Skip to content

NYC/ 5th Ave/Madison Ave/Time Warner Center

September 12, 2010

Που σας παω! Που σας παω!  Σημερα η εβδομαδα αρχιζει με βολτα στις πιο φιν φον λεωφορους.  Στην πεμπτη λεωφορο της μοδας, στην Μαντισον αβενιου που κατα τη γνωμη μου ειναι εξ ισου αν οχι περισοτερο φιν φον και στο Warner Center που στεγαζει καταστηματα με πιο προσιτες τιμες.  Βολτα λοιπον για ολα τα βαλαντια, και καλη εβδομαδα.

Σε κιτρινο και γκρι.  Τα χρωματα της Νεας Υορκης.

Μεγεια σας δεσποινις! Την χτυπησανε και τα γοβακια!

Σας φιλω γλυκα!

22 Comments leave one →
  1. September 13, 2010 4:37 am

    Πάλι αδυνατώ να σχολιάσω sensibly. ‘Εξω από τα ενδιαφέροντά μου και τις γνώσεις μου ο κόσμος της μόδας και γκλαμουράδικα. Για μιά καλημέρα πέρασα. Φιλιά.
    ΥΓ: Αμέσως μόλις αναλάβω πρωθυπουργός θα σε καλέσω για να αναλάβεις το …Υπουργείο Γκλαμουριάς, κλπ.🙂

    • September 14, 2010 12:52 am

      Α μη μου τα μπερδευεις αγαπητο ηλιοτυπον! Αλλο ο κοσμος της μοδας κι αλλο τα γκλαμουραδικα. Η μοδα, η διακοσμηση της βιτρινας, ειναι δημιουργια και σαν τετοια την αντιμετωπιζω. Και ουτε σημαινει οτι θα παω να παρω οτι μου ” πουλανε” . Δεν μπορω κιολας. Παραλληλιζω το θαυμασμο μου για την μοδα με τον θαυμασμο για ενα πινακα. Και ελπιζω να μην εχω περασει αθελα μου το μυνημα οτι μου αρεσει η “γκλαμουρια”. Προσωπικα ουτε η λεξη δε μου αρεσει. Φιν φον λεω το αισθητικα ευχαριστο αλλα οχι απαραιτητα ακριβο. Απο την αλλη δεν θεωρω καθε ακριβο πραγμα απαραιτητα και ομορφο. Ως υπουργος φιν φον, θα φροντισω την αισθητικη των δημοσιων χωρων, θα φυτεψω νερατζιες και ελιες, θα απαγορευσω τις πουλιες, και οποια υπουργος εμφανιζεται γκλαμουρατη, θα την.. ασε δε συνεχιζω, γινομαι επικινδυνη!😛

  2. Πέννυ permalink
    September 13, 2010 5:08 am

    μμμμμ… ωραία είναι αυτή η περιήγηση…. βιτρινοθεραπεία! και αυτό το κοντοπαλτουδάκι??? μακροζακετάκι??? πώς να το πω δεν ξέρω, στο σμαραγδί το πρασινάκι πολύ με άρεσε της κοπέλας… αλήθεια, τη γαλανόλευκη πού την πέτυχες να κυματίζει?

    • September 14, 2010 12:56 am

      Μια χαρα, οι βιτρινες χαρμα οφθαλμων, περιεργαστηκα και το εσωτερικο πολλων καταστηματων και θαυμασα και την διακοσμηση και την ποικιλια. Τωρα η γαλανολευκη, νομιζω οτι ειναι το ιδρυμα Ωναση, αλλα δεν ειμαι σιγουρη. Δεν εφτασα μεχρι την πορτα. Φιλια!

  3. September 13, 2010 11:54 am

    Θέλω ονόματα και διευθύνσεις αυτών που τρώνε στον όροφο του κτιρίου στην προτελευταία φωτογραφία! Παρεμπιπτόντως πολύ ωραία, πρότυπο λήψης για σύγκριση μεγεθών! (σε φτιάνω τώρα?)

    Καλή εβδομάδα!!!

    • September 14, 2010 12:59 am

      Τυπικη φωτογραφια Μαρκονι μου και μια χαρα με φτιανς οταν μου μιλας φωτογραφικα!🙂

  4. September 13, 2010 1:13 pm

    Μου έχει λείψει η Νέα Υόρκη.. Πολύ.. Όχι για το shopping της, βρίσκεις πολύ καλύτερα πράγματα στο Τόκυο ή στο Μόντε Κάρλο (αν πας στην Chanel στο Μόντε Κάρλο θα κλάψεις με τις τσάντες που θα δεις ειδικά εκεί) αλλά για την ατμόσφαιρα και την αίσθηση πως βρίσκεσαι στο κέντρο του σύμπαντος.. Εκεί όπου συμβαίνουν, και απ’ όπου ξεκινάνε όλα… Φιλάκια πολλά!

