Skip to content

οταν θα παω κυρα μου στο παζαρι θα σου φερω ενα τενορο..!

February 20, 2010

Το παρακατω βιντεακι μου το εστειλε η εξαδελφη μου Ντενια.  Με ενθουσιασε τοσο πολυ που  το φερνω να το δειτε κι εσεις.  Παμε λοιπον…

Εκει λοιπον που ψωνιζετε στην Βαρβακειο αγορα,  και το μονο που σας απασχολει, ειναι να βρειτε ντοπια γαλοπουλα, φρεσκες γαριδες και φτηνες ντοματες,  ξαφνικα ακουγεται μια απαλη μουσικη που σιγα σιγα δυναμωνει, και μια φωνη που ερχεται μεσα απο το πληθος.  Ξεχνατε τα μαρουλια και ψαχνετε απεγνωσμενα να δειτε απο που ερχεται ευχαριστα ξαφνιασμενοι.  Και μεχρι να εντοπισετε τον αιτιο της χαρας, νασου κι αλλος ξεπεταγεται μεσα απο τους φορτωμενους ζαρζαβατικα παγκους.

Εγω μια ιδεα ριχνω, την επομενη φορα που θα βρεθειτε στη Βαρβακειο αγορα, η εστω στη λαϊκη,  ας πιασει καποιος απο σας εκεινο το κομματι απο το Cosi Fan Tutte που τραγουδα η Despina και που ειναι τοσο ντελισιοζο!  Η αν δε σας αρεσει η οπερα, πιαστε τον μυθο του Χατζηδακι,  η την Μαργαριτα την Μαργαρω του Μικη, η εκεινο του Ξαρχακου.. ενα μεσημερι στης ακροπολης τα μερη.  Και μετα να ερθετε να μου γραψετε τι εγινε!  Παρσκε λα βι ε μπελ!

Παραθετω το κειμενακι που συνοδευει το βιντεο στο youtube:

“13 November 2009 : an ordinary day at the Central Market of Valencia. Suddenly, beautiful classical music starts sounding over the market stores of fruits and vegetables : fragments of Giuseppe Verdi’s “La Traviata” are sung by professional opera singers ! Look at the faces and reactions of the buyers and customers, amazed before such magic and divine music, and by the confidence of good taste. Some are even moved into tears…”

Σας φιλω γλυκα!

27 Comments leave one →
  1. Marthaki permalink
    February 20, 2010 5:25 am

    Το ιδιο το βιντεο μου το εστειλε η φιλη μου, το Τουλακι, απο τα Χανια. Ειναι φανταστικο!!!!!!!!!!!!!!
    Καλη σου νυχτα και καλο σαββατοκυριακο. Φιλια

    • February 20, 2010 12:31 pm

      Φαινεται οτι επαιξε πολυ στα μεηλς το βιντεακι. Και γιατι οχι .. μας αρεσουν πραγματα που θα θελαμε να ειχαμε ζησει απο κοντα. Καλη σου μερα, χτες με το σαμπμιτ επεσα ξερη!
      Φιλια για ενα καλο Σαββατοκυριακο.

  2. February 20, 2010 7:10 am

    Που είσαι εσύ? Ανησύχησα και σήμερα θα σε έπαιρνα τηλέφωνο να δω τι κάνεις.. Έχω βάλει από χτες το τηλέφωνο μου και σε ώρα Washington για να καταλάβεις… Άντε… Μην χάνεσαι… Φιλιά!!!

    • February 20, 2010 12:37 pm

      Κοιτα που σας εχω κακομαθει με τα καθημερινα. Ευουλα, ειλικρινα με αυτο το σχολιο με συγκινησες. Αυτες τις τελευταιες μερες εχω απιστευτη δουλεια με καινουργια προτζεκτς στο γραφειο. Ο χιονιας δουλευει παντα σαν γεννητρια καινουργιων ιδεων, δεν ειναι τυχαιο. Μετα οταν τα χιονια λιωσουν πρεπει να τις υλοποιησουμε. Να φανταστεις ουτε στα αγαπημενα μπλογκς δεν μπηκα. Σημερα πιο χαλαρα θα κανω τις βολτες μου. Φιλακια κι ευχαριστω!

  3. February 20, 2010 9:03 am

    Kai egw to eida to prohgoumeno sabbato, ekpliktiki energeia einai!!!

    • February 20, 2010 12:38 pm

      Μηπως να εριχνε καποιος την ιδεα στους δημαρχους? Καλημερα καλλιττεχνουλα.

