Skip to content

special edition ffff (fall fin-fon fashion) (*)

September 6, 2010

Χθες το βραδυ ειχαμε εκτακτη συσκεψη μετα της ωραιοτατης κουμπαρας, με θεμα “χειμωνιατικη μοδα” . Η συσκεψη περιλαμβανει την μελετη του τευχους του Σεπτεμβριου, τριων περιοδικων, φωνες ενθουσιασμου, περιληψη των τασεων και τελος δηλωσεις του τι μας χρειαζεται.
Τα περιοδικα ειναι η VOGUE, το BAZAAR, Και το ELLE. Οι συσκεψεις μοδος λαμβανουν χωρα δις ετησιως, μια τωρα το φθινοπωρο και μια την ανοιξη. Θεατες ειναι η ωραιοτατη βαφτισιμια μου που ομως νομιζω οτι μας ψιλοβαριεται γιατι προσπερναμε τις σελιδες της Juicy Couture πολυ γρηγορα, αλλα δε φταιμε εμεις. Φετος ειναι σαν λαϊκη αγορα. Επισης τιμωμενοι προσκεκλημενοι ειναι ο Ερρικος και ο ωραιοτατος κουμπαρος οι οποιοι ενω βλεπουν καποια χαζομαρα στην τηλεοραση καταναλωνοντας καποιο ντιτζεστιφ, πετανε ποτε ποτε καμια γαλλικουρα σε στυλ “ΛονCH’άν” για να δειξουν οτι συμμετεχουν. Αλλα κακα τα ψεματα. Οι αποφασεις παιρνονται απο τις δυο προεδρους του συνεδριου.

Αφου λοιπον τσακισαμε τις γεμιστες ντοματες που ειχα ετοιμασει,  λαβαμε θεσεις επι του καναπε και πως μας βρηκαν τα μεσανυχτα ακομα να χαζολογαμε και να διαλεγουμε δε ξερω.  Ξερω ομως οτι η συσκεψη περατωθηκε επιτυχως, και σας φερνω τα πρακτικα χωρις αλλη καθυστερηση.

Παρουσιαζω λοιπον τα κομματια που διαλεξαμε σαν τα πιο αγαπημενα μας, και που οι δυο θεωρησαμε οτι αντιπροσωπευουν την φετεινη μοδα.

Πρωτο και καλυτερο απο ολα, ο απολυτο μποτακι του χειμωνα.  Την μαρκα την βλεπετε. Οτι πιο λαχταριστο ειδαμε και στα τρια περιοδικα.  Το μποτακι συνδιασμος ναπα και σουετ, με λογικο τακουνι, σταματα λιγο πιο κατω απο τον αστραγαλο.   Προϋποθετει λεπτους αστραγαλους.   Το ιδιο στυλ μποτακι υπαρχει απο πολλους σχεδιαστες και μαλιστα ο οικος Louis Vuitton εχει ενα γκρι πολυ νοστιμο, αλλα δε γινεται να τα παρουσιασουμε ολα εδω.

Ο συνδιασμος καμηλο με γκρι.  Φαινεται να ειναι Ο συνδιασμος του χειμωνα.   Η προταση μας αρεσε εξαιρετικα και αρχισαμε να ψαχνουμε να θυμηθουμε τι γκρι εχουμε και τι καμηλο, για να τα συνδιασουμε.  Το χαρακτηριστικο της φετεινης μοδας ειναι οτι μπορειτε να αυτοσχεδιασετε κανοντας συνδιασμους με ρουχα που ηδη εχετε.  Με την κριση που περναμε, δεν ειναι ευκολο να ξοδευουμε σε πολλα καινουργια πραγματα.  Αν τα διαθετετε και θελετε κατι καινουργιο, παρτε ενα κομματι και καλο.  Βαλτε λοιπον το ισιο γκρι σας παντελονι με το καμηλο παλτο,  ενα μαυρο πουλοβερακι και ειστε τρεντυ.

Παντελονι με καζακα της Prada.  Το στυλ και το εμπριμε θυμιζουν λιγο Ωντρεϋ Χεπμπορν, λιγο σιξτις.  Το βρηκαμε εξαιρετικα κομψο.   Τα μακρυα γαντια  ταιριαζουν στα γυμνα χερια.

