Skip to content

απο κατω απ’το ραδικι…

April 15, 2010

Στην πρωτευουσα του πλανητη, ανθισαν ακομα και τα ραδικια.

.. κι ετσι βρηκαν ευκαιρια οι δυο πιτσιρικοι, ο Πιερ και ο Ζακ να την αραξουν στη σκια. Ειπαν και στον Γκαστον, αλλα οπως θα θυμαστε, αυτος ειναι ο τζαναμπετης της ιστοριας και προτιμησε να  φιαξει ενα γκατω ω σοκολα, για μετα το γευμα.

Σας φιλω γλυκα και ευχομαι καλο Σαββατοκυριακο.

Πη Ες:  Το παρον ποστακι αναρτηθηκε στα πλαισια της δημοκρατικης σειρας μας “σπρινγκ γκαρντεν ρηπορτ”,  οπου ραδικια και αζαλεες τυγχανουν ισης προσοχης και μεταχειρισης. Αντιγραφω τους στιχους του παραδοσιακου ζεϊμπεκικου που τραγουδησε τοσο ομορφα ο αρχοντας Σπυρος Ζαγοραιος.

Άιντε, από κάτω από τα ραδίκια
άιντε, κάθονται δυο πιτσιρίκια

Άιντε, και φουμάρουνε τσιγάρο
άιντε, το ‘να πόδι απάνω στ’άλλο

Άιντε, από κάτω από τη μολόχα
βρε, είχαν το τσαρδί τους πρώτα

Βρε άιντε, είχαν και για παρεούλα
Βρε άιντε, μια μελαχροινή μικρούλα

Άιντε, πούντο-νάτο, βρε, πούντο-νάτο
βρε, στην αμυγδαλιά από κάτω

Βρε άιντε, και μαζεύουν αμυγδαλάκια
βρε, με τα δυο τους τα χεράκια.

43 Comments leave one →
  1. panathinaeos permalink
    April 16, 2010 4:30 am

    τα ραδικια λοιπον φιγουραρουν και σε αλλα τραγουδια των ρεμπετηδων και λαικων αοιδων, μου ηρθε στο μυαλο ο παρακατω στιχος:

    τι ησουνα τι ησουνα
    εμαζευες ραδικια
    και τωρα που σε πηρα γω
    γυρευεις σκουλαρικια

    καλημερα και τεικ ιτ ηζυ!

    • April 17, 2010 12:11 pm

      Ω Αϊ αμ τεϊκιν ιτ ηζυ μαϊ ντηαρ φρεντ.
      Εντ γιου ασ γουελ
      αζ φαρ
      αζ αϊ καν τελ!

      Να χαιρεστε την ανοιξη σε ολο της το μεγαλειο χρυσο μου! Φιλακια!

  2. April 16, 2010 5:58 am

    Α! Ραδίκια είναι λοιπον αυτά τα κιτρινα λουλουδάκια που ξεφύτρωσαν στο λιγοστό γκαζόν του μικρού μου κήπου!
    Να μαζέψω για καμιά πιτα……

    • April 17, 2010 12:13 pm

      Μηηηη μη κιτρινα λουλουδια στην πιτα! Μονο το πρασινο, αλλα καλυτερα ακομα να πας σε κανενα βουνο πλησιον να τα μαζεψεις! Χορτοπιτα θελεις οχι ..αρες.. μαρες!😆

  3. April 16, 2010 6:18 am

    Για ψιλολουφαδόρους τα κόβω τα παλληκαράκια!!!

    Μιας και αναφερθήκατε στον αγαπημένο μου επί Μεσαίων Κυμάτων Ζαγοραίο, να υπενθυμίσω το γαλλόφωνο άσμα : Έ ντε λα μαγκέν ντε Βοτανίκ, άλα πι και φικέ ξηγιέτ’ α λε λεπτίκ.

    Καλημέρα!!!

