Skip to content

Tysons Galleria (update: the back of the boot)

October 3, 2010

Η κλειστη mall Tysons Galleria , ειναι απο τις πιο φιν φον malls που διαθετει η περιοχη μειζονος “πρωτευουσης πλανητου”. Βρισκεται στην Βορρεια Βιρτζινια κοντα στο αεροδρομιο Dulles. Τωρα μη φανταστειτε οτι πηγα πολυ μακρυα. Σαραντα λεπτα δρομος ειναι απο το σπιτι μου.

Ετσι λοιπον με τις πολλες δεξιωσεις και τα φιν φον δειπνα που εχουν προκυψει τελευταια στα μπλογκς με την ευκαιρια των βραβειων, ειπα να φορεσω κατι φρεσκο και σιγουρα κατι καλο θα εβρισκα στην Γκαλλερια.

Για καλη μου τυχη τα καταστηματα ειχαν διοργανωσει ενα μικρο fashion show, κυριως με pret a porte’. Ετσι ειδα τα ομορφα ρουχαλακια που κυκλοφορουν φετος ωραια συνδιασμενα.  Τα shows ηταν περιπου 15 λεπτα απο καθε καταστημα, και φυσικα δεν τα παρακολουθησα ολα.  Παραθετω την λιστα των καταστηματων και μπουτικ που υπαρχουν σ’αυτο τον μικρο σχετικα χωρο.

Παρα λιγο να παρω αυτες τις μποτες (Cole Haan) που πηγαιναν πολυ, αλλα με χαλασε αυτο το κολπακι σαν μαυρη ραφη απο βελουδο πισω.  Κριμα γιατι ολο το υπολοιπο μου αρεσε τρομερα.  Θαθελα να ακουσω κι αλλες γνωμες για τις μποτες.

Οι φωτογραφιες επανω ειναι απο το Ιντερνετ.  Τα βιντεακια δικα μου.

The photographs above are taken from various internet pages.

Σας φιλω γλυκα.

Ολα ειναι ετοιμα. Let the show begin!

2001 International Drive
McLean, VA 22102
703.827.7700

UPDATE: Ιδου το βρηκα! Το κορδονακι ειναι μαυρο βελουδο.

22 Comments leave one →
  1. October 3, 2010 7:12 am

    Εμένα πάντως μου αρέσουν πολύ οι μπότες φίλη… Φαίνονται πολύ άνετες και αυτή η ιστορία με την ραφή στο πίσω μέρος (σαν κουμπάκια δείχνουν στην φωτογραφία) είναι η…πουτανιά τους…:-)))) Φιλάκια…

    • October 3, 2010 1:44 pm

      Σ’αρεσουν αγαπη μου; Λοιπον ακριβως ετσι οπως το ειπες ειναι. Οταν τις κοιταγα απο μπροστα τις λατρευα. Γυριζα απο πισω και ηταν σαν να φοραω καλτσες με ραφη! Εκει κολλησα! Ειναι μια βελουδενια κοτσιδουλα, κατι τελειως ασυνηθιστο. Το χρωμα μ’αρεσει και ειναι πραγματικα ανετες. Για περπατημα που λενε! Φιλια!

  2. margarita permalink
    October 3, 2010 9:28 am

    Εμ, δεν ηρθες για το fashion show στη rive gauche και τρεχεις τωρα στα mall !!κανοντας τις βολτες μου μονη το σαββατο το πρωι στο St Germain ειδα απιστευτα κομψα παπουτσια.. αλλα μετα χαθηκα στον κοσμο των βιβλιοπωλειων.. και ξεχασα παπουτσια , τσαντες κλπ.. μενω ομως σε μια λεπτομερεια τοω σχολιου.. μονο!! σαραντα λεπτα ( με το αυτοκινητο εννοεις βεβαια..) και μενω παλι με ανοικτο στομα .. αυτο ειναι το κοντα σε σας?? πολλα φιλακια και καλημερες απο ενα ηλιολουστο Μοναχο μετα απο ενα μουντο Παρισι . Αναποδος κοσμος ματια μου..

