Skip to content

the blogΟscars

September 29, 2010

Ε! ενταξει βρε μπλογκερ μου, δεν ειναι ακριβως ΤΑ Oscars, αλλα αν το σκεφτεις αναλογικα, για μας εχουν μεγαλη αξια.  Γιατι εστω κι αν ενας αναγνωστης η αναγνωστρια   βρηκε κατι ωραιο στο δικο σου μπλογκ, και σου χαρισε ενα βραβειο, ειναι σημαντικο.  Αυτο λοιπον  που βλεπετε, μου το χαρισε πριν λιγες μερες η blogger  Taste Advisor η αγαπημενη Ποπη.  Ειναι ενα εντελως “πορτουγκεζικο” βραβειο που λεει οτι αυτο το μπλογκ εχει φαντασια!  (Γιες και γιουπι).  Οταν αυτος ο χαρακτηρισμος ερχεται απο την Ποπη που εχει η ιδια φαντασια, και πολλες γνωσεις στο αντικειμενο με το οποιο ασχολειται στο μπλογκ της, για μενα εχει ιδιεταιρη αξια.

Στο δεσποιναρεϊκο η γευση του πρωϊνου εδω και μερικες εβδομαδες ειναι αυτη των εξαιρετικων μηλομαφινακίων μια συνταγη που δημιουργησε η Ποπη. Και οπως ολοι ξερουμε για να δημιουργησεις χρειαζεται φαντασια. Για του λογου το αληθες παραθετω αδειασειστα “δοκουμεντα”.

Αν μπορουσα θα της εδινα το βραβειο για την δημιουργηκοτητα της, αλλα το βραβειο δεν ειναι μπαλλακι του πινγκ πονγκ.  Ειναι σκυταλη, και πρεπει να την παραδωσω σε μερικα μπλογκς που θεωρω οτι εχουν φαντασια. Τωρα, τελευταια δεν επισκεπτομαι πολλα μπλογκς παρ’ ολο που υπαρχουν παρα πολλα εκει στην ατελειωτη μπλογκοσφαιρα, και δε θελω να δωσω βραβεια σε ανθρωπους που δε γνωριζω.  Θα τα δωσω σε δικους μου ανθρωπους!

Διαλεγω την Marizz γιατι καθε θεμα που θα παρουσιασει ειναι αισθητικα ομορφο και με συνοχη.

Διαλεγω και την So Far γιατι το γραψιμο της,ξεπερνα σε υφος πολλους συγγραφεις.

Αυτα με τα κοριτσια!

Να τιμησω και τα παλληκαρια!

Διαλεγω τον Παναθηναιο γιατι καθε του αναρτηση σταθερα εδω και χρονια ειναι ενα κομματι πολιτισμου.

Και λαστ μπατ νοτ ληστ διαλεγω τον Γαβριηλ γιατι η φαντασια του καλπαζει, γιατι φιαχνει ωραια βιντεακια, γιατι γραφει και σε γνωστο πορταλ και δεν εχουν παρει τα μυαλα του αερα, γιατι αγαπα τον τοπο του και τον προβαλλει και γιατι θελω να παρει βραβειο και να χαρει!

Μου αρεσουν πολλα μπλογκς, ενημερωτικα, ημερολογιακα, μαγειρικα, ταξιδιωτικα, ομως εδω τιμουμε την φαντασια.

Μετα την σεμνη τελετη της απονομης βραβειων, θα ακολουθησει δεξιωση προς τιμην των βραυευμενων μπλογκερς.  Περιπεραστε να παρετε κατιτις!

Σας φιλω γλυκα.

