Skip to content

havaianas οι φιν-φον σαγιοναρες

April 13, 2010

Τις ανακαλυπτω πριν απο τρια χρονια, οταν αρχισαν να ταξιδευουν στην Ευρωπη.  Ο λογος για τις χρωματιστες σαγιοναρες Havaianas.  Πρωτοσχεδιαστηκαν το 1962 σε γιαπωνεζικα προτυπα.  Εγιναν μοδα στην Αμερικη στα μεσα της δεκαετιας του ’90 και τελευταια, και στην Ευρωπη.  Και τωρα ποιος τις πιανει!  Κυκλοφορουν σε απιθανα καλοκαιρινα χρωματα,  σε μεταλικ πλαστικο, στολισμενες με σβαροφσκυ και οτι αλλο βαλει ο νους των σχεδιαστων.   Τα χρωματα τους εντονα η παστελ και τα σχεδια με λουλουδια και εθνικ παραστασεις μπορουν να ικανοποιησουν καθε τρελλο γουστο.  Κυριως ομως ειναι ενα σαγιοναρακι χαρουμενο και φτηνο για ολα τα βαλαντια.  Μιλαμε για Ωτ Μπητς Κουτυρ!

απο διαφημηση της Havaianas

κοκκινες σαγιοναρες δεσποιναριου ετοιμες για πρωϊνο μπητς παρτυ

απο διαφημηση σε τοιχο (ιντερνετ)

μπλε και μπρονζε σαγιοναρες δεσποιναριου καταλληλες για βραδυνο μπητς παρτυ

απο διαφημηση (ιντερνετ)

ατακτες σαγιοναρες δεσποιναριου που παρατησαν τα ταιρια τους και αρχισαν τα πιτσι πιτσι στο μπητς παρτυ.

Σας φιλω γλυκα και θα σας δω στο μπητς παρτυ!

39 Comments leave one →
  1. dekal permalink
    April 13, 2010 9:07 pm

    Τις λατρεύω. Οι δικές μου ειναι πιο ατακτες γιατί το ενα ζευγάρι ειναι στην Αθήνα και το άλλο στην Παρο. Θα συναντηθουν σε λιγους μήνες…σε κάποιο μπητς παρτυ.
    Ωραία διαφήμιση αυτή στον τοιχο!!

  2. April 13, 2010 9:12 pm

    Χα χα εχω κι ενα ζευγαρι στην Αθηνα καταλευκο. Ειναι ..μαλλον για .. μπητς γουεντινγκς! Φιλια Δεσποινακι μου!

  3. Χριστινα permalink
    April 13, 2010 9:22 pm

    we luv havaianas!!

  4. April 13, 2010 9:38 pm

    εχω πολλεεες!! μου φερνει ο Γκουσταβο καθε φορα που παει στη Βραζιλια και η μαμα του και η γυναικα του, ολοι 🙂

    • April 14, 2010 10:07 pm

      Ειναι οπως παμε Αυστρια και φερνουμε μοτζαρτ κουγκελς, παμε Βραζιλια και φερνουμε Χαβαϊανας!

  5. April 14, 2010 12:48 am

    ποπο… τι χρώματα είναι αυτα?!?!?!
    είναι πολύ ωραίες!!
    Που τις βρίσκεις όμως? Εμείς πήγαμε προχθές για ψώνια αλλά δεν είδα καμιά τόσο όμορφη σαγιοναρίτσα 😦

    • April 14, 2010 10:09 pm

      Αυτες Φαιρυ ειναι απο τα αουτλετς του Ανν Αραντελ Μιλς, και ειδικα απο το Off 5th (Saks outlet). Στα μαγαζια πρεπει να κοιτας κοντα στα.. μαγιω και μπανικα. Φιλακια (δωσε ενα και στον μικρο)

      • April 14, 2010 11:01 pm

        ε, όχι!
        Μόνο σε ένα με μαγιώ δεν μπήκαμε, και ήταν αυτό?!?!
        τέσπα, next time…
        Φιλάκια και από εμάς (του το έδωσα ήδη)!

