Skip to content

στην ωρα της!

March 23, 2010

Πιστη στο ραντεβου της με την ανοιξη, ουτε Εγγλεζα να ηταν.  Στις 21 του μηνα ακριβως, η αγαπημενη μου Θιβετιανη Μανολια σκαει το πρωτο ροζ μπουμπουκακι.  Η φωτογραφια εδω ειναι απο  το πρωϊ της Δευτερας, 22 Μαρτη.  Ο καιρος ομως ειναι μουρτζούφλης και βροχερος. Ετσι δεν μπορω να αποτυπωσω το γλυκο ροζακι σε ολο του το μεγαλειο.  Συμφωνα με τους γκουρου του καιρου,  ο ηλιος θα μας επιστεψει ξανα την Τεταρτη.

Ενταξει,  ξερω.. την μανολια σας την φερνω τετοια εποχη εδω και τεσσερα χρονια.  Ομως ειναι οτι πιο ομορφο εχω στον κηπο μου.  Ειδικα για αυτα τα δενδρα δε με πειραζει να επαναλαμβανομαι.  Και φανταζομαι να μη πειραζει ουτε κι εσας,  γιατι θα εχει και την σχετικη συνεχεια.

Της τρελλης θα γινει στην φυση τις επομενες μερες.  Μπορεις να καθεσαι να χαζευεις πως αλλαζουν ολα.  Ενα ακομα παραδειγμα ειναι ο θαμνος που αντικρυζω εξω απο το γραφειο μου, και που την Παρασκευη ηταν  γεματος μπουμπουκακια.  Δυο μερες λιακαδα και τα μπουμπουκια ανοιγουν, τα λουλουδια ωριμαζουν και ηδη  σκορπανε τα πεταλα.  Δειτε τον κι αυτον.

Αλλα νεα…

Τωρα τελευταια παρατηρω οτι ωρισμενα μπλογκς πληροφοριακης (προσωπικα θα ελεγα προπαγανδιστικης)  φυσεως μας εχουν ταραξει στα mails  και  στα links.   Τα ιδια που βλεπω εκει, τα βλεπω στα spam της Πρες που τα σταματα. βεβαιως . Φαινεται ομως οτι οι δημιουργοι τους ειναι αποφασισμενοι να τα γραψουν οπου μπορουν.  Φυσικα μπορω να τα φιλτραρω ακομα και στο mail,  ομως πραγματικα δυσανασχετω με αυτες τις μεθοδους.  Μεχρι κι ενα mail απο καποιο μπλογκ για τις ενοπλες δυναμεις μου ηρθε.  Κατα καιρους επαιρνα σκορπια τετοια μεηλς, αλλα τις τελευταιες δυο εβδομαδες, η κατασταση εχει παραγινει.

Εκοψα τη γιογκα.. α ναι δε σας ειπα ποτέ οτι αρχισα πριν αρκετες εβδομαδες να κανω γιογκα. Με ενα μικρο γκρουπακι τεσσαρων ατομων, εδω στη γειτονια.  Τοτε σκεφτηκα.. θα κανω μερικα μαθηματα και μετα θα παω με χαρα στο μπλογκ και θα τους πω τι ομορφα που ειναι.  Ερχομαι σημερα απαυδισμενη.  Δε ξερω πως το ειδε η δασκαλα και ποτε το αναβαλει, ποτε το αλλαζει οποτε την βολευει.  Βρισκω οτι δεν εχει μεθοδο και οσες φορες πηγα βαρεθηκα τη ζωη μου.  Δεν δυσκολευομαι να κανω τις ασκησεις αλλα ειλικρινα δε βρισκω σε τι μου κανουν καλο.  Χαλαρωση μπορω να κανω σε πεντε λεπτα μονη μου οταν θελω.  Γιατι το να ακουμπησω τον ενα αγκωνα με τον αλλο, η να μπουσουλαω σα γατα μου κανει καλο,  ιτς μπηγιοντ μη!  αν με ρωτησετε σημερα θα σας πω οτι ηταν χαμενος χρονος.

