Skip to content

status: fb revisited

July 23, 2010

Νταλα καλοκαιρι!  Κι εκει απο οτι διαβαζω κι εδω που απο την ζεστη  και την υγρασια  σε λιγο θα κανουμε “κουακ”. Ο πολυς κοσμος λειπει, και ο υπολοιπος ετοιμαζεται να λειψει.  Και επειδη εχω καιρο να γραψω κατι που να απαιτει χρηση φαιας ουσιας,  διακοπτω και παλι την αναρτηση φωτογραφιων απο τη Λεσβο για να παραθεσω μερικες σκεψεις αναφορικα με το περιβοητο πλεον facebook.

Κοινωνικη σελιδα οπου ο καθενας σαν μελος φερει την ευθυνη της λειτουργιας του και της χρησης του.  Τιποτα δεν αναγκαζει τον χρηστη να δεχτει μια αιτηση φιλιας,  να προσχωρησει σε ενα γκρουπ, να διαβαζει η ακομα και να υφισταται καταιγισμο αναρτησων με θεματα που δεν τον αφορουν.

Γιατι λοιπον στην παρουσα φαση το βρισκω εξαιρετικο και πολλες φορες συναρπαστικο;  Γιατι για μενα ειναι θετικα λειτουργικο;

1.  Μεσω του φεησμπουκ οπως ειχα γραψει και παλιοτερα, εχω ερθει σε επαφη με ανθρωπους που καποια στιγμη επαιξαν καποιο ρολο στη ζωη μου και μετα στην πορεια τους εχασα.   Ειδικα στην περιπτωση μου που η αναχωρηση μου  απο την Ελλαδα ηταν μια απομακρυνση φυσικη.  Γι αυτο πιστευω οτι οι χρηστες στο φεησμπουκ, πρεπει να εγγραφονται με το πραγματικο τους ονομα και οχι με ψευδωνυμα τυπου “Γατα Φρεγατα”  γιατι ετσι δεν προκειται να δικτυωθουν κοινωνικα.  Βεβαια υπαρχουν και οι εξαιρεσεις μελων που θελουν απλα να προβαλλουν το μπλογκ τους, η θελουν να ερθουν σε επαφη με λιγους φιλους  και να προστατεψουν καποιο επαγγελματικο στατους.  Σε παρομοια περιπτωση, δεχομαι να γινω φιλη με τη Γατα Φρεγατα γιατι ξερω ποια ειναι οπως και τις προθεσεις της.

2.  Φιλοι που δεν ειναι απαραιτητα φιλοι με την πραγματικη εννοια, αλλα απλα γνωριμιες και  ασχολουνται με ωρισμενα θεματα,  παραθετουν ενδιαφεροντα αρθρα που διαβασαν στον κυβερνοχωρο και δε χρειαζεται να ψαξω πολυ στην λιγη ωρα που αφιερωνω για την ενημερωση μου. Αλλοι ενημερωνουν για καποια εκδηλωση. Φυσικα οι ανθρωποι αυτοι τραβηξαν την προσοχη μου με τον λογο τους, η με τις προτιμησεις τους, και κατα καποιο τροπο εμπιστευομαι την κριση τους.  Δεν ειναι απαραιτητο να ασπαζεσαι ολες τις αποψεις ενος φιλου η συνομιλητη, και πολλες φορες η πολιτισμενη αντιπαραθεση σε κανει να σκεφτεις η να δεις πραγματα απο αλλη οπτικη γωνια.

3. Διαβαζω τα στατους των παιδιων μου  που φροντιζουν να με ενημερωνουν!

4.  Σε πιο ελαφρα θεματα, φιλοι αναρτουν βιντεακια, η μουσικα κομματια που πολλες φορες ειναι χαριτωμενα.

5.  Μ’ αρεσει σε ανυποπτους χρονους που βλεπω κατι ομορφο, η καποιο πρωϊνο που εχω κεφια να βγαζω φωτογραφια με το κινητο και να την ανεβαζω στην σελιδα μου.  Φανταζομαι οτι οι φιλοι μου χαιρονται που με βλεπουν, οπως αλλωστε χαιρομαι κι εγω οταν κανουν κατι παρομοιο.

6. Πληροφορουμαι για καινουργιες αναρτησεις μπλογκοφιλων και μπαινω στην σελιδα τους κατευθειαν.

Θα μου πειτε, καλα ολα αυτα.   Δεν υπαρχει κατι που να μη σου αρεσει κατι που να σε εκνευριζει, να σε στεναχωρει η ακομα και να προκαλει την αποστροφη σου.;  Βεβαιως, αρκετα πραγματα που ομως μου παρεχεται η δυνατοτητα να τα αποφυγω, και φυσικα το εφαρμοζω.

1.  Εχω μια αντιπαθεια στα λεγομενα “applications”. Ξερετε, αυτα που στελνουν φιλακια, καρδουλες, ανθοδεσμες, μπατσακια, χαδακια και φραπεδες.   Καποτε διαβασα οτι μπορει να εμπεριεχουν και ιους, αλλα ασχετα αν ειναι ετσι η οχι ειλικρινα τα βρισκω χαζα, τουλαχιστο για την ηλικια μου.  Εχω περασει τα 15 προ πολλου.

2.   Παθαινω αλλεργια με τα πολυχρωμα κατεβατα εικονιδιων αλογων, σταυλων, χοιρων, και αλλων συμπαθεστατων τετραποδων που κατακλυζουν το feed.  Και για αυτα παλι υπαρχει λυση.  Με την επιλογη  hide, τα κρυβεις. οπως και καθε τι αλλο ενοχλητικο.  Παιζεις φαρμα;  Με γεια σου με χαρα σου.  Θα μου επιτρεψεις ομως να τα αφαιρεσω απο το δικο μου οπτικο πεδιο.  Προσωπικα παιζω ενιοτε στο Cafe.   Μ’ αρεσει κυριως να αλλαζω ντεκορ.  Ποτε ομως δεν ανακοινωνω σε ολο το φμπ οτι φουρνισα ενα κοτοπουλο, η οτι μου περισσευουν παστακια.  Δεν ενδιαφερει κανενα, και οι πιθανοτητες ειναι να  εκνευρισω τους ανυποπτους.

