Skip to content

Πανελληνιο

October 7, 2010

Σημερα φερνω  φωτογραφιες  απο ενα κλασσικο καφενειο που βρισκεται στην προκυμαια  της Μυτιληνης.  Νομιζω, οτι οι  φωτογραφιες απο μονες τους περιγραφουν την αρχοντια και  το μεγαλειο της παραδοσης, πιο ζωντανα απο οποιεσδηποτε λεξεις  θα τολμουσα να χρησιμοποιησω.   Δυστυχως  περισσοτερα για την ιστορια του καφενειου δεν γνωριζω. Βρηκα ομως αυτο το αρθρο σε ηλεκτρονικη αναρτηση  της εφημεριδας  Ν.Λ “ΕΜΠΡΟΣ” και σας το φερνω.  Προσωπικα γευτηκα  εξαιρετικα γλυκα στο Πανελληνιο, χαζευοντας  την κινηση στην προκυμαια.  Πιστευω οτι θα ηταν παραλειψη να μην περιλαβω εστω και αργα τις φωτογραφιες απο το Πανελληνιο στην σειρα  των αναρτησεων απο το πανεμορφο νησι της Λεσβου.

Σας φιλω γλυκα!

31 Comments leave one →
  1. October 7, 2010 12:28 am

    Δε φιλουμε και εμεις γλυκα :Ρ :Ρ

    φοβερες φωτος 🙂 μου αρεσουν τετοια μαγαζια πολυ 🙂

    Καλημερες
    χχ

    • October 7, 2010 12:36 am

      ΦΦΦΦΦΦΦ το εφιαξα! Σε φιλω γλυκα! Ειναι πολυ ωραιο, με μαρμαρινα πατωματα και τραπεζακια. Νομιζεις οτι ξαφνικα βρισκεσαι σε αλλη εποχη Λονλινακι μου.

  2. October 7, 2010 12:28 am

    ε , καλό είναι.
    (εμείς όμως έχουμε ωραιότερα, σόρρυ!)
    😛

    • October 7, 2010 12:45 am

      Και πουντα; Να τα δουμε!

      • October 7, 2010 6:11 am

        και μετα θα μού λενε εδώ ότι κάνω διαφήμιση στο Χ καφέ …
        εεεεεεεεεεε….

        • October 8, 2010 11:36 pm

          Αν παρουσιασεις 2-3 τα καλυτερα, δεν προκειται να σου πουν για διαφημηση. Οχι ενα αλλα περισσοτερα, 2-3 φωτο απο το καθενα.

  3. October 7, 2010 3:10 am

    Αχχχχ….δυο φορες που εχω ερθει Μυτιληνη, αυτο μου διεφυγε….

    • October 8, 2010 11:42 pm

      Μπα σε καλο σου γοργονα! Φατσα προκυμαια ειναι, αναμεσα σε διαφορες τραπεζες.

  4. October 7, 2010 4:35 am

    Ωραιότατο το καφενείο Δεσποινάκι μου!!!!!

  5. October 7, 2010 5:40 am

    Ωραία μυρωδιά… άλλης εποχής 🙂
    Καλημέρα!

    • October 8, 2010 11:53 pm

      Ασε τα εκμεκ καταϊφια, αλλο να σου λεω.. Καλημερα Γουϊντερ ση μου.

  6. Πέννυ permalink
    October 7, 2010 5:41 am

    Πολύ μου αρέσουν αυτής της αισθητικής τα μαγαζιά… όταν τα συναντώ τα επισκέπτομαι πάντα… σε ΟΛΑ θα βρεις το ασπρόμαυρο πλακάκι στυλ σκακιέρα που φαίνεται στην πρώτη σου φωτογραφία και τα ξύλινα έπιπλα… από τα πιο αγαπημένα μου το ΠΑΝΑΧΑΪΚΟ στα Ψηλαλώνια στην Πάτρα και το ΚΕΝΤΡΙΚΟΝ (αν θυμάμαι καλά) στην πλατεία του Ναυπλίου… Στο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΝ μ’αρέσει πολύ ο τρόπος που δίνονται οι φωτογραφίες στους τοίχους!!!

    • October 8, 2010 11:54 pm

      Μετα απο ολα αυτα που μας ειπες Πεννυ περιμενουμε φωτογραφιες απο τα φιν φον αυτα καφενεια. Φιλακια!

  7. October 7, 2010 6:14 am

    Δεύτερο νησί μου όμορφο, γιατί από τον μπαμπά μου είμαι Μυτιληνιά!
    Εχω φάει γλυκάκια εγω εκει……………………στα πόδια του πατερούλη αλλά και επιφανών παπούδων της πόλης! Τι καλά που μου το θύμισες. Θα κρατήσω τις φωτο γιατί έχω να πάω στο νησί από τότε που έφυγε ο μπαμπάκας μου. Δεν έχω καταφέρει ακόμη να το διαχειριστώ το θέμα, είναι σ’ αυτά που τα δουλεύω.
    Πολλά ευχαριστώ για το ταξίδι των αναμνήσεων, σε φιλώ γλυκά!

    • October 9, 2010 12:04 am

      Εγω Ποπη οπως ειχα αναφερει, ειναι η πρωτη φορα που επισκεφτηκα την Λεσβο. Δε ξερω γιατι δεν πας μαλον φαινεται για συναισθηματικους λογους. Αλλα μπορει τελικα να σου κανει καλο. Φιλια χαρα μου!

