Skip to content

σε ειδα στη Νεα Υορκη..

September 20, 2010

Πειραγμενη φωτωγραφια παρεας στην Times Square

Λιγο μπουρου μπουρου….

Γραφω την ωρα  που μια απολυτα  καλοκαιρινη  Κυριακη πλησιαζει στο τελος της.  Εδω και μερικες μερες εχουμε μεση θερμοκρασια τριαντα βαθμους στην “πρωτευουσα”,  και γαλανους ουρανους με ομορφες λιακαδες.  Μερες που δεν μπορεις να μαζευτεις μεσα. Και δε μαζευτηκα.

Μας υποσχονται τελειες μερες και αυριο και για ολη την εβδομαδα.  Τι να τις κανω ομως που αυριο παλι εφτα η ωρα πρεπει να ειμαι στο γραφειο σε στατους “τα κεφαλια μεσα” .    Παρ’ ολο που βαζω δεκαωρα καθε μερα τον τελευταιο καιρο στο γραφειο, δε με πειραζει.  Το γκρουπ μου μεγαλωνει και αυριο περιμενω μια καινουργια συνεργατιδα που προσελαβα.  Σας ειχα πει παλιοτερα για την Σαρα. Αυριο ερχεται η Μέλανι.  Στο ιντερβιου μου φανηκε συμπαθεστατη (εκτος της καταρτισης και της πειρας της).   Περιμενοντας την Μελανι λοιπον!

Σε ειδα στο Σοχο να κυκλοφορεις με μαγιω!

σε ειδα να κρυβεσαι πισω απο μια γουστοζικη ομπρελλα…

σε ειδα σε μια βιτρινα να στολιζεις καπκεϊκς…

σε ειδα στο καροτσακι σου με το μωρο σου, κι εκανες και πιπιλα!

σε ειδα στην πρωινη εκπομπη της FOX TV (τρομαρα σου)

σε ειδα στο Central Park Αλικη, να φορας το λευκο σου γαντι..

σε ειδα στην Μαντισον να κουβαλας ολη σου την ιστορια..

σε ειδα να ξαποσταινεις κι εσυ και το ποδηλατο σου…

σε ειδα να φωτογραφιζεις σαν τουριστας.  ΑΠΟ ΔΩ ΛΕΜΕΕΕΕ!!!!

32 Comments leave one →
  1. September 20, 2010 2:19 am

    Βρε Πρωτευουσιάνα,
    Πιό παθιασμένη κι από μένα σε βλέπω με τη μητρόπολη! Χαλάλι σου όμως, τράβηξες απίθανες φωτογραφίες. Εμένα με είδες να κατηφορίζω την Πάρκ Αβενιου και να χαζεύω τα λουλουδάκια της στα παρτέρια; Μ είδες να ψωνίζω στου Σακς φουστανάκια της Ντόνας Καβλόνας; Με συνέλαβες να κάνω ντού στον Ετρο στη Μάντισον; Η να χαλβαδιάζω τον Πούτσι στην 5η; Με πήρε ο φακός σου στην Πράντα του Σόχο;
    Πάντως, εγώ σε έπιασα να έχεις ψωνίσει από το απόλυτο μαγαζί της ιταλικής τσάντας στη Μάντισον και πολύ μου αρέσεις με τη στουθοκάμηλο. Και πολύ γουστάρω τον καινούριο σου έρωτα που λέγεται Νιού Γιόρκ, Νιού Γιόρκκκκκκ!
    Φιλί

    • September 21, 2010 12:55 am

      Τζουστινακι που να σε πετυχει ο φακος μου! Μεσα σε μια παραγραφο αλλαξες δεκα μαγαζια, τρεις αβενιουΖ και εικοσι φουστανια. Ητανε να μην παρω ορα. Τωρα που πηρα που θα με χανεις που θα με βρισκεις εκει θα ειμαι! Φιλι Ωσι!

  2. September 20, 2010 6:06 am

    Μα τι ωραία ιδέα!!! Να την κάνουμε παιχνίδι? :-)))) Φιλιά φιλενάδα μου και να έχουμε μια υπέροχη εβδομάδα…

    • September 21, 2010 1:05 am

      Βεβαιως να παιξουμε: Σε ειδα να φευγεις και θελω να σε πεισω οτι ειναι λαθος. Να εχουμε μια υπεροχη εβδομαδα Ευουλα! Φιλακια!

  3. September 20, 2010 7:09 am

    Τέλεια ιδέα, συμφωνώ να την κάνουμε παιχνίδι!

    • September 21, 2010 1:06 am

      Χα χααα! Αλλη που κολλησε με τα παιχνιδια!