3. Ερχομαι στην αποδοχη φιλιας.  Πρεπει να σε ξερω απο καπου.  Να εισαι εξαδελφος μου, φιλη μου, παλια μου συμμαθητρια, φιλος του δεσποιναριου, παιδι μου, αμορε μου, κατι τελος παντων.  Αν εχουμε κοινους φιλους  που εκτιμω, το δεχομαι.   Και απο κατι τετοιες επαφες ξεκινησαν ωραιες γνωριμιες.  Αν σε λενε Αλ Χαλ, και μολις ηρθες στην Ουασινγκτων και ψαχνεις για παρεα, σορρυ  αλλα δεν θα μπορεσω, ασχετα αν η φωτογραφια σου φερνει λιγο στον Ομαρ Σαριφ.  Αν ολες οι επαφες σου ειναι γυναικες σε προκλητικες στασεις και παλι δε θα μπορεσω.  Ακομα δεν μπορω να καταλαβω πως μερικοι ανθρωποι (που δεν ειναι δημοσια προσωπα) εχουν πανω απο 1000 φιλους. Ποτε προλαβαινουν να ασχοληθουν με ολους;

4. Αιτηση φιλιας.  Ζητω την φιλια ανθρωπων που γνωριζω η ακομα και μακρυνους συγγενεις και αγαπημενους συναδελφους.  Ανθρωπους που ξερω οτι δεν εχουν κακες η κουτσομπολιστικες διαθεσεις.  Στο θεμα αιτησης φιλιας σε φιλους φιλων (φιλος εδωσε σε φιλο τριανταφυλλο με φυλλο) ειμαι απολυτη.  Δε ζητω ποτε φιλια απο φιλους φιλων που δεν ξερω.  Και κυριως οταν δεν ειναι γνωστα προσωπα που θαυμαζω για την τεχνη τους η τον λογο τους για παραδειγμα. Βρισκω τις φιλιες μη αναγνωρισιμων ατομων  στο φμπ εντελως προσωπικες. Θα μου πειτε, πως θα γινει κοινωνικη δικτυωση;  Δε ξερω,  δεν εχω καποια εξυπνη απαντηση να δωσω στο ερωτημα μου, απλα δεν το βρισκω σωστο.

5. Διαγραφη φιλων.  Ερχομαστε σε λεπτο ζητημα που μπορει να προκαλεσει αντιδρασεις στον χωρο.  Βλεπω λοιπον το φμπ, οπως ειπα και πριν σαν  ενα χωρο οπου μπορω να πω μερικα πραγματα περισσοτερα για μενα η να εκφραστω πιο αυθορμητα.  Πριν απο ενα μηνα περιπου διεγραψα δεκα “φιλους”.   Δε ξερω πως στην αρχη δεχομουν πιο ευκολα αιτησεις φιλιας χωρις να το βασανιζω καθολου η φιλιες απο ” φιλους φιλων “.  Οταν ομως τρια χρονια δεν εχεις πει κουβεντα, δε σε ξερω δε με ξερεις, τοτε τι γινεται;  Σ’ αρεσει να διαβαζεις για να περνα η ωρα;  Με λυπη μου σε διαγραφω.  Οταν εισαι συγγραφεας, μου ζητας φιλια,  και μου στελνεις δεκα πριβε μηνυματα την ημερα για το αρθρο σου εδω κι εκει, και το αρθρο σου το βρισκω βαρετο,  οταν εχεις καποιο πορταλ που θελεις να προβαλλεις και το πορταλ σου δε το αντεχω,  τοτε με λυπη μου σε διαγραφω.  Δε με ξερεις, δε σε ξερω, δε μιλησαμε ποτε.

6.  Φιλοι φιλων.  Σεβομαι την διαδραση των φιλων μου  με αλλους και δεν μπαινω σε προσωπικες συζητησεις.  Σε γενικες συζητησεις και οταν εχω κατι να πω θα γραψω σχολιο.  Δεν κρινω τους φιλους μου απο τους φιλους τους αν και μεχρις ενος σημειου αυτο πρεπει να γινεται. Κρινω παντα την προσωπικη μου διαδραση με τους δικους μου φιλους.  Προσπαθω να διαβαζω με αντικειμενικοτητα μειωνοντας οσο μπορω την αβεβαιοτητα της προθεσης ενος γραπτου.

7. Ετικεττα.  Υπαρχει αραγε;  Πιστευω πως ναι.  Και περα απο τις συνηθειες του καθενος,  το φμπ ειναι κοινωνικη σελιδα.  Απανταμε σε μηνυματα οταν βρουμε χρονο.  Απανταμε σε σχολια επισης.  Οταν γραφεις ενα σχολιο και ο παραληπτης του απαντα σε ενα απο τους σχολιαστες και οχι σε ολους,  αυτο ειναι απαραδεκτο. Η απαντας σε ολους η σε κανενα.  Αλλοιως προκειται για αδιαφορια, η εσκεμμενη κινηση αλλα και τα δυο εχουν σαν αποτελεσμα να στεναχωρουν τον σχολιαστη.  Τωρα θα μου πειτε.  Το φμπ δεν εχει κανονες.  Οχι και δεν επιβαλλει σε κανενα τιποτα.  Μια μικρη κοινωνια ειναι  και ο “τοιχος” μας ειναι ο δικος μας καθρεφτης.  Εκει  εφαρμοζουμε τους δικους μας κανονες.