  3. October 3, 2010 1:47 pm

    Μαργαριτακι μου πηγαινοερχομενο. Τι σχολιο να σου γραψω τωρα αφου σημερα το πρωϊ μιλαγαμε μια ωρα και τα καλυψαμε ΟΛΑ. Θα σου ευχηθω να χαρεις το μετα-Οκτομπερφεστικο Μοναχο! Φιλακια!

  4. Ρούλα permalink
    October 3, 2010 2:39 pm

    Έχω καλομάθει αυτές τις μέρες να τρέχω από δεξίωση σε δείπνο και τώρα σε fashion show, μας καλομαθαίνεις αγαπημένο μου Δεσποινάριον και άντε τώρα να προσαρμοστώ πάλι!!!
    Πολύ ωραία τα βιντεάκια δικής σου παραγωγής, πήραμε και μια γεύση πρετ α πορτέ από την Ουασιγκτώνα.
    καλή εβδομάδα

    • October 3, 2010 8:04 pm

      Ρουλακι καλως ορισες και παλι. Ελπιζω να τα καταφερεις να ξαναπας συντομα. Οι δραπετευσεις ειναι αναζωογονητικες.
      Τα βιντεακια ειναι προχειρα αλλα πηρατε ενα μεζε!

      • October 4, 2010 3:56 pm

        ε μα κι εσεις βρε κοριτσια, με το που εκλεισαν τα φωτα της τελετης το σκασατε για το αεροδρομιο!
        Δεσποιναριον, πουλανε κι εδω μπότες!
        Όχι μόνο στην περιοχή πρωτευουσης!
        (μη σου πώ και καλυτερες απο δαυτες. καλα εκανες και φυλαξες τα λεφτα σου. μην ακους. δεν εχασες τιποτα. αυτα τα λιλιά από πίσω δείχνουν πολύ δευτεράντζα, αν θες την αντρικη μου γνωμη.. σε ουδεμία εκτίμηση δεν θα είχα κάποια να κουβαλάει αυτόν τον συρφετό. αυτα)

        • October 5, 2010 1:48 am

          Δηλαδη καλο μου Γαβριλακιον, τι να κανω, να ερθω στην Ροδο για μποτες; 😛 😆 Εισαι ομως πολυ απολυτος και πολυ συντηρηλα, ακου δευτεραντζα και λιλια! Βρε μιλαμε για ντηζαϊν πραμμα. Πιφ! Παω να βρω κανενα αλλο σχεδιο.

  5. October 3, 2010 3:12 pm

    Αν προσπεράσω το ίσιο τακούνι, μια χαρά είναι οι μπότες και στο σωστό χρώμα για αυτό το χειμώνα, όπως γνωρίζουμε 🙂
    Θα έλεγα να κάνεις άλλη μια σαραντάλεπτη βόλτα να μας τις φωτογραφίσεις και από πίσω για να τοποθετηθούμε στον προβληματισμό σου ολοκληρωμένα (πςςςς)!…

    Φιλιά……………..

    • October 3, 2010 8:07 pm

      Μισο να γκαζωσω παλι. Καλα θα κοιταξω την επομενη φορα να κανω σωστη δουλεια. Μποτα με ψηλο τακουνι δε θελω. Εχω μερικες και δεν ευχαριστιεμαι περπατημα. Οταν βγαινω να περπατησω περπατω με τις ωρες καμια φορα και 6 χωρις να καθησω. Αντε τωρα να ισορροπω 6 ωρες. Νο γουεη! Φιλια!

  6. Πέννυ permalink
    October 3, 2010 6:05 pm

    Εμένα πάντως οι μποτούλες μου αρέσουν για αυτή ακριβώς την μαύρη λεπτομέρεια, την πουτανιά που λέει και η Εύη… είναι αυτή που τις κάνει πιο ξεχωριστές…. μ’αρέσουν, και αν είναι και τόσο άνετες όσο λες…. ΚΑΤΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑ!

