώδια φορτωμένα παγους και αυτά είναι τα πιο επικυνδινα πραγματα. Υπομονή και όλα θα ξαναγυρισουν στους ρυθμούς τους δε ξέρω όμως ποτέ! Την αγάπη μου σε όλους και Καλές Απόκριες.

  24. February 7, 2010 2:15 pm

    Ακομη και ο καιρος δεν τους παει με τιποτα ..τους μαυρους.. στον
    ..Λευκο Οικο😉
    Ετσι σας πηρε κι εσας ..η μπορα!

    “Ασπρο “παντου!

    Μακια στο αποκλεισμενον γλυκοδεσποιναριον!

    • February 8, 2010 11:35 pm

      Ναι Γατε μου, ξεχασαμε να βαλουμε στον Λευκο οικο τον Μακ Κεην και την Σαρα για να αποφυγουμε τις θυελλες!

  25. February 7, 2010 2:24 pm

    po po poso se zileuo leme den ksereis😉 edo arxise apo Paraskeui tin broxi, opou ola lionoun siga siga, kai ginontai ena kafeti migma apo xioni bromiko, alati kai ammo… ena xali mauro…eno esi…sta leuka…mia kai saresei kiolas to xroma, eipe na sto dosei se posotita😉

    • February 8, 2010 11:36 pm

      Δε με ζηλευεις μωρο μου Λονλυ, δε με ζηλευεις. Αυτο ηταν απαισιο, ασε που εχει και μετα-θυελλα .. πως λεμε μετασεισμος!

  26. February 7, 2010 5:08 pm

    To είδα στις ειδήσεις.. Πρωτοφανής χιονοθύελλα..Είπε πως είχε 90χρόνια (αν θυμάμαι καλά) να χιονίσει τόσο..
    Ελπίζω όλα να πάνε καλά εκεί για όλους τους ανθρώπους.. Καλό το χιόνι, αλλά όμως με μέτρο ..
    Φιλάκια!!

    • February 8, 2010 11:37 pm

      Καλιτεχνουλα μου σ’ευχαριστω, μας ταλανιασε αυτη η θυελλα, θα τη θυμομαστε για καιρο!

  27. February 7, 2010 6:50 pm

    Απιστευτο χιονι.Τοσο πολυ ειναι προβλημα πια.Καλυτερα μεσα με τζακι,διαβασμα,και φαγακι.
    Μια ζεστη αγκαλια να σπασει ο παγος.

    • February 8, 2010 11:40 pm

      Γιαννα μου διαβασα ΗΔΗ δυο βιβλια. Οι παγοι ναι τα βουνα χιονιου που μαζευτηκαν θα κανουν πολλες μερες να λιωσουν, εξ αλλου αυριο ερχεται καινουργιο μετωπο. Ευχαριστω για την ζεστη αγκαλια!

  28. Μαρία permalink
    February 7, 2010 7:33 pm

    Πολύ όμορφες φωτογραφίες….δυστυχώς όμως η πραγματικότητα δε μένει στην παγωμένη ομορφιά…έχει και τις συνέπειες που εύχομαι να ξεπεραστούν γρήγορα…
    Φιλιά πολλά!

    • February 8, 2010 11:42 pm

      Μαρακι μου, καλο μου Μαρακι, που ερχεσαι και διαβαζεις εδω, σε ευχαριστω πολυ! Περασαμε διαφορα αλλα ειμαστε καλα τωρα!

  29. February 7, 2010 10:00 pm

    τρελλα ειναι!!!μαγεια!!!αλλα με ρευμα παρακαλω…στο Πιτσμπουργκ μια φιλη στο fb μου ελεγε οτι εμειναν 7 ωρες χωρις ηλεκτρικο…

    • February 8, 2010 11:43 pm

      Κουκιτσα! Ευτυχως το ρευμα δεν μας εγκατελειψε!

  30. February 7, 2010 10:01 pm

    Mάλλον ο καιρός αποφάσισε να ταυτιστεί με το … άσπρο που έχεις στο banner σου🙂
    Πω πω τι χιόνι είναι αυτό, είπαμε να χιονίσει όχι όμως και έτσι, υπομονή και καλή δύναμη.

    • February 8, 2010 11:44 pm

      Σ’ευχαριστω Βασιλη μου. Α στι καλο ηθελα να βγω να φιαξω ενα χιονανθρωπο σαν παιδι κι εγω, αλλα οι διαφορες αναποδιες δε μου το επετρεψαν.