  4. zwaki permalink
    February 20, 2010 12:08 pm

    Η ιδέα που ρίχνεις, Δεσποινούλα, είναι πολύ ωραία και με εξιτάρει! Θα πραγματοποιούσα το πείραμα υπό τις εξής προϋποθέσεις: 1. Η λαϊκή να ήταν εκτός Ελλάδας ώστε να μην υπήρχε ο κίνδυνος να με παίξει το STAR. 2. Να υπήρχε στοίχημα στη μέση, ώστε να άξιζε η βροχή από φρούτα!

  5. February 20, 2010 12:41 pm

    Χα χα αυτα πρεπει να γινονται αυθορμητα, αν βαλεις προϋποθεσεις χανουν το κατιτις τους. Ειναι ο αιφνιδιασμος του ακροατη. Ασε που μεχρι να πεις εσυ το τραγουδι δεν θα προλαβαινε το καναλι να ερθει. Βρες ζωακι παρεα και καντο αλλα να ειστε καλλιφωνοι μη σας βρουν τα ζαρζαβατικα αλλου!

    • zwaki permalink
      February 20, 2010 2:18 pm

      παρέα σε τέτοια πραγματα δύσκολα να βρεις, τους έφαγε όλους η σοβαροφάνεια. Χμμ… πότε έίπαμε ότι ξαναέρχεσαι στην ελλάδα?

  6. margarita permalink
    February 20, 2010 4:13 pm

    λεω να παω αυριο στο παζαρι εδω ( ονομα και πραγμα ) και να αρχισω να τραγουδαω την Ζιγκουαλα…. μαλλον θα με μπουζουριασουνε.. .. καλο σ/κ.. και πρσεξτε τις πλημμυρες οταν λειωσουν τα χιονια… παω να κανω γαργαρες για το κοντσερτο μου… τριλρλρλρλα

    • February 21, 2010 12:23 am

      Χα χα, μ’αρεσει που σας εβαλα στο τριπακι ολους. Τωρα θα πηγαινετε λαϊκη και θα σας γαργαλαει να τραγουδησετε! Φιλακια!

  7. Ρούλα permalink
    February 20, 2010 5:41 pm

    Χ Ρ Ο Ν Ι Α Π Ο Λ Λ Α Τέντυ!
    Μαμά του,να τον χαίρεσαι!

  8. February 20, 2010 6:03 pm

    Despinarion mou giati ta xeis parei?? poios se peirakse?

    Oraia ta skinika auta,alla einai ligo stimena tha elega…exo dei paromoia videakia me xoreutika kai tetoia se sidirodromikous stathmous etc…

    kai ligo asxeto iparxei mia drasi stin Ellada pou mazeuontai apo to pouthena kapoia atoma, kai kanoun kati…etsi gia na spasei i routina ton megalopoleon…einai oraia idea genika, an kai einai ligo stenaxoro oti xreizomaste tetoia skinika gia na spaei i monotonia otan mporoume na sigotradoume sinexeia 😉

    • February 21, 2010 12:28 am

      Δεν τα εχω παρει εδω, απο κει τα πηρα βρε Λονλινακι μου, αλλο εδω αλλο εκει, εκει με βλεπουν δεκα ατομα που εμπιστευομαι. Εδω με βλεπει ενα σωρο ασχετος κοσμος, δε θα το πω το παραπονο μου. Τες πα, καλα ειμαι και παμε παρακατω. Αρεσει στον κοσμο να αιφνιδιαζεται ευχαριστα ναι?

  9. panathinaeos permalink
    February 20, 2010 6:38 pm

    χρονια πολλα στον θεοδωρο – τεντυ!!!!!
    δεσποιναριον να τον χαιρεσθε δεσποιναριον!!!
    η οπερα στην αγορα, μου αρεσε πολυ, ιδιαιτερα η αναμειξη των τραγουδιστων με το πληθος

    αυτες οι δραστηριοτητες εχουν ελαχιστο κοστος, πραγματοποιουνται ευκολα και δινουν αλλο τονο στην καθημερινοτητα

    αρκει να υπαρχουν καποιοι ανθρωποι να τις σκεφτουν και να τις εφαρμοσουν

    καλο σ/κ!

