Skip to content

μεταμορφωση

April 10, 2010

Αγαπημενοι μου φιλοι, ειχα μαζεψει κι αλλες φωτογραφιες απο το ανατολικο Μερυλαντ για να σας φερω, αλλα τις βαζω  σε ενα αρχειο και τις σπρωχνω βαθεια βαθεια σε  φακελλους  του λαπτοπ, για πολλους λογους.  Ο κυριωτερος ειναι οτι βαρεθηκα ακομα κι εγω το ιδιο θεμα, τρεις αναρτησεις στη σειρα τωρα.  Καποια μερα που θα βρεχει (ρεηνυ ντεη δατ ιζ) μπορει να τις ξεθαψω για ποικιλια.

Με ολα αυτα την περασμενη εβδομαδα,  δεν σας ειπα για το σημαντικο  μας  ακραιο καιρικο φαινομενο.  Ο Απριλης γινεται Αυγουστος.  Αρχιζει με το Σαββατοκυριακο του Πασχα  που  ειναι ηλιολουστο. Η ζεστη ομως γινεται  αφορητη την Τριτη. Ο υδραρδυρος ανεβαινει στους 32 βαθμους.   Δεν ειμαστε καθολου προετοιμασμενοι.  Μολις πριν δυο εβδομαδες εγκατελειπω τις καπιτονε μποτες, και εκτος απο ενα ζευγαρι κοκκινες σαγιοναρες για μεσα το σπιτι, δεν εχω τιποτε αλλο. καλοκαιρινο  Δεν ειμαι και σαν τις Αμερικανες που τα εχουν ολα στην ιδια ντουλαπα, χειμωνιατικα, καλοκαιρινα,  μποτες, πεδιλα,  σορτς και παλτα.  Εχω μια ψι ιεροτελεστια καθε Μαη και καθε Οκτωβρη, στην αλλαγη των ρουχων, και ετσι βρισκομαι να κοιτω τις ζεκετουλες και να βγαζω την μπεμπελη.  Βαζω τη γοβα χωρις καλσον αλλα αποδεικνυεται κακη ιδεα αφου μου ταραξε το μικρο δαχτυλακι.

Η καλοκαιρια ομως εχει σαν αποτελεσμα μια επιταχυνση στην ανοιξιατικη πορεια της φυσης, αφου τα δεντρα ανθιζουν, μαδανε και βγαζουν φυλλα σε χρονο ντε τε!  Αρχιζω κι εγω να βγαινω σιγα σιγα απο τη χειμερια ναρκη. Μπορει να ημουν εδω και να εκανα αναρτησεις, αλλα ενα ζαβλακωμα το χειμωνα το παθαινω.   Απριλης στα νιατα του λοιπον κι αισθανομαι οτι ξανανιωνω κι εγω.   Εδω και εξι μερες βρισκομαι σε προγραμμα διατροφης (φιν φον ονομασια της διαιτας) και αισθανομαι σαν πεταλουδιτσα. Εχω βαλει και τον Ερρικο στη “διατροφη” και ελπιζω να αισθανεται σαν πεταλουδος παρ’ ολο που δε του φαινεται.  Το προβλημα με μενα ειναι να αντεξω μια κατασταση τρεις μερες,  αν γινει αυτο, μπηκα στο ρυθμο. Ειναι και που τρελλαινομαι για φρεσκα ανοιξιατικα χορταρακια και ματζουνακια και με βοηθα πολυ.  Στα αμεσα πλανα του Σαββατοκυριακου ειναι να φιαξω ενα ταψι σπανακοπιτα εμβαδου πλατειας Κοτζια, για να εχω να τσιμπολογαω.  Μου αρεσει και κρυα απο το ψυγειο.  Παω και κλεβω κομματακια σε ανυποπτους χρονους και ξαφνικα βρισκομαι στον παραδεισο. Ειναι ο συνδιασμος γευσης και “κακης πραξης”.

Στα αλλα αμεσα σχεδια του Σαββατοκυριακου ειναι μια επισκεψη στο φυτωριο της περιοχης, ενα ξεκαθαρισμα στις γλαστρες (βλεπε τοπ οπου γλαστρες εχουν μπλεξει με κισσους) και mingling  με κοπριες, μια συναντηση με δυο φιλες που φευγουν για την Ιταλια διακοπες,  και ισως ενα σουσακι (αν καταφερω να ξεκολλησω τον Ερρικο απο τα φορολογικα) που περιλαμβανεται κι αυτο στο “προγραμμα διατροφης”  αφου ειναι χαμηλο σε περιεκτικοτητα υδατανθρακων.  Και την επομενη εβδομαδα θα σας πω ποσα κιλα θα εχω χασει.

Δειτε την μεταμορφωση της μανολιας. Η αλλαγη πηρε μονο μια εβδομαδα!  Καλο Σαββατοκυριακο και σας φιλω γλυκα.

