Skip to content

summer fin-fon (top 10)

August 15, 2010

Το καλοκαιρι πλησιαζει στο τελος του.  Μ’αυτη την δηλωση δεν συνηγορουν οι καυσωνες που αλωνιζουν την Ευρωπαϊκη ηπειρο, ουτε οι τροπικες καταιγιδες που εχουν ξεσπασει στις δικες μας αυλες.  Καλοκαιρι του 2010.  Φερνω δεκα φωτογραφιες και θυμαμαι πραγματα που εκαναν το καλοκαιρακι ξεχωριστο.  Χωρις ιδιεταιρη σειρα,  το πρωτο ειναι η καινουργια Panasonic LUMIX που μου επιτρεπει να βγαζω φωτογραφιες σαν αυτη επανω.

Το δευτερο ειναι η επισκεψη μου στη Μυτιληνη στις αρχες του Ιουνη.  Καταπρασινο και πανεμορφο νησι.  Η παρουσιαση του νησιου σ’αυτο το μπλογκ δεν εχει τελειωσει ακομα.  Τα αφηνω για το φθινοπωρο αργοτερα, για στιγμες που θα εχω αναγκη να επιστρεφω.

Το τριτο ειναι το καπελο που το εχουμε δει τοσες φορες πια φετος.  Ειναι γνησιο Παναμαδεζικο (βλεπε προηγουμενη γκλομπαλ αναρτηση).  Ταξιδεψε στην Ελλαδα και ξαναγυρισε πισω.  Το αγαπησα τοσο, ωστε δε ξερω αν θα παρω αλλο του χρονου.

Τεταρτο ειναι ενα ζευγαρι σανδαλακια που (σχεδον) δεν εβγαλα απο πανω μου φετος το καλοκαιρι.  Το πρωτο ζευγαρι σανδαλια που δεν διαλυθηκε στους Αθηναϊκους δρομους.

Πεμπτο. Eau Tendre.  Βλεπετε, μια σταλια εχει μεινει.  Φς Φς Φς

Εκτο, τα μολυβια ματιων του Yves St Laurent και ιδιεταιρα το μπλε. Γραφει απαλα, ειναι καλοκαιρινο χρωμα και σε συνδιασμο με την μασκαρα του ιδιου κανει τα ματια απιστευτα!

Εβδομο και φινφονεστατο. 509 Paradoxal.   Το πιο ομορφο χρωμα του φετεινου καλοκαιριου.

Ογδοο, και δε λεω να το βγαλω απο πανω μου.  Το τεραστιο γκρι αρζαν ρολοϊ μου που αγορασα στην Γκολντεν Μωλ και το φορω παντα με το ιδιο βραχιολι.

Εννατο.  Το βιβλιο της Φιλομηλας Λαπατα “η ξυπολητη των Αθηνων” .   Απο το πρωτο βιβλιο της ” Lacrima Cristi”  που επεσε τυχαια στα χερια μου παρακολουθω την πορεια της Φιλομηλας Λαπατα.  Η περιγραφικη της δυναμη ειναι καθηλωτικη και τα θεματα της με ιστορικο φοντο παντα  προσεγμενα στην αληθεια της ιστορικης λεπτομερειας.  Η ξυπολητη των Αθηνων αναφερεται στην απογονο μιας αξιολογης οικογενειας στην αρχη του εικοστου αιωνα και εξελισσεται στην Αθηνα και στην Σικελια.  Τα ηθη και τα εθιμα των αρχοντων της παλιας  Αθηνας περιγραφονται με τα πιο ζωντανα  χρωματα.   Το παραμυθι της Φιλομηλας τελειωνει με μια υποσχεση  στην τροπη της ιστοριας, αλλα και με ενα παραπονο για το σημερα.  Αντιγραφω τον επιλογο.

Και ζησανε αυτοι καλα κι εμεις οι υπολοιποι χειροτερα γιατι

χασαμε την υπομονη μας,

λησμονησαμε τις ριζες μας,

εξουθενωθηκαμε σε ασκοπες συγκρισεις,

αμφισβητησαμε την αξιοπιστια των λεξεων,

απορριψαμε το αυτονοητο,

εξαντληθηκαμε σε περιγραφες διχως σημασια,

μνημονευσαμε τα ματαια,

χασαμε το φιλοτιμο μας,

δικαιολογησαμε τις συμφορες μας,

αρνηθηκαμε τα θαυματα, και

ξεχασαμε πως στην Αθηνα ολα αλλαζουν..

