Skip to content

οι τσαντες των σελεμπριτιζ! (UPDATED)

September 18, 2010

Η σημερινη αναρτηση  ξεκινησε παλι μετα απο προτροπη της παιχνιδιαρας Ευουλας ,που οταν εχει τα κεφια της, ξεσηκωνει την μπλογκοσφαιρα!  Οπως ειπε και η ιδια, της ηρθε η ιδεα απο ενα αρθρο  περιοδικου που χαζευε στο κομμωτηριο, οπου διαφορες διασημες αποκαλυπταν το περιεχομενο της τσαντας τους.  Τι παει να πει διασημες;!!!!  Κι εμεις διασημες ειμαστε.  Και δε σηκωνω κουβεντα επι του θεματος!   Μας διαβαζουν καμια πεντακοσαρια ατομα την ημερα.  Μας ξερει η μαμα μας, τα παιδια μας, η Σοφη μας, η Χριστινα μας,   και ολος ο καλος και φιν φον κοσμος! Οχι δηλαδη πειτε μου!  Αδικο εχω;  😛

Ομως πριν προχωρησουμε στο περιεχομενο, πρεπει να δουμε την τσαντα!  Την ειδαμε; Ωραια!

Για να ριξουμε μια ματια μεσα!  Πολυς συνωστισμος βρε παιδακι μου!

Αδειαζουμε το περιεχομενο στο κρεβατι.  Τελειως πρεντικταμπλ!  Η ατζεντα/ημερολογιο περιεχει τα παντα. Δευθυνσεις, τηλεφωνα (που ουσιαστικα βαριεμαι να περασω στο κινητο) και χρησιμευει για να κραταμε σημειωσεις στα μητινγκς.  Το στυλουδακι απανω, αγαπημενο δωρακι.  Δεξια απανω, το απολυτο αξεσουαρ:  οι καρτες προσβασης σε κτιρια και οργανισμους που σεκιουριτοφυλαγονται.   Το δεσποιναριον κουναει την καρτα και ανοιγουν οι πορτες!   Στην ιδια λαιμαρια, το κλειδι του γραφειου και το κλειδι της τουαλεττας. Γυαλια ηλιου, αει φοουν,  και γυαλια για το διαβασμα.

Η μικρη καψουλα που μοιαζει με χαπακι ειναι οντως θηκη για χαπακια. Εκει εχω μερικες ασπιρινες σε περιπτωση που με πιασιε πονοκεφαλος.   Το αγαπημενο μου κραγιον της Guerlain, και τo lip gloss maximizer του Dior,   Δεξια κατω τα κλειδια του σπιτιου.

Τελος βλεπουμε δυο πορτοφολια. Το μικρο πορτοφολακι εχει μονο δυο πιστωτικες, μια cash card τις καρτες ασφαλειας και ιατρικης περιθαλψης και την αδεια οδηγησης.   Τα βασικα δηλαδη.  Το μεγαλο εχει οτι αλλο μπορειτε να φανταστειτε.  Καρτουλες απο clubs, memberships,  κουπονια, τσεκς,  και λιγα μετρητα, τις φωτογραφιες του παπου και του μπαμπα.   Παραξενο να εχω δυο πορτοφολια, αλλα το μεγαλο το παιρνω μονο σε μερικες περιπτωσεις μαζι μου.  Επισης, τα βραδυα που θελω να κρατω μικρο τσαντακι,  το μικρο πορτοφολι με τα απαραιτητα χωραει εκει μια χαρα.

Φιν φον λεπτομερεια:  Το αγαπημενο κραγιον και η καψουλα με τις ασπιρινες.  Να αναφερω οτι αυτη την καψουλα, που ειναι απο λεπτο μεταλλο, την αγορασα απο το μουσειο μοντερνας τεχνης στην Κοπενχαγη. Χμμ…. καθρεφτακι δεν εχω γιατι χρησιμοποιω παντα του αυτοκινητου.