26 Comments leave one →
  1. margarita permalink
    April 10, 2010 5:14 am

    ολα αυτο ακουγεται λιγο σαν την ιεροτελεστια της ανοιξεως… το slide show στο τελος πολυ μου αρεσε…. οσο για την ιεροτελεστια ντουλαπας .. αυτη τη χρονια τηνεκανα πολυ νωρις.. ( με διαφορες χριστοπαν..) … τον Ερ. πεταλουδιτσα πολυ θα ηθελα να τον συναντησω αλλα δεν ειναι στο προγραμμα η εαρινη συναντηση στο γνωτο γκαδερινγκ.. οποτε θα τον δω στο επομενο συλφιδα φανταζομαι… το σουσακι δεν εχει μεν θδατανυρακες αλλα προσεχετε τις πρωτεινες…. εμεις τετοιο εχει αυριο .. με εκεινη την φοβερη γιαπωνεζικη μπυρα….

    • April 11, 2010 1:46 am

      Α! μωρε τι ωραια που ητανε η εαρινη συναντηση! Δε παω ουτε εγω φετος. Αλλα πρεπει να τον ορμηνεψω να μην αρχισει να πλακωνει τα σνιτσελ και τα τσικολατακια! Τι μπυρα; Ασαχι η Σαπορο;

  2. Μαρία permalink
    April 10, 2010 6:26 am

    TURMERIC είναι η κιτρινόριζα. Λέγεται και κουρκουμάς

    • April 11, 2010 1:50 am

      Γεια σου Μαρια και σ’ευχαριστω, νασαι καλα.

  3. April 10, 2010 7:20 am

    εγω λεω να το παρεις χαλαρα, σιγα μη σας παει με 32 απο τωρα μεχρι τον Αυγουστο. θα πεσει σε λογικα νουμερα😀

    • April 11, 2010 1:55 am

      Δροσισε ηδη μελισσακι, σημερα ηταν νορμαλ Απριλης. Παντως για 4-5 μερες εκανε ρεκορ αιωνα παλι.

  4. orfia permalink
    April 10, 2010 10:24 am

    ..οτι και να κανει απο εδω και περα …παμε ολοταχως για καλοκαιρακι…!!!
    Προγραμμα…ναι διαιτα…(ειπαμε ..εκεινα τα κιλακια να βρουμε καποιον να του τα ξεφορτωσουμε..), βεραντες…(τις βαριεμαι…), ντουλαπες…(ευτυχως..υπαρχει…θεϊκη βοηθεια..), αλλα εχω και απορια…η σπανακοπιττουλα..επιτρεπεται..στην διαιτα;…αν πεις ναι…ειμαι ετοιμη να φτιαξω και εγω μια ταψαρα….!!!
    Φιλακια..Σαββατιατικα..ηλιολουστα..!!(παω για καφεδακι – φαγακι-να λιαστω…)🙂

    • April 11, 2010 2:08 am

      Ενα περιεργο πραγμα Ορφια, δεν βιαζομαι φετος να καλοκαιριασει. Θελω να χαρω την ανοιξη. Τωρα ναι η σπανακοπιττα κολλαει μια χαρα στη διαιτα μας γιατι ειναι γενικα χαμηλη σε υδατανθρακες και σε λιπαρα. Το φυλλο εχει υδατανθρακες αλλα δεν ειναι πολυ το φυλλο. Η γεμιση, σπανακι, πρασσα, κρεμμυδακια και αλλα μυρωδικα, φετουλα διαλεγω με χαμηλα λιπαρα, αυγα. Ειλικρινα την .. κλεβω χωρις τυψεις!

  5. April 10, 2010 11:29 am

    Δέσποινα μου, ΧΡΟΝΙΑ σου ΠΟΛΛΑ και ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ.
    Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες, τις χάρηκα.

    • April 11, 2010 2:09 am

      Ευχαριστω Μεροπη μου, Χρονια Πολλα και σε σενα και την οικογενεια σου. Φιλια.

  6. Ρούλα permalink
    April 10, 2010 6:36 pm

    Καλή επιτυχία στο πρόγραμμα διατροφής που εκτός από φιν φον όρος είναι και ο πιο ευδόκιμος. Όχι βέβαια ότι το χρειάζεσαι,αλλά αν το εφαρμόσεις για να αισθανθείς πιο πεταλουδίτσα όπως λες τότε οκ.Είμαι σε μόνιμο πρόγραμμα διατροφής εδώ και αρκετά χρόνια,μετά τη διάγνωση της θυρεοειδίτιδας που έχω αλλά επιτρέπω στον εαυτό μου μικρές ατασθαλίες αν και έτσι που εκπαιδεύτηκα στη διατροφή και στον τρόπο που μαγειρεύω,δεν θεωρώ ότι στερούμαι!
    Διακτινίζω χορταράκια μαζεμένα κοντά στη θάλασσα που είναι και πιο νόστιμα,μάραθο και δυόσμο για να τα προσθέσεις στη σπανακόπιτά σου!
    φιλάκια πολλά

    • April 11, 2010 2:25 am

      Καποια στιγμη Ρουλακι, ολοι χρειαζομαστε καποια αποτοξινωση κι επειδη ειχα κανει κατι παρομοιο πριν δυο χρονια, και ξερω ποσο μας ειχε ωφελησει, ειπα να το επαναλαβω. Στην πορεια αν θελετε θα σας πω περισσοτερα και μπορω να δωσω και ιδεες. Εσυ ετσι που το περιγραφεις μαλλον επρεπε να το κανεις για λογους υγειας. Αν εχεις την καλωσυνη πες μου, η θυρεοειδιτιδα και ο υποθυρεοειδισμος εχουν διαφορες; Γιατι στο δευτερο δεν απαιτειται διαιτα. Φιλακια κι απο μενα.