και ολα παραμενουν τα ιδια…

Το δεκατο και το νοστιμο ειναι μια σαλατα καλοκαιρινη με Farro.  Ειναι δροσερη, θρεπτικη και συνοδευει ωραια οτιδηποτε κρεατικο.  Βραζω ενα φλυτζανι farro που στο τελος θα εχει διπλασιαστει σε ογκο.  Προσθετω εναμισυ φλυτζανι φαβα φρεσκια,  ενα φλυτζανι κατσικισιο τυρι τριμμενο (ξερομυζηθρο επισης θα πηγαινε πολυ!)  δεκα λεπτα πρασινα σπαραγγια ελαχιστα βρασμενα και κομμενα σε μικρα κομματια. Ψιλοκομμενος δυοσμος και βασιλικος προσθετουν τα δικα τους αρωματα στη σαλατα.  Τελος λιγο  αρωματικο αγγουρελαιο και η σαλατα ειναι ετοιμη.

Δεκα λογοι για να θυμαμαι το καλοκαιρι του 2010.  Κι ενας ακομα που θα σας τον αποκαλυψω οταν επιστρεψω απο το ταξιδι μου.  🙂

Ως τοτε, σας φιλω γλυκα.

37 Comments leave one →
  1. August 15, 2010 6:46 am

    Πάλι ζήλεψα… Μόνο που δεν ξέρω αν έχω δέκα λόγους να θυμάμαι το φετινό καλοκαίρι… Θα το σκεφτώ και θα δω… Φιλιά πολλά αγαπημένη μου…

    • August 15, 2010 10:59 am

      Νομιζω Ευουλα οτι θα βρεις δεκα πραγματα που αγαπησες το καλοκαιρι. Κατι καινουργιο, ξεχωριστο, οχι απαραιτητα για τους αλλους αλλα για σενα. Η αναρτηση αυτη ειναι ματεριαλιστικη. Συνεβησαν πραγματα που θα τα θυμαμαι περισσοτερο και που εχουν σχεση με προσωπικες σχεσεις και φιλους, αλλα αυτα μενουν εκτος των τειχων του μπλογκ. Φιλακια και χρονια πολλα για τους αγαπημενους σου.

  2. August 15, 2010 9:31 am

    ασχετη ερωτηση.
    γιορταζεις σημερα;

    • August 15, 2010 10:59 am

      21 Νοεμβρη γιορταζω Γαβριλακιον! Φιλια!

  3. Ρούλα permalink
    August 15, 2010 3:40 pm

    Έμεινα να χαζεύω το ρολόι και το ω ταντρ! καλά να περάσεις και καλή επιστροφή!
    φιλάκια

    • August 22, 2010 10:32 pm

      Ρουλα σ’ευχαριστω. Το ρολογακι (αρα) το λατρευω, αφου καμια φορα που θελω να παω καπου πιο καλα δε θελω να το βγαλω απο το χερι μου. Ειμαι ακομα στη Νεα Υορκη. Ο καιρος με εκλεισε λιγο μεσα και βρισκω ευκαιρια να απαντησω στα σχολια του μπλοκγ.

  4. August 15, 2010 4:49 pm

    Δεσποινάκι μου,
    πέρασα για ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ. Να είσαι πάντα καλά και να βγάζεις πάντα όμορφες φωτογραφίες, σαν κι αυτές πιο πάνω.

    • August 22, 2010 10:33 pm

      Ευχαριστω Μεροπη μου αν καο γιορταζω 21 Νοεμβρη, παντα οι ευχες ειναι ευπροσδεκτες.

  5. August 15, 2010 9:42 pm

    Συμφωνώ και επαυξάνω για τη Φιλομήλα Λαπατά.

    • August 22, 2010 10:34 pm

      Χαιρομαι Ελενη μου που σου αρεσει κι εσενα.

