Skip to content

μανταμαδο light

July 7, 2010

Μια πιο αναλαφρη ματια στο χωριο Μανταμαδο.  Πιο περα απο τα χαλασματα βρισκουμε περιποιημενες αυλες και πολυχρωμα λουλουδια.  Μικρα καθαρα καφενεια και χαμογελαστους ανθρωπους.  Τοιχους βαμμενους σε εντονα χρωματα. Στη Λεσβο κανεις δε φοβαται να χρησιμοποιησει τα χρωματα.  Σε απροσμενους συνδιασμους και σε οποιαδηποτε επιφανεια.  Δεν εχω δει σε αλλο νησι τετοια πολυχρωμια.  Μπαινουμε σε ενα  μικρο ζαχαροπλαστειο και ψωνιζουμε τα πιο φρεσκα σουδακια του κοσμου.   Και αμυγδαλωτα και γλυκο φυστικι.  Το ονειρευομαστε πανω σε γιαουρτι.  Καθομαστε στο καφενειο με τις δυο περιποιητικες γυναικες με τα μαυρα ρουχα, και μας φιαχνουν καφε.  Ο ηλιος γλυστρα αναμεσα απο τα φυλλα και κανει παιχνιδι στο τραπεζι.  Ειμαι με τη Λενα, τη Λαουρα και τον Ερρικο.  Οι καφεδες, τα σουδακια, ο ηλιος,  ο ηλιος στον ουρανο και ο ηλιος στον τοιχο.  Τα γελια μας,  το κιτρινο, Μανταμαδο light.

Σας φιλω γλυκα.

31 Comments leave one →
  1. panathinaeos permalink
    July 7, 2010 3:44 am

    Δεσποιναριον!!!!
    ωραιες φωτο, δοσμενες με χαρη και γλυκα
    ευγε!
    πληρης βεβαια αντιστιξη με το προηγουμενο, οπου θαυμαζει κανεις την “αναπτυξη” της συγχρονης χρεωκοπημενης Ελλαδας
    να ειμαστε καλα για να συνεχισουμε αυτη την καταστροφη!

    υγ. το νεο λουκ του μπλογκ ειναι μεν κουλτουρε, αλλα η πρωτη ενοτητα δεν διαβαζεται καλα λογω χρωματικου χαους!!!

    • July 7, 2010 9:39 pm

      Αγαπητωτατε πρεπει να παρουσιαζουμε ολες τις πλευρες, και της φυσης και των συναισθηματων μας. Εδωσα μια σπρωξια στο δεσποιναριον και το πηγα πιο δεξια ετσι ωστε να μην παρεμβαινει στο κειμενο. Πητε μου τωρα, εγω παντως βλεπω καλα τωρα! Μερσι!

  2. July 7, 2010 5:46 am

    Καλημέρα Δεσποινάκι με το ανανεωμένο look! Προτιμώ τα φως, προτιμώ το light, διότι περισσότερα αποκαλύπτει …και ταιριάζει πιο πολύ με καλοκαίρι. Τα γλυκά…νιάμι 😉

    Φιλάκια!

    • July 7, 2010 9:40 pm

      Καλως το Λιλακο! Μα φυσικα τα χρυσα χρωματα ειναι πολυ πιο χαρουμενα απο τα μπλε καλοκαιριατικα. Το χωριο εχει δυο οψεις. Φιλακια!

  3. July 7, 2010 7:30 am

    Πω-πω χρώματα!!!!!!!!
    Κάτσε να πλησιάσω την οθόνη να δω και τι γράφεις 🙂

    Καλημέρα!!!

    • July 7, 2010 9:42 pm

      Τελικα μονο οι αρρενες δεν μπορουσαν να δουν. Το εφιαξα παντως για να μη ταλαιπωρουμεθα. Να το ανοιξω κι αλλο; Καλημερα!

  4. July 7, 2010 12:38 pm

    με τρελλαίνει όλο το πακέτο μα πιο πολύ εκείνα τα σουδακια….

    • July 7, 2010 9:43 pm

      Κουκ μου! Ποσο καιρο εχω να σε δω. Σε φιλω και θα ερθω να σε δω!

  5. July 7, 2010 12:54 pm

    Μα τι τελειο το εκανες το μπλογκ σου!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ.
    Τωρα θελω να πω δυο πραγματα Δεσποινακι.
    Οι φωτογραφιες σου ειναι μια ανασα δροσιας,απολαυσης και μνημης.
    Στεκεσαι και τις κοιτας κι αμεσως εχεις φυγει για λιγο σε τρυφερο ταξιδι μαζι τους.
    Τωρα αυτες που εχεις βγαλει μεσα απο το αεροπλανο μου εφεραν την εξης σκεψη.
    Οτι εγω δουλευω και καθοδηγω αεροπλανα που ερχονται για προσγειωση η φευγουν για αλλα μερη και ποτε δεν θα μαθω οτι μεσα σε καποιο απο αυτα ταξιδευαν ανθρωποι που τους γνωριζω κατα ενα τροπο.
    δεν ξερω πως το καταλαβαινεις αλλα για μενα ειναι ενα θεμα καποιοι ανθρωποι ειναι για λιγο στα δικα σου χερια και αμεριμνοι πετανε.Συγγνωμη ειπα πολλα.Φιλια και παντα καλοταξιδη.