Ομως στην ετικεττα περιλαμβανεται το να μην ανακατευεσαι σε μια προσωπικη συζητηση,  εκτος αν θελεις να πεις ευγενικα τη γνωμη σου, εαν το θεμα σε αφορα, η αν ξερεις οτι με το να επεμβεις δεν θα ενοχλησεις την συζητηση.   Φαινονται οι προσωπικες συζητησεις και ειναι θεμιτωτατες. Απευθυνομαι στην φιλη μου  και οχι σε ολους.  Γραφω και το ονομα της.  Υπαρχουν παλι φιλοι που  αρεσκονται σε ανοιχτες συζητησεις και πρεπει να καταλαβεις του καθενος τις συνηθειες και τις προθεσεις για να ειναι η συνυπαρξη ομαλη.

Ενα τριτο στοιχειο στην ετικεττα (οπως την οριζω εγω)  ειναι οι φωτογραφιες που χρησιμοποιουνται σαν αβαταρ.  Αν επιλεξεις να βαλεις την φωτογραφια σου, κοιτα να μην προκαλουν με τις “στασεις” σου,  με το γδυσιμο σου, να υπαρχει καποια αισθητικη.  Υπαρχει τεχνη υπαρχει και ξετσιπωσια. Το αντιθετο φυσικα αρεσει σε πολλους και ειναι απολυτα θεμιτο, αλλα ευτυχως μπορω να οριζω τα συνορα μου.  Εχω εκτιμησει επισης συμπεριφορες φιλων που  βρεθηκαν σε δυσκολη θεση με σχολια προκλητικα (κοινως τους την επεφταν)  και το χειριστηκαν με τον καλυτερο τροπο.  Και οι συμπεριφορες σταματησαν ως δια μαγειας χωρις να προκαλεσουν συζητησεις.

Μας βλεπουν λοιπον,  μας βλεπουν οι κολλητοι, οι συγγενεις, ο επιχειρηματιας που μου νοικιαζει αυτοκινητα, η κορη μου,  η εξαδελφη μου,  οι μπλογκοφιλοι,  και οι κανονες που ο καθενας μας βαζει διαγραφουν την προσωπικοτητα του.  Καποτε ειχα γραψει οτι θα επρεπε να γινονται σεμιναρια στα σχολεια για την συμπεριφορα σε κοινωνικες σελιδες  γιατι εκει λογω απειριας και αυθορμητισμου,  ισως και ανωριμοτητας μπορει να προκυψουν ασχημες καταστασεις.

Κλεινοντας το κεφαλαιο ετικεττα καλο ειναι οταν γινεται αιτηση φιλιας να συνοδευεται απο ενα σημειωμα και ειδικα σε περιπτωση που το ονομα δε λεει τιποτα.  Πες λοιπον,  ειμαι η αδελφη της ταδε συμμαθητριας απο το δημοτικο, διαβαζω το δεσποιναριον,  ειμαστε συναδελφοι, εχουμε κατι κοινο, πες κατι.

Θα κλεισω το θεμα για σημερα με τα γκρουπς που ακολουθει πολυς κοσμος.  Μερικα ειναι πολυ ενδιαφεροντα και ακολουθωντας τα επιτρεπεις να εμφανιζονται στον “τοιχο” σου οι ανακοινωσεις.  Ετσι βλεπω τις ανακοινωσεις του οργανισμου με τον οποιο εχω επαγγελματικες σχεσεις, της διεθνους ενωσης Γεωφυσικων, αρθρα της εφημεριδας η του περιοδικου που μου αρεσει, των καταστηματων της αρεσκειας μου,  ανακοινωσεις εκδοτικων οικων, γιατι ολοι μα ολοι πια αντιπροσωπευονται εκει.  Μερικα παλι ειναι τελειως της πλακας και εχουν τιτλο του τυπου:  ” καποτε σε αγαπησα και ημουνα μαζι σου,   μα τωρα σε βαρεθηκα και αντε και γαμ….” .  Το χιουμορ κανει καλο!

Σας φιλω γλυκα.

62 Comments leave one →
  1. July 23, 2010 11:26 pm

    :) to keimeno sou simera marese giati skeftomoun kai ego to idio thema…ma ti great minds pou eimaste :) To skeftomoun giati emena maresei na blepo filous allon anthropon, na anoigo na do ti exei na pei autos o anthropos, kai meta na to kleino – pote den kano aitisi filias an den ton ksero ton allo kai eimai sigouri oti thelo na eiselthei ston mikrokosmo mou k as douleuei sto diplano desk pou leei o logos…. Iparxoun loipon merikes selides pou ta atoma anebazoun photos oti na nai…o-t-i-n-a-n-a-i-o-m-o-s!! den to katalabaino auto…giati na thes na eisai meros se mia diadiktiaki koinotita otan den thes na dimosiopoiiseis esto kai ena mikro kommati tis zois sou?? kai to leo ego pou den maresei na anoigomai, alla kai pou sto blog kai sto fb ena mikro meros tou eautou mou – auto pou epilegoume oi idioi panta- einai orato…

    To fb otan protompika ego itan poli diaforetiko. Ithele na exeis prosklisi na mpeis, k gia mena etsi eprepe akoma na einai…alla opos kai stous ellinikous gamous pou kaleis 600 anthropous xoris i nifi kai o gampros na gnorizoun kan poioi einai autoi to fb tha katelige stin simerini tou morfi…

    pleon to blepo pio poli san tzertzelo rather than ena tropo epafis…stin teliki pera apo to fb, exo akoma to sms, to tel, to email, to fb msgs…oti thelo na po kai na akoustei ekei pou prepei mporei na ginei xoris polla polla like,comments klp klp ;)