  6. August 16, 2010 7:49 am

    Αχου τι ωραια παρουσιαση.Ειχα κι εγω μια παρομοια ιδεα,αλλα τελικα μου αρεσε πολυ ετσι που τα εβαλες Δεσποινα.Οπου και να πας να ειναι το ιδανικο για σενα και να περασεις πολυ ομορφα.

    • August 22, 2010 10:36 pm

      Ευχαριστω Γιαννα μου. Γραψε κι εσυ τα δικα σου. Θα τα δω μολις γυρισω στην “πρωτευουσα”.

  7. Popi permalink
    August 16, 2010 11:05 am

    Δεν έχω σχολιάσει τις αναρτήσεις σου τις τελευταίες ημέρες γιατί λείπω και είναι λίγο δύσκολο από το i phone, όμως δεν αντεξα ειδικά για το top 10 του καλοκαιριού, τα αγαπημένα μου, το καπέλο, τα μολύβια, τα σανδάλια και η Μυτιλήνη γιατί η μισή είμαι Μυτιληνιά και χαζεύω με τις καταπληκτικές φωτογραφίας του Νο 1 top 10.
    Νάσαι καλά Δεσποινάριον!

    • August 22, 2010 10:43 pm

      Τεσσερεις μερες δεν εχω ανοιξει το λαπ τοπ, μονο το αει φοουν. Ξερω τι λες. Τα μολυβια γραφουν πολυ απαλα κι αυτο το μπλε ειναι αρκετα σκουρο. Τα σανδαλακια αφου περασαν το τεστ της Αθηνας ειναι τελεια. Οσο για την φωτογραφικη μηχανη, περιμενε να γυρισω απο Νηου Γιορκ και θα δεις! Φανταζομαι εισαι ακομα στο “αλλο “νησι. Να περνας ομορφα!

  8. August 16, 2010 12:28 pm

    Είσαι φιν φον γυναίκα κι εγώ καθόλου, αλλά τις εκτιμώ όλες εκείνες που προσέχουν την εμφάνιση και κείνες τις ξεχωριστές μικρές λεπτομέρειες. είπα κι εγώ να ανεβάσω ένα σύντομο φωτογραφικό ποστ γιατί ζήλεψα αλλά οι φωτογραφίες μου υστερούν φανερά :΅)

    Ωστόσο, στο αφιερώνω και μάλλον δεν θα έχεις πάει κατά κει…

    • August 22, 2010 10:48 pm

      Το φωτογραφικο σου ειναι μια χαρα. Δωρα μου, ξερω τις ελλειψεις μου, δεν θεωρω οτι κανω “φωτογραφια”. Αλλα βλεπω την βελτιωση απο πριν κι αυτο το βηματακι μπροστα με ευχαριστει αφανταστα. Ευχαριστω για την αφιερωση, και κατι ακομα. Κι εγω αργησα να γινω φιν φον, καπου οταν αρχισουν να περνανε τα χρονια γινομαστε κοκεττες. Φιλια!

  9. Πέννυ permalink
    August 17, 2010 5:10 am

    Εξαιρετική ιδέα αλλά και εξαιρετική συλλογή από αγαπημένα… στο μόνο που είμαι διστακτική είναι το βερνικάκι της Σανέλ… το μωβάκι καθώς και το επίσης φιν φον γκρι-μπεζ, μου φαίνεται λίγο κάπως…. το καλοκαίρι προτιμώ τα φωτεινά κοραλί και καρπουζί…

    • August 22, 2010 10:54 pm

      Κι εμενα Πεννυ μου μου αρεσουν τα φωτεινα χρωματα. Το μωβακι το αδικει λιγο η φωτογραφια, ειναι βεβαια λιγο μουντο αλλα γλυκο χρωμα, λιγωτερο “μωβ” απο οτι φαινεται και καθολου μεταλικ. Ομολογω οτι ειναι καινουργιο φθινοπωρινο και τον περασμενο μηνα φοβηθηκα μην εξαντληθει και το πηρα. Μετα αγαπηθηκαμε!

