Skip to content

τεταρτη με κλεμμενη ταρτα, και κλεμμενη τουρτα

March 10, 2010

Προσωπικα αισθανομαι ασχημα ως μπλογκερ.  Οσο περνα ο καιρος τοσο περισσοτερο τα φορτωνω στον κοκκορα. Σε μερικους απο εσας εχω να πατησω μερες, για να μη πω εβδομαδες. Η αληθεια ειναι οτι  τις τελευταιες δυο εβδομαδες ειμαι πνιγμενη στη δουλεια.  Η δικη μου δουλεια εχει τα σκαμπανεβασματα της.  Ζοριζομαστε πριν απο διεθνη, η τα τοπικα συνεδρια,  μετα το ριχνουμε στις μυαλοθυελλες που απαιτουν και εφαρμογες,  και συμβαινει πολλες φορες να θελουμε να τα κανουμε και τα δυο μαζι, οποτε οτι μυαλο μενει, γινεται σουπα.  Ετσι ειναι οι τελευταιες δυο εργασιμες εβδομαδες για μενα.  Πριν τελειωσω κατι μου ερχονται τρια καινουργια προβληματα.  Μεχρι και δουλεια στο σπιτι πηρα τις προαλλες.
Χθες και προχθες, ηθελα να σας φερω ρεπορταζ απο τα αρθρα της εγκριτης κ….φυλλαδας “Γουασινγκτων Ποστ” , που για πρωτη φορα ο Desmond Butler της Associated Press εγραψε ενα αρκετα συμπαθητικο και φιλικο αρθρο για την επισκεψη του Ελληνα πρωθυπουργου στην “πρωτευουσα¨.  Ουσιαστικα απευθυνοταν στους Αμερικανους ομως,  λεγοντας τους:  Κοιταξτε παιδια, ακουτε τι μας λεει, γιατι σε μερικα χρονια θα βρεθουμε κι εμεις στη θεση τους, και θα παρακαλαμε την Κινα να μας δανεισει με χαμηλα επιτοκια.  Ακομα ηθελα να προλαβω να σας πω για τη βιζα,  αλλα ξερω.. σας τα προλαβαν αλλοι.
Αυτα ηθελα να σας πω, και περισσοτερα χτες,  και μετα ηρθαν τα παιδια με το κουταβι, και δεν φανταζομαι να φανταζεστε, οτι θα αφηνα τα παιδια, η το κουταβι για να κανω ρεπορταζ!  Περασαμε τελεια, μεχρι και το κουταβι ευχαριστηθηκε με το υπεροχο λεμονατο!
Ξαναγυρναω στο σημειο που αρχισα, οτι δηλαδη το εχω ριξει στο ..σορολοπ.  Οι λογοι ειναι πολλοι και οχι του παροντος.  Σκεφτομαι λοιπον οτι αν θελω να συνεχισω να υπαρχω σ’ αυτο το χωρο,  και να το χαιρομαι οπως παλια, πρεπει να αναθεωρησω αρκετα πραγματα, και φυσικα θα το προσπαθησω.   Εστω κι αν αυτο σημαινει περικοπες.    Ουκ εν τω πολλω το ευ!
Και μιλωντας για “ευ”  σας φερνω αποψε δυο  πολυ προσφατες κατασκευες μου, που ξεσηκωσα απο τις προκομμενες μου φιλες Ευη και μελισσουλα.  Η μια κανει βουτια στα τυρια, κι η αλλη στις κρεμες.  Ηταν και οι δυο νοστιμωτατες.  Τελικα πιστευω πως οτι γινεται σε μορφη πιτας ελκει ιδιεταιρα οπτικα.  Βουαλα, η Βαυαρεζικη μηλοτουρτα, και η ταρτα με τα τυρια.
Φυσικα σας τις προτεινω κι εγω με τη σειρα μου αν δεν τις εχετε ηδη δει,  ευχαριστω τις αγαπημενες μου φιλεναδες,  και σας φιλω γλυκα.
Η Βαυαρεζικη μηλοτουρτα ηταν παρα πολυ νοστιμη. Τα αμυγδαλακια απο πανω εδιναν δε καθε μπουκια .. αυτο το κραντς που συμπληρωνε την γλυκεια γεμιση και τα ξυνουλα μηλαρακια.
Η ταρτα με τα τυρια πλουσια και χορταστικη.  Τα ψητα ντοματακια ζευγαρωναν υπεροχα με τα κρεμωδη τυρια.
31 Comments leave one →
  1. margarita permalink
    March 11, 2010 4:06 am

