Skip to content

sweet dreams

October 26, 2010

Σημερα θα σας πω για το ονειρο το πρωϊνο, το ξεκουραστο, το ωραιο. Απο τοτε που θυμαμαι τον εαυτο μου, τα πιο ωραια και τα πιο ζωντανα ονειρα τα βλεπω τις πρωϊνες ωρες.  Θα μου πειτε, πως το ξερω. Ε! το ξερω, γιατι παντα ερχεται καποιο παλιοξυπνητηρι να τα διακοψει.

Το πρωτο τετοιο συμβαν το θυμαμαι ακομα οταν ημουν δεκαεπτα χρονων και ερωτευμενη με ενα Γιωργο.  Ο Γιωργος ομως ηταν μεγαλος (οσονουπω) στα 25, και σιγα μη κοιταγε εμενα.  Ενα πρωϊ λοιπον τον βλεπω στον υπνο μου, και οχι μονο με κοιταγε,  αλλα με καλοκοιταγε και μου εφερε (λεει) να του σιδερωσω ενα πουκαμισο.  Τωρα εγω στα δεκαεφτα, ακουστα το ειχα το σιδερο, αλλα εκει στο ονειρο, ειχα μπροστα μου και σιδερο και σιδερωστρα.  Για σπρεϋ λεβαντας θα σας γελασω!  Παω να παρω λοιπον το πουκαμισο, αλλα το πουκαμισο συμφωνα με το ονειρο ηταν το προσχημα γιατι αρχισε να δημιουργειται “κατασταση”.   Και μολις η κατασταση πηγε να γινει καυτη, ΝΤΡΙΙΙΙΝΝΝΝ!!!

Θυμαμαι για μερες προσπαθουσα να κοιμηθω σκεφτομενη την τελευταια σκηνη, μηπως και φιλοτιμηθει και συνεχισει σε δευτερο μερος.  Τιποτα ομως!  Μπαϊ δε γουεη, ο Γιωργος μετακομισε απο την γειτονια και τον χασαμε δια παντος.

Απο τοτε εχω δει παρα πολλα ονειρα που αρχιζουν ομορφα αλλα διακοπτονται, οχι απαραιτητα απο ξυπνητηρι αλλα και απο βροχη, απο καποιο θορυβο, κατι τελος παντων που με κανει να ξυπνησω απογοητευμενη.  Και παντα εχει ξημερωσει.

Θα μου πειτε, καλα τωρα γιατι το θυμηθηκες!  Να, πριν λιγες μερες παλι τα ιδια.  Μονο που αυτη τη φορα, τιποτα δε διεκοψε το ομορφο ονειρο.  Κι ενω σκεφτομουν υποσυνειδητα (στο ονειρο), “για δες το ξεπερασαμε”, αναβουν κατι φωτα και βρισκομαι εκτεθειμενη στη σκηνη ενος αρχαιου θεατρου με τον κοσμο να χειροκροτει.  Bummer!

Δε ξερω αν θα τα καταφερω να φιαξω το ονειρο στα μετρα μου, να αρχιζει και να τελειωνει εκει που θελω εγω, αλλα το βλεπω κομματι δυσκολο.   Μα κι αυτη η τεχνολογια,  καθεται και μη πω τι κανει. Να μην μπορουμε να προγραμματιζουμε το ονειρο;   χαρακτηρας 1 enter,  χαρακτηρας 2 enter  (φτανει δυο),  σετινγκ  enter,  μετεωρολογικα δεδομενα (πιεση, θερμοκρασια, υγρασια) enter,  submit.  Για ονομα πια!

ZZZZZZ

Αντε good night, παω για υπνο, μπας και εχουμε καμια εξελιξη!  Θα σας πω αυριο!  Shhhhh! 😛

Σας φιλω γλυκα!

28 Comments leave one →
  1. October 26, 2010 5:38 am

    Πατάω στις μύτες….
    Θα κάνω ησυχία, μη στο χαλάσω.. Τα δάχτυλα στα πλήκτρα μόλις που ακουμπάνε
    Ελπίζω τα σέτινγκς σου να έκαναν δουλειά και το όνειρο να βγει όμορφο και να κρατήσει πολύύύύύύ🙂
    Φιλιά
    Καλημέρα Δεσποινάκι

    • October 28, 2010 12:10 am

      Μπα δε βαριεσαι Γιωργη μου, αδικος κοπος, τζαμπα ο υπνος. Εδω και τρεις μερες τιποτα απο ονειρο! Τωρα που το σκεφτομαι ολοι εσεις οταν ερχεστε εδω, εγω κοιμαμαι και το εκτιμω που κανετε ησυχια!
      Καλη σου μερα γιορτινη. Φιλια!

