Skip to content

ooooooo la la!

February 22, 2010

Touts ensemble:  Bonjour

Pierre: Enfin  η μανδαμ αγορασε και κατι χρησιμο.

Jacques: Qu’est ce que tu dis?

Pierre: Ολο με μια καφε τσαντα αριβαρει και βγαζει απο μεσα γοβες,  δαντελες κι αλλες αηδιες!

Gaston: Κι αυτο σε καφε τσαντα το εφερε, απλα ειναι κατι που θα το αναλαβουμε εμεις αντι να το φοραει και να κουνιεται στον καθρεφτη!

Pierre: En fin  μπηκαμε στον εικοστο πρωτο αιωνα εδω μεσα! Λεω να το εγκαινιασω φιαχνοντας μια βαυαρεζικη μηλοπιττα σαν αυτη που εφιαξε η φιλη της η μελισσουλα.

Gaston:  Jamais!  nous preparons quelque chose Francais!

Pierre: Nous l’ appellons bavarois et comme ca c’ est Francais!

Jacques: Εισαι και πολυ τζηνιους λεμε!

Pierre: Παω να βαρεσω την creme chantilly

Gaston: Mon Dieu grand Escoffier!! .. αστοιχειωτε, δεν την βαρανε την κρεμα, αλλα πραγματα βαρανε!  Την κρεμ την χτυπανε!  Jacques καποιος πρεπει να του κανει σεμιναρια Ελληνικα.

Jacques:  Δε χρειαζεται .. στο δικο μας το επαγγελμα μονο γαλλικα χρειαζονται.

Gaston: Εσυ Ζακ απο που καταγεσαι απο την Αλσατια;

Jacques:  Non απο τον Τυρο Κυνουριας ειμαι!

Gaston (εμφανως ξυνισμενος):Bon,  εσυ θα φιαξεις ενα τσηζκεϊκ alore!

Pierre: Αλευρι εχουμε;

Jacques: H madame ειπε οτι θελει να μελετησει τα διαφορα αλευρια και μετα θα αρχισουμε τη ζαχαροπλαστικη.

Gaston:  Ζησε Μαη μου να φας τριφυλλι!  Αυτη ειναι συνεχεια στο λαπτοπ, ποτε θα μελετησει τα αλευρια;

Pierre: S’il vous plait Gaston προσεχε πως μιλας, θα φαμε ποδι!

Gaston:  Δε νομιζω.. μας λατρευει!

Pierre:  Και γιατι μας στραβοκοιταει;

Jacques:  Μαλλον θελει να κατεβουμε απο το καινουργιο της παιχνιδι!

Pierre: Αντε παμε να παιξουμε καμια πρεφα!

Gaston: Δε παιζω τετοια μπαναλ παιχνιδια!

Pierre: Καλα παμε καλυτερα να παιξουμε μακρυα γαϊδουρα!

Jacques: Alons! αλλα πριν φυγουμε να κερασουμε τον κοσμο γλυκακια!

Jacques:  Κοπιαστε..marrons!

Pierre:  Αχ θα μας καρυδωσει αν μας δει να μοιραζουμε τα μαρον στην μπλογκοσφαιρα!

Gaston:  Αποκλειεται! Μας λατρευει!

43 Comments leave one →
  1. February 22, 2010 6:52 am

    Μεγειά!!! Είναι σούπερ το μηχάνημα και θα το ευχαριστηθείς τρελά… Θα δεις… Και είναι και περίεργο χρώμα απ΄ότι διέκρινα.. Δεν το έχω ξαναδεί… Μαρον δεν θα πάρω όμως, δεν τα τρώω… Θα περιμένω τις νέες δημιουργίες σου για να δοκιμάσω… Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα φιλενάδα μου…

    • February 23, 2010 12:48 am

      Ευχαριστω Ευουλα. Το χρωμα ειναι ματ ινοξ. Το μοντελο αυτο λεγεται ARCHITECT και ειναι καινουργιο. Σχεδον ιδιο με τα χρωματιστα, αλλα με δυο μεγεθη μπωλ. Μου αρεσε το χρωμα γιατι ταιριαζει με την κουζινα μου. Ινοξ και πρασινος σκουρος γρανιτης. Απο Σαββατο πια θα το χρησιμοποιησω. Σε φιλω!

