Skip to content

ξεμπαφιασα

March 7, 2010

Χρωματιζω το Σαββατοκυριακο μου με κιτρινες τουλιπες.

Παιρνω ζουμερα πορτοκαλια και τα στιβω.

Ξεθαβω την παλια μου κιτρινη ζυγαρια για να την χρησιμοποιω διπλα στο μιξερ. Κανω την κουζινα μου εργαστηριο.

Παω βολτα στη Βαλτιμορη και χαζευω τα χρωματιστα dragon boats.  Επισκεπτομαι ενα σπανιολικο “ταπατζιδικο”  και αγναντευοντας το παλιο λιμανι καραναλωνω μια υπεροχη λευκη ριοχα. Βλεπε καινουργια φωτογραφια.

Συναντω ενα κουτσο γλαρο και μερικους αλλους που ειχαν και τα δυο τους τα ποδια.

Φωτογραφιζω παλι το γνωστο μπρουτζινο σουβλακι.

Και τελος,  ερωτευομαι ενα ψαρι που μπλεχτηκε στα δυχτια!

Και ειμαι μια χαρα!

Ετοιμαζω για αργοτερα μια αναρτηση με (πολυ ωραιες κατα τη γνωμη μου) φωτογραφιες απο την βολτα μου στη Βαλτιμορη.

Καλη εβδομαδα και σας φιλω γλυκα.

29 Comments leave one →
  1. March 7, 2010 10:07 pm

    ααα αυτό το μπλεγμένο ψαράκι το έχω συναντήσει κι εγώ :))
    ωραία που ξεμπάφιασες κι εγώ για ξεμπάφιασμα το πήγαινα αλλά βγήκα μπαφιασμένη!! πέρασα πολύ ωραία όμως 😉

    • March 7, 2010 11:21 pm

      Σας σκεφτομουνα εκει που εκανα βολτες χτες. Ηταν μια μερα χαρμα! Πραγματικα ξεμπαφιασα. Κι εσυ ..θα δεις .. τελικα. Και σημασια εχει οτι περασες ομορφα. Για σκεψου τι θα θυμασαι πιο πολυ, την παρεα η την συννεφια;

  2. Ρούλα permalink
    March 7, 2010 10:16 pm

    Αμήν!ωραίο μαλλάκι,ωραίο μουτράκι,ωραία χρώματα!Όσο για τον κουτσό γλάρο με το μεταίωρο βήμα,τι να πω,μήπως να του συστήσουμε κάποια φυσ/τρια;Για πες του να αποδημήσει ανατολικότερα.
    καλή εβδομάδα και πολλά φιλάκια

    • March 7, 2010 11:24 pm

      Παιδι μου, στην αρχη νομιζα οτι στεκοταν στο ενα ποδι. Ομως του ελειπε το καυμενακι! Ταλαντευοταν να ισορροπησει στους μωλους. Καλη εβδομαδα Ρουλα μου! Ευχαριστω!

  3. March 7, 2010 11:28 pm

    άειντε! καλό το ξεμπαφιασμα!
    (ο θιασος των ‘γυναικων στα ακρα’ εντοπισε τα κατα καιρους σχολια σου και το μπλογκ σου, δεσποιναριον, και σε κλικαρουν…. ο δεσποιναρισμος προχωρει….)

    • March 7, 2010 11:45 pm

      Λοιπον Γκαμπυ μου, το μπαφιασμα και το ξεμπαφιασμα κανουν κυκλο στη ζωη μας, θα ξαναμπαφιασω ..θα ξαναξεμπαφιασω και η ζωη συνεχιζεται. Ευχαριστω τον θιασο, κριμα να μην ειμαι εκει να ερθω να παρακολουθησω αυτη την φανταστικη απο οτι εδειξες παρασταση.

  4. March 7, 2010 11:39 pm

    ma ti oraios ilios einai autos? ti oraies antaugies? kai o koutsos glaros? foberi epitixia 😀

    xairomai pou pernas kala kai ksempafiases Despinarion mou =)

    • March 7, 2010 11:48 pm

      Λονλινακι, ενα Σαββατοκυριακο με λιακαδα ηταν οτι χρειαζοταν μετα απο δυο μηνες βρωμοκαιρου. Το ευχαριστηθηκα πολυ. Το λυπηθηκα το γλαρακι, πεταγε υπεροχα και ειχε προβλημα στην προσγειωση.

  5. margarita permalink
    March 8, 2010 3:40 am

    μια βαρκα ηταν μονη μες σε θαλασαα γαλααααζια
    κι ητανε κι ενας γλαρος με ολολευκα φτερααα..

    λαλλλαλαλα!! καλη ξεμπαφιασμενη ηλιολουστη βδομαδα..

    • March 10, 2010 12:03 am

      Με μεγαλη καθυστερηση καλη εβδομαδα .. ναι ξερω ξερω κοντευει να τελειωσει!

  6. Χριστινα permalink
    March 8, 2010 6:04 am

    αχ Δεσποινακι ..τι ομορφα κιτρινα χρωματα!! κ τι ωραια η βολτα σου!!
    παλευω κ εγω μ’ενα μπαφιασμα ανευ προηγουενου απο το Σαββατο το βραδυ κ εισαι παντα παραδειγμα προς μιμηση 🙂
    πφφφφ..τι να κανω να ξεμπαφιασω που’χει κ Μαρτη Γδαρτη φοβερο κ τρομερο??
    Καλη Βδομαδα λεμε μπας κ αλλαξει το καρμα κ επισης Χρονια Πολλα για τη μερα της γυναικας!