40 Comments leave one →
  1. September 29, 2010 4:48 am

    είμαι πολύ συγκινημένος και με παισαν τα ζουμια, γι’αυτο και θα ηθελα λιγο χρονο για να σου δωσω μια καθωσπρεπει απαντηση
    (μπουχουχουκλαψχουχου)
    🙂

    • September 29, 2010 5:41 am

      Με το δεσποινάριον μάς συνδέει αυτό που λέμε “επιλεκτική συγγένεια”. Γνωριστήκαμε μέσα στα μπλογκοσάλονα εν μέσω σχολίων, μετά αλληλοδιαβαζόμασταν, μετά ήπιαμε και το καφεδάκι μας στην Αθήνα όταν συμπέσαμε και -να’ναι καλά οι προσφορές των ιδιωτικών τηλεφωνικών εταιρειών- οι τηλεφωνικές μας συνομιλίες ήταν και μακρόσυρτες και δωρεάν.
      Σε ποιόν δεν αρέσουν τα βραβεία;
      Εγώ το παραδέχομαι : είμαι βραβειομανής και δεν ντρέπομαι να το πω και να το ομολογήσω.
      Και ήδη σκέφτομαι σε ποιούς θα το παραδώσω (αλλάζοντας λίγο το ροζάκι made in Portugal, αλλιώς τα αγοράκια-συνbloggers μπορεί και να το θάψουν, και δεν θέλω :-)))
      Μού έφτιαξες τη μέρα , τα κατάφερες. (και καλά έκανες, γιατί ομολογουμένως το χρειαζόμουν, ξέρεις εσύ)
      Πώς να τελειώσω αυτό το σχόλιο;
      …..
      …….
      Το αφήνω ημιτελές!

    • September 29, 2010 11:23 pm

      χαρτομαντηλο…
      αυτο με την επιλεκτικη συγγενεια, πολυ μου αρεσε. Μα παρα πολυ! Δεν εχω να προσθεσω τιποτα, ενθουσιαζομαι με τις δικες σου εξαρσεις ενθουσιασμου, λυπαμαι οταν στεναχωριεσαι, χαιρομαι οταν περνας ομορφα. Με λιγα λογια σε θεωρω φιλο μου.

  2. panathinaeos permalink
    September 29, 2010 5:03 am

    καλημερα απο το βουκουρεστι…
    μετα απο μια μπορα που κρατησε δυο ωρες, πανω ακριβως στο χαραμα, ανοιγω το βαιο και διαβαζω περι της βραβευσεως μου απο το δεσποιναριον…
    εχω συναντησει το δεσποιναριον στην μπλογκοσφαιρα εδω και χρονια δυο συν κατι μηνες …
    η συναντηση οδηγησε σε μια φιλια που με τιμα και την τιμω…
    το βραβειο ερχεται να επισφραγισει αυτην την περιοδο και να ανοιξει μιαν αλλη…
    ευχαριστω δεσποιναριον!!!!
    με τιμας για ακομη μια φορα, αυτη τη φορα δημοσια, και δεχομαι την τιμη με χαρα και παιδικη αλλοφροσυνη…

    • September 29, 2010 11:36 pm

      Δεν μπορω να κανω κατι αλλο! Εισαι ο πιο ευγενικος και ισιος ανθρωπος στην μπλογκοσφαιρα. Εχεις χιουμορ και εκτιμω το οτι μπορεις να εισαι και σοβαρος οταν πρεπει και να κανεις πλακα οταν το σηκωνει. Και μου αρεσει πως οταν θυμωσεις γινεσαι χειμαρρος (τοχω δει μια δυο φορες και το ζηλεψα) Ασχετα ομως, θα σου πω ενα πραγμα. Θαθελα να ηξερα οσα ξερεις. Αυτα και πολλα φιλια!

      • panathinaeos permalink
        September 30, 2010 7:24 pm

        Δεσποιναριον!!!!
        Ευχαριστω για τα καλα σου λογια, σε προσκαλω σε δειπνο παραυτα, μετα του Ερρικου, μετα των ενοχων της βραβευσεως, σο φαρ, τειστ αντβαιζορ, αλου κι αλου, μαριζ, μετα των συμμαθητριων του ατελιε γιαννας, ρουλας, κατερινας, ναταλιας, και του φιλοσοφου μανωλη. Επιλεκτικα προσκαλεσα και καποιους αλλους απο τα παληα. Ας εορτασωμεν, ας αφησωμεν την ευωχιαν να καταλαβει τα σαρκια μας, και να απογειωσει τα πνευματα μας!!!