Φετος θα “χρειαστουμε”  κατι κοκκινο.  Μπορει να το εχετε ηδη.  Ειτε σε αξεσουαρ, μια κοκκινη τσαντα, ενα ζευγαρι γαντια, ειτε σε φορεμα, ειτε σε παλτο.  Το παλτο που βλεπουμε ειναι του μεγαλου αργεντινου μοδιστρου Oscar de la Renta, και το συνδιαζει με χρυσο.  Ναι λοιπον, φετος το χρυσο ειναι παντου.  Στα κοσμηματα, στα κουμπια, στις γωνιες της τσαντας.  Βαλτε τα ασημενια στην ακρη για το καλοκαιρι.  Βγαλτε απο το κουτι το χρυσο βραχιολι που σας χαρισε η πεθερα σας και φορεστε το πανω απο το γκριζο σας πουλοβερακι.   Το παλτο αυτο το διαλεξε η ωραιοτατη κουμπαρα.  Παρσυ ειχα παρει ενα κοκκινο παλτο.  Οχι τοσο πορτοκαλιζον.  Το δικο μου ειναι κοκκινο σανελ.  Θα συνεχισω να το φορω με καμαρι αφου του κοτσαρω μια ωραιοτατη χρυση καρφιτσα που μου εχει χαρισει η πεθερα μου.

Οτι πιο γλυκο ειδαμε σε γοβιτσα ηταν αυτο το kitten heel  του Jimmy Choo.  Σε φιδακι κομψοτατο. Βλεπετε και την τιμη, δεν ειναι τζαμπα.  Παιρνετε ομως μια ιδεα γιατι μπορει να βρειτε κατι παρομοιο..

Λευκο παλτο σε στυλ μιλιταιρ της Max Mara.  Διαλεξα αυτο το παλτο για να μη φοραμε τα ιδια με την κουμπαρα.  :P  Οχι δε θα το παρω, οι επιλογες εδω ειναι απλα ¨συνεδριακες”  Δεν χρειαζομαι παλτο φετος. Εξ αλλου σπανια κυκλοφορουμε εξω πολυ.  ΑΠο το αυτοκινητο στο σπιτι και τουμπαλιν. Οπου και να παμε.

Leopard τσαντα απο την Mulberry.  Το animal print  καλα κρατει και φετος. Σε καινουργια textures,  και φυσικα με τις τσαντες να ” στεκονται ” .   Μη σας δω να κρατατε σακουλια φετος.  Ακομα κι αν χρειαστει να ξεθαψετε καποια παλια τσαντα,  να εχει σχημα,  και μεγεθος μεσσαιο.    Τα μικρα τσαντακια ειναι φακελλοι οχι πολυ μακροστενοι και οχι πλεον φορτωμενοι με φουντες, φιογκους και αλλα διακοσμητικα.   Και τα accents οπως ειπαμε, χρυσα.

Γενικα στο δεσποιναριον δεν αρεσουν τα logo στις τσαντες με εξαιρεση τα εμπλεκομενα C της CHANEL.  Αυτη ομως η FENDI μας εκλεψε την καρδια.  Και παλι βλεπετε χρυσο στο κουμπωμε και στις γωνιες.  Και παλι να αναφερω οτι ο οικος Louis Vuitton  κυκλοφορησε το γνωστο του μπαουλακι, επι τελους χωρις το Λου Βου αλλα ενα πριντ σε μαυρο καφε τελειο!

Ολοι μας εχουμε καποιο παλιο νομισμα, φλουρι, Κωνσταντινατο.  Βελτε το σε μια χοντουλη αλυσιδα και θα ειστε μεσα στη μοδα.   ΜΗ πεταξετε τις περλες σας προς Θεου!   Πιο λεπτες φετος, οποτε το παλιο κολλιε ειναι οτι πρεπει, κυριως αν ειναι μακρυ.  Ξεθαψα ενα που ειχα πριν απο δεκαπεντε χρονια. Τεσσερεις φορες μπορω να το γυρισω στο λαιμο, τοσο μακρυ ειναι.   Η βαλτε κατι κομψο σε μια μακρυα χρυση αλυσιδα.  Τα πολυχρωμα πετραδια δεν μου αρεσουν προσωπικα.  Αλλα γουστα ειναι αυτα.  Φοριουνται παντως.

Το κλασσικο μαυρο γυαλι.  Δε ξερω τι μαρκα ειναι γιατι το φωτογραφισε σε σελλιδα ασχετης διαφημησης.  Παρατηρησα ομως οτι η Celine εχει ενα παρομοιο.  Αλλα και πιο οικονομικα αν ψαξετε καποιο Ray Ban μπορειτε να βρειτε.

