Skip to content

The hat show 2010 (like)

May 29, 2010

Σημερα το πρωι, ξεκινωντας για το γραφειο, σταματω για λιγο να χαιρετισω την Λετισια που ασχολειται με τον καλλωπισμο του κηπου της. Μου λεει οτι “αϊ λουκ λαϊκ ε μιλιον ντολλαρς”.  Like!  για να χρησιμοποιησω και την εκφραση του φεησμπουκ! Βεβαια αυτα τα κομπλιμεντα δεν τα παιρνω τοις μετρητοις, τα συνιθιζουμε μεταξυ μας , αλλα αν μου πει καποιος απο σας, και μαλιστα της δικης μου παλιοσειρας, οτι δεν του αρεσει να ακουει τετοια  ωραια, θα λεει ψεμματα.  Βαζω το “αει ποντ” στο shuffle και μου πεταει κατι κομματακια τζαζ με πιανακι που ταιριαζουν με την λιακαδα της Παρασκευης και με το vacation mode  στο οποιο βρισκομαι απο χτες.

Ναι χτες μολις συνειδητοποιησα ποσο κοντα βρισκομαι στην αναχωρηση.  Μολις εβαλα μια τελεια στο προτζεκτ μου, μολις  τελειωσα με τις οδηγιες στο γκρουπ,  μολις διαπιστωσα οτι ολα δουλευουν ρολοϊ ως την τελευταια λεπτομεραια. Ειναι υπεροχο το συναισθημα να αναθετεις σε αλλους τα δικα σου καθηκοντα για λιγο και να ξερεις οτι θα τα καταφερουν μια χαρα.   Ανεφελο διαγραφεται ενα τριημερο που θα αποτελεσει το γλυκο περασμα προς την αποδραση.

Αυριο Σαββατο εχει τα γεννεθλια της η Δαφνουλα.  Δε θα τα γιορτασουμε μαζι. Εκεινη ειναι στο Σαν Φρανσισκο κι ετοιμαζεται για την δικη της αποδραση στο Χονγκ Κονγκ και την Σαγκαη.  Το τριημερο του  Memorial Day  σηματοδοτει την εναρξη του καλοκαιριου.  Ανοιγει η Πολη του Ωκεανου, οι πισινες και εμφανιζοντα επισημα τα λευκα φουστανακια.  Υπαρχει τιποτα πιο ομορφο το καλοκαιρι απο ενα μαυρισμενο κορμι σε ενα λευκο φουστανακι;  Απο μαυρισμα δε παμε καλα.  Το Πασχα στο Tilghman’s Island  φλερταρα λιγο με τον ηλιο, αλλα δε προσωρησαμε παρα περα, και οτι  πηρα ξεφτισε.

Λευκο συνολακι Ντοννα Καραν που διαφημιζεi το Bloomie’s (Like!)

Την Κυριακη γιορταζουμε την Ελενη τη βαφτισιμια μου, που περιμεναμε να τελειωσει με τις εξετασεις της για να ειμαστε ολοι πιο χαλαροι και την Δευτερα εγακαινιαζουμε την πισινα της Λετισιας.  Αν  εν τω μεταξυ απαντησω κατι φιν φον στο διαβα μου αυτες τις μερες που ειμαι πιο χαλαρη, θα το φερω να το απολαυσουμε μαζι.

Taram tataaam!  Καπελο show!!

This slideshow requires JavaScript.

Σας φιλω γλυκα!

Πη Ες:  Φωτογραφικη μηχανη δεν εδεησα να παρω,  δανειζομαι μια Panasonic Lumix του Ερρικου για την αποδραση, κι οταν γυρισω βλεπουμε.

20 Comments leave one →
  1. May 29, 2010 6:32 am

    Αντε ντε!!!!! :-)))
    Υ.Γ. Λατρεύω τα καπέλα και είσαι θεά…

    • May 29, 2010 11:33 am

      Χα χα, σιγα σιγα.. απολαμβανω το χαλαρο..πριν! Ελπιζω να βρηκες κι εσυ το δικο σου! 🙂

  2. dekal permalink
    May 29, 2010 7:49 am

    Πολυ καλο καπέλο και πολύ καλή καλοκαιρινή διάθεση βλέπω και διαβάζω. Σε καλό δρόμο βρίσκεστε κυρια μου.

    • May 29, 2010 11:36 am

      Αγαπημενο Δεσποινακι, ναι ο δρομος ανοιγεται μπροστα και με καλει! Παταω γκαζια!

