Skip to content

tourist in my own city

August 3, 2010

Οταν δεν υπαρχουν σχεδια για διακοπες τον Αυγουστο,  μπορεις καποιο Σαββατοκυριακο η καποιο απογευμα, να ξανανακαλυψεις την πολη που μενεις.  Σιγουρα δεν εχεις παει παντου. Ακομα και στα μερη που εχεις παει, κατι εχει ξεφυγει απο την προσοχη σου.  Τωρα οταν λεω η “πολη μου”  καπου με χαλαει.  Γιατι το Ντι Ση που με φιλοξενει τοσα χρονια, δεν ειναι η ” πολη μου ” .   Η Αθηνα ειναι η πολη μου, και αυτη η αρρωστια δεν προκειται να μου περασει ποτε.    Δε μαραζωνω ομως,  το Ντι Ση μπορει να ειναι η αρτηριοσκληρωτικη πολη των γερουσιαστων,  η πολη αστακος απο σεκιουριτυ, αλλα εχει να προσφερει πολλα σε καποιον που θα αποφασισει να κανει μια βολτα.  Απο τα μουσεια της,  τις γκαλλερι,  τις φυσικες παραποταμιες ομορφιες,  τα φιν φον εστιατορια της Bethesda,  τα ωραια καταστηματα της Wisconsin Avenue, ακομα και το  Georgetown που ειναι η πιο  urban chic περιοχη του.   Το Σαββατο πηγα μια βολτα στο Friendship Heights οπου παλιοτερα ειχα θεαθει με την συνμπλογκερ και φιλη“γοργονα”, και ανακαλυψα πολλα καινουργια στεκια που θα τα επισκεφτω αργοτερα με παρεα.  Για παραδειγμα το χαριτωμενο tasting room winebar.com,   και το tynan coffee and tea, για ενα καφε.  Οι αμερικανοι τελευταια εχουν ανακαλυψει αυτο το κονσεπτ του καφέ οπου μπορουν να αραξουν με εφημεριδες και περιοδικα, με βιβλια η με φιλους για κουβεντουλα με τις ωρες. Εκεινο που δε ξερω ειναι αν αυτο το ξεσηκωσαν απο τους Ευρωπαιους, η αν τους αρεσε η ιδεα που εισηγαγε το Σταρμπακς με μερικα τραπεζακια εξω πριν λιγα χρονια.  Οπως και να εχει το πραγμα, προοδευουν πολιτιστικα.

Την Κυριακη κατεβηκα πιο χαμηλα, μεχρι το Georgetown.  Χιλιες φορες εχω επισκεφτει το Georgetown και δε το βαριεμαι.  Να τι διαφορετικο ειδα.

Κατεβαινοντας την Cady’s  alley ειδα τραπεζακια εξω στο Αυστριακο στεκι Leopold’s Kafe.

.. και δοκιμασα σαλαμακια και μια εκπληκτικη “oliven pissaladerie”

.. την ατελειωτη ουρα στο Georgetown Cupcake που ειναι τουλαχιστο διακοσια μετρα με ηλιο η βροχη.


..καποιον να παιρνει μεσημεριανο υπνακι διπλα στα φιν φον καταστηματα.

.. και μια μπανιερα που εγινε πολυθρονα μετα την διχοτομηση. Αυτο θα πει recycling!

Α!  κι αυτο!

Σκεφτομαι λοιπον να κανω κι αλλες τετοιες εξορμησεις και να μην αφησω τον Αυγουστο να με παρει απο κατω.  Η αναρτηση αφιερωνεται στην Σοφη που μου λειπει, και στο Γαβριλακι που δεν εχει σχεδια για τον Αυγουστο.

32 Comments leave one →
  1. August 3, 2010 4:52 am

    Bonjours fin fon ! Παίρνω την τελευταία φωτογραφία και την ‘κάνω’ γενικώς.. διότι μου θύμισε εμπειρία αγγλικής εξοχής με παρόμοιο αυτοκίνητο … οπότε αφού είναι βόλτα και γύρα δεν μπορώ να λείπω εγώ…
    Πολλά φιλιά..