    • July 24, 2010 12:04 pm

      Θα μεινω σε μερικα σημεια Λονλινακι. Δεν ΄μ’ αρεσει να ψαχουλευω αλλους αρκουμαι στους φιλους. Εξ αλλου ο περισσοτερος κοσμος που συναναστρεφομαι, δεν επιτρεπει την προσβαση σε πληροφοριες και φωτογραφιες, αλλα ειναι γεγονος οτι ετυχε να δω και απαραδεκτα πραγματα.
      Εσενα ειδικα μου αρεσει να βλεπω τα αντικειμενα που κατασκευαζεις. Εχω ολη την πληροφορια μαζεμενη και παω οπου θελω ευκολα.
      Οι αλλοι τροποι επικοινωνιας δεν αναιρουνται, ειναι αλλη η αξια τους. Τιποτα δεν ειναι πιο αμεσο απο την τηλεφωνικη επικοινωνια με τους φιλους μας.
      Τζερτζελο ειναι αν το αφησεις να γινει ετσι. Με τις καταλληλες επιλογες (για μενα παντα) ειναι αποτελεσματικωτατο.

  2. July 24, 2010 3:17 am

    Χαρηκα αυτη σου την αναρτηση γλυκοδεσποιναριον!
    Καιρος ειναι να ειπωθουν καποια πραγματα με το ονομα τους.
    Προσωπικα δεν το χρησιμοποιω.
    Περισοτερα αρνητικα εμπεριεχει απ οτι θετικα.
    Η γρηγορη και ευκολη ..διαδυκτιωση..ειναι καλη.
    Μα αν καποιος ενδιαφερεται για μενα σημερα ακομη,
    και αν αξιζει..να βρεθουμε,
    υπαρχουν πολλοι τροποι.
    Επειδη λοιπον ο χρονος μου ειναι πολυτιμος και ελαχιστος,
    προτιμω να τον αφιερωνω σε αμεσες και ουσιαστικες επαφες.
    Κανω ενα ..κλικ.. και σε ακουω.
    Καπως ετσι.
    Οχι ουσιαστικη επαφη μεσα απο τον πιξελοτο λαβυρινθο.
    Η; μαλλον ναι…
    Αλλα ..εκει ειμαστε λιγοι ,αυτοι που ειμαστε..αληθινοι!

    Καλο υπολοιπο καλοκαιριου γλυκοδεσποιναριον,
    που περασες τα..δεκαπεντε ;)

    • July 24, 2010 12:21 pm

      Ειμαι της γνωμης οτι αν δεν χρησιμοποιησεις κατι δεν μπορεις να εχεις εμπεριστατωμενη γνωμη. Επομενως το οτι εχει περισσοτερα αρνητικα απο θετικα δε ξερω που την βασιζεις. Τα θετικα και τα αρνητικα τα προσδιοριζεις εσυ, σου παρεχεται η δυνατοτητα. Οπως ομως ανεφερα δεν ειναι μονο η δυκτυωση. Ειναι και ενημερωση. Δεν συγκρινω το φμπ με τα αλλα μεσα επικοινωνιας ουτε απορριπτω τα αλλα. Η αναρτηση ειναι εσωτερικη ανασκοπηση του φμπ. Τελος σε γενικες γραμμες οι κοινωνικες ιστοσελιδες επιτρεπουν περισσοτερη αληθεια απο αυτη των μπλογκς. Εκει σε ξερουν, δεν εχεις περιθωρια να αραδιαζεις φουμαρα.

      • Anonymous permalink
        July 24, 2010 1:48 pm

        Μαλιστα..
        Καταλαβα..
        Στο φμπ..εισαι αληθινος.
        Οταν εισαι μπλογκερ πεντε χρονια,
        αραδιαζεις φουμαρα και δεν σε εχουν..παρει χαμπαρι!
        Τοσο..κοτοπουλα ειναι;)
        Ειναι κι αυτη μια αποψη παντως.

        • July 24, 2010 6:13 pm

          Η γενικη ειναι αοριστη γενικη, δεν αναφερεται σε καποιον συγκεκριμενο μπλογκερ. Οταν εισαι αληθινος τοτε θα εισαι παντου ασχετα απο τον χωρο. Ομως η ανωνυμια του μπλογκ δινει μεγαλυτερες δυνατοτητες στην ελευθερια του λογου. Τωρα δε ξερω ποιους χαρακτηριζουμε κοτοπουλα αλλα ακομα και κοτοπουλο να εισαι καποια στιγμη αντιλαμβανεσαι αν κατι, καπου δεν παει καλα, και αποχωρεις. Κι επειδη ειμαι και στα δυο εχω παρατηρησει οτι στο φμπ πολλες φορες, οι ιδιοι ανθρωποι ειναι πιο ανοιχτοι και εκφραζονται με μεγαλυτερη ανεση.

  3. July 24, 2010 6:39 am

    Συμφωνώ απολύτως φίλη.. Και εγώ πέρσι έκανα μια γερή εκκαθάριση και άφησα μόνο τους ανθρώπους που ξέρω κανονικά… Στην συνέχεια βέβαια προστέθηκαν και κάποιες αναγνώστριες του blog, αλλά με αυτές “γνωριζόμαστε” κατά μια έννοια, έστω και με άλλο τρόπο… Όσο για applications και φάρμες, και εγώ δεν θα πάρω… Μόνο κάτι δωράκια Louis Vuitton και Hermes έχω κρατήσει, έτσι, για να μην ξεχνιόμαστε… Φιλάκια πολλά και από αύριο θα σε μελετάμε συχνά γιατί θα ήμαστε στο νησί και θα ακολουθούμε τα βήματα σου… :-)

    • July 24, 2010 12:25 pm

      Χα χα, ομολογω οτι δεχτηκα κι εγω ενα κοκκινο κραγιον μια φορα! Λοιπον για να σοβαρευτω, εχω κι εγω ανθρωπους που δεν γνωριζω αλλα ξερω οτι διαβαζουν το μπλογκ. Και ισως εκει βλεπουν για τις καινουργιες αναρτησεις. Απλα θελω να ξερω (οπως κι εσυ) ποιοι ειναι αυτοι που θελουν δικτυωση.
      Καλο ταξιδι αυριο και περιμενω και τις δικες σου εντυπωσεις. Δεν προλαβα να σου δειξω Μολυβο και Μυτιληνη. Το εχω καταντησει σηριαλ! Φιλακια!

