Skip to content

ενας αντρας στο σουπερ μαρκετ

March 15, 2010

Στο σουπερ μαρκετ συναντας ως επι το πλειστον,  τριων ειδων ανδρες:
Εκεινους που ειναι εφοδιασμενοι με ενα σκονακι που τους εδωσε η κυρια, και ψαχνουν λιγο “χαμενοι” θα ελεγα, να εντοπισουν τα πραγματα στη λιστα.
Εκεινους που συνοδευουν την κυρια, γιατι δεν ειχαν τι καλυτερο να κανουν, αλλα ειναι καταφανως βαριεστημενοι. Αυτοι συνηθως επιδιδονται σε χαζι (αλλων κυριων και δεσποινιδων εκτος της δικης τους φυσικα)
Τελος ειναι το ζευγαρι, συνηθως γκεϋ, που ειναι πολυ συντονισμενοι στα ψωνια, και ο ενας ρωτα:  Χρειαζομαστε κρεμα γαλακτος; Ο αλλος ξερει και απαντα.
Βεβαια σας λεω τι παρατηρω ως επι το πλειστον, στο δικο μου σουπερ μαρκετ, γιατι υπαρχει και ο εργενης, που αγοραζει φροζεν ντινερς, και ο  “γκουρμες ” που θα τον βρεις κλασσικα κοντα στο ψυγειο με τα τυρια.

Υπαρχει και η κατηγορια του Ερρικου, που ονομαζεται. “Καλυτερα να μη με παιρνεις στο σουπερ μαρκετ γιατι θα τιναξω τη μπανκα σον αερα” .

Το Σαββατο λοιπον το πρωϊ που ειχαμε διακοπη ρευματος, λεω στον Ερρικο:
Δεν ερχεσαι μαζι μου στο σουπερ μαρκετ να ψωνισουμε;

Θα κανουμε σταση μαζι του  στους παγκους και στα ραφια που κολλησε και ψωνισε.

Πρωτα σταματαμε στις μικρες αγγιναριτσες και βλεπω στα ματια του να καθρεφτιζεται ενα α λα πολιτα. Του λεω, αφου φευγεις αυριο, ασε να τις παρουμε οταν γυρισεις.

Μετα σταματαμε στην φρεσκια φαβα, οπου δεν υπαρχει περιπτωση να του αλλαξω γνωμη.

Αποφασιζει να φιαξει φρεσικια φαβα με αρακα και ανηθο.  Αρχιζει η συγκομιδη!

Και μια σταση στο καλαθι με τον αρακα. Τωρα τελειωσαμε με το γευμα, οποτε παμε στο παρασυνθημα.

Περναμε προσεκτικα απο τα ραφια με τα κρασια και αρχιζουμε (αρχιζει) να γεμιζουμε το καρροτσι με μπουκαλια.

Οταν τελειωνουμε, το καρροτσι εχει δεκαεξι μπουκαλια κρασι,  κοκκους καφε για την καφετιερα του, λαχανικα της ανοιξης, κι ενα κουτακι μακαρον. Α! και κατι ντοματες, ενα μπουκαλι ελαιολαδο και ψωμακι που ηθελα εγω.  Δε συμφερει.. δε συμφερει με τιποτα!

Σας φιλω γλυκα.

Πη Ες. Οι δυο φωτογραφιες που ακολουθουν, απο το ιδιο  σουπερ μαρκετ, ειναι χαρισμενες στον αγαπημενο συμπλογκερ   Ιρλανδο και προκειται περι φιν φον μπισκοτακιων και φρατζολακιων που πωλουνται αυτες τις μερες επ’ ευκαιρια της γιορτης του Αγιου Πατρικιου.

