Skip to content

baltimore reflections

March 9, 2010


Στο εσωτερικο λιμανι , της Βαλτιμορης (Inner Harbor) στο κεντρο της πολης, οταν εχει λιακαδα ολος ο κοσμος βγαινει βολτα.  Το ιδιο σκεφτηκα κι εγω το Σαββατο που μας περασε. Μετα απο πολλες εβδομαδες  παλης με τα καιρικα φαινομενα,  αναγκαστικου περιορισμου και την θλιψη της απωλειας του παπου μας,  βολτα κοντα στη θαλασσα ηταν κατι περισσοτερο απο αναζωογονητικη.

Στο λιμανι, ολα τα καινουργια κτιρια εχουν γυαλινες επιφανειες, που αντικατοπτριζουν οτι υπαρχει γυρω τους.  Με καθαρη ατμοσφαιρα  και απλετη λιακαδα,  οι επιφανειες γεμιζουν εικονες, και η αντανακλαση κανει την ατμοσφαιρα ακομα πιο αστραφτερη.


Τυχαια λοιπον στις περισσοτερες φωτογραφιες, υπηρξε καποια αντανακλαση.  Τωρα ξερετε ποσο μ’ αρεσουν αυτες! Τις μαζεψα και τις εφερα να χαζεψετε λιγο.  Η φωτογραφικη μου μηχανη εχει παθει κατι.  Με τα ιδια συμπτωματα εσβησε και η προηγουμενη μικρη του Ερρικου.  Της βαζω φορτισμενη μπαταρια, και σε δεκα το πολυ ληψεις μου βγαζει το σημα της αδειας μπαταριας.  Απο εκεινη τη στιγμη και μετα μου επιτρεπει τουλαχιστο τριαντα φωτογραφιες αν κλεινω και ανοιγω τη μηχανη.  Κατι εχει που μου αδειαζει την μπαταρια.  Κι αυτο το λεω γιατι εχω και δευτερη φορτσμενη μπαταρια που μολις την αλλαξω.. παλι τα ιδια.   ΕΙμαι παλι σε σκεψη για μια καινουργια μηχανη αλλα πολυ φοβαμαι οτι θα “τα φτυσει” πρωτα η παλια και μετα θα μαζεψω τα μυαλα μου να κανω καμια ερευνα.

Πισω απο το βαπορι φαινεται το περιφημο ενυδρειο της Βαλτιμορης,  εν απο τα πιο μεγαλα της ανατολικης ακτης.

Το παλιο αντικατοπτριζεται στο καινουργιο.

Το αποτελεσμα ειναι πολλες φορες φαντασμαγορικο με τις συμμετριες που δημιουργουνται.

Η λιγο ταραγμενη επιφανεια του νερου μ’ αρεσει που φιαχνει ενα ιμπρεσσιονιστικο πινακα.

Εδω εχουμε αντανακλαση στο νερο και στα κτιρια.

Η παλια ηλεκτρικη εταιρεια γινεται εργο τεχνης στα τζαμια του ενυδρεου.

Κι εδω τρελλαινομαι να βλεπω τα ειδωλα των φανων!


Η επιφανεια του ξενοδοχειου ζωντανευει με οτι κινειται απεναντι.


Η ιδια επιφανεια πιο κοντα δειχνει την πολη πιο μεγαλη.

Αλληλοαντικατοπτρισμοι, σε βλεπω και με βλεπεις.


Οι κλισεις των επιφανειων σπανε τα ειδωλα με παραξενους τροπους.


Αντικατοπτρισμοι στη Βαλτιμορη, ενας τελευταιος φευγοντας.

Σας φιλω γλυκα.

Πη Ες:  Αυτη η αναρτηση ηταν να γινει χτες το βραδυ, αλλα ειχαμε διακοπη ιντερνετ για πολλες ωρες.  Ετσι γινεται σημερα το πρωϊ και στα χθεσινα σχολια και οποια προκυψουν εδω θα επανελθω αποψε. Σας ξαναφιλω γλυκα!

28 Comments leave one →
  1. March 9, 2010 11:00 am

    Η Βαλτιμόρη στον καθρέφτη !!
    Καταπληκτική η αντανάκλαση της παλιάς ηλεκτρικής εταιρείας στα τζάμια τού ενυδρείου.

    Κατά τα άλλα, μήπως το “Κύκνειο άσμα” της μηχανής σου οφείλεται σε κάποιο … φαντασματάκι (καλά ντε, ένα αστείο έκανα, μη βαράς, χα χα). Πάντως αυτό θα εξηγούσε και τα “φωτεινά σημάδια” και την απώλεια ενέργειας της μπαταρίας σου (ξανά χα χα)

    Φιλικά,
    Ιρλανδός

    • March 9, 2010 11:05 am

      Πριν βγω σε βλεπω.. χο χο χο .. λοιπον δε ξερω αν εχεις δει το εργο “το Παρτυ” με τον Πητερ Σελλερς! Στην εισαγωγη παιζει τρομπονι και καποιος τον πυροβολει. Σηκωνεται ..παιζει και ξαναπεφτει σαραντα φορες. Εκεινη τη σκηνη φερνω στο μυαλο μου με την μηχανη. Καλο σου μεσημερι Ιρλανδακο μου.