  31. Δεσποιναριον permalink
    February 7, 2010 10:50 pm

    Όλα του γάμου δύσκολα, χάλασε και η θέρμανση.

  32. Δεσποιναριον permalink
    February 8, 2010 12:14 am

    Τελευταίο σχόλιο για σήμερα. Κάηκε το μοτέρ του καυστηρα και δεν έχουμε πια κεντρική θέρμανση. Έχουμε όμως το τζάκι και ηλεκτρικό ρεύμα. Μια χαρά θα είμαστε. Υπάρχουν και χειρότερα. Σας φιλώ γλυκά.

  33. February 8, 2010 7:51 am

    Κι’ ακούγα τα εδώ δελτία ειδήσεων…για τούτο το φαινόμενο στην εκεί πρωτεύουσα και σε σκέφτηκα αμέσως αγαπητό Δεσποινάριον!
    Πραγματικά όμορφο σαν θέαμα, αλλά ομολογώ πως δεν ξέρω πως θα αντιδρούσα με τόσο χιόνι, γιατί ποτέ στην ζωή μου δεν το έχω δει τόσο πολύ.
    Οσο για τον “κρατικό μας μηχανισμό” και την αντιμετώπιση του φαινομένου στα πάτρια….ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ!

    Εύχομαι να είστε καλά.

    • February 8, 2010 11:46 pm

      Γλυκεια μου Πηνελοπη, οταν συμβαινουν τετοια απλα ανασκουμπωνεσαι και τα αντιμετωπιζεις. Εδω αυτα δεν συμβαινουν συχνα και η αντιμετωπιση απο τις αρχες ειναι λιο αργη, αλλα βγαινουν ολοι οι γειτονες και βοηθανε ο ενας τον αλλο.

  34. Sophaki permalink
    February 8, 2010 8:54 am

    Stenoxwrhthika twra me thn thermansh…..dhladh etsi sas afhnoune apokleismenous…..Fantazomai tha exete kataskhnwsh konta sto tzaki.
    Apenanti o Dhmhtrhs kai h Letitsia ti kanoun? Ta paidia? Fysaw kai
    ksefysaw apo thn stenoxwria mou. Ypomonh Despoinaki mou kai elpizw
    otan ksypnhseis na einai ola kallitera.

    • February 8, 2010 11:48 pm

      Να μη μου στεναχωριεσαι, ολα ειναι ενταξει τωρα. Ολα τα φιαξαμε και ειμαστε ζεστα! Και η επομενη θυελλα θα μας βρει πανετοιμους.

  35. Πέννυ permalink
    February 8, 2010 9:46 am

    Τώρα εσύ είσαι καλά? Κοιμήθηκες δίπλα στο τζάκι?
    Ξύπνησες καλά? Φαντάζομαι δεν έχεις παγώσει….
    Αχ βρε Δεσποινάκι, σε σκέφτομαι…
    όπως και όλοι εδώ μέσα….

    • February 8, 2010 11:50 pm

      Τελικα κοιμηθηκα στο κρεββατακι μου γιατι το σπιτι αργησε να παγωσει. Αλλα ΑΝ δε μου εφιαχναν τη θερμανση σημερα ΘΑ κοιμομουνα κοντα στο τζακι! Ομως εβρυθινγκ ιζ ΟΚ. Πεννουλα πολυ σε αγαπω!

      • Πέννυ permalink
        February 9, 2010 7:39 am

        και εγώ… και εγώ σε αγαπώ! μουατς!

      • Πέννυ permalink
        February 9, 2010 7:40 am

        και εγώ, και εγώ σε αγαπώ: μουατς!

  36. February 8, 2010 1:46 pm

    Ειλικρινα σας ευχαριστω που με νοιαζεστε αγαπημενοι μου μπλογκοφιλοι. Ολα θα διορθωθουν. Ηδη το ιντερνετ αποκατασταθηκε! Ειναι κι αυτο κατι γιατι τουλαχιστο θα κανω το τελεκομιουτινγκ μου και δε θα αναγκαστω να παρω μερες απο την αδεια μου. Ο μηχανικος για τον καυστηρα ειδοποιηθηκα και θα ερθει σε δυο τρεις ωρες. Αυτοι εχουν κατι τεραστια φορτηγακια με κινηση στους 4 τροχους και φανταζομαι δε θα εχουν προβλημα. Κοιμηθηκαμε στο κρεββατι απανω που ειναι παντα πιο ζεστα και με το παπλωμα δεν κρυωσα καθολου. Το πρωι λιγο κρυωσε το κεφαλακι μου κι εβαλα ενα σκουφακι!!!! Τωρα εχουμε περιπου 10 βαθμους μεσα. Ολα ομως θα φιαξουν. Υπομονη θελει.
    Και τωρα σας ευχομαι ολοψυχα, Καλα Κουλουμα με πολλη αγαπη, και θα τα πουμε το βραδυ.