41 Comments leave one →
  1. Χριστινα permalink
    March 15, 2010 10:39 pm

    η καλυτερη καληνυχτα ηταν αυτη για μενα τωρα, με χαλαρωσε!!
    να τον χαιρεσαι τον Ερρικο σου κ ας ειναι ασυμφορος στο σουπερ μαρκετ, γουσταρω που ειναι large στα ψωνια του!
    φανταστικα τα sodabreads στην τελευταια φωτογραφια, εφτιαξα κ εγω κατι ψωμιακια χθες που φουσκωνουν με σοδα..μαλλον μου πεσε λιιιγη παραπανω κ μ’αρεσε ακομη περισοτερο η γευση τους!!
    καληνυχτουδια απο Αθηνα Δεσποινακι😉

    • March 18, 2010 9:20 pm

      Εχεις γινει νοικοκυρουλα πρωτης Χριστινα. Καοι που να δεις τι γινεται οταν βγαινε για ψωνια ρουχων, με τη δικαιολογια ¨εγω ψωνιζω δυο φορες το χρονο” . Φιλακια.

  2. March 16, 2010 4:14 am

    Aυτό θα την τινάξει την μπάνκα στον αέρα μου άρεσε πολύ και ο ‘Τζόνι’ είναι το ίδιο ‘ταλεκουα’ το ίδιο κρασιά, τυριά και ότι άλλο σουπερ πραισι θα το αγοράσει ….

    • March 18, 2010 9:27 pm

      Εμ τι να πω βρε καρδουλα, κλεινω τα ματα για να μη δω το τελικο ποσο στο ταμειο.

  3. Penny permalink
    March 16, 2010 6:13 am

    Μην τη σνομπάρεις καθόλου την κατηγορίᨔΕρρίκου”, είναι πολλά τα μέλη της εκεί έξω… και ένας από αυτούς εδώ δίπλα, ο Θοδωρής… τυριά, αλλαντικά, κρασιά η ειδικότης του!!!! αλλά και στις σοκολατίτσες και τα παράξενα μπισκοτάκια δεν λέει όχι… όχι λέω εγώ, γιατί μαζί με την μπάνκα τινάζει στον αέρα και τη χοληστερίνη του… οπότε εγώ ξαναρχίζω τη γνωστή και καθόλου αγαπητή του γκρίνια…
    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ… στο σούπερ μάρκετ μόνη, με εξαίρεση εορτές και πανηγύρεις (Χριστούγεννα, Πάσχα, εορταστικά τραπεζώματα)…

    • March 18, 2010 9:31 pm

      Ειμαι σιγουρη οτι ειναι πολλοι, και δε το σνομπαρω, απλα μου το θυμισε παλι τις προαλλες και ειπα να του αφιερωσω μια αναρτηση. Την χοληστερινη ομως την προσεχει γιατι υπαρχει στο Ντι εν εη του. Κι εγω συνηθως μονη παω, ας οψεται η διακοπη ρευματος.

  4. orfia permalink
    March 16, 2010 6:46 am

    …Ωραιο ειναι να σε συνοδευει στο σουπερ μαρκετ ενας αντρας…..μεταφερει και τις σακκουλες…..;)….Εγω βεβαια επειδη βαριεμαι αφανταστα το “σπορ” του σουπερ μαρκετ…ημουν ευγνωμων οταν ερχοταν μαζι μου ο Ευαγγελος…αλλα γυριζαμε παντα τσακωμενοι γιατι διαφωνουσαμε στις ποσοτητες…εβαζε..εβαζε…και δεν σταματαγε…!!
    Καλημερα Δεσποινακι

    • March 18, 2010 9:33 pm

      Α ναι αστο αυτο, ειμαστε δυο ατομα και ακομα ψωνιζουμε γα… 5. Καλο ξημερωμα.

  5. March 16, 2010 6:48 am

    Σωστός ο Ερρίκος! Μάλαμα σου λέω, παιδί μου. Γκουρμές και καλοφαγάς, από τη δική μας ράτσα. Να τον χαίρεσαι δεσποινάκι.

    • March 18, 2010 9:34 pm

      Χα χα σα να ακουω τη μαμα μου, το παιδι και τα ματια σου! μου λεει.

