Skip to content

μπαφιασα

March 6, 2010

Θελω αυτη να ειναι η τελευταια φωτογραφια σε μαυροασπρο.  Δεν ειναι και πολυ παλια, μερικων ημερων.  Θελω λιγο χρωμα στη φυση,  στον κηπο,  στη μοναξια της Αμερικης.  Θελω να λιωσει και το τελευταιο βρωμικο βουναλακι με τους παγους,  να φυγει πια αυτη η γκριζα λασπουρια.

Θελω να δω τους κροκους να ξεμυτιζουν γυρω απο τα δεντρα.  Θελω να αρχισουν να βγαζουν τα δεντρα καινουργια κλαδια.  Πολλα ξεριζωθηκαν με το χιονια κι αλλα πληγωθηκαν ανεπανορθωτα.  Θλιβερη γκριζα φυση.

Θελω αυριο να ξημερωσει και να ακουσω κελαηδισματα πουλιων, να βγω εξω και να μυρισω την ανοιξη. Γιατι ετσι την καταλαβαινεις την ανοιξη, μυριζει γλυκα, αλλοιωτικα.

Θελω απο αυριο να ειναι ολα ομορφα, να εχω διαθεση να γραψω κατι χαρουμενο. Να ανοιξει λιγο η καρδια μου, σαν την καρδια της τουλιπας.

.. γιατι εδω και πολλες εβδομαδες ειμαι μπαφιασμενη!

41 Comments leave one →
  1. margarita permalink
    March 6, 2010 4:16 am

    στο ευχομαι ολοψυχα.. λιγο χρωμα στη φυση… λιγο ηλιο και ανοιξη….
    φετος την εχασα αυτη την εποχη .. το αργο ξυπνημα της φυσης.. και τα χρωματα.. απο τον βαθυ χειμωνα στο νταλα καλοκαιρι… σου στελνω λοιπον λιγες ηλιαχτιδες ( οχι και πολλες μαζεμενες και μου παθεις και τιποτα.).. μακαρι να ειχα απ αυτες τισ βεργουλες των παραμυθιων να σε ξεμπαφιασω…

    • March 7, 2010 1:12 pm

      Μαργαριτα, μαγισσα, μαγιοπουλα, ενα κυριακατικο απογευμα παρεα με σενα κι ενα δροσερο προσεκο, θα ηταν ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ για να ξεμπαφιασω…αν και οπως ξερεις βρισκομαι σε καλο δρομο!

  2. Melissoula permalink
    March 6, 2010 5:42 am

    Ε που θα παει! Θα λυωσει, ανεβαινουν οι θερμοκρασιες σιγα σιγα και θα συνελθει η φυση🙂 εδω αν και του θυμιεται καπου καπου και ψιλοριχνει κατι νιφαδες ολα δειχνουν πως η ανοιξη ερχεται!
    Και εγω προς το παρον και για λιγο φευγω😉
    καλο σου κου

    • March 7, 2010 1:14 pm

      Το δικο σου το σου κου, ειναι κου κου ρου κου κου! Τι να σου ευχηθω τωρα, αααα ναι παντα τετοια, δε ξερω ποτε επιστρεφεις, αλλα τι πειραζει..εισαι τοσο κοντα που ξαναπας. Να μου φιλησεις οποιον νομιζεις οτι θα ηθελε ενα φιλακι απο μενα και τα πατουσακια της Ελπιδας.

  3. orfia permalink
    March 6, 2010 7:27 am

    …Σε καταλαβαινουμε…ειδικα εμεις εδω που μας εχει μυρισει Ανοιξη αρκετες μερες πριν…!! Μα φετος Δεσποινακι πολυ σας εχωσε αυτο το χιονι….ελεος πια.. Κανε λιγη υπομονη…που θα παει Μαρτης πια..!! Φιλια πολλα..!!

    • March 7, 2010 1:15 pm

      Φιλια πολλα, νομιζω οτι αυτο το Σαββατοκυριακο αρχισα να βγαινω απο το ληθαργο.