  2. Χριστινα permalink
    February 22, 2010 7:51 am

    ειναι τρέλα τα ροδομαγουλα αγορια σου!!!
    καλη βδομαδα 🙂

    • February 23, 2010 12:50 am

      Καλη εβδομαδα Χριστινακι, ειναι κουκλια!

  3. February 22, 2010 8:21 am

    Gaston, le plus aime de tous mes enfants!!
    “Merci pour le marron sucree,Gaston!”

    Παίρνω όλο το σακουλάκι Δεσποινιώ,δεν με παρεξηγείς, με λατρέυεις,χο χο!!
    Καλημέρα με γλυκά ,παχυντικά φιλάκια,πφφ!!

    • February 23, 2010 12:57 am

      Φυσικα και σε λατρευω. Παρτα ολα γιατι δε με βλεπω καλα! Εχω εξωκειλει!

  4. Πέννυ permalink
    February 22, 2010 8:27 am

    Λατρεύω να ψωνίζω για το σπιτι, και ακόμα πιο πολύ για την κουζίνα… όλες αυτές οι φόρμες σε διάφορα σχέδια και χρώματα, οι κουτάλες και τα μύρια όσι εργαλιάκια κουζίνας είναι τα αγαπημένα μου… μπορώ να περάσω ώρες μέσα σε ένα cook shop και να βγω με γεμάτες τεράστιες σακούλες… και το ομολογώ… την Παρασκευή αγόρασα μία ηλεκτρονική ζυγαριά κουζίνας επίπεδη και λεπτούτσικη που χωρά και σε συρτάρι… αλλά δεν έχω “γαλλάκια” να μου την εγκαινιάσουν… :0(
    Ο,τι κάνω μόνη μου… και η συνταγή για βαυαρέζικη μηλότουρτα της μελισσούλας με περιμένει….

    • February 23, 2010 1:02 am

      Α! να αυτο θελω τωρα, μια ζυγαρια! Καλα που μου το θυμισες. Κι εμενα μου αρεσουν τα κουζινικα, αλλα οχι τοσο τα γκατζετακια. Πιο πολυ οι φορμες. Σκεφτομαι να φιαξω τη μηλοτουρτα και να την παω πεσκεσι σε κατι φιλους που μας εχουν καλεσει το Σαββατο. Φιλια Πενουλα μου.

  5. February 22, 2010 8:49 am

    hahaha, poli gelao me autous tous tsanampetides 😛 😛

    • February 23, 2010 1:03 am

      Κωλοπαιδα λονλινακι μου, αλλα τα λατρευω!

  6. February 22, 2010 10:09 am

    αα marrons glacé απο τη Βερνη και φανταζομαι Spüngli θα ειναι τα σοκολατακια απο τη Ζυριχη, πολύ ωραία!! κανει και ωραιες τρουφες ο Sprüngli που τις βαζει σε ενα φιν φον καφε κουτακι με ωραια κορδελιτσα αλλα και ενδιαφεροντα Luxermburgerli!
    το kitchen aid το εχω λατρεψει, κανει μια μαρεγκα και μια σαντιγύ άλλο πραγμα 🙂
    πως και δεν σχολιασαν οι γαλλοτετοιοι την αμερικανικη συσκευη? απορώ… 😀

    • February 23, 2010 1:06 am

      ΒΟΥΛΩΜΕΝΟ ΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ μελισσουλα. Και σπρουνγκλι και Λουξαμπουργκερλι, ποθ οταν ειδα το ροζ κουτακι με επιασαν τα γελια με τη λεξη!
      Η μαμα του Ερρικου εχει ενα οριτζιναλ Κιτσεν Εηντ απο τα μεσα του ’50 και ειναι αμεταχειριστο. Μου το εχει ταξει!! Το στυλακι εχει αλλαξει ελαχιστα. Τα γαλλακια Κυνουριας δε τα παιρνει να σχολιασουν τη συσκευη, δε τα παιρνει!

  7. elekat permalink
    February 22, 2010 10:28 am

    Τρομερά τα μαγειράκια!

  8. February 22, 2010 11:01 am

    Με γεια Δέσποινα! Όμως δεν κατάλαβα τι είναι; Και τρελαίνομαι για ηλεκτρικές συσκευές!