  3. orfia permalink
    September 29, 2010 5:33 am

    Καλημερες!!! Συγκινηθηκα με τον τροπο που τα γραφεις και τα χαριζεις….κι ας μην εχω …μπλογκ!!!!! Δεν αρχιζω τα κομπλιμεντα….δεν τα μπορω αλλωστε!!! Μου αρεσε τοσο…ολο αυτο….Φιλια!

    • September 29, 2010 11:42 pm

      Ευχαριστω Ορφια μου. Οσο περνα ο καιρος και το μπλογκινγκ εχει γινει σχεδον καθημερινη συνηθεια, μερικοι μπλογκερς παιρνουν ιδιεταιρη θεση στην εκτιμηση και την καρδια μας. Αυτο δε γινεται σε ενα χρονο αλλα σε τεσσερα γινεται.

  4. September 29, 2010 6:23 am

    Τα ρα τατααααααααάμ!!! Πρωινιάτικα θα κεραστώ εγώ. Παίρνω το μηλομαφινούλι μου και στρογγυλοκάθομαι μ ένα ποτήρι στο χέρι!!
    Λοιπόν, συγχαρητήρια συγχαρητήρια και παρά την απειρία μου θα συμπλήρωνα για σένα το πόσο ευρηματική είσαι αγαπημένο μου. Έχεις την ικανότητα να καθηλώνεις τους αναγνώστες και πιστά να παρακολουθούν και να αναμένουν αυτό που θα γράψεις στην επόμενη!!

    Γεμίστε το ποτήρι μου περικαλώ!!

    Στην υγειά σας λοιπόν Marizz, Sofarάκι, αγαπημένε Δάσκαλε και Γαβριήλ.
    Τσιν τσιν:)))

    • September 29, 2010 11:16 am

      τσιν τσιν και σε σενα 🙂

    • September 29, 2010 11:52 pm

      Κατερινακι μου! Καποια μερα θα πρεπει να γραψω για τα μπλογκς που οταν πηγαινω αισθανομαι αμεσως να με αγκαλιαζουν και το δικο σου ειναι πανω πανω στη λιστα. Ευχαριστω για τα καλα σου λογια. Η καλωσυνη σου και η γενναιοδωρια σου (σε αισθηματα και σε αλλα) με εχει σκλαβωσει.

  5. So_Far permalink
    September 29, 2010 6:44 am

    I want to thank my mother, my father ….. ποιος με πιανει τώρα έχω να πουλήσω στους ΗΜΜΥ να είσαι από μια πλευρά να με βλέπεις… και να γελάς !!!
    Σ’ ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ με συγκινείς πραγματικά με αυτό που γράφεις, δεν θα πω περισσότερα ξέρεις εσύ…

    • September 29, 2010 11:57 pm

      Α! να και η Μερυλ Στρηπ! Αφου το ξερεις στο εχω πει οτι μου αρεσει το γραψιμο σου. Το πρωτο σου κομματι που διαβασα το Καμα Σουτρα ηταν αν δε κανω λαθος γραμμενο στην Ιταλια και σκεφτηκα τοτε. Αχ να την ηξερα αυτη την κοπελα. Κι εγινε! Και τωρα σε ακολουθω στα ταξιδια σου και συζηταμε!

  6. So_Far permalink
    September 29, 2010 6:45 am

    το συγγραφικό ύφος είναι και αφαιρετικό , πρόσθεσε στο πουλήσω και τη λέξη ‘μούρη’ …

    • September 29, 2010 11:59 pm

      Τα ευκολως εννοουμενα παραλειπονται!