  4. March 6, 2010 7:45 am

    Ε, άντε λοιπόν… Η αλήθεια είναι ότι το παρακάνατε λίγο φιλενάδα, και ότι η άνοιξη είναι προ των πυλών πια… Λιακάδες σας εύχομαι, και λουλούδια, και χρώματα.. Και ταξίδια… Προς τα εδώ…:-)))) Φιλάκια…

  5. March 6, 2010 7:58 am

    Καλημέρα Δεσποινάκι

    Δεν μπορώ να πω, είναι κουραστικό όλο αυτό το χιόνι και το κακό! Όμως θα περάσει, και θα έρθει η άνοιξη, και πολύ γρήγορα και το καλοκαίρι.
    Προς το παρόν ντύσου με ανοιξιάτικα χρωματιστά ρούχα, βάλε και ένα ζωηρό κραγιόν, πάρε το πιο αισιόδοξο σου βιβλίο και άραξε σε ένα πολυσύχναστο καφέ. Την μηχανούλα σου μην ξεχάσεις όμως. Γιατί θα βγάλεις και φωτογραφίες και θα μας τις δείξεις εδώ🙂

    Φιλάκια και καλό ΣΚ

    • March 7, 2010 1:17 pm

      Χα χα Λιλακο, τα ζωηρα κραγιον με κανουν “σαν γυφτισσα” οπως λεει η μαμα μου. Ομως κατι εγινε το Σαββατοκυριακο. Και φυσικα θα ακολουθησουν φωτογραφιες. Φιλακια και καλη εβδομαδα.

      • March 7, 2010 1:43 pm

        Ένα σου λέω μόνο… Πήγαμε Zaytinya !!!!

        Δεν έχω φάει καλύτερο φαγητό στο DC. Θυμίζει λίγο Μαμά….

        :)))

        • March 7, 2010 1:45 pm

          Λάθος reply🙂 Από τη συγκίνηση που πήγα Zaytinya θα είναι :))))

  6. March 6, 2010 9:36 am

    Emas exoun sxedon liwsei !!!! EPITELOYS ANOIKSH. SIMERA EIXE KALO KAIRO. AN EXEI KAI AVRIO KATEVAINW VOLTA STO DC !!!!

    FILIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!

    • March 7, 2010 1:18 pm

      Εεεε ενταξει κατι γινεται αυτες τις μερες. Ελπιζω να πηγες και να περασες τελεια! Φιλια Λακωνακο!

    • March 7, 2010 2:54 pm

      Ζαυτινια εχω παει δυο τρεις φορες και μου αρεσε παρα πολυ. Μου αρεσει το στυλ μεζεδακια. Χαιρομαι που πηγες και σου αρεσε. Ειναι και ντηζαϊνατο μαγαζι και για νεανικα γουστα. Γι αυτο μ’ αρεσει καταλαβες; Ασε που ειναι το μονο μερος που μπορεις να βρεις αυγιταραχο Μεσσολογγιου!

  7. March 6, 2010 9:52 am

    Η αληθεια ειναι Δεσποινακι μου οτι φετος εσεις εκει στην πρωτευουσα υποφερατε πολυ.Αλλα να ενα ενα θα σκασουνε τα μπουμπουκακια της ανοιξης και ενα πρωι που θα ανοιξεις το παραθυρο σου ενα μικρο πουλακι θα σου τραγουδησει τον πρωτο χαρουμενο σκοπο.
    Και οπως το χειμωνα μας εφερες εδω μεσα τις φωτο με τα σκιουρακια,ετσι και τωρα θα μας βαλεις τα πρωτα κελαηδισματα.Καλη ανοιξη.

    • March 7, 2010 1:18 pm

      Σιγουρα Γιαννα, τουλαχιστο αυτο το Σαββατοκυριακο ηταν πολλα υποσχομενο!

  8. March 6, 2010 10:34 am

    kiklos einai kai girizei agapimeni🙂 etsi mas elege mia daskala sto gimnasio, erxetai kati se thlibei kai meta kati kai se xaropoiei🙂 kalimera kai filia polla

    • March 7, 2010 1:20 pm

      Δε σου φαινεται ομως οτι μερικα τοξα κυκλων τα διανυουμε πολυ αργα; Καλα δε βιαζομαι, οταν τρεχουμε τρεχει κι ο χρονος. Σε φιλω!

  9. March 6, 2010 10:55 am

    Εκεί έχετε τον ασπρόμαυρο καιρό, εδώ έχουμε την ασπρόμαυρη (ή μάλλον σκέτη μαύρη) διάθεση με όσα μας συμβαίνουν τελευταία, αλλά και με όσα αναμένουμε να μας συμβούν στο προσεχές μέλλον… Και καλά, εκεί θα έρθει σύντομα η άνοιξη και το καλοκαίρι. Στην οικονομία μας τι πρόκειται να έρθει;
    Καλά είσαι εκεί…

    • March 7, 2010 1:23 pm

      Τι να σου πω ηλιοτυπον μου; Ειναι επειγον να βρεθει μια ισορροπια σ’ αυτα τα πραγματα. Εννοω στην μαυριλα που προκαλει η κριση και στην διαθεση των ανθρωπων. Δυσκολο γιατι το περασμα στα χειροτερα ειναι πολυ δυσκολο. Τωρα καλα ειμαι εδω; Απο μια αποψη ναι, αλλα αν το δω σφαιρικα, οχι απο ολες τις αποψεις.

