Skip to content

κι ομως.. κι ομως…

February 16, 2010

.. ξεπερνωντας ακομα και τις δικες μου προσδοκιες,  ξεπερνωντας την απιστευτη αρνητικοτητα που μου εχει δημιουργησει η χιονοθυελλα,  τα παραλειπομενα της και τα επακολουθα της,  ξεπερνωντας την μοναξια μου,  κανω κουλουμα!   Και τι κουλουμα; Φιν φον για να δικαιολογησουμε και τα πιστευω μας.  Συνηθως την Καθαρη Δευτερα μαζευω τους φιλους εδω και περναμε τελεια.  Μαλιστα επειδη συνηθως  σε μας η καθαρη Δευτερα δεν ειναι αργια (μη κοιτατε φετος..ετυχε) μαζευω τον κοσμο την Κυριακη και κανουμε διπλη γιορτη.  Πρωτα γιορταζουμε την Κυριακη της τυρινης,  με τυροπιττες και αλλα πονηρα, και μετα βγαζω τα σαρακοστιανα και τη ρετσινα και γινεται εδω γλεντι υπεροχο.  Σε αυτο μπορει να συνηγορησει η αγαπημενη μου Σοφη που παρατησε την Ουασινγκτων για να παει στην Καμπερα (καλα να παθει!) και η ωραιοτατη κουμπαρα μου που διαβαζει ανελιπως το μπλογκ και οταν αποφασισει να αφησει σχολιο,  θα της κανω ενα σπεσιαλ δωρο.

Φετος η κουμπαρα εχει κρυολογησει, ο Ερρικος πηρε τα βουνα της κεντρικης Ευρωπης,  κι εγω περιμενω να αρχισει παλι να χιονιζει. Ναι ξερω εχω καταντησει σα σπασμενο γραμμοφωνο,  αλλα ετσι με καταντησε ο καιρος.

Σας παρουσιαζω λοιπον με ιδιεταιρη υπερηφανεια την υπερπαραγωγη, “Καθαρη Δευτερα φορ ουαν στην Γουασινγκτων”

Οπως βλεπετε, λαγανα δεν υπαρχει, την θεση της παιρνει ενα ωραιο κουλουρακι αλλα κανει μια χαρα την δουλεια του.  Το ζεσταινω ελαχιστα ατην φρυγανιερα.  Ντοματακια για σαλατα που πραγματικα σταζουν μελι.  Γαριδες που ψηνω στη φωτια και μοσχομυριζουν.  Τις περιχυνω με λαδολεμονο μονο.  Μελιτζανοσαλατα, ελιες θρουμπες, κοκκινες πιπεριες ξυδατες και ταραμοσαλατα.  Ολα εκτος απο τις ελιες μεηντ μπαϊ δεσποιναριον.

εφιαξα και χαλβα με αμυγδαλα…

Το σολο γευμα συνοδεψα με ενα γαλλικο Chardonnay το οποιο παρεπιπτοντως ταιριαζε τρελλα και με τον χαλβα!

Σας φιλω γλυκα και ευχομαι καλη Σαρακοστη.

40 Comments leave one →
  1. margarita permalink
    February 16, 2010 6:09 am

    αυτο ειναι !!… μην αφηνεις κανεναν και τιποτα να σου χαλασει την παραδοση και την διαθεση.. .. βεβαια μπορει οποιαδηποτε μερα να την βαφτισουμε γιορτη και να περασουμε υπεροχες ωρες.. αλλες παλι γιορτινες μερες μας πανε λιγο αναποδα.. οπως γενεθλια μεγαλη παρασκευη ..λεμε.. τελικα εδω εχει εκτος απο χουμους και κατι υπεροχα ντολμαδακια!!! κι εγω μοναχους-μοναχους την περασα , (αν και και εκτος Μοναχου!) μια και ο σειχης ειχε εφημερια.. και με νηστισιμο ποτο.. χυμο ροδι!! καλη σαρακοστη .. και ελπιζω χωρις αλλα χιονια.. inshallah!

    • February 16, 2010 11:56 pm

      Το χουμους δε μου αρεσει καθολου, καμια σχεση με ταραμοσαλατα, μονο στο χρωμα μοιαζουν. Ουτε το ποτο ροδι.. μου πεφτει στυφο. Τα ντολμαδακια ναι… του χρονου θα ειναι πιο καλα.. παντα ετσι λεμε. Φιλια .. την Χουαχιμπα την ειδες;

  2. February 16, 2010 6:43 am

    καλά αυτό το 2 σε 1 γλέντι είναι μεγάλη εφεύρεση🙂
    χθες δεν βρήκα ταραμοσαλάτα και το λέω καθαρά αν δεν φάω ταραμοσαλάτα θα σκάσω!!
    θα πω στη μαμά να μου φτιάξει και μου στείλει, γιατί έφυγε κιόλας😦

    • February 16, 2010 11:58 pm

      εεεεε τι να σου στειλει; σε μερικες μερες θα φας σιγουρα. Να παρεις μια γυαλιτσα ταραμα να εχεις στο ψυγειο και να φιαχνεις οποτε θες!