    • July 7, 2010 9:48 pm

      Λοιπον με συγκινεις Γιαννα ετσι που τα περιγραφεις. Αν μπορει μια αναρτηση στο μπλογκ να δημιουργησει εστω και σε λιγους τετοια συναισθηματα τοτε πραγματικα αισθανομαι χαρα και παιρνω δυναμη και διωχνω τις σκεψεις που με επισκεπτονται συχνα τελευταια.. του στυλ..ε και τι εγινε!!
      Εσυ κινεις τα νηματα και βρισκομαστε στα χερια σου για λιγες στιγμες. Σε σκεφτηκα εκει. Αλλα βρηκα μονο την Βαλισια στο Ντιουτη φρη! Δυο αγαπημενες διαδυκτιακες φιλες στον ιδιο χωρο!

  6. elekat permalink
    July 7, 2010 1:18 pm

    Με ρίγη συγκίνησης αντίκρυσα την τελευταία photo με τα σουδάκια και μιά χορδή χτύπησε … στο στομάχι μου!!!
    Αχ ρε Δεσποινάκι τι μου κάνεις….

    • July 7, 2010 9:49 pm

      Και σου ειχα υποσχεθει να μη βαζω γλυκα! Αλλα επρεπε!!!! Τα σουδακια ηταν χαρμα.

  7. July 7, 2010 6:24 pm

    Αχ-Βαχ..

  8. July 7, 2010 8:18 pm

    λοιπον με το κιτρινακι αρχισα να σιγοτραγουδω μαρια με τα κιτρινα ποιον αγαπας καλυτερα 🙂 και ετσι ειμαι στο λάιτ πνευμα της αναρτησης!
    και η ανανεωσις πολυ ωραια 😉
    φιλακια

    • July 7, 2010 9:52 pm

      Μελισσακι ευχαριστω και θελω να εισαι παντα καλα και αισιοδοξο. Φιλακια και σε σενα!

  9. July 7, 2010 8:50 pm

    ΕΥΓΕΝΙΚΟ ΔΕΣΠΟΙΝΑΡΙΟ……ΧΑΙΡΕ!!!!!!

    ΛΑΔΟΤΥΡΙ ΠΑΛΙΟ ΕΦΑΓΕΣ?????

    Το καταλαβαινεις ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ….και την ακρως πιπερατη γευση του!!!!!
    ωριμαζει ΣΤΟ ΛΑΔΙ….ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΧΡΟΝΟ!!!!

    ΠΑΡΕ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ….αν βρεις (δυσκολο!!!)
    διατηρειται ΕΚΤΟΣ ΛΑΔΙΟΥ+ΨΥΓΕΙΟΥ….πανω απο 15 μερες….ΜΥΡΙΖΕΙ ΕΝΤΟΝΑ!!!! (ΑΛΟΥΜΙΝΟΧΑΡΤΟ).
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

    • July 7, 2010 9:55 pm

      Χαιρε γιατρε. Οχι παλιο λαδοτυρι δεν εφαγα. Εφαγα κοινο λαδοτυρι και μου αρεσε πολυ. Στην Αμερικη δε ξερω αλλα θα κοιταξω. Καμια φορα βρισκω απιθανα Ελληνικα τυρια. Με ολους αυτους τους περιορισμους παντως ειναι δυσκολο και να το μεταφερεις. Ευχαριστω κι εγω που περασες απο το δεσποιναρεϊκο.

  10. July 7, 2010 11:09 pm

    εχω συνεχεις αποσυνδεσεις λογω καιρου μαλλονκαι δεν μου ανοιγουν ολες οι φωτο
    αλλα η τελευταια ειναι σκετη κολαση!!!(το σχολιο της Γιαννας οντως απιστευτο..δεν ειχα σκεφτει ποτε πως σκεφτονται αυτοι οι ανθρωποι
    ουτε καν πως υπαρχει οντως τετοια δουλεια μια που για μας τους επιβατες μοιαζουν ολα αυτοματοποιημενα 🙂
    -ελπιζω να φτασει το σχολιο γιατι και ο μπλοκερ εχει προβλημα…

    • July 8, 2010 12:40 am

      Κι εγω εβαλα μπελα στο κεφαλι μου με τα κολπα που αποφασισα να κανω. Ακομα δεν εχω καταληξει στο ντηζαϊν, αλλα που θα μου παει. Το σχολιο θα φτασει γιατι εδω ειμεθα πρες και οχι μπλογκερ. Παντως κι εδω λογω ζεστης εχουμε ψιλοδυσκολιες. Φιλια!

  11. July 8, 2010 7:36 am

    Τι light λες, με τα σουδάκια στο τέλος μας άνοιξες την όρεξη για heavy σταφ, πάω στη γωνία στον Κωνσταντινίδη:)
    Καλά να περνάτε!