    πρωι πρωι και ανακαλυπτω οτι δεν εχω τιποτα απο τα basics για πρωινο.. ταρτ ακαι μηλοτουρτα… αμαν βιρτουαλ πρωινο θα κανω.. τρεχω στο πατισερι να παρω κατι… οσο για τα αλλα ειμαι σιγουρη οτι θα βρεις το σωστο πως.. ποσο και ποτε.. σοφον Δεσποιναριον… αν με ξαναπεταξει το συτημα σου θα …

    • March 12, 2010 12:52 am

      Ε βρε παιδι μου.. σε εμαθε το συστημα μου! Μη μου πεις τωρα οτι εχεις και πατισερί στο κτιριο σου και τρεχεις οποτε λιγουρευτεις κοκο γιατι θα με τρελλανεις!

      • margarita permalink
        March 13, 2010 12:40 pm

        και πατισερι και κουαφερ και μασερ και thank you sir…. και αλλα πολλα φασιλιτις που δεν τα λεω.. χιχιχιχι..

  2. March 11, 2010 7:04 am

    ποσο σε καταλαβαινω Δεσποινακι!!!

    εσεις εχετε μυαλοθυελλα και μεις “κ.ατ.αιγισ.μο ι.δ.εων ”
    και το μυαλο στο μπλοκ και στα παιδια που χουμε να παμε μερες!!

    ομως ερχεται το Πασχα και θα αναπληρωσουμε τα κενα!!!

    φιλια πολλα πολλα
    και φαε αφοβα εσυ εισαι φιν φον
    στην αλλη παω τωρα να βαλω τις φωνες:::))))))))))

    (οσο για τον Γιωργακη , χτες στο ραδιοφωνο καθ’ οδον ακουγαμε οτι εκανε καλη εντυπωση κι εδω και μας εβγαλε ασπροπροσωπους γιατι ηξερε να σταθει..χμμ ε αφου το ακουσα να μην το πω!::)))

    • March 12, 2010 1:19 am

      Με μενα εχει ως εξης το προβλημα. Οταν ειμαι στη δουλεια γυρναω το διακοπτη οφ απο το μπλογκ. Καμια φορα ερχομαι το μεσημερακι λιγο οταν θελω να ξεφυγω λιγο. Τα βραδυα που χαλαρωνω, ειμαι πολυ κουρασμενη για να κανω επισκεψεις. Προτιμω να γραψω κατι. Με ξεκουραζει. Μ’ αρεσει να απαντω στα σχολια, περνα η ωρα.. μπλα μπλα μπλα..Το Πασχα χαρα μου εχετε και διακοπες. Εγω δεν εχω.
      Τωρα Γιωργακης. Δε ξερω αν θυμασαι οταν ειχε παει ο Κωστακης να δει τον Μπους τον δεχτηκαν απο την πισω πορτα. Και ο Μπους δεν ηξερε να προφερει ουτε το ονομα του; Καμμια σχεση! Εδω μπηκαμε απο την μπροστινη. Μας εδειξαν ολα τα καναλια (εδω) και μας εγραψαν ολες οι φυλλαδες. Αντικειμενικα, καμια προηγουμενη επισκεψη δικου μας πρωθυπουργου δεν ετυχε τετοιας προσοχης. Και πες οτι ειναι η κριση. Εστω.
      Φιλια κουκλα μου.

