Skip to content

μια βολτα στο Μολυβο

July 31, 2010

Η δευτερη φωτογραφικη  αναφορα στον Μολυβο,   ξεφευγει απο την θαλασσα και αρχισει να περιπλανιεται στα στενα δρομακια ανεβοκατεβαινοντας ανηφοριες.  Ειχα αναφερει και παλιοτερα οτι οι Μυτιληνιοι δεν φειδονται χρωματων.  Οι συνδιασμοι ειναι εντονοι αλλα ταυτοχρονα καλαισθητοι.  Μια μπλε πορτα, ενα κοκκινο παραθυρο, ενας κιτρινος τοιχος.  Τα καλντεριμια ειναι πολυ ησυχα,  μεσημερι τα περιδιαβαινω.  Σκαει ο τζιτζικας,  αλλα οι περγολες με προστατευουν.  Καθε τοσο και λιγακι ενα ανοιγμα αφηνει τη θαλασσα να φτασει στα ματια μου.  Καθε τοσο και λιγακι μια γατουλα τεντωνεται νωχελικα.

Παρατηρω τα σπιτια με τα χαγιατια.  Εντονη Μικρασιατικη επιρροη, αλλα τοσο διαφορετικα απο την Χιο οπου οι Γενοβεζοι ηρθαν κι εβαλαν κι αυτοι  το χερακι τους στην αρχιτεκτονικη ταυτοτητα του νησιου.  Τοσο διαφορετικα εδω απο την πολη της Μυτιληνης με τα νεοκλασσικα αρχοντικα.  Πετρα και ξυλο ειναι τα βασικα υλικα.  Ενα χωριο που οριζεται απο δυο σημεια αναφορας.  Την γαλαζια θαλασσα και το Καστρο.  Εκει αναμεσα στην καρδια του χωριου αν σας φερει ο δρομος ποτε καντε αυτο που εκανα κι εγω.  Παρτε τις εφημεριδες η το βιβλιο σας και καθηστε για καφε σε ενα απο τα καφενεια που εχουν μπαλκονι στη θαλασσα.  Ειναι τοσο ομορφα που δε θα θελετε να φυγετε.

Οι αναρτησεις με αναφορα την Λεσβο δεν τελειωσαν ακομα.  Οπως δεν τελειωνουν οι ομορφιες της.   Ειχα υπολογισει οτι θα τελειωνα μεσα στον Ιουλιο.  Να ομως που ηρθε κιολας ο Αυγουστος κι εγω ειμαι εδω ακομα.  Ευκαιρια να συνεχισω το οδοιπορικο μου ησυχα ησυχα.  Εξ αλλου οι περισσοτεροι απο σας θα φυγετε τον Αυγουστο.   Θα ειμαι εδω και θα παρηγοριεμαι με τις αναμηνησεις-φωτογραφιες.   Καλες διακοπες λοιπον σε οσους λειπουν, καλο μηνα σε ολους.

Σας φιλω γλυκα.

25 Comments leave one →
  1. Aliki permalink
    July 31, 2010 2:20 pm

    uperoxes oi pictures, kalo mina kai se esas!!!
    filakia!

    • July 31, 2010 10:33 pm

      Ευχαριστω Αλικακι μου, φιλια στη μαμα στον μπαμπα και στην Λινα. Ειδα περασες κι εσυ ομορφα στη Σκυρο!

  2. panathinaeos permalink
    July 31, 2010 5:45 pm

    δεσποιναριον!!!!!
    οι φωτο ειναι πανεμορφες οπως προκυπτει απο τον κατωτερω διαλογο

    Περαστικος1: να ρε, αυτα ειναι μερη, οχι οπως εδω που ειμαστε τωρα μεσα στην κωλοπολη
    Περαστικος2: κι αν θυμασαι ολα τα αλλα με τα ουζα και τα χταποδια, καταλαβαινεις περι τινος προκειται
    Περαστικος1: παμε να μπαρκαρουμε ρε, δεν περιμενω λεπτο

    • July 31, 2010 10:36 pm

      Αγαπητωτατο χρυσο μου! Κανω αυτες τις αναρτησεις και με πιανουν κι εμενα τα υπαρξιακα μου. Μες τη νυχτα θα μαζεψω δυο ρουχα και θα μπαρκαρω με τους περαστικους. Τελος!

