Skip to content

cocoa bella για παρηγορια! (ενα στα γρηγορα)

February 15, 2010

Λοιπον εσεις που με ξερετε λιγο πιο καλα, θα θυμαστε οτι Καθαρη Δευτερα γιορτασα την προηγουμενη Δευτερα. Και οχι δεν ηταν θεμα παλαιοημερολογιτισμου και συναφων αιρεσεων, αλλα καθαρα θεμα αφηρημαδας και λιγοστων εγκεφαλικων κυτταρων.  Και αφου την γιορτασαμε ηδη,  σημερα θα κανουμε κατι αλλο.  Εξ’ αλλου,  τι Καθαρη Δευτερα να γιορτασεις χωρις λαγανα.  Ειναι σα να γιορταζεις Χριστουγεννα χωρις ελατο, Πασχα χωρις αρνι και Βαλενταϊνς χωρις αμορε.  Ξενερουα δηλαδη!

Τρελλαινομαι για λαγανα,  και για οτι σ’ αυτο τον γκουρμε κοσμο εχει σουσαμια.  Το σουσαμι για μενα ειναι μεγαλη γκουρμεδια!  Θυμαμαι μικρη οταν πηγαινα να παρω ψωμι στο φουρνο,  εβλεπα στις λαμαρινες τα σουσαμια που ειχανε πεσει απο τις φρατζολες και τρελλαινομουν στην ιδεα οτι θα τα πεταξει μετα η αδαης φουρναρισα.  Αφηστε που μαδαγα και την φρατζολα κατα τη διαρκεια της επιστροφης απο το σπιτι και παντα ακουγα τα σχολιανα μου απο την κυρια Δαφνη, πως το εκανες παλι ετσι το ψωμι!

Θαθελα δηλαδη, να ανοιξω την πορτα μου οταν ξημερωσει και να βρω απ’ εξω ενα απο αυτες τις ινσουλεητεντ σακουλες με μια καταφρεσκη λαγανα, και οχι χιονια που ειναι πιο πιθανον.

Ομως αντι για λαγανα σημερα θα εχει λιγα χιονακια ακομα, ετσι μας λενε οι μετεωρολογοι και τους βαρεθηκε η ψυχη μου,  το ειναι μου, και αντε πια να πουν και κατι πρωτοτυπο οπως ” Ηλιοφανεια θα επικρατησει σημερα σε ολοκληρη την χωρα και να εχετε ενα ομορφο βραδυ ”  οπως κανει ο Αρνιακος ας πουμε.

Βρηκα κι εγω παρηγορια σε ενα μπλε κουτακι που το εφερα απο το Σαν Φρανσισκο και το ειχα στην ακρη για ωρα αναγκης.  Τωρα λοιπον το ανοιξα και εχω κανει καθετη εφορμηση.  Πριν δυο χρονια η ενα δε θυμαμαι,  σας ειχα ξαναφερει κοκο μπελλες.  Μ’ αρεσει γενικα,  μ’ αρεσει να πηγαινω στις κοκο μπελλες μπουτικ,  να χαζευω τις ποικιλιες,  να καταληγω παντα στην ποικιλια σκουρας σοκολατας. Μ’ αρεσει το χρωμα, ο συνδιασμος μπλε με καφε,   Μ’ αρεσουν τα σχεδια και οι γευσεις στα σοκολατακια, την καταβρισκω πως αλλοιως να το πω!

Καλα κουλουμα σε σας λοιπον με τις λαγανες (αχ βαχ)  κι εγω εδω θα νηστεψω με σοκολατακια, πα μαλ, ειναι  σοκολατακια υγειας, νο μιλκ, ΑΡΑΑΑΑΑ ειμαι μεσα στο πνευμα!

Βουαλα!

Ναι ναι ξερω το χταποδι απανω με τα σοκολατακια κατω ειναι λιγο .. καπως, αλλα κι εγω.. μη νομιζετε!!!! Σας φιλω γλυκα .. και τι γλυκα!!!!

19 Comments leave one →
  1. margarita permalink
    February 15, 2010 9:53 am

    καλα ε, εχουμε χασει εδω τ αυγα και τα πασχαλια.. εσυ κουλουμα με σοκολατες εγω με μαγιω!! αλλα βρε παιδι μου δεν ειναι λιγο νωρις για σοκολατακι?? δεν εχει καν ξημερωσει.. εκτος αν εχεις βαρδια εκχιονιστικου..