    • Anonymous permalink
      July 24, 2010 6:59 pm

      Λυπαμαι πολυ που βρεθηκες στο επιπεδο
      ..ΣΤΡΙΜΟΧΘΗΚΑ..
      Ξαναγυρνα στα ..κατσαρολικα σου.
      Εκει εχεις απλα..

      • July 24, 2010 7:27 pm

        Αγαπητε ανωνυμε που φανταζομαι οτι εισαι ο Κωστας. Δεν αισθανομαι καθολου στριμωγμενη. Εξ αλλου δεν μπορεις να με στριμωξεις σε ενα θεμα που δεν το κατεχεις. Και στην προκειμενη περιπτωση ειναι το φμπ. Αντιθετα η δικη σου επιθεση και προσβολη με αναγκαζει να σε παρακαλεσω να μη ξανασχολιασεις σ’αυτο το χωρο. ΑΟΥΤ ΠΛΗΖ. Τωρα για να ειμαι και δικαιη, αν δεν εισαι ο Κωστας και εισαι αλλος ανωνυμος τοτε μιλ μπαρδον.

  4. July 24, 2010 8:27 am

    EXASA TO SXOLIO MOUUUUUUUUUUUUU

  5. July 24, 2010 8:36 am

    den to pisteyw!!!

    τεσπα ειναι αδυνατον να τα ξαναπω οπως πριν…
    παντως προσωπικα δεν αντεχω το facebook , ουτε εκεινες τις στοιβαγμενες φωτογραφιουλες ανθρωπων σε καθε πιθανη η απιθανη σταση …

    ακομα και στο κοκκινο μπλοκ μου προσφατα διεγραψα τους μισους φολουερς γιατι δεν μου ειχαν σχολιασει ποτε και δεν καταλαβα ποτε για ποιον λογο ενεγραφησαν…καποιους δε τους εβλεπα παντου σαν αυτογραφα…

    αν και συχνα οταν διαβαζω εσενα , την ευη , η την φιλη μας
    μου ρχεται να το δω αλλιως…μου περναει αμεσως ομως..

    ολα στα ανελυσα πριν αλλα το εχασα ..μμ μαλλον καποια μαγισσουλα εβαλε το χερακι της για να μη σε κουρασω ..

    φιλια Δεσποινακι μου να περνας καλα και να δινεις φινετσα και ποιοτητα οπου βρισκεσαι (ο κ οκ !!ακομα και στο fb):::)))))))))αυτο κερδιζει απο σενα και οχι εσυ…!!

    -Ταλι αγυριστο κεφαλι!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    • July 24, 2010 12:36 pm

      Το ξερω οτι δεν το αντεχεις, αλλα ετσι που τα γραφεις ειναι σαν να τα εχεις δει ολα αυτα. Εγω παλι θα επιμεινω οτι ειναι ενα εργαλειο που οταν το χρησιμοποιησεις σωστα ειναι προς οφελος σου. Οτι επιτρεψεις να μπει μεσα στη σελιδα σου θα το υποστεις, κι ακομα αν το μετανοιωσεις υπαρχει τροπος να επανορθωσεις. Αντιθετα πιστευω οτι το μπλογκ πρεπει να ειναι ανοιχτο σε ολους χωρις σενσορες. Διαφορετικα ας βαλουμε πασγουωρντ. Ετσι τα βλεπω εγω, μπλογκ ανοιχτο σε ολους, φμπ προσωπικος χωρος. Με αυτες τις προυποθεσεις νομιζω οτι τα εχω κανει και δουλευουν και τα δυο μια χαρα. Φιλια στο πιο αγυριστο κεφαλι