Σας φιλω γλυκα

42 Comments leave one →
  1. March 23, 2010 6:08 am

    Καλημερούδια στο όμορφο Δεσποινάκι και στην μανόλια του.
    Όλα ανθισμένα , ακόμα και τα μπλογκς, :P.
    Εμείς βέβαια θα κοιτάμε μόνο αυτά που μας αρέσει να βλέπουμε, τα άλλα τα κόβει η λογοκρισία της … ομορφιάς μας.
    Και ναι, δεν κουραζόμαστε να βλέπουμε δέντρα, λουλούδια, και οργιαστική φύση! Την αγαπάμε!

    Φιλάκια

    • March 25, 2010 1:18 am

      Καλημερουδια Πεμπτης πια Λιλακο. Φυσικα και θα κοιταμε μονο αυτα που θελουμε, απλα μας βαζουν εξτρα δουλεια οι τυποι. Την φυση εδω τωρα μπορεις να καθεσαι και να την βλεπεις να αλλαζει. τοση φορα εχει παρει.
      Φιλακια κι απο μενα.

  2. orfia permalink
    March 23, 2010 6:35 am

    …….Ήρθες σαν την άνοιξη και μου ‘φερες αυτό που καρτερούσα……!!!
    ηρθε η Ανοιξη Δεσποινακι μου οσο κι αν ο καιρος ειναι ακομη μουρτζουφλης….!!
    Οσο για την γιογκα…ποτε δεν μπορεσα εγω να .πειθαρχησω ..κοινως..να χαλαρωσω…μεσα σε μια ομαδα…Το pilates θεωρω οτι κανει καλο στο σωμα.
    Φιλια ανοιξιατικα

    • March 25, 2010 1:25 am

      Ξεμουρτζουφλεψε πια ο καιρος Ορφια μου. Με την γιογκα δεν εχω προβλημα να χαλαρωσω, ειχα μαθει απο παλια και η τεχνικη δε ξεχνιεται. Δε μου αρεσε ομως η γενικη διδασκαλια. Φιλακια.

  3. zwaki permalink
    March 23, 2010 7:16 am

    Ωραία η μανώλια σου, ελπιδοφόρα, τώρα μου θύμισες το περσινό δάσος με τις ανθισμένες κερασιές που δημοσίευσες στην καρδιά της άνοιξης και μας ζαλισε τις αισθήσεις από 500000 χλμ μακρια. Η εικόνα πανέμορφη, μένει να αναρωτιόμαστε πότε πέρασε ένα ετος από τότε…Ελπιζω οι κερασιές να ανθίσουν και φέτος στο μπλογκ σου…(αυτό λεγεται συγκεκαλυμμένη παραγγελιά!). Όσο για τη γιόγκα, πιστεύω ότι θέλει γερή δόση αυθυποβολής για να αποδόσει.

    • March 25, 2010 1:27 am

      Αχ βρε ζωακι, ειδες πως περασε κιολας ενας ολοκληρος χρονος! Θα προσπαθησω να ξαναπαω να φωτογραφισω τις κερασιες.
      Ναι η γιογκα θελει και καταλληλο περιβαλλον και ισως αυτο να με ενοχλησε επισης.

  4. March 23, 2010 7:47 am

    Εγω την θυμαμαι αυτη τη μανολια ολανθιστη απο περυσι.Εχει καταπληκτικο χρωμα.Καλα εκανες και την ξαναφερες.Μας αρεσει,μας αρεσει!!
    Υπομονη λοιπον και θα ανθισουν ολα μαζι με την διαθεση μας.
    Φιλακια.

    • March 25, 2010 1:28 am

      Γιαννα! ερχοσουν απο περσυ; Πως νομιζ οτι σε ξερω λιγους μηνες μονο; Μα τοσο γρηγορα πια περασε ο καιρος; Φιλακια.

  5. March 23, 2010 8:49 am

    to megaleio tis fainetai sinexeia…pote prolabe kai ebale xionia, pote ta pire piso, kai pote ebale kainourio xromatisto xali…mono auti kserei…milame gia businesswoman periopis oxi psemata 🙂

    emena i giogka mou tin spaei episis…an thelo na iremiso perno tous dromous ta bouna kai iremo…alla genika eimai ton spor ton dinamikon opote den mporo na po oti i iremia einai to stoixeio mou 😀

    • March 25, 2010 1:31 am

      Σε μερικες μερες που θα ειναι ολανοιχτα τα μπουμπουκια θα φερω κι αλλες φωτογραφιες.
      Ηρεμια χρειαζεται σε ανθρωπους με πολυ στρες, προσωπικα δεν εχω πολυ στρες. Τωρα αν σου πω οτι ηρεμω οταν γραφω εδω μεσα μπορει να σου φανει χαζο. αλλα ετσι ειναι.