    • February 15, 2010 1:41 pm

      Πρωι Δευτερας. Καθαρης Δευτερας! ΕΧΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΑΡΓΙΑ! Τυχαια πεφτει η ημερα των προεδρων φετος με την δικη μας Καθαρη Δευτερα.
      Ενταξει, ολο και κατι θα σκαρωσω σημερα για το καλο! Ματργαριτα μου ειμαστε γκλομποαλ αλανια! Ξεφευγουμε απο τα νορμ και πλησιαζουμε το στατους αμπνορμ.
      Λοιπον το εκχιονιστικο καποιος το “εφτυσε” και τα “εφτυσε” Δεν αντεξε τοσο χιονι και στα τελευταια 2 μετρα της τελευταιας χιονοπτωσης μασησε τον ιμαντα του. Ετρεχε ο Ερρικος μπας και το φθαξει αλλα δεν.. τετοια ωρα τετοια λογια, ηθελαν να του πουλησουν ενα για 1000 ντολαρσ, εεε οχι δα! Γι αυτο παρακαλαω να μη ξαναχιονισει γιατι θα το πουλησω το σπιτι με κηπο και χιονια(μεγαλυτερη αξια) και θα παω σε κοντο να ησυχασω! Θυμασαι πως ειχα αγορασει το σπιτι οταν ο Ερρικος ελειπε στην Κρητη? Το αναποδο!
      Ξανακοιμηθηκα παντως!

  2. orfia permalink
    February 15, 2010 10:19 am

    “..με στελνεις…με στελνεις…με παρασερνεις… ” που λεει και το τραγουδι,…νοιωθω οτι αμα βαλω το χερακι μου θα βουτηξω…εκεινο εκει με το αμυγδαλακι…η εκεινο το αλλο…με το κοκκινο χρωματακι..αχ! βαχ…! και εμεις εδω Δεσποινακι μου κι ας εχουμε λαγανα..
    Οσο για το σουσαμακι..και εγω το ιδιο εκανα..μικρη ..αλλα και μεγαλη…το τσουρομαδαω…οπου τοβρω…το σουσαμι..μου αρεσει πολυ..!!
    Αντε Καλη Καθαρη Δευτερα και ας ειναι και με σοκολατακια..!

    • February 15, 2010 3:02 pm

      Καλο απογευμα Ορφια μου. Κι εγω ακομα το κανω αυτο με τα σουσαμια, να με δεις να τα παιρνω ενα ενα απο το τραπεζομαντηλο, ντροπη λεμε, αλλα ειναι κριμα! Τελικα κατι θα φιαξω Καθαροδευτεριατικα. Ηδη καψαλισα μερικες γαριδες στη φωτια και θα τις κανω λαδολεμονο. Το αγαπημενο μου.

  3. February 15, 2010 10:27 am

    τι κανεις τετοια ωρα ξυπνια καλε? μηπως ακολουθησες τον Ερρικο στην Ευρωπη και δε μας το εχεις πει??
    εγω, παντως τωρα σε λιγο εφυγα για Λωζαννη γιατι στην παλια μου γειτονια εχει ενα μαγαζακι με ταραμοσαλατα πολυ ωραια ελληνικη και μετα θα παω και λιγο πιο πανω στο γνωστο μερος να παρω μακαρον γιατι δε μπορω που ολοι κανουν βολτες κι εγω δουλευω και δεν εχω και λαγανα. και θα παρω και ντολμαδες και θα δεις τι θα γινει αποψε🙂
    χιονια απο αυριο παλι, αλλα οχι πολλα γιατι εχουμε και ενα ταξιδι την Παρασκευη😉
    φιλακια και υπνο τωρα λεμε

    • February 15, 2010 3:05 pm

      Ειχα μια απορρυθμιση υπνου χτες αλλα πιστευω οτι αναπληρωσα αργοτερα. Ταραμοσαλατα ειχα φιαξει την περασμενη Καθαρη Δευτερα ..ξερεις κι εχω ακομα και μελιτζανοσαλατα στο ψυγειο και πιπεριες. Βελε και τις γαριδες, ισως φιαξω και τον κλασσικο χαλβα. Βλεπεις ανεβαινουν τα κεφια οσο περνα η μερα. Επισης λεω μυστικες καταρες για να περασει το χιονι πιο βορρεια και να μας αφησει ησυχους επι τελους!

  4. Ρούλα permalink
    February 15, 2010 11:13 am

    τα θυμάααμαι τα σοκολατάκια όταν τα είχες πρωτοφέρει,είχα κολλήσει σε αυτό με το πιπέρι!ο συνδυασμός μπλέ και μάλιστα σε απόχρωση άκουα μαρίνα ,με καφέ αν δεν τον δεις ούτε που πηγαίνει το μυαλό ότι θα έδενε τόσο καλά.
    φέτος έκανα εγώ τις λαγάνες,μοσχομύρισε ο τόπος.Πέρυσι πήραμε λαγάνες από τρεις διαφορετικούς φούρνους,απογοητευτήκαμε και έτσι το τόλμησα.ελπίζω να μην απογοητευτώ αν και φαίνονται προς το παρόν καλές.θα δείξει.
    Πάλι βρέχει σήμερα,ο χαρταετός μακροβούτι μου φαίνεται θα κάνει.
    καλή εβδομάδα Δεσποινάκι μου

    • February 15, 2010 3:07 pm

      Α το θυμασαι αρα περσυ τα εφερα, βαριεμαι να ψαχνω. Του χρονου οταν ξαναπαω ξερω ποια ειναι τα αγαπημενα μου και θα τα παρω χυμα, γιατι μεσα σε ολα εχει κι αυτα με την πιπερια που δεν τρελλαινομαι. Μεξικανικες πατεντες!
      Πες μας λοιπον τι εγινε με τη λαγανα σου.
      Καλη εβδομαδα!