  3. July 31, 2010 11:27 pm

    ωραία, εγώ βάζω τη μουσική και φύγαμε για τη βόλτα

    • August 1, 2010 1:09 am

      Μελισσακι μουυυυυ!!!! Τι ομορφο! Φιλι σκαστο!

  4. August 1, 2010 3:29 am

    Μούτρωσα στην αρχή με τις φωτογραφίες. Ζήλεψα πα-να-πει. Μετά “το είδα αλλιώς”.
    Α, περίφημα. Τώρα μπορώ να λέω κι εγώ πως.. πήγα διακοπές ! [στο Μόλυβο] χο χο

    • August 1, 2010 1:54 pm

      Ε! διβαι ειμεθα, μουτρωνουμε αμα λαχει! Χα χα, για μενα ντιβα μου τωρα ειναι παρηγορια αυτες οι αναρτησεις γιατι μεχρι τον Οκτωβρη δεν το κουναω απο “Γουασινγκτων” . Θα τρεφομαι με αναμνησεις.

  5. August 1, 2010 4:20 am

    …κι έχω μια φίλη καρδιακή, εκεί στο …Πλωμάρι!

    Δέσποινά μου,
    τα μάτια σου να ήμουν!!!
    Θαυμάσιες οι φωτογραφίες,
    Καλό μήνα, Υιώτα

    • August 1, 2010 1:56 pm

      Καλο μηνα και σε σενα αγαπητη μου Υιωτα. Που να το φανταζομουν οτι οι φωτογραφιες μου θα ταξιδευαν τοσους φιλους.

  6. Ρούλα permalink
    August 1, 2010 4:58 am

    Βόλτα;άκουσα βόλτα και είμαι ήδη στο καφενείο με μπαλκόνι στη θάλασσα και σας περιμένω ! είπαμε, επίτιμο κάτοικο του νησιού πρέπει να σε ανακηρύξουν οι πατριώτες μου,πολύ όμορφο οδοιπορικό!!!!!

    • August 1, 2010 2:00 pm

      Ρουλα μηπως να κανω αιτηση στον ΕΟΤ να με προσλαβει; Το μονο που ζηταω ειναι να ταξιδευω σε ολη την Ελλαδα, μια καλυτερη μηχανη, το μισθο που παιρνω τωρα, και τα οδοιπορικα μου ΦΥΣΙΚΑ! Λες να τσιμπησουν;

  7. August 1, 2010 5:18 am

    Καλημέρα και καλό μήνα!
    Με ταξίδεψες….

    • August 1, 2010 2:02 pm

      Καλημερα Βιτα! Εχω εκπλαγει με το μπλογκ σου. Υπεροχο σε ολα του. Χαρηκα που περασες απο εδω.

  8. Γιώργος {αθήνα} permalink
    August 1, 2010 5:50 am

    Αχ τι μου θυμίσατε πρωί πρωί: Μόλυβο (αλλά και Πέτρα στο βιντεάκι!)…ναι ήμουν τυχερός που όλη τη θητεία μου την έβγαλα εκεί! Αξέχαστος ο Μόλυβος τον χειμώνα ειδικά!!! Τότε μου άρεσε περισσότερο…ο γκρίζος συννεφιασμένος ουρανός και η κυματοδαρμένη προκυμαία ήταν αλλιώς μες στην απέραντη ησυχία των απόντων παραθεριστών! Κάτι άλλο που παρατήρησα στις φωτος σου: Πολύ χρώμα…παντού! Εντυπωσιακό: δεν τον θυμάμαι παλαιά (εδώ και 15 χρόνια έχω να βρεθώ εκεί!) τόσο χρωματιστό!
    Μου ξύπνησες ευχάριστες αναμνήσεις!!!