  6. March 23, 2010 8:57 am

    Υπέροχη ευωδιαστη μανόλια!!
    Τυχερη που εχεις τέτοια παρέα.

    Οσο για την γιόγκα….
    Κρίμα, δε θα σε δούμε σε μεγαλες στιγμες, το καλοκαιρι στην παραλία, να κάνεις την
    περίφημη στάση του “ξυλοκόπου”.
    Καθε φορα που βρισκομαι σε παραλία με φίλη ….γιόγκερ, κανει αυτην την απαικτη κίνηση.
    Τρελλο γελιο.
    Καλές λιακαδες.

    • March 25, 2010 1:37 am

      Η μανολια-δενρδο ανθιζει τετοιο καιρο αλλα σε δυο εβδομαδες θα εχει ριξει ολα τα πεταλα. Χα χα δε κανω σκερτσα στις παραλιες αρεμαρε μου! Γελαω ομως με αυτους που γυμναζονται και ειδικωτερα επιδυκνειουν σωματαρες.

  7. Aliki permalink
    March 23, 2010 11:33 am

    Kalimera sas kuria Despina,

    se emas an kai exei ilio edo ta dedrakia mas stin estia oxi mono den exoun vgalei mpoumpoukakia alla eine edelos adia 😦 ! ! ! Mallon edo i anoijei erxete kathisterimena!

    Oso anafora tin empeiria sas stin yoga, apo oti katalaveno pesate se kaki daskala.
    I yoga ektos apo to na sas xalaronei kai na sas apofortizei sas gumnazei kioas. alla xreiazete na kanete sustimatika kai peripou 3 fores tin evdomada.

    Sas efxomai na xarite tin anoijei kai na deite ola sas ta louloudia kai dedra na forane ta kala tous!!!

    Kalimera!!!

    • March 25, 2010 1:41 am

      Γεια σου Αλικακι. Η Αγγλια ειναι πιο βορρεια και αργει λιγακι η Ανοιξη.
      Για την Γιογκα εχεις δικιο. Θελει συστημα αλλα και το καταλληλο περιβαλλον. Επεσα σε κακη δασκαλα, τιποτα απο οτι εκανε δε με τραβηξε.

  8. margarita permalink
    March 23, 2010 12:02 pm

    κανε παιδακι μου οτι σε χαλαρωνει εσενα.. εχω βαρεθει ολες αυτες τις συμβουλες και τις ξιονοφερτες βλακειες.. .. βαλε ενα τσιφτετελι .. ριξε μια γυροβολια πες και εν αμαν.. πιες ενα ουζακι … τι σχεση εχει εμας η ιδιοσυγκρασια μας με μεντιτεισον και γηωσεις και κολοκυθια στο πατερο… Δεν θελω να θιξω κανεναν… αλλα απο τοτε που αρχισανε ολοι τις αρτιφισιαλ χαλαρωσεις εχουν παρει την κατιουσα ολα…. Γιατι να πληρωσω για να χαλαρωσω?? ασε που αυτοι ειναι και αυστηροι .. δεν εχει κους κους στη χαλαρωση αλλα μονο ομφαλοσκοπηση… φιλακια.. Α ναι και η μανολια πλυ καλη .. ακρως χαλαρωτικη..
    θες να κανεις κατι για την υγεια σου ηρεμο .. κανε πιλατες..

    • March 25, 2010 1:47 am

      Τωρα εδω που τα λεμε Μαργαριτακι, τοσος κοσμος που ορκιζεται στην γιογκα, δεν μπορει να κανει λαθος. Σε καποιους αρεσει και κανει καλο. Επεσα στην κακη δασκαλα αλλα το κακο ειναι οτι αν παρεις κατι τσραβα.. παει το πουλακι.. πεταξε! Θα σκεφτω τι θα κανω.