    • August 4, 2010 10:28 pm

      Τωρα αυτα τα φιλια απο Ιαπωνια μου τα εστειλες, απο Τζιακαρτα; χου νοους; Σιγουρα ταιριαζεις με την Αγγλικη εξοχη στο μπακγκραουντ. Την αγαπη μου σκουληκαντερα.

  2. August 3, 2010 5:25 am

    καλα, εννοειται οτι τρελλαινομαι τις αφιερωσεις αναρτησεων, το ξερεις ατιμο βρε ατιμο δεσποιναριον!

    • August 3, 2010 5:25 am

      δεν ειμαστε καλα, γραφω σαν δεκατετραχρονο!
      “τρελλαινομαι ΜΕ τις αφιερωσεις κλπ κλπ κλπ”

    • August 4, 2010 10:33 pm

      Αμ δε το ξερω, το ξερω, τοσο που ξεχασες να βαλεις την προθεση! Διαβασα αλλου (αλλα οχι αλλου) οτι τελικα θα πας διακοπες. Οποτε θα μεινω να γρινιαζω μονη μου στην μπλογκοσφαιρα. Εκτος εαν μου τη βιδωσει και τα παρατησω ολα και φυγω κι εγω. Ολα παιζουν.

  3. August 3, 2010 5:57 am

    το georgetown είναι καταπληκτικό! και ως βόλτα, και ως ατμόσφαιρα, και ως shopping και όλα! αυτό και η Βαλτιμόρη🙂
    αλλά σε ουρά 200 μέτρων δεν κάθομαι για κανέναν και τίποτα!
    φιλάκια

    • August 4, 2010 10:37 pm

      Δε μου περασε ποτε η ιδεα να συγκρινω την Βαλτιμορη με το Τζωρτζταουν. Σοπινγκ στην Βαλτιμορη δεν εχει γενικα αλλα εχει φαγακι. Το Τζωρτζταουν εχει και φαγακι και σοπινγκ. Αλλος αερας, αλλος κοσμος, αλλα παω και στα δυο. Αναλογα τα κεφια. Φιλουμπες!

  4. August 3, 2010 6:11 am

    Το καλυτερο πραγμα κανεις!!!! Εγω πλέον ανακαλύπτω το Μπακού με αυτό τον τροπο και την Αθηνα οταν κανω την ξεναγό σε φίλους!

    • August 4, 2010 10:39 pm

      Αυτο με την Αθηνα με ξετρελλαινει. Να ανακαλυπτω ολα αυτα που αλλαξαν οσο λειπω.

  5. Popi permalink
    August 3, 2010 7:53 am

    Αυτό το ξανακαλύπτω την πόλη μου, το κάνω χρόνια κάθε Αύγουστο, επιλέγω-όταν μπορώ- τον Αύγουστο να είμαι στην Αθήνα!
    Είναι ο μόνος τρόπος να τη ζήσω, χωρίς εισβολείς, να μυρίσω ξανά τις γειτονιές, αυτές που ακόμη υπάρχουν, να πάω σε μέρη που δεν έχω ξανάπαει ή σε αγαπημένα που μου λείπουν μια που η καθημερινότητα πολλές φορές δεν επιτρέπει πολλές απολαύσεις.
    Η πόλη που σε φιλοξενεί –μου αρέσει αυτό- είναι πανέμορφη και μου αρέσει που μας την μαθαίνεις, βήμα, βήμα.

    • August 4, 2010 10:40 pm

      Καλως την Ποπη. Την Ουασινγκτων την περιγραφω συχνα πυκνα τα τελευταια τεσσερα χρονια εδω. Παντως ολο και κατι καινουργιο υπαρχει παντα.