  10. panathinaeos permalink
    August 17, 2010 1:14 pm

    δεσποιναριον!!!!!
    δεν θα σχολιασω το βερνικακι!!!! παρολο που με τρελλαινει το κοραλι!!!!!
    ομως θα επαινεσω το παναμαδεζικο καπελλο σου, και την υπεροχωτατη φωτο μηχανη!!!! μου αρεσουν επισης και τα σανδαλακια!!!!
    καλο καλοκαιρι!!!!

    • August 22, 2010 10:57 pm

      Α! ειναι και το αλλο! Δεν εχω μαυρισει φετος. Ελαχιστα. Το κοραλλι παει σε μαυρισμενα δερματα. Καλη συνεχεια καλοκαιριου σε ολους μας αγαπητωτατε. Φιλια!

  11. Marthaki permalink
    August 17, 2010 6:08 pm

    Αγαπημενο Δεσποιναριο, Υπεροχη η φιν-φον λιστα του καλοκαιργιου!!! Ειμαι λιγο σιωπηλη αυτο το καλοκαιρι στα αγαπημενα μου μπλογκς, αλλα αυτο δεν σημενει οτι δεν τα σκεφτομαι. Λοιπον, σου ευχομαι να χαιρεσαι του καλοκαιρι σου και θα τα ξαναπουμε. Βρησκωμαι στο δρομο προς Αθηνα-Θεσσαλονικη-Χαλκιδικι για μια 2 εβδομαδες μινι διακοπες!!!Lucky me, ah?

    • toulaki permalink
      August 19, 2010 6:40 am

      Marthaki, ti vlepo??????? eisai pali ellada?????????
      ego exo ta paidakia mou edo. Mas ilthe kai o Nikos, kanontas mas ekpliksi.
      Na tilefonithoume. Kala na peraseis.
      Toulaki

    • August 22, 2010 10:59 pm

      Μαρθα μου, εισαι τυχερουλα σιγουρα! Εσυ ξερω οτι κι οταν δεν γραφεις εισαι καπου εδω κοντα. Θα τα πουμεοταν γυρισεις. Φιλια!

  12. August 17, 2010 8:18 pm

    στην αρχή το είδα στα πεταχτά και κόλλησε το μάτι μου στη βάρκα και το βερνύκι, μετά ξαναπέρασα και το διάβασα μονορούφι, μετά πήγα σπίτι μου, (στο μπλογκ μου) και έδωσα τη δική μου εκδοχή! ζήλεψα, τι να κάνω?

    • August 22, 2010 11:01 pm

      Χα χα σε ειδα κι εσενα! Και μου αρεσε η λιστα σου! Φιλακια Μαριζακι!

  13. August 19, 2010 6:13 am

    Σαλάτα με Φάρο δεν έχω ματακούσει!

    • August 22, 2010 11:03 pm

      Αν σου αρεσουν τα κολλυβα, θα σου αρεσει και το φαρο! Ειναι Ιταλικο βρε χαρα μου πως λεμε φαρο φανφαρο, ειδος σταριου, πως εχουμε εμεις το ντουρο;

  14. FoodJunkie permalink
    August 22, 2010 7:17 am

    Καταρχάς με γεια τη μηχανή! Η Λέσβος είναι πανέμορφο νησί, θα ξαναπήγαινα. Η σαλατούλα επίσης μου κάνει κλικ (μικρή διόρθωση η “φάβα” που λες (fava beans) είναι τα κουκιά, η δικιά μας φάβα φτιάχνεται από λαθούρι), είναι και υγιεινή. Φιλιά!

    • August 22, 2010 11:08 pm

      Εχεις απολυτο δικιο Ιωαννα μου! Μου διεφυγε η σωστη μεταφραση. Ειναι οντως τα πρασινα φρεσκα κουκια, που τα λεμε εδω φαβα μπηνΖ. Η σαλατα εκτος απο υγιεινη ειναι και θρεπτικη και πολυ χορταστικη. Σ’ευχαριστω για τη διορθωση.