Αδειαστε λοιπον τις τσαντες σας  και δειξτε μας τι κουβαλατε μαζι σας.  Κατριν!  Τζουστιν!  Πεννυ!  Λονλυ!  Ναταλια!  Μαριζ!

Αυτα γι αποψε και σας φιλω γλυκα.

UPDATE:

Ο αγαπητος φιλος Ηλιοτυπον ειχε την εξαιρετικη ιδεα, να μαζεψω φωτογραφιες απο αναγνωστες/ριες που δε θελουν να κανουν αναρτηση, η δεν εχουν μπλογκ, αλλα θελουν να μας δειξουν τι κουβαλανε μαζι τους.   Μου στελνετε την φωτογραφια απο τωρα μεχρι και την επομενη Κυριακη (για να μη μπαγιατεψει το θεμα),  ενα ονομα η ψευδωνυμο που θελετε να χρησιμοποιησω,  δυο λογια αν θελετε που θα δημοσιευτουν οπως ειναι,  και εγω θα τα δημοσιευσω ολα μαζι.  Θα σχολιασω κι εγω για να εχει και ενδιαφερον η κατασταση! Παντα με καλη διαθεση.  Ελατε, αυτα τα παιχνιδια ειναι της πλακας, αλλα αν δεν το διασκεδασουμε και λιγο θα ..μαραζωσουμε.  Το μεηλ μου το ξερετε despinarion@gmail.com.  Περιμενω!

27 Comments leave one →
  1. September 18, 2010 5:54 am

    Λοιπον πολυ ωραια τσαντα με φιν φον περιεχομενο.
    ειμαι υπερ των δυο πορτοφολιων για τους πρακτικους λογους που ανεφερες.Το ιδιο κανω κι εγω.καλημερες και φιλια

    • September 19, 2010 1:34 am

      Ευχαριστω Γιαννα μου! Καλημερες Κυριακης και φιλια και σε σενα! Θα μας δειξεις την τσαντα σου? Ελα!

  2. September 18, 2010 5:55 am

    Μ’ αρέσει και το εξω και το μεσα της!!!! Παντα φιν φον!

    • September 19, 2010 1:33 am

      Χε χε, οχι παιζουμε. Λοιπον εχει ανοιξει ενα καφε εκει που ψαχνομασταν καποτε και οποτε περναω σε σκεφομαι! Ποτε θα ξαναρθειιιιιις;

  3. September 18, 2010 6:47 am

    Ουάου!!! Το κραγιόν είναι πολύ ντιζαϊνάτο, τι είναι είπαμε? Εγώ δεν φοράω κραγιόν εδώ και χρόνια, περιορίζομαι στα λιπ γκλος αλλά άμα μου αρέσουν οι συσκευασίες παίρνω διάφορα πράγματα μόνο και μόνο για να τα έχω… Φιλιά πολλά φίλη…:-)
    υ.γ. Μοιάζουν ΚΑΙ τα περιεχόμενα των τσαντων μας… 🙂

  4. September 18, 2010 7:33 am

    Δεν θα μπορούσε να είναι παρά η επιτομή της φιν-φον τσάντας!!
    Εμένα πάλι έχει κουπόνια από τα dia, αποδείξεις που δεν τις έχω βγάλει ακόμα, τσιγάρα που πέφτουν από το πακέτο,…τρε μπανάλ…!
    Καλημέρα και ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ!

    • September 19, 2010 1:26 am

      Α! Σοφακι, καπνιζεις κι εσυ; Καλη Κυριακη και σε σενα και ελπιζω να περασες ομορφα στη γιορτουλα σου. Ευχαριστω!

  5. September 18, 2010 7:54 am

    αυτό το κραγιόν του guerlain το έχω κι εγώ, αλλά δεν το φοράω 🙂
    τα δικά σου advil γιατί είναι χρωμματιστά και τα δικά μου είναι άσπρα;; πφ
    καλο σκ :-*

    • September 19, 2010 1:20 am

      Τα δικα μας αντβιλ, τα κανουν σαν εμ εν εμς ετσι για να μας ξεγελανε. Το κραγιον γιατι δεν το φορας; Το δικο μου ειναι πιο ανοιχτο απο οτι φαινεται στην φωτο. Ειναι ροζακι.