  6. August 3, 2010 8:20 am

    Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες σου Δεσποινάκι, στο έχω ξαναπεί έχεις μεγάλο ταλέντο. Μου θύμισες δικές μας βόλτες στο D.C. Αλήθεια μήπως το D.C. είναι το ακρωνύμιο του Despoina’s Corner?
    Φιλάκια δροσερά από το Ιόνιο

    • August 4, 2010 10:43 pm

      Σε ποιο νησι κανεις τα μπανακια σου Ελενη; Ευχαριστω για τα καλα λογια, ξερεις αυτη η περιοχη Friendship Heights εχει αλλαξει πολυ τα τελευταια χρονια. Κατω το Τζωρτζταουν κι εκεινο αρκετα και εχει διαμορφωθει ο χωρος διπλα στο ποταμι!

      • August 5, 2010 1:55 pm

        Δεν είμαι σε νησί Δέσποινάκι, είμαι στο χωριό μου, Μαραθόπολη το όνομά του, βρίσκεται στη δυτική πλευρά της Μεσσηνίας, μετά την Κυπαρισσία και βρέχεται από το Ιόνιο. Αν θέλεις πέρνα από το blog μου να δεις μια φωτογραφία που έβγαλα χθές το σούρουπο. Το νησί είναι απέναντι από το χωριό και τα φώτα δεξιά είναι το χωριό.
        Πολύ θα ήθελα να ξαναδώ το DC και τις αλλαγές, ίσως κάποτε γίνει και αυτό. Που ξέρεις.
        φιλιά

  7. August 3, 2010 10:37 am

    Oλα μου άρεσαν και θέλω κι αλλο να δώ. Και εγω στη πόλη την περνάω με εξορμήσεις βέβαια απο εδώ και απο εκεί και τώρα που ο Μπόρις μας έβαλε και ποδήλατα ποιός την χάρη μας και ειδικά την δική μου; Eχθές έκανα γύρω γύρω την πλατεία της γειτονιάς μου με το καινούργιο ποδήλατο😉

    • August 4, 2010 10:45 pm

      Μεγεια το ποδηλατο καρδουλα. Εγω δεν μπορω να κατεβω με ποδηλατο στο Ντη Ση, αλλα μπορω να παω μεχρι το μετρο και να το μεταφερω ετσι. Χμμμμ.. Κις!

  8. Aliki permalink
    August 3, 2010 2:15 pm

    Kuria despina super i jenagisi sas….pados oute ego tha perimena se oura genika varieme apistefta na perimeno se opiadipote oura!!!

    Anipomono na matho kialla gia tin poli sas dioti mporei na me filojenisi kai emena…exo vrei ena poli kalo metaptixiako sto panepistiomio!

    • August 4, 2010 10:48 pm

      Αλικακι επρεπε να τα δεις τα κοριτσοπουλα. Με τις ωρες περιμεναν. Δυο απο αυτα τα ειδα στο παρκινγκ και τα ρωτησα ποση ωρα περιμεναν. Τρια τεταρτα και ειχαν ερθει απο την Πενσυλβανια. Αγορασαν τεσσερεις τεραστιες σακουλες για ολη την ευρυτερη οικογενεια.
      Μακαρι να ερθεις αν το θελεις κι εσυ. Για ποιο πανεπιστημιο λεμε;;

  9. elli permalink
    August 3, 2010 5:13 pm

    Αχ αυτά τα σαλαμάκια… και τα cupcakes μ’αρέσουν αλλά ας περιμένει κάποιος άλλος στην ουρά και ας μου τα φέρει αφού έχω φάει τα σαλαμάκια με το κρασί μου άντε ας πάρω και λίγη oliven pissaladerie.

    • August 4, 2010 10:52 pm

      Γεια σου Ελλη. Τα cupcakes δεν μπορω να πω οτι μου αρεσουν, αλλα δεν εχω δοκιμασει απο αυτα. Για να περιμενει τοσος κοσμος κατι θα ξερει. Καποια φορα που δεν θα εχει ουρα μπορει και να παρω. Την oliven pissaladerie θα προσπαθησω να την φιαξω. Καποιος φιλος ειχε γραψει μια συνταγη για την ζυμη.