  6. July 24, 2010 10:20 am

    Δεσποινάκι τι κατεβατό είναι και αυτό ! δεν άφησες τρίχα να πέσει κάτω, ολα, μα όλα τα συμπεριέλαβες. Και συμφωνώ σχεδόν σε όλα. Και εγώ στην αρχή δίστασα να μπω στο fb, είχα κουραστεί με τόσο κόσμο, και είναι αλήθεια ο τρόπος ζωής μου είναι τέτοιος, που γνωρίζω πολύ κόσμο κάθε λίγο και λιγάκι, οπότε έλεγα, πόσο άλλο θα γνωρίσω πια .. enough is enough. Αλλά το fb με έχει κερδίσει, μπορώ να πω γιατί είναι στιγμιαίο και εύκολο, έχεις στο ‘πιάτο’ μπροστά τις αναρτήσεις των φίλων και γνωστών. Kαι σε αυτό το σημείο ακριβώς είναι λίγο πιο περιέργο γιατί όταν ο ίδιος πρέπει να κάνεις ποστ πρέπει να σκεφτείς όλο αυτό το κόσμο και οτι το πόστ σου μπαίνει στην σελίδα αυτών όλων αυτών των διαφορετικών ανθρώπων που λίγο πολύ τους ξέρεις. Αλλά υπάρχουν τόσες δυνατότητες να χειριστείς όλο το network (φίλων και μη) στο fb, ποιούς θέλεις και ποιους δεν θέλεις….. και αυτό είναι ανακουφιστικό. Το fb το βρίσκω ενδιαφέρον, γίνονται ΚΑΙ έξυπνες συζητήσεις, χιούμορ κλπ και έχω γνωρίσει κόσμο που θα ήθελα πολύ να γνωρίσω και έχω ανταλλάξει απόψεις που αλλιώς θα ήταν πολύ δύσκολο. Εκτός των άλλων, κρατώ επαφή με όλους του φίλους που έχω γνωρίσει κατά καιρούς στις χώρες που έχω μείνει και είναι σαν να δεν έχουμε χωρίσει ποτέ.Και αυτό νομίζω είναι ότι καλύτερο μπορεί να προσφέρει το fb! Eίναι πιο εύκολο να μάθεις νέα του μεσω του fb και ακόμα να μιλήσουν δύο τρεις άνθρωποι μαζί. Βέβαια παρόλο το χρονικό διάστημα που βρίσκομαι στο διαδικτυο και την συμμετοχή μου στα social media, κάνω τα λάθη μου και το μετανιώνω, γιατί οτι έχει γραφτεί δύσκολα να ξεγραφτεί…. ‘Ο αυθορμητισμός δεν πάει χέρι χέρι με τα social media του διαδικτύου. Σκέψου δύο φορές πρίν γράψεις κάτι’. Αυτοι οι δύο είναι οι κανόνες μου στο διαδίκτυο τους οποίους βέβαια τους παραβλέπω αρκετές φορές :) χχο

    • July 24, 2010 6:16 pm

      Δεν εχω να αλλαξω τιποτε καρδουλα απο αυτα που σχολιαζεις. Σκεφτομαστε σε ιδια μηκη κυμματος. Και συμφωνω με το τελευταιο σχολιο. Σκεψου δυο φορες, ποτε δε ξερεις ποιον μπορει να στεναχωρεσεις η να ενοχλησεις. Φιλια σου!

  7. July 24, 2010 10:22 am

    Προσωπικά το Fakebook, όπως εύστοχα το έχει χαρακτηρίσει μια φίλη, το απεχθάνομαι, για τα γκρουπ του στυλ ‘Η Σάσα Μπάστα στο Βαρελάδικο’ μέχρι τις φωτογραφίες ατελείωτου γλεντιού, τους χιλιάδες virtual φίλους και εν γένει όλο αυτό που βγάζει: το ‘φαίνομαι άρα υπάρχω’…

    • July 24, 2010 6:22 pm

      Γιατι εγω δε τα βλεπω αυτα τα γκρουπ Γερασιμε μου; Γιατι δεν προσχωρω σε αυτα και ειναι και κατι αλλο. Υπαρχουν μηχανισμοι που βλεπουν τι σου αρεσει και σου προτεινουν (στο πλαϊ) διαφορα. Εμενα λοιπον μου προτεινουν συναυλιες του Νιονιου, εκθεσεις αγαπημενων καλλιτεχνων, βιβλια ακριβως γιατι εχω δηλωσει οτι μου αρεσουν αυτα και ο συγκεκριμενος εκδοτικος οικος. Αν δηλωσεις οτι σου αρεσει η Σ.Μπ. που εχω ακουστα το ονομα αλλα δε την γνωριζω, αυτα θα βλεπεις μπροστα σου. Και το αλλο που λες “φαινομαι αρα υπαρχω” μπορει να το ισχυρισθει οποιοσδηποτε μπλογκερ.
      Να μου φιλησεις τα κοριτσια! :)

  8. July 24, 2010 10:23 am

    Τώρα είδα το σεντόνι που έγραψα και εγώ… πολύ χώρο σου έπιασα

  9. Ρούλα permalink
    July 24, 2010 8:49 pm

    Το εγχειρίδιο εξαιρετικό όπως και οι επισημάνσεις της Penelope! Διαπιστώνω για ακόμη μια φορά ότι τίποτε δεν αναφέρεις αν δεν το έχεις ψάξει καλά,αν δεν το έχεις δοκιμάσει και αυτό έχει να κάνει πρωτίστως με την άσπρη καρδούλα σου που τόσο εκτίμησα με το που μπήκα πρώτη φορά εδώ ! Βοήθησε και ο επιστημονικός τρόπος σκέψης σου που δεν λες τίποτε αβασάνιστα χωρίς να το τεκμηριώσεις! και μόνο το γεγονός ότι κάθησες και έγραψες τόσο χρήσιμες συμβουλές για μυημένους και μη σε τιμά ιδιαίτερα και οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ και γιαυτό!
    φιλάκια πολλά πολλά

    • July 25, 2010 11:49 am

      Ρουλα εχεις δικιο. Η Πηνελοπη ειναι “μανακι” στα επικοινωνιακα. Θελω να τονισω εδω οτι ολοι εμεις πριν δικτυωθουμε στο φμπ, ειχαμε αρνητικη εικονα ακριβως απο μαρτυριες αλλων που δεν το χειριστηκαν καλα. Θελει οπως και καθε τεχνολογικη εφαρμογη να το βασανισεις για να το καταλαβεις και να λειτουργει προς οφελος σου. Οι συμβουλες (μαλλον η παραθεση προσωπικων αποψεων) δε γραφτηκαν αβασανιστα. Εσυ εισαι καινουργια αλλα το χειριζεσαι αψογα. Στα πλαισια της ευπρεπειας και της ευγενειας που σε διακρινει. Παρ’ολα αυτα μια επαναληψη εφ’ολης της υλης δε κανει κακο σε κανενα. Φιλακια!