  6. September 18, 2010 9:46 am

    Λατρεύω την τσάντα, 2 πορτοφόλια χρησιμοποιώ και εγώ για τους ίδιους λόγους, όταν όμως ανοίξω τη δική μου θα γελάσουμε πολύ!
    Με τρέλανε το κουτάκι για τα χάπια!
    Σμουτσ!

    • September 19, 2010 1:18 am

      Γεια σου Ποπη μου, εχω μερικες υποψιες για το τι κουβαλας εσυ, αλλα αν αποφασισεις να παιξεις θα περιμενω να δω. Και ειπαμε, μονο αν εχεις διαθεση. Εφιαξα τα μηλομαφινακια σου σημερα. ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ! Βαζω εδω το λινκ να το δουν και οι φιλοι!
      http://tasteadvisor.blogspot.com/2010/09/blog-post_15.html
      Θα φιαξω ενα e-cookbook με συνταγες φιλων που αγαπησα και θα τα βαλω πρωτα πρωτα!

      • September 19, 2010 8:57 am

        Καλημέρες ! Δικές μας! Χαίρομαι που πέτυχαν τα μηλομαφινάκια!
        Θα ανοίξω αύριο και τη δική μου τσάντα!

  7. September 18, 2010 10:38 am

    Kalimera 🙂 i tsanta sou einai super 🙂 kai kubalas kai ontos poli liga…emena einai to tsantaki tou Sport Billy tha elega 😛 😛 – to opoio an to bro pote tha to agoraso na to ksereis 😛 :P-

    Euxaristo poli poli gia tin prosklisi kai molis grapso kai to post gia to 10 pou me proskalese i Talisker tha anebaso kai ego to diko mou tsantiko na gelate 10 xronia meta 😀

    • September 19, 2010 1:07 am

      Θα περιμενω λοιπον Λονλινακι μου. Οντως ειναι λιγα σχετικα μα των αλλων. Καποτε κουβαλαβα περισσοτερα αλλα με τις πιο μικρες τσαντες εχω γινει μινιμαλ.

  8. September 18, 2010 2:09 pm

    Καλά, μόνο οι γυναίκες κουβαλούν τσάντες; Δηλαδή δεν θα ήθελες να δεις τι κουβαλά ένα αρσενικό; 🙂

    • September 19, 2010 1:05 am

      Αγαπητο μου ηλιοτυπον! Καλα εκανες και μου την ειπες ευθεως και χωρις περιστροφες. Ειδες προκατειλημμενη που ειμαι; Φυσικα και θελω να δω τι εχεις στην τσαντα σου!

  9. elli permalink
    September 18, 2010 6:00 pm

    Εμένα γιατί η τσάντα μου έχει πάντα περισσότερα από όλες τις άλλες? Γύρισα και ‘γω από διακοπές διαρκείας και πολύ χαίρομαι που σας βρήκα όλους τους στη θέση σας ( είναι πληθυντικός μεγαλοπρεπείας!)

    • September 19, 2010 1:03 am

      Καλωστηνε την Ελλη! Που ειχες παει εσυ; Τωρα καλο σου φθινοπωρο. Εμεις ναι εδω στις επαλξεις!

  10. Πέννυ permalink
    September 18, 2010 7:36 pm

    Κατ’αρχήν να θαυμάσω την τσάντα… πολύ φιν-φον, ωραιότατο χρώμα… επίσης φιν-φον και το περιεχόμενο με το σημειωματάριο και τη θήκη για τα χάπια να μου αρέσει πολύ!!!!

    • September 19, 2010 1:00 am

      Πεννυ μου! Σ’ ευχαριστω που επαιξες κι εσυ το παιχνιδι. Πολυ ωραια και τα δικα σου ..τζατζαλα! Την τσαντουλα μου την τσιμπησα στη Νεα Υορκη, ναι ναι ! Φιλια!

