Skip to content

L’été

June 21, 2010

Βαρκα με φιν φον ονομα στην σκαλα Καλλονης

Δεν ξερω τι σας ερχεται στο μυαλο με την εκφραση “θερινο ηλιοστασιο” αλλα στο δικο μου υπαρχει η εξης εικονα. Νταλα μεσημερι στην οδο Πανεπιστημιου, στο υψος της Ακαδημιας, να σκαει ο τζιτζικας και να περιμενεις στη σταση του τρολλεϋ να καταφθασει ενα χρυσο οχημα να σε παραλαβει με αλλους 200 ιδρωμενους επιβατες.  Κι επειδη πριν λιγες μερες την εζησα παλι τη στιγμη,  για μενα το καλοκαιρι προεκυψε στην Αθηνα στην οδο Πανεπιστημιου και ωρα μια περασμενες.  Για να μη γινομαστε ομως αμφησβητιες των αστρονομικων φαινομενων, το καλοκαιρακι μας εφτασε χτες σε ολη του την μεγαλοπρεπεια σε ολο το βορειο ημισφαιριο.  Οι διακοπες μου στην Ελλαδα τελειωσαν, αλλα δεν εχω προλαβει ακομα να μελαγχολησω, προς το παρον πρεπει να καλοπιασω το Τζετ Λαγκ να με αφησει ησυχη, αλλα δυσκολα τα πραγματα,  τσιμπουρι μου εγινε! Καλη σας μερα και χαιρομαι που σας ξαναγραφω.

Η φωτογραφια που βλεπετε,  ειναι  απο την προσοψη του Γκολντεν Χωλ.  Και αν δεν περασατε απο εκει τελευταια σας πληροφορω οτι πηρε βραβειο καλυτερου εμπορικου κεντρου στην Ευρωπη για το 2010. Διοτι μπορει να εχουμε μια κρισαρα νααα! αλλα εχουμε και την πιο φιν φον μωλ.  Αυτο δε ξερω ποσο θα κρατρησει γιατι ενα απο τα πραγματα που παρατηρω στην Ελλαδα (αλλα δεν εκπλησσομαι) ειναι η ελλειψη μεριμνας για συντηρηση. Οποιαδηποτε συντηρηση. Θα μου πειτε, εδω ο κοσμος χανεται κι εσυ ζητας μερεμετια.  Οχι αλλα φοβαμαι οτι δεν ειδα ποτε συντηρηση, ακομα και τοτε που μπορουσαμε, οποτε τωρα προβλεπω οτι θα γινει αυτο που παρατηρουσα περσυ στην Αργεντινη, μια πολη καποτε αρχοντισσα, σε κατασταση θλιβερη. Ακομα φτιασιδωνει το προσωπο, αλλα ως ποτε;

Πετρες που κοβουν τα πατουσακια στην παραλια Καγιας

Ο λογος που με εφερε στην μωλ ηταν γιατι η κορη μου μου ειχε παραγγειλει μερικα προϊοντα απο το Mastic Spa.  Βεβαια τοτε δεν ηξερα για την θαυματουργη κρεμα για φτερνες που διαθετει η φιρμα, αλλοιως θα την επαιρνα να σωθω γιατι οταν κυκλοφορεις με πεδιλα  τρεις εβδομαδες στην Ελλαδα, καλο ειναι να μη κοιτας τις πατουσες σου αλλοιως μπορεις να παθεις συγκοπη.

Impression καλαμαρι στα καρβουνα με τα μπιρμπιλικια του και με τα ολα του.

πατατες πατατενιες (παρακαλω προχωρηστε και μη στριμωχνεστε)

Παγωτο καϊμακι σε μπαρακι στο Μολυβο.

Περασα πολυ ομορφα σε γενικες γραμμες.  Ειδα τη μανουλα μου, τις θειτσες μου,  το μωρο της Μυρτως, αγαπημενους φιλους,  εφαγα παγωτα καϊμακια,  κουλουρια Θεσσαλονικης,  βλητα, τιμησα  γαστρονομικα την Ελληνικη χλωριδα και πανιδα,  πηγα στη Μυτιληνη κι εκανα τα μπανακια μου, κοιμηθηκα ΟΛΑ τα μεσημερια και για να μη πολυλογω, περασα ζαχαρη.   Κι αυτη ειναι η εισαγωγη.  Το θεμα “été”  θα το αναλυσουμε λιαν προσεχως με την πρεπουσα προσοχη σε εικονογραφημενες συνεχειες.

