Skip to content

Les fleurs d’été

June 25, 2010

Το κοκκινο γερανι, ειναι πηγη εμπνευσης για καλλιτεχνες, για συγγραφεις και για φωτογραφους.  Ειναι το αγαπημενο μου λουλουδι του καλοκαιριου.  Βαζω πολλα κοκκινα γερανια στις γλαστρες μου και εχω την ψευδαισθηση οτι φερνω την μεσογειακη ομορφια στο Μερυλαντ.  Εδω στον χωρο που πραγματικα ανηκει, στολιδι καθε Ελληνικης αυλης.  Κοκκινο γερανι σε προαυλιο εκκλησιας στο Πλωμαρι Λεσβου.

Στην γκαλλερι,  τα αλλα καλοκαιρινα λουλουδια παιζουν ξεπαραβγαλματα σε χρωματα και ευωδιες,  τα φουξια γερανια, οι κοκκινες μπουκαμβιλιες, η μοναχικη μαργαριτα, οι ασπρες και ροζ δαφνες,  το λουλουδι του φικου, ακομα και η ορχιδεα στο μπαλκονι της μαμας μου.   Μια αγκαλια λουλουδια απο μενα σημερα την ωρα που το Σαββατοκυριακο μας χτυπα την πορτα. Σας φιλω γλυκα.

Πη Ες: Για σκεψου τωρα να βλεπεις ενα λουλουδι και να μη μπορεις να το μυρισεις.  Δεν ειναι κριμα;

18 Comments leave one →
  1. June 25, 2010 5:49 am

    “Για σκεψου τωρα να βλεπεις ενα λουλουδι και να μη μπορεις να το μυρισεις. Δεν ειναι κριμα;”

    NAI !!!!!

    • June 26, 2010 10:47 am

      Λακωνακο! Πως με πιανς βρε παιδι μου! Κατσε να συνελθω και θα τα πουμε. Φιλια!

  2. June 25, 2010 6:16 am

    Κρίμα είναι αλλά τουλάχιστον μπορείς να το βλέπεις.. Σκέψου πόσο πιο κρίμα θα ήταν αν δεν μπορούσες ούτε να το δεις… Φιλάκια φιλενάδα μου και καλό σαββατοκύριακο…:-)

    • June 26, 2010 10:48 am

      Φιλια και σε σενα χαρα μου και να περνας υπεροχα στην Κρητη. Ηδη απο οτι διαβαζω ολα ειναι ονειρεμενα!

  3. Ρούλα permalink
    June 25, 2010 6:33 am

    Είδα τις φωτογραφίες σε μεγέθυνση,φανταστικές,τι μηχανή είπαμε είναι;φαίνεται και η παραμικρή λεπτομέρεια στα κοντινά πλάνα,είναι σαν να τα μυρίζεις!
    καλό σαββατοκύριακο!

    • June 26, 2010 10:51 am

      Ρουλακο, ειναι Panasonic DMC-ZS1 Lumix το μοντελο. Δεν εχει τον πιο μεγαλο φακο που μπορεις να φανταστεις, βλεπεις ηθελα μια μηχανη μικρουλα να μπαινει στην τσαντα μου. Ακομα δεν εχω μαθει ολα τα κολπα, ελπιζω να βελτιωθω. Καλο Σαββατοκυριακο.

  4. June 25, 2010 7:33 am

    xromata xromata xromata….panemorfo na ksekinas me mia agkalia gemati euodies kai ton ilio na lampei…giauto aksizei i Elladitsa polla…edo opos panta brexei… 😦

    • June 26, 2010 10:52 am

      Γι αυτο παμε κι ερχομαστε και την αγαπαμε παντα. Φιλια Λονλινακι.

  5. June 25, 2010 8:45 am

    prepei kapoia stigmh na paw mytilhnh. k na xanapaw xio (to nhsi tou pappou mou, apo th mhtera mou. ap’oti thymamai, exete k eseis sxesh apo ton antra sou, e?)
    se filw, kalhmera!