    • March 10, 2010 12:04 am

      Ελπιζω Χριστινακι να σου περασε οτι ηταν. Σημερα ξανβγηκε ο ηλιος κι εκει! Χρονια Πολλα και σε σενα.

  7. March 8, 2010 6:56 am

    Καλημέρα, καλή εβδομάδα Δεσποινάκι

    τέλεια, πάει και αυτό. Εννοώ ο βρωμοχειμώνας σας :). Εμείς έχουμε μια μικρούλα κακοκαιρία εδώ, αλλά δεν πειράζει. Αύριο, μεθαύριο θα έχει φύγει.

    Φιλάκια ανοιξιάτικα λοιπόν

    • March 10, 2010 12:07 am

      Φιλακια Λιλακο μου, τωρα που απαντω εγω σιγουρα εχει φυγει.

  8. March 8, 2010 9:08 am

    Τι ωραία… Μέσα σε αυτό το απίστευτο καφέ που μας ξημέρωσε εδώ στην Αθήνα, όλα αυτά τα κίτρινα είναι ευλογία αληθινή.. Φιλιά πολλα φιελνάδα μου..:-))

    • March 10, 2010 12:23 am

      Δεν μπορειτε βρε παιδι μου ουτε μια μερα, για σκεψου εδω δυο μηνες μουχλα! Φιλακια.

  9. March 8, 2010 1:27 pm

    Εμένα πάντως το σουβλάκι μου άνοιξε την όρεξη!
    Και να προσέχεται τα δίχτυα ε? Επικίνδυνα πράγματα…

    Καλησπέρες!!!

    • March 10, 2010 12:24 am

      γιατι μπροστααα σου παντ’ απλωωνετ’ ενα διιιχτυυυυυ!!!! κανειιις δε θα μπορεσει να με βγαααλειιιιι!! Καλημερες!

  10. March 8, 2010 4:44 pm

    Τελειες φωτο και με πολυ φως.Χρησιμο μετα απο τοση παγωνια.

    • March 10, 2010 12:26 am

      Σιγουρα Γιαννα ο ηλιος βγηκε για τα καλα!

  11. Δέσποινα Κ permalink
    March 8, 2010 11:42 pm

    Όλα [ή σχεδόν όλα], κάνουν το κύκλο τους Δέσποινα μου, ανάλογα με τις περιστάσεις ! Έτσι και με το μπάφιασμα ένα ωραίο ταξιδάκι, και πάει… Με τις υπέροχες φωτογραφίες και τα σχόλια σου μας πήρες μαζί σου..,σ’ ευχαριστούμε. Προσωπικά σ’ ευχαριστώ που είχες την ευγενή πρόθεση να με γνωρίσεις το καλοκαίρι που θα επισκεφτείς το νησί μου. Θα ήταν μεγάλη μου χαρά να σε γνωρίσω από κοντά. Στα σχέδια μου είναι να πάω κάποιες μέρες , και ποιος ξέρει, μπορεί να συμπέσουν οι μέρες μας, θα το ευχόμουν από καρδιάς!!! Καλό σας απόγευμα.

    • March 10, 2010 1:24 am

      Δεσποινακι μου μεχρι τοτε θα τα ξαναπουμε.

  12. panathinaeos permalink
    March 9, 2010 6:02 am

    επιτελους!
    1. για το ξεμπαφιασμα
    2. για τις φωτο
    3. για τη χαρα της ζωης
    4. για το υπεροχο μαλλι
    5. για την υπεροχη φωτο που αναρτησες “δεσποιναριον, οχι παιζουμε!”

    υγ.αν ομως το σκεφτεσαι και θελεις να επανελθεις στα προτερα, ελα στο βουκουρεστι οπου εχουμε αλλεπαλληλες χιονοθυελλες και 9 μπωφορ!

    • March 10, 2010 1:25 am

      Εγω ΕΝΑ εχω να πω! Καταργηθηκε η Βιζα. Δεν εχετε καμια δικαιολογια πια, σας περιμενω!

  13. March 9, 2010 7:23 am

    τι ξεκούραση αυτά τα πολύχρωμα και ταξιδιάρικα ποστ σου! προς το παρόν το σειχ-σου είναι χιονισμένο, κάτι γίνεται με τις τριανταφυλλιές μου στις γλάστρες μου κι εξακολουθώ να γράφω με το ένα χέρι 🙂

    • March 10, 2010 1:27 am

      Μαρτης γδαρτης! Το καλο εκει ειναι οτι οι κακοκαιριες Δωρα μου κρατανε λιγο. Αντε να περασει το χερακι πια!

  14. March 11, 2010 8:24 pm

    na’mai ki ego…
    xairomai toooooooooooooso pou evales xroma sti zoi kai sto blog despinaki!
    kairos sou itan…
    ki ego epitelous xe-bafiazo kai rixno mia matia apo edo, agapimeni mou sinithia…

  15. March 11, 2010 8:28 pm

    ουφ, να’μαι κι εγώ, ξε-μπαφιασμένη επίσης, και επιτέλους να κυκλοφορώ από εδώ – αγαπημένη συνήθεια – να μαθαίνω τα νέα σου.
    χαίρομαι τόοοοοοοοοοοοοοοσο που ξεμπάφιασες και μπήκε το χρώμα στο μπλογκ και στη ζωή σου!!!!!!!!
    😀

    • March 12, 2010 12:45 am

      Κι εγω χαιρομαι που σε βλεπω δραστηριο Μαριζακι! Ειδες, λιγο κιτρινο τι κανει;

Leave a Reply