Δε κατ λαϊκς Πινκ

Πριν καλα καλα μπει το καλοκαιρακι  λοιπον, ναμαι πισω στην “πρωτευουσα”, ανανεωμενη και κεφατη.  Ισως να ειμαι το μονο ατομο στο εργασιακο μου περιβαλλον που γυρνα απο διακοπες χαρουμενο.  Οι συναδελφοι δεν εχουν καταλαβει πως συμβαινει αυτο το περιεργο, αλλα πιστευω οτι ειναι θεμα ιδιοσυγκρασιας.  Εξ αλλου το καλοκαιρι ειναι ακομα μπροστα μας.  Τι εδω, τι εκει (προσεξτε πως παρηγοριεμαι).  Θα μετρω τις μερες μεχρι τα Χριστουγεννα που θα ξαναρθω!  Απορω μερικες φορες πως μερικες μερες χαλαροτητας μπορουν να καθορισουν θετικα πολλες εβδομαδες που ακολουθουν,  και πως εχω μαθει να γυριζω ευκολα τον διακοπτη απο “ον βακεησον” σε “αντερ πρεσσουρ”  και τουμπαλιν. Τελος δηλωνω οτι πηρα δυο κιλα,  που προτιθεμαι να χασω μεσα στον Ιουλιο, μειον δυο-τρια ακομα Αυγουστο και Σεπτεμβρη, ετσι ωστε τα Χριστουγεννα να ερθω παλι ορεξατη.

Πολλα γλυκα φιλια!

Πη Ες.  Η αναρτηση εχει γαλλικο τιτλο γιατι θελω να προσελκυσω Γαλλους.  Μονο ετσι θα ειμαστε βραιμαν φιν φον!

38 Comments leave one →
  1. Nicolas permalink
    June 21, 2010 10:33 pm

    Je suis là ! (et je dois toujours une recette, mais — promis, craché — μόλις αδειάσουν τα χαρτόνια, δικιά σου θάναι).

    • June 22, 2010 10:08 am

      Χα χα, γεια σου Νικολα! Μα τι θα γινει με αυτες τις κουτες πια; Κοντευω να ξεχασω για ποια συνταγη μιλαμε! Να εισαι καλα, μη βιαζεσαι! 😉 Merci pour la visite!

  2. dekal permalink
    June 21, 2010 10:47 pm

    Μπράβο Δεσποινάκι που περασες καλά και γυρισες χαρουμενη. Θα συνεχισουμε να τα λέμε εσύ στην Ουασιγκτώνα σου και εγώ να σου περιγράφω το καλοκαίρι στην Παρο. Σε φιλώ

    • June 22, 2010 10:10 am

      Δεσποινα μου, τα καλοκαιρια στην Παρο θα ειναι υπεροχα, εμεις δεν εχουμε ολο λεβεντες νεοι, ουτε καπετανεοι, τιποτις δεν εχουμε! Ναι θα συνεχισουμε να τα λεμε και καποτε θα τα πουμε κι απο κοντα. Φιλακια!

  3. June 21, 2010 11:24 pm

    Καλώς όρισες, Καλό Καλοκαίρι!!

  4. June 22, 2010 3:54 am

    Πολυαγαπημένο μου δεσποινάριον και εγώ αυτές τις μέρες της ζέστης θυμήθηκα τον εαυτό μου στο κέντρο της Αθήνας, καλοκαίρι όταν ήμουν μαθήτρια .
    Θέλεις όλα όσα μας λένε για το ΔΝΤ, θέλεις ότι μας στέλνουν χρόνια πίσω , είπα και εγώ
    “‘αφού θέλουν να μας πάνε πριν το ’80 δεν θα τους χαλάσω το , ας το εκμεταλλευτώ να διώξω καμια 30-αριά χρόνια . Τί έτσι θα μας φοβίζουν ; Θα το πάμε κι εμείς από την ανάποδη”
    Ε, μα αφού θέλουν lifting της οικονομίας και της κοινωνίας, ευκαιρία να κάνουμε και εμείς ένα , τζάμπα πράγμα.
    Για το Golden , επειδή διαπίστωσα κι εγώ που πήγα κάτι παρόμοιο, έχω να πω ντροπή. Γιατί η συγκεκριμένη ιδιωτική πρωτοβουλία που το διαχειρίζεται μια χαρά κεφάλαια έχει αλλά μάλλον διαθέτει και αρκετή δόση ελληνικού αρπακολλισμού και ωχαδερφισμού.
    Εννοείται ότι τώρα με την οικονομική κρίση τα κτίρια θα καταντήσουν χειρότερα από της Αργεντινής, είμαστε Έλληνες μην το ξεχνάς, λατρεύουμε τα ακίνητα για να τα δείχνουμε κάτω από τη μύτη του διπλανού μας και να σκάει από τη ζήλεια του, αλλά όταν είναι να επενδύσουμε σε αυτά ξεχνάμε ότι είναι δικά μας.
    Συγκρίνεται το τσάμικο με το ταγκό; Νιετ