    • April 17, 2010 12:16 pm

      Μα ειναι λουφαδοροι, αυτο ειναι δεδομενο, μονο στο μπλογκ θελουν να ποζαρουν. Τι κιτσεν εηντ τους πηρα, τι στολες. Δε βαριεσαι.
      Βλεπω εισθε κι εσεις γνωστης της γαλλικης, να βρεθουμε να πιουμε ενα κουαντρω τες πα!

  4. elli permalink
    April 16, 2010 9:14 am

    Το πιο ανοιξιάτικο post της μπλογκόσφαιρας!!!!

    • April 17, 2010 12:17 pm

      Elli, καλως ηρθες κι ευχαριστω για το τοσο ωραιο κομπλιμαν!

  5. April 16, 2010 9:33 am

    Μια χαρά.. Και τα ραδίκια, και τα πιτσιρίκια…:-))

    • April 17, 2010 12:18 pm

      Χα χα ενταξει, εσενα τωρα ποιος σε πιανει! Φιλακια!

  6. Ρούλα permalink
    April 16, 2010 12:08 pm

    Ω!Οι αγαπημένοι μου!Ξέρουν αυτοί γιατί πήγαν κάτω από την πικραλίδα ήπικροράδικο ή πικραφάκι ή Taraxacum officinalis.Γίνονται μια ωραιώτατη σαλάτα αλλά πριν ανθίσουν.
    Είναι κουκλιά με το μπουμπουκάκι στο πέτο!

    • April 17, 2010 12:19 pm

      Ηρθε και η Λεξιρουλα! Αργησαμε και ξεβλαστωσαν τα ταραξακια οφισιναλακια! Τα παιδια τα στολισα ειδες? Φιλια!

  7. April 16, 2010 5:19 pm

    ινφονιάστηκες με την άνοιξη και τόριξες στα ραδίκια. Εγώ στα πιτσιρίκια!!! Χα!
    Φιλί βρεγμένο του άστατου καιρού

    • April 17, 2010 12:22 pm

      Φιλι ανοιξιατικο της “πρωτευουσας” που μας επιφυλαξε ενα απο τους πιο ομορφους Απριληδες. Τωρα βλεποντας τις κατα τα αλλα ωραιοτατες φωτογραφιες στο μπλογκακι σου.. μονο πιτσιρικια δεν ειδα. Εκτος αν ειναι στα προσεχως γλυκεια μου παιχνιδιαρα Καναδεζα!

  8. Marthaki permalink
    April 16, 2010 5:19 pm

    Γιασου Δεσποιναριο,
    Και εγω πολεμαω με τα ραδικια…. Οταν βλεπεις τα ραδικια να ανθοιζουν, ξερεις πος η ανοιξη εχει ερθει για τα καλα. Αι, καιρος ηταν και για το Πιερ και τον Ζακ να βγουν λιγο εξω στη φυση να απολαυσουν την ανοιξη.
    Καλο σαββατοκυριακο και ανοιξιατικα φιλια.

    ΥΣ. Πολυ φιν-φον οι σαγιοναρες!!! και το πατρικο σου σπιτι? ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!! αλλα η ζωη εχει αρχη και τελος και ησουν τυχερη που μεγαλωσες σε ενα τετοιο ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ περιβαλον.

    • April 17, 2010 12:24 pm

      Γεια σου Μαρθακι μου. Που βρισκεσαι αραγε τωρα εσυ; Εδω η εκει; Σε ευχαριστω για ολα τα ομορφα που γραφεις. Το σπιτι ηταν του Ερρικου, οχι δικο μου. Το δικο μου δε το εχω βγαλει στο μπλογκ. Φιλακια.

      • Marthaki permalink
        April 17, 2010 4:36 pm

        Eδω, εδω βρησκωμαι. Ευτυχως που δεν ξεκηνησα και θα εμενα απο σκονι αυτη την φορα, οχι απο χιονι!! Τυχερος τοτε ο Ερρικος!!!!