Τελεωνω με τα αγαπημενα κομματια με αυτο το ξυλινο σαμπω μαρκας Rockport. Προφανως πιο οικονομικο απο τα αλλα που παρουσιασα, αλλα μας αρεσε πολυ με την κουμπαρα.  Το φανταστηκαμε ηδη να το φοραμε με τζην.

Στη συνεχεια  σας φερνω δυο συνολακια που η καθεμια μας διαλεξε σαν το ” αγαπημενο συνολο”  απο τα περιοδικα.

Η ωραιοτατη κουμπαρα διαλεξε συνδιασμο καμηλο με γκρι, με ΑΥΤΗ ττην ζωνη, και αυτες τις μποτες.

Εgω παλι διαλεξα σκετο καμηλο με μπεζ. Ενα συνολακι του Μιchαel Kors,  για να φοραω στους σταυλους και στους αχυρωνες! 😛

Ελπιζω να σας αρεσαν οι επιλογες μας.   Και του χρονου να ειμαστε καλα να χαζολογησουμε τα απιστευτα  βαρεια τευχη του Σεπτεμβρη και να ονειρευτουμε οτι ειμαστε μανεκεν!

Σας φιλω γλυκα.

Πη Ες. Σημερα εχω αργια,  δημοσιευω αυτο το κειμενο και παω να την απολαυσω!

(*) These are the good “f” words.

25 Comments leave one →
  1. September 6, 2010 2:11 pm

    εμείς θα συνεδριάσουμε φέτος μετά του Ελπιδακίου που καταφθάνει οσονούπω🙂
    τα φεραγκάμο τα είδα στο Λονδίνο και είναι και απο κοντά φανταστικά και πολύ άνετα!
    το μπεζ δεν μου αρέσει και πολύ αλλά ένα κόκκινο παλτό θα το πάρω σίγουρα. προτιμώ το συνδυασμό κόκκινο με γκρι.
    βέβαια, μπορεί από το βλέπε βλέπε να το συμπαθήσω στο τέλος🙂
    και αυτά τα σαμπό βοηθήστε με να τα συμπαθήσω… να καταλάβω, να δω κι εγώ αυτό που ίσως δεν βλέπω. τα βρίσκω χοντροκομμένα, άκομψα, ατσούμπαλα δεν μου αρέσουν καθόλου.

    • September 7, 2010 11:49 pm

      Καλως το δεχτηκες το Ελπιδακι που ειμαι σιγουρη οτι θα σου παρει και παλι τα μυαλα. Το κοκκινο σου παει, το μπεζ μαλλον οχι τοσο γιατι εχεις ανοιχτα χρωματα. Τα σαμπω, μαλλον δεν μπορω να σε βοηθησω. Η σου αρεσουν η οχι. Εμενα μου αρεσουν μερικα. Αν εχουν ωραιο τακουνι, αν εχουν ωραιο δερμα και σχημα. Αλλα οταν μου αρεσει ενα ζευγαρι το ευχαριστιεμαι με τζην. Τωρε αυτο μου αρεσει σαν σχεδιο, αλλα αν δε δοκιμασω παπουτσι να το περπατησω δεν λεω τιποτα με σιγουρια.

  2. September 6, 2010 2:52 pm

    to aspro militair se kokkino kai eisai super…alla kai edo ta kokkinakia psiloportokalizoun…

    i burberry eixe fovero kokkino se kaparntina persi…alla ta tin exei kai fetos??

    • September 8, 2010 12:02 am

      Η Μπουρμπερη (!) το εχει ριξει στα μπεζ και τα ροζ φετος λονλινακι, ποτε δεν κυκλοφορουν τα ιδια καθε χρονο. Εχεις παντως δικιο, το κοκκινο εναι πολυ φωτεινο!

