Skip to content

σε φοντο θαλασσινο με συννεφια

June 7, 2010

Αγαπημενοι μου φιλοι συνμπλογκερς και μη,  η χαρα μου ειναι απεριγραπτη που κανω αυτη την αναρτηση  οχι πια απο την “αρτηριοσκληρωτικη πρωτευουσα” ,  αλλα απο ενα ομορφο νησι οπως ειναι η Μυτιληνη.   Δεν εχω ωρα να φερω τωρα περισσοτερες φωτογραφιες η να περιγραψω αυτα που βλεπω και απολαμβανω.  Δε θελω να χασω ουτε ενα λεπτο απο αυτη την απολαυση.

Σημερα το πρωι βρεχει λιγο, αλλα το βλεπω εγω το συννεφο.  Θα εξαφανιστει σε λιγο οπως εκανε και χτες.  Ετσι βρισκω ευκαιρια να σας χαμογελασω σε θαλασσινο φοντο.  Οπως βλεπετε το καπελο ταξιδεψε μεχρι το βορειο Αιγαιο.  Στην Αθηνα που ημουν την προηγουμενη εβδομαδα,  χαμογελασα οταν ειδα στην κρεμαστρα τα αλλα καπελα και ετρεξε ο νους μου στις παλιες αναρτησεις.

Οι φωτογραφιες που θα φερω σε επομενα ποστς (οταν γυρισω πια) θα ειναι υπεροχες.  Οχι μονο το νησι ειναι απο τα πιο ομορφα που εχω επισκεφτει, αλλα η καινουργια μου “Λουμιξ”  (που μου χαρισαν προχτες στα γεννεθλια)  ειναι “εργαλειο ανωτερο” απο την αλλη που ειχα μεχρι τωρα.

Σας φιλω γλυκα γιατι μολις ειδα τον ηλιο να σκαει μυτη μεσα απο τα συννεφακια.  Μπλουμ in my mind!

40 Comments leave one →
  1. June 7, 2010 8:04 am

    Δεσποινάκι μου, πάντα να περνάς καλά.
    Πολλά φιλιά

    • June 8, 2010 6:06 am

      Ευχαριστω Φωτεινη. Φιλια κι απ’το βορειοανατολικο Αιγαιο. Πρωϊ Τριτης λαμπερης και λιακαδερης! Καφεδακι στην βεραντα του ξενοδοχειου (φωτογραφιες αμα τη επιστροφη) και μπροστα μπου μια πισινα ρυτιδιασμενη που ου λεει ..ελα..ελα!

  2. June 7, 2010 9:56 am

    Καλή διασκέδαση. Τώρα που δεν έχουν ακόμα “πλακώσει” οι τουρίστες, φαντάζομαι θα είναι χάρμα η Μυτιλήνη!

    • June 8, 2010 6:09 am

      Δεν εχει τουριστες Μεροπη μου, μονο λιγους ειδαι κι ολοι ειναι Γερμανοι. Ισως να ερχονται για να σβησουν την εντυπωση που μας εκανε η μανδαμ Μερκελ, σορυ φραου ηθελα να πω! Χαρμα ναι!

  3. June 7, 2010 10:06 am

    Καλες διακοπες στα πατρια εδαφη.Να κανεις πολλα μπανια να μαυρισεις και να φορεσεις το ασπρο φουστανακι που ανεμιζει το δροσερο αερακι.
    Ξερω οτι η Μυτιληνη ειναι πολυ ομορφη,αρα σιγουρα θα περασεις καλα και θα χαρεις τη φυση Δεσποινα.Τα φιλια μου.

    • June 8, 2010 6:15 am

      Ευχαριστω Γιαννα μου, σε φιλω κι εγω απο το πραγματικα πανεμορφο νησι.

  4. June 7, 2010 10:25 am

    Η Μυτιλήνη ακούγεται τέλεια επιλογή για αυτή την εποχή, καλά να περάσεις!
    Εϊμαι σίγουρος ότι η Lumix θα … αναστενάξει 🙂

    • June 8, 2010 6:16 am

      Τελικα νομιζω οτι ο Ιουνιος ειναι ο καλυτερος μηνας για διακοπες. Και ναι Βασιλη, ηταν καλη η επιλογη. Η Λουμιξ ειναι πολυ τσιφτισα και δουλευει ΣΥΝΕΧΩΣ!