  9. Anonymous permalink
    April 16, 2010 6:45 pm

    Μου θύμισες τα ραδίκια του βουνού που κατέβαζε η χορταρου από το βουνό 2 φόρες την εβδομάδα. Καλή άνοιξη Δεσποινακι !!

    • April 16, 2010 6:48 pm

      Με την χορταρου ειμαι εγω, Evie

      • April 17, 2010 12:26 pm

        Τα χορτα του βουνου ειναι πολυ αγαπημενο φαγητο. Κι εδω οπως ξερεις δεν εχειι τετοια. Χορτα του βουνου, μαλακια φετα και πατατες τηγανητες ειναι παντα αυτο που με περιμενει στης μαμας οταν φτασω Ελλαδα.

        • margarita permalink
          April 17, 2010 6:24 pm

          πω πω τι μου θυμιζεις τωρα… .. και αλμυρικια το καλοκαιρι .. !!

  10. margarita permalink
    April 16, 2010 7:17 pm

    ” ησουνα ξυπολητη και μαζευες ραδικια
    τωρα που σε πηρα ‘γω , γυρευεις σκουλαρικια..”

    κατι σε ρεμπετικο κι απο μενα

    ειχαμε ποστ με σαγιοναρες ( αρα δεν εισαι ξυπολητη χιχιχιχι)
    ακολουθησαν τα ραδικια

    απλη συνεπαγωγη, περιμενω ποστ με σκουλαρικια !!
    καληνυχτα ..

    • April 17, 2010 12:27 pm

      Χμμμ.. ξερεις τωρα τελευταια τα εχω καταργησει τα σκουλαρικια. Σπανια φορω πια. Σε αντιπερισπασμο, το εχω ριξει στα βραχιολια. Να κανουμε ενα με βραχιολια και ηχητικα ντρουγκου ντρουγκου!

  11. April 17, 2010 1:20 am

    Εκτός από τα ραδίκια μάλλον θα έχει και ρόκα (ruccola τη λένε εκεί πέρα μάλλον…). Κι αυτή έχει όμορφο ανθάκι. Και τι γεύση!

  12. April 17, 2010 1:23 am

    Τώρα που παρατηρώ καλλλίτερα τη φωτογραφία που έβαλες. μάλλον για ρόκα μου κάνει… Και μιά δόρθωση: “Rucola” με ένα “c”.

    • April 17, 2010 12:31 pm

      Και arugula την λεμε αγαπητο ηλιοτυπον. Ροκα η εξαισια που τρελλαινομαι για την πικρουλη της γευση. Ομως αυτο (παρ’ολο που το φυλλαρακι μοιαζει) ειναι ενα κλασσικο ραδικι. Εχω μαθητευσει διπλα σε χορτομαζωχτρα και τρια πραγματακια τα εμαθα. Παντως εδω γυρω ροκα δεν εχω δει.. μονο στο μαναβη.

      • April 17, 2010 12:33 pm

        Το καλλλλλλιτερα το ειπες σαν κατω απο τ’αυλακι.. η ειναι ιδεα μου?

  13. April 17, 2010 2:12 pm

    Δημοκρατική σειρά ε; Μου αρέσει αυτό !! Πως πάει η δίαιτα δεσποινάριον; Το ξέρω ότι δε τα ρωτάμε αυτά αλλά εγώ πάω καλά… :))

    Φιλιά πολλά !

    p.s. Έπαθα πλάκα! Δεν πίστευα ότι φυτρώνουν ραδίκια εδώ. Μπορεί κάποιος να τα μαζέψει και να φτιάξει σαλάτα;