  2. March 9, 2010 11:44 am

    ἀφιερωμένο..

    • March 10, 2010 1:29 am

      Μα τι παιδι εισαι εσυ! Σ’ ευχαριστω πολυ!

  3. March 9, 2010 11:54 am

    Μου αρέσουν πολύ τα λιμάνια φιλενάδα.. Και οι αντανακλάσεις… Μου θυμίζουν και τα δύο ταξίδια.. Μέσα μας και έξω… Φιλιά πολλά και καλημέρα από την Αθήνα.. Με ήλιο…:-))

    • March 10, 2010 1:34 am

      Ταξιδια και φευγιο, παντα οταν θελω να ξεφυγει το μυαλο παω στη θαλασσα. Φιλακια!

  4. March 9, 2010 12:08 pm

    poli oraia auti me tin ilektriki etaireia kai to enidreio🙂

    • March 10, 2010 1:35 am

      Εβαλες μασκα λονλινακι, αλλα σε γνωρισα😛 Το παλιο μεσα στο καινουργιο με πολλα εφφε!

  5. March 9, 2010 12:40 pm

    Γλυκό Δεσποινάριον…
    Θα μπορούσε να’ναι για σήμερα η πατρίδα μου… Η Αντανακλασμένη Βαλτιμόρη, και όχι μονο…Θα μπορούσε να είναι πατρίδα μου, οτιδήποτε ηλιόλουστο και ανθρώπινο… Αυτό που έχει ανάγκη η ψυχή, μπορεί να γίνει και πατρίδα…Εστω για λίγο….Κι’αυτό το μπλόγκ, ακόμα κι’ όταν ατμόσφαιρα απο μακρινή Αμερική μεταφέρεις, πατρίδα είναι…Αν, μπορεί ν’ αγκαλιάζει τρυφερά τις νοσταλγίες σου, πατρίδα γίνεται… Εχεις ένα άμεσο τρόπο να “μεταφέρεις” εικόνες και στιγμές και συναισθήματα…Αν μπόρεσε να με συγκινήσει η αντανάκλαση της Βαλτιμόρης….
    Σκέψου, πόσο θα μπορούσε να με αγγίξει η πραγματική της μορφή, μιά χειμωνιάτικη Κυριακή, με λαμπρή λιακάδα, μετά απο πολλές μέρες ασπρόμαυρο τοπίο…Σα να το ζώ!
    Δεν ζούμε και πολύ μακριά, τελικά….
    Σε φιλώ κι’ ας μη σε ξέρω!

    • March 10, 2010 1:42 am

      Καλημερα Θαλεια που ηρθες για πρωτη φορα και ομως εγραψες τοσο ομορφα. Καλωσορισες και σ’ ευχαριστω. Χαιρομαι που σου αρεσαν οι φωτογραφιες που αν και δεν ειναι αξιωσεων, τα καταφερνουν να αρεσουν στους φιλους εδω. Η Βαλτιμορη ειναι ωραια ζωντανη πολη και εχει ομορφες εικονες ολες τις εποχες και σε ολες τις γειτονιες.
      Φιλια κι απο μενα και παλι ευχαριστω!

  6. etsamadou permalink
    March 9, 2010 1:18 pm

    Πάρα πολύ μου άρεσαν οι φωτογραφίες σου, ιδιαίτερα οι ιμπρεσιονιστικές. Χρησιμοποιείς φίλτρα; ΄Εχω και άλλο ένα λόγο βέβαια που μου αρέσουν, μου άρεσε να πηγαίνω στη Βαλτιμόρη οταν με έπιανε ακατανίκητη επιθυμία να ξαναδώ θάλασσα, αλλά και για άλλο ένα λόγο..Αν διαβάσεις κάποτε το βιβλίο μου ” Της ζωής και της αγάπης” θα δεις γιατί…

    Μπαι δι γουέι, πολύ ωραία και η καινούργια δική σου.

    • March 10, 2010 1:47 am

      Καλως την Ελενη! Το σημειωσα στη λιστα μου του καλοκαιριου το βιβλιο σου και θα το διαβασω. Τις φωτογραφιες μου μερικες φορες αν χρειαζεται τις φωτιζω η τονιζω την αντιθεση (brightness and contrast) Τιποτε αλλο, ολα τα αλλα εφφε τα κανουν τα .. τζαμακια!