  9. March 23, 2010 12:05 pm

    Στην μανόλια πιο πολύ απ’ όλα, λατρεύω την μυρωδιά…:-) Αυτή η ροζ η θιβετιανή πάντως είναι απίστευτης ομορφιάς… Φιλιά αγαπημένη μου…

    • March 25, 2010 1:50 am

      Οταν θα ειναι στο απολυτο ροζ της θα την φερω ξανα Ευουλα. Φιλια.

  10. March 23, 2010 12:16 pm

    Η μανόλια είναι λατρεμένη. Γελάω τώρα διότι στο καινούργιο σπίτι που πήγα πέρυσι, στο κήπο θαύμαζα και φωτογράφιζα μια “μανόλια” και καμάρωνα και ρέμβαζα και το λεγα και το ξανάλεγα!! Είχα τρελλάθει. Μέχρι που αποκαλύφθηκε το όνομα αυτής! Καρυδιά!!!

    Έπεσα ξερή!!

    Να χαρούμε την άνοιξη και ν αγκαλιάσουμε τη φύση. Η απόλυτη ηρεμία ψυχής, καλύτερη από γιόγκα!!
    Φιλιάάάάάάάά , απ την άκρη του δάσους( οπως λέει κι ο δάσκαλος )!

    • March 25, 2010 1:52 am

      Ωραια και η καρυδια, ας μην εχει τοσο φιν φον ονομα. ασε που κανει και καρυδια! ας χαρουμε την ανοιξη λοιπον.

  11. March 23, 2010 2:12 pm

    Νομίζω ότι, τουλάχιστον ως προς αυτό, είμαι απόλυτα προβλέψιμος:
    δεν με κουράζουν καθόλου (μα καθόλου!) αυτές οι ανθοκομικές/κηπουρικές αναρτήσεις. Γράφε αβέρτα, λέμε …
    Προσβλέπω στη συνέχεια !!

    Ως προς τα προπαγανδιστικά μηνύματα, μού έχουν έρθει κι εμένα. Δεν βαριέσαι, το “μοντερέσι” να’ν καλά

    Φιλικά,
    Ιρλανδός

    • March 25, 2010 1:56 am

      Ωραια, οσο εσεις χαιρεστε με τα κηπουρικα, τοσο παιρνω θαρρος εγω. Θα υπαρξει λοιπον και συνεχεια. Γεια σου Ιρλανδε μου.

  12. March 23, 2010 2:25 pm

    λοιπον, οταν ημουν μικρη 20 κατι λεμε πηγα γιογκα μαζι με τους φιλους μου. ηρθε μαζι μας και ο φιλος μας ο Jaweed, δεν χαλαρωσε κανεις τους διαλυσαμε το μαθημα γιατι βλεπαμε τον Jaweed και ξεκαρδιζομασταν στα γελια και φυσικα μας εδιωξαν και δεν ειχαμε και μουτρα να ξαναεμφανιστουμε 🙂
    ομως αν πετυχεις καλη ινστρακτορ και καταφερει να σε εμπνευσει δουλευει η γιογκα, σοβαρα το λεω.
    η μανόλια είναι υπεροχη, αυτος ο μουντος ουρανος της χαλαει το χρωμα ομως. περιμενω την αλλη εβδομαδα να παω να δω της μαμας μου αν και εδω δε βλεπεις και τιποτε αλλο!

    • March 25, 2010 1:58 am

      Εκει εχω καταληξει κι εγω μελισσακι, στο “μπουφοειδες” της δασκαλας.
      Οσο για την μανολια, που θα παει θα την λουσει ο ηλιος κι εγω θα ειμαι εκει με την καμερα!

  13. March 23, 2010 3:53 pm

    Σαν έχει μεγαλώσει η μανόλια μου φαίνεται, αφού μεγαλώσαμε και εμείς εδώ και τρία-τέσσερα χρόνια αυτή δεν θα ψήλωνε 😉 Τώρα τι μου θύμισες με την γιόγκα όταν είχα πρωτοπάει στη Γερμανία δεν ήξερα γερμανικά και πρίν αρχίσω τα εντατικά στη γλώσσα σκέφτηκα η έξυπνη να αρχίσω πρώτα γιόγκα με γερμανικό γκρούπ, εκεί γέλασε και ο Χίτλερ, ήμουν ξαπλωμένη όταν οι άλλοι κάνανε τα άλλα Ζεν χοροπηδητά και τανάπαλιν. Οχι μόνο δεν μπορούσα να καταλαβώ αλλά δεν μπορούσα και να δώ, αφού έπρεπε να κλείνω τα μάτια για χαλάρωση όπως λένε… Με τις πιλάτες είμαι πολύ ευχαριστημένη γιατί είναι καλή και η δασκάλα χχο
    p.s την δικιά μου μανόλια 100 χρόνων και βάλε την χαίρονται άλλοι … αυτό τον καιρό 😦