  6. margarita permalink
    April 14, 2010 3:32 am

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ… και κατι που ξερω.. και εχω… οποια θελει να μου πει να της φερω.. εδω που η σαγιοναρα ειναι το βασικο αξεσουαρ εχει ολα τα μοντελλα … εχω αρκετες και βεβαια αυτες απο τις ολυμπιακες στιγμες της αθηνας με την ελληνικηη σημαια.. οι καινουργιες μου τωρα τυρκουαζ με μωβ πεταλουδιτες μουρλια… και τωρα αυτες φοραω παω να της φωτογραφησω.. φιλια και μια καλημερο- καληνυχτα απο το Οριεντ…

    • April 14, 2010 10:11 pm

      Να που σε πετυχα και καπου σαγιοναρουλα μου! Αντε να μας φερεις φωτογραφιες, να δουμε τι φορανε και οι Χαλιμαδες! Φιλακια και.. καλημερα!

  7. April 14, 2010 6:54 am

    Αυτά τα πίτσι-πίτσι δεν μου αρέσουν καθόλου!
    Μα κοίτα με τι χάρη ο Νο. 39-40 γέρνει στους όμως της Νο. 37-38!!!

    Πολύχρωμες καλημέρες!!!

    • April 14, 2010 10:12 pm

      Οριστε κοιτα ποιος μιλαει. Φταιω εγω τωρα να γραψω εδω μεσα μια διατριβη περι πιτσι πιτσι; 😛

  8. orfia permalink
    April 14, 2010 9:39 am

    Γελαω με το σχολιο του Μαρκ….μα τι ματι το χει ο αθεοφοβος…!!
    Δεσποινακι …ετοιμαζεσαι….για αποδρασεις καλοκαιρινες…!!! Οι σαγιοναριτσες…αυτες ειναι..μουρλια…!!

    • April 14, 2010 10:13 pm

      Οχι Ορφια μου δεν ετοιμαζομαι ακομα, εχω αρκετα ψωμια να φαω μεχρι τις διακοπες.

  9. April 14, 2010 9:57 am

    οι α-θα-να-τες σαγιονάρες! δε παθαίνουν τίποτα, τίποτα όμως! Το πρώτο μου ζευγάρι το έχω εδώ και περίπου 3 χρόνια, έχει φαγωθεί λίγο ο πάτος αλλά κατά τ’ άλλα μοιάζουν καινούργιες. Αγόρασα κι άλλες πέρυσι θ’ αγοράσω και φέτος 🙂

    • April 14, 2010 10:14 pm

      Καλως το ροζ ψαρι. Πραγματικα αντεχουν, ασε που σου φιαχνουν τη διαθεση. Μεγειες λοιπον.

  10. April 14, 2010 10:28 am

    Ο τοίχος-σαγιονάρα μου έφτιαξε τη μέρα!

    Καλημέρα!

    • April 14, 2010 10:15 pm

      Καλως το και το ανφαν ρατἐ (πολυ ωραιο ονοματακι!) Ο τοιχος ειχε τη δικη του Χαβαϊανα!

  11. April 14, 2010 12:26 pm

    Άντε επιτέλους! Δεν αντέχουν άλλο τα ποδαράκια μου κλεισμένα μέσα 🙂

  12. April 14, 2010 1:59 pm

    Ώστε έτσι οι σαγιονάρες σου (στην τελευταία φωτό) ???!!!
    Αταξίες και πίτσι-πίτσι!
    Μπράβο! Αυτές είναι σαγιονάρες, όχι σαν κάτι άλλες που μένουν μαζί μέχρι να λιώσουν, χα χα.
    Μόνο να προσέχουν, γιατί το ταίρι τής αριστερής (δηλ. τής μπλε και μπρονζέ) καραδοκεί δύο φωτογραφίες πιο πάνω !

    • April 14, 2010 10:18 pm

      Πρεπει να σου πω ομωε Ιρλανδε, οτι τα ποδια μου δεν ειχαν καμια αναμιξη σε αυτα τα σκανδαλα! Πισω απο τις φτερνες μου γιναν ολα. Τωρα αν τους δει η αλλη, ας πλακωθουν στις παντοφλιες, θα φροντισω να λειπω!