  7. March 9, 2010 5:01 pm

    Οι φωτογραφίες καταπληκτικές! δεν ξέρω δεν έχω πάει ποτέ σε αυτό το μέρος ,αλλά κάπως τα λιμάνια με καταθλίβουν είναι λίγο ακατάστατα .. χχο

    • March 10, 2010 1:54 am

      Α καρδουλα κι αυτο ηταν ακαταστατο αλλα το συμμαζεψανε τελευταια. Ειναι συμπαθεστατη πολη. ΧΧΟ

  8. March 9, 2010 9:58 pm

    ωραια ειναι στη Βαλτιμορη! αλλα αναρωτιομουν και τοτε που πηγαμε εμεις, εκτος απο το λιμανι εχει κατι αλλο που αξιζει να δει κανεις;

    • March 10, 2010 2:17 am

      Η αληθεια ειναι οτι το inner harbor εχει πολλα αξιοθεατα, το ενυδρειο, μουσεια, και ειναι και το κεντρο του τοπικου μπεηζμπωλ της ομαδας Οριολς.
      Πιο βορρεια λιγο η μικρη Ιταλια συγγεντρωνει ιταλικα εστιατορια και η περιοχη Fells Point, κοντα στο αλλο, παλιο εμπορικο λιμανι, εχει αναβαθμιστει απιστευτα με ωραια εστιατορια, ξενοδοχεια αλλα και μια παλια μποεμ στυλ γειτονια με παλαιοπωλεια και μια ωραιοτατη παλαιου στυλ ψαραγορα! Επiσης εχει διαφορες τοπικες μπυραριες με ενδιαφερουσες ποικλιες.

  9. March 10, 2010 7:26 am

    Χαζεύω με την πρώτη φωτογραφία, με τις γραμμές και τα λιτά χρώματα. Αν αφαιρέσουμε λίγο το αριστερό μέρος, θα μπορούσε να είναι ένα απλό, χωρίς υπερβολές γεωμετρικό σχέδιο, πάνω σε μια παιδική ζωγραφιά ακουαρέλας.
    Φαίνεται ισορροπημένη και πάω στοίχημα πως αν τραβήξω όλες τις γραμμές του κτιρίου προς τα πάνω θα συγκεντρωθούν σε ένα σημείο (σημείο φυγής) που θα χωρίζει τη φωτογραφία στα δυο (αν με εννοείς!)

    Καλημέρα υπέροχη φωτογράφε!!!

    • March 10, 2010 11:58 pm

      Τοπες και τοκανες υπεροχε κριτικε! Το σημειο φυγης σιγουρα ειναι εξω απο το λαπτοπ!

  10. March 10, 2010 8:52 am

    hahaha, kata lathos to kana…egrafa se kapoio allo blog kai emeine😉 mporo na po oti itan sxetiko kai me to sxolio kai tin photo to olo skiniko…to ”palio” mesa sto kainourio😛

    • March 10, 2010 11:59 pm

      Ελα παιδι μου, γραφε οπως θελεις, νομιζω οτι σε εχουμε καταλαβει οτι εισαι ενα μωβ βατραχακι κατα βαθος! χο χο χο !

  11. orfia permalink
    March 10, 2010 11:50 am

    Καλημερα ταλαντουχο Δεσποινακι..!!! Ωραια ξεναγηση με υπεροχες καλλιτεχνικες φωτογραφιες!! Αντε στο τελος…το βλεπω εγω το “λευκωμα” να ερχεται..!!! ..
    Φιλακια πολλα

    • March 11, 2010 12:07 am

      Ευχαριστω Ορφια μου. Εγω παντως λευκωματα δε βλεπω ακομα. Φιλακια κι απο μενα.

  12. margarita permalink
    March 10, 2010 1:29 pm

    1. η Βαλτιμορη μου εχει μεινει αξεχαστη..
    2. σημερα ολη το πρωι προσπαθουσα να βγαλω φωτογραφιες στη βολτα μου στο Creek..λαθος ωρα.. δεν μου αρεσουν.. ( τρομαρα μου..) με τους επομενους επισκεπτες θα ξαναπαω..
    3. Η θαλασσα ανοιγει οριζοντες και καρδιες..
    4. ζεσταινομαι ( ασχετο !!)
    5. σαλααααμ.

    • March 11, 2010 12:12 am

      Μαργαριτακι μου, θυμασαι;
      Ελα αλλη φορα να προσπαθεις να βγαζεις τοπια οταν φωτιζονται απο ηλιο αλλα οχι κοντρα.
      Η θαλασσα ειναι θεραπεια.
      θαθελα να ζεσταινομαι.
      ση γιου τουμοροου.

  13. margarita permalink
    March 10, 2010 1:33 pm

    με εφτυσε το συστημα σου.. και τα ειχα γραψει τοσο ωραια και επιγραμματικα.
    συνοψιζω.. υπεροχες αντανακλασεις, τρομερες φωτος…. και ω ναι.. τα λιμανια μου ανοιγουν την καρδια..

    και εγω εβγαζα σημερα φωτος με βαρκουλες και καραβακια.. καμμια ριφλεξιον.. λαθος ωρα μαπα φωτος..

    • March 11, 2010 12:13 am

      Δωσε στο συστημα μου λιγο χρονο να σε μαθει, σε ηξερε απο Γερμανια.

Leave a Reply

