Skip to content

σ’αυτη τη γωνια…

July 13, 2010

Σημερα διακοπτω για λιγο τις αναρτησεις των διακοπων για να σας φερω την αγαπημενη μου γωνια.  Εδω λοιπον καθομαι, ακρη δεξια στον καναπε και σας γραφω.  Ολες οι αναρτησεις του δεσποιναριου ξεκινησαν απο εδω εκτος φυσικα απο εκεινες που εγραψα εκτος εδρας.  Τη λατρευω τη γωνια μου, αριστερα το λαπτοπ, απεναντι η τηλεοραση, γυρω γυρω τα βιβλια μου, τα περιοδικα μου και τα σιντι.  Εδω μερικες φορες με παιρνει ο υπνος. Το μαξιλαρακι μου που μου ειναι απαραιτητο, το εφερα απο την Gobelin της Γαλλιας.  Ο παγκος μου στο βαθος ειναι φορτωμενος με αγαπημενα περιοδικα και αντικειμενα. Το καθενα εχει,  τη μικρη του ιστορια, και ολα μαζι ειναι το φοντο του δεσποιναριου.  Απο την γωνια μου λοιπον, σας φιλω γλυκα.

25 Comments leave one →
  1. July 14, 2010 12:29 am

    εδώ πάει το “ὁποῖα σύμπτωσις!”
    αλλάζω την ανάρτηση πυο είχα έτοιμη για το δικο μου μπλογκ, γιατί κι εγώ ακριβώς αυτό ήθελα να γράψω!
    απίστευτο;
    (πάλι καλά που δεν την ανέβασα, γιατί θα νόμιζες ότι σου την έκλεψα, και μετά άντε να σε πείσω ότι υπάρχει μόνο ΕΝΑ φιν-φιν blog TM )
    נשיקות

    • July 14, 2010 1:53 am

      Τα μεγαλα πνευματα.. 😛 Ελα βαλε κι εσυ Γκαμπυ αυτο που ετοιμασες. Ισα ισα που θα χαρω να δω και τη δικη σου γωνια. Χμ λες να παιζει τηλεπαθεια. Ελα αληθεια περιμενω να το ανεβασεις. Ναι; Μη βαλεις ομως την ΙΔΙΑ φωτογραφια με μενα😆 😆

  2. July 14, 2010 12:30 am

    ουπς!
    ἤθελα νά πῶ “φίν-φόν” καί ὄχι “φίν-φίν”
    (μά πῶς μοὔ’ῤθε τό φίν φίν….δέν εἴμαστε καλά!)

  3. July 14, 2010 1:56 am

    Δεν ξέρω αν το έχεις προσέξει αλλά σε αυτή τη γωνία κάθομαι πάντα κ εγώ όταν έρχομαι :))))

    Καλέ τι καιρός κ αυτός σήμερα ; Έχει ξεπατωθεί να βρέχει !!!

    • July 14, 2010 2:03 am

      😆😆😆 Χριστοφορε! Ειδες βρε πως σε περιποιουμαι! ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ γωνια σου δινω!
      Ναι πολυ βρωμοκαιρος και δεν τελειωσε ακομα. Φιλια!

  4. July 14, 2010 2:54 am

    Τη γνώρισα τη γωνιά σου από κοντά και την αγάπησα. Να γράφεις καλή μου πάντα όταν σου κάνει κέφι σ’ αυτή τη ζεστή γωνιά σου χειμώνα καλοκαίρι!
    Φιλί

  5. July 14, 2010 4:55 am

    Καλημερούδια Δεσποινάκι

    Τι όμορφη ζεστή γωνίτσα είναι αυτή; Μια χαρά τα βλέπω όλα! Να είσαι καλά και να συνεχίσεις να μας γράφεις🙂

  6. July 14, 2010 6:13 am

    Πολύ ατμοσφαιρική γωνιά.
    Ζωντάνια και ζεστασιά σε μια εικόνα.
    Και μπραβο στην νοικοκυρά.Όλα αυτά είναι στην θέση τους τόσα βιβλία και τοσα περιοδικά, τόσα σι-ντις και τα τεσσερα
    (!) τηλεκοντρολ, στοιχημένα, αυτά είναι τα δύσκολα.
    Σ’ευχαριστουμε που μοιραστηκες μαζί μας αυτην την εικονα.

  7. July 14, 2010 6:21 am

    Θαύμα είναι! τόσo ζεστή και όμορφή γωνιά
    υ.γ. τώρα ρώτα την Μαργαρίτα να σου πεί ότι έχουμε περίπου τον ίδιο καναπέ🙂

  8. July 14, 2010 7:27 am

    Τι γλυκο να μοιραστεις μαζι μας την αγαπημενη σου γωνια!
    Ολοι εχουμε μια γωνιτσα τελικα που μας αγκαλιαζει και μας χαλαρωνει.
    Πολυ τρυφερο το βρισκω.Φιλια καλη μου Δεσποινα.

  9. July 14, 2010 7:28 am

    Τι όμορφη γωνιά!!! ..και αυτό το παραθύρι είναι σκέτη έμπνευση.
    Ο χώρος που ζούμε μας χαρακτηρίζει. Δε θα μπορούσε να ήταν διαφορετικά για σένα . Είσαι εσύ. Είναι υπέροχη γωνιά.

