Skip to content

Σε ειδα στη Σκαλα Καλλονης….

July 11, 2010

… να κοιτας τα τριανταφυλλα του γειτονα….

…. να χαζευεις στο λιμανακι …..

… να εχεις απλωσει την μπουγαδα σου στο δρομο…

.. να εχεις παρκαρει παρανομα…

.. να προσπαθεις να ξεμπερδεψεις τα παραγαδια…

.. να ετοιμαζεσαι να κανεις μερεμετια..

… να τριγυρνας στους ταρσαναδες …..

.. να χαλβαδιαζεις τοπια για την παραλια ….

.. να πινεις καφε Κυριακη διπλα στο κυμα ….

… να ποζαρεις α λα Μπριζιτ Μπαρντο στο Σαν Τροπε τομαρα σου! ..

.. και να αναρωτιεσαι ποτε θα φανει ο ηλιος πισω απο τα συννεφακια.

Σας φιλω γλυκα!

33 Comments leave one →
  1. July 11, 2010 3:17 pm

    Τέλεια τέλεια τέλεια !

    Η ελληνικές βαρκούλες δε θα μου χαλάσουν το κέφι! Σήμερα έχω φοβερή διάθεση…Μετακομίζουμε ! 🙂

    Foggy Bottom , baby !! (25th St. 3 λεπτά από το μετρό του Foggy Bottom)….

    όπερ μεθερμηνευόμενον….walking distance to Kennedy Center, DuPont Circle, Georgetown, White House κλπ κλπ 🙂

    Στη διέλυσα την ανάρτηση το ξέρω ! 🙂 xoxoxoxox

  2. July 11, 2010 3:32 pm

    Φογκυ Μποττομ? Φογκυυυ Μποττομ ειπεςςς? Μου διελυσες την αναρτηση βρε χαμενο! Ξερω που ειναι το φογκυ μποττομ. Αληθεια χαιρομαι αφανταστα Λακωνακο μου! Που ειναι η Φαιρυ, γυρισε; Το ξερει; Αν δεν εχει γυρισει.. με ποια μετακομιζεις .. ΦΦΦΦ! Πραγματικα εισαι παντου κοντα τωρα. Καλοριζικο ματια μου. Στ’αληθεια χαιρομαι! 😀 😀 😀 Φιλια! Α! και θαρθω να σας κανω επισκεψη! χε χε χε!

    • July 11, 2010 3:42 pm

      H fairy έρχεται στις 30 τουμήνα. Το σπίτι το βρήκα εντελώς κατά τύχη. Μετακομίζουμε στα μέσα του άλλου μήνα. Το Foggy Bottom είναι η μόνη περιοχή που βολεύει και τους δύο. Είναι ακριβώς στη μέση της απόστασης μεταξύ του δικού μου πανεπιστημίου (UMD) και της fairy (GMU). Το βασικό είναι ότι δε χρειαζόμαστε αμάξι για να πηγαίνουμε στο πανεπιστήμιο. Μετακομίζουμε στα μέσα του άλλου μήνα. 🙂

      Προφανώς και θα έρθετε επίσκεψη! Μόλις καταστέσουμε :)))

  3. July 11, 2010 4:11 pm

    Everyday details and travel very well seen.
    Καθημερινά λεπτομέρειες και ταξιδιωτικών πολύ καλά δει.

  4. July 11, 2010 9:40 pm

    Να με κάτι τέτοια, περιμένω πως και πως να περάσουν οι μέρες για να φύγουμε και εμείς για Μυτιλήνη… Αν και οι δικές μου φωτογραφίες αποκλείεται να είναι τόσο όμορφες… Φιλάκια…

    • July 12, 2010 12:37 am

      Ενταξει, εσυ θα μας τα γραψεις ομως με το δικο σου μοναδικο τροπο. Φιλακια και καλη εβδομαδα!

  5. July 11, 2010 9:55 pm

    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑΡΙΟ!!!!!!

    Θα με κανεις ΝΑ ΠΑΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΛΕΣΒΟ ΡΕ ΣΥ….
    Και εχω ξαναπαει….

    Μια ΧΑΡΑ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ!!!!

    ……..μη νομιζεις ΚΑΙ ΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ…..ειμαι κατι αναμεσα σε ΤΟΜΑΡ (!!!!!ΧΑΧΑΑΑΑΑ!!!!) ΣΑΡΙΦ και ΛΟΥΙ ΝΤΕΦΙΝΕΣ!!!!!!χαχαααααα!!!

    ΕΛΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ …..κουκλιτσα εισαι!!!!

    ετσι γουσταρω ΠΟΥ ΣΕ ΒΛΕΠΩ!!!!

    …..εγω με τοσες μαλ….κιες που γραφω ….ΠΩΣ ΝΑ ΦΑΝΕΡΩΘΩ Ο ΜΑΥΡΟΣ????
    ευχαριστιες

  6. July 12, 2010 12:44 am

    Καλως τον iamaticus. Κεφατο σε βρισκω! Αν μοιαζεις με τον Λουϊ ντε Φυνες τοτε εισαι τελειος! Χα χα! Κοιτα ο καθενας μας κουβαλα, μια μαπα, μια ψυχη κι ενα μυαλο. Και πρεπει να κοιταμε το ..συνολακι και οχι τις επι μερους λεπτομερειες. Καλη εβδομαδα γιατρε μου!

