Skip to content

Απριλιατικο, Αη Γιωργιτικο

April 23, 2010

Σημερα παλι κατεβηκα μια βολτα στον κηπο για να δω απο κοντα τους ανθισμενους θαμνους και τα δενδρα.  Ειναι η δευτερη φαση της ανοιξης,  που αρχιζει οταν οι μανολιες ειναι πια καταπρασινες. Οι ασφοδελοι  μαραθηκαν.  Ο αερας ομως μοσχοβολα απο τις πασχαλιες.  Οι αζαλεες ανθιζουν, το δενδρο του Ιουδα γεμιζει μωβ λουλουδακια, και οι κισσοι βγαζουν καινουργια φυλλαρακια.

Οταν αγορασαμε το σπιτι αυτο το 2002,  ηταν κατακαλοκαιρο ο κηπος ηταν  ολος πρασινος. Δεν ειχα ιδεα τι ομορφια εκρυβαν οι Απριληδες, πραγμα που ανακαλυψα την ανοιξη του 2003.  Πρεπει να ομολογησω οτι τοτε ενθουσιαστηκα, και τα πρωτα χρονια προσπαθησα να ασχοληθω με τον κηπο.  Εκτος απο μερικα κλαδεματα (αυτα που εφτανα) γρηγορα αναγκαστηκα να παραιτηθω για τους εξης λογους.  Δεν φτανω το 80% των θαμνων και δενρδων,  η κοπρια και ο πετικας ερχονται σε βαρεια τσουβαλια που δεν μπορω να κουβαλησω,  και αν υποθεσουμε οτι μπορουσα, η δικη μου δουλεια 2 ωρων δε φαινεται.   Ετσι αφου περασα πολλα σαββατοκυριακα με ακαρπες προσπαθειες και ταλαιπωροντας τη σπονδυλικη μου στηλη,   παρεδωσα τα οπλα αλλου.   Η κηπουρικη μου ασχολια εχει περιοριστει στις γλαστρες, αλλα αυτη ειναι μια αλλη αναρτηση.  Το “γλαστρα weekend”  ειναι το επομενο.

Τον κηπο τον λατρευω τους Απριληδες.  Και καθε χρονο θα φερνω τα χρωματα,  τα αρωματα και τα απιστευτα σκηνικα της ανοιξης.  Ελπιζω του χρονου να ειναι πιο “ποιοτικες” οι φωτογραφιες.  Η μικρη Olympus παραδιδει τα οπλα καθε μερα και περισσοτερο.  Εχουμε φτασει να βγαζουμε μαζι 4 φωτογραφιες πριν μας προκυψει η ενδειξη “αδεια μπαταρια “.   Τι καθομαι.. δε θυμαμαι αν σας εχω πει  ποτε,  δυσκολα αποχωριζομαι τα αγαπημενα μου αντικειμενα.

Τελειωνει ο Απριλης,  τρεχει ο χρονος,  ησυχαζουν τα ηφαιστεια.  Ξημερωνει του Αη Γιωργη αυριο.  Δεν εχω κανενα Γιωργο, εκτος απο ενα παπου που δε γνωρισα.  Εχω ομως τρεις φιλους που γνωρισα εδω, και σ’αυτους αφιερωνω τη σημερινη αναρτηση.  Λουλουδια για την μελισσουλα, για τον Γιωργο Βαρβακη και για τον αγαπημενο μου Ζερβουλακο.

Σας φιλω γλυκα.

7 Comments leave one →
  1. April 23, 2010 3:56 am

    Υπέροχα τα λουλούδια!
    Μα τι χρώματα έχει αυτή η χώρα!?!?!

  2. April 23, 2010 4:34 am

    Πρώτο δώρο της ημέρας!!
    Το χαμόγελο μέχρι τα αυτιά και δε λέει να σβήσει 🙂
    Ευχαριστώ πολύ Δεσποινάκι. Μου έδωσε μεγάλη χαρά η αφιέρωσή σου!
    Να ευχηθώ “Χρόνια Πολλά” κι εγώ στους συνονόματους “μελισσούλα” και Γιώργο Ζερβουλάκο!
    Πολλά γλυκά φιλιά σε σένα
    Καλημέρα

  3. Melissoula permalink
    April 23, 2010 5:01 am

    Ενταξει εχουμε πει, εσυ δεν εχεις κηπο εχεις δασος 🙂
    ευχαριστω κι εγω πολυ και γι αυτο το ποστ και για ολα!
    Και φυσικα ανταποδιδω τις ευχες στους συνονοματους κυριους.
    Φιλια

  4. April 23, 2010 7:27 am

    Λατρεύω τον κήπο σου.. Νομίζω πως θα έρθω να σε δω Απρίλη.. Του χρόνου..:-)) Φιλάκια πολά τυχερή φίλη…:-)

  5. April 23, 2010 7:57 am

    κι εγώ θα έρθω μαζί της 😀
    πως μου αρεσει το ροδοδεντρο…υπεροχο χρωμα!

  6. April 23, 2010 9:47 am

    Η τριτη φωτο επανω δεξια ειναι μυγκε?
    Τελειος ο κηπος! 🙂

  7. April 23, 2010 6:01 pm

    bree ΔΕΣΠΟΙΝΑΡΙΟΝ μου….

    Αυτο το δενδρακι (με τα λουλουδακια πανω στον κορμο),δεν ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΤΣΟΥΠΙΑ???
    Αυτο ξερω σα ΔΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑ,εκτος βεβαια τη ΣΥΚΙΑ!!!

    φιλια πολλα φιλακια!!

Leave a Reply