  6. March 16, 2010 8:02 am

    Ε!Μα δεν φταιει κι ο ανθρωπος.Πας στο σουπερ τα βλεπεις ολα συγκεντρωμενα να μην παρεις δυο πραγματακια παραπανω αφου σ’αρεσουν;
    Ετσι κανουμε ολοι πανω κατω.Εγω μπορει να παρω κατι να το ξεχασω και μετα απο καιρο το συνανταω στα ντουλαπια και λεω “α ειχα κι αυτο”.
    Παντως το καλο κρασακι ειναι μια αδυναμια.Με ενα ομορφο γευμα σου αλλαζει τη διαθεση.Καλημερα.

    • March 18, 2010 9:45 pm

      Γεια σου Γιαννα. Ναι ναι να περεις δυο και τεσσερα και δεκαεξι. Ευτυχως παντως που δεν πηγαινει συχνα γιατι κι εγω παιρνω δυο πραγματακια παραπανω αλλα τα του Ερρικου δε γινεταιι να γινονται καθε εβδομαδα. Α πα πα! Τουλαχιστο ολα αυτα τα απολαμβανω κι εγω.

  7. March 16, 2010 8:02 am

    Χελόου δέαρ,
    Υπάρχει κι άλλη κατηγορία ανδρός στο σούπερ μάρκετ. Εκείνη του Τέντούκου, ο οποίος πάει ολομόναχος πάντα (δεν πλησιάζουμε ο Αλεξ κι εγώ) γιατί μας σαπίζει με τις αναγνώσεις των κουτιών. Η υγιεινή διατροφή είναι το φόρτε του κι εμείς τα παίρνουμε με την ανάλωση ωρών για την εξέταση των συστατικών.
    Πάντως, ο Ερρίκος σε παιδική χαρά ξαμολήθηκε; Ετσι μοιάζει.
    Φιλί με ήλιο επιτέλους!

    • March 18, 2010 9:47 pm

      Γουελλλ χελλοου του γιου του νταρλινγκ! Την κατηγορια Τεντουκου την εχω δει, απλα δεν ειναι πολυ μεγαλη. Κι εδω που τα λεμε καλο ειναι κι αυτο. Τα κοιτω ποτε ποτε κυριως σε κατι που δεν εχω ξαναγορασει. Ναι ναι πραγματικα ουτε παιδικη χαρα! Φιλακια με ηλιο και ζεστη ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ κι εδω!

  8. March 16, 2010 8:07 am

    Φιλενάδα μου εγώ ζω με το τέταρτο είδος, αυτό που όχι απλά δεν πάει στο σούπερ μάρκετ αλλά όταν τελειώσουν πράγματα στο σπίτι και εγώ λείπω, είναι ιδιαίτερα επινοητικός στις αντικαταστάσεις έτσι ώστε να παραμείνει αμέτοχος στο θέμα του οικιακού shopping .. Ξέρεις, το χαρτί τουαλέτας με χαρτί κουζίνας, το γάλα με creme fraishe και πάει λέγοντας…:-))))

    • March 18, 2010 9:51 pm

      Ειναι ταλεντο να βολευεσαι γλυκεια μου φιλενας! Παντως ειμαι περιεργη, αν του πεις να ερθει.. το θα επαιρνε. Χμμ δε μπορω να φανταστω!

  9. March 16, 2010 8:40 am

    bebaia to erotima einai se poso xroniko diastima skopeuei na katanalosete auto to krasi??😉 :P:P

    kalimera😀

    • March 18, 2010 9:54 pm

      Χα χα σωστα! Τις καθημερινες καταναλωνουμε ενα ποτηρακι με το δειπνο. Σε συγκεντρωσεις ανοιγουμε αρκετα. Α παμε και δωρα σε καλεσματα. Ασε που ηδη εχει κατω ηδη πολλα.

  10. elekat permalink
    March 16, 2010 11:01 am

    Ωραίος ο Ερρίκος!!
    Αφου μαγειρεύει κιόλας φρέσκια φάβα, μην συζητάς!
    Ας πάρει και τα κρασάκια του ο άνθρωπος, χαλάλι του!