  7. July 12, 2010 6:02 am

    Λοιπόν, έχω ένα βίτσιο: ‘Οταν “συναντώ” έναν/μία αξιόλογο ‘Ελληνα/ίδα του εξωτερικού, θα τους ήθελα να επιστρέψουν στην πατρίδα. ‘Εχουμε έλλειμα από καλούς ‘Ελληνες και αυθόρμητα θα ήθελα μαζέψω όλους τους καλούς της διασποράς πίσω. Ξέρω ότι αυτοί γλιτώνουν τις δικές μας τλαιπωρίες, αλλά τους θέλω στην πατρίδα. Που την αγαπάμε όλοι αλλά αυτή προσπαθεί να μας ξεκάνει. Γι’ αυτό λυπήθηκα που γύρισες στα ξένα… Λυπάμαι που δεν είσαι εδώ, κοντά μας. Αλλά καλλίτερα για σένα που είσαι εκεί!
    Mixed feellings ε;

    • July 12, 2010 9:57 pm

      Αγαπητο μου ηλιοτυπον. Πρωτα πρωτα δε ξερω τι να πω για το χαρακτηρισμο αξιολογη. Ειναι τιμη μου που το λες και μαλιστα εσυ που δεν εισαι απο τους ανθρωπους που με εχουν γνωρισει. Ευχαριστω πολυ.
      Τωρα, στην Ελλαδα υπαρχουν πολλοι αξιολογοι ανθρωποι. Πιστεψε με. Τους ξερω, εχω επαφη μαζι τους και ξερω οτι οταν προσπαθουν να κανουν κατι, τρωνε τα μουτρα τους στον τοιχο η σε πορτες κλειστες. Δεν εχουμε ελλειμα, εχουμε ελλειψη συντονισμου και ελλειψη αξιοκρατιας. Τωρα ακομα και να εφερνες πισω ολους τους καλους, τι θα εκαναν; Θα κολλαγαν στα γραναζια της γραφειοκρατιας. Κι εγω λυπαμαι που ειμαι εδω. Δεν περιγραφεται ποσο. Ομως δεν εχει ζητηση αυτο που κανω στην Ελλαδα αλλα και να ειχε θα επαιρναν καποιο νεο επιστημονα. Επισης θελω να ξερεις οτι οτι μπορω να προσφερω το προσφερω μεσω συνεργασιων που κι αυτες παλι μεχρι να ευωδοθουν περναμε απο σαραντα εμποδια. Ναι γυρνω παντα με μαυρη καρδια γιατι παρ’ολο που τα ξερω ολα αυτα αγαπω κι εγω την Ελλαδιτσα μου. Δε με εδιωξε. Μονη μου περιπλανηθηκα. Που ξερεις, μπορει μια μερα.. μπορει.

  8. July 12, 2010 7:59 am

    Καλημερούδια Δεσποινάκι!

    Πολύ όμορφες οι φότος, πολύ όμορφη η κοπελιά με τα γυαλιά και το καπέλο στο … στήθος, πολύ όμορφες οι αντανακλάσεις στις βαρκούλες, και επειδή είμαι βιαστική και δεν μπορώ να περιμένω την σειρά των πραγμάτων, στο Σίγρι πήγες; Έχεις φότος από εκεί;

    Φιλάκια!

    • July 12, 2010 9:58 pm

      Γεια σου καλο μου Λιλακο! Ναι πηγα στο Σιγρι. Θα φερω κι απο κει φωτογραφιες. Φιλια και καλη εβδομαδα.

  9. July 12, 2010 8:14 am

    ένα από τα πιο όμορφα ποστ που έκανε το δεσποιναριον!!
    (και σιγα η ΒΒ…τι της ‘εμεινε δηλαδή…μια μανία με τις γάτες…ενω το δεσποιναριον…απ’όλα τα καλά εχει 🙂

    • July 12, 2010 9:59 pm

      Χα χα ευχαριστω Κουκιτσα! Εγω παλι μανια με γατες δεν εχω αλλα ταινια με τον Αλαιν Ντελον δε προκαμα!!!!!

  10. July 12, 2010 8:46 am

    εχουμε το ίδιο σημειωματαριο, ιδιο χρωμα, ιδιο μεγεθος, όλα!
    τη Μυτιλήνη την έχω συνδέσει με ανθρώπους της τρίτης ηλικίας να το πω κομψα…
    στη Χιο έχει μια Κώμη τουλάχιστον, αλλά στη Λέσβο δεν βρίσκω τίποτα… ουφ το είπα και ξαλάφρωσα 🙂
    φιλάκια

    • July 12, 2010 10:19 pm

      Ενταξει δεν ειναι Υδρα ουτε Μυκονος η Μυτιληνη. Νομιζω οτι δεν θα μπορουσα να περασω ολοκληρο καλοκαιρι εκει. Ομως εχει τις ομορφιες της και την ιστορια της και τα καλουδια της. Για αυτα ολα αξιζει να πας μια δυο φορες. Φιλακια!