  10. July 25, 2010 4:08 am

    Αγαπημένο μου φιν φον, πέρασα να σου πω μια καλημέρα.
    Συμφωνώ με το κείμενο,
    Πολλά φιλιά φιν φον

    ΥΓ Πολύ ωραία η σελίδα της NASA που υπέδειξες στο FB !

    • July 25, 2010 11:52 am

      Αγαπημενη μου σκουληκαντερα. Υπαρχει σελιδα για καθε ενδιαφερον και το πιο ωραιο ειναι οτι μολις συμβει κατι βλεπεις την ανακοινωση. Μ’αρεσει να μοιραζομαι την ενδιαφερουσα πληροφορια. Την μεθοδο την θεωρω επαναστατικη στον τομεα της πληροφορησης.

  11. July 25, 2010 11:15 am

    Όπως ξέρεις, εμένα τo fb μου αρέσει πολύ! Ο κυριότερος λόγος είναι η αμεσότητά του. Ιδιαίτερα δε με το iphone ή άλλα τηλέφωνα αυτής της τεχνολογίας γίνεται ακόμα αμεσότερο. Βλέπεις κάτι, τραβάς φωτογραφία την ανεβάζεις και μοιράζεσαι τη στιγμή, την εικόνα, τη σκέψη εκείνη τη στιγμή. Σαφώς και δεν είναι το μέσο με το οποίο θα κρατήσεις ουσιαστική επαφή με φίλους που ζουν μακριά αλλά είναι ένας τρόπος να συμπληρώσεις τις όποιες άλλες επικοινωνίες. Τελικά, έχω καταλήξει ότι και το fb όπως και όλα τα άλλα μέσα που έχουμε στη διάθεσή μας σήμερα μπορείς να το διαχειριστείς και να το χρησιμοποιήσεις όπως ακριβώς θέλεις και όπως σου αρέσει κι αν ξεφύγει στο χέρι σου είναι να το μαζέψεις ξανά, είναι απλά ένα εργαλείο και όχι ο καθοριστής.
    φιλάκια και bon dimanche

    • July 25, 2010 11:59 am

      Ακριβως και ερχομαι δυο χρονια πριν που κι εσυ κι εγω ειχαμε τις αμφιβολιες μας για ολο αυτο. Η κοινωνια ειναι οσο κλειστη θελεις, οι δυνατοτητες απεριοριστες. Μια και αρχισαμε την κουβεντα, πολλοι φοβουνται να εκθετουν προσωπικες φωτογραφιες η στοιχεια εκει. Αν δεν εισαι σιγουρος για κατι καλα κανεις και εισαι επιφυλακτικος. Μα κι εκει εχεις τον ελεγχο. Μοιραζεσαι μεχρι εκει που θελεις και κρινεις. Και τελος οχι δεν αντικαθιστα την αμεση διαπροσωπικη επικοινωνια της επισκεψης, του τηλεφωνου η του σκαϋπ. Οχι. Αλλα σαν δικτυωση και εκφραση της στιγμης πιστευω οτι ειναι εξαιρετικο, πραγμα που δεν μπορω ακομα να ισχυσριστω για το τουϊτερ που δεν με εχει πεισει. Αλλα η γνωμη μου εκει δεν μετρα γιατι δεν το εχω ψαξει πολυ. Το απορριπτω τελειως επιφανειακα. Μπον Ντιμανς α τουα οσι!

  12. Anonymous permalink
    July 25, 2010 1:57 pm

    Καλημέρα Δέσποινα.
    Και βέβαια συμφωνώ απόλυτα με όσα λες, αλλά θα ήθελα να σημειώσω και κάτι άλλο. Εμείς που έχουμε καθημερινή επαφή με τα παιδιά, πρέπει να ξέρουμε και να τα ενημερώνουμε για την σωστή τους χρήση. Μου έτυχε μέσα στον χειμώνα αρκετές φορές να τους μιλήσω και να κουβεντιάσουμε για το τι και το πως. Εννοείται ότι με έχουν φίλη μαθητές και μαθήτριες μου και για αυτούς μιλάω. Ακόμα είναι ένας τρόπος που τους αρέσει να σε νιώθουν κοντά τους, όταν ας πούμε τους γράφεις μηνύματα σχετικά με τα μαθήματα και τις ώρες, και με λίγο χιούμορ φυσικά..
    Η κοινωνία αλλάζει και ο καλύτερος τρόπος είναι πάντα να την παίρνεις με το καλό..
    Καλή βδομάδα

  13. July 25, 2010 2:02 pm

    Νομιζω πως μιλω με την Σοφια, σας εχω μαθει απο τις αη πη αντρεσες τα αφηρημενακια! Αυτο ειναι το καλυτερο. Σοφια μου ετσι τους καθοδηγεις μαθαινουν απο τις δικες σου συμπεριφορες. Ειναι το καλυτερο σεμιναριο. Στα γκρουπ που υπαρχει σωστη δικτυωση υπαρχει και μεγαλυτερη αποδοτικοτητα. Μπραβο Σοφακι!

  14. July 25, 2010 6:54 pm

    Δεν κατάλαβα ότι έβγαινα ανώνυμη!! Ούτε τσάντα από την Ερμού να ήμουν!