  10. March 6, 2010 2:01 pm

    Έλα λίγη υπομονή ακόμα Δεσποινάκι μου! Και τα χρώματα θα επανέλθουν στην καθημερινότητα σου.

    • March 7, 2010 1:24 pm

      Σιγουρα Μεροπη μου. Και ευχομαι το ιδιο σε ολους.

  11. March 6, 2010 2:36 pm

    • March 7, 2010 8:07 pm

      Γιατι εσενα πουλακι μου σε εφαγε η μαρμανγκα και σε πεταξε στα σπαμ?

  12. Marthaki permalink
    March 6, 2010 5:21 pm

    Δεσποιναριο, Τι να κανουμε? Εστειλα μερικα απο το δικα μου πουλακια να ερθουν και στη δικη σου γειτονια. Για βγαις εξω θα τα ακουσης να κελαηδουν. Παντως τα robins εχουν ερθει, και ξερεις τι λενε….οταν ερθουν τα ρομπινς, ερχεται και η ανοιξη.
    Φιλακια και καλο Σ/Β!!!!!!

    • March 7, 2010 1:25 pm

      Δεν εχω δει κανενα ρομπιν ακομα Μαρθακι. Στειλε πουλακια προς το νοτο! Φιλακια καικαλη εβδομαδα.

  13. Δέσποινα Κ permalink
    March 7, 2010 3:31 am

    • Δέσποινα μου καλησπέρα, πόσο πίσω με πήγαν αυτές οι πατημασιές στο παγωμένο χιόνι! Όταν πήγαινα στο δημοτικό, σ’ ένα χωριό στη Μυτιλήνη τα δύσκολα εκείνα χρόνια, περπατούσαμε πάνω στο παγωμένο χιόνι χωρίς το κατάλληλο ντύσιμο, και το κρύο τριπούσε όχι μόνο τα κόκκαλα αλλά και τη καρδιά μας! Μου έμεινε όμως χαραγμένο στο μυαλό, ένα ποίημα του Γ. Δροσίνη:
    Το Φθινόπωρο
    Χειμώνιασε και φεύγουν τα πουλιά, γοργά ο πελαγός τα πελαγώνει, κι η φλύαρη χελιδονοφωλιά χορτάριασε παντέρημη και μόνη. Του σπίνου χάθηκε η γλυκιά λαλιά, φοβήθηκε ο μελισσουργός το χιόνι , κι σουσουράδα κάτω στην ακρογιαλιά δεν τρέχει, δεν πηδά, δεν καμαρώνει. Στης λυγαριάς τ’ ολόξερο κλαδί , του φθινοπώρου φτωχικό παιδί, ο καλογιάννος πρόσχαρος προβάλλει. Με λόγια ταπεινά και σιγανά, μικρός προφήτης φτερωτός μηνά την Άνοιξη, που θα γυρίσει πάλι.
    ΥΓ .Όπου νάνε ο καλογιάννος θα προβάλλει πρόσχαρος για να μας φτιάξει τη διάθεση που όλοι έχουμε ανάγκη! Καλό σας βράδυ.

    • March 7, 2010 1:26 pm

      Λοιπον Δεσποινα μου, θελω τον καλογιαννο τωρα! Πες μου οτι εισαι ακομα στη Μυτιληνη, θα χαρω πολυ, εχω λογους!

  14. panathinaeos permalink
    March 7, 2010 7:56 am

    με τη νεα κομμωση και ειδικα το νεο κουπ οχι μονο ξεμπαφιασες, αλλα εκτινασσεσαι ως βολιδα εις τα υπερτατα εαρινα υψη προς απολαυσιν και τερψιν ακωλυτον και διαρκη…

    μου αρεσει πολυ η φωτο του δεσποιναριου με τη νεα κουπ και παρακαλω να αναρτηθει παραυτα καθοσον αναδεικνυει ολα τα ειδοποια στοιχεια της υμετερας προσωπικοτητος!

    οσο για τον καιρο, την παρασκευη το βραδυ εφυγα απο το βουκουρεστι εν μεσω χιονοθυελλας απο τις χειροτερες!!!