  3. orfia permalink
    February 16, 2010 6:46 am

    Καλη Σαρακοστη Δεσποινα μου! Τελικα ολα γινονται αρκει να το θελουμε…!!!
    Μενου για εναν αλλα σπεσιαλ…..!!
    Φιλια πολλα…

  4. February 16, 2010 6:58 am

    Δεσποινάριον μου πολυαγαπημένο, αυτές οι υπερπαραγωγές έστω και φορ ουάν είναι που σε κάνουν την αδιαφιλονίκητη βασίλισσα του φιν φον στην μπλογκόσφαιρα και όχι μόνο….:-))) Φιλιά πολλά…

    • February 17, 2010 12:14 am

      Χα χα.. ας ειχα παρεα κι ας μην ειχα τετοια στεμματα. Φιλια Ευουλα, ευχαριστω!

  5. Πέννυ permalink
    February 16, 2010 7:38 am

    Μπράβο Δεσποινάκι… με κάτι τέτοιες αναρτήσεις κάνεις τη διαφορά… μ’αρέσει γιατί δεν πτοείσαι από τις αναποδιές και βρίσκεις πάντα το silver lining… Μιλάω εγώ που όταν είμαι μόνη στο σπίτι ούτε να φάω δεν θέλω, γιατί απλά βαριέμαι να μαγειρέψω για μένα μονο… μήπως πρέπει να αναθεωρήσω? μήπως τελικά πρέπει να καταλάβω ότι και εγώ αξίζω πολλά, ίσως τα περισσότερα? και να ετοιμάζω τραπέζι για ένα με ωραία σερβίτσια, κεριά και λουλούδια? λέω μήπως???

    • February 17, 2010 12:21 am

      Να σου πω Πεννυ μου, δεν το εκανα γιατι πιστευω οτι το αξιζω. Το ευχαριστηθηκα, δεν ειχα τιποτε καλυτερο να κανω. Συνηθως μονη μου δεν μαγειρευω. Αν εχεις διαθεση για κατι να το κανεις.

  6. Sophaki permalink
    February 16, 2010 8:27 am

    Gi afto s’ agapaw kai s’ agapame koukla mou. To poso se xarhka de legetai…..
    Kai tou xronou me agaphmenh parea. Kai nai diavevaiwnw oti Kathari Deftera sths Despoinas kai tou Errikou, sarakostianh se edesmata {plousioparoxa kai nostimotata) alla mes thn trelh xara kata ta alla. Kai dwstou to ntefi to Despoinakion gia na xorepsh h ypofainomenh thn Gerakina (meta stamnas parakalw). Aksexastes stigmes …..

    • February 17, 2010 12:24 am

      Χαχαααα που τα θυμηθηκες τα ντεφια και τις κανατες; Αχ βρε Σοφη! Αχ!

  7. February 16, 2010 11:11 am

    Μα τι food style!

    Αυτό θα πει να ξέρεις να κάνεις τη ζωή όμορφη.Αυτές οι λεπτομέρειες έστω και για τον εαυτό μας, κάνουν τη διαφορά.
    Μπράβο Δέσποινα! Και του χρόνου με υγεία (και με παρέα 🙂 )

    • February 17, 2010 12:26 am

      Και του χρονου Δεσποινακι μου, και ελπιζω σε καλυτερες καιρικες και παρεϊστικες συνθηκες. Καλη σου Σαρακοστη!

  8. February 16, 2010 11:54 am

    Δηλώνω κι εγώ εντυπωσιασμένη από το food styling και από όλο το styling γενικώς. Κι οι φωτογραφίες άψογες. Ο χαλβάς καλός, ε?

    • February 17, 2010 12:27 am

      Μια χαρα ο χαλβας Μαιρουλα, απο τα αγαπημενα μου γλυκα.

  9. February 16, 2010 1:29 pm

    maresei giati eisai meraklou😛 bravo pou to giortases kai episiam to ethimo mas!! ego tpt hehe!!

    • February 17, 2010 12:28 am

      Ε δε πειραζει Λονλινακι μου, εσυ τουλαχιστο ,μπορει να ειχες πιο πολυ παρεα απο μενα!