  3. March 11, 2010 9:03 am

    legetai work-life balance nomizo😛😛 alla einai apo autous tous grifous pou pote kaneis den pianei😉

    episis na po oti ta mob batraxia an kai panemorfa einai dilitiriodi😛 asxeto alla auto skeftika otan me eipes mob batraxaki sto allo sou post…poso peiragmeni eimai haha??

    alla to kainourio skitso me to mob papilike simbolo einai poli pio cool apo to blue splash pou eixa prin…

    kalimera…tha kano autin tin bauarias otan pao Ellada giati o mpampas trelentai leme gia amigdalo

    • March 12, 2010 1:30 am

      Ναι μια ζωη το παλευω να βρω ισορροπιες. Αλλοτε παμε καλα αλλοτε ζοριζομαστε, Χτες οταν εγραφα την αναρτηση, ημουνα στην τσιτα. Εντελως ομως! Ξερεις τι μου αρεσει σε σενα. Που αγαπας τοσο τους δικους σου και τους σκεφτεσαι. Καλο σου ξημερωμα.

      • March 12, 2010 8:32 am

        hehe hmm…me ekanes na niotho tipseis tora😦 ontos tous agapao kai tous skeftomai kai den paizei na min to kano forever and ever, alla opos ola ta paidia den to deixno arketa (oso tha thela kai oso tha thelan kai autoi tha elega). Anyway, thelo na pisteuo oti eseis oi goneis peran tis kasetas pou pernete sto maieutirio pernete kai manual na anagnorizete tin aperanti agapi ton paidion sas pros to prosopo sas😛😉

        kalimeres!!

  4. margarita permalink
    March 11, 2010 10:20 am

    εγω η ασχετη, ερωτω αν εχει καμμια σχεση ο τοπος παραμονης μου, με αυτο το πολυποδο τερας που εχω τωρα σαν ικον?? αν ειναι ετσι να μετακομιζω μεχρι να με δω Μπαρμπι..

    • March 12, 2010 1:35 am

      Ειναι αυτο που σου ελεγα, η πρες σου εδωσε καινουργια φιγουρα γιατι δε σε αναγνωριζει. Δε μου λες εκει που εισαι οι Μπαρμπι φορα μπουρκα;

      • margarita permalink
        March 13, 2010 12:38 pm

        Ναι!! αν την βρω ποτε θα στην φωτογραφησω..

  5. March 11, 2010 12:40 pm

    ερωτηση: οι φωτογραφιες ειναι δικες σου; (πολυ καλες)

    • March 12, 2010 1:37 am

      Μα φυσικα Γαβριλακι. Και που να δεις και οι ταρτες .. η μαλλον να δοκιμασεις.

  6. March 11, 2010 12:53 pm

    επειδη και τις δυο τις εχω δοκιμασει εχω να πω οτι ειναι εξαιρετικες😉

    • March 12, 2010 1:39 am

      γεια σου μελισσακι και σ’ ευχαριστω για την ιδεα!

  7. elekat permalink
    March 11, 2010 2:37 pm

    Την μηλόπιτα της melissoula την έκανε η αδερφή μου που της έδωσα τη συνταγή και ξετρελλάθηκε!
    Την τάρτα της Εύης λέω να την κάνω το ΣΚ γιατί φάινεται πολύ super!
    Πω πω τι photos είναι αυτές;;
    Φταίω εγώ τώρα να ορμήσω δίπλα στο πατισερί να μην αφήσω τίποτα;;

    • March 12, 2010 1:46 am

      Βουρ για τυρια Λενα. Εξαιρετικη η ταρτα με τα ντοματακια. Αααα αλλη με πατισσερι τζαστ εραουντ δε κορνερ!