    • August 1, 2010 2:14 pm

      Καλημερα Γιωργο απο Αθηνα. Στρατό στην Λεσβο λοιπον. Τοσο τυχερος! Ο Μολυβος ειναι τοσο ομορφο χωριο που το χαιρεσαι με ολες τις καιρικες συνθηκες. Οπως ανεφερα κι εμενα μου αρεσε πολυ με την βροχουλα. Εδω τωρα τα βλεπεις ολα μαζι και τα χρωματα κανουν εντυπωση. Σε φυσικη παρουσια εισε σε ενα μερος μονο και δν το συνειδητοποιεις. Ευχαριστω για την επισκεψη και τα καλα σου λογια.

  9. August 1, 2010 1:54 pm

    Υπέροχες οι φωτογραφίες! Είδικά το σπίτι στην πρώτη εικόνα, πολύ μου άρεσε… Καλό μήνα Δεσποινάριο!!!

    • August 1, 2010 2:04 pm

      Καλο μηνα Φαιρουλα μου και σου στελνω καλωσορισματα κι απο εδω. Ειδες τι βρηκε για σενα ο Λακωνακος την ωρα που κολυμπουσες στον Ευβοϊκο; ΕΙΔΕΣ; Φιλακια!

      • August 1, 2010 4:31 pm

        Καλώς σας βρήκα (κι απο δω)! Ναι, το είδα :)) και χάρηκα…
        Φιλάκια!!!

  10. Eleonora Hasioti permalink
    August 2, 2010 12:23 pm

    Στην προτελευταία σου μεγάλη φωτογραφία με τα δύο σπίτια, (το πρώτο είναι της αδερφής του, ένα από τα πιο φωτογραφημένα του χωριού)φαίνεται στο βάθος το σπίτι του Στράτου (Μηθυμναίου) είναι το πέτρινο.
    Είμαι σίγουρη πως αν ήταν εκεί θα σου έδειχνε κι άλλες κρυμμένες ομορφιές του χωριού.
    Θα του τηλεφωνήσω να δει τις αναρτήσεις σου. Σίγουρα θα χαρεί πολύ, γιατί όπως σου είπα είναι παθιασμένος με τον τόπο του.

    Όσο για μένα, θα συνεχίσω να σε επισκέπτομαι. Το blog σου είναι πολύ ενδιαφέρον.

    Φιλάκια!

    • August 3, 2010 12:19 am

      Τι μου λες τωρα, φωτογραφιζα το σπιτι του Στρατου και δε το ηξερα; Μα ολα αυτα τα σπιτια ειναι τοσο ομορφα!

  11. πρεσβύωψ permalink
    August 2, 2010 4:20 pm

    Πολύ όμορφο post. Mας πήγατε μια βόλτα στο Μόλυβο.
    Εξαιρετικές οι φωτογραφίες. Ευχαριστούμε!!

    • August 3, 2010 12:21 am

      Καλως τον πρεσβυωπα! Χαιρομαι που σας αρεσαν οι φωτογραφιες. Εγω ευχαριστω που περασατε απο εδω.

  12. August 5, 2010 5:18 am

    Καλημέρα Δέσποινα!
    Μα τι σύμπτωση κι αυτή… Φέτος που δεν πήγα εγώ στο Μόλυβο, πήγαν πολλοί φίλοι, τι κρίμα να χάσω τέτοια ευκαιρία, να γνωριστούμε κιόλας.
    Απ’ όσα γράφεις καταλαβαίνω πως σου άρεσε ο τόπος μου! Πράγματι είναι όμορφος!
    Να ‘σαι καλά να ξαναπάς, να είμαι κι εγώ εκεί να σε ξεναγήσω.

    Πολλά φιλάκια!

    Α, να πω ότι χάρη στη Ελεονόρα έμαθα για τις αναρτήσεις σου. Εγώ είμαι λίγο εκτός…
    Καλή σου μέρα!

    • August 5, 2010 11:35 pm

      Ελπιζω οτι σε κρατα “εκτος” να περασει και να πας γρηγορα παλι στο Μολυβο. Στρατο ηταν υπεροχα. Εισαι τυχερος που πηγαινεις εκει καθε χρονο. Ευχαριστω και την Ελεονορα που σε ειδοποιησε. Φιλακια κι απο μενα, τωρα ξερω ποια πορτα θα χτυπησω την εποεμη φορα.

Leave a Reply