  8. panathinaeos permalink
    October 7, 2010 8:51 am

    πολυ ομορφες οι φωτο, γιαιτ ομως χωρις ανθρωπους;
    μαλλον ηπιανε πολυ ουζο και ταβλαρισανε…
    επισης, δεν υπαρχει πουθενα αναφορα η εστω σε φωτογραφια ενα χταποδακι…
    αναρωτιεμαι τι θα γενουμε χωρις κανονες και σταθερες…
    εστω κι ετσι ομως, με ολες αυτες τις ελλειψεις, τολμω να δεχθω την υπερτατη γοητεια του μαγαζιου και να προκαλεσω τους αγαπητους επισκεπτες σου που ανεφεραν “καποια καλυτερα” να τα παρουσιασουν, εστω και αν ετσι τα διαφημιζουν….
    εξ αλλου, και ολιγη διαφημιση δεν βλαπτει…

    • October 7, 2010 12:00 pm

      χμ..
      με προκαλείς.

    • October 9, 2010 12:07 am

      Λοιπον αγαπητωτατε μου και χρυσο μου, ηταν Ιουνιος και καυτος. Εξω απο το καταστημα εχει τεντες με τραπεζακια κι εκεινα ηταν γεματα. Αλλα δεν ειναι ουζερι (αν και ισως να σερβιρει και ουζακι. Ειναι βασικα καφενειο-ζαχαροπλαστειο με ωραια γλυκακια. Αρα και τα χταποδια δεν χωρανε σε τετοιο χωρο νομιζω. Και οι επισκεπτες πειραχτηρια ελπιζω να το εκλαβουν ως προκληση! χε χε! Σε φιλω!

  9. Ρούλα permalink
    October 7, 2010 5:12 pm

    Ατμοσφαιρικό το καφενείο και από φέτος το Χειμώνα άκαπνο, με θέα την ανταριασμένη θάλασσα υπέροχο φαντάζει!

    • October 9, 2010 12:10 am

      Ναι Ρουλα μου, φανταζομαι ποσο ωραια θα ειναι. Να παμε μωρελιμ!

  10. October 8, 2010 5:54 am

    Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμη άνθρωποι με τέτοιες αισθητικές ευαισθησίες, μόνο που είναι εξαιρετικά λίγοι. Το μεγάλο πλήθος φτιάχνει αισθητική με “αρχιτεκτονική” της πρέσσας! Θυμήθηκα τώρα την εικόνα του καφενείου Ζαχαράτου στην Ομόνοια, σε Α/Μ φωτογραφία, σε βιβλίο για την πλατεία ομονοίας. Εκπληκτική ambiance! Θα την αναρτήσω προσεχώς.

    • October 9, 2010 12:12 am

      Απο οτι ειδα ομως αγαπητο μου ηλιοτυπον, ειναι το μονο που διαφερει στην προκυμαια. Τα αλλα ολα ειναι πια..τραπεζες. Πηξαμε στο λεφτο!

  11. October 8, 2010 9:16 am

    Πανέμορφο!Να σκεφτείς πως παλιά τα καφενεία αποτελούσαν ακόμα και φιλολογικά σαλόνια!

    • October 9, 2010 12:13 am

      Καλως την Γλαυκη μου. Μακαρι να ειναι ετσι το χειμωνα, αλλα τωρα πια ακομα και η φιλολογια κυκλοφορει στο διαδυκτιο.

  12. October 9, 2010 6:36 am

    Ατμοσφαιρικό καφενειο, απ΄αυτά που κάθε τόπος έχει και τα περηφανεύεται. Αλλά η Μυτιλήνη μπορεί να περηφανεύεται για την πλούσια ιστορία της σε όμορφα κτίρια και πλούσιο παρελθόν. Φιλί ξενυχτικο

    • October 11, 2010 12:25 pm

      Justinaki, ποσο διαφορετικο το φθινοπωρο φετος για σενα που εχεις τοσο αγαπημενη παρεα! Σε φανταζομαι να τα βλεπεις ολα με διαφορετικο βλεμμα τωρα. Καθε νησι εχει τη δικη του αρχοντια! Φιλακια. Χαιρετισμους σε ολα τα αγορια σου!

  13. October 9, 2010 8:52 pm

    γλυκά του κουταλιού είχε;

    • October 11, 2010 12:26 pm

      Χα χα φυσικα και ειχε (αλλα τα περισσοτερα ειναι Χιωτικα!)

  14. harispanellinio permalink
    October 22, 2010 12:05 pm

    Απαντηση μεσα απο το Πανελληνιο…
    Σας ευχαριστουμε πολυ για τα καλα σας λογια και χαιρομαστε ιδιαιτερα που σας αρεσει ο χωρος…ποσο μαλλον και τα γλυκα μας!Μας δινει κουραγιο να συνεχισουμε

    • October 24, 2010 12:36 pm

      Κι εγω χαιρομαι Χαρη που το διαδυκτιο εφερε την αναρτηση απο την Ουασινγκτων στη Λεσβο. Τα γλυκα σας και η εσωτερικη σας διακοσμηση ειναι πολυ αξιολογα και θα σας επισκεφθω οταν ξαναρθω. Γιατι ηταν να μη γινει η αρχη. Keep up the good effort!

Leave a Reply