  10. February 16, 2010 2:05 pm

    καλά, όλ’αυτά μόνη σου τα γονάτισες;;
    Θθθθθθθθθεός φυλάξοι δεσποινάριον!!

    • February 17, 2010 12:31 am

      Δε καταλαβα, ενα κουλουρι, εξι γαριδες, πεντε ντοματακια και απο μια κουταλια ταραμα, μελιτζανοσαλατα, πεντε ελιες και δυο κομματακια πιπερια, εσυ δεν μπορεις να τα φας;

      • February 20, 2010 8:03 pm

        μπλιάξ…..

        • February 21, 2010 12:21 am

          σα να βλεπω εκεινη τη φωτογραφια που σε ταϊζει καποιος με το κουταλι.. χα χααα.. τζαναμπετικο πλασμα!

  11. February 16, 2010 4:35 pm

    Αγαπημένο μου,
    Δεν πρόλαβα να σου γράψω χτές και να σου πώ ότι εσύ έχεις κερδίσει την ΑΓΑΠΗ μας σε όλα τα επίπεδα. Μακάρι να σε είχα κοντά μου, να σε γεμίσω με λαγάνες όλων των ειδών απο το Πικαντίλυ μας (μάυρη, λευκή και καλαμποκίσια).
    Εφτιαξα την περίφημη λευκή ταραμοσαλάτα μου (μακάρι νάχα και το Μελισσάκι μου εδώ!) Αλλά εσύ μικρή μου ξεπέρασες κάθε φαντασία. Απέδειξες πως είσαι η πιο κούλ γιορτασιάρα του κόσμου.
    Σου αξίζουν όλες οι χαρές.
    Φιλιά σου νηστήσιμα!

    • February 17, 2010 12:41 am

      Α καλωσυνη σου Καναδεζα μου, και του χρονου. Φιλια και καλη Σαρακοστη.

  12. Ρούλα permalink
    February 16, 2010 6:13 pm

    έξοχα!μ’αρέσει το πάθος σου για τη ζωή,μ’αρέσει η γιορτινή διάθεση και ο θετικός τρόπος που αντιμετωπίζεις τις καταστάσεις.Είσαι η χαρά της ζωής με λίγα λόγια και φωτεινό παράδειγμα για τα παιδιά σου και όχι μόνο.
    επίσης μου άρεσε που πήρες και κόκκινα λουλούδια🙂
    φιλάκια

    • February 17, 2010 12:43 am

      Ναι ειχα βγει για ψωνια την προηγουμενη και ειδα τα μαγαζια γεματα τουλιπες. Τρελλαινομαι για τουλιπες. Ευχαριστω για τα ομορφα λογια, φιλακια!

  13. elekat permalink
    February 16, 2010 6:20 pm

    Ε καλά δεν παίζεσαι!!!
    Με τίποτα όμως!!
    Ρίχνω τρελά ρεσπέκτια όχι μόνο στα φαγητά, αλλά και στο χαλβά, στο κρασί και φυσικά στο art de la table που είναι τρελά φιν φον όπως λες κι εσύ!
    Αμα ξέρει ο άνθρωπος να περνάει καλά…
    Αξια!

    Και η melissoula με την Εύη είναι γκουρμεδιάρες και φινφονούδες κι αυτές και δεν χορταίνω να τις διαβάζω κάθε μέρα!
    Ετσι και βρεθείτε εσείς οι τρείς μαζί και πείτε να κάνετε κανά τραπέζι θέλω photos ακόμα και της αλατιέρας!!

    Και του χρόνου κοπέλα μου, νάσαι καλά και να του δώσεις πάλι να καταλάβει!

    p.s. Α ξέχασα να γράψω ότι το κουλούρι στη φρυγανιέρα ήταν όλα τα λεφτά γιατί μ’αρέσει περισσότερο από τη λαγάνα!

    • February 17, 2010 12:46 am

      Ευχαριστω Λενα μου. Οι αγαπημενες μου μελισσουλα και Ευη ειναι χαρμα, αλλα πιστευω οτι εχουμε διαφορετικες ιδεες, και αυτο ειναι που μας εφερε κοντα νομιζω. Το αλληλοσυμπληρωμα. Το κουλουρακι ηταν απιθανο!