    Κλείνω εδώ, την καλημέρα μου εκεί στο μακρινό DC , νομίζω ότι το Γαλλικό αναγνωστικό κοινό σας ανήκει φιν φον δεσποινάριον δικαιωματικά..

    • June 22, 2010 10:20 am

      Μερικα πραγματα ξαφνικα ηταν σα να μην αλλαξαν ποτε αγαπημενη μου Σο Φαρ. Και οι εικονες οι παιδικες μακαρι να μας ξανανοιωναν, αλλα μας κανουν να συνειδητοποιουμε οτι περασαμε στο χρονο απρακτοι. Λυπαμαι να βλεπω τα πεζοδρομια ξηλωμενα παντου. λαμπρα κτιρια στην Κηφησιας που πατανε σε χωμα και πετρες, δρομους που εχουν να συντηρηθουν απο οταν ημουν πεντε (και πανε πολλα χρονια) και στην μεση του λεκανοπεδιου τους σωληνες του Καλατραβα να ξεφτιζουν σαν χερουλια απο παλια κουζινα. Μου φανηκε τοσο ειρωνικο αυτο το βραβειο! Αυτα τα γραφω και ποναω. Τωρα ασε τα ες γιου βηζ. Θα τα πιασω αλλη φορα. Παντως οπως θα παρατηρησες, οτι πηρα ηταν μεηντ ιν Γκρης, οχι οτι θα ενυσχυσω την οικονομια, αλλα αν ολοι το κανουν κατι θα γινει. Παρτε ενα και καλο ηθελα να τους φωναξω!
      Φιλια, οπως βλεπεις η Γαλλια ειναι παρουσα!

  5. June 22, 2010 6:36 am

    to golden hall htan adeio prin 2 vdomades pou phga😦, ase pou eixan bvalei k katiplastika louloudia kapou, halouse olh thn aisthitikh.
    h psipsina (k oi patates) mou klepsan thn kardia.
    poses wres pthseis einai apo washington? tha sou elega na kanbeis xana mia voltitsa pros septemvrh.
    gros bisous! que notre ete sera scintillant, merveilleux, delicieux !🙂

    • June 22, 2010 10:26 am

      Εχεις δικιο Ντοναμπελλα μου, αδειο ηταν, και καποτε ψωνιζα πραγματα απο την Ελλαδα, τωρα ομως οταν στην Καλογηρου βλεπω εισαγομενα που αρχιζουν απο 400 ευρω κι απανω, προσπερνω με χαρη. Ειλικρινα σταθηκα στο Μαστικ Σπα, στο Μπουρναζο που φιαχνει ακομα πεδιλα μεηντ ιν Γκρης, και στον Πλατη για ενα γλυκουλακι. Α και στον Ιανο για χαζι λιγο.
      Απο “Γουασινγκτων “ειναι 11 ωρες συνολικα με μια σταση στην Ευρωπη. Μερσι σερι!

  6. June 22, 2010 6:59 am

    Mια χαρά… κι εμείς (Γεράσιμος, σύζυγος και κορούλα) λέγαμε να πάμε Λέσβο φέτος, αλλά τα εισιτήρια (2 άτομα, αυτοκίνητο και καμπίνα) από Θεσσαλονίκη για Λέσβο απεδείχθησαν πιο ακριβά απ’ όσο θα πληρώναμε για να πάμε… Ιταλία (Ηγουμενίτσα-Ανκόνα με τελικό προορισμό Τοσκάνη, όπως πριν λίγα χρόνια). Οπότε εν τέλει εγκαταλείφθηκε η Λέσβος ως ιδέα και αντικαταστάθηκε από τη Χαλκιδική (βρήκαμε κάτι ωραιότατα μπάνγκαλοους). Αλλά γιατί να πρέπει να πληρώνουμε τόσο πολλά για να ταξιδεύουμε στην ίδια μας την πατρίδα;