    • March 18, 2010 9:56 pm

      Ναι οταν εχει μερακια και χρονο και οταν δεν λειπει, ειναι καλος μαγειρας. Και οταν ειναι σπιτι και μαγειρευω εγω, παντα μου προσφερει ενα ποτηρακι κρασι για να περναω ωραια μαγειρευοντας.

  11. margarita permalink
    March 16, 2010 1:34 pm

    ο δικος μου απλα δεν παει.. αλλα οταν παει ειναι παντα στον ψαρα .. και χαλβαδιαζει ψαρουκλες κλπ.. ευτυχως εδω εχει πολλα καλα γιατι απο κρασια λιγο δυσκολο…

    α βρε ερρικο με τα οσπρια!! και τα κρασια! ..

    • March 18, 2010 9:58 pm

      Ναι μωρε για πες μου, εσεις τωρα πως βρισκετε κανενα κρασακι; Πρεπει να παρετε ειδικη αδεια; Τωρα την ανοιξη με τις αγγιναρες και τα ζαρζαβατικα ειναι στις χαρες του ο Ερρικος.

  12. March 16, 2010 1:41 pm

    α εμενα μου αρεσει αυτο το ειδος αντρα στο σουπερ μαρκετ. οι αλλοι μου τη δινουν οι χανοι τυπου που στεκονται μες στη μεση και σου κλεινουν το δρομο. και το sancerre ειναι ωραιο κρασακι😉

    • March 18, 2010 9:59 pm

      Τι πανε λοιπον; τι; για πες μου. Τους παιρνουν με το ζορι; φφφ.. τωρα βλεπω πηρε τεσσερα απο αυτο, μαλλον για κανενα δειπνο φιλων το σχεδιασε!

  13. March 16, 2010 2:10 pm

    Ααα, ευχαριστώ για το “κέρασμα” αγαπητή Δέσποινα. Και μόνο που με σκέφτηκες με τα ψώνια σου, με χαροποιείς πολύ – άλλωστε “ψώνιο” είμαι κι εγώ :))

    Ως προς τις κατηγορίες των ανδρών στο σούπερ μάρκετ, εγώ είμαι μια κατηγορία από μόνος μου: Αυτοματοποιημένες αγορές και ΝΔΤΚΥ (=Να Δούμε Τί Καινούργιο Υπάρχει) – Δηλαδή, αυτοματοποιημένες αγορές σημαίνει πάω χωρίς λίστα και χωρίς πολλή σκέψη στα συγκεκριμένα ράφια (των δύο συγκεκριμένων σούπερ μάρκετ που ψωνίζω) και αγοράζω συγκεκριμένα γάλατα, συγκεκριμένους χυμούς, συγκεκριμένα γιαούρτια κλπ. Κατευθείαν και χωρίς σκονάκι.

    Από εκεί και πέρα (ή συνήθως πριν από αυτό) πάω στα φρούτα, στα τυριά, στα αλλαντικοτουρσιά όπου το γλεντάω στο ψάξιμο για νέες γεύσεις. Επίσης, απολαμβάνω και τα ψώνια στα ράφια με πιο “ψαγμένα” προϊόντα (γκουρμέ κλπ), καθώς και στα παγωτά (τα μόνα κατεψυγμένα που καταδέχομαι). Γλέντι μεγάλο γίνεται και στα ψαρικά (ειδικότητά μου). Τα λαχανικά, κρεατικά κλπ τα αφήνω στην κυρία Ιρλανδού, η οποία άλλωστε συνήθως τα ψωνίζει από συγκεκριμένα μανάβικα, κρεοπωλεία κλπ.

    Στα κρασιά κι εγώ θα ήμουν στην κατηγορία “τινάζω τη μπάνκα στο αέρα”, αλλά δεν τα ψωνίζω από το σ-μ (πάντα από κάβα – άλλο να σού το γράφω και άλλο να με βλέπεις /= συζήτηση με τον ιδιοκτήτη που κι αυτός πολύ το γουστάρει το όλο θέμα).