  5. June 7, 2010 10:41 am

    Σε περιμένουμε με ανυπομονησία.. Άντε να περάσουν οι μέρες να τα πούμε από κοντά…Φιλάκια φίλη…

  6. June 7, 2010 10:48 am

    Syggnwmi πολυλατρεμενη
    διακτινιζεσαι???
    που και ποτε βρεθηκες απο την αλλη ακρη του Ατλαντικου εδω????
    Πως το κανεις αυτο το μαγικο??

    χχχχχχχχχχχχχχ

    καλα να περνας και να μας γεμισεις φωτο μεγαλες και χορταστικες::)))

    • June 8, 2010 6:18 am

      Ειδες, στο τσακα τσακα, ασε τωρα περναν και οι μερες γρηγορα και δε μπορωωωωωωω!!!!

  7. June 7, 2010 10:57 am

    Καλή διασκέδαση!!!
    Και περιμένουμε τα κατορθώματα της καινούριας μηχανούλας!!!

    Τρελοτουρίστρια

    • June 8, 2010 6:22 am

      Τρελλοτουριστρια μου , σ’ευχαριστω, σιγουρα θα τα δουμε ολα αυτα μαζι!

  8. June 7, 2010 11:41 am

    Και με συννεφιά και με λιακάδα είσαι μούρλια!! Δεν είναι απλά κοπλιμάν περικαλώ είναι η αλήθεια. Να περνάς τέλεια Πρωτευουσιάνα γλυκιά ( δεν ξανακάνω λάθος) σου στέλνω φιλί και καλή απόλαυσηηηηηηηηη!!

    • June 8, 2010 6:24 am

      Φιλι, φιλι, και καλη επιτυχια σας οικογενειακως στις εξετασεις σας. Η Μυτιληνη ειναι στο βορειοανατολικο Αιγαιο, πληροφοριακα, λεμε τωρα.. 😛

  9. June 7, 2010 2:12 pm

    οι συννεφιές τέλος! βάλε τα αντηλιακά σου γιατί έρχομαι μαζί με το ντάλα ήλιο και το ντάλα καλοκαίρι 🙂
    φιλάκιααα

    • June 8, 2010 6:24 am

      Ναι σημερα ΤΕΛΟΣ! Σιγουρα κατι εκανες! Φιλακια μωρελιμ!

  10. luna permalink
    June 7, 2010 5:45 pm

    armenise kai gia emas pou akomh den mporoume ;-)) kala na pernas despinaki

    • June 8, 2010 6:07 am

      Θα ερθει Λουνα μου και η σειρα σου και τοτε εγω θα ξεροσταλιαζω που δε θα ειμαι εδω! Σ’ευχαριστω χαρα μου!

  11. June 7, 2010 7:04 pm

    enjoy the sun! 🙂

  12. June 8, 2010 3:48 am

    Ααα και εδώ είναι τέλεια…Σήμερα είχε πολύ υγρασία και καταιγίδες….

    Χάνεις σου λέω

    :((((((((((

    Καλά να περάσετε ! Καντε μία βουτιά και για μένα !!! :)))

    • June 8, 2010 6:27 am

      Κοιτα κι εσυ μωρο μου μικρο! Διαβαζε και θα περασει ο καιρος! Θα μαζευτουμε παλι. Ως τοτε φιλακια και να μη διαβαζεις καλοκαιρινα μπλογκς και μελαγχολεις! Σε σκεφτομαστε ολοι εμεις εδω! Απο Ευβοια μεχρι Μυτιληνη!

  13. June 8, 2010 4:12 am

    Αν σου πω ότι σκεφτόμαστε να ταξιδέψουμε οικογενειακώς Λέσβο τον Αύγουστο….άρα περιμένω ενδελεχή ενημέρωση 🙂

    Πάντως Αλεξανδρούπολη-Μυτιλήνη είναι ένα τσιγάρο δρόμος 😀

    • June 8, 2010 6:29 am

      Χα χα.. ενα τσιγαρο στο καϊκι! Χμμ εχει αεροπορικη συνδεση; Μαλλον. Εδω απο Αθηνα μολις σηκωθηκαμε ..κατσαμε. Καλη επιτυχια Δωρα μου!