    • April 19, 2010 12:40 am

      Αγαπητο μου Λακωνακι. Καλα παμε, εχουμε κοψει στροφες, αλλα δεν θα την ελεγα και πολυ αυστηρη τη διαιτα. Τρωμε λιγα και καλα, τα δε Σαββατοκυριακα επιτρεπουμε στον εαυτο μας κι ενα ποτηρακι κρασακι, αντε δυο, το πολυ τρια. Αυριο Δευτερα εχει λιγη σαλατα δυο καροτα ενα αυγο και λιγο κοτατζ τσηζ.
      Δε θα τα ετρωγα τα ραδικια εδω απλα γιατι δε ξερω τι χημικα ραντιζουν στους κηπους. Στο Whole Foods (Rockville) εχει ραδικια κηπου, αλλα δεν ειναι καλοβραστα, ασε που κοστιζουν οσο ενα φιλετο, πφ!

  14. April 17, 2010 4:27 pm

    Η καταγωγή κάτω από τ’ αυλάκι (Μεσηνία), αλλά τόπος γέννησης, πού αλλού; Αθήνα (σχεδόν όλοι οι ‘Ελληνες, σε λίγα χρόνια, θα είναι Αθηναίοι!). “λλλ” από slip των δακτύλων…:-)

    • April 19, 2010 12:41 am

      Θαχει πλακα να ειμαστε δευτερα ξαδερφια, κι εμενα ο μπαμπακας μου ηταν απο την Μεσσηνια! 😛😆

  15. April 17, 2010 5:21 pm

    Tώρα επειδή εγώ είμαι εντελώς ασχετη … πάντα… το ποστ και τα σχόλια μου θύμισαν εκείνο το τραγούδι ‘Μου ‘φαγες όλα τα δαχτυλίδια. Και κοιμάμαι τώρα, τώρα στα σανίδια’…………..
    ντρουκγ ντρουγκ… 🙂

    • margarita permalink
      April 17, 2010 6:21 pm

      τελικα απο την ανοιξη και τα ραδικια το ριξαμε στα αξεσουαρ.. σας ειπα οτι στη Βαυαρια δεν τα τρωνε τα ραδικια .. ταχουνε για τα τετραποδα … πφ…..

    • April 19, 2010 12:46 am

      Απαντηση και στις δυο βεδουϊνες εμπαβ! Πολυ μπιχλιμπιδιαρες μου γινατε εκει στις καυτες ερημους! Παντως μια ρεμπετολαϊκη παραδοση την κουβαλατε παντα! Φιλακια!!!! (του μποουθ)

  16. April 17, 2010 9:16 pm

    αα εγώ όταν ήμουν μικρή τραγουδούσα το άλλο (εκτός από τη Ραφαέλλα Καρά γιατι ειχα και μεγαλο ρεπερτοριο),
    ένα πιτσιρίκι είναι ξαπλωμένο μες στα χορταράκια παραπονεμενο
    θελει να φουμαρει ενα τσιγαρακι μα δεν εχει φραγκο ειναι μπατιρακι
    και του ειχα μεγαλη συμπαθεια του πιτσιρικακιου και ηθελα να το βρω να του δωσω ενα απο τα τσιγαρα του μπαμπα μου😀

    • April 19, 2010 12:54 am

      Χε χε, σε φανταζομαι να μη κλεινεις στομα στο πισ καθισμα του αυτοκινητου οπως εκανα κι εγω με την Τινα, ΟΛΑ τα τραγουδαγαμε! Τωρα το πιτσιρικι θα απογοητευοταν φανταζομαι με τα Ασσο Φιλτρο, αλλα η διαθεση μετραει!

  17. April 18, 2010 9:34 pm

    Δεσποιναριο μου!!!

    Σε γνωριζω βεβαια απο τον κοινο μας φιλο τον ΗΛΙΟΤΥΠΟ .
    Η φαντασια σου ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΑΚΙ ΣΟΥ ,ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ.