      • Ρούλα permalink
        April 11, 2010 7:08 am

        Ό ταν είχα αποφασίσει πριν πολλά χρόνια να απαλλαγώ από κάποια περιττά κιλά που φορτώθηκα και επειδή ήθελα να δω το θέμα σοβαρά,έκανα και αιματολογικές εξετάσεις που έδειξαν τη θυρεοειδίτιδα Χασιμότο,ήταν τυχαίο εύρημα χωρίς συμπτώματα.
        Ενημερώθηκα και από τότε ακολουθώ το πρόγραμμα διατροφής όχι πολύ αυστηρά θα έλεγα και πρόγραμμα άσκησης.Περισσότερο το κάνω για λόγους ευεξίας και πρόληψης.
        Στέλνω και μέιλ για περισσότερες διευκρινίσεις αλλά εκείνο που μπορώ να πω σε γενικές γραμμές είναι ότι μια από τις αιτίες του υποθυρεοειδισμόυ είναι η θυρεοειδίτιδα.

  7. Marthaki permalink
    April 11, 2010 3:01 am

    Αχ Δεσποιναριο, κατι εγινε και χαθηκε αυτο που εγραψα….
    Καληνυχτα

    • April 11, 2010 11:30 pm

      Τι εγινε Μαρθα μου;Ουτε στα σπαμ βρηκα κατι😦

  8. April 11, 2010 3:17 am

    Η μόνη επανάσταση που έχει νόημα.

    Δεν αποτυγχάνει ποτέ.

    Δε διαψεύδει καμία ελπίδα.

    Είναι πιο παλιά και από την Ιστορία.

    Επαναλαμβάνεται, το ίδιο ανεπανάληπτη….

    • April 11, 2010 11:31 pm

      Για την μεταμορφωση της φυσης μιλαμε η για τη διαιτα μου? 😛

  9. April 11, 2010 8:53 am

    Τι ομορφες φωτογραφιες.Η φυση στην καλυτερη της ωρα.
    Ας μην πουμε λοιπον απο τωρα καλο καλοκαιρι αλλα με το καλο να μας ερθει.Φιλια Δεσποινα.

    • April 11, 2010 11:32 pm

      Οχι οχι, δε βιαζομαι, ας κρατησει η ανοιξη. Τοσα χρονια που βιαζομουνα.. τι καταλαβα Γιαννα μου!

  10. April 11, 2010 9:22 am

    Καλά η μανόλια θεϊκή, δεν το συζητώ, και μάλιστα στο σύπερ αγαπημένο μου χρώμα.. Εγώ πάντως πολύ τον έχω επιθυμίσει τον Αύγουστο και μακάρι να ερχόταν και εδώ μια ώρα αρχίτερα… Σε φιλώ πολύ και πάω να ονειρευτώ ξαπλώστρες και ομπρέλες…:-)))

    • April 11, 2010 11:33 pm

      Δυο βδομαδες ροζ πανδαισια, μονο δυο! Τα ομορφα πραγματα δε κρατανε πολυ! Αντε κλεισε τα ματια κι οπου ναναι θα φανει! Φιλακια και καλη εβδομαδα.

  11. elekat permalink
    April 11, 2010 9:19 pm

    32 βαθμούς;;;
    Πάει, τρελάθηκε ο καιρός!
    Αχ όλοι γράφουν για διατροφές και δίαιτες και μόνο εγώ το χαβά μου, να τρώω όλα τα παχυντικά…
    Απλά μεγαλώνουν οι τύψεις όταν τσακίζω τα σουφλέ και επιτίθομαι στις τούρτες!
    Καλή επιτυχία Δεσποινάκι!
    Τη συνταγή για τη σπανακόπιτα διαίτης τη θέλωωω!

    • April 11, 2010 11:35 pm

      Χα χααα! Δεν ειναι σπανακοπιττα διαιτης, η σπανακοπιττα ειναι διαιτης απο μονη της. Αν μαλιστα βαλεις λιγη απαχη φετα μεσα, και οχι πολυ λαδι, εισαι τελεια. Τι εχει? Χορταρικα αυγα και τρια φυλλα. Ποιο παχαινει?ΚΑΝΕΝΑ!

  12. panathinaeos permalink
    April 12, 2010 2:23 pm

    ακουγοντας Στραβινσκυ “ιεροτελεστια της ανοιξεως”
    ακουγοντας την Καλλας – Καρμεν να τραγουδα για τον Ερωτα, το ατιθασο πουλι
    ακουγοντας Χατζηδακι, τις πασχαλιες μεσα απο τη νεκρη γη

  13. April 13, 2010 12:58 am

    Προσλαμβανεσαι για τη μουσικη επενδυση!

Leave a Reply