  7. September 29, 2010 7:03 am

    Καλημερούδια!
    Αγαπημένο Δεσποινάριον,
    Το βραβείο δεν δόθηκε τυχαία!
    Αυτό το αποδεικνύει και η σημερινή ανάρτηση.
    Το ύφος της το ήθος της το χιούμορ αλλά και η φαντασία, που είναι χαρακτηριστικό όλων των αναρτήσεων σου, καθώς και η ταξιδιάρικη διάθεση, ήταν αυτά που με κέρδισαν και με έκαναν φανατική αναγνώστρια αυτού του μπλόγκ.
    Πολλά ευχαριστώ για τα γλυκά λόγια και την εξαιρετική παρέα που μου κρατάς.
    Φιλιά πολλά

    • September 30, 2010 12:02 am

      Τελικα Ποπακι, ποτε να μη λεμε ποτε. Πριν λιγο καιρο ειχα πει, α καλα δε ξανακανω καινουργιους φιλους, δεν προλαβαινω να απαντω στους παλιους. Ομως αυτα γινονται χωρις να το θελουμε. Κατι κανει κλικ και κολλαμε. Σε ευχαριστω που μου εδωσες την σκυταλη. Τωρα μενει να το καδραρω το βραβειο. Φιλια!

  8. Ρούλα permalink
    September 29, 2010 10:59 am

    Αν και είμαι σε διακοπές, δεν μπορώ να λείπω από μια τέτοια δεξίωση, φορώ το κόκκινο φόρεμα και έρχομαι.
    Συγχαρητήρια λοιπόν στους αποδέκτες των Oscars, το αξίζουν, σας επισκέπτομαι συχνά αν και στους περισσότερους δεν αφήνω σχόλιο είτε από συστολή είτε γιατί δεν βρίσκω ισάξιο σχόλιο με την ανάρτηση, όχι ότι αλλού αφήνω ισάξια σχόλια αλλά εκεί έχω το θάρρος.
    Παραφράζοντας τη γνωστή φράση και επειδή σε εκτιμώ πάρα πολύ, προσθέτω :
    “η αξία του χαρίζοντος δίνει αξία και δόξα στον αποδέκτη”.
    Συγχαρητήρια και φιλιά στους βραβευμένους μπλόγκερς!

    • September 30, 2010 12:06 am

      Οπου γαμος και χαρα.. Πολυ σ’ευχαριστω που διεκοψες τις διακοπες σου για να παραστεις σε αυτη τη σεμνη τελετη. Και σ’ ευχαριστω για τα καλα σου λογια.
      Πρεπει να σου πω οτι το να εχεις δικο σου μπλογκ (το χαβα μου εγω) σε βοηθα να ανοιχτεις και στην εκφραση και στην τολμη. Και δεσμευομαι αν αποφασισεις να κανεις δικο σου να σε βοηθησω οσο θελεις.
      ΠΗΠΛ η Ρουλα γραφει πολυ ομορφα σχολια.!! Φιλια!

  9. September 29, 2010 12:46 pm

    Ναι αλλά δεν ευχαρίστησες την μαμά σου, τον Ερρίκο και τα παιδιά σου που σε στηρίζουν τόσα χρόνια και φυσικά, το κοινό που σε αποθεώνει…:-)))))

    • September 30, 2010 12:11 am

      😉 Ναι Ευουλα μου, ξεχασα τον Ερρικο αλλα το εκανα επιτηδες γιατι εκεινος ειναι στο μουλεν ρουζ στο Παρισι κι εγω εδω φυσαω και ξεφυσαω. Τες πα τον ευχαριστω γιατι οταν ειναι εδω διαβαζει παντα την καινουργια αναρτηση πριν κανω κλικ παμπλις! Τα παιδια μου τα λατρευω αλλα το μπλογκ μου το εχουν για να το δειχνουν ποτε ποτε σε κανενα φιλο τους για να δειξουν τι κουλ μανα εχουν! Φιλακια!

  10. September 29, 2010 3:51 pm

    Ααα, και στην απονομή στο Kodak Theatre τι θα φορέσεις, εκεί στο κόκκινο χαλί??? Σφάζονται οι μόδιστροι στην ποδιά σου, πες!