    • Πέννυ permalink
      February 8, 2010 3:55 pm

      Αχ μπράβο φιλενάδα… όλα θα πάνε καλά… μια παρατήρηση μόνο… το τριήμερο του καρναβαλιού είναι το επόμενο… οπότε Κούλουμα, next Monday!

      • February 8, 2010 11:51 pm

        Χα χαααα καλα μιλαμε εφιαξα διαφορα Σαρακοστιανα χτες για να τα εχω ετοιμα!

  37. elekat permalink
    February 8, 2010 6:14 pm

    Ζήλευα πολύ το χιονάκι σου αλλά τώρα αντιλαμβάνομαι ότι έγινε πλέον πρόβλημα.
    Το παράκανε ο καιρός!
    Αντε, γρήγορα να μπεί τουλάχιστον η θέρμανση!!!

    • February 8, 2010 11:51 pm

      Ευχαριστω Λενακι μου, ολα ειναι ενταξει πια.

  38. February 8, 2010 9:50 pm

    Μόλις έριξα ένα καυγά με το μικρό,πφφφφ!! Το σκ….παιδάκι την εφηβεία μου μέσα!! Ήρθα και εγώ στη φιλενάδα μου να ανάψει τζάκι να τα πω. Κέρασέ με φιλενάδα μου να με παρηγορήσεις, εδώ!!

    Ζεστό φιλί και μπούρου μπούρου. Άντε γιατί το χίονι θα την πληρώσει τη νύφη που δε λέει να φύγει απόψε!!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    • February 8, 2010 11:54 pm

      Γιατι χαρα μου; Καλα σκατοπαιδα ειναι δεν αμφιβαλλω, αλλα να θυμασαι τα δικα σου μωρε! Ελα σε κερναω ραμ εντ κοουκ που πινω για να μου περασουν οι μεσες και τα μουσκουλα απο το φτυαρισμα!

  39. February 8, 2010 11:57 pm

    Στην Ελλάδα ακόμα κι ο καιρός μας έχει… φτυσμένους! Ούτε λίγο χιόνι δεν είδαμε φέτος. Δε μας φτάνει δηλαδή η οικονομική κρίση που στους άλλους τελείωσε ενώ εδώ μόλις τώρα αρχίζει, μας ξέχασε και ο ωραίος, χιονάτος χειμώνας…

    • February 9, 2010 1:45 am

      Γερασιμε, ακομα εχουμε Τον μισο Φλεβαρη και τον Μαρτη.. ποτε δεν ξερεις!

  40. dekal permalink
    February 9, 2010 1:05 am

    Αχ Δεσποινουλα μου απ ολα οσα διαβασα στις απαντήσεις σου στα σχολια το πιο τρομακτικό μου φανηκε να ειστε χωρίς θερμανση. Δεν το αντέχω αυτό ουτε να το σκεφτομαι. Ωραίο το τοπιο αλλά εχει τα προβληματα του.
    Πιο πολύ μου αρεσε και γελασα με την απαντηση σου για τον Μακ Κεην και τη Σάρα.
    Υπομονή και καλό φαί και ζεστη ευχομαι και μια ζεστή αγκαλιά απο την Αθήνα που βρεχει.
    φιλιά
    Δεσποινα

    • February 9, 2010 1:59 am

      Ναι ταλαιπωρηθηκαμε λιγο δε λεω, αλλα νομιζω περασαν τα δυσκολα. Ευχαριστω συνονοματη μου φιλεναδα και παω να αναρτησω τη συνεχεια και το χρονικο της θυελλας. Φιλια κι απο μενα!

  41. Marthaki permalink
    February 9, 2010 1:57 am

    Σε σκεφτομουν…..

    • February 9, 2010 2:00 am

      Μαρθακιιιιιιι!!!! ειλικρινα δεν εχω λογια για ολους σας!

  42. February 10, 2010 8:41 pm

    πω, πω, χαμός!!!
    Απίστευτο…
    (εμείς εδώ, έχουμε καλοκάιρι…Αλλά ΠΟΛΥ βροχερό καλοκαίρι…)

Leave a Reply