    περαστικος1: λεω να παω κι εγω στη βαρβακειο να τραγουδησω το “γυρνα μαναρα’ μ στο μαντρι”
    περαστικος2: αστα τα ποιμενικα πες κανενα λαικο, οπως “εισαι το ναρκωτικο μου το μωρο το δικο μου”
    λελουδι: γιατι να μην εχει και ενα χορευτικο; στο ρυθμο του “αχ μουσταφα, αχ μουσταφα”

    • February 21, 2010 12:31 am

      Αγαπημενε μου φιλαρακη Παναθηναιε, ευχαριστω για τις ευχες για τον Θοδωρη μου. Αυριο Κυριακη θα μου προκυψει για τον εορτασμο μιας και σημερα ειμασταν ολοι σκορπιοι. Το φανταστηκα οτι θα σας αρεσε γιατι ξερω οτι σας αρεσει η οπερα. Αλλα σας βρισκω ενημερωμενο γενικωτερα σε ολες τις μουσικες σκηνες. Αχ αυτο το αχ μουσταφα.. ειναι το ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ. Σας φιλω με αγαπη!
      Περαστικοι! Μεσα!

  10. February 20, 2010 7:35 pm

    να χαιρεσαι το παιδακι σου το μικρο Δεσποινάκι μου!!
    το βιντεο θα το δω οταν επιστρεψω, δεν προλαβαινω τρεχω σε βολτες ολη την ωρα :))
    φιλακια πολλα

    • February 21, 2010 12:32 am

      Μελισσουλα μου ασε τα βιντεακια τωρα και ΓΥΡΝΑ! Να περνας ΤΕΛΕΙΑ! Ειμαι σιγουρη δηλαδη! Φιλακια κι απο μενα!

  11. February 20, 2010 9:17 pm

    Δέσποινα χαίρομαι πολύ που κυκλοφορεί το video τόσο πολύ. Ηδη το συνάντησα σε δύο blog καιο το έδειξε και η τηλεόραση. Δεν είναι υπέροχο να ακούς bel canto την ώρα που ψωνίζεις?
    Το video όμως δεν είναι διαφημιστικό, όπως είναι τα χορευτικά στα οποία αναφέρεται ο/η Lonely, σίγουρα χρειάζεται προτοιμασία όμως, οπότε δε μπορεί να είναι αυθόρμητο. Αλλά είναι υπέροχο να συμβαίνει.
    Διαβάζω στ’ άλλα σχόλια ότι γιορτάζει ο γιός σου, Θεόδωρος γαρ. Να τον χαίρεσαι, να τον δεις όπως επιθυμείς και κυρίως, όπως επιθυμεί εκείνος.
    Από χιόνια πώς πάτε? Εμείς εδώ έχουμε σκόνη εξ Αφρικής.
    Φιλιά.

    • February 21, 2010 12:57 am

      Χα κι εγω οταν το εκανα ποστ νομιζα οτι εφερνα κατι πρωτοτυπο! Μα φυσικα χρειαζεται προετοιμασια, ο αυθορμητισμος ειναι στην αντιδραση του κοσμου.
      Ευχαριστω για τις ευχες, ναι γιορταζει ο Θοδωρης μου το μικροτερο μου. Εχει το ονομα του μπαμπα μου.
      Τα χιονια μας λιωνουν σιγα σιγα αφηνοντας πισω πολλα προβληματα. Φιλια επισης.

  12. February 21, 2010 3:18 pm

    Φαίνεται ΠΑΡΑ πολύ γευστικό και θα το συνόδευα με λίγη απλή σαλατίτσα από πρασινάσες και με μια απλή βινεγκρέτ στο πλάι για ένα σούπερ μεσημεριανό .

    • February 22, 2010 3:03 am

      Καλως ορισες ρονγκ μαν, σ’ευχαριστω, φανταζομαι οτι θα ηθελες να γραψεις στο επομενο ποστ, καλα που σε ειδα.. πραγματικα παει με πρασινη σαλατα!

  13. February 21, 2010 4:06 pm

    Χρόνια πολλά για τον Θεοδωρούλη σου,
    Να το χαίρεσαι το αγόρι σου. Εδώ δεν περίσσεψε χρόνος χτες γιατί ήμασταν επι του εορτασμού.
    Φιλί πρωινό

  14. February 22, 2010 2:48 am

    Ευχαριστω Καναδεζα μου, κι εσυ να χαιρεσαι το δικο σου Τεντυ που ειναι μια γλυκα! Φιλι βραδυνο!

  15. February 23, 2010 8:33 pm

    Χα, το ωραίο είναι οτι φοράνε ποδιές και ρούχα που αντιστοιχούν σε πωλητές…Αυτό πάντως με την ιδέα της Βαρβακείου, δεν το βλέπω να γίνεται…

Leave a Reply