    Φιλιά καλοκαιρινά πέρα για περα:)))

  10. Πέννυ permalink
    July 14, 2010 7:39 am

    Ομολογώ ότι πολύ μου αρέσει να κρυφο- ή φανερο-κοιτάζω τα σπίτια των ανθρώπων… νοιώθω ότι με φέρνει πιο κοντά τους να μπορώ να τους φαντάζομαι στο χώρο που κινούνται και ζουν…. και αυτή η ματιά στη γωνιά σου με φέρνει λίγο ακόμα πιο κοντά σου… τώρα θα ξέρω πού κουρνιάζεις με συντροφιά τη γνωστή κούπα με μυρωδάτο καφέ και μας γράφεις τα νέα και τις σκέψεις σου…. ζεστή γωνιά γεμάτη με πράγματα που αγαπάς, τα βιβλία σου, τα “στοιχισμένα” τηλεκοντρόλ, τα περιοδικά και βιβλία μαγειρικής, φωτογραφίες αγαπημένων σε κορνίζες και wallpapers… μ’αρέσει… και ευχαριστώ που την μοιράστηκες μαζί μας!🙂

  11. July 14, 2010 7:46 am

    την ξέρω αυτή τη γωνιά! εγώ καθόμουν στην άλλη… για να παρατηρώ τα βιβλία σου😉
    φιλάκια

  12. July 14, 2010 8:52 am

    Ααα ώστε από εδώ ανεβαίνουν όλες οι όμορφες αναρτήσεις!
    Πολύ ιδιαίτερη και ζεστή γωνιά.

  13. July 14, 2010 10:26 am

    Μου άρεσε η ιδέα σου φιλενάδα – όπως πάντα άλλωστε- και νομίζω πως μόλις πειστρέψω θα ανεβάσω και εγώ την αγαπημένη μου γωνιά.. Άσε που θα μπορούσαμε να το κάνουμε όλοι, σαν παιχνίδι…:-))) Καταθέτω πρόταση… Φιλάκια…

  14. Ρούλα permalink
    July 14, 2010 2:20 pm

    Το μαξιλαράκι απ’ την Gobelin
    με τη βελονιά γκομπλέν!
    Να ‘ναι άραγε σατέν
    το μαξιλαράκι απ’την Γκομπλέν! :))
    Όμορφη,πολύ όμορφη η γωνιά και το φόντο του Δεσποινάριου!
    φιλάκια

  15. July 14, 2010 11:01 pm

    Ειχα πει οτι δε θα εκανα πια προσωπικες αναρτησεις, αλλα ετσι ειμαι εγω λεω και ξελεω. Ειναι ωρες που απογοητευομαι και δε θελω να μοιραζομαι λεπτομερειες απο τη ζωη μου και ωρες που θελω να τα μοιραστω ολα. Οπως και να εχει, μετα απο τοσα χρονια αισθανομαι οτι εχω δεθει πολυ με μερικους απο σας και οτι εδω ερχονται μονο φιλοι. Που μπορει να μην ειναι απαραιτητα αληθεια, αλλα ετσι θελω να πιστευω. Χαιρομαι που σας αρεσε η αναρτηση, η γωνια μου και μου αρεσε και η ιδεα της Ευης. Γιατι να να μη το κανουμε παιχνιδι; Φιλια σε ολους και ολες. Α! και ολα αυτα τα τηλεκοντρολ τα απεχθανομαι!

  16. panathinaeos permalink
    July 15, 2010 4:49 am

    ειναι ο χωρος που τον καταλαβαινεις εν τη απουσια των ανθρωπων…
    ειναι ο χωρος που εγκλειει τον ανθρωπο που τον κατοικει,
    οπου χωρος και ανθρωπος γινονται ενα
    οχι μεσα απο μια λογικη και αναλυτικη διαδικασια,
    αλλα μεσα απο μια ροη εκ του φυσικου

    και οταν λειτουν οι ναθρωποι,
    τοτε ειναι που ειναι πληρης ανθρωπινης παρουσιας….
    η οποια εχει απορροφηθει απο τις κουρτινες, τα μαξιλαρια, τα περιοδικα ….
    και οταν λειπουν οι ανθρωποι,
    αυτη η απορροφημενη ανθρωπινη παρουσια επιστρεφεται στον χωρο
    μεταλλαγμενη σε αυρα και αρωμα και χρωμα…
    και γινεται φωτογραφια

    ισως ειναι η καλυτερη φωτογραφια του δεσποιναριον!!!!
    υγ. οχι “ληφθεισα” απο το δεσποιναριον, αλλα με θεμα το δεσποιναριον

  17. July 15, 2010 7:29 am

    ma ti omorfi gonia🙂 kalimera despinarion😀 poli oraio post simera😀

    • July 15, 2010 9:54 pm

      Εχεις δικιο, ακομα κι οταν φευγω ειμαι εκει. Ο χωρος που μας περιβαλλει ειναι κατι σαν ρουχο αγαπημενο.

  18. elekat permalink
    July 15, 2010 8:43 am

    Αααα πολύ μ’αρέσει!!!
    Και ο καναπές σου και τα μεγάλα παράθυρα που βάζουν τόσο φως αλλά και το γραφείο δίπλα στο τζάκι….
    Δεν ξέρω, αλλά σε ένα τέτοιο περιβάλλον σε φανταζόμουνα Δεσποινάκι!!!

    • July 15, 2010 9:55 pm

      Η ειμαι λοιπον προβλεψιμη, η εχω πει τοσα εδω μεσα που δεν υπαρχει περιπτωση να σας ξεγελασω! Γεια σου Λενακι μου.

  19. July 15, 2010 2:18 pm

    Τέλεια, τέεελεια γωνιά! Ζεστή, “αυθόρμητη” και ανθρώπινη. Όχι στα σπίτια “έκθεση επίπλων” 😉

Leave a Reply