    • June 22, 2010 10:31 am

      Γεια σου Γερασιμε! Να χαιρεσαι την κορουλα! Εχεις δικιο οτι και να πεις, ειναι απαραδεκτα τα ναυλα. Ακουσα οτι οι αεροπορικες εταιρειες εχουν χαμηλα εισητηρια (100 ευρω αλλε ρετουρ) αλλα θελεις και το αυτοκινητο, τι θα κανεις στο νησι. Η Χαλκιδικη ειναι πολυ ομορφη και προσιτη, και κυριως δεν ειναι εποχες για διακοποδανεια και αλλα τετοια. Ειμαι περιεργη τι βγαζουν αυτες οι ναυτιλιακες εταιρειες. Λιγες μερες πριν ακουσα οτι η Ανεκ μειωσε τις τιμες σε μερικα δρομολογια. Αξιζει να το ψαξεις παντως. Χαιρετισμους!

  7. Πέννυ permalink
    June 22, 2010 7:12 am

    Καλώς την και πάλι λοιπόν στα λημέρια της πρωτευούσης της άλλης πλευράς του ωκεανού… σε θαυμάζω που καταφέρνεις και γυρνάς γελαστή στη δουλειά μετά τις διακοπές… ειδικά τόσο νωρίς… καταλαβαίνω ότι γυρνάς ξεκούραστη και γεμάτη εικόνες, στιγμές με την οικογένειά σου, αλλά δεν μελαγχολείς που επιστρέφεις πάλι στο γραφείο ενώ έξω είναι ακόμα καλοκαίρι? και θα είναι καλοκαίρι για τουλάχιστον 2-3 μήνες?… εγώ που συνήθως πάιρνω άδεια τον Ιούλιο, ομολογώ ότι αρχές Σεπτέμβρη αναζητώ κανένα τετραήμερο για να ξαναγεμίσω τις μπαταρίες πριν το χειμώνα…
    Και για να έρθω και στο καλλιτεχνικό κομμάτι της ανάρτησης… όλες οι φωτογραφίες μυρίζουν καλοκαίρι… θάλασσα, μεζεδάκια, “αληθινές” χρυσαφένιες πατατούλες, παγωτό και μεσημεριανή ραστώνη ακόμα και για τις γατούλες…

    Καλημέρα Δεαποινάριον :-*

    ΠιΕς: αστείο δεν είναι που έφτασε η φρέσκια (και όχι προτηγανισμένη) τηγανιτή πατάτα να διαφημίζεται στα υπέρ ενός εστιατορίου?

    • June 22, 2010 10:34 am

      Χα χα ναι ειδες! Πατατες πατατενιες, το ειδα γραμμενο σε τιμοκαταλογο! Το καλοκαιρι εδω διαρκει μεχρι Οκτωβρη σχεδον αλλα ειναι συχλιο και υγρο. Σ’ευχαριστω για τα καλα σου λογια περι φωτογραφιων. Εχω πολλες ακομα να φερω! Φιλια!

  8. June 22, 2010 8:08 am

    ego pantos extes to bradi pou se diabasa kseligothika me tis tiganites patatoules🙂 xairomai pou perases kala despinarion mou🙂 ante kali epistrofi =)

    • June 22, 2010 10:34 am

      Ευχαριστω Λονλινακι μου, φανταζομαι θα πας κι εσυ καποια στιγμη εκει!

      • June 23, 2010 7:38 am

        Nai Despinarion mou sinithos pao pio kalokairaki gia na mporo na do kai to family all together😉

  9. Ρούλα permalink
    June 22, 2010 12:14 pm

    Bonjour mwreli mou fin fon!
    Eκεί που ήσουν ,ήμουνα τα καλοκαίρια μέχρι τις πρώτες τάξεις του γυμνασίου και μιας και κάνουμε αναδρομές στο παρελθόν θυμάμαι τις σαρδέλλες Καλλονής που απ’ότι πληροφορούμαι τείνουν να εξαφανιστούν.Έπεσαν και αυτές θύματα της υπεραλίευσης και της αλόγιστης χρήσης ακατάλληλων διχτυών.Όσο για τη συντήρηση των κτιρίων,δρόμων κλπ,δεν είναι πολυτέλεια,δες τη βαρκούλα με το ονοματάκι σου,η καημένη πρέπει να τη βάψει ο ιδιοκτήτης όχι τόσο για θέμα αισθητικής αλλά για τί θα σαπίσει και θα χρειαστεί περισσότερα χρήματα είτε για επιδιόρθωση είτε για να πάρει άλλη.
    je t’embrasse( προσποιούμαι ότι με προσέλκυσε ο τίτλος της ανάρτησης🙂 )

    • June 22, 2010 11:41 pm

      Bonjour bebelli. Εφαγα σαρδελιτσες σε ολες τις μορφες αλλα τις ιστοριες για εξαφαμιση δεν τις ακουσα. Τωρα για την συντηρηση, βλεπω αδιαφορια ακομα και στις προσωπικες περιουσιες. Αδιαφορια; Βαρεμαρα; Τι να πω μωρε Σταυριτσα!

