Skip to content

θα υπαγω εις τους κηπους.. (the Friday garden report)

March 26, 2010

Ετσι σκεφτομουνα χτες καθως γυρισα μπαϊλντισμενη απο το γραφειο. Θα κανω μια βολτα στον κηπο, να μαζεψω λιγα λουλουδια για το σπιτι. Ειναι τοσα πολλα εκει αναμεσα στα δενδρα και τοσο μακρυα που δε τα χαιρεται κανεις, μονο ο Τσιπ και η Μπαμπι. Η ωρα αλλαξε σε μας πριν δυο εβδομαδες ηδη κι ετσι τα απογευματα μας ειναι πια ηλιολουστα. Ειχε και μια γλυκεια ζεστη που δε σε κραταγε μεσα με τιποτα. Κατεβηκα, μαζεψα τα λουλουδακια μου, χαζεψα απο κοντα τη μανολια που ηδη αρχισε να γινεται ροζ, φωτογραφισα το λουλουδι της κουφοξυλιας που ανθιζει πρωτη πρωτη,  και περπατησα πανω στα ξερα φυλλα.  Το βραδακι κατεβασα τις φωτογραφιες και αρχισα να γραφω αυτη την αναρτηση.  Στη μεση με πηρε ο υπνος. Παραδοθηκα.  Ετσι αποτελειωνω σημερα … κλικ.. publish.. και πολλα φιλια.

Willow – Κουφοξυλια

Στον πρωτο φιλο η φιλη που θα με επισκεφθει σημερα, προσφερω ενα μπουκετο ασφοδελους.

15 Comments leave one →
  1. March 26, 2010 9:27 am

    Μήπως είμαι εγώ?:-) Ευχαριστώ εκ των προτέρων φιλενάδα μου…:-)))

    • March 26, 2010 1:12 pm

      Μα φυσικα εισαι εσυ! Μακαρι να μπορουσα να σου χτυπησω το κουδουνι, να στα δωσω να τα βαλεις στο βαζο σου. Κι αυτα και αλλα. Τα λουλουδακια φιαχνουν παντα τη διαθεση. Και την καλη την κανουν καλυτερη. Παραμυθιαζομαι οτι τα μοιραζομαι μαζι σας, και μεχρις ενος σημειου μοιραζομαι την χαρα.
      Παρασκευη σημερα και εκεινο το παλιο μητινγκ της Πεμπτης εχει μεταφερθει μονιμα Παρασκευη. Ετσι εχω μια ωρα ΟΛΟΚΛΗΡΗ ακομα να χαζεψω με καφε και λαπτοπ. Παρατηρω ηρεμια στην μπλογκοσφαιρα κι εμενα προσωπικα μου αρεσει. Καλο Σαββατοκυριακο Ευουλα.

  2. March 26, 2010 11:05 am

    Καλημέρα σου, Δεσποινάκι! Δεν είμαι πρώτη, αλλά…δεν πειράζει. Παίρνω κι εγώ λίγα λουλουδάκια.
    Αλλά μήπως δεν είναι ασφόδελοι, αλλά νάρκισσσοι?
    Φιλιά πολλά

    • March 26, 2010 1:13 pm

      Και ασφοδελοι και ναρκισσοι και μανουσακια Φωτεινη μου. Νομιζω οτι και οι τρεις ονομασιες ειναι σωστες. Φιλακια και καλο Σ/Κ.

  3. dekal permalink
    March 26, 2010 1:08 pm

    Αντε να προλάβω κι εγώ να παρω κανένα λουλουδάκι πριν τελειώσουν. Αλλά τοσο μεγαλος κήπος εχει για ολους. Ειχα κι εγώ κάποτε μια τεράααααστια… Μανολια στο σπιτι στις Βρυξέλλες. Ηταν στο πλαι του σπιτιου και πιο πολύ την απολάμβαναν οι γειτονες. Ειδες πως φτιάχνει η διαθεση με τα λουλούδια και με την αλλαγή της ώρας??

    • March 26, 2010 1:15 pm

      Εχει για ολους πραγματικα Δεσποινακι. Αν ολοι μου οι μπλογκοφιλοι ηταν εδω θα φιαχναμε ενα μπουκετακι για τον καθενα. Τωρα η ωρα αλλαξε πολυ νωρις εδω και στην αρχη αγριευεσαι οταν ξυπνας στις 7:30 και ειναι νυχτα εξω, αλλα τωρα πια οχι μονο το συνηθισαμε .. μας αρεσει κιολας! Καλο σου Σ/Κ.

  4. March 26, 2010 1:17 pm

    Το λουλουδι της κουφοξυλιας ομως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ; Η μονο εμενα μου φαινεται;

  5. margarita permalink
    March 26, 2010 2:16 pm

    κοιτα καντεμια.. ολες τις αλλες μερες ειμαι η πρωτη… λογω τεραστιας διαφορας ωρας .. σημερα λογω παρασκευης =κυριακης και σχολης, εχασα την ανθοδεσμη… δεν πειραζει ομως.. αλλη φορα.. αγοραζω κι εγω εδω λουλουδακια γαι να σπασω λιγο τη μοτονοτια του επιπλωμενου… φωτια στο πορτοφολι μου.. ( για οικονομι ατην ηθελα την ανθοδεσμη δηλ) τωρα πρεπει το μιτινγκ να ειναι στο φορτε του… εδω αναψαμε το φωτα.. ( και δεν αλλζουν και την ωρα .. τις καμηλες δεν τις νοιαζει.. )

    • March 27, 2010 8:33 pm

      Αργοπορημενη μεν, πιστη δε στις απαντησεις, ερχομαι μεσημερι Σαββατου, μεταξυ μπανιου και εξοδου. Εσυ χαρα μου εισαι λελουδι απο μονη σου (παναθεμα το μποϊ σου) Μια μαργαριτα ειναι ομορφη ωλ γηαρ λονγκ. Φιλακια.

  6. Μηθυμναίος permalink
    March 26, 2010 4:05 pm

    Απόλαυσα ομορφιές, λουλούδια, χρώματα… Άνοιξη!!!
    Μου φτάνουν… Bέβαια αν μου τύχαιναν και τα ασφοδέλια θα ήταν καλύτερα, αλλά…

    Σου εύχομαι, Δέσποινα, όλες οι μοσχοβολιές της Άνοιξης να σε συνοδεύουν και να σου χαρίζουν ευτυχία!!!

    • March 27, 2010 8:36 pm

      Χα χα Στρατο, μονο ενας ειναι ο τυχερος. Ενταξει θα σε ειδοποιησω την επομενη φορα που θα εχω προσφορες! Ευχαριστ για τις ευχες.

  7. orfia permalink
    March 26, 2010 6:55 pm

    ..την μοσχοβολια τους ναχεις..Δεσποινα μου…!!!! Ναρκισσοι…υπεροχοι..!!

  8. March 26, 2010 11:18 pm

    nomizo oti ta daffodils einai to ethniko loulodi tis Oualias…episis ferno panta ton septembri bolboys gia na fitepsoume ston kipo stin Ellada..einai poli omorfa ta xromata😀

    • March 27, 2010 8:39 pm

      Εχω τρεις συνδιασμους, κιτρινο ανοιχτο με σκουρο, ασπρο με κιτρινο, και ολοασπρο. Αυτα αν τα φυτεψεις βγαινουν καθε χρονο Λονλινιδιον!

Leave a Reply