  3. Ρούλα permalink
    September 6, 2010 3:12 pm

    Ω! Ευχαριστούμε για τη δημοσίευση των πρακτικών! Το καμηλό όπως και το λευκό διαχρονικό και αγαπημένο, αυτό δε με τα logo το έχω και εγώ όχι μόνο για τις τσάντες, εξαπανέκαθεν. Θυμάμαι το πάλαι ποτέ ως φοιτήτρια πήγα να ξηλώσω το κροκοδειλάκι από το λακόστ μπλουζάκι η αθεόφοβη και το παράτησα όταν είδα πως άνοιγε μια ωραιότατη τρύπα. Βλέποντας το κολιέ με τα νομίσματα θυμήθηκα επίσης τις λίρες και τα πεντόλιρα που έβαζαν ως δώρο στις νύφες σε σαρακατσάνικους γάμους κυρίως, ένα έθιμο που διατηρείται ακόμη και σήμερα στους μουσουλμάνους της περιοχής. Μέσα στη μόδα οι συμπατριώτες μου!
    υγ. ποιες είναι οι κακές “f” λέξεις;🙂
    σμουάτς

    • September 8, 2010 12:11 am

      Αν σου πω οτι δεν εχω βαλει ποτε κροκοδειλακι! Αν και αυτο δε με πειραζει τοσο, ειναι μια ζωγραφιτσα. Επισης δεν εχω προβλημα με το επωνυμο, αρκει να μη το φωναζει. Μου αρκει το στυλ και η ποιοτητα.
      Κι εγω τις σκεφτηκα τις σαρακατσανες. Βγαλε λοιπον τα φλουρια και τα γιορντανια και στολισου! Φιλια!

  4. September 6, 2010 3:21 pm

    Δεσποινάριον,
    Εγρκίνω και επαυξάνω για όσα διαλέξατε μετά της ωραιοτάτης κουμπάρας. Τα Φερραγκαμάκια μου πήραν τα μυαλά, άντε να με συμμαζέψεις τώρα. Ωραία και τα σταυρωτά παλτουδάκια κάπως πιό χυτά κι εβαζέ απ΄ό,τι παλαιότερα. Ψηφίζω καμηλό και γκρί για φθινόπωρο, θέλω τη μελαγχολία τους.
    καιρό είχα να φτιαχτώ έτσι από ανάρτηση! Ούφ! νάσαι καλά. Πήρες τη Vogue-Ευαγγέλιο; Ανυπομονώ να τη σφίξω στην αγκαλιά μου. Το ΣΚ θα είμαστε μαζί με Vogue !!!! Enfin

    • September 8, 2010 12:15 am

      Βεβαιως και πηρα την Βογκ Καναδεζα μου. Απο που νομιζεις οτι τα ξεσηκωσα ολα αυτα; Απο περσυ το γκρι εχει γινει το αγαπημενο μου χειμωνιατικο χρωμα. Και φετος το βλεπω να συνεχιζεται. Θα ημουν ποντικω στην προηγουμενη ζωη! Καλο ταξιδι επιστροφης.

  5. September 6, 2010 4:15 pm

    Τέρμα η fashion week, τώρα ξέρω που να απευθυνθώ για τα καλύτερα!
    Ψηφίζω μποτάκια tre chic, επίσης καμηλό παλτό, σε εμάς τις καστανές ταιριάζει πολύ, κολιέ με νομίσματα και γυαλιά επίσης!
    Μου αρέσει που είναι ξανά στη μόδα τα χρυσά, να τα ξεαραχνιάσουμε και να στολιστούμε, να χαρούν και οι πεθερές και οι γιαγιάδες.
    Επίσης το Πραδάκι πολύ μου άρεσε, Mille merci για τις προτάσεις και στις δυό σας, πολύ μου άρεσε και αυτή η ανάρτηση!¨:))))

    • September 8, 2010 12:19 am

      Χα χα Ποπη, τι νομιζες; μονο μαφινς ψηνουμε; Εδω οτι θυμομαστε χαιρομαστε! Δυο φορες το χρονο ειμαστε υποχρεωμενοι ως φιν-φον μπλογκερς να ενημερωσουμε το αξιοτιμο κοινο μας! 😆 Χαιρομαι που σου αρεσε!

  6. September 6, 2010 4:35 pm

    Και εγώ ψηφίζω καμηλό που είναι το σταθερό σημείο/ χρώμα στην γκαρνταρόμπα μου απο ανέκαθεν από παλτά, πουλοβερ …..κλπ Βλέπω και γκρί αλλά εγώ προσωπικά θα το συνδυάσω με αχνό θαλασσί😉 Δηλαδή μαγιό θαλασσί με λίγο μπεζ. Tώρα από παπούτσι με βλέπω με σιαγονάρα σε όλα τα χρώματα. Ασε που δεν μπορώ να φορέσω και τίποτε αλλο, έχω γίνει εντελώς Νεντερλάντε….
    Εκείνο που πρόσεξα παίζει και το μπλε αυτό το χειμώνα σε διάφορους τόνους.
    Παρεπιπτόντως είδες το September issue?