    • October 3, 2010 8:15 pm

      Βρε παιδι μου εχω ενα κουσουρι! Οταν εχω αμφιβολια για κατι δεν το παιρνω. Πρεπει να μου αρεσει πολυ και σε ολα.
      Εκτος αν ειναι καποιος διπλα μου και κανει καποιο κομπλιμαν. Τοτε το παιρνω! Φιλακια και καλη εβδομαδα.

  7. Lonely l.o. permalink
    October 3, 2010 6:45 pm

    mpotes super. stop
    pare. stop
    over. stop

    xxx

    • October 3, 2010 8:15 pm

      Τελεσιγραφο! Τηλεγραφημα! Τελειωσε θα τις… ξαναδοκιμασω!

      • Lonely l.o. permalink
        October 4, 2010 4:20 am

        emena maresoun kai meta to update..eidika me kolan to xeimona kai fousta mexri gonato…pare de to sizito…

        ALLA den tha tis foreso ego 🙂 kai auto einai to kleidi nomizo gia to ti prepei na kaneis esi, pou isos kai na tis foreseis…an den eisai 1000+% sigouri des parakato stin agora kai ksanapofasizeis 😉

        • October 5, 2010 1:58 am

          Σωστα χα χα καλα τωρα ειδα οτι το λονλυ εγινε λονλυ λ.ο

  8. October 3, 2010 10:09 pm

    Οι μπότες μου αρέσουν, ιδιαίτερα το χρώμα τους, τώρα για την πουτανιά δεν ξέρω ακόμη θέλει λίγο σκέψη, θα μου άρεσαν με jean σωλήνα, μέσα στη μπότα και με εφαρμοστό κασμιρένιο φιστανάκι!
    Στα ψώνια έτσι είμαι κι εγώ αν δεν μου αρέσει από την αχή δεν το παίρνω.

    • October 4, 2010 12:18 am

      Το χρωμα ειναι εκπληκτικο. Μολις το ειδα απο μακρυα ετρεξα και μετα ειδα την κοτσιδα. Τις δοκιμασα ομως. Και το στενο τζην που λες με την μποτα ειναι η στολη μου. Παντα μου αρεσε και παντα το φορω. Τωρα το στενο κασμιρενιο μαλλον ειναι για .. εικοσαρες.. τριανταρες.. το αφηνω! Πιφ! Φιλια.

  9. October 3, 2010 11:38 pm

    χμ… τις είχα φανταστεί αλλιώς πριν το update! είναι κάπως χοντρουλό αυτό το κορδονάκι; και λίγο τακουνάκι παραπάνω το ‘θελαν νομίζω, αυτές είναι ένα με τη γη ρε παιδί μου.
    φιλιά 🙂

  10. October 4, 2010 12:21 am

    Ειναι χοντρουλο ειναι! Τις φορεσα και απο μπροστα στον καθρεφτη ελεγα αχ τις θελω και μετα εκανα στο πλαϊ και κατεβαζα χειλακι. Το ισιο μ’αρεσει, δεν εχω τοσο ισια μποτα και θα ηθελα μια και μαλιστα σουετ. Μα που θα μου παει θα βρω κατι αλλο. Γαμωτο τι κατασταση ειναι αυτη να μου αρεσουν μισα πραγματα! Φ!

  11. elli permalink
    October 4, 2010 12:49 pm

    Καλημέρα!
    Οι μπότες είναι σούπερ και το κορδονάκι προσθέτει το κατιτις του.
    Να τις πάρεις, να τις πάρεις!!
    Elli

    • October 5, 2010 1:45 am

      Καλως το Ελλακι! Εσυ εισαι υπερ. Παντως οι αντιθετες γνωμες με αποπροσανατολισαν. Ξερεις ομως αν ειχα ξετρελλαθει θα τις ειχα ηδη παρει!

Leave a Reply