  4. September 20, 2010 7:59 am

    φέτες ο μουλάτος λέμε 😉
    στην ίδια βιτρίνα, ο δικός μου φίλος στόλιζε ένα ολόκληρο τρίπατο red velvet cake 🙂
    bis

    • September 21, 2010 1:10 am

      Ηταν δυο κοπελες στη βιτρινα Τζι τζι, η αλλη με ενα κεϊκ δεν βγηκε καθολου καλα πισω απο το τζαμι. Αυτο ηταν στην εβδομη και πενηνταενα καπου.
      Ο τυπος με τις φετες ηταν εξω απο ενα καταστημα και ουσιαστικα διαφημιζε μαγιω! Μονο στο Σοχο!

  5. Πέννυ permalink
    September 20, 2010 9:46 am

    Φέτες ο κύριος με το μαγιουδάκι, γιαυτό άλλωστε κυκλοφορεί και έτσι… διαφημίζει τα προσόντα…. πόσο πολύχρωμη, πολυπρόσωπη, πολυμορφική πόλη!!!!!!

    ΥΓ. δευτερόλεπτα πριν κάνω post comment βλέπω ακριβώς από πάνω το σχόλιο της Τζι Τζι… χαχαχα και οι δύο ξεκινάμε με το ίδιο ακριβώς τρόπο!!!!

    • September 21, 2010 1:28 am

      Οτι θελεις βλεπεις σ’ αυτη την πολη Πεννυ μου! Εμ τον διαλεξανε τον τυπο για να διαφημησει τα μαγιω.

  6. September 20, 2010 10:23 am

    αυτές οι αναρτήσεις τύπου “σε είδα” είναι καθαρά… Δεσποιναρισμός (ΤΜ)
    🙂

    • September 21, 2010 1:29 am

      Σε ειδα να κατεβαινεις φουριοζος την Πατρ.. αστ αυτο ειναι απο αλλη ιστορια, χε χε! Πρεπει να πω ομωωωωωως οτι η εκφραση “δεσποιναρισμος” ειναι ενας “γαβριλισμος” ε;

      • September 21, 2010 10:33 am

        ε, ὅλα ἔχουν μιάν ἀρχή δεσποινάριον :-))
        (τί μοῦ θύμισες μέ τή φούρια στήν Πατρ……)

  7. panathinaeos permalink
    September 20, 2010 12:04 pm

    Ολα τα λεφτα ειναι η “πειραγμενη”
    συνεδριαση του “δημου” εν τω μεσω της πλατειας….

    η ομπρελα ειναι σινιε Μαικλ Σουμαχερ…

    θα ηθελα να δω και μια φωτο με μανουλομανουλα στο σεντραλ παρκ…

    και βεβαια τους παπατζηδες της ταιμ σκουερ

    • September 21, 2010 1:43 am

      Χα χα καλομαθατε αγαπητωτατε μου με τα μανουλομανουλα και δεν μπορειτε χωρις! Εχω κατι με χουλα χουπ αλλα δε μανουλομανουλιζουν πολυ! Θα σας εχω υπ’ οψιν μου ομως σε επομενες εξορμησεις ! 😛

  8. Ρούλα permalink
    September 20, 2010 1:44 pm

    Πολλλλή σαγιονάρα στο Νιουγιόρκ χρυσό μουυυυ, ούτε εδώ ημέρα παζαριού δεν κυκλοφορεί τόση πολλή! Ο Ερρίκος έχω την εντύπωση είναι ο πιο κομψός επισκέπτης εκεί!
    Όσο για το μουλάτο με τις φέτες που λέει και η gg μου επιτρέπεις φαντάζομαι να ασκήσω κριτική για τις γραμμώσεις του έτσι για να ευθυμήσουμε.
    -κοιλιακοί, εγκάρσιος και λοξοί , άψογοι
    -δελτοειδείς και τραπεζοειδείς, άψογοι
    -δικέφαλος και τρικέφαλος βραχιονίου άψογοι
    -μείζων θωρακικός άψογος
    ΑΛΛΑ τι να τους κάνω τους κοιλιακούς όταν δεν έχει γυμνάσει ισόποσα τους ραχιαίους με αποτέλεσμα την κύφωση και αν μιλήσω δε για το μείζονα γλουτιαίο παίρνει μηδέν. Στο γυμναστήριο πάραυτα και με τον κηδεμόνα του 🙂 . Σίγουρα από τα πολλά βάρη θα έχει και κατεστραμμένη την αυχενική μοίρα, ήδη φαίνεται από τον ευθειασμό που έχει.
    Το συμπέρασμα είναι τέτοιο γυμνασμένο σώμα δεν το θέλουμε, είναι προτιμότερη έστω και λίγη κοιλίτσα παρά αυτό το κακοχτισμένο σώμα με τις σαγιονάρες. Ο νεαρός εκπροσωπεί τη φυλή του γυμναστηρίου που ως άλλοι νάρκισσοι αυτοθαυμάζονται και συναγωνίζονται στις φέτες περισσότερο για να αρέσουν στο ίδιο φύλο παρά για το άλλο.
    Καλώς δέχτηκες τη Μέλανι, εύχομαι να δέσει γρήγορα με την υπόλοιπη ομάδα και να έχετε πάντα επιτυχίες.
    καλή εβδομάδα
    υγ.ρώτα με για πού θα πετάω την Πέμπτηηηη ως αποδημητικό πτηνό σε πιο θερμά μέρη…