    • September 8, 2010 12:23 am

      Ε τωρα τι να σου λεω εσενα για παλτα και μποτακια! Θα σε παραπεμπψω στο κεφαλαιο Χαβαϊανες! Σε μαγιω για δοκιμασε ενα κοκκινο, ετσι για να εισαι λιιιιγο μεσα στο πνευμα! Φιλια!

  7. September 6, 2010 4:46 pm

    Το γκρι με καμηλο θα με σωσει φετος! Τα εχω αμφοτερα στη ντουλαπα που αλλα δεν τα παντρευα ποτε! Το Δεποιναριον κουμπαρα και στα ρουχα!

  8. September 6, 2010 7:34 pm

    Καμηλό και γκρί διαθέτω άφθονα.. Σήμερα μόλις χτύπησα ένα σύνολο σε γκρι ton sur ton… Και άνιμαλ πριντ έχω, και τσάντα Chanel… Για το κόκκινο παλτώ κρατώ μια επιφύλαξη γιατί θα μοιάζω με όχημα της πυροσβεστικής φοβάμαι, όμως για όλα τα άλλα, γυαλιά, μαλλιά και νομίσματα είμαι μέσα .. Εγώ για ρούχο της σαιζόν ψηφίζω ένα “πλαστικό” παλτό της Prada με πλεκτό γιακά που χτύπησα ήδη και το περιμένω να μου το φέρουν… Και τα γυαλιά ηλίου με το φρύδι (Prada again).. Φιλάκια…

    • September 8, 2010 12:30 am

      Χα χα δηλαδη εσυ πηγες και ψωνισες πριν σε ενημερωσω; απαραδεκτον! 😛 😆 Λοιπον φιλενας, ολα αυτα που παρηγγειλες, με το καλο να καταφθασουν και μεγεια! Φιλια!

  9. September 7, 2010 2:23 am

    Να πω ότι το βρήκα ενδιαφέρον (ίσως το μόνο) θα πω ψέμματα και δεν το θέλω! Δηλαδή ποτέ δεν μπόρεσα να βρω ενδιαφέροντα τα περί μόδας. Γυναικείας ή αντρικής. Θα προτιμούσα να συζητούν περί του τι θα …βγάλουν οι γυναίκες παρά περί του τι θα φορέσουν! Φιλιά🙂

    • September 8, 2010 12:42 am

      Το το θα βγαλουν οι γυναικες αγαπητο Ηλιοτυπον, θα το συζητησουμε τον Απριλη. Απο τωρα μεχρι τοτε, πρεπει να κυκλοφορουμε σικ! Η μοδα για μενα δεν ειναι τοσο επιταγη, αλλα δημιουργικη τεχνη που θαυμαζω. Η ανδρικη μοδα λιγο υποτιμημενη, αλλα και στις γυναικες αρεσει να συνοδευονται απο ενα καθαρο, κομψο και περιποιημενο ανδρα. Και πριν μου βαλεις τις φωνες, η προσωπικοτητα των ανθρωπων ειναι το νουμερο ενα χαρισμα, αλλα αν εχει και ωραιο περιβλημα, τοσο το καλυτερο. Α! ο σχολιαστης μετα απο σενα εβαλε ενα λινκ. Ειναι φασιον εντοτορ. Πηγαινε και που ξερεις, μπορει να σε πετυχω στη Βουκουρεστιου! Φιλια επισης!

  10. September 7, 2010 4:01 am

    CAMEL! Sorry that’s all I can get out of this post.

    http://sagemag.wordpress.com/

    • September 7, 2010 11:22 pm

      Dear sagemag. Thanks for stopping by. Yes Camel, and the rest is probably “greek” to you! 🙂 This post is presenting to my greek friends a summary of the fall fashion trends after having read three fashion magazines. I enjoyed your blog with the men’s fashions. Thanks again.