    Αλλωστε σου ειχα στειλει και ΦΙΛΙΑ….αν το ειδες στα σχολια.(στου ΗΛΙΟΤΥΠΟΥ).
    Το ραδικι που εφαγα…ηταν ΠΙΚΡΟ,απο την ΑΠΟΥΣΙΑ σου.
    Επανορθωσε ως οι ΕΥΓΕΝΕΙΣ ΤΡΟΠΟΙ ΜΙΑΣ ΔΕΣΠΟΙΝΙΔΟΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ.

    Ευχαριστιες…και για τη Λευκοτητα που εκπεμπεις Ανοιξιατικα.
    Να περιμενω???

    • April 19, 2010 12:59 am

      Αγαπητε iamaticus καλωσορισες. Ναι νομιζω οτι σε ειδα στην πλατεια του ηλιοτυπου. Φιλια δεν ειδα, αλλα ευχαριστω τα δεχομαι, εδω στα βλογς ολοι τα μοιραζουμε τα φιλια αβερτα. Δηλωνω παρουσα αλλα δε ξερω τι περιμενεις. Εχουμε και μια ψ διαφορα στην ωρα, συνηθως οταν ερχομαι εγω ολοι εσεις η κοιμαστε η επιδιδεστε σε νυχτερινες ασχολιες. Φιλια λοιπον κι απο μενα.

  18. elekat permalink
    April 19, 2010 2:29 pm

    Θυμάμαι μια ζωή τη γιαγιά μου νάχει πάντα μαζί της μαχαιράκι και σακκούλα και όπου βρίσκει να μαζεύει χόρτα!
    Ραδίκια, ζοχούς κ.λ.π.

    • April 19, 2010 10:05 pm

      Η μαμα μου οταν ηρθε να με επισκεφτει, ετοιμαζοταν να μαζεψει χορτα απο τον κηπο και μαλιστα με ρωτησε αν θα πειραζε και τον γειτονα να μαζεψουμε και τα δικα του😀

  19. April 19, 2010 5:10 pm

    Αγαπητο ΔΕΣΠΟΙΝΑΡΙΟΝ….

    Τι να περιμενει ενας παλιος πενηνταπενταρης Αθηναιος γιατρος με τρια, σαν και σενα, παιδια….
    Ασφαλως την αποδειξη, μεσα απο επικοινωνια, με κανα αστειακι, ΚΑΛΟΥ ΓΟΥΣΤΟΥ.

    Ελπιζω οτι εσυ γυρνωντας τον κοσμο….βλεπω Αμερικες,Γερμανιες….Ο ΠΟΘΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ-και δεν εννοω μονο γεωγραφικα-ΘΑ ΣΕ ΔΟΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΘΙΣΤΑ ΤΙΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ, και ενδεχομενως ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ….για καποιον σαν και εμενα που ΔΕΝ ΕΦΥΓΑ ΠΟΤΕ,απο την ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ.

    Ευχαριστιες

    • April 19, 2010 10:09 pm

      Καλως ηρθες λοιπον φιλε γιατρε. Εχεις δικιο οταν μιλας για επιστροφη, αυτη ειναι που με εκανε να ανοιξω το μπλογκ αυτο. Ειναι ο διαδυκτιακος ομφαλιος λωρος αυτο το μπλογκακι. Παντως ομολογω οτι το να εισαι μια ζωη στην παραλιακη δεν ειναι καθολου.. ασχημα!

  20. April 20, 2010 6:28 pm

    Eκτος κι αν ειμαι:

    “ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΚΙ ΑΝΑΞΙΟΣ ΕΡΑΣΤΗΣ….
    …..ΤΩΝ ΜΑΚΡΙΣΜΕΝΩΝ ΤΑΞΙΔΙΩΝ…..
    ….ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΑΛΑΖΙΩΝ ΠΟΝΤΩΝ!!!!

    αυτα που λες ευγενικο μου ΔΕΣΠΟΙΝΑΡΙΟΝ…..

Leave a Reply