  5. September 14, 2010 1:06 am

    XA! To Tokyo μου πεφτει λιγο μακρυα, το δε Μονακο τρεζ εκσκλουσιβ! Να μη πουλησω το σπιτι μου για ενα συνολακι!🙂 Παρ’ ολα αυτα οπως ειπα, μου αρεσουν ολα αυτα να τα βλεπω. Τωρα σ’ αυτο που λες για το κεντρο του κοσμου, συνηγορω, και επι πλεον, ειναι η αισθηση οτι γινεσαι για λιγο ενα κομματι ενος κοσμου που ολα δουλευουν ρολοϊ. Φιλακια και σε σενα!

  6. September 14, 2010 1:35 am

    Καλά το πάς πρωτευουσιάνα μου, καλά το πάς. Εχεις πέσει στα σωστά σημεία, χτυπάς τις φλεβίτσες μου. Εκεί βολοδέρνω διαρκώς θα έχεις διαπιστώσει.
    Λατρεύω τη μητρόπολη της μόδας και όμοιά της δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο, ούτε στο Μόντε Κάρλο κυρία Εύη μας.
    Αν κατεβείς και λίγο Σόχο, θα τα έχεις όλα λέμε.
    Φιλί καληνύχτας. Ηρθε ο πατερούλης μια χαρά. Σαν επαγγελματίας ταξιδευτής!

  7. September 14, 2010 1:56 am

    Θα κατεβω και στο Σοχο προσεχως Καναδεζαμ, τι νομιζεις, μου ξεφυγε αυτο; Την επομενη φορα μαλιστα θα κλεισω στην κουζινα λαμπορατοριο της Ση Αϊ Εη. Χαιρετισμους στον πατερα σου, και ευχομαι να περασετε ομορφα μαζι! Φιλια!

  8. September 14, 2010 8:21 am

    Ότι και να βάλεις για την Νέα Υόρκη θα μου αρέσει είμαι biased 100%
    Φιλιά

  9. September 14, 2010 3:31 pm

    τώρα που ξεμπέρδεψα με τις μπεμπέ δραστηριότητες ήρθε η ώρα για μια βόλτα στα μαγαζιά🙂

  10. Ρούλα permalink
    September 14, 2010 3:45 pm

    Η χαρά του looking therapy! Έξοχα κυρία υπουργέ φιν φον! Έτσι ακριβώς όπως τα λες, μας αρέσει να θαυμάζουμε τα περιοδικά μόδας και τις βιτρίνες, δεν σημαίνει όμως απαραίτητα ότι τα αγοράζουμε!
    φιλάκια

    • September 16, 2010 2:24 am

      Δε γινεται να τα αγορασουμε ολα. Οτι μπορει και χρειαζεται ο καθενας. Η αληθεια ειναι οτι περισσοτερο χαζευα τα κτιρια παρα τις βιτρινες.

  11. September 14, 2010 9:01 pm

    Συγνώμη, παρασύρθηκα από την έκφραση της επιθυμίας σου να αναλάβεις το …σχετικό υπουργείο, στο βλογκ μου. Μετά από την παραπάνω παρατήρηση θα τροποποιήσω το όνομα του υπουργείου σε Φιν-φον υπουργείο, κλπ… Κι όταν, μετά από όσα γράφω στο μπλογκ, ξεσηκωθεί το πανελλήνιο και με κάνει πρωθυπουργό, φωνάζοντας υστερικά: “εσένα θέλουμε” (Γιατί, αυτοί που έγιναν καλλίτεροι είναι;) θα σε καλέσω να το αναλάβεις!

    • September 16, 2010 2:17 am

      περιμενω εναγωνιως μετα του χαρτοφυλακιου προεδρε!

  12. September 15, 2010 12:01 pm

    Ένας λόγος που δε ξαναπάω ΝΥ, είναι αυτός (χο χο τραβάτε με κι ας κλαίω). Πρέπει να είμαι έτοιμη να ξοδέψω ένα γερό ποσό again, για shopping. Με τίποτε δεν αντιστέκεσαι σε αυτή την αγορά. Ένα θα σου πω φιλενάδα, πως από το ποδαρόδρομο πήγαινε έλα και ανέβα κατέβα επέστρεψα 4 κιλά λιγότερο. Καλό??

    Τι ψώνισες honey, πες πες!!!

    • September 16, 2010 2:26 am

      Την επομενη φορα πες μου να προκυψω κι εγω, να περπατησουμε μαζι να χασω κι εγω 4 κιλα! Ε ψωνισα κατι κι εγω, αλλα θα τα πουμε κατ’ ιδιαν. Φιλουμπες.

  13. September 22, 2010 7:42 pm

    μπαινω-βγαίνω πέρνω μάτι, δεν έχω σχολιάσει γιατί απλούστατα
    Ι DON’T LIKE CITIES, BUT I LOVE NEW YORK………….
    όπως λέει και το Madonnaki…..

    αν και στο μυαλό μου πάντα έχω τη Νέα Υόρκη των 80ς και του Γούντι Άλεν, ανυπομονώ να επισκευτώ το big apple και να δαγκώσω κι εγώ ένα κομμάτι του. maybe one day soon.

    • September 23, 2010 12:22 am

      Αϊ λαβ σιτιΖ και οταν αποφασισεις να ερθεις Μαριζακι, θα χαρω να πεταχτω να σε δω!

Leave a Reply