  10. August 3, 2010 6:20 pm

    Πως θα γίνει ρε γαμώτο να ανοίξω και εγώ ένα μαγαζί με cupcakes και να έχει ουρά 200 μέτρα? Ας είναι και 100… :-))))

    • August 4, 2010 10:53 pm

      Δε μου λες; Προτιθεσαι να ψηνεις ολη μερα η θα κανεις μονο μανατζμεντ;😛😆

  11. August 4, 2010 12:45 pm

    Για άλλη μια φορά, υπέροχες φωτογραφίες!!!🙂
    Τώρα που θα μετακομίσουμε θα είμαστε δίπλα στη Georgetown και θα κάνουμε συνέχεια βόλτες σε αυτά τα μέρη😉
    Πολλά φιλιά!

    • August 4, 2010 10:54 pm

      Στην καλυτερη γειτονια θα ειστε Φαιρουλα!

  12. August 5, 2010 11:00 am

    Είναι δυνατόν να περιμένει κάποιος τόση ώρα για cupcakes???
    Απίστευτο μου φαίνεται…

    Τσίμπισε πρώτη και η So Far το αυτοκινητάκι και άντε να τη πιάσεις τώρα…

    • August 5, 2010 11:40 pm

      Να σου πω, θα παω καποια μερα να παρω καπκεϊκς ετσι απο περιεργεια, δεν μπορει για να καθονται στην ουρα κατι σημαινει. Η φιλη μας που τσιμπησε το αυτοκινητακι, ξερεις, λιωνει καπου τωρα!

  13. Marthaki permalink
    August 5, 2010 1:50 pm

    Δεσποιναριο μου γιασου,
    Ξερω εχω εξαφανιστει και αισθανομαι πολυ ασχημα για αυτο. Λιγο δουλεια, λιγο χαβαλε, και πολυ απαισιο καιρο. Υπεροχο το καινουργιο ντειζαιν του μπλογκ σου και η φωτοαγραφια σου…φανταστικη!!!! Πολλα φιλακια.

    • August 5, 2010 11:42 pm

      Δε θα με πιστεψεις, χτες σε σκεφτομουνα. Συμμαζευα το καρνε μου και ειδα το ονομα σου. Λεω, μαλλον στην Ελλαδα θα ειναι η Μαρθα. Φιλακια κι ευχαριστω!

  14. August 7, 2010 4:12 pm

    Περαστικός ήμουν από την DC, πριν κάμποσα χρόνια. Εκείνο που με τρέλανε ήταν το Smithsonian! Υποθέτω ότι θα το έχεις ξεσκονίσει για τα καλά!

    • August 8, 2010 1:41 am

      Ναι αγαπητο ηλιοτυπον, αξιζει ολο το συγκροτημα των μουσειων και ελκυει πολλους τουριστες. Αν ξαναρθεις σφυρα και θα σε παω βολτα στα μπαρακια. Να δεις βρε παιδι μου και κατι αλλο ναι;

  15. August 7, 2010 4:19 pm

    Και κάτι άλλο: Η Αθήνα άλλαξε, όντως, αλλά προς το …θλιβερό! Εκτός από τον κίνδυνο που ενεδρεύει στην περιοχή Ομονοίας (και όχι μόνο), θα δεις ένα πλήθος από μαγαζιά που κάποτε ανθούσαν, να είναι κλειστά, με βρώμικα τζάμια και ταμπέλες με “ενοινιάζεται”. Το πήραμε απόφαση ότι ποτέ δεν θα την ξαναδούμε όπως την ξέραμε!

    • August 8, 2010 1:49 am

      Το ξερω, το ειδα τον Ιουνιο που ημουν εκει. Την Ομονοια δεν το συζητω, ειχε αλλαξει πριν ακομα φυγω. Η Ερμου παρουσιαζει πραγματικα ξεπεσμο, αλλα ειδα οτι τα εμπορικα κεντρα εχουν μεταφερθει γενικα. Συμφωνω δε θα την ξαναδουμε οπως την ξεραμε, ομως θελω να πιστευω οτι θα δουμε και μερικα καλα. Ειναι περιεργο το πως αναπτυσσονται η παρακμαζουν οι περιοχες στην Αθηνα. Δε το εχω δει σε καμια αλλη πολη.

Leave a Reply