  14. June 8, 2010 6:30 am

    Α τουτι: Συγνωμη που δεν ερχομαι σε ολους, αυτο θα αρχισει σε μερικες εβδομαδες. Προς το παρον.. μπλουμ!

  15. June 8, 2010 8:04 am

    Despinaki mou Xroniaaaa Pollaaaaa, megali na gineis me aspra mallia 🙂 kala kai bammena na einai tin sofia theloyme kai tin glika sou na emploutistei kai allo 😉

    Mitilini einai poli oraia kai eidika otan piga mikri to ”petrino” dasos (pou den exei meinei ksilo gia ksilo bebaia) opos to elega mou eixe eksapsei poli tin fantasia…

    kai episis ta nera stin petra opou einai trela pagomena lemeeee!!! min mpeis….tha sfixtei i kardia sou…emena auto eixe ginei…akoma to thimamai…

    na pernas teleia kai tha perimenoyme photos 😀 😀

    • June 9, 2010 4:53 pm

      Βρεχει και περιμενω να σταματησει η βροχη για να βγω! Λονλινακι, ευχαριστω για τις ευχες , στο πετρινο δασος θα παω καποια στιγμη σιγουρα.

  16. μαργαριτα permalink
    June 8, 2010 9:12 am

    χαιρομαι που περνας καλα.. κοιτα οχι μονο οθζο, και σαρδελλες παρτακαλω και λαδοτυρι.. εγω δεν εχω παει μεν ποτε αλλα ως γνωστον εχω δει ντοκυμαντερ! λουμιξ φορεβερ..φιλια σημερα εχουμε και εμεις νταλα ηλιοεξω απο το κοντεινερ!

    • June 9, 2010 4:56 pm

      Απ’ολα Μαργαριτα! Τα δοκιμασα ηδη. Το τελειο ειναι τα γεμιστα λουλουδια των κολοκυθιων με τυρι. Αυτα με εχουν ξετρελλανει. Η τελευταια σου φραση εχει ενα τσιγγανικο φλεηβορ! Φιλακια!

  17. Anonymous permalink
    June 8, 2010 4:53 pm

    αχ τι καλα!! φιλακια στον αγαπημενο μου Μολυβο μωρελι μ..

  18. Anonymous permalink
    June 9, 2010 4:08 pm

    πώ πώ πώς σε ζηλεύω. Να πας στο Σίγρι, και στο Τσαμούρ Λιμάνι (ψάξε βρες το, λασπολίμανο σημαίνει και όπως καταλαβαίνεις δεν είναι για μπάνιο, αλλά για φαγητό και ούζο), στην Ερεσσό στο παρασόλ για κοκτέιλ, στην Σκάλα Σκαμνιάς ε-ννο-εί-ται ή δίπλα στο λιμανάκι της Κάπης. Πώ πώ! Ζηλεύω! Να περάσεις ωραία!

    • June 9, 2010 4:57 pm

      Ευχαριστω ιδιε η αλλε ανονυμους που φαινεται να ξερεις καλα την Μυτιληνη.

  19. June 10, 2010 2:52 pm

    Ασπασμούς θερμούς στη λουομένη της Μυτιλήνης και πολλές ευχές για τα γενέθλιά σου!
    Με αγάπη

    • June 11, 2010 6:16 am

      Ευχαριστω Καναδεζα μωρο μου, σε φιλω κι εγω απο εδω!

  20. June 11, 2010 6:20 am

    Μην παραλείψεις να φωτογραφήσεις τις υπέροχες μονοκατοικίες-αρχοντικά. ‘Οπως θα είδες είναι θαυμάσια διατηρημένα και με χρώματα, σωστά τοποθετημένα και συνδυασμένα. Ο Μόλυβος εξαιρετικά όμορφο μέρος. Και μην ξεχάσεις το απολιθωμένο δάσος στο Σίγκρι. Να περνάς όμορφα.

    • June 11, 2010 1:53 pm

      Εχω φωτογραφισει μερικες, αλλα ειναι τοσες πολλες που πρεπει να σταματω καθε τοσο και λιγακι. Ειναι πραγματικα υπεροχα! Στο Μολυβο πηγα αλλα θα ξαναπαω αυριο, οπως και στο απολιθωμενο δασος. Ευχαριστω!

  21. April 10, 2012 5:55 am

    If some one desires to be updated with latest technologies afterward he
    must be pay a quick visit this website and be up to date all the time.

Leave a Reply