  14. February 16, 2010 6:27 pm

    Δεσποινακι μου νασαι καλα, ειχα να μπω στα μπλοκ απο τις γιορτες, βλεπεις ειμαι και γω μια φαρμερ του καναπεως, ομως πολυ το ευχαριστηθηκα πηγα σε ολες σου τιςαναρτησεις και με μερικες μ’εκανες και γελασα με το χιουμορ σου.Αδικηθηκες παιδι μου τι τοθελες εσυ το Πολυτεχνειο !!!!!!!! εσυ θα γινοσουν μεγαλο αστερι στο γραψιμο, και παλι νασαι καλα Δεσποινακι μου.Αυτο το 2 σ¨ενα πολυ μ¨αρεσε. Και αμα χιονισει στην ελλαδα αμα λεω……. θα σε προτιμησω πληροφοριες καλες βιογραφικο αριστο και πληρωμενα τα εξοδα αλερετουρ …….Φιλακια

    • February 17, 2010 12:50 am

      Ευχαριστω Ελευθερια μου. Πολυ ομορφα μου τα λες, δε πιστευω οτι εκανα λαθος επιλογη. Μ’ αρεσει αυτο που κανω και αρεσει και στους αλλους. Το μπλογκ ειναι χομπυ κι αυτο πολυ ευχαριστο! Φιλακια!

  15. February 16, 2010 8:23 pm

    Δεν υπάρχει φορ ουαν για σένα Δεσποινάκι μου, αλλά φορ μιλιον!!

    Είσαι υπέροχη. Κάτι τέτοιες στιγμές σε ήθελα εδώ κοντά.Με τα πανέμορφα πιάτα σου παρέα και τη Κατριν να χορεύει κρητικούς χορούς.
    Φιλιά ολόγλυκα και καλή σαρακοστή καλή μου φίλη:)))

  16. February 17, 2010 12:51 am

    Κρητικους χορους; Πως μας προεκυψαν αυτοι τωρα; Φιλια και καλη Σαρακοστη επισης!

  17. Marthaki permalink
    February 17, 2010 1:06 am

    Καλη Σαρακοστη!!! Πολυ φιν-φον το τραπεζακι σου και οι λοιχουδειες σου.
    Και του χρονου με υγεια και παρεα.
    Φιλια

  18. February 17, 2010 1:43 am

    Επισης Μαρθακι μου. Ειπα να διασκεδασω λιγο ..βλεπεις με εκλεισε μεσα και ο παλιοκαιρος! Φιλια!

  19. February 18, 2010 7:47 pm

    a sight for sore eyes! ekana anti-koulouma sto amsterdam, kai poso ma poso zilevo ta dika sou ta paradosiaka!!!!!!!!
    kai tou xronu despinarion, kai (elpizo) xoris toso xioni!!!

    • February 20, 2010 3:18 am

      Κουλουμα στο Αμστερνταμ σαουντς φανκυ!!! Και του χρονου σπιτι σου με τα παραδοσιακα Μαριζακι.

  20. February 19, 2010 5:46 pm

    Καταναλίσκεται και όταν δεν είναι Κούλουμα: Δοκιμάστε το και θα με θυμηθείτε:
    *150-200 γρ. Ταραμά “λευκό” (δηλ. ανοιχτόχρωμο)
    *3-4 Κρεμυδάκια φρέσκα
    *3 Λεμόνια στιμένα.
    * ~100-110 γρ. (ψιλο)βρεμένη φρυγανιά.
    *1-2 Κούπες ελαιόλαδο

    Τα ρίχνετε στο blender και τα δουλεύετε πολύ καλά, μέχρι να ομογενοποιηθεί το σύνολο. Λειτουργεί ως dip ή ως ταραμοσαλάτα με την κλασσική έννοια.

    • February 20, 2010 3:22 am

      Αγαπητο γκουρμε ηλιοτυπον! Πρεπει να ομολογησω οτι η δικη μου συνταγη ειναι ιδια με τη δικη σου με μια διαφορα, εσυ βαζεις φρεσκα κρεμμυδακια εγω ξερο. Ομως μου αρεσει η φρεσκια εναλλακτικη και θα την δοκιμασω. Και φυσικα αυτη την ταραμοσαλατα την τρωμε γηαρ ραουντ! Ευχαριστω!

  21. February 21, 2010 5:19 am

    Ο λόγος που χρησιμοποιώ φρέσκα κρεμυδάκια είναι η ένταση της οσμής. Τα scallions είναι πολύ πιο ήπιας γεύσης και οσμής, με αποτέλεσμα να μην παραμένει αυτή η ενοχλητική ταγκισμένη γεύση/μυρωδιά στον φάρυγγα και, φυσικά, η ενοχλητική για τους άλλους κρεμυδο-αναπνοή! Φιλιά.

  22. February 23, 2010 8:42 pm

    Βρε το καημένο! μέσα μοναχούλι του, και με χιονοθύελλα έξω…
    (Εγώ στη θέση σου μάλλον θα σάπιζα στον καναπέ, αλλά εσύ έκανες θαύματα!!!)

Leave a Reply