  10. June 22, 2010 12:22 pm

    καλαμαράκια, παγωτό και κόκκινα νυχάκια….
    αυτό θα πει καλοκαίρι!🙂
    Τέλος οι διακοπές, ε; Δεν επιράζει, με καλή παρέα και καλή διάθεση είναι παντού και πάντα διακοπές!
    Φιλιά!!!

    • June 22, 2010 11:44 pm

      Ειδες.. ποτε ηταν που περιμεναμε μαζι στο Μοναχο να προχωρησουμε ενα βημα.. πως περασαν οι μερες; Καλα μπανακια! Φιλακια!

  11. June 22, 2010 2:22 pm

    Δεσποινάκι μου
    Και όπως είπαμε Lè eté n’est pas encore passé. I a just commencé. Χαίρομαι που πέρασες ωραία κι αν ήξερες για την κρεμούλα θάσωνες δύο ψυχές και τέσσερις πατουσίτσες.
    Γουστάρω La vie, plus le chat en rose!
    Φιλί

    • June 22, 2010 11:55 pm

      Καναδεζα μωρο μου, το καλοκαιρι ειναι μπροστα μας, γεματο υγρασια και συχλιο! Την κρεμουλα θα την ψαξω την επομενη φορα. Φιλια.

  12. June 22, 2010 3:31 pm

    οι φίλοι μου οι γάλλοι πάντως έχουν εκπαιδευτεί να λένε σε άπταιστα ελληνικά, το καλοκαίγι είναι μόνο ελλήνικο, έχουμε ήλιο, έχουμε φάλασσα, τα όλα εχουμέ🙂
    γι’ αυτό φέτος τους στέλνω Σαντορίνη, ανοίγω ταξιδιωτικό και κανονίζω ξενοδοχεία, εισιτήρια, φαγητό, τα όλα σου λέω😀
    οι πατατούλες είναι λα χταριστές και τα παγωτάκια αλλά κάνω λίγο δίαιτα πάλι μέχρι να ξαναφύγω
    φιλάκια

    • June 22, 2010 11:58 pm

      Κι εγω εχω γνωστους που παρκαρουν το σκαφακι σε ελληνικο νησι και κατεβαινουν καθε καλοκαιρι. Βιβ λα Γκρες! Φιλακια στο μελισσακι!

  13. June 22, 2010 7:20 pm

    Allons-allons!

  14. June 23, 2010 4:03 am

    Χμ, αυτές οι πατάτες πρωί-πρωί μου άνοιξαν την όρεξη. Όπως διάβασες και πιο πάνω το καλοκαίρι στη Λέσβο αναβάλλεται ένεκα κρίσεως αλλά και ζουζούνας που είναι μικρούλα ακόμη (αλλά και για μερικούς άλλους λόγους πιο πιεστικούς). Τουλάχιστον υπάρχουν οι αναμνήσεις και οι φωτό των φίλων μας κι έτσι παίρνουμε κι εμείς μια τζούρα φρέσκο αεράκι🙂

    Να περάσεις ένα υπέροχο καλοκαίρι κι από κείνη την πλευρά του Ατλαντικού

    • June 23, 2010 9:31 pm

      Οπως καταλαβαινεις Δωρα μου, κι εγω απο τετοιες τζουρες θα παιρνω δυναμη απο δω και στο εξης. Γυρισα για να σας ευχομαι καλες διακοπες.

  15. June 23, 2010 7:54 am

    Tu es une bonne amie et de deux livres de plus!
    Λε πατατές πγολαβά?? Φα τις φάω ολές και ας με λένε χοντγή!!!

    Φιγιά φιγιά

    • June 23, 2010 9:33 pm

      Παρντον σερι; Τελικα μακαρι να τις προλαβαινες, τελικα τις προλαβα εγω! Πφ! Ζε τ’αμπρας!