    • July 9, 2010 12:44 am

      Γεια σου Βασιλη. Απο οτι βλεπω θα γινεις ο “κυριος με τα σου” Μη τα φας ολα, να δωσεις και στα κοριτσια! Ευχαριστω Βασιλη μου, τωρα πια γυρισαμε, τα αναρτω και τα θυμαμαι!

  12. July 8, 2010 10:37 am

    Φωτεινό σε όλο του το μεγαλείο. Πάντως εγώ μια χαρά το διάβαζα και πριν. Η αλήθεια είναι πως εμείς οι μανδαμαζελες έχουμε άλλη ματιά!!

    Το κάθε προιόν θέλει το τόπο του. Διάβαζα για το λαδοτύρι. Καμμία σχέση αυτό που σερβίρουν στη Μυτηλίνη απ το εδώ. Καμμία όμως.

    Δε σε ρώτησα ΦΗΜΗ ήπιες?? Διαφορά κατάλαβες?? Νομίζω είναι το καλύτερο ούζο που έχω πιει. Λοιπόν, παίρνω τα γλαστράκια μου , παίρνω το τραπεζάκι μου και σε φιλώ.Τσίου.

    • July 9, 2010 12:51 am

      Λοιπον, παρατηρησα οτι σε αλλα πι σια (!) φαινεται διαφορετικα. Εγω το εβλεπα μια χαρα, ενας μπλογκοφιλος μου ελεγε οτι δεν τα βλεπει, μετα στο μακ δεν ηταν καλο. Καποια στιγμη θα ξαναασχοληθω.
      ΤΩΡΑ!
      Φημη! Ναι με ρωτησες και φυσικα το δοκιμασα. Ειναι πιο αρωματικο, πιο γυναικειο ε; Δεν το εξαγουν απο το νησι. Μονο εκει το βρισκεις. Εγω παντως εφερα ενα μπουκαλι στην Αθηνα, χο χο χο !
      Φιλακια, τσιου!

  13. July 8, 2010 10:42 am

    Δεσποινιώ please!! Είτε απ το σπίτι σου γράφω, είτε απ το γραφείο, χοντροπατατούλα με βγάζει. Θέλεις να πάθω ψυχολογικό???Όχι πες μου θέλεις??? Ok, σπάσε μου τη μεσούλα λίγο! Χοχο!!

    • July 9, 2010 12:52 am

      Βρε Κατερινακι, αυτο δεν μπορω να το αλλαξω εγω, η Πρες σε βλεπει και σου δινει ενα σχημα. Κοψε τα γλυκα να το δει και να σε λεπτυνει. Δε κανω πλακα, δεν εχω επιλογη ποιο ζουζουνι εισθε.

  14. July 8, 2010 12:00 pm

    Δεν έχω internet τόσο καιρό και δεν είχα δει το νέο layout σου… Με γειες!!!
    πολύ όμορφες εικόνες, ειδικά το σοκάκι, πολύ μ’αρέσουν τα βαμμένα άσπρα σοκάκια με τις πολύχρωμες γλαστρούλες στο πλάι!
    Καλά να περνάτε! Φιλάκια!

    Υ.Γ. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! 🙂

    • July 9, 2010 12:55 am

      Φαιρυ μου γλυκεια, κι εσυ να περνας ομορφα. Που δεν εχω καμια αμφιβολια. Ευχαριστω πολυ. Οπως ξερεις εμεις ειμαστε ΗΔΗ πισω. Φιλακια!

  15. July 9, 2010 5:27 am

    Η φωτογραφική ματιά σου είναι εκπληκτική! Απλά πράγματα τα κάνεις να φαντάζουν μαγικά! θα μπορούσες να δίνεις μαθήματα φωτογραφίας!

  16. July 10, 2010 1:00 am

    Ευχαριστω Ηλιοτυπον μου, η αληθεια ειναι οτι χαιρομαι που σε μερικους αρεσουν γιατι δεν εχω καμια εκπαιδευση, η μηχανη μου ειναι απλη και μικρη. Ακομα επεξεργαζομαι αρκετες εικονες, τις κεντρωνω, τις φωτιζω μεχρι να δω κατι που να μου αρεσει. Τωρα μαθηματα μαλλον πρεπει να παρω. Ειλικρινα θα ηθελα να ασχοληθω περισσοτερο. Χρονο θελει γαμωτο.

  17. July 25, 2010 5:22 am

    Σήμερα όλα αυτά είναι εύκολα. Μαθήματα κάπου θα βρεις στο διαδίκτυο (δεν έχω ψάξει, αλλά υπάρχουν μαθήματα για τα πάντα…). Αν και δεν βρίσκω ότι χρειάζεσαι, ίσως θα σου χρειαστούν αν αποφασίσεις να κάνεις upgrade σε DSLR μηχανή. Μ’ αυτές δεν φτάνει να καδράρεις, αλλά πρέπει να ξέρεις και κάποια τεχνικά στοιχεία, αν και εσύ, με background μηχανικού θα τα απορροφήσεις εύκολα, αν δεν τα ξέρεις ήδη…

Leave a Reply