  13. elekat permalink
    April 14, 2010 2:35 pm

    Μα υπάρχει κάτι πιό βολικό;
    Τις λατρεύω, δεν μπορώ να πάω με κάτι άλλο στη θάλασσα και στα καλντερίμια των νησιών!
    Και στο σπίτι μόνο με τέτοιες κυκλοφορώ το καλοκαίρι!
    Απαλές και άνετες!
    Αυτές μάλιστα με τις σβαρόβσκι είναι τέλειες!
    Ααχ πότε θ’ανοίξει ο καιρός να πάμε για κανά μπανάκι, να σαγιοναριστούμε επιτέλους;;;

    • April 14, 2010 10:20 pm

      Παραλια ναι, αλλα στα καλντεριμια, τις φοβαμαι Ελεκατ. Εκει δουλευει κονβερσακι δετο και σιγουρο.

  14. April 14, 2010 6:09 pm

    Οπως είπε η Μαργκώ το πιο βασικό αξεσουάρ !!
    Γκουχχ τι εγινε στο τέλος πως μπερδεύτηκαν ετσι οι σαγιονάρες 😉
    φιλιά Δεσποινάκι σουπερ ντουπερ.. χχο

  15. April 15, 2010 7:49 am

    Ω ναι.. Δεν έχω καλύτερο.. Έχω δυο ζευγάρια, ένα χρυσό και ένα ασημί και κάθε καλοκαίρι τα λιώνω στην κυριολεξία.. Πρωί βράδυ, μέχρι στο Guzel στην Μύκονο έχω πάει με τις Havaianas μου… Φιλάκια πολλά trendy φιλενάδα μου..

    • April 15, 2010 9:46 pm

      Ωπ να αλλη μια σαγιοναροπληκτη! Θα κοιταξω αν βρω και κανενα ροζ μεταλικ να πηγαινει με τα πριγκιπικα σας ποδια, θα σας ειδοποιησω! Φιλακια πολλα!

  16. April 15, 2010 11:18 am

    exw mpei ston peirasmo na klepsw tis kokkines 🙂
    autes pou vriskw edw online einai mallon boring, to site exei kati superwow sxedia, alla ante na ta vreis – ouf!

    • April 15, 2010 9:49 pm

      Καλως ορισες αγαπητη ωραια κυρια στο “ασπρο”. Αν ειναι στο νουμερακι σου παρτες. Παντως για να πω την αμαρτια μου, τις βλεπω εκει που δε τις περιμενω κι αν μου αρεσουν τις παιρνω, αλλοιως δεν εχω ψαξει ον λαϊν να δω τι γινεται.

  17. April 15, 2010 12:42 pm

    Κι ότι έλεγα να παραγγείλω από το νετ. Εδώ στην Θεσσαλονίκη, όχι ότι πολυέψαξα, δεν βρήκα κάτι εξαιρετικό. Τουλάχιστον ακόμη και στην Χαλκιδική -μέχρι τόσο με βλέπω να ταξιδεύω με τη ζουζούνα- να έχω και λίγο χρώμα βρε αδερφέ:)

    • April 15, 2010 9:51 pm

      Στην παραλια, τωρα μαλιστα που τα ποδαρακια μας ειναι ακομα ασπρα, τους δινουν καποια προσωπικοτητα. Φιλια στη ζουζουνα σου.

  18. April 15, 2010 4:08 pm

    Πάω να τις προμηθευτώ γιατί θα μου χρειαστούν άμεσα! Μπονζούρ απο τη Μοντρεάλη.Η γυριστρούλα

    • April 15, 2010 9:51 pm

      Μπονζουρ γυριστρουλα, σε ποια παραλια θα πας παλι; Φιλια!

  19. April 15, 2010 5:44 pm

    Έρχομαι beach party …! τί να συζητάμε τώρα;

    • April 15, 2010 9:52 pm

      Να φορας και το καπελλο σου χαρα μου! Ξερεις εκεινο το ασπρο με το μαυρο φιογκο!

  20. ΒΙΡΓΙΝΙΑ ΚΛΩΝΑΡΗ permalink
    April 4, 2011 7:16 pm

    ΣΑς ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΑς

  21. June 8, 2012 8:53 am

    Γεια σου! Να σε ρωτησω μένω Θεσσαλονίκη ! Που μπορώ να βρώ αυτή τη μάρκα? Μπορείς να με βοηθήσεις σε παρακαλώ! Περιμένω απάντηση σου στο email μου
    jianastar@hotmail.com

Leave a Reply