    • September 21, 2010 1:52 am

      Ελα το σεμιναριο! 😀 Και η διαγνωση! Καλα εσεις ..ολοκληρη γκαλλερι σας εβαλα, τις γραμμωσεις κοιταγατε. Εγω δε τα κοιταω αυτα. Τον φωτογραφισα γιατι μου φανηκε αστειο να κυκλοφορει με μαγιω. Εμενα ο αντρας αν δεν πει κατι εξυπνο, δεν τον προσεχω. Η Μελανι ηρθε και ολη μου η μερα ηταν προσπαθεια να την καταρτισω. Μαλλιασε η γλωσσα μου. Φαινεται καλη.
      Α! παραλιγο να ξεχασω, ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΣ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ?

  9. Ρούλα permalink
    September 20, 2010 1:47 pm

    ουπς! Θα γράψω εκατό φορές : δεν θα ξαναγράψω τόσο μεγάλο σχόλιο

  10. margarita permalink
    September 20, 2010 2:14 pm

    τελικα τι ΔΕΝ ειδες?? απο τεταρτη περισσοτερα.. αλλα σιγουρα οχι το περιεχομενο της τσαντας μου…. αλλα αν θες της βαλιτσας μου.. χιχιχι

    • September 21, 2010 1:55 am

      Α καταλαβα, τελειωνουνε τα ψεμματα. Αντε θα τα λεμε παλι πιο συχνα. Καλο ταξιδι σε ολους σας. Τωρα τι να πω. Ο Οκτωβρης για μενα θα ειναι …

  11. September 20, 2010 2:29 pm

    Δεν θα σχολιασω τον Μιστερ Φετες, αλλα θα εκφρασω τον ειλικρινη μου θαυμασμο για τον φιν φον τουριστα της τελευταιας φωτο 😉

    • September 21, 2010 1:56 am

      Χα χα αντε μπραβο, εισαι η μονη που εχεις γουστο! ΦΦΦΦ!

  12. September 20, 2010 7:07 pm

    τίποτα trendy γιάπηδες δεν φωτογράφισες? 🙂

    υγ ευχαριστώ για την προσκληση…
    τωρα, να συνέλθω λιγο από την κλοπη του οχηματος
    και φωτογραφίζω τσαντα με εσωτερικό της…

    • September 21, 2010 2:01 am

      Ναι Ναταλακι μου, λοιπον σημειωνω, ενα γιαπη για τη Ναταλια, ενα μανουλομανουλο για τον Παναθηναιο. Ναταλια μου ευχομαι να εχει καλη εκβαση ολη η ιστορια, αλλα οπως και ναχει το πραγμα, εσυ να εισαι καλα.

  13. September 20, 2010 7:13 pm

    edo kriooooo..asta na pane…pame gia kalorifer…!!

  14. September 21, 2010 6:18 am

    Νέα Υόρκη!!! Μια από τις πιο αγαπημένες μου πόλεις! Και τι ωραία ιδέα αυτή με τις φωτογραφίες!!!
    ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ Δεσποινάκι μου

    • September 21, 2010 11:30 pm

      Ευχαριστω Μεροπακι, καλο φθινοπωρο και σε σενα.

  15. September 21, 2010 10:52 pm

    Όχι πρόσεξε πρόσεξε !! Δεν είναι FOX TV αλλά FOX News…

    Αγαπάμε Fox News !! :))))

    Να είσαι καλά !

    • September 21, 2010 11:43 pm

      Χα χα, σωστα! Αγαπατε; Εχω πολυ καιρο να δω Φοξ νιους. Φιλια Λακωνακο!

      • September 22, 2010 3:15 am

        Εγώ βλέπω πάντα Fox News όταν έχω φάει κάτι που με έχει πειράξει και θέλω να το “βγάλω”.

Leave a Reply