  11. Ρούλα permalink
    September 18, 2010 8:49 pm

    Φινετσάτη η τσάντα με φιν φον περιεχόμενο, κάπως έτσι την περίμενα! Η κάψουλα έκλεψε την παράσταση! Το περιεχόμενο της δικής μου θυμίζει σακίδιο επιβίωσης προσκόπου 🙂
    καλό σ/κ

    • September 19, 2010 12:48 am

      Ρουλα μου, τι εχεις μεσα; Σουγιαδακια; Σχοινια; Κριμα να μην εχεις μπλογκ να μας τα δειξεις. Ωπ! Να φιαξεις ενα! 😛 Καλη Κυριακη!

  12. September 19, 2010 5:11 am

    Μιά πρόταση: Επειδή τα σχόλια δεν γίνεται να έχουν φωτογραφίες, να ζητήσεις από τις/τους σχολιάστριες/στές να σου στείλουν φωτογραφίες με ε-μαιλ με τα περιεχόμενα της τσάντας τους και να τις ανεβάσεις ομαδικά με νέα ανάρτηση (ή με editing της παρούσας). Να βάλεις και closing date για να τις ανεβάσεις όλες μαζί…

    • September 19, 2010 12:15 pm

      Αγαπητο μου ηλιιοτυπον! Τι ωραια ιδεα! Παω να κανω ΑΠΝΤΕΗΤ!

  13. September 19, 2010 11:23 am

    Δεσποινάριον,
    Πρέπει να καθομολογήσω πως η τσάντσα σου από δέρμα στρουθοκαμήλου πολύ μου αρέσει. Μου κάνει Ράλφ Λόρεν να πώ;
    Επίσης, πρέπει να σου ομολογήσω ότι έχουμε το ίδιο ρόζ φουτσανάκι στο αϊφόνι μας, το ίδιο κραγιονάκι της Γκερλαίν με καθρέφτη πλιζ και την ίδια αίρεση να κουβαλάμε σημειωματάριο δια χειρός. Οσο για το στυλό, απλώς ο δικός μου είναι σε παραλλαγή (γιατί ο Τέντ σε κάθε βιβλίο χορηγεί καινούριο μοντελάκι!)
    Μου έφτιαξες την Κυριακή. Εδώ ο καιρός είναι ηλιόλουστος, τρέχουμε βούρ να πάμε εκκλησιά με πατερούλη!

  14. September 19, 2010 12:30 pm

    Αγαπητο Τζουστινακι με τα φουστανακια σου τα φιν φον. Ετσι μαθαμε εμεις, με χαρτι και μολυβι. Αν καποιος πει κατι και θελω να το σημειωσω… μεχρι να ανοιξω το ηλεκτρονικο παπαρι, να βρω το απλικεησον, και να κανω ” κη ιν” αυτο που ειπε (αν το θυμαμαι δηλαδη) φεξε μου Καναδεζαμ και γλυστησα. Το κοκκινο κραγιονακι σου το θυμαμαι!
    Το τσαντικο ειναι στρουθιον αλλα ειναι Muska Milano one one zero zero Madison ave. Δεν εχω ξανα παρει τσαντες απο αυτους αλλα μου εκανε εντυπωση η προσεγμενη δουλεια, μεσα εξω δερμα και οτι ηταν το στυλ και το χρωμα που εψαχνα. Σπανια πια βλεπω τοσο προσεγμενη δουλεια, και διαολιζομαι με τις ακριβες αφοδραριστες τσαντες. Ο Ραλφ εβγαλε φετος ενα ΚΛΑΤΣ σπορ ακριβουτσικο, χαριτωμενο, αλλα απο μεσα γυμνο. Ε κοψε κοψε, στο τελος θα κραταμε τις σακουλες του ΣΠΕΡΜΑΡΚΕΤ για τσαντακια. Ε! ΜΑ!
    Βοηθεια σας και καλη Κυριακη! Σματς!

Leave a Reply