  15. August 22, 2010 8:31 am

    Αυτό το ρολόϊ είναι που στο σκίτσο βγήκε ελαφρώς … ‘αστροναυτικόν’; Για το νησί δεν ξέρω, το φαγητό πάλι – εντάξει δεν είναι και το δυνατό μου σημείο – στα καπέλα η αδυναμία γνωστή και προλαβαίνω δεν προλαβαίνω να αγοράσω αύριο καινούρια χειμωνιάτικα από το Βερολίνο, το βιβλίο δεν θα προλάβαινα να το διαβάσω, το βερνίκι νυχιών – ε, καλά με αυτή τη δουλειά το μανικιούρ απαγορεύεται , όσο για τα μολύβια του YSL μου έδωσες την τέλεια ιδέα για μια φίλη fun του maitre που έχει σύντομα τα γενέθλιά της ! Δεσποινάριον , με ενημέρωσες για τα τεκταινόμενα του πραγματικού κόσμου ( κλέβω στιγμές από την εισήγηση του Γερμανού manager – λέει πράγματα που ξέρω ήδη ) οπότε βρήκα την ευκαιρία να ξεδώσω λίγο από τη δουλειά

    • August 22, 2010 11:15 pm

      Εισαι απιθανη. Αλλα σε ολο αυτο το κατεβατο που εγραψες ενα πραγμα εχω να σχολιασω η μαλλον να ρωτησω. Το πεντικιουρ απαγορευεται; ΔΕΝ απαγορευεται.. οποτε! Αυτο το χρωμα ειναι πεντικιουροχρωμα βασικα! Φιλια, ειδα κι εγω ωραια χειμωνιατικα καπελλα στο Νηου Γιορκ αλλα δεν ειμαι ακομα σε γουϊντερ μουντ.

  16. August 22, 2010 9:28 am

    Ηρθα κι εγώ η άπιστη του καλοκαιριού. Που μου προέκυψε η απιστία λόγω έλλειψης ιντερνετικής σύνδεσης(στη Λευκάδα αυτό το καλοκαίρι ήταν τα ζώα μου αργά και μακριά!)
    Προσυπογράφω γιά Μυτιλήνη, δίνω άριστα δέκα στο καϊκάκι( ταμάμ!), στο ρολογάκι (σούπερ!) , στο παναμέζικο καπελλάκι , στη θάλασσα πλατειά. Κρατώ επιφυλάξεις για τις Coach (μου φαίνεται λίγο σκληρό το δερματάκι τους) και επιπλέον επιφυλάσσομαι για τον ανταγωνισμό (Φιλομήλα Λαπατά). Χα!
    Φιλί από Αθήνα, όπως θα έχεις αντιληφθεί

    • August 22, 2010 11:23 pm

      Ιουστινακι, τωρα τα καλοκαιρια οι απουσιες δεν ειναι απιστιες. Αυτο το ξερουμε πια ολοι. Οποτε απολαυσε τα μπανακια σου χωρις συνδεσεις και τα τοιαυτα.
      Τα πεδιλακια ειναι ανετα και ετσι που ειναι το δερμα λουστρινι σωληνακια δεν κοβουν καθολου. Ειμαι κι εγω περιεργη στα σκληρα δερματα, πιστεψε με, γι αυτο δεν αγοραζω ποτε παπουτσια Ραλφ Λωρεν. Ακομα και τα Στουαρτ Βαϊσμαν κι αυτα σκληρα τα βρισκω.

      Ανταγωνισμος δεν υπαρχει με την Φιλομηλα. Εκεινη ειναι μια πολυ αξιολογη συγγραφευς που μου υαρεσουν τα θεματα και το υφος της. Εσυ εισαι ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ και δικια μου φιλη. Αληθεια εχεις διαβασει καποιο απο τα βιβλια της; Αν οχι παρε αυτο το τελευταιο η το ΛακρυμαΚριστι. Φιλακια!

  17. August 22, 2010 10:42 am

    Καλά, ξέχασα να πώ ότι το κατσικίσιο τυρί δεν είναι το καλό μου!!!

  18. August 22, 2010 4:37 pm

    σε όλα άριστα… tres chic

    αυτο το paradoxal πρεπει να το δοκιμασω…

  19. August 22, 2010 11:26 pm

    Ναταλια μου; Γυρισες εσυ; Για δοκιμασε το. Παει σε καστανες και ξανθες. Αν εισαι κοκκινομαλλα μη το παρεις! Ευχαριστω και σε φιλω!

Leave a Reply