  3. May 29, 2010 8:49 am

    πολυ καλη ειναι η λουμιξ, βολευτηκες παλι🙂
    δεν εχει μεγαλο καπελο φετος; ενταξει κι αυτο ωραιο αλλα τα μεγαλα εχουν πιο θεωρια ρε παιδι μου😀
    ναι χαιρεσαι τη Δαφνη σου!!
    φιλακια

    • May 29, 2010 11:39 am

      Ναι μελισσακι καλη ειναι η λουμιξ, πραγματικα βολευτηκα. Τωρα για το καπελο, ειπα να αλλαξω στυλακι λιγο. Τα αλλα τα εχω στην Αθηνα και μου φαινεται οτι αυτο θα με περιμενει εδω.
      Ευχαριστω για τις ευχες. Φιλακια κι απο μενα.

  4. May 29, 2010 9:22 am

    Καλη διασκεδαση!!!!

  5. margarita permalink
    May 29, 2010 11:21 am

    χρονια πολλα για τη Δαφνη πρωτα απ ολα..( μηντα ξεχασω μετα δηλ..) και για ολα τα αλλα ταρατατζουμ και πανω τουρλα!!! ολε και βουρ.. και στην αραβικη γιαλα.. ( με Λ θεσαλονικιο..) μια ζωη αντικυκλικη ειμαι.. τωρα που ολοι βαζουν καπελα και βαλιτσες εγω συμμαζεθομαι και ανασκουμπωνομαι.. η μηχανη ειναι σουπερ ( τετοια εχω κι εγω και περικαλω φωτοενημερωση χωρις δικαιολογιας.. λετιτσια με πισινα ΛΑΙΚ!!

    • May 29, 2010 11:42 am

      Ευχαριστω Μαργαριτουλα μου. Φυσικα και θα επακολουθησει φωτοενημερωση. Φανταζομαι οτι θα μαζεψω πολυ υλικο, καινουργια μερη, αλλες καταστασεις, περισσοτερη ωριμοτητα (νομιζωωω) . Φιλια!

  6. Πέννυ permalink
    May 30, 2010 9:55 am

    Εναρξη θερινής περιόδου και με το καπέλο… Καλές διακοπές λοιπόν, καλά να περάσεις και περιμένουμε…………

  7. orfia permalink
    May 30, 2010 6:45 pm

    ..πατα γκαζιιιιι !!! ο καπελο…..σου παει!!!

  8. May 31, 2010 10:25 am

    Και για πού το βάλατε παρακαλώ;;;
    Καλές διακοπές σου εύχομαι🙂
    Να χαίρεσαι την κόρη σου!

  9. May 31, 2010 11:23 am

    Έτοιμο το κόκκινο χαλί να υποδεχθεί το πιο φιν φον κορίτσι!!!…..και αυτό το καπέλο ΜΟΝΟ εσύ μωρό μου αξίζει να το φοράς!!Διότι δεν αρκεί να σου αρέσει πρέπει να σου πηγαίνει κιόλας!

    Φιλιάάάάάάάάάα

  10. elekat permalink
    May 31, 2010 12:27 pm

    A super σου πάει το καπελάκι!
    Περιμένουμε photos λοιπόν!
    Καλά να περάσεις και να πάρεις τέλειο χρώμα!!!

  11. May 31, 2010 2:05 pm

    Despinakiiiii mouououou na peraseis teleia kai na euxaristitheis oti theleis…ksexna tin doyleia auti mia zoi ekei tha einai😉

  12. June 1, 2010 2:12 am

    Λοιπόν,
    Χρόνια πολλά για τη Διδυμίτσα σου. Να τη χαίρεσαι και να τη δείς όπως ποθεί η καρδιά της.
    Οσον αφορά στο λευκό φουστανάκι με φόνο το μαυρισμένο σώμα, συμφωνώ πως είναι η επιτομή του καλοκαιριού. Και το ψαθί σου πάει μούρλια. Να το φοράς στην πατρίδα καλή μου για να δημιουργείς σύννεφο μυστηρίου.
    Καλό ταξίδι, αν σε πρόλαβα!!!

  13. June 2, 2010 11:30 am

    Από γιορτή σε γιορτή είσαστε εκεί μου φαίνεται!!!
    Να τις χαίρεσαι!!!!
    Για φέτος δεν βλέπω να βάζουμε καπελάκι…

  14. June 3, 2010 10:14 pm

    Kαλά να περάσεις και να χαίρεσαι την κορούλα σου!
    By the way το blog σου καταφέρνει και μου φτιάχνει τη διάθεση!

    Ματσαμουτσάκια πολλά,
    από μια Αμετανόητη fan του blog σου. 😉

  15. June 6, 2010 4:38 pm

    Χαιρετιζω ολους τους φιλους, λαω στον Μαρκονη “καλα ΔΕΝ το βλεπεις το καπελο;” , καλοσωριζω το αμετανοητο πλασμα, και μοιραζω φιλια!

Leave a Reply