    • September 30, 2010 12:15 am

      Αυτο δε το σκεφτηκα Γουϊντεση μου! Παντως οχι κοκκινο, μη με μπερδεψουν με την Ρουλα πιο πανω! Α χτες εβρεχε κι εβαλα πηλοβατιδες και σε θυμηθηκα παλι!

  11. September 29, 2010 6:53 pm

    Καλησπέρες και από την Αθήνα! Πολύ χαρά πήρα με το βραβείο μου! Αλλά …. έχω τρακ τώρα και δεν ξέρω τι να πω… Ευχαριστώ!

    • September 30, 2010 12:18 am

      Κοριτσαρα μου εισαι πολυ καλη, το καταλαβα απο την πρωτη φορα που ηρθα στο μπλογκ σου, θυμασαι σε ρωταγα αν δημοσιογραφεις. Να συνεχισεις να κανεις ομορφες αναρτησεις. Εγω σε ευχαριστω που εισαι τοσο ξεχωριστη στην μπλογκοσφαιρα. Φιλια!

  12. September 29, 2010 7:16 pm

    teleia 🙂 bravo sta paidia pou kerdisan ta brabeia tis kardias sou 😀 😀 kai eis alla me igeia 😀

    • September 30, 2010 12:20 am

      Αυτα Λονλινακι δεν ειναι τα βραβεια της καρδιας μου. Ειναι βραβεια μπλογκερ μα φαντασια. Τα βραβεια της καρδιας μου θα τα μοιρασω σε κλειστο κυκλο. 😉

  13. September 29, 2010 7:33 pm

    ω ντηαρ μι… και είμαι με τις πυτζάμες! νερό έχετε; δεν πίνω αλκοόλ μπαρδόν 🙂

    • September 29, 2010 9:53 pm

      άσ’τα… ούτ’εγώ…
      ας όψεται η παλιοαντιβιωση, χρονιαρες μερες..

      • September 30, 2010 12:33 am

        Γαβριλακιον, ευχαριστω που σταθηκες στη πορτα σημερα και επιασες κουβεντα με τους καλεσμενους. Εισαι μεγαλος παρτακιας τελικα! Χε χε!

      • September 30, 2010 11:46 am

        καλά δεν υπάρχεις λέμε 😀
        και μπάι δε γουέη ωραίο τραγούδι!

    • September 30, 2010 12:31 am

      Καλα λεω εγω λοου καρμπ. Νο προμπλεμ. Σε καταλαβαινω απολυτα. Νερακι για σενα και θα σου κανω και παρεα.

  14. Πέννυ permalink
    September 30, 2010 5:00 am

    Τελευταία και καταϊδρωμένη φτάνω στη δεξίωση και σηκώνοντας ενα ποτήρι εύχομαι χρονια πολλά και μακροημέρευση… ωχ λάθος λόγος… πάμε πάλι από την αρχή… συγχαρητήρια στην οικοΔέσποινα και τα τιμώμενα πρόσωπα Marizz, SoFar, Παναθήναιο & Γαβριήλ για την επιτυχημένη πορεία τους στην μπλογκοσυγγραφή…. ας σηκώσουμε τα ποτήρια μας και ας πιούμε στην υγεία των κ.κ. και ας ευχηθούμε πολλές ακόμα μοναδικές αναρτήσεις!
    Φιλιά!

    • October 3, 2010 1:41 pm

      Ασε Πεννυ, ολο το Σ/Κ τρωμε και πινουμε με τα βραβεια. Τελικα τα βραβεια ειναι το προσχημα! Φιλακια!

  15. October 1, 2010 2:53 am

    Και οι τέσσερις είναι υπέροχοι. Εχουν αυτό που λένε ‘μεράκι’ 🙂

    • October 3, 2010 1:40 pm

      Νομιζω ναι καρδουλα! Και κυριως φαντασια! Φιλια!

Trackbacks

  1. blog-ο-βραβευτήκαμε! « Marizz’s Blog

Leave a Reply