    Ες αύριον λοιπόν
    Happy Saint Patrick’s Day

    Φιλικά,
    Ιρλανδός

    • March 18, 2010 10:04 pm

      Ωραιοτατο τημ εχετε ματα της κυριας Ιρλανδου, ψαγμενε Ιρλανδε μου. Παντως οταν ειδα τα τριφυλλια σε σκεφτηκα γιατι δεν ξερω κιολας κανενα αλλο Ιρλανδο. Τωρα τα κρασια που λες, εδω η τα βρισκεις σε liquor store η σε ελαχιστα πολιτειακα σουπερμαρκετ. Και το εν λογω, εχει πολυ καλη ποικιλια και απο εισαγωγης.

  14. Ρούλα permalink
    March 16, 2010 2:17 pm

    Πάω μόνη μου στο σ.μ εκτός από 1-2 φορές το χρόνο.Τότε χωριζόμαστε,συνήθως κάθεται έξω,λες να κάνει χάζι τις κυρίες και δεσποινίδες,χμμ,για να το ελέγξω την επόμενη φορά🙂

    • March 18, 2010 10:04 pm

      Αντε εμενα περιμενες να σου ανοιξω τα ματια; ΦΦΦ

  15. March 16, 2010 5:44 pm

    εσποινακι μου τελικα ποιος ειναι αυτος ο αγ.πατρικιος????Οχι τιποτ’αλλο ναμ ξερω γιατι μας τον εχουν βαλει και στη φαρμα και εχουμε τρελλαθει να μαζευουμε χρυσα.τΙ ΧΡΥΣΟς ΑΓΙΟς ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟς….ΧΕΙΡΟΤΕΡΟς ΑΠΟ ΤΟΥς ΔΙΚΟΥς ΜΑς ΜΕ ΤΑ ΤΑΜΑΤΑ!!!!!!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    • March 18, 2010 10:09 am

      Ο άγιος Πατρίκιος είναι ο προστάτης-άγιος της Ιρλανδίας
      (δες και εδώ: )
      http://irlandos.blogspot.com/2010/03/blog-post_17.html

      Περί “Φάρμας” δεν ξέρω, πάντως ως προστάτης της Ιρλανδίας, ο Πατρίκιος δεν κατάφερε ποτέ να εξαφανίσει τις παλιές δοξασίες. Μία από αυτές τις πολύ διαδεδομένες δοξασίες, αφορά στα Λέπρεκωνς (leprechauns), πλάσματα σκανταλιάρικα (κάπως σαν τα καλικατζαράκια ας πούμε) που έχουν πάντα θάψει κάπου μία χύτρα με χρυσάφι. Μήπως αφορά κάτι τέτοιο?

      Φιλικά,
      Ιρλανδός

    • March 18, 2010 10:05 pm

      την απαντηση εδωσε ευγενικα ο οιδημων μιστερ Ιρλανδος! Ευχαριστω πολυ Ιρλανδε μου.

  16. March 16, 2010 6:45 pm

    Μάλλον στην κατηγορία “Ερρίκος” μπαίνει και ο δικός μου, απλά δεν παθιάζεται με τα κρασιά αλλά με τα “περίεργα” (έτσι λέμε ότι πρωτότυπο ή γκουρμέ μπορεί να βρούμε).
    Φιλιά!

    • March 18, 2010 10:07 pm

      Καταλαβα γοργονιτσα, σαλιγκαρια, ροκφορ, μασκαρπονε, φουα γκρα και κατρ επις!!!! Φιλακια!

  17. March 17, 2010 6:58 am

    Μια κατηγορία είναι άντρας που συνοδεύει τη γυναίκα του για να μη ψωνίσει παραπάνω απ όσα πρέπει.”Μη , αυτό το έχουμε!!”, “Τι το θέλεις εκείνο,δεν μας αρέσει!”, “Α, αυτό είναι ακριβό!”. Έχω τύχει σε καυγά, να γελάω μόνη μου αλλά και να τους λυπάμαι!Α παπα, μιζεραμπλ!!

    Μ αρέσει ο Ερρίκος,μια χαρά σας βρίσκω!!! Ένα καρότσι που σέβεται τον εαυτό του στέκεται στη κάβα αρκετή ώρα,και γεμίζει, γεμίζει, γεμίζει τη καλαθούνα του!!!