  5. February 15, 2010 11:15 am

    Είσαι σίγουρην ότι είναι υγιείας όλες οι κοκοαμπέλες? Γιατί κάποιες σα να ασπρίζανε ως γάλακτος.
    Τι να πω… Μπορούσες τουλάχιστον να φτιάξεις έναν χαλβά σιμιγδαλένιο, όχι να πέσεις με τα μούτρα στη σοκολάτα. Είπαμε, αν όχι λαγάνα, τουλάχιστον κάτι άλλο παραδοσιακό!
    Εύχομαι να φύγουν τα χιόνια σας και όπως θα φεύγουν (θα χάσεις βέβαια τη δεύτερη καρριέρα) να μας πεθυμήσουν και να ‘ρθουν κατά δω.

    • February 15, 2010 3:14 pm

      Ναι ναι ειμαι σιγουρη, η ασπρη ειναι ασπρη σοκολατα που εχει μονο βουτυρο σοκολατας (δικαιολογιες τωρα για να καλυφτω). Χαλβα μπορει να φιαξω, αν δε βαρεθω γιατι να φιαχνω και να τα τρωω μονη μου δε λεει. Συνηθως τις Καθαρες Δευτερες μαζευω φιλους στο σπιτι. Φετο ο χιονιας και τα ταξιδια μου αλλαξανε τα σχεδια, δε πειραζει καλα να ειμαστε.. του χρονου. Τελος τα χιονια μας μακαρι να φυγουν, αλλα χλωμο το βλεπω. Ο χειμωνας φαινεται οτι δεν θα παραιτηθει ευκολα εδω. Και μπαϊ δε γουεη, σημερα θα τηρησω τα εθιμα, αλλα γενικα την Σαρακοστη δεν νηστευω.

  6. February 15, 2010 12:14 pm

    btw kai ego makaronia me tiri efaga…parakseno…bebaia tis sokolates to proi tis xtipisa na anebei ligo to zaxaro…alla to gegonos oti den exo faei akomi kreas theoro oti metraei perisotero.

    entometaksi oloi pairnoun til kai einai me gemata stomata, garides, laganes, taramosalates…me exoun sigxisei leme!!

    • February 15, 2010 3:15 pm

      Χα χα Λονλινακι, να μη το σηκωνεις το τηλεφωνο!! Οριστα βαλθηκαν να μας τρελλανουν ολοι! Κρεας δεν πειραζει, αυριο παλι! Φιλακια!

  7. February 15, 2010 5:56 pm

    Κι όμως, μετά τις λαγάνες και την ταραμοσαλάτα που ρημάξαμε σήμερα, μια χαρά ταιριάζει μια κοκομπέλα…:-))) Φιλιά νηστήσιμα… (λέμε τώρα…)

    • February 16, 2010 2:04 am

      Κι εγω τα εκανα λιγο αναποδα αφου τελικα αποφασισα μετα τα σοκολατακια να τιμησω την ημερα οπως επρεπε. Ουτως η αλλως παλιοκαιρο ειχε! Και του χρονου!

  8. February 15, 2010 7:30 pm

    Αχχχ τι σοκολατάκια είναι αυτα!
    Τα αλλάζω με 3 1/2 λαγάνες 😉

  9. February 15, 2010 9:51 pm

    Σουσαμι και σοκολατα! Τα καλυτερα μου!Ειδικα αυτο στην 4η φωτο με το πορτοκαλι χρωμα ηθελα να’ξερα τι γευση εχει βρε Δεσποινακι

  10. February 16, 2010 2:10 am

    Λοιπον Λονδρεζε μου, οταν διαβασα την ερωτηση ετρεξα να το δοκιμασω γιατι δεν ειχα φαει ακομα τετοιο. Μου εκανε λιγο σαν γεμιση φραουλα λικερ κρεμωδης αλλα δεν επαιρνα και ορκο. Ευτυχως που ερχονται με ντοκυμεντεησον.. γεμιση φραουλα-μπαλσαμικο ελεγε. Καλο ηταν, εχουν ενα τροπο να δινουν στη γεμιση ακριβως την ρευστοτητα που πρεπει. Δεν μπορω να πω οτι ηταν το καλυτερο μου. Απλα ενδιαφερον!

  11. elekat permalink
    February 16, 2010 6:28 pm

    Να σου δώσω λαγάνες να μου δώσεις αυτά τα σοκολατάκια με το πορτοκαλί αποπάνω και τα άλλα που είναι σαν κιλίμια;
    Εεεε;
    Καλά λένε οι απο πάνω!
    Λαγάνες…
    Πφφφφ…
    Τότε γιατί δεν τις τρώμε όλο το χρόνο;
    Εχω νεύρα με τον φούρνο μου που πήγα πρωί πρωί και δεν τις είχε πετύχει καθόλου!
    Δεν έπαιρνα κουλούρια Θεσσαλονίκης καλύτερα…

Leave a Reply