  15. July 25, 2010 9:39 pm

    Επίσης, έχω να συμπληρώσω το εξής… Δεν είναι υπέροχο που είμαστε κανονικοί, αληθινοί, υπαρκτοι άνθρωποι? :-))))

  16. μαργαριτα permalink
    July 26, 2010 11:02 am

    καλημερουδια… συμφωνω με σχεδον τα παντα.. και ιδιαιτερα πως εχει κανεις 1000+ φιλους… αλλα πρεπει να διαφοροπποιησεις λιγο τις χρησεις του.. αλλοιω ς το βλεπεις εσυ και εγω.. και αλλοιως ενας 18αρης…. βασικα ομως συμφωνω απολυτα με την Πηνελοπη .. αν εχεις μεινει σε πολλα μερη και προσπαθεις να κρατας μια επαφη με ορισμενα προαωπα.. ειναι απλο και χρησιμο.. και ενημερωτικο… φιλακια

    • July 27, 2010 1:12 am

      Αυτο λοιπον παλι που ειναι εργαλειο με πολλες χρησεις και δυνατοτητες, εμενα με ενθουσιαζει. Εσυ δε ξαναπας στο Ντουμπαϊ με πρωτη ευκαιρια. Πιο πολυ σε “εβλεπα”εκει. Φιλακια.

  17. July 26, 2010 12:27 pm

    Εξαιρετική αναφορά :-)

    • July 27, 2010 1:14 am

      Σ’ ευχαριστω e-diva. Χαιρομαι που σε βλεπω εδω!

  18. July 26, 2010 1:40 pm

    Όλα καλά όλα ωραία..

    Ρεύμα έχετε;
    :/

    • July 27, 2010 1:15 am

      Ναι βρε ματια μου, αλλα ετσι που το γραφεις εσεις δεν εχετε. Μηπως θελεις να ερθεις απο δω;

  19. July 27, 2010 1:19 am

    Όχι εντάξει. Τη βγάζουμε μέχρι στιγμής με τη γεννήτρια. Το μόνο που φοβήθηκα είναι μη χαλάσουν τα πράγματα στο ψυγείο. Ακόμα ρεύμα δεν έχουμε βέβαια σε όλο το κτίριο.

    Τι μπάχαλο όμως κ αυτό; ;;; 5 λεπτά ήταν ο τυφώνας και παραλίγο να πάρει όλο το κτίριο.

    Μας είπαν ότι η αποκατάσταση θα γίνει σε 2 μέρες το πολύ!!

    ΈΛΕΟΣ!

    • July 27, 2010 1:25 am

      Α πηγα και αφησα σχολιο και σε σενα. Αν χρειαστεις κατι εδω ειμαστε. Ειναι τεραστιες οι ζημιες , κανε υπομονη.

  20. March 23, 2011 6:31 pm

    einai prwth m fwra edw na me sunxoresaite an kanw kanena lathws…!!!!

  21. March 23, 2011 6:35 pm

    geia

  22. March 24, 2011 4:43 am

    kalhmera…th kanete????

    • March 24, 2011 11:48 pm

      Ευχαριστω μια χαρα! Να ερχεσαι και στα πιο προσφατα ποστς. Θα χαρω!

  23. March 25, 2011 9:50 am

    xerwme pou eisai kala xrwnia pl kiolas g shmera

  24. March 26, 2011 12:13 am

    Χρονια Πολλα καλη μου.

  25. March 26, 2011 6:39 am

    καλημέρα….!!!!:_))

    • March 26, 2011 11:51 am

      Και ηθελα να στο πω! Γιατι δε γραφεις με ελληνικα στοιχεια, με προλαβες ομως! Ομορφα! Καλημερα Αντωνια.

  26. March 26, 2011 8:17 pm

    ενταξη οκ σωρρυ……!!!!!!!!καληνηχτα….

  27. March 27, 2011 12:12 pm

    καλησπερα τη κανεις?….

  28. March 27, 2011 2:39 pm

    Ευχαριστω Αντωνια, καλα. Καλη εβδομαδα!

  29. March 27, 2011 5:25 pm

    ευχαρηστω να εισαι καλλα…..καληνηχτα….!!!!

  30. March 28, 2011 12:17 pm

    καλησπερα

  31. March 28, 2011 9:47 pm

    Καλησπερα, κοπιασε καιστιςκαινουργιες αναρτησεις Αντωνια. Ολο εδω θα χαιρετιομαστε; :)

  32. March 29, 2011 3:47 pm

    χαχαχα δεν ξερω πωτε μπενης για αυτω σηνεχια χερετιομαστε :_) τη αλλα τα νεα σου?να σου πω ξερης καμια σεληδα για να μπης στω fecabook? εχτος απω την αρχηκη?
    :_)

  33. March 29, 2011 10:43 pm

    Αντωνια επιτρεπεται να ρωτησω απο που εισαι; Στο φεησμπουκ πρεπει να εχεις λογαριασμο και μετα να ψαξεις να συνδεθεις με φιλους. Εχεις δικη σου σελιδα εκει; Αν οχι δεν μπορεις να δεις αλλα. Πες μου αν χρειαζεσαι βοηθεια. Χαιρετισμους. Εγω βρισκομαι στην Ουασινγκτων στην Αμερικη.

  34. March 30, 2011 11:49 am

    απω την αθηνα οκ ευχαρηστω…!!!!

  35. March 30, 2011 6:32 pm

    καληνηχτα….!!!!!

  36. March 31, 2011 3:32 am

    Καληνυχτα Αντωνια

  37. March 31, 2011 5:49 pm

    exeis kanena fhlw edw sthn atheina 14 xrwnwn g na m kaneis kanena kone

  38. April 1, 2011 12:31 am

    Αγαπητη Αντωνια, απο οτι καταλαβα εισαι μικρο κοριτσι. Φιλο 14 χρονων στην Αθηνα δεν εχω. Ειμαι σιγουρη οτι μπορεις να βρεις φιλους στη γειτονια σου η στο σχολειο σου. Κι επειδη εγω ειμαι μεγαλη, πιο μεγαλη και απο τη μαμα σου το μονο που εχω να σου πω ειναι να συγκεντρωθεις λιγο να μαθεις να γραφεις σωστα και να μη ψαχνεις φιλιες απο αγνωστους στο ιντερνετ. Να εισαι καλα και να προσεχεις.

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 29 other followers