    • February 23, 2010 1:08 am

      Μιξερ ειναι Δεσποινακι μου. Θα το βγαλω καμια πιο καλη φωτογραφια οταν φιαξω γλυκο.

  9. margarita permalink
    February 22, 2010 11:03 am

    εγω η αχρηστη εκανα ωρα να καταλαβω οτι πηρες καινουργιο μιξερ( ετσι που το περιτυλιξες με τοσο γαλλικο) … με γεια και καλα χτυπηματα μαρεγκες σαντιγες κλπ.. εδω εμεις εχουμε μονο τα basics χειροκινητα δηλ.. αλλα αυτο θα τοπερνα κοκκινο!!! ζηλεια εχω κι εγω μαρον γκλασε εδω.. και brown bag ( bloomies in D.) and cupcakes…τα οποια ομολογω οτι ουτε ηξερα τι ειναι οσο εσεις εδω συνδιαλεγοσασταν περι αυτων… κοινως ολα τα εχει η Μαριορη ο φερετζες της λειπει..

    • February 23, 2010 1:11 am

      Μαριορη μου, ειχε σε 12 χρωματα. Αυτο το μοντελο γινεται μονο σε αυτο το μεταλλικο γκρι. Στην κουζινα μου ταιριαζει τελεια, και απο χρωματα θα πηγαινε το πρασινο, το κιτρινο και το μαυρο. Τωρα πια εισαι σε πολιτισμενη χωρα, απ’ολα εχετε! Και φερετζεδες!

  10. Ρούλα permalink
    February 22, 2010 3:20 pm

    bonjour!βρε καλώς τα,τα παιδιά!!!με γεια το καινούργιο σας πολυμηχάνημα!
    merci bien pour votre hospitalite΄et pour les marrons glace’!
    je vous embrasse!

    • February 23, 2010 1:13 am

      Κι εμεις σε φιλουμε. Και σ’ευχαριστουμε.

  11. February 22, 2010 4:17 pm

    Εύχομαι μεγειά στου μάγειρες που θα φτιάξουν περίφημα γαλλικά γλυκά στη νέα κουζινομηχανή. Να τη χαίρονται. Κι εσύ Δέσποινα μην είσαι πολύ αυστηρή μαζί τους, είδες φοβούνται την απόλυση, μέρες κρίσης που είναι…

    • February 23, 2010 1:18 am

      Ευχαριστουμε Μαιρη. Εχουμε μια σχεση παθους εμεις, σιγα μη τα διωξω!

  12. February 22, 2010 5:22 pm

    Δέσποινα καλορίζικο το νέο μηχάνημα!
    Έχεις σκεφθεί μήπως δημιουργήσεις ένα νέο blog με ιστορίες των 3 petits chefs ;
    Καλή εβδομάδα 🙂

    • February 23, 2010 1:27 am

      Καλη εβδομαδα Βασιλη μου. Χαριτωμενη ιδεα, αλλα ειλικρινα, δεν αντεχω αλλο. Ηδη εχω αρχισει να κουραζομαι εδω και μερικους μηνες με το μπλογκινγκ. Ειχα τα τρια παλια στον μπλογκερ, εδω κλεβω απο την ξεκουραση μου, δεν πολυπηγαινω σε αλλα μπλογκς πια. Θαθελα να μπορω αλλα δεν.

  13. February 22, 2010 8:46 pm

    εγω δεν ξερω τωρα για το μηχανημα

    αλλα αυτα τα ξωτικουλια ΤΑ ΛΑΤΡΕΥΩΩΩΩ
    καθως και τους διαλογους στην κουζινα σου!!::))))))))))

    • February 23, 2010 1:32 am

      Θα τους πω οτι τα ειπες ξωτικουλια, να δω πως θα εκφραστουν γαλλιστι!

  14. February 23, 2010 3:20 am

    Γεια σου βρε Jacques από το τιμημένο και περήφανο …. Tureau de Cynourie
    Καλορίζικο, industrial φιν φον , εννοείται ότι μου αρέσει τρελά

  15. Marthaki permalink
    February 23, 2010 4:16 am

    Καλοριζικο, καλοριζικο…..το kitchen aid και το cuisinart ειναι τα πιο αγαπημενα μου!!!
    Περιμενουμε τις δημιουργιες σου, νο πρεσουρ πλειζ!!