  2. October 26, 2010 6:27 am

    καλα δεν πας καθολου καλα!
    ΕΒΓΑΛΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ” ΥΠΝΟΥ ” ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ , είμαι σίγουρος γι’αυτό!!!!!!!!!!!!!!!!
    χαχααχα
    ἀκου πουκαμισο και σιδερωμα..!
    φοβερη αναρτηση, τι να λεμε τωρα

    • October 28, 2010 12:16 am

      Μα φυσικα επιμεληθηκα την εικονογραφηση της αναρτησης, ετσι κανουμε εμεις οι σωστοι μπλογκερς!😛

      • October 28, 2010 12:18 am

        καλα μιλαμε Οσιομαρτυς αυτος ο Ερρικος (με δασεια και/ή χωρις!)
        ε ρε μεροκαματα που θα επρεπε να του σταξεις ως φωτογραφο…
        αλλα ετσι ειναι τα πραματα εις τας αμερικας..
        εκμεταλλευσις των μαζων!

        • October 28, 2010 12:47 am

          Χα χα δεν εκμεταλλευτηκα καμια μαζα! Δεν τις εβγαλε ο Ερρικος τις φωτο αλλα ας μη παει και στο πονηρο το μυαλο σας, ο καλος μπλογκερ τεχνας κατεργαζεται. 😛

    • October 28, 2010 12:16 am

      παλι σε τσακωνω την ωρα που απαντας στα σχολια….
      αντε απαντησες στον απο πανω μου
      απαντησε και σε μενα να παω για υπνο στην κυριολεξια χαχα

      • October 28, 2010 12:17 am

        με προλαβες χαχαχα ανεβασαμε ταυτοχρονα απαντηση της απαντησης
        χαχααχαχ

  3. October 26, 2010 6:40 am

    Εγώ ρε γαμώτο, σπάνια θυμάμαι τα όνειρα που βλέπω…😦

    • October 28, 2010 12:17 am

      Κριμα βρε Ευουλα, τα ονειρα ειναι η μιση μας ζωη! Φιλια!

  4. margarita permalink
    October 26, 2010 10:43 am

    εγω ( ισως επιεδη ημουν αφελης ) μικρη νομιζα οτι δεν εβλεπα ονειρα, γιατι το βραδυ δεν φορουσα τα γυαλια μου!! ΟΥΦΟ λεμε.. στραβη την μερα , θεοστραβη το βραδυ.. μετα που μεγαλωσα και ο υπνος δεν ειταν τοσο αναλφρος.. εβλεπα ολες τις λυσεις για τα προβληματα που με απασχολουσαν .. και ξυπναγα πανευτυχης .. τι εξετασεις εχω περασει, τι εργασιες εχω παραδωσει και αλλα μυρια οσα.. τον Γιωργο μου τον λεγανε Θαναση.. αλλα εγω δεν σιδερωνα στον υπνο μου .. κατσε να τσιμπηθω μπα και ξυπνησω και ειμαι αλλου.. φιλακια

    • October 28, 2010 12:20 am

      Κι εγω Μαργαριτα το εχω διαπιστωσει αυτο, οτι ξυπνωντας εχω λυσεις σε προβληματα. Αλλα πιστευω οτι εκεινη την ωρα ειμαι ξεκουραστη και γι αυτο ξεμπερδευονται ολα. Εκει που εισαι τωρα τι ονειρα βλεπεις;

  5. Aliki permalink
    October 26, 2010 4:18 pm

    kuria despina sas katalaveno apolita…esas sas jipnage to jipnitiri emena otan eimouna mikri me jipnage i mama m kai mia fora pou evlepa ena super oneiro kai me jipnise tis leo…oxi tora den teliose to oneiro mou!!!xaxaxaxa

    pados skeftiteto thetika vlepet oraia oneira,an kai komena!!!!
    🙂

    • October 28, 2010 12:21 am

      Ναι Αλικακι, το ξεχασα αυτο με τη μαμα. Α πα πα! Εφιαλτης!

  6. Πέννυ permalink
    October 26, 2010 6:24 pm

    Πολύ τσαντίζομαι όταν το παλιοξυπνητήρι μου κόβει το όνειρο στο καλύτερο…. το χειρότερό μου όμως είναι όταν ξυπνώ χαρούμενη από το όνειρο που βλέπω και μέχρι να καλο-ανοίξω τα μάτια μου … πουφ! πάει, το έχασα, δεν θυμάμαι τίποτα… μα πώς είναι δυνατο να χάνεται έτσι σε ένα λεπτό;
    Οσο για τη φωτογραφική επένδυση της ανάρτησης… μόνο εσύ θα μπορούσες να το κανεις!🙂

    • October 28, 2010 12:23 am

      Χα χα! πλακα εχει η εικονογραφηση, ετσι εχω κι εγω την ευκαιρια να με δω να κοιμαμαι! Φιλια!