    • June 26, 2010 10:54 am

      Ναι Ντονναμπελλα, κατα καποιο τροπο εχω σχεση με το Βορρειο Αιγαιο, Μυτιληνη απο την αρελφη της γιαγιας μου και Χιο απο την οικογενεια του Ερρικου. Τοσο κοντα και τοσο διαφορετικα αυτα τα δυο νησια. Δυο διαφορετικοι κοσμοι. Ευχομαι να πας, καλημερουδια.

  6. June 25, 2010 9:32 am

    Αχχχχ, γέμισε η ματιά και η ψυχή χρώματα. Άντε τώρα να ανεβάσω κι εγώ φωτογραφίες από το (εξωτικό) δεύτερο πόδι Χαλκιδικής 😀

    • June 26, 2010 10:55 am

      Δωρα καλες διακοπες και φερε μας την εξωτικη Χαλκιδικη. Το εξωτικο ειναι παντα εκει, αρκει να το προσεχουμε.

  7. margarita permalink
    June 25, 2010 12:11 pm

    καλα βρε φιλενας.. μοναχικη η μαργαριτα σου ενταξει , αλλα και λιγο ψωραλεα!! χιχιχι!! εδω οπως ξερεις τα γερανια ειναι ετσι παχεια και πολυχρωμα και κρεμονται απο ολα τα ρουστικ μπαλκονια!! αλλα εμενα η μνημη μου μενει κολλημενη στιςγαρδενιες της γιαγιας μου στην αυλη στο Βολο, μεσα στους ντενεκεδες της φετας, σε καθε σκαλι κι απο μια !!! φιλακια απο μια καλοθρεμενη μαργαριτα!!

    • June 26, 2010 10:56 am

      Μια χαρα ειναι η μαργαριτα μου Μαργαριτα μου. Μονη της αναδεικυεται. Γαρδενιες δεν ειδα αλλα μαλλον δεν εχουν ανθισει ακομα. Φιλακια σου!

  8. Marthaki permalink
    June 25, 2010 6:43 pm

    Γιασου Δεσποιναριο!!!
    Ειμαι σιγουρη που θα λες που ειναι αυτη η ψυχη…..γυρισα πριν απο εσενα. Φυτεψα τα γερανια στη Ελλαδα και
    τωρα τα φυτευω και εδω. Μα τι καλοκαιρι θα ειναι χωρις λουλουδια?
    Χαιρομαι που περασες τοσο ωραια, και εγω περασα υπεροχα, αλλα με πολλες δουλειες.
    Μου ελειψες καλη μου φιλη. Φιλια και καλο Σαββατοκυριακο.

    • June 26, 2010 10:58 am

      Χαιρομαι πολυ που σε ξαναβλεπω, ειχα την εντυπωση οτι ακομα ησουν εκει! Και φυσικα οταν ειμαστε εκει, που μυαλο για ..εδω! Εισαι πολυ γλυκο πλασμα Μαρθακι, θα τα πουμε καποια στιγμη. Φιλια και σε σενα.

  9. June 26, 2010 4:09 pm

    πες μας τα μυστικά της κυρίας Δάφνης για την ορχιδέα! τι της κάνει και ανθίζει; οι δικές μου έχουν πήξει στο φύλλο ένα λουλουδάκι δεν κάνουν όμως… 😦
    φιλάκια πολύ καλοκαιρινά

  10. June 27, 2010 3:31 am

    Να σου πω! Η κυρια Δαφνη εχει αυτο που λεμε green thumb. Κουκουτσι πεταει , μουσμουλια φυτρωνει. Εχει τρεις ορχιδεες που τις εχω στειλει τα τρια τελευταια χρονια στη γιορτη της μαμακουλας. Τις εχει εξω σε ενα δυτικο μπαλκονακι με τεντα. Τα γλαστρακια ειναι σε δοχεια με νερο και δεν τα ποτιζει. Ποτιζονται μονα τους απο κατω. Τιποτα δεν κανει. Κι εγω ξερω οτι ενα χρονο το πολυ βγαζουν λουλουδια. Επαθα πλακα με τα μπουμπουκια των παλιων. Της πεθερας μου η φετεινη ειναι …κακαρο.. της μαμας μου μες το λουλουδι. Αλλαααα δεν ακουει και η αλλη, βγαλτο εξω θελει υγρασια… τιιιποτα.. ααα δε μπορω ας κανουν οτι θελουν!

Leave a Reply