  8. March 11, 2010 3:28 pm

    Μωρέ ολα τα είπες για την βίζα το ΄σορολοπ΄που είχα καιρό να ακούσω και να διαβάσω και αυτές τις υπέροχες τουρτες και τάρτες των φιλενάδων. Θα κάνω και εγώ καμμιά φορά βουτιά στην οθόνη αυτή η ‘φορεβερ’ διαίτα με έχει τσακίσει χχο

    • March 12, 2010 1:50 am

      Το σορολοπ το ελεγε ο παπους μου καρδουλα. Πεςστη Μαργαριτα να σου πει για την διαιτα της πρασινης σουπας. Πριν δυο χρονια την καναμε μαζι!

  9. March 11, 2010 4:11 pm

    Πάρε το χρόνο σου και γίνε όσο πιο δημιουργική μπορείς. το μπλογκινγκ δεν είναι υποχρέωση αλλά μόνο χαρά και επικοινωνία. εμείς θα σε διαβάζουμε έτσι κι αλλιώς

    • March 12, 2010 1:53 am

      Δωρα μου παντα εχεις κατι ομορφο να πεις. Σ’ ευχαριστω.

  10. March 11, 2010 5:34 pm

    Φιλενάδα μου, το είδα και στο Facebook πως την έφτιαξες και πολύ το χάρηκα… Μεγάκη τιμή και για την συνταγή και για μένα.. Και φυσικά, σιγά μην και δεν σου πετύχαινε.. Εδώ την πετυχαίνω εγώ η κατάξανθη, δεν θα την κατάφερνες εσύ που είσαι σχεδόν επαγγελματίας? Φιλάκια πολλά και μην αγχώνεσαι.. Το blogging είναι χαρά και έτσι πρέπει να μείνει…:-))

    • March 12, 2010 1:57 am

      Ειναι που ειμαι και τυρου μεχρι εκει που δεν φανταζεσαι. . Απο επαγγελματιας βεβαια απεχω πολυ, αλλα οι οδηγιες σου ηταν μια χαρα. Τωρα σου ειπα, μου ετριβε λιγο η κρουστα αλλα νομιζω θα βαλω λιγο περισσοτερο βουτυρο να γινει πιο μαλακη.
      Χτες ημουν πολυ αγχωμενη με τη δουλεια μου. Τοσο που με επηρρεασε και στο γραψιμο. Ειναι περιεργο πως λειτουργουν οι ισορροπιες μας. Φιλακια και παλι ευχαριστω για την ιδεα.

  11. March 11, 2010 9:15 pm

    Αν θες ένα … “πραγματικά αποκλειστικό ρεπορτάζ” σχετικά με τη συνάντηση ΓΑΠ και ΜΟ, πέρνα από τα μέρη μου (για τη συνέχεια του “φωτορομάντζου”, ξέρεις εσύ).

    Καλά τα λέει η Εύη -αποπάνω-
    Blogging should be fun
    μην αγχώνεσαι

    Φιλικά,
    Ιρλανδός

    • March 12, 2010 2:14 am

      Εξαιρετο το φωτορομαντζο, το χαρηκα Ιρλανδε μου. Εχεις δικιο κι εσυ!

  12. March 12, 2010 7:26 pm

    πολυ show off επεσε στη συναντηση Παπανδρεου & Ομπάμα…

    θα μου αρεσε πολυ η ταρτα με τα τυριά…

    υγ η φωτογραφια σου πανω ειναι tres elegant

    • March 14, 2010 3:01 am

      Show off, ναι ειναι λιγο υπερβολικοι οι αμερικανοι προεδροι οταν θελουν να τιμησουν καποιον.
      Ευχαριστω Ναταλακι μου.

  13. March 13, 2010 2:07 pm

    Με τόση σκέτη ανεμοθύελλα εδώ, ξέχασα να σε πω, πόσο ζήλεψα την τυρόταρτα…;-)

    • March 14, 2010 3:01 am

      Εσεις εκει εχετε ωραια τυρια, κλεψ’ την κι εσυ οπως την εκλεψα κι εγω!

Leave a Reply