  11. Πέννυ permalink
    July 12, 2010 10:10 am

    Ωραία η Μυτιλήνη… ήμουν πριν από 3 χρόνια για 4 μέρες δουλειάς … αλλά ξέκλεψα μία μέρα και έκανα ένα οδικό ταξίδι στην κεντροανατολική…. λάτρεψα τη Μόλυβο…. τόσο γραφική… αλλά και τα αρχοντικά της Μυτιλήνης εξίσου ωραία… τόσο διαφορετικά το ένα από το άλλο αλλά πάντα αρχοντικά… περιμένω φωτογραφικό ρεπορτάζ και γι’αυτά…
    Σε φιλώ!

    • July 12, 2010 10:22 pm

      Ναι Πεννυ μου εχω και Μολυβο και τα αρχοντικα της Μυτιληνης. Ολα θα παρελασουν απο δω σιγα σιγα. Φιλακια.

  12. elekat permalink
    July 12, 2010 1:13 pm

    Τουλάχιστον έχουμε το blog σου να βλέπουμε ωραίες photos και να ταξιδεύουμε….
    Κάτι είναι κι αυτό για μας που ακόμα είμαστε εδώ και δουλεύουμε!!

    • July 12, 2010 10:23 pm

      Κι οταν εσεις θα ταξιδευετε εγω θα μαραζωνω εδω να! 😦 😉

  13. July 12, 2010 3:54 pm

    και κρατουσες ενα κανίς!
    (χαζη ομοικαταληξια που μου ήρθε οταν διαβασα τον τίτλο)
    Εννοειται οτι οι φωτο σου ειναι απολαυστικες οπως πάντα!

    • July 12, 2010 10:29 pm

      Σε ειδα στη σκαλα Καλλονης
      αγαπη να κοιλοπονεις

      😉

  14. July 12, 2010 4:54 pm

    Σε ειδα κι εγω με καλοκαιρινη διαθεση και μου αρεσες πολυ.

    • July 12, 2010 10:30 pm

      Παρηγοριεμαιιιιι!!! Ευχαριστω Γιαννα μου.

  15. Ρούλα permalink
    July 12, 2010 8:32 pm

    Μια καλλονή στην Καλλονή!Με τέτοιο ωραίο αφιέρωμα που έκανες στη Λέσβο κανονικά θα έπρεπε να σε χρίσουν και επίτιμο δημότη!
    Μέχρι και η μπουγάδα στο δρόμο είχε την τιμητική της,όπως πέρυσι νομίζω η μπουγάδα της Σιένα.
    καλή εβδομάδα

    • July 12, 2010 10:32 pm

      Ου ΛΑ ΛΑ σερι!
      Καλα ακομα δεν τελειωσα!
      Οσο για τις μπουγαδες ειναι η αδυναμια μου. Οταν μαλιστα εχουν και βρακια!

  16. July 13, 2010 11:05 am

    …σε είδα να πίνεις ουζάκι, και να ευθυμείς:))) Ουφ, το μαρτύρησα, bella!!

    • July 13, 2010 10:53 pm

      Στη Μυκονο σε ειδα
      να τρως μια γαριδα
      και ουζο σε κερναω
      γιατι σε αγαπαω!

  17. July 13, 2010 4:24 pm

    Σταθερή στην αδυναμία μου στα κτίρια, παίρνω αγκαζέ τη Μπριζίτ Μπαρντό της τελευταίας φωτογραφίας και πάμε να θαυμάσουμε σε μια ωραία απογευματινή βόλτα κτίρια και σπίτια.
    Πολλά πολλά φιλιά φιν φον δεσποινάριον…

    • July 13, 2010 10:55 pm

      Λοιπον πλακα πλακα, οταν ξαναρθω στην Αθηνα να παμε στα Εξαρχεια να δουμε τα παλια νεοκλασσικα. Θα εχω ντυθει Μπριζιτ! 😛

  18. panathinaeos permalink
    July 14, 2010 4:55 am

    παιρνω το πελεκανο αγκαζε, φορτωνω στη δατσουνα τις ροζ μπαλλιτσες, ανεβαζω το δεσποιναριον εις την τιμητικην θεσιν του αγροτικου οχηματος, και αναχωρω για περιηγησιν του νησιου…
    φυσαει το αερακι δροσερο, και μας ακολουθει το πνευμα της μπριζιτ, ενω ο πετρος της μυκονου καταφθανει πετωντας εκ μυκονου και καθεται διπλα στο ξαδερφακι του
    ….
    υπεροχες φωτο δεσποιναριον, δια μιαν εισετι φοραν, ευγε!!!!!

    • July 14, 2010 11:03 pm

      Μερσι, τα καταφερατε παλι να δημιουργησετε ενα σκηνικο που συνδιαζει, το βουκολικον, το πτηνοτροφικον, το γυφτικον και το τσαχπινικον. Ευγε σε σας και την φαντασια σας χρυσο μου!

Leave a Reply