  7. October 26, 2010 7:56 pm

    γεια σου δεσποινα με τα σπεσιαλ ονειρα…

    παντως ολα κι ολα… για τη σκηνη του αρχαιου θεατρου, θα το διεκοπτα το ονειρο… μονο γι αυτό… (ονειρο μεσα στ’ ονειρο?)

    φιλιά

    • October 28, 2010 12:27 am

      Γεια σου Ναταλακι σπεσιαλ φιλη! Ναι ειδες, σε κανει να λες, αναθεμα την ωρα που προχωρησε το σεναριο!😆

  8. Christina permalink
    October 26, 2010 8:24 pm

    μονο εγω βλεπω ..την συνεχεια του ονειρου?? χαχα!! ειναι το καλυτερο μου να βλεπω ονειρα με διακοπες ..οπως κ να αφηνω να χτυπαει ξανα κ ξανα το ξυπνητηρι κ να παταω το snooze (ξανα σε 10 λεπτα!)

    • October 28, 2010 12:28 am

      Τι λες βρε Χριστινακι; Δε μας λες κι εμας το μυστικο; Πφφ! 😀

  9. October 26, 2010 9:01 pm

    ο Φροϋντ πάντως κάτι θα είχε να πει για όλα αυτά🙂

    • October 28, 2010 12:29 am

      Χα χα ναι, αλλα επειδη ο Φροϋντ ΔΕΝ διαβαζει δεσποιναριον, γι αυτο τα λεω σε σας, για να βρουμε μια ακρη!

  10. October 27, 2010 5:45 am

    Δεν είναι απίθανα αυτά που λες, για την τεχνολογία. ‘Ηδη έχουν τον τρόπο να σε καλωδιώσουν εν ύπνω ώστε να παρακολουθούν τις αντιδράσεις του εγκεφάλου κατά τα διάφορα στάδια. ‘Εχουν και τρόπο να προκαλούν αντιδράσεις του εγκεφάλου, με ηλεκτρικούς παλμούς σε συγκεκριμένα κέντρα. Ε, πόσο απέχουμε από τη σκηνοθεσία ονείρου; Δες εδώ που σου πουλάνε και gadgets: http://remdreamer.com/ για να προκαλέσεις όνειρο. Αν βάλεις στο Google dream induction θα βρεις πολλά τέτοια!

    • October 28, 2010 12:33 am

      Αλα τις ηλιοτυπον! Νατο το γκατζετακι! Χα χα φανταζεσαι τωρα, νυχτα, νυχτικο, κρεμα νυκτος, καλωδιωση και νανι! Πολυ φοβαμαι οτι αν πετυχουν αυτα, δε θα εχουμε ξυπνημο!😆

  11. October 27, 2010 6:28 pm

    αγαπαω πολυ τα ονειρα. αλλα αυτο δε με εμποδιζει καθολου να ονειρευομαι κ ξυπνια – η πιο σιγουρη εγγυηση οτι η εκβαση θα ειναι αυτη που θελω εγω.

    • October 28, 2010 12:36 am

      Αυτο Ντοναμπελλα το κανω κι εγω, αλλα εχω ενα προβλημα. Παιζω την κασεττα πολλες φορες, μεχρι πουτην βαριεμαι.

  12. Ρούλα permalink
    October 27, 2010 9:08 pm

    Mήπως όμως τα όμορφα όνειρα δεν διακόπτονται πάνω στο καλύτερο και ξυπνάμε είτε απλά δεν αντέχει η συνείδησή μας το καλύτερο είτε το ξεχνάμε;
    Το ίδιο συμβαίνει και με τους εφιάλτες, πάνω στην κορύφωση το μέρος της συνείδησης που κατά τη διάρκεια του ύπνου είναι ενεργό μας επαναφέρει στην πραγματικότητα. Βλέπεις ακόμη και στον ύπνο μας η συνείδηση δεν κοιμάται τελείως. Λέγεται δε ότι είναι και θέμα αυθυποβολής το τι όνειρα θα δούμε.
    Μέχρι η τεχνολογία να κάνει το θαύμα της σου στέλνω το πιο γλυκό νανούρισμα για όνειρα γλυκά. Τώρα που το σκέφτομαι, κάτι ήξεραν και νανούριζαν τα παιδιά, ο μελωδικός ήχος τα κοίμιζε και τα λόγια ταξίδευαν τους μεγαλύτερους στο όνειρο.
    όνειρα γλυκά!

    • October 28, 2010 12:40 am

      Οι εφιαλτες Ρουλα κρατανε περισσοτερο, αλλα μου ερχεται δυσκολο να πιστεψω οτι τα ονειρα ειναι προϊοντα αυθυποβολης.
      Το τραγουδακι με τους Γιουριθμικς ειναι απο τα πιο αγαπημενα μου τραγουδια, μιλ μερσι! Αντε να δουμε τι θα δουμε αποψε!

Leave a Reply