    Καλημέρες

    • March 18, 2010 10:10 pm

      Ε ενταξει μπορει να ειναι μιζεραμπλ, αλλα μπορει να ειναι και αναγκη. Παντως φαντασου αν καυγαδιζουν στο σουπερμαρκετ, τι θα κανουν σπιτι. Καλημερες επισης (Παρασκευης)

  18. margarita permalink
    March 17, 2010 8:45 am

    μολις ειδα ΤΙ κρασια εβαλε στο καλαθι.. γι αυτο το Sancerre πεταγομαι για λιγο.. συμπληρωνω οτι εδω υπαρχει μια ψαρουκλα που την λενε Hammour..!! ( ψαρι πρωτο) ε και πηγαινοντας στο σουπερ μαρκετ χτες αρχισα να κοιταω γυρω μου τους διαφορους αρσενικους να δω σε πια κατηγορια ανηκουν… τον δικο μου τον ειχα παρκαρει στα Χαμουρ.!!! και ετσι δεν με αγχωσε.. Μ.

    • March 18, 2010 10:11 pm

      Τελικα δεν λες.. πηρατε χαμουρ; πως το μαγειρεψες. Τωρα ο δικος σου τι να χαζεψει απο κυριες και δεσποινιδες πισω απο τις μπουρκες και τα παλτα;

  19. March 17, 2010 9:51 am

    Ερρίκο καλά έκανες, μην ακούς τι σου λένε, η κάβα πρέπει να ανανεώνεται:)
    Δέσποινα, πολύ ωραία η νέα σου φωτογραφία εκεί πάνω ΝΕ στη σελίδα!

    • March 18, 2010 10:12 pm

      Α ευχαριστω Βασιλη μου. Ο Ερρικος δε σε ακουει, ειναι Γερμανια και πινει μπυρες τωρα!

  20. March 17, 2010 9:48 pm

    Τέλειο άρθρο! Νομίζω ότι ανήκω στην κατηγορία Ερρίκου. Κάθε φορά που πάω Giant (τώρα τελευταία και Safeway που είμαι μαζί με τη Λεία) κάνω τουλάχιστον 100$ λογαριασμό. Αγαπημένος πάγκος οι έτοιμες σαλάτες, τα μπρόκολα, τα σπανάκια, τα μαρούλια και τα λάχανα όπως και το ψυγείο με τα γάλατα (καταναλώνω μόνος μου 3 μπουκάλια του Organic μέσα σε 4 μέρες). Βάλε επίσης φυστικοβούτυρο και potato breads που αρέσουν πολύ στη Λεία (εγώ κάνω διατροφή με τα ολικής της Pepperidge Farm). Μετά πάμε στα κρέατα και τα ψάρια όπου κυριολεκτικά τα τσακίζουμε. Ειλικρινά κάνω τρελή ζημιά κάθε φορά που πάω σούπερ μάρκετ. Τέτοια κατανάλωση δεν έκανα στην Αθήνα….

    Ερώτηση Κρίσεως : Ποιο super market πουλάει αλκόολ;

    Φιλιά!

    • March 18, 2010 10:17 pm

      Ο Χριστος και η Παναγια, εξαμερικαοποιηθηκατε! Ακου φυστικοβουτυρο και πατατοψωμα! ΦΦΦ.. Τρελλη ζημια σε Σεηφγουεη η Γιγαντα δεν εχω παθει ποτε.
      Αυτο που βλεπεις ειναι στο Ροκβιλ. Διασταυρωση Old Georgetown kai Democracy Boulevard. Balduccis ειναι το ονομα του κι εχει και του πουλιου το γαλα. Επισης βρισκεις στο Rodmans κοντα στην White Flint πανω στην Nicholson Lane. Εκει μαλιστα εχει και Ευρωπαϊκες σοκολατες και αλλα φιν φον μπιρμπιλικια.
      Φιλια διπλα για σενα και την Λεια.

Leave a Reply