    • March 25, 2010 2:02 am

      Ε κατι λιγο θα εχουν μεγαλωσει καρδουλα τα δενδρα. Οι δικες μου θα ειναι περιπου 25 χρονων. Θυμαμαι που εγραφες παλια για τις αιωνοβιες τις δικες σου. Χα χα αυτη η δικια μας οταν κλειναμε τα ματια, ψυθιριζε κατι απο μεσα της και δεν ακουγαμε καλα. Τι να χαλαρωσεις οταν τεντωνεις αυτι;

  14. xristina permalink
    March 23, 2010 5:53 pm

    filia polla kai thn kalhspera mou

    • March 25, 2010 2:04 am

      Καλησπερα Χριστινα απο Γερμανια. Καλως ηρθες.

  15. March 23, 2010 9:01 pm

    και του χρόνου να μας ξαναδείξεις τη μανόλια…

    γεια σου δεσποινάκι με τη γιόγκα σου!

    • March 25, 2010 2:05 am

      Ευχαριστω Ναταλακι, τωρα του χρονου να δουμε, κουραστηκα λιγο.

  16. March 24, 2010 12:30 am

    yoga sucks! on another note, magnolia rules! 🙂

  17. Marthaki permalink
    March 24, 2010 4:23 am

    Γιασου Δεσποιναριο,
    Ευχαριστω για τις ανοιξιατικες φωτογραφιες απο τις μανολιες σου, ειναι παρα πολυ ωραιες. Τι κριμα που εβρεξε…. Εδω η ανοιξη ερχεται σιγα σιγα.
    Κριμα για την εμπειρια σου με την γιογκα. Εγω να σου πω κανω γιογκα εδω και 2 χρονια περιπου 3 με 5 φορες την εβδομαδα, και δεν θεωρω τον εαυτο μου γιογκι. Η δασκαλα η ο δασκαλος παιζουν παρα πολυ σπουδαιο ρολο. Η γιογκα ειναι πολυ δυσκολη, και δουλευει ολο το σωμα. Πιο πολυ για χαλαρωση κανεις κανει meditation. Η δικη η συμβουλη θα ειναι να δοκιμασης γιογκα σε καποιο γιογκα στουντιο. Κανω και πιλατης, αλλα αλλο η γιογκα και αλλο το πιλατης.
    Παντως, η δικη μου η ζωη εχει αλλαξει με την γιογκα. Ξανα δωκοιμασαι το.
    Φιλια

    • March 25, 2010 2:08 am

      Μαρθακι, μονο κατω απο σωστες συνθηκες θα ξαναδοκιμαζα. Αν και αν παρεις κατι στραβα… το πηρες. Φιλια.

  18. Πέννυ permalink
    March 24, 2010 6:05 am

    Πολύ χάρηκα που είδα τη γνωστή, αγαπημένη σου μανόλια μπουμπουκιασμένη και φέτος να προαναγγέλει τον ερχομό της άνοιξης…
    Δεν σου κρύβω ότι με όλα εκείνα τα χιόνια είχα ανησυχήσει γιατί δεν ξέρω τις αντοχές του δέντρου στο κρύο… αλλά όπως φαίνεται αντέχει καλά!!!

    • March 25, 2010 2:10 am

      Κι εσυ τη θυμασαι την περσυνη βρε θηριο; Να σου πω με τα χιονια ανησυχησα για αλλα φυτα, αλλα οι μανολιες αυτες ειναι γετα δενδρα. Θιβετιανες τις λενε, αν αντεξαν στο Θιβετ, ποσο μαλλον στην αυλη μου.