    • March 7, 2010 1:28 pm

      ναι ναι ειμαι σε σωστο δρομο αγαπητωτατε. Θα φερω το εσπερας το νεοκουρευθεν δεσποιναριον να στολισω την ιστοσελιδα. Σας φιλω!

  15. elekat permalink
    March 7, 2010 10:04 am

    Θάρθει η ανοιξη, που θα πάει!
    Και ακόμα καλύτερα θάρθει μετά το καλοκαιράκι!
    Βαρέθηκα κι εγώ Δεσποινάκι, παρόλο που δεν καταλάβαμε και πολύ χειμώνα, είχε αρκετή μουντάδα!
    Λαχταράω λιακάδες, γαλάζιες θάλασσες, νησάκια….

    • March 7, 2010 1:29 pm

      Λοιπον βρε Λενακι, φετος μου εχει κολλησει το επικο..
      ακομα τουτη η ανοιξη ραγιαδες ραγιαδες
      τουτο το καλοκαιρι Μωερια και Ρουμελη.
      Βουκολικο ακουγεται, αλλα ειναι που ολος ο κοσμος θελει κατι καινουργιο, μια αλλαγη, εστω κι αν ειναι διαφορετικη για τον καθενα μας.

  16. March 7, 2010 5:13 pm

    αυτό το ” η μοναξιά της Αμερικής” που γράφεις, με πέθανε…
    αν κι εδώ στην Αθηνα, που είμαστε όλοι μαζεμένοι,
    τα πράγματα είναι χειρότερα…
    έχουμε άλλου είδους μοναξιά…
    γεια σου δεσποινάκι

    • March 7, 2010 8:09 pm

      Οταν το σκεφτομαι κι εγω κατι παθαινω, αλλα προσπαθω να το δασκεδαζω. Το ξερω βρε Ναταλακι, αν σου πω οτι συμπασχω μπορει να μη με πιστεψεις, αλλα ειιναι αληθεια.

  17. March 7, 2010 6:16 pm

    Εγώ θα πω για την Άνοιξη στο προσωπάκι σου, είναι γεγονός και σου πάει πολύ, μούρλια είναι . Τωρα τα πουλάκια που θα πάνε, θα σκάσουν μύτη θέλουν δε θέλουν.
    Λοιπόν και εδώ μας ξεγέλασε, πάνω που πήραμε τα πάνω μας με μπρατσάκια έξω, επέστρεψε η βροχή και το κρύο. Υπομονή μωρό μου σου στέλνω φιλάκια .

    • March 7, 2010 8:10 pm

      Ευχαριστω Κατερινακι! Ναι το ειδα στα νεα οτι σας μουρτζουφλιασε ο καιρος. Εδω παλι ειχαμε ενα Σαββατοκυριακο μουρλια. Το πρωτο υστερα απο δυο μηνες. Ανοιξη δε το λες, αλλα το φχαριστιεσαι! Σε φιλω κι εγω.

  18. March 7, 2010 8:42 pm

    Σαν μικρό παγόβουνο είναι αυτό το βουναλάκι πάγου!
    Υπομονή, όπου να ναι θα τη νιώσετε την άνοιξη.
    Καλή εβδομάδα:)

  19. March 7, 2010 8:54 pm

    Γεια σου Βασιλακη μου, αρχισε η ανοδικη πορεια της θερμοκρασιας. Καν’τ ουεϊτ! Καλη σου εβδομαδα!

  20. Δέσποινα Κ permalink
    March 7, 2010 9:49 pm

    Δέσποινα πόσο θα ήθελα να είμαι εκεί ! Δυστυχώς μένω στην Αθήνα. Μακάρι να μπορούσα να πάω τώρα, αυτή τη στιγμή, εκεί.., και να παραμονεύσω.., να πιάσω έναν καλογιάννο για σένα, και έναν για μένα και να σου τον στείλω γιατί είμαι σίγουρη πως θ’ ναι πιο γλυκιά η λαλιά του!!! Πόσο νοσταλγώ αυτόν τον τόπο!!!
    ΥΓ Αν θέλεις κάτι από κει μην διστάσεις να μου πεις, έχω δικούς μου ανθρώπους εκεί, θα είναι ευχαρίστηση μου να εξυπηρετήσω. Καλό σας απόγευμα.

  21. March 7, 2010 10:07 pm

    Α! οχι Δεσποινακι μου, δε θελω κατι (εκτος απο τον καλογιαννο φυσικα). Θα επισκεφτω το νησι σου το καλοκαιρι καποια στιγμη και σκεφτηκα μηπως εισαι εκει. Καλη σου νυχτα και καλο ξημερωμα.

Leave a Reply