  16. February 23, 2010 6:12 am

    Δεσποινάκι μου μπήκα δυο τρεις φορές να καταλάβω τι ήταν στη φωτογραφία τι έγραφες? Πάντα πρέπει να μην ξεχνάω μαζί σου το between the lines case .. Kαλα μου αρέσει πολύ το μηνάνημα και εγώ κόκκινο ή λεμε τώρα…. αχνο κίτρινο… Να το πάρω και εγώ τώρα… άραγε? είναι τόσο χρήσιμο? θα τα βγάλει τα λεφτά του που λέμε… 🙂
    Αντε φιλιά αραβικά ..

    • February 24, 2010 2:23 am

      Αυτα τα μηχανηματα καρδουλα, τα βγαζουν τα λεφτα τους με το χρονο. Ασε που περιμενα να εχουν χοουμ σεηλ και κουπονι 20% κλπ κλπ..οποτε πεντε κεηκς να φιαξω, τα πιασαμε τα λεφτα μας. Φιλακια κι απο μενα!

  17. panathinaeos permalink
    February 23, 2010 9:23 am

    με υγεια και χαρα! τι ωραιο που ειναι! καλες παρασκευες!

  18. February 23, 2010 12:27 pm

    Με γεια το μιξεροπαιχνίδι!

    Καλά αυτό το λογοπαίγνιο με τον Τυρό Κυνουρίας και το τσήζκεϊκ, πολύ μού άρεσε!!! Κράτα γερά Δέσποινα – αν παρατήσεις εσύ το μπλόγκινγκ, μετά πού θα βρούμε εμείς άλλο “δεσποινάριο” με (φιν φον) ιστολόγιο, η οποία να συνδυάζει τη μαγειρική με τη φωτογραφία (και τη γεωδαισία)??

    • February 24, 2010 1:55 am

      Εισαι πολυ γλυκος Ιρλανδε μου. Αυτο το εχω ξεκαθαρισει. Δε φευγω ακομα, απλα δεν προλαβαινω πια να κανω αυτα που θελω και πελαγωνω.

  19. February 23, 2010 5:51 pm

    Με γειά και καλοδούλευτο!

  20. February 23, 2010 8:19 pm

    μεγεια το καινούριο μίξερ…θα φτιάξεις όλες τις υπέροχες συνταγές σου, πολύ πιο γρήγορα, τώρα 🙂

    • February 24, 2010 1:58 am

      Σ’ευχαριστω κι εσενα Αρτανις μου. Οχι μονο πιο γρηγορα αλλα και πιο αποτελεσματικα. Αντε να φιαξω μαρεγκα για Παυλοβα με το χερι! τς τς !!

  21. Sophia permalink
    February 23, 2010 9:11 pm

    Λατρεύω αυτά τα μικρά ανθρωπάκια….Τους Petit Chefs εννοώ….Θέλω και εγώ …για να μου κάνουν παρέα στην κουζίνα μου. Είμαι καινούρια στην παρέα σας…Κάνετε πολύ σπουδαία δουλειά.
    Φιλιά απο Ελλάδα

    • February 24, 2010 2:06 am

      Καλωορισες Σοφια μου στο μπλογκακι. Σ’ευχαριστω για τα καλα σου λογια. Τα σεφακια ειναι τα μασκωτακια του μπλογκ.

      • Sophia permalink
        February 24, 2010 1:11 pm

        Θέλω και εγώ!!! Στην Ελλάδα δεν έχει τέτοια όμορφα πραγματάκια…Κρίμα!!!

  22. February 23, 2010 10:48 pm

    Τρομερός ο διάλογος των γαλλακίων,αλλά τρομερότερο το νέο σου μηχάνημα! Καλά γλυκάκια, πλούσια σε αγάπη! (Εμένα μου αρέσει το ρίζ μασίνι)
    Φιλί απο την καταδυναστευμένη των αθλίων δημοσιευμάτων για τη χώρα μας

    • February 24, 2010 2:10 am

      Ευχαριστω Καναδεζα μου. Ωραια τους τα εγραψες. Μπραβο.

Leave a Reply