  19. Ρούλα permalink
    March 24, 2010 9:10 am

    καλημέραααα!
    έχω τόσα να σου πω για το θέμα συστηματική άσκηση λόγω επαγγέλματος και προσωπικής εμπειρίας εδώ και 15 χρόνια.θα προσπαθήσω επιγραμματικά για να μη σε κουράσω.
    -Επιλέγουμε το είδος της άσκησης που μας πάει,μας εκφράζει και δεν το κάνουμε από υποχρέωση.
    -κάνουμε έρευνα αγοράς κυρίως με γνώμονα τον κατάλληλο εκπαιδευτή και το κατά πόσο είναι κοντά στο σπίτι ή στο χώρο εργασίας
    -δίνουμε χρόνο στον εαυτό μας και στον εκπαιδευτή.κάθε αρχή και δύσκολη
    -προσπαθούμε να αγνοήσουμε τις δύστροπες φυλές του γυμναστηρίου(τους επιδειξιομανείς και τους “βαριέμαι που ζω και άντε να τελειώνουμε”)
    -πείθουμε τον εαυτό μας ότι είναι απαραίτητο και να μην βρίσκουμε δικαιολογία του τύπου σήμερα έχει κρύο,ζέστη.
    -καλό είναι το πρόγραμμα να περιλαμβάνει και ήπιες ασκήσεις με βάρη για την πρόληψη της οστεοπόρωσης
    -αν υπάρχουν προβλήματα υγείας όπως κήλη μεσοσπονδυλίου δίσκου,τενοντίτιδα να ενημερώνουμε το γυμναστή και το θεράποντα ιατρό
    -το εντάσσουμε ψηλά στη λίστα των προτεραιοτήτων και το θεωρούμε ως δώρο στον εαυτό μας
    -με την άσκηση παράγονται ενδορφίνες που είναι φυσικά οπιούχα που παράγει ο οργανισμός μας και για το λόγο αυτό αισθανόμαστε ευεξία.
    Όσο για μένα πάω κάθε μέρα εκτός από το σ/κ στα προγράμματα,pilates,aerobic advanced,move/tone,step aerobic,body power.Μέχρι και την προηγούμενη χρονιά πήγαινα power yoga αλλά φέτος αλλάξαμε γυμναστή,δεν το κατέχει το θέμα και προκειμένου να βαριέμαι επέλεξα άλλο πρόγραμμα.Η πάουερ γιόγκα είναι καλύτερη από την απλή,έχει πιο δυναμικές ασκήσεις.
    Την προηγούμενη εβδομάδα είδα μια τεράστια μανόλια και σε θυμήθηκα,περίμενα να μας τη φέρεις.καλομάθαμε βλέπεις.
    σε φιλώ

    • March 25, 2010 2:14 am

      Οπα μετα απο αυτο εγω τι ναπροσθεσω Ρουλα. Ας τις διαβασουν και οι αλλοι τις οδηγιες γιατι ειναι ωραιοτατη κι εμπεριστατωμενη λιστα. Κι εγω σε φιλω, αλλα αυτηνης της ινστρακρορ δε της δεν αλλο χρονο. Κανονικα για να κανεις κατι πρεπει να σε κερδισει στις 4 φορες , ..λεω τωρα. Κι εγω σε φιλω.

  20. elekat permalink
    March 24, 2010 1:30 pm

    Ανθισμένες μανόλιες…
    Αυτό είναι!
    Τέλειωσε ο χειμώνας επιτέλους!!
    Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αρχίσω γυμναστρήριο!
    Πρέπει, αλλά δεν θα το αρχίσω, γιατί… όλα αυτά τα βαριέμαι θανάσιμα, δυστυχώς…

    • March 25, 2010 2:17 am

      Χα χα.. εσυ εισαι χειροτερη κι απο μενα Λενα!

  21. March 24, 2010 2:39 pm

    Προσωπικά δεν έχω ουδεμία αντίρρηση να βλέπω και να ξαναβλέπω αυτές τις εικόνες. Πανέμορφες!
    Χαρούμενη άνοιξη να έχουμε και δεν βλέπω την ώρα να χώσω τα χέρια μου στα χώματα για τα λουλουδάκια μου. Ψυχοθεραπεία!

  22. March 25, 2010 2:24 am

    Χαρουμενη ανοιξη Δεσποινακι μου. Σε ευχαριστω. Να φορας γαντια (οπς λεει η μαμα μου κι εγω ποτε δεν την ακουω.

Leave a Reply

