Skip to content

octopoda eXposed

July 20, 2010

Ενα δειλινο,  ενας ψαρας,  μερικα χταποδια απλωμενα, και η εκκλησουλα της Παναγιτσας στη Σκαλα Συκαμινιας.  Δυο φιλοι φωτογραφιζουν.  Ο Μιχαλης Σ. και το δεσποιναριον.   Οι τρεις φωτογραφιες στην αρχη της αναρτησης ειναι του Μιχαλη.  Οι τεσσερεις   τελευταιες ειναι δικες μου.  Φιλοξενω τις φωτογραφιες του Μιχαλη γιατι μ’ αρεσουν πολυ.  Μια μερα τελειωνει, ισως το πιο ομορφα χρωματισμενο δειλινο στη Λεσβο.  Ο οριζοντας παιρνει φωτια.  Τα καραφακια καταφθανουν.  Η μερα τελειωνει, η χαρα αρχιζει.

Σας φιλω γλυκα.

33 Comments leave one →
  1. July 20, 2010 10:10 pm

    κι ο Johnny Walker ;
    ήρθε;

    • July 21, 2010 12:00 am

      Ηρθε ο μπαρμπα Μητσος με τα καραφακια κι εγινε το Come and See!

      • July 21, 2010 12:14 am

        φαντάζομαι βέβαια τα μούτρα του Μπαρμπα Στάθη που θα εμφανίσθηκε μετά..

        • July 21, 2010 12:34 am

          α μια χαρα εκανε μπλεντ με την παρεα! Τα ουζακια να ειναι καλα!

  2. dekal permalink
    July 20, 2010 11:37 pm

    o Johnny Plomariou μάλλον ηρθε κι εμεινε… ωραίες φωτο

    • July 21, 2010 12:15 am

      Ευχαριστω Δεσποινιω μου. Ηταν απο τα πιο ομορφα βραδια.

  3. July 21, 2010 12:11 am

    τα όλα τα έχουμε, που θα έλεγε και ο φίλος μου ο Μαρίνο🙂
    ήλιο, φάλασσα, χταποδάκια, ουζάκια… aah c’est la vie d’artiste ma belle!
    bis

    • July 21, 2010 12:36 am

      Mais oui cherie, ετσι ειναι τα καλοκαιρακια, κριμα που μου τελειωσε!

  4. orfia permalink
    July 21, 2010 5:22 am

    Καλημερα στην Πρωτευουσα…(οχι ακομη…αλλα..οταν θα ερθει η μερα….), τι ομορφιες ειναι αυτες….τι ηλιοβασιλεματα και αλλα καλοκαιρινα…..Δεσποινακι μου…!!! Φιλια πολλα

    • July 22, 2010 12:18 am

      Καλημερα Ορφια. Σε μενα λειτουργει πια σαν αναμνηση, σε σας μπορει να ανοιγει την ορεξη. Οπου ναναι θα φυγετε ολοι και θα μεινω εδω μονη μου να μουρμουραω σε ενα αδειο ουεμπ. Φ!

  5. July 21, 2010 7:44 am

    popopo Despinarion mou ti mas kaneis….oles oi photo katapliktikes…na xame tora kai kamia bentouzitsa ksidati ti kala pou tha tan🙂

    Kalimera😀

    • July 22, 2010 12:19 am

      Και μια στα καρβουνα, βαλε και μια καλαμαρακια, φερε κι ενα ουζακι. Φανταζομαι θα πας κι εσυ συντομα.

  6. July 21, 2010 11:37 am

    Να χαρώ εγώ!!!

    Και οι δικές σου φωτογραφίες με λιγότερο gamma correction και περισσότερο saturation γίνονται αγνώριστες!!!! try

    Στην υγειά σας!!!

    • July 22, 2010 12:21 am

      Ευχαριστουμε κοπιασε Μαρκονακη μου. Να ενα τετοιο σχολιο περιμενα να μου προτεινει κατι να βελτιωθω. Θα το δοκιμασω αν και ηδη εχω παιξει αρκετα κυριως με τον φωτισμο.

  7. July 21, 2010 3:09 pm

    Με όλα αυτά, πόσο ανυπομονώ να πάω, δεν φαντάζεσαι φιλενάδα μου… Φιλάκια…

    • July 22, 2010 12:25 am

      Α!!! δε τελειωσα ακομα ΜΗ ΦΥΓΕΙΣ! Καλες διακοπες χαρα μου!

  8. panathinaeos permalink
    July 21, 2010 3:55 pm

    κατηγορω ευθεως το δεσποιναριον δια οχταποδολαγνεια!
    που σε συνδυασμο με την ουζολαγνεια της προηγουμενης αναρτησεως οδηγει εις το ακολουθο λυρικο δημιουργημα:

    Οχταποδα οχταποδα
    τα βλεπω ολα αναποδα!

    Οι ποδες παν’ στον ουρανο
    κι η κεφαλη στο χωμα

    Αυτο το ουζο το τρανο
    με ερριξε στο στρωμα

    ευτυχειτε!

    • July 22, 2010 12:30 am

      Ευτυχειτε και υμεις χρυσο μου. Εχετε δικιο, πρεπει να αλλαξω θεμα ηηηη να αρχισω να φιαχνω καφεδες!

  9. July 22, 2010 2:30 pm

    Μυσταγωγία…

  10. July 23, 2010 6:43 am

    Το δείλι αχ το δείλι!! Πανέμορφα μαγικά είναι Δεσποινάκι!! Λοιπόν θα μπορούσα να είμαι χταποδίνα κρεμασμένη εκεί μέχρι να μαραθώ, λέμε!!

    • July 24, 2010 11:39 am

      Το δειλινο στη Σκαλα Συκαμινιας ειναι πανεμορφο. Αν τυχει ποτε (ξερω οτι εχεις γνωστους) να πας και να μεινεις μεχρι να εξαφανιστει ο ηλιος μεσα στη θαλασσα. Ποιος να μαραθει. Εμεις χαρα μου δε θα μαραθουμε ΠΟΤΕ! Με ακους μπεϊμπυ!

  11. July 23, 2010 6:52 am

    Πεντανόστιμο ταξίδι… Με γύρισες πίσω στη μαγική Λέσβο και σε ένα απολαυστικό καλοκαίρι…

    • July 24, 2010 11:44 am

      Καλησπερα Κωστα Στοφορε και καλωσορισες. Χαιρομαι που ξυπνησα ωραιες αναμνησεις σε ενα ανθρωπο τοσο ευαισθητο οπως φαινεται και απο το πρωτοτυπο μπλογκ σου.

  12. July 23, 2010 3:29 pm

    Χταποδάκι με ουζάκι ….πωωωωωωωωωωωωωωωωωωω !!!

    Μα γιατί μου τα κάνεις αυτά; Γιατί; Τι σου χω κάνει;

    • July 24, 2010 11:48 am

      Καλα απλωμενο στο δειχνω, δε το εβαλα σε πιατακι με λαδοξυδο. Πως κανεις ετσι βρε χαρα μου;😛

  13. August 6, 2010 4:07 pm

    μολις γύρισα μυρίζει θάλασσα εδώ!
    όπως πάντα, αγαπάω να σε διαβάζω.

  14. August 6, 2010 4:07 pm

    μολις γύρισα…
    μυρίζει θάλασσα εδώ!
    όπως πάντα, αγαπάω να σε διαβάζω.

    • August 8, 2010 1:31 am

      Καλως το Μαριζακι! Γυρισες απο διακοπες η απο τα επαγγελματικα σου ταξιδια; Φιλακια! Ευχαριστω!

Leave a Reply