  16. panathinaeos permalink
    June 23, 2010 10:46 am

    Επισημαινω το ιδιαιτερα σημαντικο σημαινομενο της πρωτης και αποκαλυπτικης φωτογραφιας: η Δεσποινα ειναι παρκαρισμενη διπλα στον Ηρακλη! Επειδη προκειται για την αρχη του καλοκαιριου ειναι προφανες οτι δια της μεταφορικης και ελλειπτικης μεθοδου, καλυπτομενη απο μανδυα δηθεν-γαλλικων και καθως πρεπει, το Δεσποιναριον ετοιμαζει αθλους τρανους και μεγαλους, που θα μας κανουν ολους υπερηφανους.
    Αναρωτιεμαι ποιος θα ειναι ο πρωτος αθλος του αχτυπητου διδυμου Δεσποιναριον – Ηρακλης. Θα το σκεφτω και θα επανελθω.

    ΥΓ1. αντιπαρερχομαι τις διαδοχικες προκλησεις με τις πατατες, τα καλαμαρακια… ειναι αποπροσανατολιστικα για να μας αιφνιδιασει με τους αθλους
    Περαστικος 1. Ρε αυτη γυρισε με καποιον Ηρακλη. τον εχεις ακουστα;
    Περαστικος 2. Ειναι καποιος καλος στο κυνηγι, ειδικα στις αγριοκοτες.
    Περαστικος 1. Κι εδω στο αμερικα τι θα κυνηγαει; Σκιουρους η αρκουδες;
    Περαστικος 2. Εισαι ασχετος λεμε, πολυ ασχετος. Ηρθε για να εκπαιδευσει τους αμερικανους για τις μαχες με τους Ταλιμπαν, δεν το καταλαβαινεις; Αυτον θα παρει και ο ΜακΚρισταλ στο επιτελειο του. Θελει αντρες ο Στρατηγος, οχι απομιμησεις ανδρων.

    • June 23, 2010 9:41 pm

      Μανακι εισθε να βγαζετε βρωμες χρυσο μου! Ακου εγω με Ηρακλη. Παρκαρα απλα και αμεσως κι εσεις και οι ομοιοι σας περαστικοι να μου την πειτε. Εγω φταιω που δεν εβγαλα τη φωτο απο την αλλη μερια, οπου ηταν παρκαρισμενος ενας Αη Νικολας, να δω τι θα λεγατε χρυσο μου! Αλλα ειχα τον ηλιο στο δοξα πατρι απο κει!
      Μον Ντιε δεν μπορω να γινω αντικειμενο λογοτεχνιας με το ονομα Ηρακλης διπλα μου. Αμπσολυμαν ντεκαβλἐ! ΦΦΦΦ!!!!

  17. margarita permalink
    June 23, 2010 2:12 pm

    τι ωραια.. που γυρισες!! .. ετσι δεν θα ειμαι η μονη ανευ διακοπων απο δω και μπρος…
    εγω τους εχω στειλει ολους τους γουρουνοφαγους στην ελλαδα φετος.. απο κρητη, ευβοια μεχρι και στην Αθηνα!!…
    το γαλλικο μου ευτυχως φτανει να σε παρακολουθω..
    εχω ομως μια απορια.. οι διακοπες δεν ειναι για να γυρναει κανεις ανανωμενος , κεφατος και ορεξατος?? γιατι οι συναδερφοι σου το βλεπουν αλλοιως??
    πατατες , σαρδελλες παγωτο καιμακι ( με βυσσινακι!!) .. τι μου κανεις τωρα!!!

    • June 23, 2010 9:44 pm

      Χα χα, ειδες που γρινιαζες πριν μερικες μερες, οριστε! Γυρισα! Παλιομουρμουρα!
      Οι συναδελφοι μου γυριζουν παντα με μουτρα.. ωχ τελειωσαν οι διακοπες!
      Το παγωτο καϊμακι με τριμμενο αμυγδαλο η πραλινα. Το καλυτερο μου. Φιλια!

  18. June 23, 2010 7:19 pm

    ομορφιά!!!!!!!!
    δεν παλεύεται! έχει αγάπη ο φακός σου!
    και εις άλλες καλοκαιρινές – και όχι μόνο – εξορμήσεις Δέσποινα!

    • June 23, 2010 9:45 pm

      Φαντασου Μαριζακι και ειναι καινουργιος. Θα μαθω τα τερτιπια του και θα βελτιωθω!

Leave a Reply