  11. September 8, 2010 5:20 am

    Καλημέρα φιν φον. Ο “μποτάκι” Ferragamo , το σαμπό Rockport και η animal print της Mullberry δεν μου άρεσαν. Το μποτάκι και γενικά αυτά τα μποτάκια μου θυμίζουν ορθοπεδικό παπούτσι , δεν τα μπορώ. Το σαμπώ έχει πολύ χοντρό τακούνι όσο για το animal print δεν έχω ψωνίσει ποτέ κάτι τέτοιο , δεν ξέρω μου βγάζει “μπουζούκια”
    Το κόκκινο παλτό, είναι πολύ 80’s , α πα πα…. τραγική δεκαετία. Στα υπόλοιπα ψηφίζω χωρίς δεύτερη σκέψη. Μάλιστα το τελευταίο σύνολο του Kors είναι το στυλ που έχω υιοθετήσει σταθερά εδώ και χρόνια αντικαθιστώντας τα σύνολα γραφείου το χειμώνα. ( Ξέρεις όταν πρέπει να περάσω και από τα κεντρικά ) Μάλιστα πριν από 2 χρόνια είχα πετύχει στο Λονδίνο ένα υπέροχο μωβ λιλά παλτό Michael Kors , με το οποίο διαμόρφωσα την εμφάνιση και σε μωβ ( μιλάμε για τρελή υπερηφάνεια άσχετα αν οι άντρες της ομάδας με πειράζουν και με λένε ‘κυκλάμινο’ [ ζω και τέτοια εγώ με τους συνεργάτες μου ]. Κατά τ’ άλλα θεϊκό το σύνολο της Prada α λα Ώντρευ, πιστεύω ότι τα 60’s αυτού του είδους ήταν ό,τι πιο θηλυκό για τη γυναικεία εμφάνιση , όπως και τα 40’s
    Θα μπορούσα να μιλάω με τις ώρες για τις τέλειες σχεδιαστικές γραμμές που έχουν αλλά ό,τι και να γράψω στο τέλος το τρώει το κράνος, το πιρέλι και η σήραγγα . Πολλά φιλιά φιν φον….. ωραίο ποστ, με έφτιαξε

    • September 9, 2010 12:21 am

      Τα ’80s λες τραγικη δεκαετια; Εγω εχω τα ’70s για την πιο τραγικη δεκαετια στη μοδα. Και μου αρεαν τα ’50ς πολυ. Εχω κατι φωτο της μαμα σμου κοπελουδα με κατι φουστομπλουζα τρε μανιφικ!
      Τωρα τα ανιμαλ πριντ δεν ειναι παντα για μπουζουκια. Η αληθεια ειναι οτι στην αρχη που βγηκαν δεν τα δεχτηκα καλα. Σημερα ομως βλεπω οτι υπαρχουν και καλογουστα. Ολοι τα εχουν δουλεψει και αλλοι βγαζουν αριστουρηματα και αλλοι φτηνες απομιμησεις. Φιλια και σε σενα σκουληκαντερα.

  12. September 8, 2010 10:26 pm

    α! ρε αυτό το μποτάκι ferragamo…
    και πολύ design…
    ναι, θα το ήθελα χαχαχα
    υγ ανακηρύσσεσαι σε fashion editor προς το παρόν…
    και βλέπουμε… δεσποινάκι, οδεύεις ολοταχώς
    για fashion guru🙂
    φιλιά

    • September 9, 2010 12:30 am

      Εδω μεσα Ναταλακι αλλαζω τα καπελλα σαν πουκαμισα. Σημερα φασιον εντιτορ, αυριο φουντ κριτικ. Το μοτο ” οτι θυμαται χαιρεται” ηταν τελικα πολυ πετυχημενο για το “δεσποιναριον” Φιλια Ναταλακι!

  13. September 9, 2010 2:21 am

    Κατανοώ (μάλλον γνωρίζω περισσότερο και λιγότερο κατανοώ) την γυναικεία αγάπη για τη μόδα. Σίγουρα αυτή δεν αφήνει αδιάφορους και πολλούς αρσενικούς. Δεν συμβαίνει να είμαι ένας απ’ αυτούς, αν και πολλές γυναίκες μου επισημαίνουν ότι η προσοχή στο ντύσιμό μου θα βελτίωνε την (φτωχή) εικόνα μου. Συχνά μου κάνουν και “επώνυμα”σχετικά δώρα που με δυσαρέσκεια (για τα ποσά που πλήρωσαν) δέχομαι, όντας φιλοσοφικά φίλος του “ανώνυμου” casual. Απίθανο να με δεις στη Βουκουρεστίου εκτός από την περίπτωση τυχαίας διέλευσης (αν και αποφεύγω το κέντρο). Πιο πιθανό να με συναντήσεις σε απόμερη παραλία…🙂

Leave a Reply

